מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ווריקוצלהרוני10/07/2010
שלום לכם!
לפני כ10 שנים נותחתי בעקבות ווריקוצלה דרגה 3. היום אני בן 26 ואני חושש שאני מתחיל לחוש כאבים דומים, אם כי בצד ימין דוקא.
בעקובת זאת עלו לי שתי שאלות:
1. האם יתכן שאחרי שביצעו לי בניתוח בזמנו קשירת ורידים הבעיה תחזור?
2. האם אוננות יכולה לגרום לזה? אני מדבר על אוננות שונה מהרגיל (אני חושב), כאשר היא מתבצעת בלבוש מלא תוך חיכוך האיבר בתחתונים וביד דרך המכנסיים, קצת כמו אוננות של אישה...
ובכלל האם זה יכול לפגוע במשהו באיכות הזרע או משהו בסגנון?
מצטער על התיאורים הלא סימפטיים אבל הדבר מטריד אותי מאוד.
בתודה
רוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובות
פרופ` בנימין ברטוב15/07/2010אכן מצב וריקוצל יכול לחזור על עצמו לאחר תיקון ולכן לאחר בדיקתו יתכן ותצטרך תיקון נוסף.
אין לדעתי קשר בין אוננות לאיכות הזרע ולוריקוצל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרישת דם ותסמונת קליינפנטראורן09/07/2010
שלום רב,
אני בן 36 בעל תסמונת קליינפנטר, ובימים הקרובים אמור לעבור ניתוח להוצאת ריקמת זרע.
גיליתי אמש תכתובת רפואית, שבה נרשם שעליי לעבור יעוץ המטולוגי ובדיקות תרומבופיליה
(Thrombophilia) כדי לוודא שאין לי בעיה בקרישת דם.
הייתי אצל כירורג כלי דם שאמר שמכיוון שמדובר בניתוח קטן לא אמורה להיות כל בעיה,
השאלה שלי היא אם בכל זאת כדאי לי לעבור את בדיקת הדם הנ"ל טרם הניתוח?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` בנימין ברטוב15/07/2010אני לא מתמחה בנושא זה ואין לי דעה בעניין זה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בפענוחרוית08/07/2010
קיבלנו היום תוצאות זרע, נפח נראה נמוך מאוד (הוא גם הרגיש שיצא לו ממש מעט! ) והמורפולוגיה נמוכה מעט (הבנו שצריך להיות מינימום 10 )
האם עד כדי כך המצב לא יכול לאפשר כניסה להירון טבעי? (מנסים שנה ללא הצלחה)
viscosity normal
ph 8.4
VOLUME 1 ML
CONCENTRATION 60
MOTILITY 54
VITALITY 75
normal morphology 7
INNATURE FORMS: SLIGHT* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` בנימין ברטוב15/07/2010רוית היקרה
כדאי לחזור על הבדיקה ולראות האם הנפח הנמוך שהתקבל בבדיקה זו אמנם מייצג. איכות הזרע לקויה בעיקר במורפולוגיה. שאר הפרמטרים תקינים. לדעתי מורפולוגיה נמוכה יכולה לגרום למצב של עקרות. חשוב גם לזהות את הגורם שקשור לירידה במורפולוגיה ולכן רצוי לבצע תרבית זירמה כדי לבדוק נוכחות אפשרית של חיידקים וכן לבצע דופלר אולטרסאונד של האשכים כדי לברר נוכחות אפשרית של וריקוצל.
אפשר להיכנס להריון טיבעי מוצלח גם ברמת מורפולוגיה כזו, אך בסיכוי נמוך יותר. במקביל רצוי כבר להתחיל בהזרעה תוך רחמית במשרדו של הגניקולוג אחר השבחת הזירמה על מפלי צפיפות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- וריקוצלה דו צדדי???08/07/2010
שלום רב,
אני גבר בן 35. לאחר מס' בדיקות זרע עם תוצאות יחסית נמוכות, הגעתי למרפאתו של ד"ר יגאל גת, אשר אבחן אצלי וריקוצלה דו צדדי והמליץ לטפל במקרה (זהו הליך רפואי פרטי). בקופת החולים אמרו לי כי גם להם דרכים משלהם לניתוח המקרה (לאו דוקא באמבוליזציה) ואף עדיף לעשות את זה דרכם (התייחסו לד"ר גת בחשדנות, בלשון המעטה). גם נאמר לי שלא תמיד עדיף לטפל, בייחוד אם מדובר ב-IVF, שכן יכול להיות שהזרע שלי יספיק לצורך זה ואז מדוע לטפל בכלל.
אני קצת מבולבל. תוכלו לעשות לי בבקשה קצת סדר בדברים?
תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` בנימין ברטוב08/07/2010אכן ניתן בשיטות הפריה חוץ גופית ,במידה ויש עדיין תאים תקינים, להשיג הריון גם במצב של וריקוצל, אך רצוי לעשות מיון מוקדם של התאים התקינים לקראת ההפריה החוץ גופית. אחרת עלול להיווצר מצב שיידרשו מחזורי טיפול מרובים כדי להשיג הצלחה. פרוצדורה המיון המוקדם של התאים בהגדלה גדולה נתמכת רק ע"י קופת חולים לאומית. קופות אחרות עשויות להתייחס גם לעצה זו בחשדנות. מאידך, אמבוליזציה יכולה לשפר את המצב ולהגיע אפילו למצב של הריון ספונטני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמלצתך
???08/07/2010האם לדעתך עדיף טיפול באמבוליזציה, כלומר בצנתור, או בהליך מיקרוכירורגי?
מהי השיטה העדיפה? לאיזו מהשיטות אחוזי הצלחה גבוהים יותר? איזו מהשיטות מסוכנת יותר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמלצתך
???09/07/2010האם לדעתך עדיף טיפול באמבוליזציה, כלומר בצנתור, או בהליך מיקרוכירורגי?
מהי השיטה העדיפה? לאיזו מהשיטות אחוזי הצלחה גבוהים יותר? איזו מהשיטות מסוכנת יותר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני עברתי אצל ד"ר גת-גורן
תמיר14/07/2010כמוך גם אני התלבטתי ובסוף החלטתי לעבור את הצינתור על מנת לא לעבור פרוצדורה ניתוחית.
אחרי חצי שנה הבדיקות היו מצויינות אבל..אחרי אינספור בדיקות שעשיתי גיליתי שסביר להניח שהייתי משיג את אותן תוצאות בדרך ניתוחית.
היתרון בצינתור הוא כמובן שאחרי יומיים הייתי כמו חדש וחזרתי לפעילות מלאה. החיסרון -מחשבון הבנק שלי נעלמו 30 א' ש"ח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- hypogonadotropic hypogonadismמירב08/07/2010
שלום
אני (28) ובעלי (34) מנסים להיכנס להיריון כבר שנה וחצי.
בחודש מרץ האחרון נמצא כי בעלי סובל מ
hypogonadotropic hypogonadism
אשכים קטנים, בבדיקת זרע לא נמצאו זרעים
בעלי התחיל בטיפול בזריקות
gonal F אחת ליומיים
OVITRELLE 250 אחת לחמישה ימים
מאז שבעלי התחיל בטיפול עברו 4 חודשים: החשק המיני שלו גבר מאוד (למרות שגם לפני הטיפול לא הייתה בעייה בתפקוד מיני), צמח לו הרבה שיער בחזה, ביחסי מין יוצא לו הרבה יותר נוזל זרע והוא כהה וסמיך (בעבר היה מעט ושקוף).
מתי צריך לבצע בדיקת זרע על מנת לבדוק שהטיפול אכן עובד?
האם ישנו סיכוי להרות בצורה טיבעית? ללא הפרייה?
תודה על התשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` בנימין ברטוב08/07/2010אפשר לבצע מייד בדיקת זרע.
על פי התיאור שנתת כנראה שהזירמה סמיכה עקב נוכחות תאי זרע בזירמה. באם יש תאי זרע יש סיכוי טוב להרות באופן ספונטאני. הדבר גם תלוי באיכות הזרע (תנועה ומורפולוגיה).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה מוזרה.12332108/07/2010
לא מזמן נבדקתי כחלק ממעקב אחר וריקוצלה, שע"פ הרופאים אינה דורשת ניתוח בשלב הזה.
אחר הבדיקה הפיזית ירדתי מייד לבדיקת u.s אשכים, שם קרה דבר מוזר.
מיד בתחילת הבדיקה, היתה לי פליטת זרע- כמעט ובלי זיקפה, ואיני יודע אם היתה זו פליטה מלאה (אם יש דבר כזה בכלל "פליטה חלקית"). נראה לי שהבודק אפילו לא שם לב. אולי זה קשור לתחושת סחרחורת ממש קלה שהרגשתי אחר הבדיקה הפיזית.
רציתי לשאול-1. האם זה יכול להשפיע על התוצאות שהושגו בבדיקה מיד אחרי זה? (נפח הורידים, גודל אשכים, וכו') ,שהיו בסדר, או שאין לזה שום קשר, והנתונים נשארים תמיד אותם נתונים?
2. זה קשור לשפיכה מוקדמת?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` בנימין ברטוב08/07/2010לא ניראה לי שיש קשר בין מצב הורידים לשפיכה החלקית שקרתה וכן לא בקשר לשפיכה מוקדמת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה. ושאלה נוספת.
12332113/07/20101.וגם לא על גודל האשכים? כל', האשכים לא מתנפחים\ מתכווצים אחרי\כתגובה לשפיכה? (אני חושב שהיתה תחושת אורגזמה, זה היה די מבלבל). כל', אין לחשוש שהתוצאות אינן נכונות, ולחשוב על בדיקה נוספת?
שאלה נוספת: אם בשעת שפיכה הזרע לא תמיד משפריץ, אולי אפילו לרוב לא- האם זה קשור לוריקוצלה? האם זה מסמל על בעיה בפוריות?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` בנימין ברטוב20/07/2010גם אין קשר בין השפיכה לגודל האשכים כיוון שהשפיכה היא מתוך מחסן שנמצא בזנב יותרת האשך ולא מהאשך עצמו.
לשאלתך השניה, אין קשר בין השפרצת הזירמה לאיכותה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאיבת זרעמודאגת07/07/2010
בעלי מטופל מזה מספר שנים בסרוקסט לבעיות חרדה. כתוצאה מכך חיי המין שלנו סובלים מאוד מירידה בחשק המיני ובעיקר ביכולת להגיע לשפיכה.
מזה שנה וחצי רוצה להיכנס להריון (שני), אך כאמור ללא הצלחה.
חשוב לציין שהמחזור והביוץ שלי סדירים.
האם במקרה כזה שאיבת זרע והזרעה יכולה להיות הפתרון המתאים ?
אם כן, איפה מומלץ לעשות ומה הפרוצדורה ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` בנימין ברטוב08/07/2010שאיבת זרע פאסיבית מגבר היא מהלך קשה הכרוך בהרדמה ולכן כדאי לברר אפשרויות עקיפות:
1) האם ניתן להוריד באופן זמני את המינון של התרופה .
2) האם ניתן לקבל טיפול אנדוקרינולוגי לשפר את הליבידו.
3) להתיעץ עם רופא האם מותר לשלב טיפול בויאגרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריוןשרה07/07/2010
שלום צוות יקר,
אני רושמת את ההודעה כאשר אני במצב של ייאוש ובלבול .
אני בת 31 בעלי בן 25 ,מנסים להיכנס להריון מזה 5 חודש'.
גלולות 3 שנים הפסקתי אותם מלפני 7-8 חודש' בערך.
בתחילה היו וסתות לא סדירות , כעת בסדר.
ביצעתי US למעקב זקיקים בתק' שהווסת לא הייתה סדירה + פרופיל הורמונלי , בניהם תקינים.
נעזרים גם בערכות ביוץ , למרות שכבר בזמן האחרון יש הפרשות ואני יודעת שיש ביוץ.
בשביל להיות שקטים עשינו גם ספירת זרע לבעלי , מצ"ב התוצאות:
PH - 8.0
VOLUME - 1.0 ML
COLOR - NORMAL
VISCOSITY - VISCOUS
CONCENTRETION - 34.00 / 10^6 / ML
TOTAL COUNT - 34.00 / 10^6
MOTILITY - 69.0% <1H
MOTILITY + 4H 18.0
TOTAL MOTILE COUNT %22.30
MORPHOLOGY
% MORMAL FORMS 3.0
LARGE FORMS %3.0
LARGE HEAD +
SMALL HEAD ++
ROUND HEAD +
TAPERED HEAD ++
PYRIFORM +
DUPLICATE HEAD +
AMORPHOUS HEAD +
NECK DEFECETS +
CYTOPLASMATIC DROPLET+
הכמות אמנם קטנה , אך הבדיקה בוצעה אחרי התנזרות של 4-5 ימים
בעלי קצת היה מתוח ונרגש ולכן הכמות..
אבל חשוב האיכות לא ?!
אני רשמתי שאני מבולבלת מכיוון שקראתי באינטרנט על המורפולוגיה ואני די בלחץ.
אני רוצה לדעת אם אפילו שזה זמן קצר יחסית לנסות , ואתם הרופאים נותנים שנה , אם עדיין יהיה אפשר לקבל הריון טבעי ותקין?
האם מורפולוגיה נמוכה יכולה לעשות תסביך בהריון ו/או הפלות ? הבנתי שגם טיפולי הזרעות וכדומה לא הכי נכונים לגוף ולאישה , כל עניין מעבדות והתערבות חיצונית מאוד מפריעה לי.
אני כבר נכנסת לחודש שישי של נסיונות ואני הכי חששתי מזה שאנו נצטרך להיעזר בטיפולים וכדומה
ויכול להיות שאני סתם לחוצה והכל יהיה בסדר.
אני מצטערת מראש על האורך אבל אני בבקשה אשמח לתשובה מרגיעה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` בנימין ברטוב08/07/2010רבקה היקרה
איכות הזרע בנושא הריכוז והתנועה תקינה וברמת המורפולוגיה מעט נמוכה. במצב כזה אפשר להיכנס להריון ספונטאני אך בסיכוי נמוך יותר ולכן כדאי להמתין עד שנה של רצון לילד ובאם לא תיכנסי להריון עד אז, ניתן לשפר את הסיכוי ע"י השבחת הזרע על מפלי צפיפות והזרעה תוך רחמית עם או בלי סטימולציה של ביוץ (דיון שיערך בינך לבין הרופא). זו פעולה שמתבצעת במישרדו של הגניקולוג ללא התערבות בית חולים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת זרערוית06/07/2010
אנחנו מנסים כבר שנה להרות ולא מצליחים,
יש לנו תור למרפאת פוריות
בעלי קיבל תוצאות של בדיקת זרע:
צמיגות: נורמל
חומציות: 8.4
הנפח (ווליום) יצא 1
ריכוז: 60
תנועתיות: 54%
חיות: 75%
מורפולוגיה: 7% (WHO)
IMMATURE FORMS : SLIGHT
האם יש בעיה מסוימת שמצריכה טיפול?
כמובן שנקבל תשובות במרפאה, אבל אנחנו קצת בסטרס עד התור שלנו - האם יכול להיות במצב כזה היריון טבעי?
מאוד מאוד אודה לתגובתך,
רוית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בדיקת זרע
ד''ר אליעזר גירש06/07/2010שלום רוית,
נפח המירוק של 1 מ"ל זה מעט ונחשב לאינו תקין. צריך לבחון את הבלוטות המייצרות נוזל הזרע. גם 7% של זרעונים תקינים מבחינה מורפולוגית נחשב לנמוך. חשוב להבדק אצל אורולוג ולברר מה הסיבה למצב זה. בנוסף, ממליץ להתחיל להשתמש בתוסף תזונתי Vitamale המשפר איכות הזרע.
כנרא שלא מן הנמנע טיפול פריון.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
רוית06/07/2010קודם כל, תודה על תגובתך המהירה,
האם בוודאות לא נצליח להיכנס באופן טבעי?
האם התוצאות יכולות להיות שונות בבדיקה נוספת (והאם יש טעם לקיימה?)
האם הריכוז היחסית גבוה והתנועתיות לא יכולים לפצות על המורפולוגיה והנפח?
מה אורולוג יכול לעשות בעצם?
אודה אם תתייחס לכל שאלותיי
ושוב תודה רבה!
רוית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת פוריותשוש06/07/2010
שלום רב,
בעלי בן 27 ביצע בדיקת פוריות לאחר 3 ימי התנזרות,
אשמח לקבל פענוח לתוצאות:
צמיגות 4, נפח 3
ריכוז 6^10*5
תנועה 60%
סוג תנועה: a 20%, b20%, c 20%
לויקוציטים 6^10 *0 ,
total motile count 9*10^6
תאים תקינים 3%,
פתולוגית ראש 93%,
פתולוגית זנב 4 %
האם תהיה לנו בעיה להיכנס להיריון ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בדיקת זרע
ד''ר אליעזר גירש06/07/2010שלום שוש,
ריכוז של 5 מיליון זרעונים למ"ל בשילוב עם מורפולוגיה ירודה של 3% בדרך כלל לא מאפשר הריון בצורה הטבעית, אך לפעמים יש הפתעות. ממליץ לעשות מספר דברים. חשוב שבעלך יבדק אצל אורולוג, בדיקת תקינות אשכים ופעילותם. דבר נוסף, ממליץ להשתמש בתוסף תזונה Vitamale המשפר איכות הזרע. אם לא יהיה שיפור, כנרא שתצתרכו לפנות לטיפולי פריון.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חסימתי או לא חסימתי??נ.ג05/07/2010
ערב טוב!
לבעלי יש תסמונת XXY,47 ורציתי לדעת האם זה חסימתי או לא??
ואיך אפשר לדעת?? ומה זה אומר??
בבדיקות זרע שהוא עבר (דרך קונדום הילכתי) היה כתוב בתוצאות הסופיות
למטה שלא נמצאו תאי זרע במשטח.
אנו עוברים ICSI בחודש הבא בע"ה, והאם יש סיכוי שימצאו זרע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תסמונת קליינפלטר (XXY)
ד''ר אליעזר גירש06/07/2010שלום נ.ג.
מדובר בתסמונת קליינפלטר. זה מצב לא חסימתי. תסמונת קליינפלטר נובעת מחוסר הפרדות של כרומוזומי XY בזרע, או XX בביצית ואז נוצר עובר זכרי עם שלושה מטענים גנטיים XXY. מצב זה מביא לחוסר כמעט מוחלט או מוחלט בייצור זרעונים באשך. במידה ויש חוסר מלא, הפטרון הוא תרומת זרע. במידה ויש ייצור מינימלי של זרעונים, ניתן למצוא אותם בביופסיה של אשך. במידה וימצאו זרעונים בביופסית אשך ניתן לבצע הפריה חוץ גופית בטכניקה הנקראת ICSI - הזרקת זרעון לתוך ביצית. במקרה כזה קיימת סכנה של העברת תסמונת קליינפלטר לדור זכרי הבא.
בחודש הבא כאשר תעברו שאיבת ביציות בן זוגך יצתרך לעבור ביופסיה של אשך ובמידה וימצאו זרעונים יוכלו לבצע ICSI. ממליץ להכין זרע תורם מראש למקרה אם לא ימצאו זרעונים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מורפולגיה 4%אני05/07/2010
שלום,
מה המשמעות של 4% מורפולוגיה תקינה, כאשר נמדדו 63 מיליון תאי זרע, ותנועתיות של 54%?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בדיקת זרע
ד''ר אליעזר גירש06/07/2010שלום אבי,
חבל שאתה לא נותן את כל התוצאות במלאון. מורפולוגיה של זרעונים נכשבת כתקינה כאשר עומדת על 14% ויותר. כאשר יש 4% תקינים, קשה מאוד להרות בצורה הטבעית ויש צורך בעזרה של הפריה חוץ גופית. ממליץ לפנות לאורולוג לבדיקת פעילות אשכים. דבר נוסף, שימוש בתוסף תזונה Vitamale יכול לשפר איכות הזרע (כולל מורפולוגיה).
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חום הגוף ואיכות הזרערוני02/07/2010
גיליתי שאני בביוץ ובעלי קצת לא מרגיש טוב (וירוס).
לאחר קיום היחסים הוא מדד חום והיה לו 37.9. האם הסיכוי להפריה במקרה הזה הוא נמוך או שלא בהכרח?
תודה רבה
רוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה
ד''ר אליעזר גירש03/07/2010שלום רוני,
טמפרטורה באשך היא בסביבות 33-35 C וקיימים מנגנונים אשר שומרים על החום הזה גם כאשר חום הגוף עולה, לכן אם איכות הזרע תקינה ובאמת היה אצלך ביוץ יש סיכוי טוב להפריה תקינה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה רבה
רוני04/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח בדיקת זרעימנונאי30/06/2010
שלום,
רשמתי את זה בטעות בפורום הלא נכון, ועכשיו מקווה שהגעתי למקום הנכון:
קיבלתי הרגע ספירת זרע.
אין לי מושג אם זה נחשב בעייתי או לא.
אשמח לקבל חוות דעת לא מחייבת ממשהו שמבין - האם הנתונים טובים/רעים, ואם צריך ללכת לברור אצל איש מקצוע, או פשוט להמשיך לנסות....
תודה
ד.
Volume: 4.6
PH: 8
Count: 35
Tot Count: 161
Mobility 1: 50
Grade: 3-2 Progressing Moderate
Motility: /
Eosin: /
Morphology:
Noraml: 11
Borderline: 15
Amorphous: 44
Pyriform: 1
Round /
Tail: 18
Midplace: 11
Prom cell +
WBC /
Proctose : Normal* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בדיקת זרע
ד''ר אליעזר גירש01/07/2010שלום לך,
לפי הנתונים שהועברו, בדיקת זרע תקינה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה !
ימנונאי02/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת זרעפואד30/06/2010
אני ואישתי מנסים להיכנס להרייון כבר 7 חודשים ללא הצלחה. עשיתי בדיקת זרע אשר יצא לי מורפולוגיה ירודה 7% לפי קרוגר. שאר המדדים מבחינת הריכוז והתנועתיות יצאו בסדר. השאלה האם אפשר להיכנס להריון בצורה טבעית ואם כן מה הסיכויים. ואם לא האם יש מה לעשות???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה
ד''ר אליעזר גירש01/07/2010שלום פואד,
נסיון של 7 חודשים זה לא הרבה, במיוחד ונמצאה בעיה של מורפולוגיה. מקובל לנסות להכנס להריון עד שנתיים ואם לא מצליחים, אז פונים למומחה פריון. כן, אפשר להכנס להריון גם כאשר מורפולוגיה תקינה עומדת רק על 7% במידה וכל הפרמטרים אחרים תקינים.
ממליץ להשתמש בתוסף תזונה Vitamale המשפר איכות הזרע.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

