מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- יציאותגל07/03/2013
בת 37בחודשיים אחרונים הרגשת אוכל עולה והרבה גרפסים בעיקר לאחר שתיה אחרי האוכל ובשבוע האחרון היציאות פשוט פעם כמו מים פעם קשות הרבה פעמים ביום מה כדאי לעשות ולמה דוקא שתיית מים עושה לי בלאגן אחרי האוכל לוקחת נקסייום תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יציאות - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק07/03/2013יתכן שינוי ביציאות משני לנקסיום.
לא יכול לתת אבחנה דרך הפורום וממליץ להפנות לרופא גסטרו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת קיבהטיפי05/03/2013
שלום רב במשך שבוע היו לי כאבים חזקים בחלק העליון של הצלעות בהתחלה בצד ימין אחכ בצד שמאל ואחכ באמצע הייתי אצל רופאת משפחה שבדקה אותי ידנית וסברה שמדובר בדלקת בקיבה היא הביאה לי פמוטידין שגרם לי למחנק והפסקתי, עכשיו היא הציעה לי לקחת קלבטן פורטה 524מג 3 טבליות ליום במשך שבוע האם המינון תקין ?או מוגזם ? בכל מקרה לאחר שבוע של כאבים יש לי הקלה משמעותית בכאב וכן חזר לי התאבון ,היציאות שלי רכות האם זה אומר שהדלקת חולפת ? האם אני צריכה לפנות לגסטרו ? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת קיבה - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק06/03/2013נראה לי שהטיפול עוזר. מציע להמשיך באותו מינון של קלבטן.
אין צורך להפנות לגסטרו.
לא ברור אם מדובר על דלקת בקיבה אך אין צורך לבירור כנראה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גזים כרונייםסיון05/03/2013
שלום,
כבר כמה שנים שאני סובלת מתסמונת המעי הרגיז. אני משתדלת להקפיד על תזונה מתאימה ולומדת מה עושה לי טוב ומה לא.
בתקופה האחרונה אני מרגישה שיש לי גזים מפי הטבעת וכן מהפה ללא הפסקה, לא משנה מה אני אוכלת וכמה אני משתדלת והדבר מפריע לי מאוד.
אני רוצה לנסות לטפל בזה לעומק אחת ולתמיד. מה הפרוצדורה שעליי לעשות? לאיזה רופא ללכת ואילו בדיקות לבקש?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גזים כרוניים - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק06/03/2013קודם כל להפנות לרופא גסטרו.
הוא יבדוק אותך ויאשר האבחנה ויכול לשלל מחלות אחרות כמו רגישות לחלב .
לעתים נסיון עם כלכלה ללא גלוטן יכול לגם לעזור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה עושים?.04/03/2013
בת 30, צליאק (מאוזן, נוגדנים תמיד בתוך הנורמה),
ב3 חודשים אחרונים שימוש בכדורי זובירקס בגלל פצעים שנראים כהרפס (לא היו קודם).
תדירות נטילה - כפעמיים בשבוע, תלוי אם וכמה פצעים מופיעים. בגדול כמות לא מבוטלת.
בשבועיים האחרונים כאבי בטן חזקים מאד, כמו התכווצות/התעוותות, באזור האמצע-בטן תחתונה, כמו של שלשול. מרגיש כמו שלשול מתקרב אבל יציאה קשה וקטנה או לפעמים גם זה לא. ככה זה אולי 10-20 פעם ביום, הקלה אם יש יציאה אפילו קטנה.
חשבתי בהתחלה שאולי מעין קשיי גמילה מנורמלקס אבל גם חזרה לשימוש (פעם ביום, כ-3-4 פעמים בשבוע) לא העלימה. אולי מעט השתפר אך לא חלף.
קולונוסקופיה שעשיתי לפני כשנתיים-שלוש (בגלל העצירות) היתה תקינה.
בינתיים - סבל.
השאלות:
1. יתכן שהזובירקס פגע במעיים?
2. יתכן שמחלות מעי דלקת למרות שקולונסקופיה מלפני כמה שנים לא הראתה משהו?
3. סיבה לדאגה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה עושים? - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק04/03/2013קשה לענותץ אנני חושב שזובירקס קשור לפגיעה במעיים.
יתכן ברמה הטאורטית דלקת במעי. יתכן גם קשור לצליאק.
אין סיבה לדאגה אך זקוקו לבירור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות ביופסיהמשה04/03/2013
שלום, כבר כחודש אני סובל מתחושת לחץ בגרון מיד לאחר ארוחה בין אם קלה או כבדה.
ביצעתי אנדוסקופיה והתשובה הייתה היפרהמיה של רירית הכיבה. בתוצאת הביופסיה נכתב: ״רירית גוף הקיבה עם דלקת כרונית שטחית קלה. צביעה לhp הייתה חיובית״.
האם זה מתאים לתסמינים שלי? ואם כן מה הטיפול המומלץ?
תודה רבה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות ביופסיה - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק04/03/2013לדעתי הביופסיה אינה קשורה לתלונה.
גם נוכחות החיידק לא קשור.
יתכן רפלוקס- ויש מקום לשקול טיפול חזק נגד הפרשת חומצה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות עזרהגל04/03/2013
שלום בדיקות דם תקינות למעט בדיקת שתן גבוה אורובלינגו 8 איזה בדיקות עוד לעשות ומה זה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות עזרה - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק04/03/2013לא ניתן לומר הרבה על זה.
יש לקשור לתמונה הקלינית ומציע להפנות לרופא מטפל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היפטיטיס -Cy.z03/03/2013
שלום
אני לאחר 3 טיפולים ב peghintron +rebaverin ואחרון בטוספת boceprevir עדיין הוירוס לא נעלם.
שאלתי האם ידוע איזה טיפול אלטרנטיבי על ידי צמחים או דיקור סיני שיכול לעזור או לפחות לשמור על המצב הנוכחי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היפטיטיס -C - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק04/03/2013לא מכיר טיפול אחר שעוזר ושיש הוכחות מדעיות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםהלן03/03/2013
בת דודתי הייתה מכורה למשלשלים שנים וכעת היא לא יכולה ללכת לשירותים בלי המשלשלים, גם המשלשלים הטבעיים לא עוזרים לה, אפילו לא נורמלקס היא אומרת שהיא לקחה 5 מנות ביום וזה עדיין לא עבד למרות שהיא שתתה גם 2ץ5 ליטר לאורך היום ואוכלת הרבה סיבים, אמרתי לה שאשאל כאן אחרי שקראתי בפורומים באינטרנט, האם אדם שגרם למעיים שלו להיות עצלים בגלל משלשלים יכול לעבור ניתוח שיקל עליו? כמו הניתוח שקראתי עליו כאן של הקטנה של המעי הגס?
אין לה בעיה של זמן מעבר נראה לי כי זה משהו שהיא יצרה לעצמה יש לנו במשפחה היסטוריה של מחלות כבד כך שהיא לא רוצה להמשיך לקחת משלשלים ולפגוע לעצמה בכבד ובכליות, האם ניתוח כזה עוזר לכל האנשים שסובלים מעצירות לא משנה מה הסיבה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק03/03/2013ניתוח זה לעתים מאוד רחוקות.
יש מקום לבירור לעומק וחייבת להבדק אצל רופא סטרו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רופא גסטרודנה03/03/2013
שלום,
אני כבת 30, מזה מספר חודשים שאני מרגישה לא טוב: חולשה משמעותית, סחרחורות, כאבי ראש ועוד. בנוסף יש תחושת רעב אפילו מיד בסיום ארוחה מלאה ויציאות מאוד רכות לעיתים.
אובחנתי כסובלת מתסמונת התשישות הכרונית ומהיפוגליקמיה אך אני חשה שאולי יש עוד בעיה שלא עלו עליה.
שאלתי היא האם לאור התלונות על תחושת הרעב, לעיתים הצטברות של הרבה רוק בפה אחרי ארוחה והיציאות הרכות יש טעם להתייעצות עם רופא גסטרו? אם כן- מה לדעתך יכולה להיות הבעיה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רופא גסטרו - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק03/03/2013יש טעם לחוות דעת גסטרו.
יתכן מעי רגיז אך זו אבחנה של שליליה של מחלות אחרות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הליקובטוריעל ארז02/03/2013
שלום רב,
נמצא לי החיידק הליקובטור בתבחין נשיפה,התחלתי 3 סוגי אנטיביוטיקה וקונטרלוקס למשך 10 ימים כיום לוקחת מזה 5 ימים. אני עדיין מרגישה כאבים מעומעמים באזור שמתחת לעצם החזה מעין דקירות והרגשה של לחץ באזור,
ישנה אפשרות שהאנטיביוטיקה לא נותנת מענה? או שצריך לחכות את כל הימים בכדי להרגיש הקלה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הליקובטור - תגובה
פרופ' דורון זמיר03/03/2013כדאי לסיים טיפול. יש לזכור שלא תמיד הסימפטומים הינם אכן בשל החידק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערכי GPT ובילירוביןרם02/03/2013
בבדיקת דם GPT 9 מעט נמוך מהמינימום (10).
בעבר חשש ל PSC שיתכן והוסר.
בדיקות כבד תקינות כבר 3 שנים פרט לבילירובין TOTAL על גבול עליון של הנורמה או מעט גבוה מהנורמה (מכס' 1.21).
האם יש משמעות ל- GPT כנ"ל?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ערכי GPT ובילירובין - תגובה
פרופ' דורון זמיר03/03/2013GPT נמוך אינו מעיד על פתולוגיה . בילירובין ברמה כזו בד"כ נטול משמעות ביחוד עם רובו בלתי ישיר (תסמונת גילברט-10% מהאוכלוסיה)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיברטיקולוזיסרוביק01/03/2013
ד.נ.
האם דיברטיקולוזיס היא מחלה (רצינית)? מה משמעותה לטווח ארוך (פרוגנוזה)? באיזה שלב, או תנאים, ניתן וצריך לטפל בה? תודה ושבת שלום. אלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיברטיקולוזיס - תגובה
פרופ' דורון זמיר03/03/2013דיברטיקולי במעי הם ממצא שכיח עד כדי 60% ומעלה מהאוכלוסיה בגיל 70-80 סימפטומים בעטיים כמו נפיחות בטן שינוי ביציאותוכד שכיחים פחות אך אינם נדירים . מומלצת דיאטה עתירת סיבים. רק במיעוט המקרים יש סיבוך משמעותי כמו דימום או דלקת שמצריבים לעיתים ניתוח. כללית-ממצא שכיח שחיים עמו היטב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהדן01/03/2013
האם כדור סימבאלתה יכול לגרום נזק לכבד הבנתי שהוא כדור יחסית חזק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק04/03/2013יכול אבל נדיר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות MREשרונה28/02/2013
שלום, להלן תוצאות בדיקת MRE. כבד וטחול בגודל ומבנה תקין. לבלב תקין. כליות ואדרנלים תקינים. לא הודגמו אזורי הרחבה והיצרות לסירוגין. ממצא לוואי ותהליך ציסטי שחלתי בקוטר 25 מ"מ מימין. ללא עדות להיפרטרופיה של שומן מזנטריאלי. ללא עדות ללימפאדנופתיה מזנטריאלית או רטרופריטונאלית. ללא עדות למחלת מעי בבדיקהה זו. לציין תוכן צואתי רב לאורך הסיגמואיד קולון. עם מספר דיברטיקולות. מה המשמעות? (ברצוני להוסיף כי לפני חצי שנה סבלתי מכאבי בטן תחתונה משמאל קשים שחלפו וכרגע אני נמצאת בבירור בשל ירידה חדה במשקל וכאבים באים והולכים בבטן בצד ימין ובאמצע הבטן.) תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות MRE - תגובה
פרופ' דורון זמיר03/03/2013נראה שהבדיקה בוצעה בחשד לקרוהן שאין לו עדות בMRI . יש לך ציסטה שחלתית שמצריכה התרשמות גניקולוגית ודיברטיקולי במעי שיכולים להסביר כאב בטן תחתונה לא ספיציפי אך ככלל הם ממצא שכיח ושפיר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- CBDשי27/02/2013
שלום
אימי בת 67 יחסית בריאה .עברה US אברי בטן עקב חשד לאבן בכילייה .הבדיקה תקינה למעט
דרכי מרה .אינן מורחבות CBD ברוחב 7 ממ יש צורך בקורלציה קלינית ומעבדתית
מה פשר ממצא זה ומה הטיפול ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר CBD - תגובה
פרופ' דורון זמיר28/02/2013לגילה זה ממצא תקין ולא הרחבה משמעותית. התכוונו להתיחסות בהתאם לקליניקה-כאב בטן או הפרעה בתפקודי כבד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

