פורום פוריות הגבר והאישה, אמבריולוגיה,IVF - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • השפעת בדיקת C.T בטן
    עודד
    27/05/2010

    אני בן 30, אישתי ואני מנסים להיכנס להריון
    עשיתי השבוע C.T בטן.
    האם ניתן להמשיך ולנסות להיכנס להריון? האם יש פגיעה ברמת/כמות/איכות הזרע?

    בתודה מראש,

    עודד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    השפעת בדיקת C.T בטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • CT ופוריות

    ד''ר אליעזר גירש
    31/05/2010

    שלום עודד,
    אם נעשה CT בטן, אך אזור האשכים לא היה חסוף לקרינה אין מה לדעוג. אם אתה חושש מהשפעת קרינה על אזור האשכים, אפשר להמתין שלושה חודשים ולחזור לנסות להכנס להריון.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פענוח בדיקת זרע
    בחור מודאג
    27/05/2010

    שלום ד"ר - האם תוכל לחוות דעתך על כל אחת מהשאלות הבאות בהינתן הרקע ובדיקת הזרע האחרונה - תודה רבה. בלי קשר יש לי תור לאורולוג לעוד מספר שבועות כך שזה לא במקום אלא "עד" למען אהיה קצת פחות מודאג :) - תודה!

    ברקע, בן 33, רווק, מעשן. וריקוצלה באשך שמאל - תוצאת בדיקת US אשכים מלפני שנה - "מודגמים ורידים ספרמטים מורחבים ברוחב עד 0.25 ס"מ ו-0.31 ס"מ, ובמבחן מאמץ - עד 0.34 ס"מ".

    צמיגות - תקינה
    צבע - צהב
    PH 8.0

    נפח - 1.5 ml
    ריכוז תאי זרע - 72 mil/ml
    ריכוז תאי זרע בזרימה - 108 mil
    אחוז תנועה כללית - 40%
    מהירה - 20%
    בינונית - 20%
    סה"כ תאי זרע בתנועה - 43 mil
    חיות 50%<
    אגלוטינציה - יש

    מורפולוגיה % - 97
    צורות תקינות % - 3
    צורות פתולוגיות % - 97
    ראש % - 56
    צוואר % - 32
    זנב % - 9

    לאוקוציטים - 0.1> (mil\ml)


    1. האם המצב תקין או לא?
    2. מהי הסבירות ללא טיפול הפרייתי כלשהו להיכנס להריון
    3. האם היית ממליץ על בדיקות נוספות ואם כן מהן? (ברקע - בשלוש השנים האחרונות המורפולוגיה 7%, 7% ו- 3% בהתאמה). זו השנה הראשונה בה אחוז תנועתיות מתחת לנורמה והשנה השנייה ברציפות בה האגלוטינציה חיובית.
    4. שקלתי להקפיא זרע, משום שלא הייתי רוצה חלילה לפספס את הרכבת (אם עדיין לא פיספסתי אותה, בע"ה) וכרגע אני לא בזוגיות בה יש פוטנציאל לילד בשנתיים הקרובות. מה דעתך בעניין? אם אחליט להקפיא כיום, האם ללא ספק הזרע יוכל לשמש להפרייה בעוד מספר שנים? לכמה שנים טובה הקפאה?
    5. האם לדעתך יש קשר בין תוצאות בדיקת הזרע והוריקוצלה? אם לא - מה יכול להיות הרקע לכך?
    6. מדוע מידי שנה איכות הזרע מתדרדרת באופן שכזה?
    7. איזה תחום התמחות ברפואה עלי לחפש? האם אורולוג? גניקולוג? אחר?

    בשל המתח מהתשובה "הלא מושלמת?" שקיבלתי - אודה לך מאוד על תשובה מהירה.

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פענוח בדיקת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    31/05/2010

    שלום בחור מודאג,
    לפי נפח גבוה של שאלותך אתה צריך יעוץ. אין דרך לענות לך בצורה רחבה כמו שאתה מצפה בפורום זה. כללית, מורפולוגיה של זרעונים ירודה וקיים קשר בין ואריקוצלה וירידה באיכות הזרע. יש מה לעשות על מנת לנסות ולשפר את מצבך.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת זרע
    נועה
    26/05/2010

    לרופאים שלום רב,

    אני בת 28 ובעלי בן 29. אנחנו מנסים להכנס להריון חמישה חודשים ובעלי עבר לאחרונה בדיקת זרע. אשמח לעזרה בפענוח התשובות...האם ניתן להכנס להריון באופן טבעי? האם ניתן לעשות משהו בכדי לשפר את הזרע? מה הכוונה צמיגות אינה תקינה?
    ימי המנעות: 4
    נפח: 4 מ"ל
    צמיגות: לא תקינה
    אגלוטינציה: אין
    PH: 7.6
    דגימה: חלקית
    צבע: תקין

    ספירת זרע:
    ריכוז" 6^10 *34
    מספר זרעונים כללי: 6^10 * 136
    תנועה: 37%
    תנועה טובה: 23% תנועה בינונית: 14% תנועה איטית: 0
    תאי דם לבנים: 6^10*5.2
    תאי זרע לא בשלים: 0
    מורפולוגיה:
    זרעים תקינים: 2%
    ראש: 50%
    צוואר: %
    זנב: %
    MULTIPLE: 50%
    סיכום:
    ASTHENOZOOSPERMIA
    TERATOZOOSPERMIN
    תאי דם לבנים
    צמיגות
    תודה רבה!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    31/05/2010

    שלום נוי,
    יש כאן מספר תופעות:
    א' - אסטנוזואוספרמיה - ירידה בתנועתיות הזרעונים
    ב' - טראטוזואוספרמיה - % נמוך של זרעונים בעלי מבנה תקין
    ג' - צמיגות גבוהה שזה יכול להיות סימן לדלקת, וגם סיבה לתנועתיות נמוכה. חשוב במקרה כזה לתת זרע לבדיקה מיקרוביאלית וכך לגלות האם באמת מדובר בדלקת, ואם כן אז באיזה סוג ולאיזה אנטיביוטיקה רגישה על מנת להתאים את סוג הטיפול.
    דבר נוסף, ממליץ על שימוש בתוסף תזונה Vitamale המשפר איכות הזרע.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקת זרע לאחר שלושה ימי מניעה
    ד``ר אליעזר גירש
    25/05/2010

    שלום רב,
    מצ"ב תוצאות בדיקת זרע שנעשו לאחר 3 ימי מניעה.
    אבקש עזרה בפיענוח,
    תודה רבה.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקת זרע

    ד''ר אליעזר גירש
    31/05/2010

    שלום שרון,
    כל הנתונים תקינים, פרט למורפולוגיה של זרעונים העומדת על 3% שזה נמוך ובד"כ לא מספיק להסגת הריון בצורה הטבעית. ממליץ על שימוש בתוסף תזונתי Vitamale, המשפר איכות הזרע כולל מורפולוגיה. מומלץ גם להבדק אצל אורולוג ולבחון מה הסיבה לתופעה של מורפולוגיה ירודה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זרע לא תקין גורם להפלות חוזרות?
    סיגל
    24/05/2010

    לפרופ' שלום
    רקע- בת 38 הריון ספונטני ולידה 1 תקינה, לאחר מכן 3 הפלות טיבעיות ברצף.
    בעלי עשה בדיקת זרע לפני שניקלטתי להריון בפעם השלישית, התוצאה הראתה שהמורפולוגיה נמוכה 1%, אך התנועתיות מצויינת 90%.
    לאחר מספר הזרעות ללא הצלחה, עברתי צילום רחם (תקין), וחודש לאחר בדיקת צילום הרחם, נקלטתי להריון ספונטני מס' 3.

    למרות הנתון הנ"ל של בדיקת הזרע של בעלי, הצלחנו להיקלט להריון ספונטני מס' 3, אך לצערי ההריון לא החזיק, בשבוע 8 העובר לא התפתח ונגרמה הפלה.

    אצטרך לעבור בירור הפלות חוזרות, אך מכאן יש לי מספר שאלות לגבי הזרע:
    1. האם זרע תקין לחלוטין, נקלט להריון ספונטני?
    2. האם הזרע יכול להיות לא תקין, להיקלט להריון ולגרום להפלה?
    3. האם ישנה בדיקה יותר מעמיקה מעבר לבדיקת זרע, שיכולה לתת מענה לנתוני הזרע, לבירור וקשר להפלות חוזרות?

    איזו בדיקה היית ממליץ לעשות לבעלי לאור המצב?
    אודה להסבר מפורט,
    בברכה, סיגל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחכה לתשובה

    סיגל
    25/05/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצרפת את תוצאות בדיקת זרע של בעלי

    סיגל
    29/05/2010

    בעלי בן 53, ימי התנזרות 4 ימים
    יש לנו ילדה בת 7 הריון תקין ספונטני, ומאז...עברתי 3 הפלות טיבעיות, היו נסיונות להריון של הזרעות השבחות וכו' ללא הצלחה. היינו לקראת טיפולי ivf ו ולהפתעתנו, נכנסתי להריון ספונטני אך לצערנו שוב עברתי שבוע 8 (הפלה מס' 3), אשמח לקבל ממך חוות דעת לגבי הבדיקה, והאם הדרך הנכונה והבטוחה להריון תקין ובריא, ללא הפלה הוא לדעתך ivf? סיגל.

    1. coagulum present: no no
    2.Complete liquification: 30 minutes
    3. Odor: normal
    4. Color: normal
    5. Viscosity: normal
    6. Volume: 2.0 ml
    7. pH 9.0
    8. Motile spermatozoa: 1 hr 55%
    hrs 4 hrs 45%-

    9. Forward progression: 1 hr II - IV
    hrs 4 hrs I II III (IV) .9

    10. Viable spermatozoa: 1 hr 75%
    hrs 4 hrs 65% -
    .
    11. Sperm agglutination: no
    12. Sperm concentration: 45 million/ml
    .
    13. Total Sperm Count: 90 million רכוז הזרעונים נמדד בקמרה ע"ש מקלר
    14.Round Cells

    15. Morphology:
    Normal forms 1%
    Abnormal forms 99%
    Tapered heads: XX Absent head
    Microcephalus: Double
    Macrocephalus -Tail abnormality
    Amorphous: X Immature forms המורפולוגיה נקבעת לפי
    Round head: Leucocytes Strict Criteria
    RBC

    15.Fructose mcgr/ml >1200 mcgr/ml

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` בנימין ברטוב
    01/06/2010

    סיגל שלום

    לדעתנו המדעית תאי זרע בעלי תנועה טובה ומורפולוגיה ירודה יכולים לעשות אמנם הריון אך שיעור ההפלות גבוה. עקב גילך, נראה לי שהפיתרון לבעיה זו הוא הפריה חוץ גופית בשיטת המיקרומניפולציה כאשר מחדירים לביציות תאי זרע תקינים מורפולוגית שמויינו קודם לכן בהגדלה גדולה ע"פ שיטת IMSI.
    ניתן לעשות לפני הטיפול אבחון מורפולוגי בהגדלה גדולה ע"מ לברר האם המורפולוגיות של תאי הזרע יכלו לגרום להפלות וכן לברר האם ישנם תאי זרע בעלי איכות מורפולוגית תקינה.
    עקב ה-pH הגבוה שנמצא בזירמה של בעלך יתכן וישנו זיהום חיידקי בזירמה שאולי מעורב בהפלות. לבירור ענין זה כדאי לבצע תרבית זירמה עם רגישות לאנטיביוטיקה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת

    סיגל
    03/06/2010

    לפרופ' ברטוב
    עזרת לנו, המון תודה.
    לגבי הבדיקות שהמלצת לעשות, מספר שאלות להנחייה:

    1. האם הבדיקה, אבחון מורפולוגי בהגדלה גדולה, נקראת MOSOME.

    2. ברור תרבית זירמה עם רגישות לאנטיביטיקה - כיצד הבדיקה הנ"ל נקראת? האם תרבית זרע? ניתן לקבל הפנייה מרופא המשפחה?

    לבעלי היתה דלקת שתן חמורה , לפני כשנתיים, הוא קיבל כדורי אנטיביטיקה ועירוי אנטיביוטי בביה"ח, האם דלקת בשתן יכולה לפגוע בזרעים ולגרום לזיהום בזרעים, גם לאחר טיפול אנטיביטי?

    לבירור תוצאות הבדיקות, מאיזה רופא אנו יכולים לקבל מענה הכי טוב ומקצועי לגבי התוצאות, מרופא מקצועי- פריות ivf, אורולוג או רופא משפחה?

    אודה לתשובתך: סיגל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` בנימין ברטוב
    06/06/2010

    1. אכן נקרא MSOME.
    2. נקראת תרבית זירמה וכוללת חידקים איירובים, אנאיירוביים ואורפלסמה. תרבית זירמה צריכה להעשות במעבדה שהוכשרה לצורך זה וע"י בקטריולוג מומחה לזיהומים הקשורים לפריון כמו שאצלנו.
    3. ישנה תת קבוצה של חיידקי E-COLI שמקורם בשתן ויכולים לחדור לזירמה ולעשות שם נזק אך אם כך הדבר, זה יתגלה בתרבית הזירמה.

    אצלנו מסכמים בחוות דעת את תוצאות הבדיקה ורופא המשפחה או האורולוג יכולים להסביר את התוצאות ולתת טיפול מתאים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הישרדות זרע
    סיגל
    23/05/2010

    אם נרשם בדף התוצאות של בדיקת זרע הישרדות 3 שעות 6% 6 שעות 1%
    זה אומר שגם בזמן קיום יחסי מין הזרע נשאר באותם מדדי זמן ברחם כי קראתי שזרע יכול לשרוד עד 72 שעות .
    לעניני קיום יחסי מין ביום שלישי בשעה 1 בלילה ביוץ ( אוביטרל שהוזרק ביום רביעי בבוקר)
    האם יש סיכוי שהזרעונים ישארו עד ליום חמישי בערב
    ערכי הבדיקה נפח 3 מ"ל
    ריכוז 28*10 בחזקת 6
    תנועה 15%
    פתולגיה כללי 90
    ראש 64
    זנב 8
    צואר 18
    לויקצטים 0.7*10בחזקת 6
    והישרדות כמו שרשמתי בתחילה
    אקרוזום 68%
    PH 8
    התנזלות תקינה
    הבדיקה נבדקה אחרי בערך 3/4 שעה ממתן הזרע עד ההגעה למעבדה
    יש לציין שהיתי אחרי טיפול במנגון והיו כמה זקיקים בשלים
    בעלי אנטי הזרעות ואנטי הפריה ודוגל רק בשיטה הטבעית כך שזה מסבך לי את הענינים עוד יותר
    אבקש את תשובתך המהירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הישרדות זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    23/05/2010

    שלום סיגל,
    קודם כל, השרדות של תאי זרע בתנאי מעבדה אינה שווה ערך להשרדות בתנאי הנרתיק, או הרחם, או החצוצרה.
    על מנת להסיג הריון בצורה הטבעית, מקובל לקיים יחסי מין כל יום בטווח של כ-3 ימים לפני ביוץ המתוכנן ועד יומיים שאחרי הביוץ. טווח זה של 5 ימים צריך להבטיח שזרעונים יפגשו עם ביצית ויפרו אותה.
    ריכוז הזרעונים תקין, אך מתקרב לגבול התחתון. תנועתיות נמוכה וצורניות תקינה גם היא נמוכה במאט.
    אם אתם אנטי הזרעות, המלצתי היא להשתמש בתוסף תזונה Vitamale, המשפר איכות הזרע על כל הפרמטרים שלו.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זרעים בודדים ללא תנועה.
    אורטל
    20/05/2010

    בס"ד.


    שלום פרופ'/ד"ר,



    הוספתי תוצאות של בדיקת זרע.

    אני מודעת שיש בעיה בזרע, בעלי כבר ביצע 4 בדיקות וכולן יצאו לא טובות.

    אך בבדיקה הראשונה היו 400,000 זרעים ללא תנועה.

    ואח"כ הכמות ירדה לזרעים בודדים ללא תנועה.

    כתוצאה ממה קורה דבר כזה והאם אפשר לבצע תהליך נורמלי של הפריה במצב כזה?

    אם אפשר לבצע תהליך של הפריה, יכול לקרות מצב שלא יהיו זרעים בכלל?

    בבדיקת קריוטיפ וכרומוזום Y, כרומוזום Y יצא תקין וקריוטיפ כנראה שלא תקין, יצא XXY ו X18 משהוא כזה שאינו תקין, כלומר מתוך 80 כרומוזומים 4 לא תקינים.

    כרגע מחכים לבדיקה שתשלח לחו"ל ולכן דחו לנו את ה- ICSI. ובעלי צריך לעבור ניתוח TESE.

    מה הסיכוי שבכלל ימצאו זרעים בניתוח זה.

    האם מזה נובעת הבעיה ואם כן, האם זה אזוספרמיה חסימתית? או לא חסימתית?

    אם הזרעים הבודדים הינם ללא תנועה, מה האחוז שהם בכלל חיים?



    בבקשה תענה לי, אני ממש מיואשת, אני מפחדת שלא יהיו זרעים, כולי בלחץ, אני מקווה שזה לא מצב לתרומת זרע...



    אני מאוד מודאגת ואודה לך אם תסביר לי.



    להלן התשובות לבדיקה:

    יחידה אנדרולוגית אסותא השלום

    בדיקת זרע



    ערכי ייחוס תוצאות הבדיקות

    1. Coagulum present no no

    2. Complete liquification 30 minutes 30 minutes

    3. Odor normal

    4. Color normal

    5. Viscosity normal

    6. Volume 1.5 ml 2-6 ml

    7. pH 9.0 7.8-8.7

    8. Motile spermatozoa 1 hr ----- % >50%

    .

    4 hrs ----- % >40%

    .

    9. Forward progression 1 hr -----

    4 hrs -----

    10. Viable spermatozoa 1 hr ----- % >70%

    .

    4 hrs ----- % >60%

    .

    11. Sperm agglutination no

    12. Sperm concentration million/ml >20 million/ml

    אחר סרכוז ממושך במהירות גבוהה נמצאו תאי זרע בודדים

    13. Total Sperm Count million

    14.Round Cells

    15. Morphology

    Normal forms % נמצאו זרעונים בודדים

    Abnormal forms % פתולוגיים

    Tapered heads Absent head

    Microcephalus Double

    Macrocephalus Tail abnormality

    Amorphous X Immature forms המורפולוגיה נקבעת לפי

    Round head Leucocytes Strict Criteria

    RBC

    בדיקות נוספות לפי בקשה

    15. Fructose mcgr/ml >1200 mcgr/ml

    הערות:

    חתימת הבודק: אנג'לה מלניצ'וק

    רכוז הזרעונים נמדד

    בקמרה ע"ש מקלר



    בתודה מראש,



    אורטל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זרעים בודדים ללא תנועה.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תסמונת קליינפלטר (XXY)

    ד''ר אליעזר גירש
    21/05/2010

    שלום אורטל,
    תסמונת קליינפלטר נובעת מחוסר הפרדות של כרומוזומי XY בזרע או XX בביצית ונוצר זכר שהוא XXY מבחינה כרומוזומלית. מצב זה מביא לחוסר כמעט מוחלט או מוחלט בייצור זרעונים באשך. במידה ויש חוסר מלא, הפטרון הוא תרומת זרע. במידה ויש ייצור מינימלי של זרעונים, ניתן למצוא אותם בביופסיה של אשך. במידה וימצאו זרעונים בביופסית אשך ניתן לבצע הפריה חוץ גופית בטכניקה הנקראת ICSI - הזרקת זרעון לתוך ביצית. במקרה כזה קיימת סכנה של העברת תסמונת קליינפלטר לדור הבא.
    מכוון שיש לבן זוגך זרעונים, אומנם ללא תנועה, יש סיכוי טוב שימצאו זרעונים בעלי תנועה בביופסיה של אשך. אם כן, לאחר ICSI, יש להקפיא שארית TESE לשימור פריון.
    ממליץ לנסות להשתמש בתסף תזונה Vitamale' , המשפר איכות הזרע. אולי גם במקרה שלכם זה יעזור במעט.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הקפאת זרע?
    ש
    19/05/2010

    שלום
    אני בן 30 , סובל מאיזוספרמיה חסימתי , לפני tesa + ivf אישתי בת 26 בריאה והכל תקין אצלה.
    רציתי לדעת אם מומלץ להקפיא זרעונים במקרה כזה ?
    לפי תגובת הרופאיםם הם מאוד חיובים ומצפים להריון מהיר .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הקפאת זרע?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחכה לתשובה ?

    ש
    21/05/2010

    למה לא עונים לי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ביופסיה של אשך והקפאת זרע

    ד''ר אליעזר גירש
    21/05/2010

    שלום ש',
    אם מדובר באזואוספרמיה חסימתית, יש סיכוי גבוה מאוד שימצאו זרעונים בעלי תנועה בריכוז גבוה לאחר ביופסיה של אשך. ממליץ לתאם עם רופא המבצע ביופסיה של אשך, שבמקרא וימצא זרע באשך אחד, לשמור על אשך השני ולהסתפק בביופסיה רק של אשך אחד. אם ימצאו זרעונים לאחר ביופסיה יש להקפיא לשימור פריון ושימוש עתידני.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה - לא ברור לי גם...

    ש
    24/05/2010

    תודה על התשובה . ברשותך אני אשמח לתשובתך לעוד מספר שאלות:
    1. tesa זה ביופסה מהאשך?
    2. מה הבדל בין tesa ל tese ?
    3. לטענת הנורולוג , נולדתי ללא הצינורות שמוליכות את הזרע החוצה(לאחר מישוש הוא טען זאת), כיצד ניתן לברר בוודאות את העניין ?
    4. איזה בדיקות מומלץ לבצע לפני הניתוח ?
    5. המליצו לנו להכין זרע תורם , זהו הניתוח והטיפול הראשון שלנו , לדעתנו זה מוקדם , אנחנו צודקים ?(חוץ מבדיקת הזרע כל הבדיקות תקינות בדר'כ אני בריא וגם אישתי ).
    תודה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    24/05/2010

    שלום ש',
    1. TESA זה סוג של ביופסיה מהאשך.
    2. ב- TESA מבצעים אספירציה (שאיבה) מהאשך. ב- TESE מבצעים אקסטרקציה (מיצוי) מרקמת אשך
    3. אחת הבעיות במחלת Cystic Fibrosis זה חסר הצינוריות המובילים מאשך. האם יש לך סינדרום כזה? ניתן לבדוק במחלקה לגנטיקה. ניתן לעשות גם בדיקת אולטרסאונד חלחולתי (TRUS).
    4. התשובה נמצאת ב- 3.
    5. לדעתי יש סיכוי טוב למצוא זרע בביופסית האשך. אם אתם בטיפול ואישה עוברת גירוי שחלתי, אז טוב יהיה אם יהיה גיבוי של זרע תורם למקרה ולא ימצאו זרעונים בביופסיה. גיבוי זרע תורם מהווה פיתרון מצויין במידה וקיבלתם החלטה לבצע הפריה של ביציות עם תורם כאשר אין זרע לבעל.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה ...

    ש
    25/05/2010

    תודה רבה על התשובה , הפורום הזה מדהים ומחזק .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אזואוספרמיה

    ד''ר אליעזר גירש
    31/05/2010

    שלום ש',
    במצבך סיכוי למצוא זרעונים ב- TESA גבוה לכן גם הרופאים מאוד חיוביים ומצפים להריון, אך צריך לזכור כי איכות הזרע יורדת עם הגיל וגם אתה סובל מאזואוספרמיה חסימתית שגם היא לא תורמת. אולי כדאי לך להקפיא זרע (לאחר TESA) וכך לבטיח שימור פריון עתידי עבור IVF.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקות זרע
    דניאל
    19/05/2010

    שלום,
    קיבלתי את התוצאות לבדיקת זרק שעשיתי ואני מאוד מודאג..להלן התוצאות:

    צבע : צהבהב

    צמיגות : 1

    PH : 7.8

    נפח : 4 מ"ל

    ריכוז : 6^10 3.1X

    תנועה : 52 %

    סוג תנועה :
    A : 32 (פרוגרסיבית טובה)
    B : 20 (איטית)

    לויקוציטים : 6^10 0X

    אגלוטינציה : שלילית

    Total motile count : 6^10 X6.5

    בדיקת מבנה ע"פ שיטת kruger :
    תאים תקינים % : 5
    פתולוגית ראש % : 92
    פתולוגית זנב % : 3

    אני ואישתי מנסים כבר 5 חודשים להיכנס להריון ללא הצלחה...
    האם אם התוצאות האלו ניתן להיכנס להיריון בצורה טבעית?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקות זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` בנימין ברטוב
    01/06/2010

    דניאל היקר

    ניתן להרות ספונטאנית גם במצב זרע כשלך אך בסבירות נמוכה. ניתן לשפר סבירות זאת ע"י שימוש בהשבחת תאי הזרע על מפלי-צפיפות והזרעה תוך רחמית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפניה לבדיקת זרע
    אסי
    17/05/2010

    שלום רב,
    קיבלתי הפניה לבדיקות הבאות: sperm culture + spermogram
    האם יש להתנזר לפני בדיקות אלו ואם כן כמה זמן אתם ממליצים?
    האם יש לבצע הכנות נוספות?
    ראוי לציין שאני צעיר בשנות ה20 לחיי....
    תודה רבה לכם! הפורום כבר עזר לי רבות בעבר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפניה לבדיקת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכנה לבדיקת זרע

    ד''ר אליעזר גירש
    19/05/2010

    שלום אסי,
    קיימים מספר כללים שצריך לשמור עליהם על מנת לתת בדיקת זרע נכון וביניהם: התנזרות של 2-4 ימים, בזמן מתן הזרע לא להשתמש בחומרי סיכה (הם פוגעים בזרע), לאסוף מירוק מלא לבדיקה (הטיפה הראשונה מכילה את מרבית הזרעונים). למידע מלא פנה למעבדה בה אתה עושה את הבדיקה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ובהקשר זה שאלה נוספת

    אסי
    20/05/2010

    האם תוכל להמליץ לי על מס' ימים מדויק? האם יש הבדל בין התנזרות של יומיים או של 4 ימים או שזה לא משנה?

    אסי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    21/05/2010

    שלום אסי,
    לא משנה יומיים או שלושה, או ארבע ימי התנזרות. לא ממליץ לעבור 5 ימים.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מורפולוגיה נמוכה והפלות
    דנה
    17/05/2010

    אני בת 33 ובעלי בן 36. ברגע שהפסקתי לקחת גלולות, מיד נכנסתי להריון שנפל בשבוע 5. אחרי מחזור אחד שוב נכנסתי להריון שנפל בשבוע 7. מאז, כבר שנה איננו מצליחים להכנס להריון. עברנו הזרעה אחת על בסיס מחזור טבעי ואחת עם איקקלומין.
    כחצי שנה מההפלה האחרונה התחלנו בירור כאשר נמצא שאצלי הכל תקין (מחזור סדיר, זקיקים, ביוץ כל חודש, רמות הורמונים תקינות, מגיבה יפה לאיקקלומין וכו). בדיקת הזרע שנערכה לבעלי עם זאת, לא הייתה "מזהירה" בעיקר מכיוון המורפולוגיה (6% תקינים ו 98% מהפתלוגים עם פתלוגית ראש). הבדיקה נערכה אחרי 3 ימי התנזרות .... ריכוז 42x10^6..... תנועתיות 43% (תנועה טובה 28%)..... השאר תקין.
    לפני ההזרעות שעברנו, שברובן קיימנו יחסים יום לפני, התוצאות של התנועתיות היו טובות יותר והגיעו עד 49% כאשר רובם בעלי תנועתיות טובה. עם זאת, הריכוזים היו נמוכים יותר וגבלו בתווח התחתון של הנורמה - 20x10^6. מורפולוגיה לא נבדקה.
    שאלותי:
    1. האם יכול להיות שכדאי לעבור ל IVF?
    2.האם הבעיה במורפולוגיה יכולה להיות סיבה להפלות?בנקודה זו הייתי שמחה למעט הרחבה או הפניה למאמר מתאים....
    המון תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מורפולוגיה נמוכה והפלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח להתיחסות... תודה

    דנה
    18/05/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` בנימין ברטוב
    20/05/2010

    לדעתי כדאי לעבור לIVF ולברור תאי זרע בעלי גרעין תקין באמצעות שיטת ה-IMSI.
    הבעיה במורפולוגיה יכולה להיות סיבה להפלות.
    דוגמא למאמר :
    Does the presence of nuclear vacuoles in human sperm
    selected for ICSI affect pregnancy outcome?
    Human Reproduction Vol.21, No.7 pp. 1787–1790, 2006

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מורפולוגיה
    דנה
    17/05/2010

    לרופאים הנפלאים שלום!
    יש לי כמה שאלות בנושא של מורפולוגיה נמוכה של תאי זרע. אשמח מאוד לקבל מענה למרות האורך ואולי הסירבול בניסוח....תודה!
    כאשר מדובר בפתלוגיית ראש של תא הזרע האם מדובר גם בפגיעה באקרוזום?
    האם יש סיכוי סביר כי גם ה DNA עצמו פגוע כסיבה או כתוצאה ממורפולוגית ראש לא תקינה?
    האם ייתכן מצב בו תא זרע "פגום בראש" מגיע לבייצית ומתחיל לבצע חדירה אך "נתקע" ולא מצליח להעביר את החומר הגנטי אך בכל זאת גורם לשינוי בקרום הבייצית ותאים אחרים (ואולי תקינים) לא יכולים לחדור בשל כך?
    להבנתי, בביצוע השבחת זרע בשיטות הרגילות לא ניתן לבצע הפרדה לטובת מורפולוגיה תקינה. שאלתי בהקשר זה היא האם ידועה סטטיסטיקה ספיציפית לגבי הצלחות בהזרעות עם זרע בעל בעיית מורפולוגיה בינונית (בין 4% ל 10%)? האם נעשה מחקר בנושא?
    בהמשך לשאלתי הקודמת... באם יש שיפור בסיכויי הכניסה להריון בשימוש בהשבחה והזרעות כאשר מדובר במורפולוגיה נמוכה?
    תודה .... תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מורפולוגיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח להתייחסות... תודה

    דנה
    18/05/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מורפולוגיה והזרעה תוך רחמית.

    פרופ` בנימין ברטוב
    20/05/2010

    יש קשר בין מורפולוגית ראש לא תקינה ואריזת החומר התורשתי (ה-DNA) בגרעין תא הזרע. האקרוזום במצב כזה יכול להיות תקין ולעזור בחדירת הזרעון לביצית. השבחות גורפות כפי שעושים לפני הזרעה תוך רחמית יכולות לשפר את אחוז התאים התקינים מורפולוגית במיוחד כאשר משביחים על מפלי צפיפות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ואזוספרמיה
    שרה
    17/05/2010

    בעלי אזוספרמי לא חסימתי מקבל טיפול הורמונלי פרגנל וגונל ובעקבות כך עלו מ0 המדדים של LH וFSH אסטורדיאל וכו' חוץ מהLH שהוא 0.48 כאשר המינימום זה 1.10 הכל עלה לטוח הנורמה. רציתי לדעת האם במצב כזה יש כבר אפשרות שימצאו תאי זרע בבדיקה רגילה. ואם לא בבדיקה רגילה האם בחיפוש מדוקדק כן. עברו כחודשים מאז שהמדדים החלו לעלות ובערך שנתיים של טיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ואזוספרמיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אזואוספרמיה

    ד''ר אליעזר גירש
    19/05/2010

    שלום שרה,
    הטיפול שהזכרת הוא לשנה עד שנתיים על מנת לקבל תוצאות חיוביות. שווה לבצע בדיקת זרע. אם לא ימצאו זרעונים, אפשר לבצע ביופסיה של אשך ואז לחפס זרעונים ברקמת אשך. אם לא ימצאו הזרעונים, הפתרון - תרומת זרע.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיענות תוצאות דגימת זרע
    אנסטסיה
    17/05/2010

    שלום רב
    אשמח לקבל את תשובתכם בנוגע לתקינות תוצאות הדגימה:

    צבע: צהבהב
    צמיגות: 1
    PH: 7.6
    נפח: 1.3
    ריכוז: 46 מיליון
    תנועה: 78%
    תנועה מסוג A פרגרסיביות טובה: 69%
    תנועה מסוג B 9%
    תנועה מסוג C 0%
    אין לויקוציטים
    אגלוטינציה: חיובית+
    TOTAL MOTILE COUNT: 47 milion

    בדיקת קרוגר:
    4% תקינים
    פתולוגיית ראש: 87%
    פתולוגית זנב: 9%


    הבדיקה בוצעה במכון שיפרה.

    אודה לתשובתכם המהירה
    שרונה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פיענות תוצאות דגימת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שכחתי לציין

    אנסטסיה
    17/05/2010

    הנבדק" בן 31 בריא בד"כ

    תודה
    שרונה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ימי התנזרות... 5 ימים, תודה

    אנסטסיה
    17/05/2010

    משום מה, הוספת התגובה קפצה להודעה שאחרי...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקת זרע

    ד''ר אליעזר גירש
    19/05/2010

    שלום שרונה,
    סך הכל נתוני זרע טובים. ישנה בעיה של מורפולוגיה ירודה והצמתה ברמה מסויימת, שני דברים היכולים להוריד סיכוי להרות בצורה טבעית. אם לא תצליחו להרות בצורה טבעית במשך שנה של נסיון, תהיה אפשרות לבצע הכנת זרע להזרעה תוך רחמית ובצורה כזאת לעקוף את הבעיה. אם זה לא יעזור, יהיה הפתרון בהפריה חוץ גופית.
    ממליץ בחום להשתמש בתוסף תזונה Vitamale המיועד לשפר איכות הזרע.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פענוח בדיקת זרע
    פנינית
    16/05/2010

    בעלי ביצע בדיקת זרע האם למרות הממצאים אוכל להכנס להריון, אני נוטלת איאקלומין בכל כניסה להריון.ימי נזירות 5 ימים

    לפני 3 חודשים עברתי הפלה בשבוע12 האם יש לזה קשר?

    אודה לך מאד על התשובה

    מראה זרימה נורמלי

    נפח זרימה 2 מ"

    ריכוז תאי במילניונים 8.5

    ס"הכ תאי זרע במילניונים 17

    תנועתיות 50

    דרגה 2-3

    חיוניות 75

    חומציות 7.9

    צמיגות נורמלי

    תאים תקינים 4

    NACK PATHOLOGY 7

    TALL PATHOLOGY 1

    OTHER 90



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פענוח בדיקת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מבקשת עזרה והתייחסות להודעה שלי!!!

    פנינית
    18/05/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת זרע

    פרופ` בנימין ברטוב
    20/05/2010

    בבדיקת זרע זו רואים כי התנועה והחיוניות תקינות אך ערכי הכמות והמבנה המורפולוגי של התאים נמוכים. מצב זה לא שולל כניסה להריון ספונטאני אם כי באיחור מסויים. יתכן ויש קשר בין המורפולוגיה הנמוכה וההפלה בטרימסטר הראשון ולכן מומלץ לבצע השבחה של תאי הזרע על מפלי צפיפות לקראת הזרעה תוך רחמית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום