פורום פוריות הגבר והאישה, אמבריולוגיה,IVF - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה בהבנת תוצאות המורפולגיה אנא עז
    רננה74
    29/06/2010

    3 בדיקות זרע בחודשים שונים:
    בדיקה ראשונה פברואר:
    2% תקינים : קרטריון KRUGER STRICT CRITERIA תקין מעל 14%
    אפריל:
    7% תקינים : קרטריון KRUGER STRICT CRITERIA תקין מעל 14%
    יוני:
    13% תקינים : קרטריון WHO תקין מעל 30%

    שאר התוצאות השתפרו ותקינות פרט לתוצאה חדשה של לויקוציטים וחומציות שכנראה מעידים על דלקת שצצה.
    וריכוז 14 < 20.

    מה זה אומר?
    האם היה שיפור(הבדיקה הראשונה היתה אחרי מחלה ובנוסף שונו הרגלי תזונה ואורח חיים)?
    לצערי אלה 3 מכונים שונים (כל רופא אוהב לעבוד עם מכון ספציפי ואין לי מה לעשות עם זה) האם זה פוגע בתוצאות?
    עד עכשיו נעשו 2 הזרעות טבעיות ללא הצלחה. האם לדעתך יש צורך לעבור להזרעות בשילוב הורמונים ובשלב הבא IVF או ניתן להמשיך בהזרעה טבעית?
    אשמח לדעתך המקצועית..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת זרע

    ד''ר אליעזר גירש
    29/06/2010

    שלום רננה,
    בהחלט יכול להיות מצב שחל שיפור באיכות הזרע. בדיקות זרע רצוי לבצע במעבדה אחת מסויימת, כך שינויים יהיו קטנים יותר. אם את שייכת לקופת חולים מסויימת, אז ניתן לבצע בדיקות זרע במעבדה העובדת עם הקופה, ולא משנה איזה רופא מטפל בך.
    דבר נוסף, חשוב לבדוק תפקודי אשכים אצל אורולוג.
    מבחינת הזרעות (IUI), מקובל לעשות 3-5 מחזורי IUI ואם לא מסיגים תוצאות רצויות עוברים לטיפולי IVF. אני ממליץ לקחת תוסף תזונה Vitamale המשפר איכות הזרע. יש להשתמש בתוסף זה כל עוד נמצאים בטיפולי פריון.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התשובה ושאלה נוספת..

    רננה74
    29/06/2010

    האם תוכל להסביר לי איך להשוות את התוצאות על פי קרוגר לעומת WHO

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ד"ר אשמח לתגובה :-)

    רננה74
    29/06/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    01/07/2010

    שלום,
    זה לא נכון לקרוא קרוגר. הנכון הוא Tygerberg strict criteria. לא ניתן להשוות בין שתי השיטות, פשוט אחת משלימה את השניה.
    WHO נותן קריטריה כללי: פחות מ- 30% אינו תקין. Strict criteria מראה כי פחות מ- 14% תקינים לא ניתן להרות בצורה הטבעית. כאשר יש פחות, אז הכוונה היא באיזה שיטת טיפול לבחור כאשר פטולוגיה היא ב-% מסויים צורות תקינות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לצוות הרפואי שלום
    חוששת
    29/06/2010

    אשמח לקבל את חוות דעתכם לגבי המצב..
    בעלי ביצע שתי בדיקות זרע במרפאה פרטית, בראשונה אובחן כאזוספרמי ובשנייה הממצאים הראו תאי זרע בודדים ללא תנועה. בהמלצת רופא הופנה בעלי לערוך בדיקה נוספת בבית חולים לצורך הקפאת זרע וגם בבדיקה זו לא נמצאו תאי זרע כלל.
    הרופא המליץ לערוך לפחות עוד 3 בדיקות בבת החולים ורק לאחר מכן לבצע ניתוח של פתיחת האשך.
    על פי נסיונכם הרב רציתי לדעת מהם הסיכויים שבבדיקות הבאות ימצא זרע, האם קרו דברים כאלו אי פעם, ומה הסיכוי שבניתוח ימצאו תאי זרע.
    אציין שבעלי ביצע פרופיל הורמונלי שיצא תקין ובקרוב יעבור בדיקת קריוטיפ וחסרים על כרומוזום Y.
    אשמח לשמוע את חוות דעתכם על המצב מאחר שאני כבר מיואשת ומתוסכלת מהלא נודע, ורציתי לדעת האם יש אילו סיכויים שיהיו לי ילדים מבעלי.
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לצוות הרפואי שלום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אזואוספרמיה

    ד''ר אליעזר גירש
    29/06/2010

    שלום לך,
    אם לא מוצאים זרעונים במירוק, חשוב לבצע שטיפה וסירכוז במהירות גבוה ולנסות לבחון המצאות הזרעונים. לפעמים במירוק השני, כשעה אחרי מירוק הראשון, אפשר לזהות זרעונים. אם אין זרעונים יכולים להיות שני כיוונים: אזואוספרמיה חסימתית או אזואוספרמיה לא חסימתית. אזואוספרמיה חסימתית יכולה לנבוע מדלקת בדרכי המין. בדיקה בקטריולוגית לפטוגנים בזירמה יכולה לתת תשובה חלקית. יתכן גם מצב של מירוק אחורי, כאשר זרע נכנס לשלפוחית השתן במקום לצאת החוצה (Retrograde ejaculation). על מנת לבחון מצב זה צריך לתת שתן לבדיקה מיד אחרי המירוק.
    אם מדובר בבעית קריוטיפ או חסרים בכרומוזום Y, סיכוי למצוא זרע נמוך, אך קיים. על מנת לבדוק זאת צריך לבצע ביופסיה של אשך.
    ביחידות להפריה חוץ גופית יש לא מעט מקרים כאשר נכנסו להריון לאחר שמצאו זרעונים בביופסיה של אשך.
    ממליץ לערוך בדיקות אשכים גם אצל אורולוג.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה- שאלה נוספת

    חוששת
    30/06/2010

    בעלי מטופל אצל הרופא נשים שלי שהוא מומחה לפריון ודרכו נעשה כל התהליך
    השאלה היא האם יש רופא המתמחה אך ורק בפריון הגבר והאם היית ממליץ לקבל גם ממנו חוות דעת?
    אם כן ארצה לדעת איכן אוכל למצוא מומחה לפריון הגבר באיזור הצפון
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    01/07/2010

    ממליץ בחום על ד"ר דוד סלוצקר, אורולוג ומומחה בפריון הגבר. הוא עובד בבי"ח "מאיר".
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שליטה בדחפים ויצרים
    דוד1970
    28/06/2010

    אני מטפל בצעירים עם מצוקות ריגשיות ומה שמצוי אצלם זה תוקפנות חזקה ויצרים מיניים שלעיתים קרובות מסבך להם את החיים .גם שמעתי שזה קשור לתזונה המודרנית .רציתי לשאול האם יש דרך או שיקוי למתןתוקפנות ו יצרים מיניים לזמן מסויים בפרט אצל צעירים ובצורה שלא תזיק לפריון הגבר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שליטה בדחפים ויצרים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    29/06/2010

    שלום רב,
    אין לי נסיון בתחום, בו אתה מבקש את תגובתי. לדעתי שאלתך מתאימה יותר לפורום הסקסולוגיה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח לקבל חוות דעת על הבדיקה
    דניאל
    28/06/2010

    (קצת ארוך... סליחה מראש)

    תקציר- נכנסתי להריון מיד לאחר הפסקת גלולות. ההריון הסתיים בהפלה בשל חוסר דופק בעובר בשבוע 17/13 מאז עברה יותר משנה של נסיונות.
    היום עברנו IUI ראשון שכלל בדיקת זרע (ראשונה). בגלל נתוני ההתחלה הזרע עבר רק שטיפה במדיום ולא השבחה...

    להלן התוצאות:
    נתוני זרע לפני הטיפול-
    נפח- 2.6 מ"ל
    ריכוז- 6^10*3.1
    תנועתיות- 48%
    צמיגות תקינה.
    ללא אגרגטים וללא לויקוציטים.
    הזרע הובא בקונדום.

    לאחר השטיפה-
    נפח- 0.4 מ"ל
    ריכוז- 6^10*1.4

    * התנזרות פחות מ24 שעות (ברגע האחרון הוחלט ללכת על IUI)
    * פעם ראשונה שהשתמשנו בקונדום ולאחר מכן בעלי הרגיש עוד לחץ באיבר המין, היתה לו הרגשה שלא הכל יצא והוא חייב להוציא את זה אבל זה כבר לא היה לתוך הקונדום.

    המון תודות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת זרע

    ד''ר אליעזר גירש
    28/06/2010

    שלום דניאל,
    הריכוז הגבוה של זרעונים נמצא בטיפות הראשונות של מירוק, לכן אם לא יצא הכל לתוך הקונדום במשגל, סביר להניח שלא היתם מקבלים יותר זרעונים בספירה. בהחלט, כמות הזרעונים שהתקבלה נמוכה ולא מספיקה להפריה בצורה טבעית. מקווה שהשתמשתם בקונדום הלכתי ולא בקונדום רגיל. ממליץ לחזור על בדיקת זרע פעם נוספת ולהשוות את התוצאות.
    ממליץ לפנות לאורולוג לבדיקה מקיפה של תפקוד האשכים. קיים תוסף תזונה, Vitamale, המשפר איכות הזרע. אם לא תתקבלנה תוצאה רצויה ב- IUI, שלב הבא הוא הפריה חוץ גופית.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשכים קטנים, פענוח בדיקת זרע
    ד``ר אליעזר גירש
    28/06/2010

    עשיתי בדיקת זרע שנשלחתי אליה בגלל חשש של האורולוג מתוך שראה אשכים קטנים וטסטוסטרון מתחת לממוצע - שהוא אמר שלגילי נחשב נמוך. הוא גם במישוש חשב שיותרת האשך לא מוצמדת לאשך. נשלחתי גם לאולטרסאונד.
    הנה תוצאות בדיקת הזרע.
    liquefaction- gelatinous bodil
    semen ph - 8.1
    semen vicosity - normal
    semen volume - 3.5
    semen colour - gray opalescent
    concentratioin - 54*10^6
    semen wbc - 2-3
    abstinence days - 14
    rapid progress motility - 10* Rapid+slow normal > 50%
    slugisg progressive motility - 14* Rapid+Slow normal > 50%
    nonprogress motility - 1
    immotily - 74
    total motile sperm 49.0
    neck - 9
    sperm motility 30min - 26L
    non-sperm round cell - a lot
    total concentr.seme - 189.0
    tot prog motil-sperm 46.5
    normal cells - 3
    head abnormalities - 88
    method1 - strict morph No* Normal > 14%
    Acrosome index - 8L
    % Viability - 89
    complete collection - yes
    delivery time - 27

    בסיכום של האוטראסאונד נכתב:


    ורייצוקלה דו-צידית, יותר משמאל
    מיקרוליטיאזיס באשך השמאלי - למעקב
    ציסטה קטנה אפידידימלית בראש האפידרמיס מימין.

    אודה מאוד אם תוכלו להסביר לי אם יש בעיה אמיתית וחשש, ומה נכון לעשות.
    אני ואשתי מנסים כבר 7-8 חודשים להיכנס להריון ללא הצלחה עד כה.

    תודה מראש.
    יובל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיקרוליטיאזיס

    ד''ר אליעזר גירש
    28/06/2010

    שלום יובל,
    מבחינת בדיקת זרע: רוב הנתונים תקינים, פרט למורפולוגיה של זרעונים שהיא עומדת על 3% צורות תקינות, כאשר צריך להיות מעל 14%. ממליץ לחזור על בדיקת זרע, אך לאחר 2-4 ימי התנזרות ולא אחרי 14.
    מבחינת אולטראסאונד: נמצאה ואריקוצלה (דליות בורידים של אשך) דו צדדית. השאלה היא מה הדרגה של ואריקוצלה. אם היא בדרגה 3, מקובל לנתח. יתכן וזאת הסיבה למורפולוגיה ירודה ורמות טסטוסטרון נמוך.
    דבר נוסף, מיקרוליטיאזיס, זה שקיעה של קלציום במוקדים קטנים ברקמת האשך, הדבר דורש מעקב של אורולוג.
    לסיכום: אשכים קטנים, טסטוסטרון נמוך, ואריקוצלה, מורפולוגיה ירודה, מיקרוליטיאזיס, חוסר פריון, כל זה דורש בירור ומעקב.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מודאג
    חדש
    27/06/2010

    שלום רב.

    מבקש לקבל חוו"ד על תוצאות הבדיקה .

    עד הבדיקה הרישמית ייקח זמן ואני מודאג .

    תודה

    צמיגות 2

    8 ph

    נפח 1.5 ( אבל להערכתי יצא לי ממש קצת כי הייתי לחוץ)

    ריכוז 62*10בחזקת6

    תנועה 24%

    סוג תנועה a 19%

    b 5%

    ליקויציטים 0

    אגלוטינציה חיובית +

    total motail count 23 *10 בחזקת 6

    swim up test 11*10 בחזקת 6

    שיטת קרוגר

    תאים תקינים 1%

    פתולגית ראש 77%

    פתולוגית זנב 22%

    הערות : בדגימה המקורית נצפו 9*10בחזקת 6 round cells/ml

    הערה שלי: זו בדיקה ראשונה הייתי ממש לחוץ , כמו כן הייתי אמור להעביר לצנצנת ונראה לי שייתכן והעברת הזרע לצנצנת הייתה מעט מגושמת ובכך פגעתי בו .
    משך הזמן שחיכיתי היה 5 ימים.
    ביחוד חשוב לי להבין מה זה תאים עגולים? ,והם יהיו לי ילדים?

    אשמח לתגובה , ממש מוטרד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מודאג

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת זרע

    ד''ר אליעזר גירש
    27/06/2010

    שלום לך,
    פענוח של בדיקת זרע: נפח המירוק - על הגבול התחתון, אך תקין (יתכן וחלק הלך לאיבוד ?), ריכוז הזרעונים - תקין. תנועת הזרעונים ירודה. מורפולוגיה של זרעונים - ירודה (רצוי מעל 14% תקינים). תאים מקור של תאים עגולים יכול להיות או בתאי זרע לא בשלים או בתאים של מערכת חיסונית. שני סוגי התאים דומים מאוד וקשה להבדיל ביניהם, לכן מוגדרים בשם כללי כתאים עגולים. גם עם הנתוני זרע שמסרת יש אפשרות לקבל הריון, גם עם עזרה של הפריה חוץ גופית.
    ממליץ לחזור על בדיקת זרע ואם התוצאות חוזרות על עצמן, לפנות לאורולוג לבדיקת פעילות האשכים.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הקאה לאחר ניתוח tesa
    ש
    27/06/2010

    ביום שישי האחרון עברתי ניתוח tesa כתוצאה של איזוספרמיה חסימתית נשאות של cf .
    לאחר הניתוח הרגשתי טוב , יום למחרת יום שבת הקאתי והרגשתי כאבים בבטן תחתונה .
    האם יש קשר בין הדברים ?
    כדי לדווח לרופא שלי ?
    או שסתם צירוף מקרים ?
    בדרכ אני מרגיש טוב ולא סובל מבעיות כאלה ...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הקאה לאחר ניתוח tesa

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    27/06/2010

    שלום ש',
    חשוב לדווח לרופא שטיפל בך.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה זה vitamale
    נילי
    25/06/2010

    מה זה vitmale? ואיפה אפשר לקנות את זה?
    האם זה דומה למולטי ויטמין לגבר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה זה vitamale

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • Vitamale

    ד''ר אליעזר גירש
    27/06/2010

    שלום נטע,
    תוספי תזונה על בסיס ויטמינים, מינרלים, חומצות אמיניות לשיפור איכות הזרע נמצאים בשימוש רחב כבר הרבה שנים, בעיקר באורופה וארצות הברית. Vitamale שהזכרת, פרי פיתוח ישראלי,קיים כבר כ-6 שנים בארץ, בעל כשרות, המתבסס על תוצאות המחקרים שנעשו בעולם בשנים האחרונות והוכיחו את פעילותם. המוצר הוא תוסף תזונתי ומורכב מתערובת של ויטמינים, מינרלים וחומצות אמינו, הנחוצים לפעילות תקינה של אשך. מומלץ לקחת 2 כמוסות 3 פעמים ביום אחרי ארוחה למשך 3 חודשים לפחות (כי תהליך ייצור הזרע לוקח כ-3 חודשים), רצוי לקחת למשך חצי שנה. יש לזכור שתכשיר זה ודומיו נותנים תוצאות רק בתקופת שימוש בו. זאת אומרת, כאשר מפסיקים את הטיפול, גם ההשפעתו יורדת. לא בכל מקרה תוספי תזונה עוזרים, אך אין להם תופעות שליליות, לכן כדאי לנסות לקחת ואם אין שיפור בזמן של כחצי שנה, להפסיק את הטיפול.
    Vitamale הוכיח את עצמו אצל רבים כטיפול מוצלח, המעלה כמות ואיכות הזרעונים. הוא אינו דומה למולטיויטמין לגבר כי מרכיביו שונים וגם ריכוז המרכיבים מותאם למה שנחוץ מבחינת פעילות תקינה של אשך.
    על מנת לרכוש את ה- Vitamale יש להכנס לאינטרנט ולחפש מקומות בהם הוא נמכר.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תסמונת קלינפלטר XXY 47
    יונית
    25/06/2010

    שלום,
    אני בשבוע 22 והתגלתה תסמונת קלינפלטר לעובר, ברצוני לדעת מהן השלכות התסמונת לגבי יכולות פריון לעובר בעתיד וכן מהם הפתרונות הידועים כיום.
    נא עזרתכם הדחופה, אנו צריכים לקבל החלטה האם להפסיק את ההריון בתחילת השבוע הקרוב.
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תסמונת קלינפלטר XXY 47

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תסמונת קליינפלטר

    ד''ר אליעזר גירש
    27/06/2010

    שלום יונית,
    תסמונת קליינפלטר נובעת מחוסר הפרדות של כרומוזומי XX בביצית או XY בזרע, כך שנוצר עובר-זכר שהוא XXY מבחינה כרומוזומלית. מצב זה מביא לחוסר כמעט מוחלט או מוחלט בייצור זרעונים באשך. במידה ויש חוסר מלא, הפטרון הוא תרומת זרע. במידה ויש ייצור מינימלי של זרעונים, ניתן למצוא אותם בביופסיה של אשך. במידה וימצאו זרעונים בביופסית אשך ניתן לבצע הפריה חוץ גופית בטכניקה הנקראת ICSI - הזרקת זרעון לתוך ביצית. במקרה כזה קיימת סכנה של העברת תסמונת קליינפלטר לדור הבא.
    ממליץ לכם לעשות יעוץ אצל גנטיקאי בכל מרכז רפאוי.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תאי זרע
    זאנה
    24/06/2010

    האם ייתכן מצב בו לגבר יש תאי זרע רק מסוג אחד, כלומר רק תאי זרע נקביים או רק זכריים, או שיש לו ריבוי תאי זרע נקביים או זכריים? ואם כן, האם הסיבה לכך היא גנטית? האם יש קשר לדוגמא בין העובדה שלגבר יש רק אחים זכרים לבין העובדה שיש לו רק בנים? אודה מאוד לתשובות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תאי זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זכר או נקבה

    ד''ר אליעזר גירש
    27/06/2010

    שלום שרה,
    נגעת בשאלה מעניינת מאוד. על פי הספרות בתהליך ייצור הזרע נוצרים בערך חצי מכמות הזרעונים בעלי כרומוזום נקבי וחצי השני בעלי כרומוזום זכרי. עכשיו, למה יש משפחות בהן כל הילדים הם ממין אחד בלבד? לרוב זה נובע ממצב החומציות בנרתיק האישה. בנוסף, חשוב מתי הזרעונים מגיעים אל הביצית. עדיין, עם כל זה, לא ברור למה משפחות מסויימות אינן יכולות להרות עם ילד ממין מסויים. יתכן, אצל גברים מסויימים, מבחינה גנטית, הזרעונים עם מטען גנטי זכרי חלשים יותר מזרעונים נקביים או הפוך, אך זה רק השארה שלי.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מקווה לתשובות
    עומר
    24/06/2010

    1. כאשר אני מבצע פעילות כוח האם יש עליה בכמות ההורמון הגברי ?
    2.מה התפקיד של ההורמון הגברי לעינין מסת השומן והשריר?
    3. אם אני צורך את ההורמון הזה "מבחוץ"(משחות וכו") התפוקה שלו מהגוף יורדת גם אם אני מפסיק את הצריכה מבחוץ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מקווה לתשובות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טסטוסטרון

    ד''ר אליעזר גירש
    27/06/2010

    שלום ארז,
    אין פעילות פיזית משפיעה על הפרשת הורמון הזכרי, טסטוסטרון. להורמון טסטוסטרון קיימת השפעה חיובית על בניית מסת השריר. צריכת טסטוסטרון מבחוץ ללא צורך יכולה לפגוע בייצור טסטוסטרון עצמי, אך אם מפסיקים לקחת אז גם הייצור הפיזיולוגי חוזר לקדמותו.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד שאלה

    עומר
    28/06/2010

    יש דרכים"טבעיות" שכן אפשר להעלות את הכמות של הטסטסרון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    28/06/2010

    לא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקות פוריות
    אני
    24/06/2010


    שלום, אני בת 34, בן זוגי בן 36.

    אנחנו מנסים במשך 5 חודשים להכנס להריון, ע"י ספירת ימי הביוץ שלי, וקיום יחסים בימים המועדים.

    אצלי המחזור סדיר, של 28 ימים, לא מאחר ,רק לעיתים נדירות במקרה של תקופות לחוצות.

    בן זוגי ניסה בעבר (בקשר קודם) להביא ילדים, ולפי מה שאני יודעת, הם ניסו למעלה משנה ( אולי אפילו במשך שנתיים), ללא הצלחה. אף אחד מהם לא עשה בדיקות, ולכן לא ידוע אצל מי הייתה הבעיה.

    אני לא ניסיתי אף פעם להכנס להריון, זאת הפעם הראשונה בשבילי. ההיסטוריה המינית שלי די רגילה, לא נכנסתי להריון אף פעם, בגלולות השתמשתי לתקופות קצרות וכבר הרבה זמן שאני לא משתמשת בגלולות. התפתחות מינית רגילה, אולי אפילו טיפה יותר מוקדם מהנורמה.

    רציתי לשאול מה הדחיפות שלנו לגבי בדיקות פוריות, כי אני קצת יותר מודאגת בגלל הגיל שלי, וגם בגלל ההיסטוריה של בן זוגי.

    מה אנחנו צריכים לעשות?

    אם במשך 5 חודשים מנסים ללא תוצאה , האם זאת סיבה לדאגה במקרה שלנו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקות פוריות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פוריות

    ד''ר אליעזר גירש
    27/06/2010

    שלום גלי,
    מקובל לקיים יחסי מין במשך שנה וחצי עד שנתיים בצורה סדירה, ואם לא נכנסים להריון, פונים לרופא פריון. במקרה שלכם, בגלל גיל המתקדם, וגם בגלל הרקע של אי פריון אצל בן זוגך, אני ממליץ לעשות בדיקת זרע. לפי התוצאות לעשות החלטות.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיענוח בדיקת זרע
    יעל
    23/06/2010

    שלום,
    נודה לכם להסבר על הבדיקה. המורפולוגיה מטרידה אותנו

    2. Complete liquification 30 minutes 30 minutes
    3. Odor normal
    4. Color normal
    5. Viscosity normal
    6. Volume 3.5 ml 2-6 ml
    7. pH 9.0 7.8-8.7
    8. Motile spermatozoa 1 hr 60 % >50%
    .
    4 hrs 50 % >40%
    .
    9. Forward progression 1 hr II-IV
    4 hrs II-IV
    10. Viable spermatozoa 1 hr 80 % >70%
    .
    4 hrs 70 % >60%
    .
    11. Sperm agglutination no
    12. Sperm concentration 60 million/ml >20 million/ml
    .
    13. Total Sperm Count 210 million
    14.Round Cells
    15. Morphology

    Normal forms 6 % 6
    Abnormal form 94% 94
    Tapered heads X Absent head
    Microcephalus Double
    Macrocephalus Tail abnormality
    Amorphous X Immature forms המורפולוגיה נקבעת לפי
    Round head Leucocytes Strict Criteria
    RBC
    בדיקות נוספות לפי בקשה
    15. Fructose mcgr/ml >1200 mcgr/ml
    הערות:

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פיענוח בדיקת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיענוח בדיקת זרע

    ד''ר אליעזר גירש
    23/06/2010

    שלום יעל,
    פרט למורפולוגיה של 6% תקינים, יתר הפרמטרים תקינים לגמרי. במקרים מסויימים, אם יש כמות גבוה של זרעונים (וזה המקרה שלכם), כמות יכולה לפצות על איכות הזרעונים. ממליץ להבדק אצל אורולוג על מנת לבחון את הסיבה לירידה באיכות הזרע. בנוסף ממליץ על שימוש בתוסף תזונה Vitamale המשפר איכות הזרע.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת זרע
    אנסטסיה
    23/06/2010

    שלום רב
    אשמח לקבל את חוות דעתכם על תוצאות בדיקת הזרע
    בדיקה מס' 2

    בן 31, התנזרות 4 ימים, בריא בד"כ

    צבע - צהבהב
    צמיגות - 1
    PH - 8
    נפח - 1.5 מ"ל
    ריכוז- 110 מיליון למ"ל
    תנועה - 67%
    מתוכה פרוגרסיבית טובה 65% (A)
    איטית 2% (B)
    אין לויקוציטים
    אגלוטינציה שלילית
    תאים תקינים לפי קרוגר 6%

    האם לאור המדדים הטובים בבדיקת הזרע המורפולוגיה 6% קריטית?

    תודה
    אנסטסיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת זרע

    ד''ר אליעזר גירש
    23/06/2010

    שלום לך אנסטסיה,
    אין תשובה חד משמעית לשאלתך. לפעמים כמות הזרעונים מחפה על זרעונים עם מורפולוגיה נמוכה, אך לא תמיד. יש לברר מה הסיבה למורפולוגיה ירודה. חשוב להבדק אצל אורולוג, לבדוק מצב האשכים (באולטרסאונד, דופלר), תנאי עבודה, אורך החיים, תזונה, פעילות ספורטיבית. קיימים גורמים רבים היכולים לפגוע באיכות הזרעונים.
    ממליץ על שימוש בתוסף תזונה Vitamale המשפר איכות הזרע.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    אנסטסיה
    24/06/2010

    תודה רבה על תשובתך ד"ר גירש.
    האם ניתן להשיג את הויטמייל בכל חנות טבע? האם הוא משפיע על מורפולוגיה?

    תודה
    אנסטסיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • Vitamale

    ד''ר אליעזר גירש
    27/06/2010

    שלום נסטיה,
    את הויטאמייל לא ניתן להסיג בכל חנות טבע. עשי חיפוש באינטרנט ובטוח תמצאי מספר מקומות בארץ בהם ניתן לרכוש את המוצר הזה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת זרע-בבקשה תשובה דחופה.....
    דניאלה
    23/06/2010

    שלום,
    בעלי בן 27 ואני בת 28.אנחנו מנסים להיכנס להריון כ- 11 חודשים.
    זוהי בדיקת הזרע של בעלי אנא הסבר לי את הממצאים.
    נפח : 4 מ"ל
    ריכוז:: 106 X32 במ"ל
    בתנועה:: 106X20 במ"ל (%62)
    סוג תנועה: IV III (פרוגרסיבית)
    התנזלות: מלאה
    צבע:לבנבן
    PH: 7.4
    לויקוציטים :בודדים

    בבדיקה מורפולוגית נמצאו:
    פתולוגיות ראש תא הזרע:
    % 22 תאי זרע בעלי ראש, צואר וזנב תקינים
    % 5 תאי זרע בעלי ראש גדול
    % 6 תאי זרע בעלי ראש קטן
    % 9 תאי זרע בעלי ראש עגול
    % 35 תאי זרע בעלי ראש מחודד TAPPERED HEAD
    פתולוגיות MIDPIECE
    % 6 תאי זרע בעלי ופתולוגיה צוארית
    % 8 תאי זרע עם טיפה ציטופלסמטית

    % 1 תאי זרע בעלי ראש אמורפי
    % 4 תאי זרע בעלי ראש פיריפורמי
    % 1 תאי זרע בעלי וקואולות
    % 1 תאי זרע בעלי 2 ראשים
    פתולוגיות זנב:

    % 2 תאי זרע בעלי זנב מגולגל מסביב לראש

    סה"כ נספרו 100 תאי זרע

    אודה מאוד על תשובה מהירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת זרע

    ד''ר אליעזר גירש
    23/06/2010

    שלום דניאלה,
    מבחינת תוצאות בדיקת הזרע רואים כי כמות הזרעונים במירוק תקינה, תנועתיות שלהם גם כן תקינה. הבעיה היא במורפולוגיה של זרעונים, אין זרעונים בעלי מורפולוגיה תקינה. ממליץ לעשות בדיקת זרע נוספת. אם התוצאות חוזרות על עצמן, המלצתי :
    1. לבצע בירור אצל אורולוג
    2. להתיעץ עם רופא פריון
    3. להשתמש בתוסף תזונה Vitamale המשפר איכות הזרע.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום