מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שאלה לגבי ויטמין שמומלץ בפורוםמורן23/10/2009
שלום,
לבעלי יש בעיית זרע שהרופא אמר שאולי נוכל להיכנס להריון טבעי ולכן אנו ממשיכים לנסות עד תום השנה. ראיתי שאתה ממליץ על Vitamale לבעלי בעיות זרע ורציתי לדעת של איזה חברה הוא והאם יש לו איזה תרופה מחליפה בארה"ב .אנחנו פשוט מתגוררים פה. אשמח אם תוכל לעזור לי בזה כי לא פנינו עדין לרופאים כאן בנושא.
תודה רבה מראש,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
ד''ר אליעזר גירש25/10/2009שלום מורן,
לגבי Vitamale אתם יכולים להקליד בכל מנוע חיפוש במחשב ולמצוא אתר החברה. החברה היא ישראלית, בשם אלנת פריון. גם בארה"ב הוא נמכר ואת זה יש לברר בחברה דרך האתר שלה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוות דעת נוספתאופטימית23/10/2009
בעלי ואני מנסים להרות כמעט שנתיים, לאחר מס' בדיקות שעברנו גילינו כי בעלי סובל מאזוספרמיה חסימתית ועבר ניתוח TEFNA. נמצאה כמות קטנה של זרעונים אולם הרופא המטפל אמר שאיכותם לא כ"כ טובה ותנועתם מועטה, מה שמקטין את סיכויי ההצלחה. בנוסף, לבעלי נמצאה טרנסלוקציה כך שבנוסף עלינו לעשות PGD.
לאחר הרבה התלבטויות החלטנו בכל זאת לנסות ובשבוע שעבר עברתי שאיבה עם 15 ביציות אך ללא הצלחה בהפרייתם.
הרופא שלי טוען כי חבל על הזמן עם איכות זרע שכזו ובנוסף עם ה"סינון" של ה- PGD ועדיף לפנות לתרומת זרע.
זו החלטה מאוד קשה שעלינו לקבל ורצינו לדעת אם בכל זאת יש איזשהו סיכוי להצלחה בכל זאת ואם כדאי לפנות לרופא אחר לשמוע חוות דעת נוספת.
סליחה על האורך ותודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
חוות דעת נוספת
ד''ר אליעזר גירש25/10/2009שלום לך,
תמיד טוב לקבל חוות דעת נוספת, ואפילו כמה. לדעתי, לפני שמחליטים לקחת זרע מתורם, היתי חוזר על טיפול IVF עם TFNA. סה"כ היה לכם טיפול כזא אחד, וכישלון חד פעמי אינו מעיד על כך שזה המצב. אולי הפעם יהיו הפריות? שווה לנסות שוב. אם יהיו הפריות ויתפתחו עוברים, יהיה מקום גם ל- PGD.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת זרעדקלה22/10/2009
בהמשך להודעה הקודמת , הפקס לא היה ברור ויש תיקונים ערך של PH הוא 7.2 ופתולוגיות ראש 68%, ולא כמו שהיה רשום בהודעה הקודמת. אם כך, איך בסה"כ התוצאה של בדיקת הזרע, תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה
ד''ר אליעזר גירש22/10/2009שלום דקלה,
עדיין לא ברורים המספרים לגבי ריכוז ותנועה. אני מבין, שלפחות בנתון של מורפולוגיה יש בעיה - הוא נמוך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת זרעאלון22/10/2009
מצורפות תוצאות הבדיקה שעשיתי היום. יש לנו ילד בן שנתיים וחצי ואנו מנסים כבר כחמישה חודשים להיכנס שוב להריון.
יש לציין שבשנה האחרונה עישנתי חשיש כמעט כל יום ורכבתי הרבה על אפניים.
אודה לך אם תוכל להסביר לי את התוצאות ותייעץ לי איך להמשיך מכאן.
תודה מראש,
אלון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת זרע
אלון22/10/2009זה שוב אלון מההודעה הקודמת. הפעם צירפתי את התוצאות...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תוצאות בדיקת זרע
ד''ר אליעזר גירש23/10/2009שלום אלון,
יש בעיה בצורניות תקינה של זרעונים. כל הפרמטרים האחרים תקינים. צורניות תקינה נמוכה יכולה לגרום לחוסר פריון. 5 חודשים של נסיון זה מאט זמן להסגת הריון.
א'. ממליץ להשתמש בתוסף תזונה Vitamale המיועד לשפר איכות הזרע, כולל מורפולוגיה.
ב'. להמשיך לנסות להרות בצורה טבעית עם הגברה ביחסי מין סביב ביוץ: ז. א. כל יום במשך כ-4 ימים לפני הביוץ ויומיים לאחר הביוץ.
אם לא תצליחו להרות במשך שנה, פנו לרופא פריון.
לרכיבה על אופניים ולעישון קיימת השפעה שלילית על פריון הגבר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמון תודה
אלון23/10/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
אלון24/10/2009השתמשתי ברוק להגיע לשפיכה (רק בדיעבד הבנתי שהוא נחשב לחומר סיכה שאסור לבדיקת זרע). האם לרוק יש השפעה על מורפולוגיה והאם כדאי לעשות בדיקה חוזרת?
תודה,
אלון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה
ד''ר אליעזר גירש25/10/2009שלום אלון,
לרוק יש השפעה שלילית על זרעונים, אך לא על המורפולוגיה שלהם. בכל מקרה כדאי לחזור על בדיקת זרע בתנאים אופטימליים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת זרעדקלה22/10/2009
שלום רב, הייתי רוצה שתאמרי לי בבקשה מה תוצאות בדיקת הזרע של בעלי. אנחנו מנסים מספר חודשים להרות. בעלי בן 34 ואני כמעט בת 36. אין לנו כיום ילדים. התוצאות הם
התנזלות לאחר 30 דקות +++
נפח 1.5 מ"ל
ריכוז 125X10מליון תאי זרע/מ"ל
PH 7
תנועתיות 54%
סוג תנועה: פרוגרסיבית 42%
ליקוציטים 1.6 מ"ל
אגלוטינציות שלילי
ריכוז 42X 10 מליון
תנועתיות 88%
total motile count: 18.5X 10 מליון
מורפולוגיה:
תאים תקינים 5%
פתולוגיות ראש 60%
פתולוגיות זנב: 27%
תודה רבה מדקלה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה
ד''ר אליעזר גירש22/10/2009שלום דקלה,
יש בילבול בתוצאות. האם יש טעות בהעתקה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנטיביוטיקהירון22/10/2009
שלום ,
עוד חודש בערך אני אמור לתת זרע למטרת הפריה .
אני נזקק כיום לקחת 6 ימים אנטיביוטיקה למטרת טיפולי שיניים , האם הדבר עשוי לפגוע לי באיכות הזרע ??
תודה רבה,
ירון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת לשאלה אנטיביטיקה
ירון22/10/2009אני אמור גם לעבור CT לצורך השתלת שיניים, האם הצילום אמור להשפיע על איכות הזרע -מתן הזרע כעבור חודש.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה
ד''ר אליעזר גירש22/10/2009שלום ירון,
לרוב, האנטיביוטיקה אינה פוגעת בייצור הזרעונים, אך קיימים סוגים מסויימים של אנטיביוטיקה שיכולים לפגוע באיכות הזרע. לא נתת שם האנטיביוטיקה אותה אתה לוקח.
כשעושים CT דועגים לא לפגוע באשכים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה
עמית23/10/2009תודה רבה על התשובה.
האם היית ממליץ להמתין עם טיפולי השיניים לחודש וחצי הקרוב עד מתן הזרע, בגלל האנטיביוטיקה?
האנטיביוטיקה שהומלצה לי אוגמנטין 875 מ"ג להשתלת השיניים,
יש לי גם בית מוסקיויט פורטה500 שאולי אני יכול לשאול אם ניתן לקחת במקום .
אם הם פוגעות באיכות יש לך המלצה לאנטיביטיקה שלא פוגעת על מנת שאבקש מרופא השיניים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה
ד''ר אליעזר גירש25/10/2009שלום עמית,
למיטב ידיעתי אוגמנטין אינו פוגע באיכות הזרע ולכן אין טעם לדחות טיפולי שנייים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני עומד לעבור ניתוח tese עוד שבוע
עודד17/02/2011אשמח מאוד לשמוע מהנסיון שלכם
אני בהיסטריה
כמה זה כואב?
האם החשק המיני והתפקוד המיני נפגע לכם?
האם יש צלקת גדולה?
האם נגרם זיהום?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח TESEחסוי22/10/2009
שלום
כמה זמן לפני ניתוח TESE צריך התנזרות מיחסי מין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוף...הניתוח מתקרב...
חסוי22/10/2009כמה ימי התנזרות נדרשים לפני ניתוח TESE?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
TESE
ד''ר אליעזר גירש22/10/2009שלום חסוי,
אם אתה עומד לעבור ניתוח TESE, אין צורך בהתנזרות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאחד שעבר את זה
אלי26/10/2009כאחד שעבר את זה לפני שלושה חודשים ועובר שוב עוד שבוע
הניתוח כלל לא היה קשה וההתאוששות היתה מהירה.
עברתי קודם כל TESA שפירושה הפקת זרע מן האשך ומשלא צלח הניתוח, ולא נימצא זרע, בוצע TESE שפירושו ביופסיה של האשך- לוקחים ריקמה של האשך וממנה מפיקים את הזרע. ואז הגיעה הישועה, נמצא הזרע ואפילו התפתחו עוברים. אומנם לא להריון אך זה מעודד.
אני מאחל לך המון הצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחוסר זרע בזרימה
משה01/07/2010שלום,
אני שמח לשמוע שעברת את הניתוח ללא כאבים רבים אולם מתגובות של אחרים שגם ביצעו נראה שהכאבים אינם פשוטים. מי ביצע את הניתוח שלך? והאם ידועה לך ניתוח של microTESE ?
באופן עקרוני ביצעתי שתי בדיקות זרע בהם לא נמצא זרע כלל. איזו פרוצדורה מומלצת בשלב זה והאם כדאי ללכת לניתוח של microTESE ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאת בדיקת זרעמודאג21/10/2009
שלום
עשיתי בדיקת זרע ורציתי עזרה בפיענוח התוצאה. אני בן 21
כמו כן, אני במעקב אצל רופא עקב כאב באשך ימין, עשיתי אולטראסונד + דופלר ובדיקות דם
אני רוצה לדעת מהי רמת הפוריות שלי ע"פ הבדיקה המצורפת שעשיתי. אשמח אם תענו לפנייתי,בתודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה
ד''ר אליעזר גירש22/10/2009שלום פור,
צילום הטופס תוצאות בדיקת הזרע יצא חלש מאוד. לא ניתן לראות מה שכתוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת זרע- תוצאותג'21/10/2009
שלום,
בעלי ביצע בדיקת זרע ולהלן התוצאות. האם הן תקינות או שדרושה השבחה/הזרעה?
נפח 3מ"ל
צמיגות: גבוהה
PH 7.6
ריכוז:86 מיליון/מ"ל
מס' זרעונים כללי: 258 מליון
%תנועה: 63%
מורפולוגיה: 12
ראש 50%
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה
ד''ר אליעזר גירש22/10/2009שלום ג',
על פניו אין בעיה בזרע. צמיגות גבוהה יכולה לנבוע מזמן הבדיקה ביחס למתן הדגימה, כי בהתחלה יש צמיגות גבוהה ולאחר מכן התנזלות. אם לא תצליחו להרות בצורה הטבעית במשך שנה של נסיון, יהיה צורך בהזרעה תוך רחמית.
לשיפור איכות הזרע ממליץ על תוסף תזונה Vitamale.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצרות בדיקת זרעשרה21/10/2009
שלום רב,
הייתי רוצה לדעת מה אומרות התוצאות של הבדיקה בדיוק ואשמח אם תוכל לעזור לי.
התוצאות:
PH 7.6
נפח: 2 מ''ל
ריכוז: 8X10^6 למ''ל
תנועה 38%
סוג תנועה: a - 13%
b - 25%
לויקוציטים: 0
אגלוטינציה שלילית
total motile count 6X10^6
swim up test 2X 10^6/ml
לפי טבלה של ערכים נורמאליים אני רואה שישנם דברים "לא תקינים" כמו ריכוז למשל. אבל אינני יודעת מה זה אומר באמת... שאלתי היא: האם בעלי יצטרך טיפול ? האם נצטרך לעבור הזרעה תוך רחמית או משהו דוה לזה...
תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה
ד''ר אליעזר גירש22/10/2009שלום שרה,
הכן, ריכוז ותנועתיות הזרעונים, נמוכים. חסר נתון של מורפולוגיה. ממליץ לחזור על הבדיקה ואם תוצאות חוזרות על עצמן, בעלך יצתרך לעבור בירור אצל רופא אורולוג. חשוב לבצע אולטרסאונד, דופלר, בדיקה הורמונלית, מצב וריקוצלה ועוד.
קרוב לוודאי, יהיה צורך בהזרעה תוך רחמית ואם לא יתקבל הריון לאחר מספר מחזורי טיפול, יהיה צורך בהפריה חוץ גופית.
ממליץ להשתמש בתוסף תזונה Vitamale המיועד לשפר איכות הזרע.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת זרע -טל21/10/2009
morphology-3%
borderlin-4%
head defects=93%
motility-70%
total count-361
concentration-95
volume-3.8
אני חושב שיש בעיה עם הצורה של זרעונים,ואם כן אשמח לדעת על אפשרויות של טיפול.
לאיזה אתרים אני צריך לפנות כדי לדעת יותר על הבעיה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תוצאות בדיקת זרע
ד''ר אליעזר גירש22/10/2009שלום טל,
ירידה במבנה התקין של זרעונים נקרא teratozoospermia. אם תקיש ב- google תמצא הרבה חומר על כך. ממליץ:
א' - לפנות לרופא אורולוג לביקת אשכים.
ב' - תוסף תזונתי Vitamale יכול לשפר מורפולוגיה של זרעונים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פגיעות פוריות ע"י קילהאריק21/10/2009
שלום רב
מזה כשנה אני סובל מקילה בצד שמאל ובצד ימין- טרם נותחתי.
אני ואשתי מעוניינים להיכנס להריון- האם הקילה הוא גורם שפוגע בכניסה להריון?
אם כן אשמח לפירוט השפעתו על מערכת הפוריות והדרכים שאתה מציע לטיפול בעניין
בתודה מראש
אריק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה
ד''ר אליעזר גירש22/10/2009שלום אריק,
אנני יודע על קשר בין שבר לפוריות. ממליץ לקבל חוות דעת אצל אורולוג.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אשכים קטנים ללא זרעקבנוס20/10/2009
לאחר בדירת דם התגלה fsh גבוה 42 ו lh 27 הטסטוסטרון תקין.
נשלחתי לבדיקת זרע אחת ושם לא נמצאו כלל תאי זרע מחר תתבצע בדיקה שניה..
בנוסף לכך אשכים קטנים מאוד, פירוט ה- us בהמשך.
עלה החשש לתסמונת קליינפלרטר ונשלחתי לבדיקת קיוטופ בתל השומר (טרם התקבלה תשובה ממתין לתוצאות ולפגישה עם אנרולוג באמצע נובמבר).
היום ביצעתי us אשכים.להלן התוצאות:
אשך ימני קטן 1.8*1 ס"מ מירקם עם מיקרו - הסתיידויות. אשך שמאלי קטן, עם מיקרו - הסתיידויות. לא הודגמו תהליכים בתוך האשכים.לא הודגם נוזל מסביב לאשכים או בתעלה המפשעתית.משמאל הודגם ווריקולציה בדרקה 2. נסיון ע"ש וולסלווה חיובי.
לאור ממצאים אלו, האם יש סיכוי למציאת זרע באשך ע"י דיקור או ביופסיה (אגב, האם זה בהרדמה מלאה?) או שהפיתרון היחידי המסתמן הוא תרומת זרע?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
ד''ר אליעזר גירש22/10/2009שלום קבנוס,
א' - יש לקבל תוצאות של קריוטיפ ולשקול לבצע בדיקת חסרים על כרומוזום Y. רק עם כל התוצאות תהיה אפשרות לראות את התמונה של מצבך.
ב' - ביפסיה מרקמת אשך מתבצעת בהרדמה מלאה.
ג' - צריך להיות מוכן נפשית לאפשרות של תרומת זרע.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות מלאות בהמשך להודעה קודמתמיה19/10/2009
התוצאות:
ph -7/6
נפח - 4
צמיגות - 1
ריכוז - 47
תנועה - 38% (36% - פרוגרסיבית טוב, 2% איטית)
לוקוציטים 0X10
אגלוטינציה חיובית
TMC - 72
KRUGER- תאים תקינים 4%, פתולוגית ראש 90%, זנב - 6%
עוד נכתב כי בדגימה המקורית נצפו 3X10^6 Round cells/ml
אשמח להסבר באשר למשמעות התוצאות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תוצאות בדיקת זרע
ד''ר אליעזר גירש19/10/2009שלום מיה,
לגבי תנועתיות כבר עניתי לך. ריכוז קצת נמוך, אך נמצא בגדר הנורמה. מורפולוגיה של 4% זה מעט מדי. אם אני לוקח את כל תוצאות יחד, אז קיימת ירידה בנתוני זרע וזה יכול לפגוע בכושר הפריון.
ממליץ להבדק אצל אורולוג. בנוסף, ממליץ על תוסף תזונתי Vitamale, אשר מיועד לשפר את כל הפרמטרים ולשפר פריון.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת זרעמיה19/10/2009
בתוצאות בדיקת זרע כל המדדים יצאו בטווח הנורמה חוץ מתנועה שהתקבל 38% - מה משמעות התוצאה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תוצאות בדיקת זרע
ד''ר אליעזר גירש19/10/2009שלום מיה,
כאשר אחד הפרמטרים בזרע אינו תקין זה מרא על איזהשהי בעיה סטרוקטורלית. יתכן וירידה בתנועה של זרעונים לא תפגע בכושר הפריון, אך יתכן ותתקבל ירידה מסויימת בתהליך ההפריה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)

