מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- NAFLD NASHמאיר28/01/2013
מה הדרך לאבחן בין המחלות (כבד שומני - כבד שומני דלקתי) ?
מה בעצם יכול לעורר חשד שמדובר על יותר מרק כבד שומני, והתפתחות דלקת?
והאם 2 המצבים הפיכים באמצעות ירידה במשקל ופעילות גופנית?
האם נדרש מעקב שונה ב - NASH מאשר ב- NAFLD ? אם כן מהו ?
אני מבין ש US רגיל לא מצליח לאבחן דלקת כבדית. מתי יש התוויה ונדרש לבדוק באמצעות בדיקות מיוחדות ?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר NAFLD NASH - תגובה
פרופ' דורון זמיר03/02/2013כשיש כבד שומני בדרגה מתקדמת באולטרא סאונד או הפרעה משמעותית בתפקודי כבד או הגדלת טחול כדאי להעריך את חומרת המחלה ע"י ביופסיה ולאחרונה FIBROMAX בדיקה חדשה המנבאת חומרת השינויים והפיברוזיס ללא חודרנות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, שאלה
מאיר03/02/2013עשיתי פעמיים שלוש בדיקות US בטן, פחות או יותר אותם ממצאים.
כבד מוגדל בעל מרקם שומני.
טחול גבול עליון של הנורמה 13 ס"מ.
האם העובדה שאין שינויים בבדיקות מעיד על כך שאין החמרה וממילא אין צורך בביופסיה ?
אני מבין מדבריך שאם יש החמרה רואים זאת באולטראסאונד
גם ברמות האנזמי כבד, פחות או יותר אותו הדבר. ה ALT - תמיד מעל הנורמה, וה - AST לפעמים מעל הנורמה.
לגבי פיברומקס, האם זה תחליף לביופסיה ?
והאם פיברוסקאן גם מהווה תחליף ?
הטחול המוגדל קשור לכבד השומני או שזו בעיה (אם זו בעיה) בפני עצמה ועל מה זה מעיד ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ca 19-9אינה28/01/2013
שלום רב,
אימי עברה ניתוח כריתת חלק ממעי הגס ב2/8/2011. לאחר מכן עברה כימוטרפיה במהלך 6 חודשים. כמעקב עשתה בדיקות מרקרים כולל ca19-9 תמיד היה תקין. הכי גבוה היה 3. ביום ה' האחרון עשתה רת הבדיקה שוב והתוצאה היתה 48.7. לאחר בדיקה חוזרת מיום א' האחרון, התוצאה 47.4. עד כמה זה חמור? רק לציין cea תקין.
במהלך 11/2012 בוצע לאימי us בטן. הכל היה תקין למעט טחול מוגדל עקב מחלת גושה (ידועה) והמניומה בכבד (גם ידוע). לבלב, כיס מרה+דרכי מרה, דרכי השתן + כליות - הכל היה תקין.
1. שוב עד מה חמור שהערך גדל כל כך מהר ב9/2012 היה 2.2 ב1/2013 48.
2. האם בדיקת us בטן נותנת תמונה מדוייקת?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ca 19-9 - תגובה
פרופ' דורון זמיר03/02/2013זו עלייה משמעותית ויש לשקול בירור נוסף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בודסוןגבריאל27/01/2013
אני חולה קרוהן משתמש בתרופות בודסון כשלושה שבועות במינון של 9 מ"ג לפני שבועיים קיבלת עירוי של רמיקייד פעם ראשונה אני סובל מפרקים בדרך כלל בשורש כף היד ובקרסול בצורה קלה אבל היום קיבלתי כאבי תופת בברך הימינית ובכתף השמאלית ואני לא יכול לזוז בכלל בכלל עכשיו. האם זה יכול להיות תופעה של הרמיקייד?
ובאיזו צורה אפשר להוריד את המינון של הבודסון וכל כמה ימים אפשר להוריד עוד שלוש מיליגרם במינון בבודסון.?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בודסון - תגובה
פרופ' דורון זמיר28/01/2013לא סביר שהבעיה הוא הרמיקד אלאא המשך המעורבות הפרקית התיעץ עם הרופא המטפל בנוגע להורדת מינון כי לא בטוח שזה הזמן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב בחזהאילנית27/01/2013
שלום צריכה עזרה בבקשה.
אני בת 30+3.לפני 6 שנים עשיתי גסטרוסקופיה ואמרו שיש לי דלקת בושט ורפלוקס.
מאז אני לקחתי תקופה של כמה שנים אומפרדקס.הרגשתי טוב והפסקתי.לפני שנה בחורף ניהיה לי כאבים חזקים בחזה וצריבות,שיעול ונזלת.....הלכתי לאף אוזן גרון הוא עשה לי בדיקה עם צינור ואמר לי שיש לי צרבת על מערכת הקול.שוב פעם התחלתי לקחת אומפרודקס ואחרי שבועיים הרגשתי יותר טוב......
היום כבר שבוע ימים אני שוב פעם עם כאב עז בחזה ושיעול עם נזלת שקופה,גירוד בגרון...רופא משפחה אומר שזה לא הצתננות עלה לי אומפרדקס מ20 ל40 פעמיים ביום....ממש כואב לי זה לא עוזר....מה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב בחזה - תגובה
פרופ' דורון זמיר28/01/2013ניתן להחליף לPPI אחר במינון טוב כנקסיום 40 מ"ג . אם כי הקליניקה שלך נשמעת שפעתית ולא בהכרח רפלוקס
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות אימונו - סרונילי27/01/2013
עקב ערך גבוה בבדיקת GGT נערכו לי בדיקות נוספות. אודה על קבלת הסבר באשר לממצאים:
Ana pattern Centromere
Anna Titer Post 1:640
DNA ab Conf Negative
crithidi Negative
Smooth muscle ab Negative
Mitochandrial AD Negative
Dna Ab 1
RNP index 0.3
RNPA 0.3
chromatin 0.6
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות אימונו - סרו - תגובה
פרופ' דורון זמיר28/01/2013יש לך טיטר מהותי חיובי של נוגדן נגד גרעין ואין עדות לשחמת ביליארית ראשונית
נוגדן כזה יש בהפטיטיס אוטואימוני אך גם בלופוס ובנשים מבוגרות בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיידק הליקובקטור פילוריענת27/01/2013
שלום רב,
בחודש יוני 2012 נמצא חיידק הליקובטור פילורי 19.67 קיבלתי את קוקטיל התרופה של קארין אנטיביוטיקה ואומפרדקס, כעת החיידק חזר שוב והתוצאה היא 19.83, קיבלתי כדורים דוקסילן 100, פלאגיל 250, קל בטן, אומפרדקס.
אני קוראת באינטרנט כל כך הרבה תגובות של אנשים ותופעות לוואי שמרתיעות אותי משימוש בתרופות אלו, מה גם שכתוב שלרוב האוכלוסיה יש את החיידק.
שאלתי היא האם זהו הטיפול המתאים והיחידי לחיידק זה ומעבר לכך האם יש טיפול אלטרנטיבי יעיל לחיסולו של החיידק?
הייתי במספר בתי טבע וכל אחד מציע פתרון אחר וסותר את הפתרון הקודם שקיבלתי.
לדוגמא שמן אתרי אורגנו.
אשמח מאד לקבל תשובה בנושא.
תודה מראש,
ענת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיידק הליקובקטור פילורי - תגובה
פרופ' דורון זמיר27/01/2013xאיננו מטפלים בחידק סתם אלא רק עם הוא סימפטומטי או עדיף אם יש דלקת או כיב בעטיו. אם את אסימפטומטית הייתי נמע מטיפול ואם את סימפטומטית ניתן לבצע גסטרוסקופיה על מנת לראות אם יש ממצא המצדיק טיפול (בנשים צעירות שכיחה NON ULCER DYSPEPSIA בה התועלת בטיפול מפוקפקת
במידה ומוצדק לטפל הייתי שוקלטיפול מורכב יותר עם TAVANIC ּOMEP/ ּAMOXYCILLIN ּMOXIFLOXACIN או ריפבוטין עם 3 האחרונים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחיידק הליקובקטור פילורי
ענת27/01/2013ראשית אני מודה לך על התשובה.
שנית הסימפטומים שיש לי הנם סימפטומים של הרגשת בחילות וכאילו גוש תקוע בגרון מה גם שלאחר אכילה ולו מועטה יש הרגשה של שובע ופעמיים קרה שבעת גיהוק האוכל עלה לי חזרה.
הבדיקה היחידה שעשיתי הייתה בדיקת נשיפה.
מדבריך הבנתי שהטיפול האנטיביוטי שאותו אני מקבלת לא מספיק במידה ויש לי סימפטומים.
אני מתנצלת לא הבנתי איזה טיפול אתה מציע האם תוכל בבקשה שוב לחזור על הטיפול שעלי לבקש מרופא המשפחה ולמה התכוונת באומרך שלושת האחרים.
אשמח לקבל את תשובתך בהקדם מכיוון שהיום התחלתי את הטיפול האנטיביוטי.
שאלה נוספת:
האם עלי ללכת לרופא גסטרו?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחיידק הליקובקטור פילורי - תגובה - תגובה
פרופ' דורון זמיר28/01/2013הסימפטומים שלך אינם מתאימים לחידק. בכל מקרה הייתי שוקל גסטרוסקופיה אחרי כשלון טיפול מרובע לראות אם יש הצדקה לנסיון טיפולי נוסף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תיפקודי כבד לא תקינים זה מדבק?דינה26/01/2013
תיפקודי כבד לא תקינים , שלא בסדר, כאשר האינזימים של הכבד לא בסדר , וגם עם כאבים בכבד כי הוא שומני, כל הדברים הללו מדבקים ? ובייחוד אם אדם שיש לו את כל זה, זה מדבק ? ומסוכן לתינוק להיות בקירבת אדם זה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיפקודי כבד לא תקינים זה מדבק? - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק26/01/2013על פניו לא נשמע שזה מדבק ך תבדוק עם הרופא המטפל שיש לו כל המידע עליך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שילשולמיכל26/01/2013
שלום רב,
אני בת 63. סובלת משילשולים חריפים ובלתי פוסקים. עברתי בירור גסטרו מקיף (קולונסקופיה, סי.טי, גסטרוסקופיה, קפסולה, אולטרסאונד בטן,נוגדים לציליאק). כל הבדיקות יצאו תקינות. נאמר לי שאני סובלת ממעי רגיש וקיבלתי תרופות שונות לטיפול בתסמונת, אך אף תרופה לא עזרה. רופא המשפחה הציע טיפול בתרופה סומטוסטטין.
1.מהי התרופה הזו?
2.האם אכן יכולה לעזור במצבי ולמי יש לפנות על מנת לקבל מרשם לתרופה?
3.האם יש תופעות לוואי לתרופה?
תודה רבה,
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שילשול - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק26/01/2013התרופה הזו רק למקרים של שלושל קשה לאחר טיפול נגד סרטן ובחולי aids לדוגמה.
אני חושב שצרך לברר העינן עד הסוף לפני מתן סןמטוסטטין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמדוע לא כדאי ליטול את התרופה
מיכל27/01/2013שלום,
תודה רבה על התשובה.
מדוע התרופה ניתנת רק במקרים אלו? האם יש לתרופה, תופעות לוואי ?
האם יש סיבה לא לתת אותה לסובלים משילשול חריף?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמדוע לא כדאי ליטול את התרופה - תגובה
פרופ' דורון זמיר03/02/2013לתרופה תופעות לוואי משמעותיות ויש להשתמש בה בזהירות בשל השפעתה על כלי הדם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשילשול - תגובה - תגובה
פרופ' דורון זמיר28/01/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחסרה התגובה
מיכל28/01/2013שלום רב,
הודעת התגובה יצאה ריקה.
אודה מאוד אם תוכלו לענות שוב?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מאוד אודה לתשובה מהירה, אני לחוצהאנונימית25/01/2013
יש לי, ככל הנראה, IGAN. לא עושים ביופסיה כרגע כי לא נראה שיש צורך מיוחד (ערכים סבירים, הכדורים מורידים מעט).
אני מרגישה כרגע שורף במתן שתן - אבל רק בסוף. צריבה קלה. בנוסף מעט כאבים בבטן התחתונהוכאבים שבאים מתוך הנרתיק.
האם יש צורך למהר לבצע בדיקת שתן, שחלילה אם יש דלקת בדרכי השתן לא יהיה סיבוך, או שאפשר לחכות ליום ראשון?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מאוד אודה לתשובה מהירה, אני לחוצה - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק26/01/2013אם אין חום ניתן לחכות עד יום א.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בהמשך לשאלה על ירידה במשקלרונית25/01/2013
בהמשך לשאלה בנושא ירידה במשקל, אציין, כי לא ירדתי בכמות האוכל, האם יכול להיות שניתנה לי בדיקת MRE, גם לשלול גידולים, האם ה-MRE מבחין בגידולים במעי הדק? תודה ושבת שלום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהמשך לשאלה על ירידה במשקל - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק26/01/2013mre יכול לאבחן היצרויות במעי הדק והתעבות של הדופן.
יש אחנות שונות למצאים אלו כולל דלקת וגם גידול.
לא ניתן להבדיל בקלות בהדמיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח בדיקההמוטרד?!25/01/2013
פענוח בדיקה:המצאות יתרות ברזל פי 3 מהמקסימום של תחום תוצ, הבדיקה ומצד שני רמת הברזל בדם נמוכה מהמינימום של תחום תוצ, הבדיקה-מה הגורם לאי העברת הברזל באופן תקין לדם?
כמו כן, תוצאות בדיקה כמותית של HCV שלילית, אך יש פוזיטיביות בבדיקת המצאות נוגדנים בדם למלחמה בוירוס HCV.חלף כחודש ממועד שליחת בדיקת הGENO וטרם נתקבלה תשובה.המשמעות מדאיגה"?
אציין כי מדובר בבדיקות לאחר סיום שנת טיפןל במחלת HCV
תודה להבהרתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח בדיקה - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק25/01/2013עדיף להציג שם הבדיקה והתוצאה ולא תיאור מילולי.
במצבי דלקת יש עליה בפריטין ואולי לזה אתה מתכוון.
נשמע שהטיפול נד hcv הצליח.
יש נוגדנים ותמיד יהיו אבל אין חומר גנטי בדם- ולכן גם לא ניתן לבדוק גנוטייפ כי אין נגיף בדם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירידה במשקלרונית24/01/2013
שלום, הנני בת 44, בשנה וחצי האחרונה הורדתי כ-26 קילו בלי דיאטה, כאשר הבדיקות האחרונות הראו כי ה-TSH תקין, ספירה תקינה, פריטין 34, אלבומין 4.6 כולסטרול 276, CA 19-9 גבולי.סמנים דלקתיים שליליים. בגסטרוסקופיה כרתו 3 פוליפים FGP מתוך 10 שהיו. בקולונסקופיה כרתו 2 פוליפים TA. הנני סובלת לעיתים מכאבי בטן ימנית עליונה ולפעמים גם הכאבים נוטים מטה, כמו גם, כאבים לפעמים ומין צריבה באמצע הבטן.אציין כי יש לי יציאות רבות ברובן, אך לא כולן, רכות עד שלשול. CT לכל הגוף, שערכתי לפני כ-11 חודש, לבירור ירידה במשקל וחיפוש אחר ממאירות, תוצאותיו היו בלוטות לימפה מוגדלות בצוואר וקישרית על בסיס פלוירלי באונה ימנית עליונה והצללה בעיקר פסית. לאור המשך ירידה במשקל נשלחתי ל-EUS ללבלב שיצא תקין ואני ממתינה לבדיקת MRE. שאלתי היא האם בדיקת MRE יכולה לגלות גם גידולים ומהי מטרתה ומה יכולה להיות הבעיה בכלל? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירידה במשקל - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק24/01/2013mre מדגים מעי הדק.
אנני יודע הסיבה אך אם כל הבדיקות תקינות לעתים יכולה להיות בעיה של ירידה בכמות האוכל-משני לבעיות בליעה ודכאון למשל.
מציע להבדק אצל דיאטנית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרופת אומפרדקסאוריה24/01/2013
האם תרופת אומפרדקס יכולה להנתן לאדם שעבר כריתת קיבה לפני שנים רבות?
האם יש לתרופה זו עוד השפעות חוץ מההשפעה הידועה של סתירת חומציות מיצי הקיבה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרופת אומפרדקס - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק25/01/2013אם כתוצאת הניתוח אין הפרשה של חומצה אז לא תהיה השפעה של אומפרדקס.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רפלוקס +שבר סרעפתידינה23/01/2013
האם תחושת המלאות אחרי ארוחה קלה ומעטה יכולה להיות כתופעת לוואי לתרופות
אני צריכה לעשות הפסקות גדולות במשך הארוחה.
מטופלת באומופרדקס 40 בבוקר וגאסטרו 40 בערב. גאסטרוסקופיה תקינה.
דינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רפלוקס +שבר סרעפתי - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק23/01/2013קשה לדון עלזה- אך מציע להבדק אצל רופא גסטרו על מנת לבדוק שאין בעיה בקיבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת נשיפה לקטוזמאיה23/01/2013
עשיתי את הבדיקה הנ"ל, התוצאות הן:
1
1
4
17
81
182.
הבנתי שאכן קיימת רגישות ללקטוז.
אשמח לשמוע האם יש לזה רמות, ואם כן מה הרמה שלי?
ואולי אם יש תשובה לאיך יתכן שבבדיקה היו בעיקר גזים ואי נוחות בבטן, אבל ורק פה ושם דקירות. לעומת זאת כשאכלתי מנה של פסטה ברוטב שמנת התפתלתי מכאבים? הרי לא אמור להיות בבדיקה כמות רבה יותר של לקטוז?
תודה רבה!!
בת 21* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת נשיפה לקטוז - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק23/01/2013יש חוסקר לקטייז.
קשה להסביר התגובה לפסטה אך זה לא רק לקטייז.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

