מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- אם מקפיאים זרע לכמה זמן זה מחזיק?חסוי11/06/2010
אם אני רוצה להקפיא זרע לכמה זמן זה יכול להחזיק פחות או יותר ומתיי יפוג התוקף?תוך 5 שנים?10?20 שנה? ובמה זה תלוי גם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הקפאת זרע
ד''ר אליעזר גירש14/06/2010שלום רב,
ניתן להקפיא זרע למספר שנים. ידועים מקרים כאשר זרע הופשר לאחר 20 שנה של הקפאה, התקבל הריון ולידה. בארץ מקובל לחדש תשלום עבור הקפאת זרע כל 5 שנים. השרדות הזרעונים בתהליך הקפאה-הפשרה תלויה באיכות הזרעונים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מקווה לתשובהעומר11/06/2010
מה קורה אם אני מתאפק מלעשות סקס...האם יש התגברות בהורמון הגברי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה
ד''ר אליעזר גירש11/06/2010שלום אודם,
מבחינת הורמון טסטוסטרון אין השפעה של התנזרות על רמות הורמון זה בדם, יש עליה בדחף המיני. מבחינת כמות הזרעונים במירוק יש יותר זרעונים במירוק לאחר התנזרות של מספר ימים ובשיטה זו נוקתים כאשר קיימת רמה נמוכה של זרעונים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ועד שאלה
עומר11/06/2010אך אפשר בדרך טבעית לעלות את רמת ההורמון הזה?(ספורט ,תזונה)
יש מאכלים שעוזרים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה
ד''ר אליעזר גירש11/06/2010לא ידוע לי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת זרע- דחוףמאיה11/06/2010
שלום רב,
בעלי עשה בדיקת זרע לפני כמה ימים ולהלן התוצאות:
abstnence- 3-4 days
vicosity-high
volume 4.4 ml
ph-8.2
concentration 25mill/ml
total count 110 million
motility -48%
grade-prog
מורפולוגיה:
normal 0%
borderline 0%
head defects100%
midpiece 19%
tail defects16%
נשמח לחוות דעתך המקצועית
תודה רבה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בדיקת זרע
ד''ר אליעזר גירש11/06/2010שלום מאיה,
הנתון המדעיג הוא 0% צורות תקינות של זרעונים. במצב כזה קשה מאוד להכנס להריון בצורה טבעית. איניני יודע באיזה שלב טיפולי אתם. האם אתם לפני IUI או לפני IVF או בתוך תהליך IVF ? כללית, חשוב שבן זוגך יבדק ע"י אורולוג (אולטרסאונד אשכים, דופלר, תרבית זרע לפטוגנים וכו'). יתכן וניתן לשפר נתוני זרע בעזרת טיפול מתאים. קיים תוסף תזונה Vitamale המשפר איכות הזרע. אם אתם בתוך תהליך IVF, אז קיימת שיטה של פרופ' ברטוב, בה נבחרים זרעונים הטובים ביותר בעזרת הגדלה אופטית ואז ניתן להפרות את הביציות עם הזרעונים הללו במיקרומניפולציה. יש הרבה הצלחה בשיטה זו במקרים דומים כמו שלכם.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת זרע-דחוף המשך
מאיה13/06/2010ד"ר גירש,
תודה על תשובתך.
לא התחלנו שום תהליך.. בעלי רק עתה עשה את הבדיקה ולכן נשמח לדעת מהם הכיוונים שלנו.
אני בת 33 ובעלי בן 40 והזמן לא פועל לטובתנו..
שכחתי לציין כי בבדיקה הייתה הערה: mainly pyriform
מה זה אומר?
בבקשה עזור לנו...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השבחת זרעאוריה11/06/2010
שלום רב
עברנו IUI לאחר השבחת זרע. אודה לחוות דעתך, האם נתוני הזרע תקינים?
לפני השבחה:
נפח 0.5 מ"ל,
התנזלות תקינה,
ריכוז למ"ל 35,
תנועתיות 40%.
לאחר השבחה:
ריכוז למ"ל - 180
תנועתיות 42%
TOTAL MOTILITY 19 x10* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה
ד''ר אליעזר גירש11/06/2010שלום אוריה,
חסר נתון של נפח הדגימה לאחר "השבחה". בכל מקרה, לדעתי, בטעות הוכנסו נתונים הפוך לפני תהליך ואחרי תהליך בהכנת זרע. בנוסף, מוסג "השבחה" אינו נכון, אין אנו משביחים זרע, אלא מפרידים מקטע פעיל ביותר, לכן זה נקרא הכנת זרע להזרעה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת זרעשרה10/06/2010
שלום,
אנחנו זוג צעיר (שנינו בני 23), בריאים בד"כ, מנסים להרות שנה וחצי ללא הצלחה.
בהפניית רופא נשים עשיתי פרופיל הורמונלי ומעקב זקיקים- יצא תקין.
אצל בעלי התגלתה וריקוצלה בינונית באחד הצדדים (נשלח לאולטרסאונד בעקבות כאבים שהתעוררו באשך למשך תקופה קצרה).
תוצאות בדיקת זרע (אחרי 2 ימי התנזרות, הבדיקה הגיעה למעבדה תוך שעה, אחרי איסוף הזרע לכוס תוך קיום יחסים):
PH- 8.5
Volume-2.3
Sperm Cells (total) 43.7 10^6/ml
Motility- 32% grade 2-3
Total Motlile Count 14.0 10^6
Viability- 49%
Morphology (WHO Criteria): normal form 9%
Tapered head +
Pyriform ++
Amorphous head +++
Coiled tail +
Neck defects ++
ממה שהבנו, נצטרך לחזור על הבדיקה בהמשך.
בכל מקרה נשמח לדעת פחות אות יותר מה הכיוון- האם יש טעם להמשיך בנסיונות טבעיים,
ואם לא- באיזה טיפולים עדיף להתחיל.
בתודה מראש וכל טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה
ד''ר אליעזר גירש10/06/2010שלום שרה,
עשיתם נכון שניגשתם לרופא. חשוב שתהיו במעקב אצל רופא פריון ואורולוג יחדיו. וריקוצלה ניתנת לטיפול. לדעתי וריקוצלה יכולה להיות סיבה ל- % תנועתיות של זרעונים נמוך ולמורפולוגיה תקינה מופחתת. לדעתי במקביל לטיפול בואריקוצלה יש לקחת תוסף תזונתי Vitamale, המשפר איכות הזרע. בנוסף, יש טעם להמשיך בנסיונות להרות בצורה הטבעית וגם לנסות לעשות הזרעה תוך רחמית לאחר טיפול בזרע.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרולקטיןקובי09/06/2010
שלום,
שבוע שעבר קיבלתי בשורה קשה כי יש לי גידול שפיר בראש בשם מנינגיומה באמצעות בדיקת סיטי שנעשתה לי.
נשלחתי למספר בדיקות דם ואני עתיד לבצע בקרוב בדיקת MRI בכדי לאשר סופית את הממצא.
הבדיקות אותן ביצעתי בשבוע האחרון הינם:
כמיה בדם,המטולוגיה וקרישה יצאו תקינות.
TSH - 1.28
PROLACTINE - 16731
FSH-2.2
PTH-intact - 21
אני מבין כי קיים קשר ישיר בין הגידול השפיר לבין הפרולקטין וכמובן שישנה בעיה.
1.מה משמעות הורמון הפרולקטין? מה אומרים הערכים הגבוהים?
2.במידה ויחליטו לנתח ובכך להסיר את הגידול , כיצד יפתרו את בעיית הפרולקטין הגבוהה?
3.האם חלילה התוצאות מעידות על עקרות תמידית?
4.אני רווק בשנות השלושים המוקדמות וללא חברה כרגע. אני מפחד מהנושא של הבאת ילדים לעולם לאור הממצאים ועם ההתמודדות של הכרת בת זוג ולשתף אותה בבעיה הזו וכמובן כיצד תגיב בתקווה שלא תברח בגלל הבעיה....
אודה לתשובות ולעזרה,
בריאות לכולם ובהצלחה
מיקי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פרולקטין
ד''ר אליעזר גירש10/06/2010שלום מיקי,
מנינגיומה היא גידול בדרך כלל שפיר. אם היא יוצרת השפעה על הפרשה מוגברת של הורמון פרולקטין אשר מיוצר בחלק הקדמי של יותרת המוח (אדנוהיפופיזה), ניתן לטפל ע"י אגוניסט לרצפטור של דופמין - ברומוקריפטין או ע"י קברגולין. הפרשה מוגברת של פרולקטין גורמת לניוון של תאי זרע בשלבים התחלתיים של התפתחותם. תוצאות שלך אין מעידות על עקרות. צריך לבצע בדיקת זרע ולבחון זאת. אם יש בעיה (קרוב לודאי שיש) טיפול נכון יכול להוריד רמות של פרולקטין.
אם אתה מותרד מקשר עם בת זוגתך, אני מאמין שתמצא בת זוג שתהיה מוכנה לקבל אותך כמו שאתה. מבחינת זרע תמיד יש פתרון של תרומת זרע.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
קובי15/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות השבחת זרעאוריה09/06/2010
שלום
עברנו היום IUI לאחר השבחת זרע. אודה לחוות דעתך אם נתוני הזרע להלן קינים:
לפני השבחה:
נפח 0.5 מ"ל,
התנזלות תקינה,
ריכוז למ"ל 35,
תנועתיות 40%.
לאחר השבחה:
ריכוז למ"ל - 180
תנועתיות 42%
TOTAL MOTILITY 19 x10* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא נעניתי. אודה לתשובתך.
אוריה09/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` בנימין ברטוב15/06/2010נפח הדוגמא במקור נמוך. נתוני הריכוז והתנועה תקינים. לגבי נתוני המורפולוגיה אין מידע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- וריקוצלהא09/06/2010
צהריים טובים,
אני בן 21 ואובחן אצלי וריקוצלה לפני מספר שנים כשהתגייסתי לצה"ל. הוריקוצלה משמעותי בדרגה 3 וללא כאבים.
לאחר בדיקת זרע תקינה לפני כשנה, פניתי לאורולוג שטען כי אין אינדיקציה לניתוח והשאיר את העניין למעקב.
להלן תוצאותיה של בדיקה נוספת שעשיתי השבוע:
צבע- אפור, זמן התנזלות- תוך 30 דקות, נפח- 3 מ"ל, PH- 7.8, ריכוז- 85 מיליון, מס' זרעונים כללי- 225 מליון, תנועה- 75% תנועה טובה.
הבדיקה נראית לי תקינה ויש לי כמה תהיות ושאלות בנושא:
איך יתכן שוריקוצלה כלכך משמעותי לא פוגע בפוריות?
האם יכול להיות שהוריקוצלה ילווה אותי כל חיי מבלי לפגוע בפוריות ובלי כאבים פתאומיים?
האם לא כדאי לטפל על מנת למנוע מצבים של כאב וחוסר פוריות בעתיד????
אגב קראתי באינטרנט על שיטה חדשנית בשם גת גורן, מה דעתכם עליה?
תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` בנימין ברטוב09/06/2010יש סוג של וריקוצלה שאינו קשור לפגיעה בפוטנציאל הפוריות.
לגבי שאר שאלותיך כדאי שתשאל את האורולוג שיענה לך בהתאם למצבך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות זרענטלי08/06/2010
בעלי בן 41 ואני בת 33 ,מנסים להיכנס להריון מעל 7 חודשים
תוצאות זרע של בעלי:
PH=8
VOLUME=2.7
CONCENTRATION=19
TOTAL CONCENTRATION=51.3
PERCENT OF MOTILE SPERM =35
VITALIY=65
NORMAL FORM ׁ=4
האם עם תוצאות האלה אפשר להיכנס להריון ספונטני-טביע או חייבים התערבות טיפולית
במרפאת לבעלי אמרו שאין צורך לעשות בדיקה חוזרת ושהוא יכול להכניס להריון שליש מהמדינה
תורה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` בנימין ברטוב09/06/2010יש סיכוי להריון ספונטאני אך הוא נמוך בגלל הערך הנמוך של המורפולוגיה. כדי להגביר סיכוי זה כדאי לבצע הזרעות תוך רחמיות כאשר משביחים את הזרע לפני ההזרעה. במקרה שלכם שבו יש בעיה במורפולוגיה, כדאי להשביח את הזרע על מפלי צפיפות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמה ימיםיבגני07/06/2010
שלום לכולם . שאלה שלי הי כמה ימים הימנעות צריך כדי לכינס להריון ומה עדיף לקיים יחסי מין יום יום או כל יומים בתקופת הביץ . תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` בנימין ברטוב09/06/2010אם הזירמה תקינה עדיף כל יום ביומיים שלפני הביוץ, ביום הביוץ וביום אחרי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת זרע ראשונה ושניהאלי06/06/2010
שלום,
אשתי ואני מנסים כבר שנה להיכנס להריון ללא הצלחה
לפני שבועיים עשיתי בדיקת זרע (באיכילוב) והתוצאות היו לא טובות. ריכוז תאי הזרע היה 5 מיליון למ"ל ומורפולוגיה 5% בלבד. כל שאר המדדים היו תקינים.
כדי שנוכל להתחיל בטיפולי פוריות, אמר לנו מומחה פוריות, שעלי להגיע לאורולוג עם תוצאות בדיקה נוספת. קבעתי לי בדיקה נוספת להשבוע. רציתי לדעת האם עלי לדחות את הבדיקה כיוון שמחזור זרעים בגוף הגבר מתרחש בין 7 ל10 שבועות.
חוצמזה אשמח לדעת אם במעבדה של ד"ר ברטוב ניתן לערוך בדיקת זרע בסיסית עם הפניה מקופ"ח כללית
בברכה אלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` בנימין ברטוב09/06/2010כדאי להמתין בין בדיקה לבדיקה כחודש ימים.
לגבי החזר מהקופה עבור בדיקות זרע במעבדה שלי יש צורך לברר בקופה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת זרענינה06/06/2010
שלום, אנחנו בני 33, לאחר שלא הצלחנו בהריון ספונטני אחרי שנתיים ללא אמצעי מניעה, התחלנו עם הבדיקות... רירית וביוץ (אולטראסאונד), ופרופיל הורמונלי אצלי תקין. טרם עשיתי צילום רחם.
יש לנו תור עם הרופא שלי עוד כמה שבועות, אבל אשמח אם תוכלו לעזור לי עם כמה שאלות עד אז..
1 - מה הסבירות להריון ספונטני עם תוצאות כאלה, והאם כדאי גם לעשות צילום רחם.
2 - האם כדאי לפנות לאורולוג רגיל או למומחה לפריון ומה הוא בודק בדיוק... (שאלה של בעלי)
תודה רבה !
תוצאות בדיקת הזרע:
_______________________________________________
דגימה מקורית ערכים תקינים
_______________________________________________
התנזלות לאחר 30 דקות: +++ +++
נפח: 1.5 מל 1.5-4.5
ריכוז: 29,000,000 20,000,000
תנועתיות: 48% יותר מ 40%
סוג תנועה:
פרוגרסיבית 31% לא רשום כלום
אסטנית (לא רשום) לא רשום כלום
מקומית (לא רשום) לא רשום כלום
סיבובית (לא רשום) לא רשום כלום
ליוקוציטים: לא נצפו
אגלוטינציות: שלילי
_____________________________________
swim up
ריכוז: 14,000,000 לא רשום כלום
תנועתיות: 71% לא רשום כלום
total motile count: 5,000,000 לא רשום כלום
______________________________________
מורפולוגיה לפי קרוגר
תאים תקינים 3% יותר מ 14%
פתולוגיות ראש: 72% לא רשום כלום
פתולוגיות זנב: 25% לא רשום כלום
______________________________________
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא רשום כלום = לא רשום טוח/ערך
נינה06/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהימי התנזרות = 3 . תודה :)
נינה07/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` בנימין ברטוב09/06/2010יש סיכוי להריון ספונטאני אך הוא נמוך. כדי להגביר סיכוי זה כדאי לבצע הזרעות תוך רחמיות כאשר משביחים את הזרע לפני ההזרעה. במקרה שלכם שבו יש בעיה במורפולוגיה, כדאי להשביח את הזרע על מפלי צפיפות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה! ועוד שאלה שהייתה שפספסת..
נינה10/06/2010האם כדאי לפנות לאורולוג לפני ביצוע השבחה והזרעה - והאם לכל אורולוג או מומחה לפריון הגבר? ומה בודקים? (כלומר, הורמונים א/ס וכו')
ובהמשך להמלצתך, האם יש השתתפות קופ"ח בהשבחה על בסיס מפל צפיפות ואם לא, מהן העלויות?
שוב תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
פרופ` בנימין ברטוב15/06/2010יש לפנות לגניקולוג שעוסק בפריון.
אצלנו השבחה על מפל צפיפות עולה 375 ש"ח וחלק מהקופות משתתפות בעלות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!!
נינה16/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שפיכה שקופהadam06/06/2010
שלום אני אדם שמאונן הרבה כמעט כמה פעמים ביום.אניבן 30 .אני שם לב שהשפיכה שלי הינה מתחילה מזרע ואז היא שקופה שאני מבין שזה מים.יש פעמים שאני רואה כבר מהפליטה הראשונה שזה לא יוצא כאילו מעורבב אלא כאילו זה מופרד הזרע והמים.אציין שזה לא כל הזמן כך אך זה מטריד אותי האם אני בדרך להיות עקר ?או זרע שלא יביא לי ילדים?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` בנימין ברטוב09/06/2010אין קשר בין הצבעים של הזירמה ופוטנציאל הפוריות שלה. הזירמה מקורה מחמש בלוטות שמפרישות תכולות שונות לכן הצבעים השונים שבהם אתה מבחין. את פוטנציאל הפוריות צריך לבדוק במעבדת זרע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התנזרותיבגני05/06/2010
שלום לכולם השאלה מה עדיף כדי לכנס להריון האם התנזרות כמה ימים . או לקים יחסים יום יום לפני יום הביץ ואחרי תודה רבה לכם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` בנימין ברטוב09/06/2010אם הזירמה תקינה עדיף כל יום ביומיים שלפני הביוץ, ביום הביוץ וביום אחרי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך יתכןגילת05/06/2010
קיבלנו תוצאות בדיקת זרע שלי בעלי בן 30(אני בת 29) והמורפולגיה רק 2% תקינים. לעומת זאת כל שאר הפרמטרים טובים הריכוז 168 מיליון וכו..ממש טובים השאר.
הריון ראשון הופסק בגלל מום במי שפיר והריון שני היהה כימי.
הרופא אמר לי שמורפולוגיה זו חמורה ואין אפשרות להמשיך לנסות טבעי.
שאלתי היא כזו, אז איך יתכן שאכן נכנסתי טבעי פעמיים?האם זה שנכנסתי מעיד על משהו, והאם זה שלא היה תקין מבחינה גנטית קשור איכשהו לזה?כי אני אומרת שאם כן מה הטעם בהזרעה והשבחה?הרי אם זה לא תקין גנטית מה הטעם?
תודה
ואנא הסבירו לי איך בכל אופן נכנסתי..
ונכנסתי יחסית מהר בשניהם, בניסיון השני..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ` בנימין ברטוב09/06/2010לדעתי תאים בעלי מורפולוגיה שגויה ותנועה מצויינת יכולים לחדור לביצית ולגרום להפריה ולהריון אבל לא תמיד העובר יחזיק מעמד עד תום הטרימסטר הראשון. בעניין הקשר שבין המורפולגיה השגויה והגנטיקה של העוברים- אין עדיין ידע ברור בנושא זה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

