מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ערכים של FSH LHגלית19/09/2010
בס"ד
שלום,
ברצוני לדעת מהו טווח הערכים התקין של FSH ושל LH אצל גבר?
לפי המידות IU/L (קופ"ח כללית)
תודה רבה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
רמות גונדוטרופינים (LH ו- FSH) אצל
ד''ר אליעזר גירש24/09/2010שלום גלית,
מקובל שרמות תקינות של גונדוטרופינים (LH ו- FSH) עומדות בטווח של 1-10 mIU/ml.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בוקר טוב.. ב. זרעאור19/09/2010
שלום רב.
נשואים 3 שנים (לי יש ילד מנשואיי הקודמים )
שנינו בני 26 .
עוברים טיפולי הפרייה שכשלו עד היום (3)
בדיקת זרע:
complete liquefaction: yes
viscosity: normal
ph: 8.1
volume:2.90 ml
concentration: 5.0million
motility: שעה אחרי 25%
vitality: שעה אחרי 81%
normal morphology:5%
immature forms: slight
leukocytes: no
סונר אשכים:
ורקילוציה בינונית משמאל ומינמלית מימין.
שאלתי היא :
האם הזרע במצב ממש גרוע על סף עקרות ???
האם יש סיכוי ולו הכי קטן להרות באופן טיבעי ?
האם יש צורך בניתוח אשכים?
האם שווה לקנות את הvitamle? האם באמת עוזר
המון תודות מראש !!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי משהו...
אור19/09/2010כשבעלי נתן זרע לivf היה רשום תנועת זרע 10%.
למה התכוונו ? הרי התנועה ללא 5%?
האם השתפר קצת ?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה
ד''ר אליעזר גירש23/09/2010שלום ריקי,
מדובר בבעיה זכרית כי את צעירה וילדת יחסית לא מזמן. את הוכחת את פוריותך, אם כי יכולים להווצר מצבים חדשים. אני מאמין שאצלך הכל בסדר. מצב הזרע של בן זוגך נמצא במצב ירוד, יש מאט זרעונים וגם בטיפולי פריון לא הצלחתם עד כה. ממליץ להשתמש בתוסף תזונה Vitamale (המשפר איכות הזרע) כ- 3 חודשים עד חצי שנה ולאחר 3 חודשים לעשות הפריה בשיטת IMSI, שיטה של פרופ' ברטוב, בה בוחרים בהגדלה גבוה מאוד זרעונים בודדים התקינים ביותר ואתם מבצעים הפריה במעבדת IVF. מצב וריקוצלה במצב גבולי (מבחינת החלטה לנתח), לכן ממליץ להתיעץ עם אורולוג נוסף לגבי כידיות טיפול בוריקוצלה בשלב זה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מבקשת עזרה דחופהגלית17/09/2010
אני ובן זוגי (אני בת 38 ובן זוגי בן 39) מנסים להרות כבר שנה וחצי ואז הבנו שיש צורך בבדיקות. בבדיקת הזרע שלו יצאו התוצאות הנל: נפח זירמה ml1.5, ריכוז תאי זרע במליונים 0, סך כל תאי זרע במליונים 0, תנועתיות 0, חומציות ph 7.8, צמיגות n'
חיפוש זרע:
חפוש זרע לאחר סרכוז במקלר לא נמצאו תאי זרע
חפוש זרע לאחר סרכוז ב esp ב- 80ג נמצאו 5 תאי זרע ללא תנועה
אשמח לדעת אם יש סיכוי להרות במצב כזה ואם יש איזה טיפול או כיוון שאליו אנו אמורים לפנות . אנחנו מאוד לחוצים ונשמ לתשובתך בהקדם.
בתודה מראש וגמר חתימה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אזואוספרמיה
ד''ר אליעזר גירש23/09/2010שלום גלית,
מדובר במצב הנקרא אזואוספרמיה (חוסר זירעונים במירוק). מצב זה נובע ממצב חסימתי או לא חסימתי. אם המצב הוא חסימתי , אזי בביופסיה של רקמת האשך ימצאו זרעונים בכמות גדולה. אם לא חסימתי, אז בביופסיה יכול להיות מצב של מאות זרעונים עד חוסר מוחלט של זרעונים. חוסר מוחלט יכול לנבוע מבעיה גנטית. קיימות סיבות רבות לחוסר זרעונים במירוק. ממליץ לפנות לאורולוג לבדיקת פעילות האשכים ובמקביל לפנות גם ליחידה להפריה חוץ גופית (IVF) לטיפול פריון. רק בעזרת טיפולי פריון יש סיכוי להריון במצבכם.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת זרע - דחוףסיוון15/09/2010
אני ובעלי נמצאים בטיפולי פוריות בעקבות בעיית זרע, בעלי עבר לפני 10 חודשים ניתוח וריקוצלה כשלפני הניתוח היה לו ספירת זרע 6 מיל', לפני 4 חודשים בטיפול IVF הראשון אמרו שהזרע עלה ל- 25 מיל', אתמול הרופא פוריות שלח את בעלי לבדיקה נוספת ולהלן התוצאות:
ימי הימנעות: 7
Volume - 5 ml
PH - 7.6
Viscosity - נורמל
Concentration - 14/ml
Total count -70 million
Motility - 63%
TOTAL Motility Count - 44.1 million
Morphology - 14%
Abnormal Forms: 86% Head - 42% Mid Piece 19% tail - 11% Multiple ABNORMALITIES - 14%
Aggiutination - None
מה אומרות התוצאות? האם הניתוח לא הצליח? מה עלינו לעשות על מנת לשפר את כמות הזרע אם הניתוח לא צלח?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה
ד''ר אליעזר גירש15/09/2010שלום סיוון,
לפי תוצאות של בדיקת הזרע של בעלך יש שיפור משמעותי מאוד באיכות הזרע לאחר טיפול בואריקוצלה. לדעתי, חשוב מאוד להקפיא מספר מנות זרע טובות לשימוש עתידי, כי תופעה של וריקוצלה נוטה לחזור כשנתיים לאחר הטיפול. כמו כן ממליץ להשתמש בתוסף תזונה Vitamale המשפר איכות הזרע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ד"ר רק עוד שאלה ברשותך
סיוון16/09/2010הבדיקה נעשתה לאחר למעלה מ7 ימי המנעות מסקס האם הבדיקה לא מדוייקת ומושפעת מזה?? האם לעשות בדיקה נוספת של פחות או יותר 3 ימי הימנעות? יש לציין כי לפני 4 חודשים הזרע הגיע ל- 25 מיל' ועכשיו הוא שוב ירד ל- 14 מיל'..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה
ד''ר אליעזר גירש23/09/2010במקרה זה גם 7 ימי התנזרות זה בסדר. כפי שהזכרתי, טוב יהיה להקפיא זרע ולעשות גם טיפול עם Vitamale.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה בהשגת דגימה לבדיקת זרעענת15/09/2010
לבעלי יש תוצאות של בדיקת זרע לא תקינות והרופא ביקש בדיקה נוספת. הרופא אמר שאם התוצאות יחזרו על עצמן צריך יהיה לעשות הפרייה חוץ גופית. קשה לו מאד לספק את הבדיקות ובלי חומר סיכה זה בכלל בלתי אפשרי. שאלתי היא האם זה שהוא השתמש בסבון יכול להסביר את התוצאות הלא טובות (אני מבינה שבלי התוצאות המדוייקות קשה לענות על זה אבל באופן עקרוני) ואיך ניתן להשיג את חומר הסיכה שהוא ידידותי לזרעונים-זה חשוב לי מאד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד שאלה
ענת15/09/2010בבדיקת הזרע הראשונה הוא היה אחרי הרבה ימים של התנזרות (הרבה יותר משבוע) במה זה יכול לפגום בבדיקה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
חומר לסיכוך
ד''ר אליעזר גירש15/09/2010שלום ענת,
אסור בהחלט להשתמש בסבון או בכל חומר אחר לסיכוך בזמן מתן זרע. רוב החומרים פוגעים בחיוניות הזרעונים. קיים חומר, יחסית חדש, הקיים כבר כשנתיים בארץ ושמו PreSeed. הוא נמצא כחומר הידידותי ביותר לזרע בין כל החומרים שנבדקו. לחברה ישראלית, אלנת פריון, קיימת ערכה לאיסוף הזרע וערכה זו כוללת חומר סיכוך זה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוננות וזקפה.שם14/09/2010
האם אוננות יכולה לגרום לבעיות זקפה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה
ד''ר אליעזר גירש15/09/2010בהחלט כן. הכל תלוי בתדירות האוננות ואם אין פגיעה בעבר מין.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- micro teseנ.ג13/09/2010
רציתי לדעת איזה מכונים ו\או רופאים בארץ מבצעים 'מיקרו טסה'?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מיקרו TESE
ד''ר אליעזר גירש15/09/2010שלום נ.ג.,
מאטים בארץ עושים מיקרו-TESE. ידוע לי כי באסותא ראשון לציון מבצעים זאת.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מורפולוגיה נמוכהיניב12/09/2010
שלום רב. אנחנו מנסים להיכנס להריון. להלן תוצאות בדיקת זרע.
תקופת התנזרות 4 ימים
נפח 3.5 מל
ריכוז 108
ph 7.4
תנועתיות 56 אחוז
הנתון המדאיג הוא מורפולוגיה 6 אחוז. כמו כן לאישתי יש מחזור לא סדיר וקיימת בעיה לאתר את הביוץ אך עם זאת הפרופיל ההורמונלי תקין. האם, עם הנתונים הקיימים יש סיכוי טוב להרות הריון טיבעי? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נתוני זרע
ד''ר אליעזר גירש15/09/2010שלום יניב,
כל הנתונים של זרעך - תקינים פרט למורפולוגיה של זרעונים. הנתונים סבירים ויתכן גם הריון בצורה הטבעית. גש לרופא פריון רק אם עברה שנה של נסיונות להרות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה לעשותחסוי12/09/2010
אני בן 37 נשוי מזה כעשור ללא תאי זרע בזירמה רגילה וכן אצל ברטוב ובTEFNA ו בשני TESE לא נמצאו תאי זרע. בבדיקות גנטיות הכל תקין. בבדיקת הורמונים הFSH נע בין 18-20 ,הטסטוסטרון נמוך אבל בטווח. לפני כשנתיים עברתי צנתור באשכים אצל ד"ר גת וחצי שנה אח"כ נמצא תא זרע אחד פתלוגי בזירמה רגילה (לאחר סרכוז ) לפני כשבוע נמצאו 2 תאי זרע פתלוגיים בזרמה רגילה (לאחר סרכוז).
מה זה אומר?
האם יש סיכוי שהשתנה משהו ?מה הסיכוי להביא ילדים ובאיזה דרך?
האם כדאי לבצע TEFNA או TESE או בדיקה אצל פרופ' ברטוב (שוב )ובמקביל להכנתה של אשתי לשאיבת ביציות?
יצויין שיש לי מרקם תקין של אשכים וגם מבחינה חיצונית המראה שלי גברי עם שיעור בחזה וכיוצב'
אודה לכם מאד על תגובתכם .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה
ד''ר אליעזר גירש15/09/2010שלום חסוי,
המראה שלך גברי מבחינה חיצונית כי רמות הורמון טסטוסטרון תקינות. האם חלית בחזרת אי פעם? יתכן ובדיקה גנטית אינה שלמה. צריך לעשות גם קריוטיפ וגם לבדוק חסרים של מקטעי הכרומוזומים על גבי כרומוזום Y.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לד"ר גירש
חסוי16/09/2010עשיתי את כל הבדיקות הגנטיות הללו והכל תקין.
ד"ר גירש מה לגבי הממצאים והשאלות ששאלתי קודם?
אודה לך מאד על תגובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לד"ר גירש
חסוי16/09/2010עשיתי את כל הבדיקות הגנטיות הללו והכל תקין.
ד"ר גירש מה לגבי הממצאים והשאלות ששאלתי קודם?
אודה לך מאד על תגובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופה!!!גולן12/09/2010
יש לי כאבים באיבר המין בזמן זיקפה ללא הפרשות צריבה או חבלה כבר חודש ימים.מה הסיבה אשמח אם תשיב לי בהקדם תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה
ד''ר אליעזר גירש15/09/2010שלום גולן,
בזמן הזיקפה אבר מין הזכרי מתמלא בדם ויתכן מצב בו יש לחץ על רקמה אשר גורם גם לתחושת הכאב. בכל מקרה, ממליץ לגשת לאורולוג ולבדוק את העניין.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אטרופיה באשך ודופלר.בנאדם12/09/2010
שלום,
הלכתי לרופא בנוגע לדליות האשך, הוא הפנה אותי לבדיקת אולטראסאונד ודופלר, וממצאי הבדיקה היו שיש וריקוציליה קלה בצד שמאל בלבד ואין צורך בניתוח. רציתי לדעת אם אטרופיה באשך השמאלי (במקרה ויש) כתוצאה מהוריקוציליה היתה נראת בבדיקה או שיש לבצע לשם כך בדיקה מיוחדת, או העובדה שלא דובר על כך בתוצאות הבדיקה מראה שאין אטרופיה כלל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה
ד''ר אליעזר גירש15/09/2010שלום,
כאשר מדובר בוריקוצלה קלה, אין נזק משמאותי על רקמת האשך. מקובל לנתח מצב של ואריקוצלה כאשר היא מגיעה לדרגה 3 (מצב חריף).
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פוריות וקרוהןאיתן11/09/2010
שלום,
האם ידוע קשר שבין טיפול באמצעות "פורינטול" (או "אימורן") קבוע כנגד מחלת קרוהן,
לבין בעיות פוריות (בגברים), קושי להכנס להריון או לפגמים עתידיים בעובר?
תודה,
רונן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה
ד''ר אליעזר גירש15/09/2010שלום רונן,
לי לא ידועה תופעת לווי כזו של "פורינטול". חשוב לבצע בדיקת זרע פעמיים בהפרש של 10 ימים עד חודש ימים מבדיקה הראשונה ולראות אם נתוני הזרע בסדר.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת זרע מדאיגותאני10/09/2010
שלום,
מה קורה עם תוצאות של בדיקת זרע כולן מתחת לנורמה? מורפולוגיה תקין 2% שמתוכם הרוב מורפולוגית ראש, תזוזה , חיוניות, ריכוז הכל ערכים נמוכים המנורמה.
רק PH ונפח בסדר.
אפשר להשיג הריון במצב כזה? או שזה נחשב לעקרות?
מקווה לתשובה במהרה,
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה
ד''ר אליעזר גירש11/09/2010שלום מודאגת,
גם במצב של נתוני זרע ירודים ניתן להרות בצורה הטבעית, אך סיכוי לכך נמוך. חשוב לבקר אצל אורולוג, לבצע בדיקות מקיפות לפעילות האשכים, כגון: פרופיל הורמונלי, אולארסאונד אשכים, דופלר, תרבית זרע למיקרואורגניזמים, ואוד...
טיפול בהפריה חוץ גופית יכול לתת מענה לבעיה כרגע. קיימת מערכת IMSI המאפשרת לבחור את הזרעונים הבודדים בעלי מורפולוגיה תקינה ואיתם לבצע הפריה של ביציות. ממליץ גם על שימוש בתוסף תזונה Vitamale המשפר איכות הזרע.
בהצלחה וחג שמח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה. האם תוכל להתייחס לתוצאות ספצי
אני11/09/2010אם תוכל להתייחס ספציפית לתוצאות:
ריכוז 12mil/ml
ריכוז טוטאלי 42.00 mil
אחוז זרעונים עם תזוזה 15%
rapid -
moderate +
slow +
total motile sperm 6.30mil
precent of motile sperms after 4 hours 10%
חיוניות 30%
אגלוטינציה none
מורפולוגיה ע"פ קרוגר:
נורמלי 2%
אבנורמל 98%
מתוכם: 79% head defect
16% midpiece
3% tail
immature forms - none
לויקוציטים - 1
תאי דם אדומים - אין
מסקנות לפי מעבדה: אוליגוספרמיה, אסטנוספרמיה, טרטוספרמיה.
וכתוב שמומלץ לבצע בדיקת זרע חוזרת.
לפי הבדיקות האלה, המצב גרוע ביותר? האם היית ממליץ ללכת ישירות ל IVF או לנסות דרכים אחרות לפני?
תודה רבה מראש על התשובה,
וחג שמח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני בת 34 , בן זוגי 36
אני11/09/2010האם מדובר ב severe OTA ?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה
ד''ר אליעזר גירש15/09/2010לא מדובר ב- OTA. נתוני זרע ירודים. חשוב לבדוק תפקוד האשכים אצל אורולוג. אפשר בהחלט במצב כזה להתחיל גם טיפולי פריון ובמקביל לקחת תוסף תזונה Vitamale המשפר איכות הזרע. בעיה של מורפולוגיה ניתן לנסות לעקוף בשיטת IMSI (שיטה של פרופ' ברטוב, בה מבודדים זרעונים בעלי מבנה תקין בהגדלה גבוהה).
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת זרעעופר10/09/2010
אני בן 38 אשתי בת 37. יש לנו כבר שני ילדים.
מנסים כבר כמעט שנה לעשות עוד אחד.
האם הבדיקה הזאת תקינה?
אצל איזה סוג רופא צריך להתייעץ אם בכלל?
Abstinence 3 days
Viscosity n
Volume 4mm
ph 8.2
concentration 27mill/ml
total count 108 million
motility 70%
grade pNog
eosin -
Morphology
normal 1%
borderline (close to normal) 6%
head defects 93%
midpiece 10%
tail defects 10%
premature cells -
W.B.C -
תודה, עופר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בדיקת זרע
ד''ר אליעזר גירש10/09/2010שלום עופר,
מורפולוגיה תקינה העומדת על 1% זה נתון היחידי שאינו תקין בבדיקת זרע שלך. יתכן וזאת הבעיה. נא להבדק אצל רופא אורולוג, לבחון מצב וריקוצלה, דלקת, או גורמים אחרים היכולים לגרום לירידה באיכות הזרע. במצבכם, בגלל גורם הגיל, אולי כבר עכשיו כדאי לגשת לרופא פריון ולהתחיל בטיפול פריון. ממליץ להשתמש בתוסף תזונה Vitamale המשפר איכות הזרע. בנוסף קיימת מערכת בשם IMSI, בעזרתה ניתן לבחור זירעונים בודדים בעלי מורפולוגיה תקינה ובעזרתם לעשות הפריה של ביציות.
חג שמח ובהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאופניים
עופר12/09/2010תודה על תשובתך.
אלך לאורולוג.
האם רכיבה על אופניים (כ 8 שעות בשבוע) יכולה להיות סיבה לבעיה במורפולוגיה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההייתי אצל אורולוג
עופר15/09/2010הוא בדק אותי ידנית ולא מצא וריקוצלה - לא כדאי לבדוק גם באולטרסאונד?
בדיקות הורמונליות הראו:
TSH 1.7
Prolactine 105
LH 2.4
FSH 3.1
Testosterone Total 25.1
האם זה תקין? מה צריך להיות הצעד הבא שלנו?
תודה, עופר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת זרעמור כהן08/09/2010
שלום
אני ובעלי מנסים כבר שנה להיכנס חהריון בעלי עשה בדיקה זרע ורני קצת מודאגת מהתוצאות המורפולוגיה יצאה 2% לפי שיטת WHO וריכוז 1.3 האם הוא עקר? והאם נוכל להכנס חהריון בצורה טבעית?
מור
תודה וחג שמח ושנה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בדיקת זרע
ד''ר אליעזר גירש10/09/2010שלום מור,
אכן, נתונים שמסרת , נמוכים. זה לא עומר שבעלך עקר. היום קיימות שיטות רבות העוזרות להכנס להריון גם עם זרע אינו תקין. קודם כל חשוב לבצע בדיקת פעילות האשכים אצל רופא אורולוג. במקביל (על מנת לא להפסיד את הזמן היקר) אפשר להתחיל בטיפולי פריון (גשו גם לרופא פריון). ממליץ להשתמש בתוסף תזונה Vitamale, המשפר איכות הזרע.
בהצלחה וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

