מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- תת משקל ואיכות זרערוית01/11/2009
שלום דוקטור
בעלי בתת משקל חריף מילדות.
כיום גובהו 1.84 ומשקלו 60 ק"ג.
האם יש לתת משקל השפעה על איכות הזרע?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
משקל הגוף ואיכות הזרע
ד''ר אליעזר גירש02/11/2009שלום רוית,
לתת משקל כמו בעודף משקל יש השפעה ישירה שלילית על איכות הזרע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ספירת זרעאילנה31/10/2009
ברצוני לדעת מה הם הסיכויים להרות טבעי עם בדיקות הזרע האלה:
נפח: 2.5, צמיגות:2, ריכוז: 5.5מ"ל, תנועתיות: 45%, תנועה פרוגרסיבית טובה: 9%.
לאחר ביצוע שטיפה: ריכוז: 11ml, תנועה:36%, סה"כ תאי זרע בתנועה: 2 (לא יודעת אם אחוז או בודדים.)
(אילו התוצאות שקיבלתי לפני ואחרי השבחת זרע לפני הזרעה)
יש לי 3 ילדים ב"ה ורוצה עוד
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
איכות הזרע
ד''ר אליעזר גירש31/10/2009שלום אילנה,
יש לך 3 ילדים. אם זה מאותו בן זוג, אז אתם הוכחתם את כושר הפריונותכם. יתכן וחלה ירידה מסויימת באיכות הזרע לבן זוגך, יתכן וחלו שינויים מסויימים גם אצלך. יש להבדק אצל רופא פריון. לדעתי, שימוש בתוסף תזונה Vitamale, המיועד לשיפור איכות הזרע, יכול לעזור לכם.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- וריקוצלהדנה31/10/2009
שלום רב
בעלי ואני מנסים מזה כשנה להרות ללא הצלחה. הבדיקות שלי עת עתה תקינות. בעלי ביצע בדיקת זרע ואולטרסאונד אשכים ונמצאה וריקוצלה בינונית בשמאל ווריקוצלה התחלתית בימין.
תוצאות בדיקת הזרע היו: צמיגות- תקין, PH 7.3, אגלוטציה-תקין, נפח 1.5 (טווח של 2-6ML) ריכוז למ"ל 80*10 מל', תנועה 60%, דרגת תנועה 2,3, סך תאי זרע 120*10 מל', ומורפולוגיה 11% תקינים . אציין כי הבדידה בוצעה לפי הגדרות WHO כך שהמורפולוגיה והנפח נמוכים מהממוצע.
רופאת הנשים שלי ציינה שלטעמה זו לא הבעיה.
היינו אצל 2 אורולוגיים לייעוץ וקיבלנו 2 דעות קיצוניות ונחרצות: האחד- לנתח , השני אמר- ממש לא לנתח.
היות ואנו לא רופאים, מצאנו עצמנו אובדי עצות. מצד אחד נראה שיש בעיה, מצד שני קיבלנו 2 דעות סותרות לגבי פתרון והאם אכן זה מה שיכול לעכב את ניסיונות ההיריון שלנו.
בנוסף, לא ברור לנו מה סיכויי ההצלחה של ניתוח כזה והאם יש בו סיכון לפגיעה?
נודה לדעה,
בתודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה
ד''ר אליעזר גירש31/10/2009שלום דנה,
אני גם בדעה שעדיין מוקדם לנתח, אם כי לא פוסל את האפשרות הזאת. למה מוקדם לנתח? נתוני זרע בסדר, לא רעים בכלל, עם מורפולוגיה נמוכה במאט, אך אולי כמות הזרעונים יכולה לפצות. בנוסף, כמו בכל ניתוח יש סיכונים מסויימים, בסיכוי קטן, אך עדיין קיים. שיפור לאחר ניתוח ואריקוצלה הוא לא מיידי, וגם לא אצל כולם. גם אם מתקבל שיפור בתוצאות, בדרך כלל זה לזמן קצוב.
לדעתי במצבכם טוב לקחת תוסף תזונה Vitamale, שמיועד לשיפור איכות הזרע ולהמשיך בנסיונות להרות. בנוסף, כדאי לפנות לרופא פריון ואולי הזרעה תוך רחמית תפתור לכם את הבעיה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גמירהאנה31/10/2009
אנו מנסים להרות, כשבן זוגי גומר בפנים אינני מרגישה דבר, ויתרה מכך נוזל זרע אינו נוזל כלל
החוצה, זאת אומרת איני רואה אותו
הם באמת היתה שם גמירה (אורגזמה)?
אני פוחדת שאנו מנסים להרות ובכלל אין שם גמירה
בן זוגי טוען שגמר הוא בן 45
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה
ד''ר אליעזר גירש31/10/2009שלום אנה,
הפיטרון הנכון הוא בדיקת זרע במעבדה. ניתן לקבל הפניה לבדיקת זרע דרך רופא שלכם בקופת החולים, בה אתם רשומים. בדיקת זרע תראה מה המצב.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיית זרעאנג'לה28/10/2009
אני ובעלי (בן 36) מנסים להרות כ-שנה וחצי בעזרת ivf, עקב בעיית זרע אצל בעלי. בילדותו לבעלי היה אשך טמיר וניתחו אותו בגיל יחסית מאוחר. בעלי עבר בדיקות להורמונים (תקין) + us אשכים (וריקוצלה קל משמאל).
אנו עברנו 3 פעמים הזרעות ו 5 פעמים ivf ללא הצלחה.
ב- ivf הראשון היה הריון אשר לא התפתח ובסופו של דבר הסתיים בהפלה נדחית ובעקבותיה בגרידה.
בעלי לפני כ- חודש התחיל לקחת vitamale (חודש לפני טיפול ההפרייה האחרון) , אך היום קיבלתי תשובת הריון שלילית שוב.אני יודעת שצריך לקחת את הויטמינים לפחות 3 חודשים כדי לראות תוצאות...
הרופא שאצלו אנו מטופלים אומר שאיכות זרע גרועה משפיע על המשך ההתפתחות של העוברים המוחזרים לרחם, האם זה נכון?
ושאלה שניה האם vitamale יכול לעזור במקרה של בעלי, הרי שברור שאשך אחד אינו מתפקד?
יש לציין שב-ivf משתמשים בשיטת icsi כדי להפרות את הביציות, ומתקבלים עוברים "יפים" לטענת המעבדה והרופא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה
ד''ר אליעזר גירש31/10/2009שלום אנג'לה,
זה נכון שאם ההפריה נעשתה עם זרעון באיכות ירודה זה סיבה טובה להפלה בשלבים מוקדמים של הריון או חוסר הריון. לדעתי, כדאי לכם לשלב טיפול ב- Vitamale עם בחירת זרעונים בשיטת פרופ' ברטוב (IMSI). זה יכול לשפר לכם את התוצאות ב- IVF. את צודקת, Vitamale יש לקחת 3 חודשים לפחות ולהמשיך לקחת כל עוד אתם בטיפול.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך בעיית זרע
אנג'לה01/11/2009אם תוכל לפרט בבקשה מה זה שיטת imsi?
ושאלה נוספת, האם אתה חושב שבעלי צריך לעבור ניתוח ורוקוצלה (מזכירה שיש לו וריקוצלה קל משמאל), או שהבעיה היא עקב אשך טמיר שנותח מאוחר יחסית? (וניתוח הוא לא הפתרון)
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה
ד''ר אליעזר גירש02/11/2009שלום אנג'לה,
שיטת IMSI היא שיטה שפותחה ע"י פרופ' בנימין ברטוב. בשיטה זו משתמשים במיקרוסקופ בהגדלה של 6600 לעומת ICSI רגיל עם הגדלה 200, כך שבהגדלה גדולה יותר יש סיכוי טוב יותר לבחור זרעונים בעלי מבנה תקין יותר עבור הזרקה לביצית. לפרופ' ברטוב יש מעבדה באיזור אוניברסיטת בר אילן והיא נקראת "ספרמה".
לגבי וריקוצלה. אם וריקוצלה קלה לא מקובל לנתח.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אמור לעבור TESAפנחס27/10/2009
בשל אי שפיכת זרע אני אמור לעבור פעולה שנקראת טסה. אשמח לקבל הסבר לגבי הפעולה, אם יש שינוי באיכות הזרע בגלל שהוא לא עובר את כל תהליך הבשלות והאם זו פעולה שניתן לחזור עליה כמה וכמה פעמים או שזה מוגבל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה
ד''ר אליעזר גירש27/10/2009שלום פנחס,
האם נתת לי את כל המידע? אני שואל בגלל שבשל אי שפיכת זרע יש לבצע מספר דברים לפני שמחליטים לבצע TESA. האם אתה סובל ממחלות, כמו סכרת, למשל? האם בדקו אצלך שפיכה אחורית (Retrograde ejaculation)? האם ניסו לקבל זרע בעזרת ויברטורים מיוחדים, המיועדים לגברים עם בעיה כמו שלך? רק אם ניסו שיטות פשוטות אלה (ביחס ל- TESA) ולא מצאו כלום, עוברים לשלב מסובך יותר כמו TESA או TESE, או TFNA, שזה ניתוחים בהרדמה מלאה. פעולות כירורגיות כמו אלה מוגבלות למספר פעמים מצומצם.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב בענין הטסה
פנחס29/10/2009בתשובה לשאלותיך ד"ר, נולדתי עם אנוס אטום והיפוספדיאס משוה כזה, ועברתי ניתוחים רבים בילדותי, מעולם לא היה לי זרע אבל חשבו שכאקיים יחסים הבעיה תיפתר. ואכן היא לא ניפתרה. אי אפשר לעשות לי גירויים חשמליים כי לא ניתן להכניס שום מכשיר פי הטבעת קטן מאד מאד. גם US טראנס רקטאלי לא הצליחו לעשות לי. בבדיקות זרע בשתן מספר פעמים ולאחר סירכוז נמצאו זרעונים בודדים ממש. עברתי כבר פעם אחת TESA שלא מצאו כו כלום ומיד עשו לי TESE ובריקמה מצאו זרע והפרו 6 ביציות. אשתי עברה 2 החזרות ללא הריון.
האם יש לנו דרכים אחרות?
איך ניתן ללמוד על איכות זרע אם אין כמעט זרע כדי "לבזבז" אותו במעבדה?
אשתי פוריה וללא בעיות, זה מחייב שחוסר ההצלחה הוא בשל איכות הזרע? או כשל בטיפול?
אני סה"כ בן 30 ושאלתי כמה עוד אוכל לעשות טסה בסוף לא יהיה מה לקחת?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
ד''ר אליעזר גירש31/10/2009שלום פנחס,
נכון, מצבך לא פשוט. אם מצאו מספר זרעונים ב- TESE, וקיבלו הפריות, אך לא התקבל הריון, נראה לי שזאת הדרך להמשך הטיפול, בתיקווה שתצליחו. אפשר אולי לשלב טיפול בתוסף תזונה Vitamale, המיועד לשיפור איכות הזרע, אך תרומתו במקרה שלך תהיה לא גדולה. שווה לנסות בכל זאת.
אפשרות נוספת זה תרומת זרע.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מדדי זרעשלומית27/10/2009
שלום
1.מהו הריכוז המינימלי לזרע על מנת שיצליח בהשבחה/הזרעה
2.לבעלי ריכוז 24 מיליון ו50% בתנועה ביום ההשבחה.זה מספיק להזרעה?
3.האם יש יתרון להזרעה על פני יחסי מין כאשר יש ריכוז של 50 מיליון.תנועתיות 50% ומורפולוגיה 5%?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה
ד''ר אליעזר גירש27/10/2009שלום שלומית,
מקובל לבצע הזרע תוך רחמית כאשר לאחר תהליך הכנת זרע להזרעה יש לפחות אחד מיליון של זרעונים בתנועה. זה עונה לשתי השאלות הראשונות.
יש יתרון להזרעה תוך רחמית כי כך מביאים את הזרעונים ישר למטרה (לחלל הרחם). במצב זה הזרעונים לא צריכים לעבור דרך צוור הרחם, המהווה מחסום הקשה ביותר עבור הזרעונים. מרחם אל חצוצרה כבר דרך קצרה וקלה יותר.
מורפולוגיה של 5% תקינים מהווה גורם זכרי בעייתי. ממליץ להשתמש בתוסף תזונה Vitamale, המיועד לשפר איכות הזרע.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח תוצאות בדיקתארי26/10/2009
שלום,
אני בן 38 וביצעתי בדיקת זרע. אודה לעזרתך בפענוחה:
בדיקה נוזל הזרע:
כמות: 4.2 cc
התנזלות: מלאה
צמיגות: בינונית
בדיקה מיקרוסקופית- תנועתיות
מתקדמת: 11%
בינונית: 13%
לא מתקדמת: 41%
ללא תנועה: 35%
ריכוז תנאי הזרע למ"ל:37*10 בחזקת 6
סה"כ מס' תאי הזרע: 155*10 בחזקת 6
מורפולוגיה:
תאים שצורתם נורמלית 13%
מה אומרת הבדיקה והאם העישון משפיע על איכות הזרע?
בנוסף , במידה וקיימת בעייה - מה האופציות לטיפול?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה
ד''ר אליעזר גירש26/10/2009שלום ארי,
תוצאות בדיקת הזרע תקינות. עישון משפיע לרע על איכות הזרעונים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הקפאת זרעיוסי26/10/2009
אני עומד בפני השתלת כליה, האם בעקבות ההשתלה תהיה ירידה בפוריות שלי? האם כדאי להקפיא זרע?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה
ד''ר אליעזר גירש26/10/2009שלום יוסי,
בניתוח השתלת כליה לא צריכה להיות פגיעה בפריון הגבר, אך לפעמים, במקרים נדירים יכול להפגע הפריון. אם אתה רוצה להבטיח לעצמך אפשרות לשלוט בפריון שלך וחושש מפגיעה כלשהי, תקפיא מספר מנות זרע לפני ההשתלה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת זרע - צריך להתחיל הזרעות?ד``ר אליעזר גירש26/10/2009
אנו שנה וחצי מנסים להיכנס להריון לפני שנה נאלצנו לעשות הפלה בחודש רביעי בגלל בעיה בעובר ולפני 5 חודשים היה הריון כימי
האם יש סיכוי לפי בדיקת הזרע להמשיך טיבעי או אולי הזרעות?
תוצאת הבדיקה מצורפת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תוצאות בדיקת זרע
ד''ר אליעזר גירש26/10/2009שלום יצחק,
יש סיכוי להכנס להריון בצורה הטבעית במידה ותצליח לשפר איכות הזרע. ממליץ להשתמש בתוסף תזונה Vitamale, המיועד לשיפור איכות הזרע. אם לאחר 3-4 חודשים של שימוש ב- Vitamale לא תצליחו להרות, פנו לרופא פריון לצורך הזרעות תוך רחמיות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחפש מכון לבדיקת פוריות אמינהדוד ורדי26/10/2009
אני גבר שמחפש לקבל תוצאות ברורות לרמת פויותו.
האם מישהו יכול לכוון אותי למכון פוריות רציני ואמין,
וכן לתת לי כמה טיפים על פרטים כגון אורך התור, עלות, אופן ההכנה הנדרש,
זמן לקבלת תשובה, אופי התשובה וכו',?
דוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת פוריות
אושרית26/10/2009באני לא רופאה אבל מהניסיון שלי עם בעלי הולכים לרופא המשפחה ומבקשים ממנו טופס 17 לבדיקת זרע (אני אמרתי לרופאה שהגינקולוג שלי אמר לנו לעשות את הבדיקה והיא ישר הסכימה בלי לשאול שאלות). לאחר מכן מתקשרים למוקד של קופת החולים אליה אתה שייך ומבקשים שיקבעו לך תור לבדיקה לאחד המכונים איתם הם עובדים. בעלי במכבי והוא נבדק במכון שפרה. הבדיקה לא עולה הרבה כסף משלמים כשמקבלים את הטופס 17 אני לא זוכרת בדיוק את המחיר אך משהו בסביבות 20-50 שקלים.ומבחינת התור, קבעו לו בדיקה תוך שבוע וחצי שבועיים.
מקווה שעזרתי...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה
ד''ר אליעזר גירש26/10/2009שלום דוד,
דרך קופת החולים שלך יש אפשרות לברר את כל הפרטים שאתה שואל.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה על אי שפיכת זרע כלליתאלי26/10/2009
נולדתי עם אנוס אטום והיפופדיאס ( משהו כזה..) אף פעם לא היתה לי שפיכת זרע אך הרופאים אמרו שהמיטה תעשה את זה. אני נשוי כבר שנתיים והתקוות הולכות ומתפוגגות. עדיין לא ראיתי את זרעי. אני אחרי ניתוח TESE ובתקווה שיהיה הריון.
יש מצב שזה קשור למצב פסיכולוגי בו אני נתון ? וברגע שישתחרר הלחץ ויהיה הריון הבעיה תיפתר? או שזה חסר סיכוי?
בTESA לא מצאו זרע רק בביופסיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה
ד''ר אליעזר גירש26/10/2009שלום אלי,
אם מצאו זרעונים ב- TESE והצליחו לקבל הפריה והתפתחו העוברים, זה דבר גדול! מקווה שבת זוגתך תכנס להריון שיסתיים בלידה. אם לא תצליחו, אפשר לבצע TESE חוזרת במקרה אם אין זרעונים מוקפאים לאחר ה- TESE הראשון.
על מנת להוריד לחץ נפשי גש לרופא כללי שלך או לפסיכיאטר על מנת לקבל טיפול תרופתי.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח תוצאות בדיקת זרע- דחוף!!!אושרית26/10/2009
בעלי ביצע בדיקת זרע ואלו הן התוצאות:
צבע צהבהב
צמיגות 1
PH 7.6
נפח 3 מ"ל
ריכוז 100X10^6
תנועה 36%
סוג תנועה A-31% B-5%
לויקוציטים 0X10^6
אגלוטינציה חיובית +
total motile count 108x10^6
swim up x10^6
תאים תקינים 4%
פתולוגיות ראש 83%
פתולוגיות זנב 13%
בבקשה אם תוכלי לעזור לנו להבין, כי זה לא נראה טוב והרופא שלנו בחופש עד שבוע הבא... תודה מראש..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תוצאות בדיקת זרע
ד''ר אליעזר גירש26/10/2009שלום אושרית,
על פי התוצאות יש ירידה ב-% הזרעונים בתנועה, ובנוסף, יש 4% זרעונים תקינים מורפולוגית, צריך להיות מעל 14%.
עדיין יש הרבה זרעונים בתנועה, אך מורפולוגיה ירודה וזה יכול להיות גורם לירידה בפוריות הגבר.
המלצה שלי:
א' - לגשת לרופא אורולוג ולבצע בדיקות אשכים.
ב' - להתחיל לקחת תוסף תזונתי Vitamale המיוצר במיוחד לשיפור איכות הזרע.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת זרע.מודאג26/10/2009
שלום
עשיתי בדיקת זרע ורציתי עזרה בפיענוח התוצאה. אני בן 21
כמו כן, אני במעקב אצל רופא עקב כאב באשך ימין, עשיתי אולטראסונד + דופלר ובדיקות דם
אני רוצה לדעת מהי רמת הפוריות שלי ע"פ הבדיקה המצורפת שעשיתי
קישור לבדיקה
תודה מראש על העזרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה
ד''ר אליעזר גירש26/10/2009שלום לך,
אין שום קישור מצורף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חומר סיכהעמית23/10/2009
שלום , רציתי לשאול האם אוננות קבועה עם חומרי סיכה סילקון , מים , שמן , פוגמים באיכות הזרע ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
חומרי סיכה
ד''ר אליעזר גירש25/10/2009שלום עמית,
כל החומרים שמנת יכולים לפגוע באיכות הזרע. היום מומלץ להשתמש בחומר סיכה Pre-seed שלאחרונה התחילו למקור גם בארץ. קיים מאמר השוואתי בין חומריסיכה שונים ו- Pre-seed נמצא כטוב ביותר מבחינת ידידותי לזרע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

