מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בדיקות דם מדאיגותרויטל17/12/2012
שלום רב
גילי 32
ובמסגרת בדיקות הדם שלי יצאו לי שני ערכים מחוץ לטווח
אני לא משיגה את הרופא שלי האם יש טעם להילחץ?
אלו הערכים:
NEUTROPHILS % 34.90 %
LYMPHOCYTES 3.79 K/UL
LYMPHOCYTES % 54.90 % ( 15.00- 45.00) (.........)*
תודה מראש לעונה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם מדאיגות - תגובה
יעל אבנון19/12/2012שלום רויטל,
רמת הלימפוציטים אצלך גבוהה וזה מרמז על זיהום ויראלי, לעיתים לא מורגש ויכול לעבור לבד. את יכולה לגשת לרופא לבדיקות נוספות לזיהוי סוג הזיהום.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע 36 תוצאות חריגות בבדיקת שתןטלי16/12/2012
שלום,
אני בהריון בשבוע 36 ובבדיקת שתן שעשיתי הבוקר קיבלתי תוצאות חריגות:
יללכ-ןתש
========
PH (U) 6.50 5,00 - 8,00 .(....*.....).
Nitrit (U) NEGATIVE
Ketone (U) NEGATIVE 0,00 - 0,00
Glucose (U) 50.00 mg/dl 0,00 - 0,00 .(..........)*
Urobilinogen (U) NORMAL 0,00 - 1,00
Bilirubin (U) NEGATIVE 0,00 - 1,00
Protein (U) 200.00 mg/dL 0,00 - 30,0 .(..........)*
Leucocytes (U) 500.00 cell/µl 0,00 - 10,0 .(..........)*
Erythrocytes (U) NEGATIVE 0,00 - 10,0
היפוקסורקימ -ןתש
================
Leucocytes (U)/Field םיבר
Mucous (U) +++
Squamous Epithelial Cell ++
Calcium Oxalate (Crys) +
===========
מה זה אומר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח בדיקת שתן - תגובה
יעל אבנון16/12/2012שלום טלי,
הממצאים בהחלט לא תקינים, יש לך סוכר, חלבון ותאים לבנים בשתן.
יכול להיות כי מדובר בסוכרת הריונית ואת צריכה להגיע לרופא להמשך בירור והתאמת טיפול.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רוצה מידע בהקדם עבור בדיקת מעבדהנדב14/12/2012
אשמח לדעת פרטים על בדיקת Mycoplasma pneumoniae IgM
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רוצה מידע בהקדם עבור בדיקת מעבדה - תגובה
יעל אבנון16/12/2012שלום נדב,
מדובר בחיידק שעשוי לגרום לדלקות בדרכי הנשימה, עד לדלקת ריאות.
IgM חיובי אומר שהיתה הדבקות בתקופה האחרונה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח בדיקות דםעידית13/12/2012
שלום רב,
אודה לקבלת הסבר על תוצאות בדיקות הדם שנערכו לי:
HGB-15.6
HCT-47.3
RDW-SD-50.2
RDW-CV-14.3
Monocytes%-10.8* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיענוח בדיקות דם - תגובה
יעל אבנון14/12/2012שלום עידית,
אלו מדדים הקשורים לכדוריות הדם האדומות.
ניראה כי רמת ההמוגלובין אצלך מעט גבוהה, לעיתים זה קורה עקב עישון או מחסור בחמצן מסיבות אחרות. רמת המונוציטים גבוהה- אלה תאי דם לבנים הנלחמים במזהמים שונים. לא ניתן לדעת באיזה מזהם.
לא ניתן להגיע לאבחנה עפ"י תוצאות חלקיות שכאלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוספת לשאלה קודמת
עידית14/12/2012מבקשת ברשותכם להוסיף את הבדיקות הבאות בנוסף לשאלתי הקודמת:
Eosinophils%- 6.4%
Eosinophils-0.41
Potassium-5.6* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוספת לשאלה קודמת - תגובה
יעל אבנון16/12/2012אזונופילים הם תאי דם לבנים הנלחמים באלרגנים, הרמה אצלך גבוהה וזה עשוי לרמז על תהליך אלרגי בגופך או על נוכחות טפילים במערכת העיכול.
רמת האשלגן גבוהה, יכול להיות עקב קושי של הכליות לפנות את האשלגן ועוד סיבות רבות. על מנת לאבחן בצורה מקצועית את הבדיקות יש לאבחן בדיקת דם מקיפה ולערוך לך תשאול בריאותי.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דםשירה13/12/2012
מה זה אומר URIC ACID - BLOOD 2.4?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם - תגובה
יעל אבנון14/12/2012שלום שירה,
Uric acid היא חומצת שתן בנסיוב הדם. רמה נמוכה עשויה להעיד על מחסור בחלבונים בתזונה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כדוריות דםמיכל12/12/2012
שלום,
בת 32 חולת קרוהן (יציב,פנטזה בלבד)
ההמוגלובין שלי לאורך שנים נע בין 11.5-12 למרות שהברזל, פריטין, B12 תקינים
אבל הייתי רוצה לדעת מה הסיבה שהערכים הבאים חורגים אצלי תמיד מהנורמה?
K/ul 4.5 = יWBC
RBC= 3.87 M/ul
HB = 11.8 g/dl
HCT 34.8 %
ובשבועות האחרונים, ב-3 בדיקות דם שביצעתי גם ערך זה גבוה מהנורמה
14.1 fL =י MPV
האם ישנה איזשהי בעיה סמויה? האם זה יכול להסביר עייפות, חולשה ונטייה לחלות?
ואם זה תקין, האם יש דרך לדאוג שמדדים אלו יהיו בנורמה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כדוריות דם - תגובה
יעל אבנון13/12/2012שלום מיכל,
רמת המוגלובין תקינה לנשים היא 14, ברזל- 120, פריטין- 70-120, ויטמין B12- כ-500. כך שגם כאשר הערך נמצא בטווח ה"תקין" בדף התוצאות, זה לא אומר שהמצב טוב. לכל ערך בדם יש טווח אופטימאלי. בטופס התוצאות של קופת החולים מדובר על טווחים סטטיסיטיים בלבד. יש לך אנמיה שבהחלט יכולה לגרום לחולשה, עייפות, נטייה לחלות ועוד הרבה סימפטומים. הסיבה לאנמיה יכולה להיות בעקבות הקרוהן או בעקבות גורמים נוספים. הדרך לדאוג לרמה תקינה באמת של המדדים בדם היא להתאים תזונה נכונה ותוספי תזונה, שתפקידם לאזן את מערכות הגוף בצורה טבעית ובריאה. זאת לאחר אבחון מקיף הכולל תשאול בריאותי ואבחון בדיקות דם מלא.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- Pertussis IgGדנית11/12/2012
שלום לפני חודש עשיתי בדיקה לשעלת Pertussis IgG בדיקת דם ,תוצאות הבדיקה אמרו חיובי מעל 100,מה זה אומר?האם הייתי חולה בשעלת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר Pertussis IgG - תגובה
יעל אבנון12/12/2012שלום דנית,
זה אומר שקיבלת חיסון נגד שעלת בעבר ויש לך נוגדנים נגד המחלה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת דםאביטל09/12/2012
שלום
אני בת 47 בצעתי לאחרונה בדיקת alt(gpt) התוצאה היתה 33 .
ובדיקת alkaline phosph. התוצאה היתה 125
מבדיקה שעשיתי באינטרנט ראיתי שהערכים גבוהים, רופאת המשפחה לא הוטרדה מהתוצאות. שאלתי האם יש מקום לדאגה ומה עלי לעשות אם אכן התוצאות מחייבות ברור נוסף.
תודה אביטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקת דם - תגובה
יעל אבנון09/12/2012שלום אביטל,
מדובר בערכים גבוליים אשר עשויים להצביע על מצבים שונים כגון- עומס על הכבד או על כיס המרה, שימוש בתרופות, בעיות בעצמות, אנמיה ועוד.
אני ממליצה לעשות בדיקה חוזרת בעוד חודש ולהמשיך בירור אצל הרופאה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בנוגע למיקרוביולוגיהkarin06/12/2012
בבדיקת מיקרוביולוגיה שערכתי הכל יצא שלילי מלבד הU.UREAL/PARVUM-PCR שיצא חיובי. מה זה אומר ומה עליי לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בנוגע למיקרוביולוגיה - תגובה
יעל אבנון09/12/2012שלום קארין,
מדובר בחיידק הגורם למחלת מין, הטיפול הוא אנטיביוטי מסוג ספציפי.
המשיכי בירור רפואי.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחלת הנשיקהאילי05/12/2012
תוצאות cmv igg:positive 133.7 cmv igm -שלילי emv ab vca igm(bor) vca gg(neg) ebna igg(nes) primary infection ייתכן נא לחזור על הבדיקה בעןד שבועיים יש לציין שיש לי בלוטות לימפה תת לסתיות נפוחות וכואבות מזה שבוע ולא יורד באנטיביוטיקה . מה זה אומר התוצאות? שהיה לי ועכשיו אן?ולמה לחזור על הבדיקה ?!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחלת הנשיקה - תגובה
יעל אבנון05/12/2012שלום אילי,
למחלת הנשיקה יש 2 וירוסים אחראיים- CMV או EBV.
עפ"י הבדיקות היתה לך בעבר הדבקה ב- CMV, כרגע אין.
הבדיקה EBV VCA IgM אצלך לא ברורה ולכן צריך לחזור עליה.
ערך חיובי של בדיקה זו מעיד על הדבקות עכשווית במחלת הנשיקה- מה שיכול להסביר את הנפיחות בבלוטות הלימפה.
אנטיביוטיקה לא עוזרת בטיפול בוירוסים ולכן אין טעם לקחת אותה.
אני ממליצה לחזור על הבדיקה תוך שבוע ולהמשיך בירור רפואי.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שקיעה גבוהה.יוספה03/12/2012
בבדיקת דם שעשיתי השקיעה היא 22 מה זה אומר?
ואיך בודקים איפה יש דלקת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שקיעה גבוהה. - תגובה
יעל אבנון03/12/2012שלום יוספה,
שקיעת דם מוחשת עשויה לעלות במצבים שונים- אנמיה, זיהומים שונים, מחלות אוטואימוניות, נטילה של גלולות למניעת הריון ועוד.
על מנת לאבחן מדוע שקיעת הדם מוחשת אצלך, צריך לערוך לך תשאול בריאותי ולאבחן בדיקת דם מקיפה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- leukocytesשולמית קובלר30/11/2012
שלום
לאחרונה, בדיקת הדם שלי הראתה על צניחה בערכי הכדוריות הלבנות שלי בדם( ואיני תימניה)!
מה משמעות הדבר? והאם אני אמורה להתלונן על מיחושים או כאבים ספציפיים?
כמה זה שכיח. והאם זה איתות למחלה כלשהי?
בברכה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר leukocytes - תגובה
יעל אבנון02/12/2012שלום שולמית,
ירידה ברמת הכדוריות הלבנות עשויה לרמז על מצבים שונים כגון- מחסור בויטמין B12 או חומצה פולית, מחסור בחלבונים, שימוש בתרופות שונות, מתח נפשי ועוד.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות סותרותגלעד30/11/2012
בדיקת- DNA (ds) AB
האם הבדיקה DNA Ab CONF CRITHIDIA אמינה יותר באופן מובהק על בדיקת BIOPLEX ?
במקרה של תוצאות מנוגדות- ע"י BIOPLEX תוצאה חיובית וע"י - DNA Ab CONF CRITHIDIA- תוצאה שלילית, האם אפשר לראות באופן מוחלט את התשובה כשלילית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות סותרות - תגובה
יעל אבנון30/11/2012שלום גלעד,
מדובר בשתי שיטות שונות לביצוע הבדיקה, אני לא יודעת מי מהן אמינה יותר.
בכל מקרה, יש צורך בבדיקות נוספות על מנת לשלול מחלה אוטואימונית.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דם בטאאירית28/11/2012
עשיתי עוד בדיקת דם לבטא המחזור שלי הוא בתאריך 13/10/12 זה אומר שבוע 6 והבטא היא 84 זה תקין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם בטא - תגובה
יעל אבנון28/11/2012שלום אירית,
אצל כל אישה רמות ה- HCG עולות בקצב קצת שונה וכמובן שצריך לבצע בדיקות נוספות על מנת לקבוע אם ההריון תקין.
רמה של 84 בשבוע שישי נחשבת נמוכה אך זה לא אומר הרבה, כדאי לעשות אולטרה סאונד וגינלי ולוודא שמהלך ההריון תקין.
המשיכי בירור רפואי.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקות דם של אשתי.דואג27/11/2012
שלום רב,
בשבוע שעבר אשתי עשתה בדיקות דם והתוצאות בבדיקות הבאות הן:
GGT 117
GOT 30
GPT 35
רופא משפחה הפנה אותה לבדיקות מעמיקות יותר ולאולטראסאונד בטן.
היום היא עשתה את הבדיקות דם השניות והתוצאות הן
GGT 134
GOT 38
GPT 54
אודה לכם לפענוח ולהבין מהתוצאות יותר.
כעת ממתינים לאולטראסאונד שיהיה בסוף דצמבר.
אך ארצה להבין יותר ממכם אם אפשר דרך התוצאות שהעלתי כאן.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקות דם של אשתי. - תגובה
יעל אבנון28/11/2012GOT, GPT, GGT הם אנזימי כבד.
עליה ברמתם בהחלט אינה תקינה ודורשת בירור מהיר.
רמה גבוהה של אנזימים אלו עשויה להעיד על מגוון מצבים שונים כגון- מחלת כבד, זיהומים שונים, חסימות בכיס מרה, מחלת כליות, בעיות לב, בעיות בלבלב, מחלות שרירים, שימוש בתרופות ועוד.
לא ניתן לדעת מהי הסיבה הגורמת לאנזימים אלו לעלות רק עפ"י בדיקת הדם ולכן צריך להמשיך בירור רפואי בהקדם.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

