פורום פוריות הגבר והאישה, אמבריולוגיה,IVF - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה דחופה לגבי וריקוצלה וחום
    מורפ תקין 2%
    11/08/2010

    שלום רב,

    ראשית להלן תוצאות בדיקת הזרע שלי:

    נפח 1.9
    PH 8.0
    התנזלות תקינה
    צמיגות תקינה
    צבע תקין
    אגלוטינציה אין
    ריכוז תאי זרע 6,0 *10^6 מיליון\מ"ל
    סכ"ה תאי זרע בדגימה 11,4*10^6
    תנועתיות 13%
    סכ"ה תאי זרע בתנועה 1.5*10^6
    איכות התנועה 3%
    משטח תקין
    מורפולוגיה נורמלים 2%
    מורפולוגיה פתולוגיים 98%

    אני רווק בן 25 אובחנה אצליה וריקוצלה ואני בבירורים לגבי מצבי.

    כרגע אני בוחר היכן ללמוד באוניברסיטה ומכאן שאלתי:
    האם עדיף להימנע מלחיות בבר שבע עקב החום?
    במילים אחרות- האם מומלץ עבורי לנהל אורח חיים בו אני משתדל להימנע מחום סביבתי ומקומי.

    2. האם עקב נתוני הזרע מומלץ עבורי להזדרז ולהביא ילדים ולא לקחת את הזמן?

    המון תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    13/08/2010

    שלום,
    גם במדינות חמות במיוחד לא נמצאה השפעה ישירה של חום האקלים על ייצור הזרע. אין לך מה לדעוג מבחינת תנאי אקלים. בנוסף, ברוב המקומות בארץ קיימים מזגנים וחסיפה לחום סביבתי היא נמוכה יחסית.
    לאור הנתונים הירודים של הזרע שלך, ממליץ לגמור את הבירור, להחליט על שיטת הטיפול ולאחר הטיפול אם יהיה שיפור באיכות הזרע להקפיא את זרעך בבנק זרע לגיבוי עתידי. גם אם לא יחול שיפור יש מקום להקפאת זרע כי יתכן ותמשך ירידה באיכות זרעך.
    ממליץ להשתמש בתוסף תזונה Vitamale המשפר את איכות הזרע.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת אולטראסאונד אשכים
    some1
    11/08/2010

    יש לי שאלה שאולי תשמע קצת מצחיק אבל היא חשובה,
    האם בבדיקת אולטראסאונד אשכים למציאת וריקוצלה (לא דופלר) אז כשאומרים ללחוץ במהלך הבדיקה "כאילו אני צריך לשירותים" הכוונה היא ללחוץ כאילו אני מוציא צואה או הכוונה ללחוץ כאילו אני מנסה לשמור שהצואה לא תצא?

    תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת אולטראסאונד אשכים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת ואריקוצלה

    ד''ר אליעזר גירש
    13/08/2010

    שלום
    כשאומרים ללחוץ במהלך הבדיקה "כאילו צריך לשירותים" הכוונה היא ללחוץ כאילו מוציא צואה .
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וריקולציה
    נועה
    10/08/2010

    שלום רב,

    אני בת 28 ובעלי בן 29. אנחנו מנסים להכנס להריון כשבעה חודשים. בעלי עבר שתי בדיקות זרע שיצאו לא הכי תקינות (מורפולוגיה 2% אבל כמות כללית 6^10^136, ריכוז 6^10^34 ותנועה 37%סבירים). בנוסף התגלתה דלקת (מספר תאי דם לבנים של 6^10^5.2 ) והוא טופל בשני סוגי אנטיביוטיקה לעשרה ימים. האורולוג הפנה לבדיקת זרע נוספת כעבור 3 חודשים (בנתיים עברו חודשיים) ודופלר אשכים. אשמח אם תתן חוות דעת על תוצאות הדופלר של אשך שמאל: בגודל 2.2*1.5*4.1 ס"מ נפח 23 סמק
    אפידידימוס אינו מעובה.
    אין לראות נוזל חופשי סביב לאשך.
    בבדיקת דופלר מהירות זרימה עורקית 8 סמ"ש עם RI - 0.5
    גם בפתיחת דופלר וגם לאחר ולסלבה, עם רפלוקס בכיוון הזרימה והגברת מהירות הזרימה, הרחבת ורידים ספרמטיים בגודל עד 0.5, וריקולציה דרגה 2,3.
    האם צריך ניתוח לאחר התוצאות? האם ניתוח יכול לעזור להכנס להריון במקרה הזה?  
    המון תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    וריקולציה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך תוצאות

    נועה
    11/08/2010

    אשך ימין - בגודל 2.1*4.4*4.0 ס"מ נפח 20 סמק
    אפידידימוס אינו מעובה
    אין לראות נוזל חופשי סביב האשך
    ללא הרחבת ורידים ספרמטיים.
    בבדיקת דופלר מהירות זרימה עורקית 6 סמ"ש עם RI - 0.5
    גם בפתיחת דופלר וגם לאחר ולסלבה אין לראות וריקולציה.

    תודה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וריקוצלה

    ד''ר אליעזר גירש
    13/08/2010

    ואריקוצלה היא מחלה של כלי דם באשך. ואריקוצלה נובעת מהרס שסתומים חד כיווניים. זה גורם לזרימה בכיוון הפוך של דם הורידי. זרימת הדם בכיוון הפוך גורמת ל- hypertermia ול- hypoxia. לחץ הידרוסטטי על רקמת האשך במחלה זו הוא פי 7-8 ממה שאשך יכול לסת. טיפול נכון יביא לשיפור תוך 4-12 חודשים ואז יש שוב ירידה. לגבי הניתוח יש להתיעץ עם רופא המטפל, הוא רואה את התמונה במלאה. לאחר ניתוח אם יהיה שיפור בנתוני הזרע, אז סיכוי להריון יגבר.
    בנוסף אני ממליץ על שימוש בתוסף תזונה Vitamale המשפר איכות הזרע.
    אם לא תצליחו להרות קיימות גם שיטות של הפריה חוץ גופית המסעיות להסגת הריון.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הזרעה
    רינת
    10/08/2010

    שלום רב,

    אני ובעלי לפני הזרעה שכנראה תתרחש בעוד 3-4 ימים. שאלתי היא:

    1. כמה ימי התנזרות הינם המקסימום (היות ובעלי במילואים וכנראה שנגיע ל-6-7 ימי התנזרות)?

    2. מהם הסיכוייים שלנו מבחינה סטטיסטית היות ובבדיקת הזרע נמצאה מורפולוגיה תקינה 2%. אצלי הכל תקין, מחזורים סדירים. גילנו- אני 31, בעלי 34.

    אודה לקבלת תשובתך בהקדם

    תודה רבה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הזרעה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הזרעה תוך רחמית

    ד''ר אליעזר גירש
    13/08/2010

    שלום רינה,
    תקופת התנזרות היא תקופה גמישה וקיימות דעות רבות על משך התקופה. זה נע בין יום 1 עד 7-8 ימים. במקרים מסויימים, כאשר יש מאט זרעונים, אפשר להתנזר גם 10-12 ימים. המטרה של התנזרות היא לאסוף כמה שיותר זרעונים ביותרת האשך, אך מצד שני שהיה ממושכת של זרעונים ביותרת האשך גורמת לתהליכים דגנרטיביים בתוך הזרעונים ה"מזדקנים". בדרך כלל, אני ממליץ על 2-4 ימי התנזרות, אך גם תקופה של 6-7 ימים בסדר.
    סיכוי להרות בהזרעה תוך רחמית עומד על כ- 20%. במקרה שלכם כאשר מדובר על ירידה במורפולוגיה תקינה, אני ממליץ להשתמש בתוסף תזונתי Vitamale המשפר איכות הזרע על כל הנתוניו.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת זרע
    יעל
    09/08/2010

    שלום,
    בת 29 בעלי 32

    בבדיקת זרע לבעלי 93% לא תקינים ו-7% תקינים מורפולוגית
    שאר התוצאות תקינות לחלוטין ץ עד עכשיו חשבנו שאלה תוצאות בינוניות שיכולות להקשות על כניסה להריון ספונטני. אבל-
    רופא פיריון אמר לנו שאלו תוצאות תקינות לחלוטין ואין איתם שום בעיה איתם
    זה קצת מבלבל כשבפורום אומרים על תוצאות כאלה שהן בינוניות .מנסים 8 חודשים
    האם אלה תוצאות תקינות לחלוטין?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח לתשובה

    יעל
    09/08/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מורפולוגיה של זרעונים

    ד''ר אליעזר גירש
    09/08/2010

    שלום יעל,
    לפני כמה חודשים שונו קריטריונים למורפולוגיה של זרע ע"י WHO. עדיין לא כולם יודעים את זה. הייתי מתייחס בזהירות למצב שלכם. אין מה למהר עדיין. אם רק המורפולוגיה 7-8 ויתר הנתונים בסדר, המלצתי להשתמש בתוסף תזונתי Vitamale לשיפור איכות הזרע ולהמשיך לנסות להרות בצורה הטבעית. אם לא תצליחו לקבל הריון עד לתקופה של שנה וחצי סה"כ, יהיה מקום להזרעה תוך רחמית (3 עד 5 מחזורי טיפול). אם זה לא יעזור, שלב הבא הוא הפריה חוץ גופית. חשוב לקיים יחסי מין כל יום בתקופה של כ- 4 ימים לפני ביוץ ועד יומיים אחרי ביוץ.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זריקות
    שרה
    09/08/2010

    שלום,
    אני בגיל 34 ויש לי בעיה רצינית בכמות ואיכות הזרע . שמעתי שיש זריקות גונל f לשיפור הזרע האם זה נכון שזריקות כאלה עוזרות?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זריקות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • Gonal-f

    ד''ר אליעזר גירש
    09/08/2010

    שלום יעקב,
    במקרים מסויימים gonal-f משפר את כמות ואיכות הזרע, אך לא בהכרח. הטיפול כרוח בהזרקת חומר הורמונלי לאורך תקופה ממושכת: בין מספר חודשים עד שנה וחצי - שנתיים. יש לגשת לאורולוג ורופא פריון ולקבל דעה נוספת. קיים תוסף תזונה vitamale המשפר את כל הפרמטרים של זרע ואינו הורמון ואינו תרופה. שווה לנסות.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם מס' ימים לפני בדיקת אולטראסאונד
    some1
    08/08/2010

    אולטראסאונד אשכים על מנת לבדוק אם יש וריקוצלה יש להמנע מפעילות מינית ושפיכה?

    לא נודע לי מהרופא וביום שלישי יש לי את הבדיקה הנ"ל,לכן חשוב לי לדעת


    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    09/08/2010

    ואריקוצלה היא מחלה של כלי דם באשך. ואריקוצלה נובעת מהרס שסתומים חד כיווניים. זה גורם לזרימה בכיוון הפוך של דם הורידי. זרימת הדם בכיוון הפוך גורמת ל- hypertermia ול- hypoxia. לחץ הידרוסטטי על רקמת האשך במחלה זו הוא פי 7-8 ממה שאשך יכול לסת. טיפול נכון יביא לשיפור תוך 4-12 חודשים ואז יש שוב ירידה.
    כך שיש השפעה של מצב ואריקוצלה על ייצור זרע, אך לא הפוך. אין צורך בהתנזרות לפני הבדיקה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התגובה המעמיקה!,ה של

    some1
    11/08/2010

    הבדיקה אומרות:

    אשך ימין:
    בגודל
    4.2*2.6*3.1 ס"מ,מרקם אחיד.
    אפידידימוס תקין
    זרימת דם תקינה באשך ובאפידידימוס

    אשך שמאל:
    בגודל 4.2*2.6*3.0 ס"מ,מרקם אחיד.
    אפידידימוס תקין
    זרימת דם תקינה באשך ובאפדידימוס

    בהשוואה מרקמם של שני האשכים שווה.

    הודגמו וריקוצלה בודדים משמאל ברוחב כ 0.23 ס"מ

    עכשיו הרופאה שביצעה את הבידקה אמרה שהממצעים של הוריקוצלה מאוד זניחים ואין לי שום בעייה וסיבה לדאגה.

    אבל כשהבאתי את התוצאות לאורולוג שהפנה אותי לבדיקה,הוא אמר שבבדיקה פיזית שהוא עשה הוא מצא שיש לי וריקוצלה דיי חמורה (הוא עשה לי בדיקה פיזית לפני ששלח אותי לאולטראסאונד).
    בנוסף הוא אמר שגם יכול להיות שלא לחצתי מספיק בבדיקה (כשביקשו ללחוץ) ולכן יצא שיש לי "רק" 0.23 ס"מ רוחב של ורידים שמצאו.

    מדוע הסתירה הזו בין מה שהרופאה שביצעה את הבדיקה אמרה לבין מה שהוא אמר?.וייתכן שבאמת לא לחצתי מספיק כשביקשו ללחוץ בבדיקה אפילו כששאלתי את הרופאה אם אני לוחץ מספיק חזק והיא אמרה שכן?

    אני ממש מתוסכל מכל העניין הזה,אשמח מאוד לחוות דעת מקצועית בנידון
    תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    13/08/2010

    שלום
    מדובר בשתי שיטות בדיקה שונות שבעצם צריכות להשלים אחת את השניה. יש הבדל בקביעת התוצאות בשתי השיטות. בנוסף, בבדיקת ולסלבה (יצירת לחץ) חשוב שבשתי הבדיקות זה יתבצע בצורה זהה, למשל בישיבה או בעמידה, אך בשני המקרים בצורה האחידה. אם יש כזה הבדל בין שתי הבדיקות, ממליץ לפנות לאורולוג נוסף, לקבל דעה נוספת.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה שוב!,יש לי שתי שאלות אחרונות

    some1
    13/08/2010

    האם הוריקוצלה שנמצאה אצלי בבדיקת האולטראסאונד נחשבת לנמוכה וזניחה באמת?
    הבדיקה התבצעה בשכיבה,וכשלחצתי בולסלבה לחצתי בעוצמה בינונית מינוס,האם זה בעל השפעה גדולה?,כי כמו שאמרתי קודם הרופאה אמרה שלחצתי מספיק חזק כששאלתי אותה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תחליף טבעי לוויאגרה
    אורן
    08/08/2010

    אני בגיל 33 ברצוני לדעת האם יש תחליף טבעי לוויאגרה שפשוט יגביר את כמות הזרע וההנאה בזמן קיום יחסי המין טבעי הכוונה לדבר שנמצא בכל בית לדוגמה גת שהתימנים טוענים שזה ממש עוזר האם יש עוד משהו תודה 

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תחליף טבעי לוויאגרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    09/08/2010

    שלום אורן,
    לא ידוע לי על תחליף טבעי לוויאגרה. ליתר ביטחון פנה לפורום האורולוגיה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • Varicocele
    Tommy
    06/08/2010

    I need you assistance - I am scheduled for a varicocele operation next week. It seems there is no agreement if this will assist with future pregnancy. I am a 33 yo healthy male, a father for a 2 yo baby. we tried getting pregnant again but we couldnt - then realized I have varicocele. The Dr. said this will assist with producing sperm. All of my blood test results are great, from chromosoms to tostestoron, but my spem count is low and the quality/mortility as well.
    What is the best thing to do??? Please help.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    Varicocele

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • Varicocele

    ד''ר אליעזר גירש
    09/08/2010

    Dear Tommy,
    I suggest to get a second opinion from other urologist about your diagnosis. Usually it's non operatable with first and second stage of varicocele

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה לא מודיעים לנו שהפורום נסגר ?
    טלי
    04/08/2010

    כבר יותר משבועיים שאף אחד לא עונה לשאלות , וזה בסדר - אנחנו נבין אם יש לחץ ואין אפשרות - רק תודיעו , שלא נשלח סתם שאלות ונחכה .
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` בנימין ברטוב
    05/08/2010

    טלי היקרה
    לא תמיד יש לי זמן לענות מייד לשאלותיכם אבל אני משתדל מאד לענות פעם בשבוע לפחות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם אפשרי להיכנס להריון באופן טבעי
    ד``ר אליעזר גירש
    04/08/2010

    בוקר טוב לכל הרופאים,

    להלן בדיקת זרע של בעלי ,

    הרופא הסביר פחות או יותר ולא כל כך הבנתי אותו.

    אם אפשר בבקשה להסביר לי מה פרוש .

    COMPLETE LIQUEFACTION : YES

    VISCOSITY : NORMAL
    PH: 7.8

    VOLUME:4.20 ML
    CONCENTRATION: 36.0 MILLION / ML
    MOTILITY: 1 HR AFTER EJACULATION : 55%

    (GRADE OF MOTILITY (i-iv
    HR 1 AFTER EJACULATION : II III IV

    VITALITY: 1 HR AFTER EJACULATION :77%
    1% : (NORMAL MORPHOLGY (WHO 1999

    IMMATURE FORMS :

    ERYTHROCYTES: NO/0

    LEUKOCYTES: FEW
    1million/ml>

    bacteria :
    AGGLUTINATION:

    fructose:
    1000MICROGRAM/ML <

    PHAGOSPERMIA :

    מורפולוגיה : נבדקה ע"י שתי עובדות .

    PARTICIPANT IN UK NEQAS ANDROLOGY SCHEME

    הבנתי פחות או יותר שמשהו לא תקין, הייתי רוצה לדעת לאחר הפיענוח :

    אם יש סיכוי שתוצאות זרע לאחר כמה חודשיים יניבו תוצאות שונות ?

    האם תזונה משפרת תאי הזרע?

    והאם איפשרי להיכנס להריון באופן טבעי אם הבדיקת זרע הנוכחית+ שחלות פוליצטיות ?

    תודה רבה רבה

    ויום טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הוספה---

    מור
    04/08/2010

    הגיליים שלנו : בעלי בן 27
    ואיי בת 26

    כבק שנה מנסים ללא הצלחה

    ולגביי הבדיקת זרע- 3 ימים היו ימי ההתנזרות .

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` בנימין ברטוב
    05/08/2010

    כל הפרמטרים של איכות הזרע שניבדקו תקינים למעט המורפולוגיה שבה אחוז התאים התקינים נמוך מאד. מצב זה יכול לגרום בהחלט לעיכוב בכניסה להריון ספונטאני ולכן לדעתי רצוי לבצע איבחון מורפולוגי בהגדלה גדולה (MSOME) ולפי התוצאות שיתקבלו ניתן יהיה לשקול האם לבצע הפריה חוץ גופית בשיטת המיקרומניפולציה לאחר מיון מוקדם של תאי הזרע התקינים בשיטת ה-IMSI.
    הפרמטר של המורפולוגיה הוא פרמטר מאד יציב ולכן סביר שלאחר כמה חודשים תתקבל תוצאה דומה. לגבי התזונה ניתן לנסות תוספי תזונה כגון VITAMALE. במיוחד חשוב לברר האם קיים מצב של דליות אשכים (וריקוצל) ע"י דופלר אולטראסאונד אשכים. מצב זה ניתן לתקנו ובאמצעות התיקון אולי להשיג שיפור במורפולוגיה ואפילו הריון ספונטני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת זרע
    אבי
    04/08/2010

    שלום, אשמח לקבל חוות דעת על הבדיקה הבאה,
    התנזרות-2 ימים. נפח 3.6 ריכוז- 36מליון תנועה-56% מתוכם 33% בתנועה טובה. אגלוטניציה-חיובית++ תאים תקינים 5%
    מה הסכויים להרות טבעי מזרע כזה? ולאחר כמה הזרעות מומלץ לגשת לIVF? כמו"כ לפני 5 חודשים הריכוז עמד על 118 מליון, מה פשר הירידה הדרסטית (אמנם המורפולגיה עלתה ב2% והבנתי שיתכן וזה תוצאה מהירידה בכמות הזרעונים). תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הוספה

    אבי
    04/08/2010

    אנו ממתינים לילד שנתיים ו3 חודשים, גילי הוא 26 ואשתי בת 22

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` בנימין ברטוב
    05/08/2010

    אבי היקר

    הפרמטר הנמוך בזירמה הוא המבנה של ראשי תאי הזרע. תופעה זו יכולה להקטין את סיכוי להרות ספונטאנית ולכן מומלץ לבצע השבחת הזרע על מפלי צפיפות לקראת הזרעה תוך רחמית . באם לא תצליחו כך שלש פעמים רצוי לברר את המורפולוגיה העדינה של ראשי תאי הזרע בהגדלה גדולה (שיטת MSOME) ועל פי התוצאות ניתן יהיה לשקול אפשרות להפריה חוץ גופית בשיטת המיקרומניפולציה לאחר מיון מוקדם של תאי הזרע התקינים בשיטת ה- IMSI.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת הלוספרם
    טלי
    02/08/2010

    שלום רב,
    אנו זוג בני 35 עם ילד מהריון ספונטני. בשנה החולפת-הריון ספונטני כימי וכן הריון שהסתיים בשל העדר דופק בשבוע 10.

    נמצאים בטיפולי IVF.

    מבקשת לדעת באם עם תוצאות אלו ניתן להשיג הריון ספונטני?
    האם זרע לא תקין יכול להפרות ביצית=הריון לא תקין?
    האם עדיף להשאר במסגרת IVF במקום לנסות להרות טבעי?
    האם כדאי לבצע תיקון וריקוצלה (דרגה 3 אשך שמאל) או לחילופין לנסות להעזר בויטמינים לשיפור איכות הזרע.



    להלן תוצאות ההלוספרם:

    DNA FRAGMENTION -DFI 25%

    מפתח ערכים-0%-15%- ערך תקין
    15%-30%- תקין -גבולי, יתשכן ששבירת ה-ד.נ.א מהווה גורם להפלות חוזרות או לשיעורי הריון נמוכים.
    מעל 30%- ערך גבוה לא תקין.

    הבדיקות:

    ערכים תקינים---------------------תוצאות----------------------בדיקות

    coagulum present....-----------.no...-------------------------------.no

    complete liquification----------30 minutes---------30 minutes
    odor---------------------normal -----------

    color --------------------------normal

    viscosity---------------normal

    volume-------------------------2.2 ml--------------2-6ml

    ph-----------------------------7.7-------------------7.8-8.7

    motile spermatozoa-------------------1hr-55%------------------>50%
    4hr-45%------------------>40%

    viable spermatozoa 1 hr-----75%------------>70%
    4hr----65%------------>60%

    sperm agglutiation ---------no

    sperm concetration----35million/ml

    normal forms 7%
    abnormal forms- 93%




    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת הלוספרם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` בנימין ברטוב
    05/08/2010

    אפשר להגיע להריון ספונטאני באיכות זרע כשלכם, אך בכדי להגביר את הסיכוי לשמירת ההריון מומלץ לבצע מיון מוקדם של תאי זרע איכותיים בעלי גרעין תקין (שיטת IMSI) לקראת הפריה חוץ גופית בשיטת המיקרומניפולציה.
    לדעתנו וכך גם כתוב בתוצאת בדיקת ההלוספרם זרע פגום יכול להביא להריונות שמסתיימים בהפלות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת זרע - פיענוח ממצאי בדיקה
    ענת
    01/08/2010

    שלום רב.

    אנוכי בת 34 ובן זוגי בן 45. לאור הגילאים שלנו, המליץ רופא הנשים שלא להמתין לקליטת הריון יותר מחצי שנה, והפנה אותי לפרופיל הורמונלי ואת בן זוגי לבדיקת זרע, שלהלן תוצאותיה.

    אשמח לסיוע בפענוח של הבדיקה ובמשמעות הממצאים:

    נפח דגימה, סמ"ק: 2

    צמיגות: תקינה

    ph: 7.5

    ריכוז, סמ"ק 6*10: 80

    תנועה, %: 40

    תנועה פרוגרסיבית תקינה, %: 90

    תנועה פרוגרסיבית איטית, %: 10

    תנועה במקום, %:

    צביעת אאוזין, %:

    צורות פתולוגיות, %: 70 head defects

    תאור: head, neck and taildefects

    תאים עגולים, סמ"ק 6*10

    אגלוטינציה: לא

    סיכום הבדיקה: Astheno-teratozoospermia

    תודה מראש,

    ענת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הוספת פרטים

    ענת
    03/08/2010

    התנזרות מיחסים של 4 ימים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הוספת פרטים

    ענת
    03/08/2010

    מנסים להרות כ - 4 חודשים.

    הופננו לפרופיל הורמונלי ובדיקת זרע בשל גילנו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` בנימין ברטוב
    05/08/2010

    על פי התוצאות של איכות הזרע שרשמת נראה כי איכות הזרע תקינה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות פיריון
    מנשה
    01/08/2010

    אני בעל אשך טמיר לאחר בדיקת הלוספרמם עם תוצאה של 35% .
    מה ניתן לעשות בכדי לשפר את הזרע?

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיות פיריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הוספתי את בדיקות הזרע

    מנשה
    01/08/2010


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` בנימין ברטוב
    05/08/2010

    מנשה שלום

    נראה לי שצריכים אצלך לברר האם תרבית הזירמה שלילית והאם קיים מצב של וריקוצל. באם האלמנטים האלה חיוביים, ניתן אולי אז לשפר את איכות הזרע ע"י טיפול בהם.
    ניתן גם לעבור להפריות חוץ גופיות בשיטת המיקרומניפולציה לאחר מיון מוקדם של התאים התקינים בשיטת ה-IMSI.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום