מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אחרי prkגילה23/10/2010
אני שלושה חודשים אחרי prk. הייתי עם -10 וצילינדר קטן לפני הניתוח. בעין שמאל עדיין נשאר מספר של -2 בערך (אני לפני ביקורת ולכן אינני מדייקת במספרים).ההבדל בראיה בין עין ימין לשמאל הוא משמעותי. יש ימים שאני מאוד מטושטשת ביחוד בערב. ברצוני להכנס להריון בזמן הקרוב. רציתי לדעת כמה זמן אחרי הניתוח ניתן לעשות תיקון והאם מומלץ לסיים עם ההריון ואז לתקן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אחרי prk - תגובה
ד''ר נדב בלפר24/10/2010ההריון יכול להשפיע על המספר בכל שלב (גם ללא ניתוח)
איני סבור שזו סיבה לא להיכנס להריון
ללא קשר - יש להחליט על ניתוח תיקון לפי הנתונים - כשהמספר מתייצב - כלומר לא ייעשה תיקון בזמן הריון והנקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהניתוח תיקון
גילה27/10/2010הרופא המליץ להמתין חצי שנה מהנתיוח כדי לוודא את המספר שנשאר לי בעין שמאל. בחודשיים האחרונים כמעט ולא היה שינוי בעין לטובה וגם לא לרעה. האם אפשר לעשות תיקון לפני תקופת ה 6 חודשים הזו? ממש לא נוח לי מבחינת הראיה המטושטשת הזו. נוצר מצב שיש לי עוד 3 חודשים להמתין לתיקון ואם אהיה בהריון זה בכלל לא יהיה אפשרי. תודה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהניתוח תיקון - תגובה
ד''ר נדב בלפר31/10/2010אכן, חצי שנה הם זמן מינימלי סביר לפני ניתוח תיקון. אל תשכחי שכעת התיקון הוא קטן יותר (יחסית למינוס 10) ולכן חשובה יותר ההקפדה על יציבות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה- מה עדיף? ניתוח לייזר או עדשות לילה?מזל נחום23/10/2010
שלום,
שמי מזל נחום ואני בת 21.
בתקופה האחרונה הרבה אנשים אמרו לי כי עדיף לעשות עדשות לילה ורק לאחר לידה ראשונה לעשות ניתוח לייזר?
מה באמת עדיף? והאם זה נכון שלא רצוי לעשות ניתוח לייזר לפני לידה ראשונה?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה עדיף? ניתוח לייזר או עדשות לילה? - תגובה
ד''ר נדב בלפר24/10/2010לכל אחת מהשיטות בעד ונגד
התשובה היא ממש חצי ספר.
אני מציע שתלמדי קצת על כל שיטה ותפני בשאלה יותר ממוקדת - או שתגשי לבדיקת התאמה לכל שיטה ואז תוכלי ללמוד מהתשובות של המטפל
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה- תיקון לניתוח מלפני כ-8 שניםרועי21/10/2010
שלום, אני בן 29, עברתי ניתוח(בשיטה הכואבת בשל קרנית דקה)לפני כ-8 שנים. לצערי חזר לי מס' של מינוס 0.75 לאחר הניתוח..ולאחר כמה שנים מינוס 1.75. האם קיימים אמצעים חדשים לתיקון הליקוי/האם מסוכן לבצע?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון לניתוח מלפני כ-8 שנים - תגובה
ד''ר נדב בלפר24/10/2010האמצעים דומים
יש צורך בבדיקת התאמה - ואז נוכל לדון איזו שיטה (אם בכלל) רלוונטית
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה- PRK+ מונוויז'ו בעין אחתמירה21/10/2010
שלום רב,
אני בן 34 , עין ימין מינוס 2.5 וצילינדר -1 , עין שמאל מינוס 2 וצילנדר 1.25-.
עשיתי בדיקות התאמה בשני המכונים , בשניהם הומלץ על PRK , כאשר במכון אחד הומלץ לבצע תיקון חלקי בעין חלשה (עין שמאל) עד -0.5 ע"מ להאריך את התקופה שלא אזדקק למשקפי קריאה (גיל 45-50).
בגדול הרעיון נשמע לי הגיוני אך הייתי מבקש לקבל את התייחסותכם , האם גישה זו מקובלת גם במכון "עיניים" ?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא מדובר בעין שמאל עצלה
מירה24/10/2010אלא עין פחות דומיננטית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהלא מדובר בעין שמאל עצלה - תגובה
ד''ר נדב בלפר24/10/2010זו בהחלט גישה שכיחה ומקובלת - עם תוצאות טובות מאד
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה- ניתוח תיקוןדניאלה19/10/2010
שלום רב, אני מועמדת לתיקון ניתוח לייזר אך אני כבר מתוסכלת אני ממתינה כבר 4 חודשים , אני רציתי לדעת אם גידול ברבע מספר נחשב אי יציבות עד איזה גידול זה יציבות , אני מקוווה שיעשו לי כבר כי אני כבר ממתינה המון ומותסכלת מקווה שרבע זה לא נחשב אי יציבות אנא המלצתכם אשמח לתשובה טובה כי אני מתוסכלת תודה יום טוב שבוע טוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפשר לשאול למה את עושה תיקון?
אריאל20/10/2010המספר עלה לך אחרי כמה שנים?
או שמהתחלה אחרי הניתוח נשארת עם מספר\צילנדר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהתשובה לשחר
דניאלה20/10/2010אחרי 8 שנים עלה המספר הרבה שנים היה בסדר ואין לי צילנדר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהתודה
שחר20/10/2010אני חודשיים ושבוע אחרי PRK, עין שמאל רואה טוב אבל עדיין אמור להשתפר
ועין ימין עם צילנדר שאני מחכה בתקווה שיעבור...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהאחרי prk לשחר
גילה27/10/2010אני 3 חודשים אחרי prk וגם הצילינדר שהיה לי נעלם כמעט לגמרי. צריך סבלנות עם הניתוח הזה כי ההחלמה ממש ארוכה בייחוד אם היה לך מסר גבוה לפני כן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהתיקון ניתוח
דניאלה20/10/2010שלום רב,
רציתי לדעת אני מועמדת לתיקון אמרו לי להמתין 4 חודשים המתנתי האם עלייה ברבע מספר מהבדיקה הקודמת תמנע זאת , כי אני כבר ממש בתסכול.
הייתי רוצה שיעשו לי תיקון והכול יחזור כפי שהיה.
יום טוב אשמח לתשובה חיובית7058* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהתיקון ניתוח - תגובה
ד''ר נדב בלפר24/10/2010רבע מספר נחשב מספר יציב
בתקווה שאין שינויים אחרים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה- תיקון יתר והשתלת עדשהאורי19/10/2010
שמעתי שמקובל לתקן חצי מספר יותר בלייזר בכוונה במטופלים צעירים בשביל שאם זה יגדל זה יכסה את זה.
האם גם בקרב ניתוחי השתלת עדשה תוך עינית (ארטיפלקס) גם זה מקובל ?
האם המנתח מבצע זאת תמיד במטופלים צעירים או שצריך לבקש מפורשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון יתר והשתלת עדשה - תגובה
ד''ר נדב בלפר20/10/2010לרוב התיקון ה"עודף" נועד לשינוי קטן עתידי אפשרי בעין המנותחת, ואינו מפריע לראיה הנוכחית אצל צעירים (ללא תלות בסוג הניתוח). אפשר לדון עם המנתח על האופציה - זו לא חובה. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה- שאלה לרופאים ובמיוחד לפרופ' קרמר.משה19/10/2010
אני מעריך ששאלו אותך לא מעט את השאלה הזאת: למה אתה לא עשית ניתוח לייזר? ישנו עוד רופא ב"עיניים" (ד"ד דוייב) שמרכיב משקפיים. אני לא מצפה שתענה במקומו אבל אם זה כ"כ פשוט בימינו למה לא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לרופאים ובמיוחד לפרופ' קרמר. - תגובה
ד''ר נדב בלפר20/10/2010זה לא מתאים לכל אחד. פרופ קרמר כבר ענה על זה בפורום..... חפש כחודשיים אחורה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה- דמעות מלאכותיות ללא חומר משמרמירית15/10/2010
שלום, עברתי אינטרלאסיק לפני כמעט 4 שבועות. עפ"י ההנחיות צריך להשתמש בדמעות מלאכותיות עד למשך חודשיים מהניתוח.
עד כה השתמשתי בטיפות ללא חומר משמר.
שאלתי היא, האם זה בסדר שאשתמש מעכשיו בטיפות נטורל טירס 2 של אלקון שלפי הידוע לי מכילות חומר משמר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דמעות מלאכותיות ללא חומר משמר - תגובה
ד``ר עמי הירש17/10/2010כן, את יכולה להשתמש.
דר' עמי הירש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה- יש רופאי עיניים שעברו ניתוח לייזר?שירית14/10/2010
שלום רב,
עדיין לא נתקלתי ברופאי עיניים שעברו בעצמם ניתוח לייזר. לרוב התשובה מוכנה מראש: "בבדיקה נמצאתי לא מתאים".... ברור לי שמדובר בעסק כלכלי.... האם יש סיכון שאנחנו כלקוחות פוטנציאליים אמורים לדעת עליו ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש רופאי עיניים שעברו ניתוח לייזר? - תגובה
ד``ר עמי הירש17/10/2010אני שמח לבשר לך שאני עצמי ניתחתי שני רופאים עיניים,
אחד מהרופאים שלנו כאן בסניף בתל אביב עבר ניתוח לייזר. עוד אחד עבר ניתוח בסניף בירושלים ומרביתנו ניתחנו את קרובי משפחתנו מהדרגות הקרובות ביותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה- שפשוף עיניים שבוע לאחר prkרחלי מור14/10/2010
שלום רב!
לפני כשבוע 6.10.10 נותחתי במרפאת עיניים היתוח prk.במהלך המקלחת גירדו לי העיניים וגירדתי את עין ימין למס' שניות.
אני יודעת שאסור לשפשף את העיניים למשך שבועיים מיום הניתוח.
האם לפנות לרופא המטפל או שאין ממה לחשוש?
אשמח לתגובה מהירה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שפשוף עיניים שבוע לאחר prk - תגובה
ד``ר עמי הירש17/10/2010אין ממה לחשוש.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה- עדשות מגעftaima13/10/2010
השאלה שלי לגבי עדשות מגע יולובש מיות...לכמה הם תקפות במהלך היום....לדוגמה אם אני לובש אותם מהבוקר עד שעה 4:00
אני יכול להוריד אותם וללבוש אותם בהמשך היום...או שברגע הורדתם אני חייב לזרוק אותם..וכמה זמן אני יכול לישון איתם ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עדשות מגע - תגובה
ד``ר עמי הירש13/10/2010שלום רב,
עדשות מגע חד י ומיות הן למעשה חד פעמיות. ברגע שהסרת אותן,זרוק אותן לפח.
עדשות המגע הללו אינן מיועדות לשינת הלילה. מספר השעות שאתה משתמש בעדשות במהלך היממה נשמע סביר.
בברכה
דר' הירש עמי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה- שאלה חשובה- עוברת ניתוח עוד שבועהילה12/10/2010
שלום,אני עוברת ניתוח עוד כשבוע וחשוב לי לשאול ולהתייעץ פעם נוספת.
יש לי עין עצלה -10.45 עם 5% ראייה ועין ימין עם -6 וצילינדר 1.25 אני מנתחת רק את עין שמאל שהיא העין העצלה. הייתי רוצה לדעת עם לנתח ל-2 את העין שמאל או לנסות להגיע לאפס בגלל הבדל המספרים בין העינים?
אני יודעת שבמשקפים יראו הבדל חזותי (אסטטי ואיני רוצה בכך) כאשר יש 6 מספרים הבדל. האם תוכל לייעץ לי ואם לא האם יש פתרון..
תודה מראש,
הילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה חשובה- עוברת ניתוח עוד שבוע - תגובה
ד``ר עמי הירש13/10/2010הילה שלום,
באופן עקרוני וללא שום פשרה לא מומלץ לבצע ניתוח לייזר בעין עצלה שכן לא תהני מראייה טובה ומהנתונים ששלחת ברור שגם מבחינה אופטית לא תתקבל התוצאה המקווה. ממליץ את כל נושא ניתוח הלייזר במקרה שלך להוריד מהפרק...
בברכה
דר' הירש עמי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהחשוב!!!
הילה13/10/2010נאמר לי ב2 מקומות שאפשר להביא את העין עצלה ל20% ראייה במקום 5%
למה לא ממולץ לנתח עין עצלה?
אני עוברת את הניתוח מתוך תקווה שאיכות החחים ואיכות הראייה ישתפרו אפילו במעט.
אני עדין מתלבטת לגבי משהו... והייתי רוצה לדעת מה אתה ממליץ..
בעין ימין שהיא העין הטובה -6 עם צילנדר האם להוריד את עין שמאל שיש לה -10.45 ל-2 או לנסות להגיע לאפס מכיוון שאם אני ירכיב משקפים בהבדל כזה יראו את ההבדל (מבחינה אסטטית- הבדל בגדלים במשקפים בגלל ה-6 מספרים).
ועוד שאלה קטנה... האם יהיה אפשר להרכיב עדשות מגע אחרי הניתוח? בגלל השינוי בצורת הקרנית.
תודה מראש
הילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהחשוב!!! - תגובה
ד``ר עמי הירש17/10/2010הילה שלום,
תשובתי מפעם קודמת לא השתנתה. בניגוד לדיעותיהם של חבריי הבודקים אשר הסכימו לנתח אותך, את עומדת בכל הקריטריונים של עין עצלה. לעניות דעתי שיפור מ 5 ל- 20% לא יוביל להגשמת משאלותייך ותקוותיך ובעצם הרעיון של לא לנתח אדם עם עין עצלה נובע מהרצון להמנע מכל סיבוך ולו גם הקל ביותר בעינו היחידה הטובה.
בברכה, דר' הירש עמי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהשאלה נוספת- חשוב!!!
הילה17/10/2010האם אחרי הניתוח יהיה אפשר להרכיב עדשות? האם זה תלוי בצורתה של הקרנית אחרי הניתוח?
והאם יש אפשרות אחרי הניתוח לנסות טיפול של נוירו-ויזין בעין העצלה במידה ויהיה לה 20% ראייה?
תודה מראש הילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירהשאלה חשובה- עוברת ניתוח עוד שבוע!!
הילה13/10/2010נאמר לי ב2 מקומות שאפשר להביא את העין עצלה ל20% ראייה במקום 5%
למה לא ממולץ לנתח עין עצלה?
אני עוברת את הניתוח מתוך תקווה שאיכות החחים ואיכות הראייה ישתפרו אפילו במעט.
אני עדין מתלבטת לגבי משהו... והייתי רוצה לדעת מה אתה ממליץ..
בעין ימין שהיא העין הטובה -6 עם צילנדר האם להוריד את עין שמאל שיש לה -10.45 ל-2 או לנסות להגיע לאפס מכיוון שאם אני ירכיב משקפים בהבדל כזה יראו את ההבדל (מבחינה אסטטית- הבדל בגדלים במשקפים בגלל ה-6 מספרים).
ועוד שאלה קטנה... האם יהיה אפשר להרכיב עדשות מגע אחרי הניתוח? בגלל השינוי בצורת הקרנית.
תודה מראש
הילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה- לרופאי הפורום - דמעות מלאכותיותיניר12/10/2010
היי
לאחר כשלושה חודשים מניתוח הלייזר שביצעתי הגעתי לביקורת.
הרופא המליץ לי להשתמש בטיפות דמעות מלאכותיות הנקראות: HYALU RONIX
חשוב לציין, עד היום השתמשתי בדמעות מלאכותיות של חברת "רפרש", אך דמעות אלו עוזרות לפרק זמן מאוד קצר כמו כן, דמעות מלאכותיות של חברות אחרות עושות לי טשטושי ראיה קלים.
האם דמעות מלאכותיות HYALU RONIX מכילות חומר משמר? האם הם גורמות לטשטוש ראיה בדקות הראשונות בעת הטפטוף?
מה זה הטיפות האלה, אף פעם לא שמעתי את השם הזה ומחיפוש באינטרנט לא נמצאו תוצאות המתייחסות לטיפות אלה. האם תוכלו להרחיב קצת בנושא על הטיפות האלה לפי הרכישה.
אשמח לתשובתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לרופאי הפורום - דמעות מלאכותיות - תגובה
ד``ר עמי הירש13/10/2010שלום רב,
טיפות אלו מכילות חומצה הילאורונית ואינן מכילות חומרים משמרים. הינן שמנוניות ולפיכך השפעתן הן לטווח הקצר והן לטווח הארוך טובה יותר מתכשירים המכילים חומרי שימור. גם אני בהחלט ממליץ על שימוש בטיפות אלו במטופלים במצבך.
בברכה
דר' הירש עמי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה- נסיגה במספר לאחר לייזרדן11/10/2010
האם נכון שבמספרים גבוהים לאחר לייזר עלולה להיווצר נסיגה במספר כתוצאה מהריפוי שבקרנית?(לא במצב של גדילת העין באופן טבעי)
אם כן, האם הנסיגה תיווצר זמן קצר אחרי הניתוח או עלולה לקרות בעוד כמה שנים? (שוב, לא במצב של גדילת העין באופן טבעי)
מה ניתן לעשות כדי למנוע נסיגה במספר לאחר לייזר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נסיגה במספר לאחר לייזר - תגובה
פרופ' ישראל קרמר13/10/2010שלום רב,
בדר"כ אחרי ניתוח מסוג Intrakasik או lasik אין נסיגה בתוצאה של טיפול הלייזר עקב תהליכי ריפוי בקרנית היות וליטוש הלייזר מבוצע מתחת לקליפה.
בברכה
פרו'פ קרמק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה- שני רופאים- שתי הצעות- מה עושים?קארין09/10/2010
שלום,
במסגרת בירורים שערכתי טרום החלטה על ניתוח ביקרתי בשני מכונים בעל ישם ידוע.באחד- המליצו לי על ניתוח אינטרלאסק - חיתוך הקרנית ללא שהוסברו לי הסיכונים הכרוכים בכך. ובאחר- נאמר לי שהפסיקו כליל ניתוחים של חיתוך הקרנית בשל הסיוכנים הרבים הכרוכים בכך לרבות העובדה ש 3 מתוך 1000 נדרשים להשתלת קרנית והציעו לי לעבור ניתח לאזק- שיוף בלבד.
יש לי מספר גבוה של 6 ו-7 וקרנית 530 בערך.
אשמח לדעת מה ההבדל המהותי בין השניים מבחינת סיכונים על מנת להחליט האם היתרון של החלמה מהירה יחסית שווה את הסיכון
כמו כן, אבקשלדעת האם ניתן לעבור ניתוח תיקון בשיטת אינטרלאסק.
בתודה מראש,
קארין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שני רופאים- שתי הצעות- מה עושים? - תגובה
ד``ר עמי הירש13/10/2010קארין שלום,
היות וטכנולוגיית האינטרלאסיק קיימת בישראל רק במכון מסויים, ולא נמצאת בכל שאר המכונים מן הסתם יתכן ובמרכזים בהם לא קיים מכשור זה, תהיה נטייה להסביר את חסרונותיו...
ואכן, קיימים מכוני לייזר בארצנו שעברו לליטוש חיצוני בלבד.
אין לי ספק שכמו שאת מציינת קיבלת הסבר נרחב מהרופא הבודק לגבי שתי שיטות הניתוח, גם אם תחליטי INTRALASIK תוכלי לבצע בעתיד טיפול משלים.
ברור מכל מקרה שלא תיקלעי למצב של סיכון בריאות הקרנית.
בברכה
דר' הירש עמי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלבדיקת התאמהסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)






