מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- תוצאות בדוקותסתיו02/09/2010
בעלי בן 34 - לאחר מספר רב של נסיונות להיכנס להריון ללא הצלחה, הבדיקות שלי בסדר ,ותוצאות בדיקת זרע של בעלי :
האם יש בעיה בתוצאות? ומה ניתן לעשות?
Complete liquefacion: HIGH
PH : 7.8
VOLUM : 2.00ML
Concentration: 16.0 million/ml
Motility : 1 hr after ejaculation : 24%
grade of motility : )1 - 4
)3) 2 hr after ejaculation : 1
Vitality: 1hr after ejaculation : 61%
Normal morphology )who 1999 : 5%
Leukocytes: 0.8 million / ml
ובדיקת אולטרסאונד:
שני האשכיםואפדידימיסגודל ומרקם תקינים
וריקוצלה משמאל עם קוטר וריד עד 3.5 מ"מ, עם עצירת זרימה במאמץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` בנימין ברטוב07/09/2010הפרמטרים האיכותיים של הזרע: תנועה ומורפולוגיה נמוכים ולכן כדאי לבצע העשרה (השבחה) של הזרע על מפלי צפיפות לקראת הזרעה תוך רחמית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחלת החזרת והפגיעה בפוריות הגברמיכל02/09/2010
שלום רב
לפני כשלושה ימים בעלי החל להתנפח בפנים - הוא היה אצל רופא אתמול ואובחן עם מחלת החזרת.
בסה"כ הוא בסדר, אין לו חום - רק כאבים באוזניים ובגרון ונפיחות נוראית בפנים.
מבירור קל באינטרנט - הבנתי שמדובר במחלה שפוגעת בפוריות.
יש לנו תינוק בן 7 חודשים - ואנחנו מעוניינים בהריונות נוספים בשנים הקרובות
אשמח לדעת -
מה הסיכוי לפגיעה בפוריות במקרה של מחלת החזרת?
האם הפגיעה מתרחשת רק כאשר המחלה מתפשטת לאשכים?
האם יש סימנים מקדימים? האם ניתן למנוע את הפגיעה?
תוך כמה זמן הפגיעה מתרחשת? האם מיידית?
האם כדאי לפנות למרפאה לפוריות ולפעול להקפאת מנות זרע ליתר ביטחון?
אשמח לקבל פרטים - הנושא מעט מלחיץ.... :)
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` בנימין ברטוב07/09/2010החזרת מהווה גורם סיכון לפוריות הגבר ויכולה לגרום לירידה כמותית בתאי הזרע. שאלותייך נכונות. כדאי שתיוועצי באורולוג בדחיפות כדי שיחווה דעתו לגבי השאלות ששאלת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות זרע..שני02/09/2010
שלום..
אני ובעלי מנסים להיקלט להריון למעלה משנתיים וחצי ללא הצלחה.
אני ביצעתי בדיקות ויצא שהכל תקין. בעלי עשה בדיקת זרע ולפי הנתונים הבנתי שישנה בעיה עם הזרע. ובבדיקה היה רשום למטה שממולץ תרבית זרע.
אני ממש לחוצה כי הבנתי שמבצעים תרבית זרע כדי לבדוק אם ישנו איזשהוא זיהום אני ממש חוששת מזה האם זה קשור באיזשהיא דרך לאיידס?
אני ממש לחוצה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` בנימין ברטוב07/09/2010אל תהיי לחוצה. אין קשר בין מחלת האיידס לחיידקים שיכולים לפלוש לזירמה ומשם להשפיע על איכות הזרע. באם יתברר בבדיקת התרבית שיש זיהום חיידקי, תקבלו טיפול אנטיביוטי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- VITAMALEרעות01/09/2010
האם למורפולוגיה 0 יעזור תוסף התזונה VITAMALE
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` בנימין ברטוב07/09/2010כדאי לנסות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רופא פרטירעות01/09/2010
בעלי עשה בדיקת זרע ויצא מורפולוגיה 0 גם התנועתיות לא משהו. הרופא המליץ על נסיון אחד של הזרעה ואם לא נצליח אז ללכת על הפרייה חוץ גופית. אני שומעת מחברות שיועצות לי ללכת לרופא פרטי (הן לא מודעות לבעיה) האם במצב ששלנו יש ענין ללכת לרופא פרטי, יכול להיות לו פתרון אחר לבעיה? באיזה מצב כדאי ללכת לרפא פרטי ולא מטעם הקופא (בגדול ,אני מרוצה מהרופא לפריון שיש לי מטעם קופ"ח)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` בנימין ברטוב07/09/2010נראה לי שהרופא שלך מפעיל שיקולים נכונים ולכן אם את מרוצה ממנו כדאי שתמשיכי להיות מטופלת שלו.
שנה טובה ופוריה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרופא פרטי
jul08/12/2010אין צורך ברופא פרטי לבעלי יש את אותה בעיה ואני ממחזור ראשון של IVF דרך הקופה נכנסתי להריון ועכשיו מתחילה לעבוד על ילד שני (-:
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון טבעי עם מורפולגיה 0רעות01/09/2010
לבעלי יצא בבדיקת הזרע 0 מורפולוגיה. האם יש סיכוי להכנס להריון בצורה טבעית? לא קבלתי חודשיים מחזור (בדר"כ אני מקבל בין 30-50 יום) אבל פוחדת לעשות בדיקת הריון ולהתאכזב(כמו מספר פעמים בעבר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` בנימין ברטוב07/09/2010תמיד קיים סיכוי להרות גם כאשר הבדיקות מראות על ירידה באיכות הזרע וזאת מאחר שמידי פעם איכות הזרע יכולה להשתנות פאופן פתאומי מסיבות שאינן ממש ידועות. לכן אני מאחל לך שנה טובה ופוריה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת זרעאורניקו01/09/2010
שלום..
עשיתי השבוע בדיקת זרע ויש איזשהיא תוצאה שקצת מדיאגה אותי..
Normal Morphology : 3%
האם התוצאה הזאת תקינה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך
אורניקו01/09/2010ימי התנזרות לפני הבדיקה 6
גיל 23
ושכחתי לציין שכל שאר התוצאות הם תקינות ואפילו מעל הנורמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` בנימין ברטוב07/09/2010ערך המורפולוגיה אכן נמוך אך באם שאר הפרמטרים תקינים יש להניח שניתן יהיה להשיג הריון באחר משיטות ההפריה המסייעת (הזרעות והפריות חוץ גופיות). רצוי לדעתי לבצע איבחון מורפולוגי בהגדלה גדולה בכדי להחליט באיזו שיטה כדאי להשתמש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- cavd and ivfק.ג.31/08/2010
שלום רב,
פירסמתי הודעה לפני שבועים בפורום IVF אבל ללא תשובה - כנראה לא פורום הנכון.
לבן זוגי יש CAVD עקב נשאות גן CF וחיייבים לעבור IVF: ICSI ו TESA
האם יש רופא מומחה באסוטא שיוכל לעזור?איפו מתחילים? הרופה נשים שלי לצערי לא עזר בכלל....
ומה סיכויים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` בנימין ברטוב07/09/2010תתקשר אלינו וניתן לך שמות של רופאים מתאימים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת בערמוניתאשר31/08/2010
שלום בר טוב
בבדיקת זרע שעשיתי לא נמצאו תאי זרע.
אני בן 30 ואישתי בת 28 אצלה הכל תקי ואצלי כל הבדיקות תקינות למעט FSH-50 .
ביצעתי בדיקת זרע+תרבית ונמצאו תאי דם לבנים+תאי דם אדומים בנוזל הזרע.
WBC- + + + תאי דם לבנים
RBC - + תאי דם אדומים
בתרבית זרע לא נמצאו חיידקים,אבל הופננו לרופא לבדיקת הערמונית שגילה דלקת חריפה בערמונית.
הנוזל מהערמונית נשלך לבדיקה במעבדה ונקבל תושבה תוך 10 ימים
האם הטיפול באנטיביוטיקה יעזור?
והאם הדלקת בערמונית הינה הסיבה לחוסר זרע?
אשמח לתושבתך אשר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` בנימין ברטוב07/09/2010הדלקת בערמונית יכולה לגרום לחסימה במעבר הזרע ולכן חשוב לטפל בגורם הזה ע"י אנטיביוטיקה.
נקווה שזה הגורם העיקרי לבעייתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לפרופסור בר טובשרון31/08/2010
בס"ד
שלום רב,
בעלי ביצע 2 ספירות זרע (בהפרש של חודש אחת מהשניה) ובשתיהן התוצאה: אפס.
מצ"ב תוצאות הפרופיל ההורמונלי שלו:
3.8 mIU/mL LH
FSH 24.7 mIU/mL
PROLACTIN 10 ng/ml
TSH 4.08 uIU/ml
T4- FREE 1.1 ng/dL
TESTOSTERONE- TOTAL 3.20 ng/ml
נאמר לנו כי מדובר באזוספרמיה לא חסימתית והוא הופנה לביצוע בדיקות קריוטיפ, CF ו- y delition - שלושת הבדיקות הנ"ל ברוך השם יצאו תקינות.
1. ממה יכולה לנבוע בעיה של כשל בייצור במקרה של בעלי (בחור בריא בן 29 ללא בעיות כלשהן באיזור האשכים בעבר ואף לאחר בדיקה אצל אורולוג נאמר לו כי גודל האשכים תקין ביותר).
2. במידה והבעיה נובעת מרקע תעסוקתי האם הדבר הפיך?
3. מה הסיכויים למצוא זרע ברקמת האשכים בכל אחת משיטות הטיפול הקיימות?
לתשובתך אודה,
יום נפלא ובשורות טובות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` בנימין ברטוב07/09/2010הזכרת גורם תעסוקתי. במה עוסק בעלך? האם נבדקתם לגבי נוכחות וריקוצל? זיהום בתעלה הזיכרית?
אנא הוסיפי את ערכי הייחוס לפרופיל ההורמונלי כפי שנרשם בתוצאות הבדיקה שביצעתם (שכן לכל מעבדה ערכי ייחוס משלה).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בפענוח תוצאות זרעעמית31/08/2010
בבדיקת זרע אשר אלו תוצאותיה נמצאו הערכים הבאים:
תקופת התנזרות: 3 ימים
צמיגות - 1
נפח 2.4
ph- 7.4
ריכוז 24X10^6
תנועה - 46
בדיקת מבנה ע"פ שיטת kruger:
תאים תקינים: 1%
פתולגית ראש -85%
פתולגית זנב 14%
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת פרטים
שירה01/09/2010גיל האב - 39
גיל האם - 36
ציפיה: כשנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` בנימין ברטוב07/09/2010הבעיה היחידה באיכות הזירמה היא רמה נמוכה של תאי זרע תקינים מבחינה מורפולוגית. הטיפול המומלץ במקרה זה הוא הפריה חוץ גופית. רצוי לדעתי לבצע איבחון מורפולוגי בהגדלה גדולה בכדי לברר באיזה סוג של הפריה חוץ גופית כדאי להיעזר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת זרע- פענוח תוצאותיפית30/08/2010
שלום,
הננו מנסים להרות שנה ו-3 חודשים (בעלי בן 29 ואני 26).
להלן תוצאות בדיקת זרע שלו:
צבע: צהבהב
צמיגות: 1
PH: 7.8
נפח: 0.5
ריכוז: 6^10 18X
תנועה: 50%
סג תנועה: A 22% B 28%
לויקוציטים: 6^10 0X
אגלוטינציה: שלילית
total motike count: 4.5
תאים תקינים: 6% פתולוגית ראש: 86% פתולוגית זנב: 8%
מה פשר התוצאות? האם הן תקינות או שצריך לעשות השבחת זרע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרט חשוב ששכחתי לציין
יפית31/08/2010שכחתי לציין כי תק' ההתנזרות לפני הבדיקה היא 3 ימים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` בנימין ברטוב07/09/2010נפח הזירמה נמוך מידי - אולי נתינת הזירמה לא היתה מושלמת. המורפולוגיה מעט נמוכה.
מאחר ואתם מנסים להרות מעל שנה אזי רצוי לעשות העשרת הזרע (השבחה) על מפלי צפיפות והזרעה תוך רחמית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לפרופ' בר טובשרה30/08/2010
שלום וברכה. בעלי אחרי טיפולי הורמנלי עקב אזוספרמיה (היפו היפו) אנחנו לפני טפנה. רציתי לעשות אצלכם חיפוש זרע, אולי ימצאו מה שלא מצאו בחיפושים אחרים, אך יש לי שאלה, במידה וימצאו תאי זרע מה עושים איתם? האם יזרקו אותם לאחר שהשגנו אותם בעמל רב???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` בנימין ברטוב30/08/2010חס וחלילה לאבד תאים יקרים אלה. יש להקפיאם לגיבוי בעת הצורך. יתכן ובעקבות הטיפול ההורמונלי יבואו תאים טובים עוד יותר בהמשך וגם אותם יהיה רצוי להקפיא.
לכן יש להערך להקפאת הזרע כך:
יש לבצע בדיקות לצהבת B, צהבת C ול HIV שבלעדיהן לא תותר הקפאת הזרע בבנק הזרע. התשובות לבדיקות אלה יכולות להתאחר ולכן כדאי לבצע אותן מיד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
שרה30/08/2010ואם ימצאו תאים בודדים גם אותם ניתן להקפיא? האם יתנו לנו לעשות בדיקות אלו ללא הפניה? מה מחיר החיפוש וההקפאה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` בנימין ברטוב07/09/2010גם אם ימצאו תאים בודדים בזירמה רצוי להקפיא את הזירמה.
תבקשי מרופא המשפחה הפנייה לבדיקות שייעשו במסגרת הקופה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך יכול להיות שאין לנו IVF רגיל??אני30/08/2010
היי,
היום עברתי החזרת עוברים אחרי סבב רסקיו IVF ראשון בעקבות ריבוי זקיקים מפיוריגון בסבב הזרעה מספר 4.
ביום שישי הייתה השאיבה ונשאבו 7 ביציות.
עד היום לא היה שום הריון לא טבעי ולא ב-3 הזרעות, אני בת 25 בעלי בן 33 מנסים כבר שנתיים להרות.
מתוך ה-7:
4 עשו IVF רגיל- הייתה הפריה אחת אך אחרי 48 שעות לא התחילה חלוקה ולכן הם חושבים שהוא לא תקין.
3 עשו ICSI ויש 2 עוברים באיכות B- שניהם הוחזרו.
האם כעת אפשר להגיד שעלינו על הבעיה? שבאמת הזרע של בעלי לא מצליח לחדור את הביצית ולעשות הפריה תקינה?
הזרע שלנו-
65 מיליון לסמ"ק
2.5 כמות בדרך כלל
52% תנועה
4% מורפולוגיה.
איך יכול להיות שמכמות כזו לא מתקיימת הפריה טבעית?
האם זה מסביר את הכשלונות עד היום?
ומה הסיכויים שלי כרגע להרות בIVF שכזה (חירום ולא מסודר) עם 2 עןברים באיכות לא משהו בICSI???
(אני לא מתכוונת סיכויים באחוזים, ברור לי שאתה לא יכול לנחש, אלא להסביר לי מה אומר איכות B מבחינת סיכויי השרשה?)
תודה וסליחה על השאלה הארוכה אני מאוד סקרנית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` בנימין ברטוב30/08/2010אכן על פי המימצאים נראה שקשה לתאי הזרע האיכותיים של בעלך לחדור את המחסום השלישי שהוא דופן הביצית. לכן בשיטת ה-ICSI משתפרת שכיחות ההפריה ומתקבלים יותר עוברים.
המעבר של תאי הזרע לתוך הביצית תלויה בשני גורמים:
1) דופן הביצית שיכולה להוות מכשול יתר.
2) יכולת העבירות של תאי הזרע.
יתכן שאחד הגורמים בעייתי.
אפשרות אחרת היא שאין בעיה בחדירת הזרע לביציות אך למרות החדירה לא נוצרות הפריות עקב הבעיה המורפולוגית שקיימת בזרע, שכן למרות שיש כמות גדולה של תאים רובם אינם תקינים מבחינה מורפולוגית.
לגבי עוברים בדרגה B, גם להם סיכויי השרשה והישרדות טובים. השארי אופטימית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תשובה מפורטת ומעולה!
אני30/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה על זרעחסויה30/08/2010
רציתי לדעת בבקשה כמה זמן לוקח לזרע מרגע הגעתו לנרתיק עד הגעתו למיקום המפגש עם הביצית...? זה עניין של דקות? שעות?? חיפשתי תשובה לזה באינטרנט וזלא הצלחתי למצוא...
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` בנימין ברטוב30/08/2010למיטב ידיעתי תאי זרע יכולים להגיע לאתר ההפריה בבצית תוך מספר דקות עד חצי שעה, אך יתכנו גם עיכובים במעבר זה כתוצאה מהמחסומים השונים הנמצאים בתעלה הניקבית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

