מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- אי תחושת הזירמהשירלי22/08/2010
לכבוד המומחים חברי הפורום.
שלום רב ותודה רבה מראש.
אני מנסה להרות עם אשתי כבר כ-16 חודשים ואשתי אובחנה כ'אי פוריות בלתי מוסברת' ולכך הופניתי אני לבדיקת P.C.T. שתוצאותיו היו בסדר גמור לפ"ד הרופא.
בזמן קיום היחסים אם אשתי אני מגיע בתוך שתי דקות לשפיכה, אך בשעת השפיכה אני לא מרגיש כלל את הזירמה, ורק סמוך לשפיכה אני מרגיש שהנה הוא עומד לצאת, אבל כשהוא יוצא איני מרגיש את עצם היציאה.
האם יכול להיות שזה מראה על זרם חלש בשפיכה?
האם זרם חלש יכול להפריע לכניסה להריון?
האם צריך ויש דרך לבדוק זאת?
אודה מאוד לפרופסורים על מענה מהיר לשאילתי.
ושוב, תודה מראש
יצחקי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני בן 25 ואשתי בת 26
שירלי22/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה
ד''ר אליעזר גירש28/08/2010שלום איצחקי,
הבעיה שלך ידועה. בוא נחלק את תשובתי לשני חלקים.
1. לגבי שאלתך האם ניתן במצב זה להרות טבעית: צריך לבצע בדיקת זרע. אם איכות הזרע תקין, אז תשובתי היא שניתן להרות בצורה הטבעית. אם תוצאות לא תקינות, צריך לחפש סיבה ודרך לשפר איכות הזרע.
2. לגבי שאלתך על תחושת השפיכה: פנה לאורולוג או רופא סקסולוג.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת זרעדניאל19/08/2010
שלום,
בתור חדש בנושא,
איך מבצעים בדיקת זרע? האם אפשר לבצע ללא הפניה ? (בתשלום?)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לך לרופא משפחה ובקש הפנייה
אייל19/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
בדיקת זרע
ד''ר אליעזר גירש21/08/2010שלום דניאל,
אפשר לבצע בדיקת זרע דרך קופת החולים שלך. אפשרי גם בצורה פרטית בתשלום.
הנחיות למתן זרע:
להימנע מיחסי מין או שפיחת זרע בכל דרך אחרת במשך 2-3 ימים לפני מתן.
לפני מתן זרע מומלץ לרוקן את שלפוחית השתן.
לפני מתן זרע מומלץ לנקות (לשטוף עם סבון) את אבר המין.
פתח מכסה של כוס סטרילית והנח הצנצנת בקירבה כך שיהיה נוח לאסוף את המירוק.
סגור את הכוס עם מכסה מייד עם גמר הפעולה.
אם מתן זרע מתבצע תוך קיום יחסי מין לא להשתמש בקונדום המכיל חומר קוטל זרע. יש אפשרות לרכוש ערכה מיוחדת הכוללת קונדום ללא חומר קוטל זרע המאפשר מתן זרע תוך כדי קיום יחסי מין.
חשוב לא לאבד את הטיפה הראשונה של המירוק, בה נמצאים רוב הזרעונים.
כתוב על המדבקה את שם ומספר תעודת זהות של בעל הזרע, תאריך ושעת מתן הזרע. כתוב בצורה ברורה. הדבק את המדבקה על צד הצנצנת.
את הזרע יש להביא למעבדה תוך שעה אחת ממתן הזרע.
בזמן העברת זרע למעבדה רצוי לשמור אותו בחום של 25º-37ºC.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה
ד''ר אליעזר גירש28/08/2010שלום דניאל,
ניתן לבצע בדיקת זרע אנונימית בצורה פרטית, בלי לערב את אף אחד.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת זרעארי18/08/2010
שלום רב,
כמו רבים כאן אודה על פענוח בדיקת הזרע שביצעתי. אני ואשתי בני 29 מנסים להיכנס להריון כבר 4 חודשים.
להלן התוצאות:
viscocity - normal
volume - 3.5 ml
ph - 8.2
concentration - 25
total count - 87.5
motility - 65%
grade - prog
morphology:
normal - 8%
borderline (close to normal) - 10%
head defects - 82%
midpiece - 14%
tail defects - 10%
אנחנו כבר די לחוצים ולכן אודה על תשובה מהירה האם יש לי בעיה של פוריות? האם עלינו
לפנות להשבחת זרע? האם לדעתך תהיה לנו בעיה להיכנס להריון בצורה טבעית? האם לדעתך
ייקח לנו יותר זמן מהממוצע?
אני מאוד מודה לך על העזרה ובכלל על קיומו של הפורום שעוזר לרבים כמונו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בדיקת זרע
ד''ר אליעזר גירש21/08/2010שלום ארי,
תוצאות בדיקת הזרע שלך תקינות. לפעמים בתקופה כה קצרה (4 חודשים) לא מצליחים להכנס להריון, אך מוקדם מדי לחפש בעיה. מקובל לפנות לרופא פריון לאחר שנה עד שנתיים של נסיון כושל להרות בצורה הטבעית. על מנת לשפר את התוצאה, חשוב לקיים יחסי מין כל יום בתקופה סביב הביוץ, 4 ימים לפני הביוץ עד יומיים אחרי הביוץ.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אי ספיקה באשכיםארז18/08/2010
שלום, לאחר אבחנת אורולוג מומחה ובדיקת אולטראסאונד נמצא כי אחד האשכים אינו מתפקד וכן שיש אי ספיקה באשכים.
בדיקה הורמונלית : FSH 24 .
הומלץ לבצע הקפאת זרע.
אנו זקוקים לרופא קשוב נעים ובעל יכולת להכיל את הפחדים הנוספים בשל האבחנה. ( חששות בתחום המיני העתידי, פגיעה בגבריות ועוד) לא יכולנו לשאול את המומחה שאלות בשל לחץ של זמן. האם ניתן להמליץ על רופאים מעולים מקצועית וסבלניים ונעימים אישיותית?
אני ממש זקוק לעזרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה
ד''ר אליעזר גירש21/08/2010שלום ארז,
אני ממליץ לבדוק מספר רופאים דרך קופת החולים שלכם.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת זרע לאחר טיפול אנטיביוטינועה18/08/2010
לרופאים שלום!
אני בת 28 ובעלי בן 29. אנחנו מנסים להכנס להריון כשבעה חודשים. לפני חודשים וחצי בעלי עשה בדיקת זרה שהראתה מורפולוגיה נמוכה (2%) ודלקת בזרע. הוא טופל בשני סוגי אנטיביוטיקה ונשלח לעשות בדיקה שוב.
להלן התוצאות:
ימי המנעות:4
נפח: 3.5 מ"ל
צמיגות: לא תקינה
P.H: 7.6
אגלוטינציה: אין
ספירת זרע:
ריכוז: 6^10*48
מס זרעונים כללי: 6^10*168
תנועה: 46% - תנועה טובה: 42% תנועה בינונית: 4%
תאי דם לבנים: 6^10*5.7
מס תאי זרע לא בשלים: 0
מרופולוגיה:
זרעים תקינים 2%
ראש - 50%
MULTIPLE: 50%
שאלותיי הן: האם אכן דלקת בזרע משפיעה על המורפולוגיה ואם כן עד כמה היא יכולה להשתפר במידה והדלת תטופל? מדוע לאחר חודשיים מספר תאי הדם הלבנים רק עלה (בבדיקה הקודמת היה 5.2 ולפניה 3.9) ? האם כדאי להמשיך לנסות הריון טבעי או לנסות הזרעות? ובכלל, עד כמה מצבנו גרוע?!?!
אשמח לתשובה על כל השאלות...
המון תודה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בדיקת זרע
ד''ר אליעזר גירש21/08/2010שלום,
מקובל לפנות לרופא פריון (טיפולי הזרעה והפריה חוץ גופית) לאחר כשנה-שנה וחצי של כישלון להרות ביחסי מין. אצלכם עברו רק מספר חודשים. חשוב לקיים יחסי מין סביב ביוץ על מנת להגביר סיכוי להריון.
מספר תאים לבנים אינו השתנה כי בספירה תמיד יש % מסויים של סטייה והמספרים קרובים בין שתי הבדיקות. בנוסף, יתכן, שוב אני מדגיש, יתכן, שמדובר בתאי זרע צעירים מאוד כי קיים קושי להבדיל בין תאי זרע צעירים ותאי דם לבנים.
צמיגות יתר אכן מופיעה במצבי דלקת וזה נכון שדלקת משפיעה על איכות הזרע כולל מורפולוגיה. אנטיביוטיקה מתאימה צריכה להפסיק את תהליך הדלקתי ולשפר איכות הזרע כ- 3 חודשים לאחר הפסקת שימוש באנטיביוטיקה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
נועה21/08/2010קודם כל המון תודה!
שאלה נוספת..האם אתה חושב שניתן עם תוצאות זרע כאלה להרות באופן טבעי בכלל? או שכדאי למנוע את התסכול, לא לחכות מספר חודשים נוספים ולפנות ישירות להזרעה?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה
ד''ר אליעזר גירש28/08/2010שלום,
עם תוצאות זרע שיש לכם, הסיכוי להרות בצורה הטבעית, נמוך אך קיים. לדעתי כדאי לסיים את הטיפול באנטיביוטיקה, במקביל להתחיל לקחת תוסף תזונתי Vitamale המשפר איכות הזרע, לעשות בדיקת זרע בתום הטיפול אז להחליט, לפי תוצאות הבדיקה, האם להמשיך לנסות להרות בצורה הטבעית או לפנות להזרעות תוך רחמיות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת מזוםיעלה18/08/2010
האם בדיקת המזום אצלכם זהה לבדיקת הלוספרם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` בנימין ברטוב30/08/2010אלה בדיקות הנמצאות בקורולציה זו לזו אך אינן זהות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בפענוח בדיקות הורמונליותחסוי18/08/2010
שלום,
אני בברור פוריות (אשתי ואני בטיפולים, מנסים שנה וחצי להכנס להריון)
בבדיקת זרע- המורפולוגיה-8%, שאר הפרמטרים תקינים לגמריי.
אנא עזרו לי לגבי בדיקה הורמונלית:
SHBG 28.8 nmol/L
FREE ANDROGEN INDEX 53.1
LH 1.40 IU/L
FSH <0.8 IU/L
PROLACTIN 300.5 mIU/L
TESTOSTERONE- TOTAL 15.30 nmol/L
האם הבדיקה תקינה?
ליד LH כתוב שזה נמוך מהנורמה..
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני בן 34
חסוי18/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת זרע/18/08/2010
אני צריך לעשות בדיקת זרע, הם קרי לילה גם נחשב פליטת זרע לגבי תקופת התנזרות שצריך לפני הבדיקה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
התנזרות
ד''ר אליעזר גירש21/08/2010שלום,
כל פליטת זרע היא בעצם שבירת תקופת ההתנזרות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת זרעענבל17/08/2010
ערב טוב
קיבלנו את תוצאות בדיקה הזרע שבוצעו היום, באופן כללי מה שנבדק נמצא בטווח הנורמה למעט 3 דברים שאני לא מצליחה להבין אותם.
1. נרשמה הערה כי הצמיגות גבוהה מאד
2. ליוקוציטים- לא נצפו בבדיקה
3. מורפולוגיה- תאים תקינים 13% (שהנורמה הוא שווה ל- 14 ומעלה)
אודה לחוות דעתכם בנושא זה
ענבל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` בנימין ברטוב30/08/2010בעצם על פי תאורך המימצא השלילי היחידי הוא הצמיגות הגבוהה שיכולה להשפיע על כושרם של תאי הזרע לחדור לתוך התעלה הניקבית. ניתן אולי לטפל באמצעות ויטאמין C במינון 500 ג"ר כפול 2 ליום למשך חודשיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מורפולוגיה נמוכה והקפאת זרעיובל17/08/2010
שלום
שמי יובל ואני בן 29. אני כרגע לא מנסה להכנס להריון אבל מאוד הייתי רוצה ילדים בעתיד. במהלך השנים האחרונות אפשר לראות בבדיקות ירידה עקבית כמעט בכל הנתונים אבל בעיקר במורפולוגיה (6,10,7,3) שגם לפני 5 שנים הייתה נמוכה יחסית.
האורולוג המליץ לי על הקפאת זרע. אני מבין שהמצב רק יחמיר עם הזמן אבל יש טעם להקפיא זרע באיכות ירודה? האם עושים השבחה לפני הקפאת זרע כזה או בכלל?
גם כל מידע לגבי הסיבות והדרך לעזור אולי לרמת המורפולוגיה להשתפר?
אלה הנתונים מהבדיקה האחרונה
PH 8.4
ריכוז 22.0
תנועתיות 56%
VITALITY 78%
מורפולוגיה 3%
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הקפאת זרע, מורפולוגיה ירודה
ד''ר אליעזר גירש21/08/2010שלום יובל,
במצב שלך ממליץ להשתמש בתוסף תזונה Vitamale, המשפר איכות הזרע, במשך 3-6 חודשים ולאחר מכן או תוך הזמן הזה (לאחר 3 חודשים הראשונים של שימוש) להקפיא את זרך, לעשות מספר מנות לשימוש עתידי.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הזרעהרינת17/08/2010
שלום רב,
בבדיקת זרע שביצע בעלי התקבלה תוצאה : מורפולוגיה 2%. ואז הופננו להזרעה.
מצב הפרמטרים של ההזרעה:.
נפח- לפני 5. אחרי 0.6.
מס' תאי זרע- לפני 7. אחרי 11.
תנועתיות:
א.כללית- לפני 90. אחרי 90.
ב.קדימה- לפני 3. אחרי -4.
האם תקין? האם ממולץ לעבור ל- IVF?
תודה רבה על תשובתך!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` בנימין ברטוב19/08/2010רצוי לבצע פעם נוספת הזרעה כאשר השבחת הזרע תתבצע על מפלי צפיפות - זו השבחה שמתאימה לזרע במורפולוגיה נמוכה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקמת הפין והנאה מיניתמודאג17/08/2010
שלום,
לצערי יש לי עקמת פין גדולה (הפין נוטה חזק מאוד לצד שמאל),חשוב לי לציין שבזמן אוננות אני מאוד נהנה וגם בזמן חדירה ביחסי מין אני נהנה אומנם יש גירוי קצת פחות חזק.
יש לי כמה שאלות בנוגע לעקמת:
1)האם עקמת פין גדולה (נטייה לצד שמאל אצלי) יכולה לגרום להפחתת ההנאה המינית והגירוי של האיבר בזמן חדירה? (אני נהנה מאוננות ומחדירה כפי שכתבתי,אבל השאלה שלי היא בעצם האם הייתי נהנה יותר אם לא הייתה לי עקמת?)
2)ייתכן שהעקמת שלי החמירה? כי בחצי שנה האחרונה אני שם לב (אולי אני טועה,ואני מקווה שכך) שהאיבר שלי נעשה יותר עקום לכיוון צד שמאל וגם בזקפה אני מרגיש את הנטייה הזאת (אורולוג שאליו הלכתי שלל אפשרות של מחלת פירוני ואמר שהעקמת אצלי מולדת,אם כי אני לא ממש סומך עליו ואני בקרוב הולך לראות מומחה)
3)פעם אחרונה שקיימתי יחסים היו לפני כשנה,לפני ששמתי לב שהאיבר שלי התעקם יותר,האם ייתכן שתהייה לי בעייה בחדירה בפעם הבאה שאקיים יחסי מין?,האם ייתכן שתנוחות מסויימות לא תהייה אפשרות לבצע?
תודה רבה מראש,זה מאוד חשוב לי ואני מאוד מודאג!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נ.ב. אני בן 22 וחצי שכחתי לציין
מודאג18/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
עקמת הפין
ד''ר אליעזר גירש21/08/2010שלום,
צריך לפנות לאורולוג שאתה סומח עליו ורצוי לפנות גם לסקסולוג.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קליינפלטרנ.ג16/08/2010
שלום!
לבעלי יש קליינפלטר 47,XXY בימים הקרובים בע"ה הוא צריך לעבור ניתוח 'טפנה'
מה הסיכויים לדעתכם ומניסיונכם שימצאו תאי זרע?
(אנו מטופלים ב'הדסה עין כרם')תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך..
נ.ג16/08/2010בן 27 ובת 24 נשואים 3 שנים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` בנימין ברטוב19/08/2010קיים סיכוי ,אך לא גבוה, למצוא תאי זרע בודדים המתאימים להפריה חוץ גופית. רצוי לשמר התאים האלה בהקפאה כגיבוי לטיפולי IVF בהמשך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- pre-seedחסויה16/08/2010
שלום רב, מסתובב בשוק מוצר שקוראים לו pre-seed שכתוב עליו שהוא משפר את הסיכויים להרות, שומר על הזרע וכו'....רציתי לשאול אם מנסיונכם המוצר באמת עוזר?? או שהוא רק משמש למעשה כמסכך שאינו מזיק לזרע....
תודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך משיגים את המוצר בארץ?
נולי30/01/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
pre-seed
ד''ר אליעזר גירש21/08/2010שלום מיכל,
זה חומר לסיכוך בלבד. קיימים בשוק גם חומרים אחרים כמו K-gel. הסיפור הוא, שיצא לפני כשנה וחצי מאמר בארה"ב בהשוואה בין מספר ג'לים לסיכוך והשפעתם על זרע. תוצאות הראו ש- pre-seed הוא הכי פחות פוגע בזרעונים ומכאן הסיכו כי חומר זה הוא הכי ידידותי לזרע.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השפעת קונצרטה וציפרלקס על הזרעשירה16/08/2010
שלום רב,
בעלי נוטל מדי יום 54 מ"ג קונצרטה ו-30 מ"ג ציפרלקס. אנחנו רוצים להכנס להריון בקרוב.
האם יש סכנה מבחינת התפתחות ההריון או בריאות העובר/הילוד כתוצאה משימוש בתרופות אלו ע"י הגבר בזמן ההפריה?
אם כן, כמה זמן מראש יש להפסיק את השימוש בכל אחת מהתרופות?
תודה רבה,
שירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` בנימין ברטוב19/08/2010כדאי להתייעץ במכון הטרטולוגי של משרד הבריאות בירושלים המנוהל ע"י פרופ' אור-נוי.
טלפונים 02-6243669 או 02-6243663 בימים א'-ה' בשעות 9:00 עד 15:00.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

