מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- אחסון פרגנילארז רגו'31/10/2010
קיבלתי טיפול בפרגניל 1500IU בכול זריקה.
קיבלתי אמפולות של 5000IU כולל מים.
איך אני בדיוק מאחסן את מה שנשאר אחרי שהמסתי את האבקה במים?
האם אפשר להשאיר את הכול במזרק וכול פעם להשתמש?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
העברת הודעה לפורום אחר
ד''ר אליעזר גירש05/11/2010לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_פוריות_פריון_הפריה_חוץ_גופית_IVF' id=link]פוריות, פריון, הפריה חוץ גופית, IVF[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופהטל31/10/2010
פרופ' בנימין ברטוב שלום
אשמח אם תענה לי לשאלה קטנה
האם מוכח שהחיידק
Ureaplasma Urealiticum
פוגע בתאי זרע
מספיק לי לדעת כן או לא
פשוט יש רופאים שלא מוכנים לטפל בו
באנטיביוטיקה
אני טופלתי באנטיביוטיקה ולבן זוגי לא מוכנים לתת אנטיביוקיה
למרות שיש לו ספירת זרע נמוכה ולא גילו מהי הסיבה
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה דחופה - תגובה
פרופ` בנימין ברטוב08/11/2010מהמחקרים שעשיתי עם תלמידי בשיתוף פעולה עם פרופ' כהנא ז"ל מהאוניברסיטה העברית עולה כי החיידק אוראפלסמה אוראליטיקום חודר לתאי הזרע ומפרק את הDNA שבגרעין תא הזרע ובכך פוגע בו.
מסיבה זו אנחנו מבצעים במעבדת הפוריות שלי בדיקה לנוכחות החיידק הזה באופן רוטיני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לרופאיםמזל31/10/2010
קיימתי יחסי מין עם חברתי ...אני נשארתי לבוש בגדים והיא הייתה עירומה לחלוטין ...היא ישבה על הברכיים שלי ושיפשפנו עד שגמרתי בתוך המכנס ... הופיעו כתמים על מכנסו אשר היו במגע ישיר עם פתח הנרתיק שלה לכן היא נבהלה מאוד וחששה מהריון.
ניסיתי להרגיע אותה אך לשווא היא בפאניקה.
14 יום אחרי הביוץ היא ביצעה ארבע בדיקות ביתיות והראו תוצאות שליליות ... קיבלה ווסת אך טענה שיתכן שזה דימום בתחילת הריון ואינו דימום ווסתי .
מזה עשרה ימים היא סובלת התנפחות וכובד בבטן,צרבת וגזים,התקפות רעב...
האם יתכן הריון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שאלה לרופאים - תגובה
ד''ר אליעזר גירש06/11/2010שלום דודו,
כדאי מאוד שחברך תגש לגינקולוג שלה והכל יסתדר.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצות-בדיקת זרעע30/10/2010
שלום,
אשמח לקל חוות דעתך על בדיקת בזרע המצ"ב,
אני בן 32,משקל תקין בריא באופן כללי אבל-מעשן כקופסא ביום,ובנוסף עוד כ3 סיגרות מסוג חשיש..האם קשור לאיכות הזרע?
האם יש סיכוי לכניסה ספונטנית להריון?האם יש סיכוי בכלל?זוגתי בת 40 עם שני ילדים בני 8-7 מנישואים קודמים
1. Coagulum present no no
2. Complete liquification 50 minutes 30 minutes
3. Odor normal
4. Color normal
5. Viscosity moderate
6. Volume 1.5 ml 2-6 ml
7. pH 8.4 7.8-8.7
8. Motile spermatozoa 1 hr 35 % >50%
.
4 hrs 25 % >40%
.
9. Forward progression 1 hr I II (III)
4 hrs I II
10. Viable spermatozoa 1 hr 70 % >70%
.
4 hrs 60 % >60%
.
11. Sperm agglutination no
12. Sperm concentration 10 million/ml >20 million/ml
.
13. Total Sperm Count 15 million
14.Round Cells
15. Morphology
Normal forms 1 %
Abnormal forms 99 %
Tapered heads XX Absent head
Microcephalus Double
Macrocephalus Tail abnormality
Amorphous X Immature forms המורפולוגיה נקבעת לפי
Round head Leucocytes Strict Criteria
RBC
בדיקות נוספות לפי בקשה
15. Fructose mcgr/ml >1200 mcgr/ml* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הוספת מידע
ע30/10/2010הבדיקה התבצעה אחרי 3 ימי התנזרות, אנו מנסים להכנס להריון מזה כשלושה חודשים,
בת זוגי מאתרת ביוץ סדיר ע"י ערכת "ביוצית"
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקפיץ..בבקשהה..
ע31/10/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
התייעצות-בדיקת זרע - תגובה
ד''ר אליעזר גירש05/11/2010שלום ע'
אתם נמצאים בקבוצת גיל, בה קשה יותר להכנס להריון, לפחות מבחינת גיל האישה (בת 40). בנוסף, כמות הזרעונים אצלך נמצאת על הגבול התחתון של נורמה, ומורפולוגיה תקינה של זרעונים עומדת על 1%, שזה נמוך מאוד.
ממליץ מספר דברים: בדיקת אשכים אצל אורולוג, להתחיל להשתמש בתוסף תזונה Vitamale, המשפר איכות הזרע ובנוסף, לשקול להתחיל טיפולי הפריה חוץ גופית.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי ICSIaya30/10/2010
שלום רב,
לבעלי מורפולוגיה נמוכה (שלשה אחוז)
אנחנו אחרי IVF חמישי שנכשל.
בכל הפעמים ההפריות היו באמצעות ICSI , ואחוז ההפריות עומד על 60%.
תהיתי, האם הסיבה לאחוז ההפריות הנמוך, נובע מהעובדה שבמעבדה בוחרים את הזרעים המהירים ללא התייחסות למורפולוגיה תקינה של הזרע הבודד?
האם יכול להיות מצב שמנסים להפרות עם זרע פגום?
מה ניתן לעשות כדי לשפר את איכות הזרע?
אני בת 38, בעלי בן 40. בעברנו שני הריונות ספונטנים (לפני 10 שנין, ולפני 8 שנים)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שאלה לגבי ICSI - תגובה
ד''ר אליעזר גירש30/10/2010שלום aya,
בשביל מערכת פריון 10 שנים ו- 8 שנים זה תקופה משמעותית מאוד - הרבה זמן עבר מאז. פריון יכול לרדת תוך תקופה קצרה יותר בהרבה. מורפולוגיה תקינה של 3% בזרעונים זהו מדד נמוך, ובהחלט יתכן, שבזמן המיקרומניפולציה יש קושי רב לבחור את הזרעונים הטובים ביותר להפריה.
מה ניתן לעשות? ברמה של שיפור איכות הזרע ממליץ להשתמש בתוסף תזונה Vitamale המיועד לשפר את כל הפרמטרים של זרעונים כולל מורפולוגיה שלהם. ברמה של בחירת הזרעונים, קיימת שיטה של פרופ' ברטוב, הנקראת IMSI, בה בהגדלה גבוה מאוד ניתן לבחור את הזרעונים הטובים ביותר ובהם להשתמש ל- ICSI במיקרומניפולציה.
אפשר לבחור באחת מהאופציות. לדעתי, הטוב ביותר, לשלב את שתי האופציות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםנורית29/10/2010
בן דוד שלי זוהה לפני כ-6 שנים כחולה שחפת והיה מאושפז בבידוד כשני וחצי באסף הרופא, יחד עם חולים נוספים שאובחנו.
לאחר כשנה וחצי הרופאים אמרו לו כי הוא לא חולה ושזה היה וירוס שדומה לשחפת.
במהלך התקופה הזו הוא נטל סטרואידים ובכמויות...לפי מרשמי הרופאים...
האם הסטרואידים פגעו לו בפוריות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שלום - תגובה
ד''ר אליעזר גירש30/10/2010שלום נורית,
לא נראה לי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קריוטיפ זרעמילי29/10/2010
שלום רב,
בני 30, אנחנו לאחר הפסקת הריון שבוע מאוחר עקב טרנסלוקציה דה נובו.קריוטיפ כרומוזומים הורים יצא תקין.
לאחר מכן התחלתנו טיפולי פוריות עקב מורפולוגיה 2 אחוז כל שאר הפרמטרים תקינים לגמרי.
מאז היו 2 הריונות כימיים, בטווח של חודשיים האחד מהשני.
הרופא אמר מהתחלה שעלינו לעבור להפריה היות ומצב הזרע הוא כזה אולם אמר שהפריה מגדילה סיכוי להריון כימי שוב.מדוע?
הוא אמר שיתכן וישלח אותנו לבדיקת קריוטיפ בזרע.מה זה אומר??אפשר לדעת?זה לא אותו קריוטיפ מלויקציטים שעשינו ויצא תקין תודה לאל?
אשמח לתשובתכם על שאלותיי.אנחנו ממש מיואשים.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
קריוטיפ זרע - תגובה
ד''ר אליעזר גירש30/10/2010שלום שי,
אם קריוטיפ של שניכם תקין ומדובר בטרנסלוקציה דה נובו (שינוי גנטי בזמן התפתחות) לא חושב שבדיקת קריוטיפ בזרע יעזור. זה גם לא רלבנטי לגבי הפריה כי בזמן בכירת זרעון להפריה לא ניתן לבצע שום הערכה של מצב הגנטי באותו הזרעון. ידוע כי זרע בעל מורפולוגיה ירודה בעל פוטנציאל נמוך יותר להפריה תקינה וליצירת עובר תקין ביחס לזרע עם מורפולוגיה תקינה. זאת הסיבה כנראה להפסקת הריון.
על מנת לשפר איכות הזרע ולעלות סיכוי להריון תקין, ממליץ לבצע בדיקת אשכים אצל אורולוג, אולי תמצא הסיבה לירידה במורפולוגיה ואולי יש פתרון לתקן את המצב. בנוסף, ממליץ להשתמש בתוסף תזונה Vitamale המשפר איכות הזרע ומצב גנטי בתוך הזרעונים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- vitamale ועיכולר29/10/2010
שלום,
התחלתי לקחת אתמול vitamale בעקבות בקורות חיוביות שקראנו עליהן
אני מרגיש הגברת פעילות במערכת העיכול במידה רבה , כאב בטן(הבטן "עבדה" כל הלילה וגם למחרת).
הרגשה דומה ללקיחת עלי סנה שפעם לקחתי.
האם זה סביר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
vitamale ועיכול - תגובה
ד''ר אליעזר גירש30/10/2010שלום ר',
לאחר שיחת טלפון אתך הבנתי כי לקחת רק שתי כמוסות של Vitamale כאשר המנה היומית היא 6 כמוסות. לא ידוע לי כל תופעה שלילית של Vitamale במשך כבר 6 שנים שקיים בשוק, ובמיוחד אם לקחת פחות בהרבה ממה שמומלץ.
יתכן ויש לך רגישות לסוג של מזון שאכלת באותו יום. גש לרופא.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים באשך שמאלא-א29/10/2010
שלום ד"ר ליאורה
בעלי לאחרונה התחיל לחוש כאבים באשך שמאל.
הלך לרופא, נתן לו בדיקת זרע לבדוק האם יש דלקת
התשובה יצאה שלילית.
בבדיקה פיזית התברר שיש לו וריד נפוח באשך. הרופא אמר לו לעשות אולטרסאונד וספירת זרע כי ייתכן שהפוריות שלו נפגעה (אשך ימין בהסדר גמור- האם יש סיכוי לבעיות בפריוןן??)כמובן שאנו מדואגים מאוד, נשואים כמה חודשים, צעירים ובריאים. בזוגיות מאושרת כבר 5 שנים.
עדיין לא עשה בדיקות.
ממצאיהבדיקה הפיזית ובדיקת הזרע הראשונה לגילוי הדלקת האבחנה שהרופא רשם-
בתרבית הזרע קונטמינציה של STREPT. BETA HEM. GR.B
ממצאים- וריקוצלה דרגה 1-2 באשך שמאל. אשכים תקינים.
אשמח לתשובה.
בנוסף האם ניתן לקבל טלפון של רופא טבע שמתעסק בהנ"ל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כאבים באשך שמאל - תגובה
ד''ר אליעזר גירש30/10/2010שלום א-א,
מדובר כנראה בוריקוצלה ואולי גם משולב בדלקת. יש לטפל בשני הדברים יחד כי שניהם, וכל אחד בנפרד פוגע בפריון הגב. חשוב להבדק בצורה רחבה אצל אורולוג. חשוב לבצע בדיקת זרע. אם אתם מנסים להרות כבר יותר משנה של נסיון לא מוצלח, זה הזמן לגשת לרופא פריון. ממליץ בכל מקרה להשתמש בתוסף תזונה Vitamale המשפר את איכות הזרע.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בפענוח התשובותtric26/10/2010
שלום, אודה בעזרה בפענוח הבדיקה
אני בן 37
Liquefaction: normal
Viscosity: abnormal+
Colour: normal
pH: 7.5
Volume: (ml) 1.7
Concentration : (mil/ml) 69
Total Concentration: (mil) 117.3
Percent of motile sperm: (%) 60
rapid (%)
moderate (%) +
slow (%) ++
non progressive (%) ++
Total motile sperm : (mil) 70.38
Motility after 4h: (%) 50
Morphology
Normal forms (%) 4
Abnormal forms (%) 96
Head defect (%) 84
Mid piece defect (%) 10
Tail defect (%) 2
Round cells (mil/ml) 3
Teratozoospermia X
האם זה אומר שאני פורה/ לא פורה
מה ניתן לעשות במידה ולא?
האם כדאי לבצע שוב את הבדיקה?
תודה רבה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אודה לתשובתכם המהירה!
tric27/10/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
עזרה בפענוח התשובות - תגובה
ד''ר אליעזר גירש30/10/2010שלום,
כל הנתונים תקינים, פרט למורפולוגיה שהיא נמצאת על הגבול התחתון. לפי הנתונים הללו אתה פורה. ממליץ להשתמש בתוסף תזונה Vitamale המשפר איכות הזרע. לאחר שלושה חודשים של טיפול יש לבצע בדיקת זרע ולראות אם חל שיפור בנתונים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יאוש ! דחוף בבקשה בבקשהשני26/10/2010
האם יכול להיות שזיהום בתעלה הזיכרית קיים תקופה ארוכה? אולי אפילו כמה שנים ? איזו אנטיביוטיקה נותנים לטיפול בזיהום בתעלה הזיכרית ? כמה זמן לוקחים אותה ? ואם אכן זו הבעיה האם היא נפתרת לגמרי וניתן להיכנס להריון בצורה טבעית ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
יאוש ! דחוף בבקשה בבקשה - תגובה
ד''ר אליעזר גירש30/10/2010שלום שני,
אם לא מטפלים בזיהום הוא נשאר וגורם לדלקת כרונית. מקובל לטפל באנטיביוטיקה. יש לגשת לרופא אורולוג לקבלת טיפול תרופתי. שאלה שלך מתיחסת לפריון והריון בצורה הטבעית. לפי בדיקת זרע ניתן להקבוע מה מצב של איכות הזרע והזרעונים. האם מערכת ייצור הזרעונים נפגע או לא. בנוסף לטיפול תרופתי, ממליץ גם על Vitamale המשפר איכות הזרע.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- Ureaplasma Urealiticumטל25/10/2010
פרופ' בנימין ברטוב שלום
אשמח אם תענה לי לשאלה קטנה
האם מוכח שהחיידק
Ureaplasma Urealiticum
פוגע בתאי זרע
מספיק לי לדעת כן או לא
פשוט יש רופאים שלא מוכנים לטפל בו
באנטיביוטיקה
אני טופלתי באנטיביוטיקה ולבן זוגי לא מוכנים לתת אנטיביוקיה
למרות שיש לו ספירת זרע נמוכה ולא גילו מהי הסיבה
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך
טל25/10/2010בן זוגי התעקש ולבסוף נתנו לו אנטיביוטיקה
ועד לבדיקה חוזרת של PCR בשתן
לא מקימים יחסי מין כדי לא להעביר את החיידק הלוך חזור
אני יודעת על החיידק מקריאה באינטרנט
והבנתי שיש איתו חוסר ודוואת מבחינת מובהקות סטסטית לגבי
פגיעה שלו בתאי זרע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
פרופ` בנימין ברטוב08/11/2010מהמחקרים שעשיתי עם תלמידי בשיתוף פעולה עם פרופ' כהנא ז"ל מהאוניברסיטה העברית עולה כי החיידק אוראפלסמה אוראליטיקום חודר לתאי הזרע ומפרק את הDNA שבגרעין תא הזרע ובכך פוגע בו.
מסיבה זו אנחנו מבצעים במעבדת הפוריות שלי בדיקה לנוכחות החיידק הזה באופן רוטיני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בפענוח בדיקת זרעליהי25/10/2010
שלום. אנו מנסים להיכנס להריון מזה כחצי שנה. נתוניי תקינים. שנינו בני 30 אשמח לעזרתך בפענוח בדיקת הזרע, לאחר חמישה ימי התנזרות:
צמיגות: גבוהה
נפח: 4
ריכוז: 26 מיליון
ספירה כללית: 104 מיליון
תנועתיות: 30%
grade: prog
מורפולוגיה- נורמלי-8%
גבולי- 10%
head defects-82%
midpiece-16%
tail defects-15%
ללא תאים לא בשלים או wbc
אני מבינה שמורפולוגיה ותנועתיות לא תקינים, וכיוון שהריכוז נורמלי אך לא גבוה אינו מפצה עליהם, האם אני צודקת?
למה הכוונה בתאים גבוליים במורפולוגיה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה
ליהי26/10/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
עזרה בפענוח בדיקת זרע - תגובה
ד''ר אליעזר גירש30/10/2010שלום ליהי,
לפי תוצאות של בדיקת זרע ריכוז הזרעונים תקין, ספירה תקינה, מורפולוגיה תקינה. יש ירידה מסויימת בתנועתיות.
נסיון של חצי שנה להרות ללא תוצאה זה תקופה קצרה וצריך להמשיך. תתרכזו בימים סביב הביוץ. יש לקיים יחסי מין כל יום כ- 4 ימים לפני הביוץ ועד יומיים לאחר הביוץ. ממליץ להשתמש בתוסף תזונה Vitamale המשפר איכות הזרע.
רק אם לא תצליחו להרות תוך שנה של נסיון אז פנו לרופא פריון לבירור ועזרה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אזוספרמיהדן25/10/2010
שלום,
רקע, בן 45 + ילדה בת 10 מנישואים קודמים. אני ובת זוגי מנסים להרות אך גילינו אזוספרמיה. לאחר בדיקות אין סוף הכוללות US כל בדיקות הדם בירור אורולוגי לא נימצאה סיבה לאזוספרמיה. לאן הולכים מכאן? והאם ניתקלתם בסיפור דומה?
תודה מראש על התגובה,
דן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אזוספרמיה - תגובה
ד''ר אליעזר גירש27/10/2010שלום דן,
היתה פורה לפני כ- 11 שנה והיום לא מוצאים סיבה לחוסר זרעונים במירוק. במקרה כזה, כאשר מדובר באזואוספרמיה משנית ולא נמצאה סיבה לכך ממליץ לבצע בדיקת מירוק לאחור (Retrograde ejaculation), מצב בו זרעונים נכנסים לשלפוחית השתן ולא החוצה. יתכן וזו הסיבה. התמונה לא ברורה: אולי אזואוספרמיה קשורה לסוג עבודה שאתה עובד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאזוספרמיה
דן28/10/2010לפי מה שאני מבין שפיכה הפוכה היא ללא נוזל שפיכה בכלל וזה לא המצב שלי. אשמח להבהרה בנושא, בנוסף האם אתם עושים את בדיקת הזרע בשתן במעבדה שלכם?
דרך אגב אני עובד מול מחשב, האם יש סיבה לדאגה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אזוספרמיה - תגובה
ד''ר אליעזר גירש30/10/2010שלום דן,
במירוק לאחור נוזל הזרע יוצא החוצה, אך כמות הזרעונים היוצאת היא נמוכה אם בכלל. לא כל מעבדה מבצעת בדיקה כזו. אם תרצה אוכל לבצע את הבדיקה.
לגבי עבודה הקשורה לשימוש קבוע במחשב, קיימות עדויות בסיפרות כי עבודה מול מחשב, במיוחד אם מחזיקים אותו על הברכיים משפיעה בצורה שלילית על פריון הגבר. גם החזקת טלפון נייד על חגורה או בכיסים פוגעת בתפקוד הפריון.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה על תוצאות בדיקת זרעמנסה להרות24/10/2010
שלום,
בעלי בן 37, ביצע בדיקת זרע אחרי 4 ימי התנזרות.
אשמח לקבלת חוות דעת על תקינות תאי זרע כי אנו מנסים להכנס להריון.
נפח 1 מ"ל
חומציות 8.1
צמיגות N
מראה N
ריכוז 79
סה"ב תאי זרע 79
אחוז תאי זרע נעים 65
איכות תנועה 3.2
אחוז תאים חיים 80
מורפולוגיה אחוז תאים תקינים 5
short acrosome 1
TAPERING 1
NECK 8
TAIL 2
LONG POST ACROSOME 4
OTHERS 85
האם התןצאות תקינות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שאלה על תוצאות בדיקת זרע - תגובה
ד''ר אליעזר גירש27/10/2010תוצאות בדיקת הזרע תקינות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

