מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הליקובקטר פילוריסיגל19/02/2013
האם כל אדם ,גם אם אינו סימפטומטי, מומלץ שיעבור טיפול כנגד פילורי?
האם כל אדם,מגיל 40,שנדבק- משמעות העיניין:פרדיספוזיציה לממאירות בקיבה?
על תשובה.אודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הליקובקטר פילורי - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק20/02/2013ממש לא.
יש עליה קלה בשכיחות של סרטן בקיבה אך הרוב המכריע לא מפתחים.
אין עדיין עמדה ברורה מה עושים עם מישהו עם החיידק ללא סימפטומים- וזה המצב ברוב האוכלוסיה מעל גיל 40.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום פרופסוריערה שטרית19/02/2013
מה הם הניתוחים האפשריים לעצירות אם כך?
במידה ולא קיצוץ המעי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום פרופסור - תגובה
פרופ' דורון זמיר20/02/2013הטיפול בעצירות הוא תרופתי או במידה ואובחן אנאיסמוס ע"י ביופידבק. טיפול ניתוחי נדיר מאד ונעשה במקרי יאוש כשזמן המעבר איטי ואנאיסמוס נשלל או במקרי פסאודואובסטרוקציה קשה עם מעי מורחב מאד בקשישים (כרגע יש לי חולה כזאת) ואז ניתן לשקול כריתת מעי תת-מלאה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערכי GGT גבוהיםדליה18/02/2013
אני בת 56, בבדיקת דם שיגרתית התוצאה של בדיקת GGT יצאה 41, גבוה מהנורמה. אני אדם בריא בדרך כלל,מטופלת בלחץ דם ע"י נורמיטן 25 , מטופלת בבעיות בבלוטת התריס ע"י אלקטרוסין 100 ו 50 לסרוגין . לא הרגשתי לאחרונה שינויים בתפקודי היום יומי. מה אומרת הבדיקה, מה אני צריכה לעשות בהמשך?
תודה דליה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ערכי GGT גבוהים - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק18/02/2013זה יכול להיות מספר דברים- הכי סביר כבד שומני.
מציע להתייעץ עם הרופא המטפל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום רביערה שטרית18/02/2013
האם אדם שסובל מעצירות ותרופות טבעיות מפסיקות לעבוד עליו אך הוא אינו יכול מסיבות בריאותיות להשתמש במשלשלים כימיים האם במקרה שלו הגיוני להציע ניתוח בשם "קיצור המעי הדק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום רב - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק18/02/2013כמעט ואין פתרון ניתוחי עבור עצירות כרונית.רק במקרים מאוד מיוחדים. בודאי לא קיצור מעי הדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיברוסקאןחזי18/02/2013
שלום
רציתי בבקשה להבין כמה דברים בקשר לבדיקה זו לעומת US רגיל, ופיברומקס. אשמח אם תוכל לעשות קצת סדר בעניין. (ייתכן שיהיה בזה גם לתועלת הציבור)
אני אישית סובל מכבד שומני כמה שנים טובות, ועם אנזימי כבד קצת מוגברים.
US רגיל הראה כבד שומני ומוגדל.
אני מבין ש US רגיל לא מראה האם זה התקדם לכיוון דלקת.
האם הוא כן מזהה כשזה מגיע חלילה לצלקת ?
פיברומקס, הבנתי שמזהה גם דלקת וגם צלקת ?
פיברוסקאן מה מזהה ? צלקת ? דלקת ?
וכעת לשאלה פרקטית שנוגעת להרבה מהחולים בכבד שומני.
הבדיקות הרגילות שרופא שולח אליהן לצורך מעקב כבד שומני, זה בדיקת אנזימי כבד + US בטן רגיל.
בעצם אין בבדיקות אלו משהו שיכול לרמז על התקדמות המחלה לכיוונים לא רצויים (דלקת צלקת)
א. למה בדיקות כמו פיברוסקאן/פיברומקס אינן בסל הבריאות לצורך מעקב חולי כבד שומני ?
ב. בתור אחד שסובל מכבד שומני, איך אוכל לדעת באם חלילה יש החמרה במצב הכבד אם אני הולך לפי הספר ורק לפי הבדיקות של קופ"ח ?
האם ישנה התוויה/המלצה ברורה בנדון ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיברוסקאן - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק20/02/2013כבד שומני היא מחלה שכיחה שהטיפול בעיקר היא דיאטה ופעילות גופנית.
יש סוג קל יותר עם רק שומן בכבד וסוג קשה יותר ם דלקת וצלקת.
לכן חשוב להבדיל אך הטיפול נשאר אותו דבר.
לגבי hcv הטיפול משנה לפי דרגות הצלקת ולכן הפיברוטסט נמצא בסל.
הפיברומקס לא בסל מאחר שלא משפיע על טיפול- וגם הטיפול זול.
הטיפול בדלקת מסוג hcv מאוד יקר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בקשר להליקובטוראופל18/02/2013
דוקטור שלום!
לפני כחודשים התחלתי להרגיש לאילו משהו תקוע לי בווסט, היו לי מלא גרפסים ובכלל הרגשה של דלקת באזור הבטןץ עשיתי בדיקת נשיפה והיא היתה חיובית. קיבלתי טיפול משולשת היום אני ביום השמיני לאנטיביוטיקה. המצב ממש השתפר, אבל עדיין אני מרגישה שלפעמים כדורים קצת "נתקעים" . התור לגסרו רק עוד שבוע. אני ממש פוחדת, האם הדלקת עדיין לא עברה ו זה לוקח זמן או שמה יש לי משהו יותר חמור ? מתי כדאי לעשות בדיקה חוזרת לחיידק? איזה בדיקה אני עוד צריכה לבצע.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בקשר להליקובטור - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק20/02/2013הטיפול להליקובקטר עדיין קיים אצלך ולכן אין מקום לבדוק התוצאה- גם אומפרדקס מפריע לבדיקת נשיפה ויש לחכות לפחות שבועייים לאחר ההפסקה.
יותר חשוה הוא מה הגורם לתלונות ויתכן יש מקום לגסטרוסקופיה.
יש להתייעץ עם רופא המטפל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום פרופסור זמיר היקרשאלה לפרופסור17/02/2013
ודה לך מאוד על התייחסות לשאלותי
לפני כשנה עברתי ניתוח של מלנומה,יש לי נוירו פיברומטוזיס TYPE1 ולכן נתנו לי משככי כאבים (פרקוסט ואטופן כשפחות כואב) כמו כן רשמו לי בונדורמין לשינה, הבעיה היא שנוצרה לי כתוצאה מהפרקוסט והבונדורמין עצירות, ואז אמרו לי לקחת נורמלקס ופעם בשבועיים להחליף ללקסטיבים, כך שלא להישאר על אותו המשלשל לאורך זמן, אבל כבר מזה 12 חודשים אני לוקחת משלשלים היות והעצירות לא הפסיקה גם אחרי חודשיים של טיפול בפרקוסט ובונדורמין, כרגע אני לא לוקחת לא זה ולא זה, אבל כשאני לא לוקחת נורמלקס(3 מנות) או לקסטיבים למינהם אין לי יציאה, אני לא חושבת שיש גידולים שמונעים יציאה היות וכשאני כן לוקחת את הלקסטיבים אני כן מצליחה לצאת, שאלתי היא האם ניתן במצבי לחזור לאט לאט למצד של פעילות מעיים תקינה וסדירה? עצירות יוצרת אצלי לחץ נפשי גדול ובNF לחץ יכול לגרום להתגברות המחלה, אני לא רוצה בגילי (36) להיות תלויה במשלשלים כל חיי, אשמח לשמוע את דעתך וכמו כן לשמוע מה הworse senerio כמו שאומרים
כמו כן האם אתה מקבל באופן פרטי?
תודה וסופ"ש מהנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רציתי לכתוב תודה על המענה וזה העתיק
שאלה לפרופסור17/02/2013מחדש את השאלה!!
תודה על התגובה מטה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעצירות ושימוש במשלשלים
תקוה01/03/2013עצה אישית ממני תתרחקי ממשלשלים כלשהם
הפיתרון שלי ומתוך ניסיון
שינוי בתזונה
בבוקר חובה על קיבה ריקה 2 כוסות מים מעט חמים
ולאחר מכן במשך כל היום לאכול סיבים תזונתיים
תתרחקי כמו מאש מקמח לבן
אני לא אומרת לך שתוכלי ללא גלוטן
אבל אני אומרת שתעברי ללחם שיפון מלא או לחם מקמח מלא
כמו -כן אפשר לאכול בורנפלקס עם שוקו או חלב או עם ירקות (פשוט להכין סלט ירקות ולפזר מעל ברונפלקס מחיטה מלאה)
יש להרבות במשך היום באכילת ירקות (רצוי ירוקים)
יש לציין כאשר אוכלים אוכל מרובה בסיבים תזונתיים ושותים המון (לפחות 2 ליטר ביום)תוך מספר ימים את פשוט שוכחת שהייתה לך בעיה
בהצלחה
מכל הלב
תקוה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעצירות וסיבים תזונתיים
יעל רוטשטיין-11/04/2013אני מבקשת להאיר ב-א לגבי עצירות וסיבים תזונתיים.ב מידה ואוכלים למשל קורנפלקס ואו יותר מדי ירקות כמו בטטה וברוקולי שעשירים בסיבים תזונתיים וכד'...ובמידה ואין משמעת של שתיה מרובה יש מצב שזה יגרום לתקעות במעי ובקיבה ויגרום "למעין פקק" ויתרום לעצירות. כך שמתקבלת תוצאה שתורמת בהכרח לעצירות.
אעפ שמזונות אלו מבורכים באשר הם, צריך תמיד לבדוק כמה סיבים מכיניסים לגוף ולמי ממליצים ובאיזה כמות. במקביל חייב להגדיל את כמות שתיית המים ובמיוחד לאנשים עם עצירות.
אפשרי גם לעסות את הבטן מספר פעמים ביום על מנת להגביר את תנועת הפריסטטיקה של המעי. אפשרי לעשות מספר תרגילים בספורט שיעזרו ויתרמו גם להנעה הזאת. עיסוי כסדרת טיפולים (וביניהם רפלקסולוגיה) תורמים ועוזרים לשפר את פעילות הפריסטטית ותורמים להגברת הרצון ליציאה....
יעוץ זה לא בא במקום יעוץ רפואי.
יעוץ זה בא משנים של עבודה שלי עם קוחות כמאמנת כושר ויועצת בתזונה לירידה במשקל.
סטודנטית לנטורופתיה שנה ב'.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת פרזיטיםחזי17/02/2013
שלום
סובל מגרד בפי הטבעת, בניגוב פי הטבעת יש גם דם.
נבדקתי ע"י כירורוג/פרוקטולוג.
בבדיקה נראה קצת טחורים מבפנים.
טופלתי במבחר משחות מסוגים שונים, אך זה לא פתר את הבעיה.
הומלץ לי לגשת גם לגסטרו.
שמתי לב שכמעט תמיד כשיש גרד, יש הפרשה בפי הטבעת (ככל הנראה צואה).
ברצוני לשאול :
א. האם אפשר שהבעיה נובעת רק מהטחורים שגורמים לכך שהפרשת צואה תצא החוצה ותגרום לגרד ?
ב. האם יש טעם לבדוק בדיקת צואה לפרזיטים, או מאחר ורוב היום כשהמקום יחסית יבש אין גרד, זה שולל אפשרות של פרזיטים ?
ג. מה יכול להוסיף רופא גסטרו מעבר למה שנבדקתי וטופלתי?
ד. האם הדם שאני רואה בניגוב זה מפצעון חיצוני או מהטחורים או ממקור אחר ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת פרזיטים - תגובה
פרופ' דורון זמיר17/02/2013כדאי גם לעשות בדיקת צואה דם בניגוב בלבד בד"כ מקורו באזור פי הטבעת מקובל וזה תלוי גיל בד"כ לשקולמ ביצוע קולונוסקופיה ולשם כך הגסטרואנטרולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מינון של לנסופרזולדניאל16/02/2013
שלום רב,
בטיפול בריפלוקס האם ניתן להעלות מינון של לנסופרזול 30 מג' פעם ביום ליותר (למשל לפעמים ביום, סה"כ 60 מג') כיוון שאין שיפור בסימני הריפלוקס,
כנ"ל לגבי אומפרדקס 20 מג' פעמים ביום שלא הועיל
תודה רבה, דניאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מינון של לנסופרזול - תגובה
פרופ' דורון זמיר17/02/2013נהוג לקחת מינון גבוה יותר פעמיים ביום במקרים קשים כמו 60 מ"ג לנטון או 40 מ"ג אומפרדקס
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקסיום-תופעות לוואיגליגל16/02/2013
שלום רב,
אני בת 40 עם צרבות קשות מנשוא יומיומית -חדש לריפלוקס לפי הסחמנים.לפני בדיקת מונמטריה וגסטרוסקופיה.
עד אז המליץ הרופא לקחת נקסיום 40 מ"ג פעמיים ביום. העניין הןא שיחד עם השימוש בנקסיום התחילו לי כאבי גב, עם הקרנה לכתפיים (מרגיש לי ממקור של שרירים-נראה לי בלבד) ממש לא נעימים. עם תחושת נימול ועיקצוצים-כאבים שממש משבשים לי את היום. בנוסף אני מרגישה לאחר שימוש של 4 ימים בלבד שהצרבות עדיין קיימות אם כי יש לי הקלה.
שתי שאלות:
האם יכול להיות קשר בין כאבי הגב והנימולים והעיקצוצים לנקסיום?
ומתי אני אמורה להרגיש הקלה גמורה בתופעות הריפלוקס-אם בכלל...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נקסיום-תופעות לוואי - תגובה
פרופ' דורון זמיר17/02/2013כאב גב אינו נמנע על תופעות הלוואי השכיחות של נקסיום ומשפחתו (הפרעה בתפקודי כבד, בספק יותר זיהומים בדרכי הנשימה ויותר קלוסטרידיום ואוסטיאופורוזיס, כולם בספק) . את מקבלת מינון טוב וסביר שהכאב לא קשור לכדור, אך הייתי מחליפו לקונטרולוק למשל... ההשפעה בד"כ בתוך ימים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השפעת תרופהרונית15/02/2013
האם קיימת אפשרות כלשהיא שהתרופה לוסטרל (סרטרלין) יכולה לגרום לאחר שימוש של כשנה לממצא של כבד שומני או להחמירו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השפעת תרופה - תגובה
פרופ' דורון זמיר17/02/2013יתכן אך נדיר כנראה בשל עליית משקל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בטן בזמן הבליעה ????נחום15/02/2013
קיבלתי מהרופא דיקסילין מבלי שהוזהרתי לגבי אופן לקיחתו ( יותר מזה..נאמר לי לקחת כדור אחד לפני שינה), וכך עשיתי ..כדור עם קצת מים ולישון.
כעבור 3 ימים הופיעו לי כאבים עזים בזמן הבליעה, הגעתי לרופא (אחר) נאמר לי דחוף להפסיק את האנטיביוטיקה ןנתנו לי כדור נוגד חומציות ולהמתין מספר ימים בתקווה שעניינים יסתדרו . בנתיים אני ממשיך לסבול מכאבים עזים בזמן הבליע , מאוד קשה לי לאכול( כואב ואני אוכל רק דברים רכים ונוזלים, כואב לי כאשר אני צורך חם וקר)
הפסקתי עם הכדור לפני 4 ימים והזמנו תור לבדיקת גסטרו.
מבקש לשמוע חוות דעת המומחה...
נחום...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי בטן בזמן הבליעה ???? - תגובה
פרופ' דורון זמיר17/02/2013עניתי ראה למעלה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום לפרופ' דורון זמיר היקריערה שטרית15/02/2013
אודה לך מאוד על התייחסות לשאלותי
לפני כשנה עברתי ניתוח של מלנומה,יש לי נוירו פיברומטוזיס TYPE1 ולכן נתנו לי משככי כאבים (פרקוסט ואטופן כשפחות כואב) כמו כן רשמו לי בונדורמין לשינה, הבעיה היא שנוצרה לי כתוצאה מהפרקוסט והבונדורמין עצירות, ואז אמרו לי לקחת נורמלקס ופעם בשבועיים להחליף ללקסטיבים, כך שלא להישאר על אותו המשלשל לאורך זמן, אבל כבר מזה 12 חודשים אני לוקחת משלשלים היות והעצירות לא הפסיקה גם אחרי חודשיים של טיפול בפרקוסט ובונדורמין, כרגע אני לא לוקחת לא זה ולא זה, אבל כשאני לא לוקחת נורמלקס(3 מנות) או לקסטיבים למינהם אין לי יציאה, אני לא חושבת שיש גידולים שמונעים יציאה היות וכשאני כן לוקחת את הלקסטיבים אני כן מצליחה לצאת, שאלתי היא האם ניתן במצבי לחזור לאט לאט למצד של פעילות מעיים תקינה וסדירה? עצירות יוצרת אצלי לחץ נפשי גדול ובNF לחץ יכול לגרום להתגברות המחלה, אני לא רוצה בגילי (36) להיות תלויה במשלשלים כל חיי, אשמח לשמוע את דעתך וכמו כן לשמוע מה הworse senerio כמו שאומרים
כמו כן האם אתה מקבל באופן פרטי?
תודה וסופ"ש מהנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תודה רבה פרופסור יש לי שאלה נוספת
שאלה לפרופסור17/02/2013אני אוכלת הרבה מאוד ירקות ופירות- אני כך מגיל מאוד קטן תמיד העדפתי פירות וירקות על אוכל אחר וגם אני שותה מספיק מים,הבעיה היא לא תזונתית אלא הפרקוסט שגרם לי להשתמש במשלשלים ואני חושבת שהמעיים כרגע פשוט מתעצלים לעבוד בעצם(למה שיעבדו אם משהו עושה את העבודה עבורם)
האם להערכתך ניתן להחזיר את המעיים לעבוד באופן תקין ללא משלשלים?
אני מעדיפה שיכאב לי עכשיו ולא להיות תלויה במשלשלים,אני מאוד לא אוהבת לקחת כדורים לסוגם ובעיקר כאלו שיוצרים תלות ובעייתיות עתידית
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום שאלהליאורה13/02/2013
לפני שנה עברתי תאונה ואני מאז עם משכך כאבים פרקוסט, המשכך כאבים גרם לי לעצירות קשה ולכן ניתנו לי כדורים משלשלים, אני לוקלת 2-3 ביום וכאמור כבר כ12 חודשים ברצף באופן יומי, אני מעוניינת להפסיק להשתמש בהם אבל חוששת שהגוף שלי התרגל אליהם האם ניתן אחרי שנה של שימוש בהם להיגמל? האם יתכן שמעיים שלי ניזוקו ללא אפשרות שיקום?
יש לי תור לגסטרו אבל רק עוד 5 חודשים ואני חוששת להמשיך עם המשלשלים עד אז, כך שאני שואלת באופן עקרוני ויודעת שאתם לא יכולים לענות בוודאות לגבי המקרה שלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום שאלה - תגובה
פרופ' דורון זמיר14/02/2013את נוטלת אופיטים זמן רב מידי-זו סיבה לדאגה ולא המשלשלים להם את נזקקת בשל האופיטים הגורמים לעצירות נסי להפסיק הפרקוסט ובמקרה שאינך מסוגלתיש מרפאות גמילה . אין סכנה במשלשלים . את יכולה לקחת טרגין שאינו עושה עצירות אך גם בו אוקסיקוד=נרקוטיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני מצטערת רק שאלה נוספת
ליאורה14/02/2013אני עברתי כבר שבוע וחצי מידי פעם ושבועיים ללא פרקוסט,רק שהכאב מחמיר מחזירים לי אותו,כך שהבעיה היא לא להפסיק,לא היו לי אפילו תופעות גמילה,טרגין ניסו לתת לי אבל זה גרם לי למחשבות אובדניות ולרעד ועוד,הבנתי שזה קורה לא אחת,החשש העיקרי שלי הוא דווקא כן המעיים היות ותחושת עצירות הרבה יותר מלחיצה אותי מהגמילה מהפרקוסט,אני פוחדת להיות כמו בנות שמשתמשות בהם על מנת לרזות שזה כמובן מטופש היות והקלוריות נשארות בגופן,כך ששאלתי היא האם אוכל לשקם את מערכת העיכול שלי אחרי כלכך הרבה חודשים של שימוש במשלשלים?
תודה רבה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחילות שמובילות להקאות...דניאל12/02/2013
שלום לכולם ..
אמא שלי חולה סכרת וסובלת מזה שנים מבחילות בתדירות גובה.
לעיתים הבחילות הופכות להקאות, רק לאחר ההקאה היא חשה הקלה.
לפעמים היא יוזמת את הקאה כדי להרגיש יותר טוב.
דרך קופות החולים נעשו כמעט כל הבדיקות האפשריות(סקופיה, החדרת צינור,התרקנות הקיבה וכ״ו).
מישהו יכול להמליץ לי על רופא מומחה בתוחם הגסטרו?
תודה וערב טוב..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחילות שמובילות להקאות... - תגובה
פרופ' דורון זמיר14/02/2013בסכרת יש לאחר מחלה ממושכת התרוקנותאיטית של הקיבה והתופעה מוכרת . ניתן במידה והגסטרוסקופיה היתה תקינה (התרוקנות?*) לנסות מוטיליום/פרמין /אריתרומיצין במינון קטן לפנ הארוחות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

