מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בדיקת זרע- דחוףקליה16/08/2010
שלום, האם אפשר לבדוק זרע מבן זוג הכולל בדיקת מחלות, מחלות מין,איכותו,כמות? היכן בודקים וכמה זמן התהליך נמשך?אני נמצאת במעקב בדיקת ביוץ ומצב זקיקים.( במקום תרומת זרע מבנק הזרע)תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` בנימין ברטוב19/08/2010לגבי מחלות אצל בן הזוג שיכולות לעבור אליך ו/או לעובר כדאי להתייעץ ברופא המשפחה שלך ו/או בבנק הזרע אילו בדיקות דם יש לבצע. לדעתי בדיקות אלה צריכות לכלול HIV, צהבת B וצהבת C ועגבת. בנוסף כדאי לבצע תרבית של הזירמה כדי לוודא שאין זיהום של חיידקים פתוגניים ולבדוק את איכות הזרע בבדיקת זרע מקיפה. תוכלי לבצע את כל הבדיקות הללו בקופת החולים שלך או במעבדות פרטיות. לגבי HIV, בבנק הזרע נוהגים להמתין חצי שנה מזמן תרומת הזרע ועד לשימוש בו ולאחר חצי שנה מבצעים בדיקת HIV חדשה ועם היא יוצאת שלילית משתמשים בזרע וזאת כיוון שזמן דגירת המחלה ארוך. כדאי להתייעץ בנושא זה עם בנק הזרע ולברר אם גם לך כדאי לנהוג כך.
לגבי הזמן להגעת התשובות של הבדיקות האחרות תוכלי לברר בקופת החולים ואם הזמן ארוך מידי תוכלי להעזר במעבדות פרטיות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רמת סיכון לבעיות אצל ילד לאב מבוגראב לעתיד16/08/2010
שלום רב
אני כבן 50, לי ולבת זוגי ילדה בריאה בת 4. אנו נמצאים בנסיונות כניסה להריון ועומדים לפני שלב
ה - IVF. איכות הזרע שלי טובה למדי.
בת זוגי ציינה שראתה מחקרים שמציינים שככל שגיל הגבר עולה, כך עולה הסיכוי ללדת ילד עם מומים או הפרעות (כגון אוטיזם), ואף ביקשה ממני לשקול תרומת זרע במקום שימוש בזרעי (בעיקר לאור מחקרים אחרים שמראים שב IVF ממילא עולה הסיכוי לילד "פגום").
האם יש צדק / אמת בבקשתה ?
בברכה
אב לעתיד (בתקווה ש...)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` בנימין ברטוב19/08/2010לדעתי אתה עדייין נחשב גבר צעיר. אני ילדתי תאומים בגיל 55 שהם בריאים ונחמדים. באם הזרע שלך סביר מבחינת איכותו ניתן להצליח בהפרייה חוץ גופית וניתן אף לשפר סיכויי ההצלחה באם ימיינו את תאי הזרע האיכותיים ביותר שלך ובהם ישתמשו לצורך ההפריה. לגיל האישה ואיכות ביציותיה (ובנושא זה לא נתת מידע) חשיבות מרובה להצלחה גם בשימוש בזרע תורם ולכן רצוי מאד לבדוק נושא זה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אזוספרמיהשרון15/08/2010
בבדיקת זרע שנעשתה (אחרי 6 חודשים של אי פיריון) לא נמצאו תאי זרע בזירמה. בעלי הופנה לבצע המון בדיקות. חלק מהתוצאות הגיעו. אשמח לדעת אם תוכל לומר האם יש לנו סיכוי למצוא זרע והבעיה היא העצם בחסימה:
LH 4.6
טסטוסטרון 16.52
fsh 2.4
Monocytes 11 (מופיע שזה מחוץ לגבולות)
אני חושבת שאלו הנתונים החשובים.. אולי אני טועה אז תאמרו לי מה צריך עוד בשביל לקבל איזה סוג של הבחנה ? רק בעוד חודש אנחנו הולכים עם כל התוצאות לרופא פיריון ועז אז אני אהיה מאוד במתח!!
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` בנימין ברטוב19/08/2010במקרים של אזואוספרמיה לא ניתן לדעתי לבצע ייעוץ מקיף באינטרנט ולכן צריך להתייעץ עם מומחה שיקבל את כל החומר וייעץ לכם פנים אל פנים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקהרוי15/08/2010
שלום.
אני בן 32
מצורפת בדיקת הזרע שערכתי לאחרונה
והופניתי ישירות להפריית מבחנה.
רציתי לקבל אינדיקציה האם אכן
ניתן לטפל בכלל בזרע כזה?
האם יש סיכוי להפריה מזרע כזה?
Volume 3.7
Ph 8.2
Count 0.6
Tot.count 2.22
Motility- 1 15%
Motility – 2 0%
Morphology- normal- 0%
Tail 3%
Viscosity normal
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` בנימין ברטוב19/08/2010יש סיכויים להרות ב-IVF-ICSI (שיטת המיקרומניפולציה) אך אולי אפשר להגביר את הסיכויים ע"י מיון מוקדם של תאי זרע בעלי גרעין תקין. רצוי לבצע לפני כן אבחון מורפולוגי מוקדם של תאי הזרע בהגדלה גדולה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויטמיילחסויה15/08/2010
דר' שלום הזמנו את הכדורים , האם ייתכן שיפור כבר בתוך חודש? או רק אחרי שלושה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ויטמייל
ד''ר אליעזר גירש21/08/2010שלום מיכל,
השיפור הוא בין 3 חודשים עד חצי שנה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת זרעיוסי15/08/2010
להלן תוצאות בדיקת הזרע שערכתי בימים האחרונים באסותא השלום:
1. Coagulum present no no
2. Complete liquification 30 minutes 30 minutes
3. Odor normal
4. Color normal
5. Viscosity normal
6. Volume 3.8 ml 2-6 ml
7. pH 8.1 7.8-8.7
8. Motile spermatozoa 1 hr 55 % >50%
.
4 hrs 45 % >40%
.
9. Forward progression 1 hr II-IV
4 hrs I II III(IV)
10. Viable spermatozoa 1 hr 75 % >70%
.
4 hrs 65 % >60%
.
11. Sperm agglutination no
12. Sperm concentration 40 million/ml >20 million/ml
.
13. Total Sperm Count 152 million
14.Round Cells
15. Morphology
Normal forms 12 %
Abnormal forms 88 %
Tapered heads Absent head
Microcephalus Double
Macrocephalus Tail abnormality
Amorphous X Immature forms
Round head Leucocytes Strict Criteria
RBC
תשומת לב: למורפולוגיה של 12%. יש לציין כי באולטראסאונד שערכתי במקביל נמצא שיש לי וריקוצלה קל עד בינוני באשך שמאל.
האם יש סיכוי טוב להרות באופן טבעי על פי כלל הממצאים?
האם ממולץ לעשות בדיקת זרע חוזרת, ואם כן האם היית ממליץ לעשות באותה מעבדה או באחרת?
כמו כן, ברצוני לדעת אם לעיתים אני חש לחץ באשך שמאל (כנראה בגלל הוריקוצלה), האם היית ממליץ לפנות לניתוח הוריקוצלה או שאין מה למהר (קראתי איפה שהוא שוריקוצלה ממושכת עלולה לגרום לנמק).
האם ממולץ לקחת תוסף תזונה כלשהו
תודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מורפולוגיה
פרופ` בנימין ברטוב19/08/2010בכדי לענות לשאלתך אנא ציין באיזה שיטה נבדקה המורפולוגיה. חפש בטופס האם מופיעות המילים WHO או קרוגר או strict criteria.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מורפולוגיהחסויה14/08/2010
שבת שלום, אצל בעלי בבדיקת זרע מורפולוגיה של 8 אחוז אבל כל הנתונים האחרים מצויינים ונאמר לנו שבגלל הריכוז והכמות הגבוהים נוכל להשיג הריון באופן טבעי ואנחנו מנסים....השאלה שלי זה האם עם מורפולוגיה 8 אחוז יש לקיים יחסים יום כן יום לא באזור הביוץ?? או האם כל יום, כי אני חוששת שאולי בגלל שזה לא תקין כל כך יום יום יחלישו את הזרע... מה אתם אומרים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה
ד''ר אליעזר גירש14/08/2010שלום מיכל,
מצב הזרע של בעלך לא רע בכלל, לכן רצוי לקיים יחסי מין כל יום במשך 6 ימים סביב ביוץ. הכוונה היא שזה יהיה במשך 4 ימים לפני ביוץ ויומיים אחרי ביוץ. בנוסף ממליץ להשתמש בתוסף תזונה Vitamale המשפר איכות הזרע.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם אפשר להשיג vitamail בחיפה?
חסויה15/08/2010תודה דר' על תשובתך, איפה אני יכולה למצוא vitamail בחיפה??
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת זרע
יבגני15/08/2010בבקשה לעזור לי לפעניח את הבדיקה ימי התנזרות 4 נפח 5.5 ph 7.6 ריכוז 2 מס זרעונים כללי 11 תנועה 33% תנועה טובה 22% תנועה איטית 11% %זרעונים תקינים 11% ראש50% זנב50%
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בבקשהחסויה14/08/2010
אנחנו מנסים להרות מזה חודשיים, אנחנו בני 35 ויש ילדה בת שנתיים בבית מהריון מהיר וספטנטני , בעלי נוטל תרופה בשם פרופסיה (1 מילגרם פנסטריד) האם עליו להפסיק, האם יש לתרופה השפעה שלילית על הזרע? מה היית ממליץ לנו?
רק אציין שבעלי לא שש לוותר על התרופה (להתקרחות) היה מעוניין להמשיך, אבל אני מפחדת שזה מעכב אותנו...
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה
ד''ר אליעזר גירש14/08/2010שלום מיכל,
חודשיים של נסיון להרות ללא הצלחה נחשב לזמן קצר מאוד. אני ממליץ להמשיך לקחת פרופסיה ולא להפסיק, אך במקביל לקחת תוסף תזונה Vitamale המשפר איכות הזרע ולהמשיך לנסות להרות. חשוב לקיים יחסי מין יום יום בתקופה של כ 6 ימים סביב הביוץ (4 ימים לפני ביוץ ויומיים אחרי ביוץ). רק אם לא תצליחו להרות בצורה הטבעית מעבר לשנה של נסיונות יהיה מקום לפנות לרופא פריון.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת זרע בעילום שם?אמיר13/08/2010
שלום
האם אפשר לבצע בדיקות זרע במרפאת זרע או בכל מקום אחר בעילום שם? דהיינו בלי למסור ת.ז. , שם, כתובת, טלפון או כל פרט מזהה אחר ?
בהנחה שהאחריות ליצור קשר כדי לקחת את תוצאות הבדיקות היא באחריותי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בדיקת זרע אנונימית
ד''ר אליעזר גירש13/08/2010שלום אמיר,
ניתן לעשות בדיקת זרע אנונימית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הייעצות דחופה עם צוות הרופאיםחוששת13/08/2010
שלום רב,
בעלי אובחן כאזוספרמי וביצע 5 בדיקות זרע שונות ובמקומות שונים.
ב3 בדיקות מוך ה5 נמצאו מספר תאי זרע בודדים ללא תנועה.
בנוסף לאחר בדיקת אורולוג נמצאה וריקוצלה בדרגה 3 בשני האשכים...
בעלי מיועד בקרוב מאוד לעבור ניתוח TESE
יש לי כמה שאלות-
1. האם יתכן שהוריקוצלה גורמת גם לזרעונים הבודדים להיות ללא תנועה?
2. האם קיימת איזושהי תקווה שבניתוח ימצאו זרעים, לאור העבודה שבבדיקות נמצאו בודדים...?
האם ניתן להיות אופטימים..??
מחכה לתשובה!!
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
וריקוצלה ואזואוספרמיה
ד''ר אליעזר גירש13/08/2010שלום לך חוששת,
ואריקוצלה היא מחלה של כלי דם באשך. ואריקוצלה נובעת מהרס שסתומים חד כיווניים. זה גורם לזרימה בכיוון הפוך של דם הורידי. זרימת הדם בכיוון הפוך גורמת ל- hypertermia ול- hypoxia. לחץ הידרוסטטי על רקמת האשך במחלה זו הוא פי 7-8 ממה שאשך יכול לסת. מצב זה פוגע באיכות הזרעונים. טיפול נכון יביא לשיפור תוך 4-12 חודשים ואז יש שוב ירידה.
במצב שלכם, יתכן וכדאי לטפל בוריקוצלה ולעשות TESE לאחר תקופת התעוששות מתיקון וריקוצלה. ממליץ גם להשתמש בתוסף תזונה Vitamale המשפר איכות הזרע. לאחר תיקון וריקוצלה ושימוש ב- Vitamale לניתוח TESE יהיה סיכוי להצליח גבוה יותר למציאת זרעונים וזרעונים בתנועה.
יש מקום לאופטימיות, בהחלט. האם לבעלך עשו בדיקת קריוטייפ ובדיקת חסררים על גבי כרומוזום Y ?
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעלי עשה בדיקת קריוטיפ
חוששת14/08/2010אנחנו מחכים לתוצאות, ובמקביל כבר קבענו תור לניתוח TESE
בהמלצת האורולוג אנחנו כרגע לא מטפלים בוריקוצלה מאחר שגם הוא וגם רופא הפריון המליצו ישר לTESE.
אני מקווה שאנחנו פועלים בדרך הנכונה ושמחתי לשמוע שיש מקום לאופטימיות..
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מודאג, זרע שהשתנה בגלל קרינהשלמה (בדוי)13/08/2010
שלום בשנה האחרונה אני עובד מלא עם קרינה..
והזרע שלי הפך מלבן וסמיך\צימיגי.
לצהוב דליל ודביק בקושי...
השאלה שלי אם זה יכול לחזור לעצמו ברגע שהפסיק או שזה נזק בלתי הפיך?
תודה על תשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
קרינה
ד''ר אליעזר גירש13/08/2010שלום שלמה,
האם אתה עובד בתעשיה או במחקר? באיזה סוג קרינה מדובר לה אתה חסוף? כמה דקות או שעות ביום אתה חסוף לקרינה? האם אתה משתמש באמצעי מיגון המיועדים לעבודה עם חומרים רדיואקטיביים? יתכן וקיימת סיבה אחרת לירידה באיכות הזרע אצלך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך..
שלמה (בדוי)14/08/2010תודה על התשובה.
תעשייה כשמונה שעות+...
אלקטרו מגנטי SAR& XRAY ממכונות בעיקר
לא עולה לי רעיון שיכול לגרום לזה פתאום.
חשבתי אולי חום או לחץ מבגד על המקום אבל לא נראה לי.
מקווה שזה הפיך....או לפחות מספיק בשביל ילדים בעתיד אם לא
יש טיפונת לבן אבל לא כמו לפני כשנה+ יותר צהבהב ודליל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה
ד''ר אליעזר גירש14/08/2010שלום שלמה,
אם יש באפשרותך להחליף תפקיד ועמדת עבודה באותו מקום עבודה, בו אתה עובד ולהתרחק מאיזור קרינה אלקטרו-מגנטי, זה יתן לך תשובה לגבי איכות הזרע לאחר 3-6 חודשים של החלפת מקום עבודה. רצוי גם לא להחזיק טלפונים הניידים בכיסים של מכנסיים קרוב לאשכים כי גם מכשירים הללו פולטים קרינה אלקטרו-מגנטית.
בנוסף ממליץ על שימוש בתוסף תזונה Vitamale המשפר איכות הזרע.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה עזרת!!
שלמה (בדוי)15/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קשירת מובילי זרעערן12/08/2010
שלום , יש לי חשד שעשו לי ניתוח קשירת מובילי זרע מבלי ידעתי ,הסיבות כרגע לא חשובות מאז אני מדוכא מאוד ותחושת הגבריות שלי ירדה באופן ניכר, האם אחרי ניתוח כזה יש צלקות על הפין או על האשכים , כיצד ניתן לדעת האם בן אדם כלשהו עבר ניתוח כזה , כי יש לי פליטת נוזל שפיכה אך איני יודע אם הוא מכיל תאי זרע , כיצד ניתן לדעת האם נוזל השפיכה מכיל תאי זרע האם אפשר לדעת גם על פי צבע ריח השפיך אודה לך אם תענה לי על השאלה כי זה מאוד מטריד אותי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה
ד''ר אליעזר גירש13/08/2010שלום ערן,
קורם כל גש לאורולוג ותעשה בדיקת זרע. לפי התוצאות תוכל להמשיך בירור לגבי שאלות שמטרידות אותך.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת זרעשרית12/08/2010
שלום לרופאים,
בעלי עבר בדיקת זרע ולהלן התוצאות:
volume 2.6 ml
viscosity normal
total count 17.2 10*6
motility 30%
total motile count 5.1 10*6
מה המשמעות?
האם יתכן הריון ספונטני?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהמשך לבקשה מהגולשים
שרית13/08/2010ימי התנזרות כחודש
גיל הבעל 38
גיל האשה 32* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
בדיקת זרע
ד''ר אליעזר גירש13/08/2010שלום שרית,
קשה להתיחס בצורה נכונה לתוצאות בדיקת זרע לאחר חודש של התנזרות. רצוי לחזור על בדיקת זרע לאחר 2-4 ימי התנזרות ולפרט את כל הנתונים של זרעונים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקותחסוי12/08/2010
שלום,
אני מעוניין ללכת לאורולוג להתייעצות בגלל בעיות פריון, אשתי עשתה בדיקות רבות כולן תקינות, עשיתי בדיקת זרע אחת שבה הכל תקין פרט למורפולוגיה - 8%, הבנתי שזו תוצאה בינונית.
1-האם יש צורך בבדיקת זרע נוספת?
2-לפני התייעצות עם אורולוג מומחה לפריון- אילו בדיקות נוספות עלי לעשות?
3-בגיל 18 עברתי ניתוח ברית מילה, האם יתכן קשר בין הניתוח לאי הפריון?
4-שמעתי שלעיתים לאדם שעבר ניתוח יש נוגדנים לזרע בזירמה, האם תמליץ לבדוק את זה?
תודה רבה לכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה
ד''ר אליעזר גירש13/08/2010שלום חסוי,
אם כל הנתונים של זרע תקינים, פרט למורפולוגיה של 8% תקינים, יש סיכוי טוב להצליח מבחינת הסגת הריון. אפשר לעשות בדיקת זרע נוספת, אך לדעתי לא יהיה שינוי גדול מבדיקה הראשונה. לדעתי, אורולוג ישלח אתך לשורה של בדיקות, כגון אולטרסאונד אשכים, דופלר, בדיקות הורמונליות, הערכת מצב וריקוצלה... אין קשר בין ניתוח ברית מילה לבין מורפולוגיה נמוכה של זרעונים. נוגדנים כנגד זרעונים נוצרים מפציעה ברקמת אשך, שוב אין קשר למה שעברתה.
ממליץ להשתמש בתוסף תזונה Vitamale המשפר איכות הזרע.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
חסוי14/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוות דעת בדיקת זרע והמלצותיסמין מ12/08/2010
שלום
אני בת 27 ובעלי בן 28 ללא הריון קודם
שנה וחצי מנסים להכנס להריון ללא הצלחה
תוצאות בדיקת הזרע של בעלי כנל
תקופת התנזרות : 3 ימים
צבע: צהבהב
צמיגות: 1
PH: 1
נפח: 3.4 מ"ל
ריכוז: 3X10^6 מ"ל
תנועה: 37%
סוג תנועה: A 19% B 3% C 15%
לויקוציטים: 0X10^6
אגלוטינציה: שלילית
TOTAL MOTILE COUNT : 3X10^6
SWIM UP TEST: X10^6 /ML
תאים תקינים %: 2
פתולוגית ראש %: 79
פתולוגית זנב: 19
האם המצב חמור?????
ברצוני לפעניח את תוצאות הבדיקה, ולאין אפשר לפנות להמשך טיפול, והאם אפשר לטפל או במצב כזה הולכים הזרעה, האם זה מעיד על ICSI ואם אפשר מידע, כי אין לנו שום מושג בעניין הופתענו מאוד מהתוצאות
אודה לכם מאוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך לפנייתי ה PH: 7.6 ולא מה שכתבת
יסמין מ13/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה
ד''ר אליעזר גירש13/08/2010שלום יסמין,
הזרע נמצא במצב ירוד. יש לך הרבה שאלות וכפי שכתבת אין לך שום מושג בעניין. הכל ניתן לטיפול, אך אתם צריכים יעוץ, שיסבירו לכם על המצב ומה צריך לעשות כדי לשפר סיכוי להצליח להרות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

