מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צרבות לאחר שימוש בחמוציותצבי23/01/2013
שלום,
בגלל דלקות בדרכי השתן השתמשתי במינון גבוהה של כדורי חמוציות(כתוסף מזון) לאחר תקופה של שבועיים שימוש בחמוציות התחילו אצלי צרבות.
עם החמוציות הפסקתי מייד, אבל כבר מספר שבועות אני עם צרבת, אומפרדקס לא עוזר לצרבת בכלל. טאמס בדרך כלל עוזר מאוד אבל אני צריך לקחת 6-9 טאמס ביום.
שאלתי היא מה לעשות הלאה, להמשיך לקחת טאמס ולהפסיק את האומפרדקס?
מה יכולה להיות הסיבה לצרבות?
אני בן 35 בריא, בעבר היה לי הליקובטר (אבל אז הצרבת הייתה חולפת עם אומפרדקס)
תודה
צבי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צרבות לאחר שימוש בחמוציות - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק23/01/2013לא נשמע לי הגיוני שטומס עוזר ואומפרדקס לא- אומפרדקס מפסיק יצור החומצה וטומס רק מנטרל קצת.
מציע נסיון עם אומפרדקס במינון גבוה.
גם יש כל כך הרבה חומצה בקיבה שתוספת חומציות לא רלונטי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה! לקחתי אומפרדקס
צבי24/01/2013לקחתי אומפרדקס במינון של 4 ליום ועדיין ללא הטבה... והטאמס כן עוזר...
יכול להיות שהליקובקטר חזר? בעבר אומפרדקס במינון של 1 ביום היה עוזר לצרבת מההליקובקטר
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה! לקחתי אומפרדקס - תגובה
פרופ' דורון זמיר28/01/2013נסה להחליף לPPI אחר לנטון או נקסיום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צואה צפהאלמונית22/01/2013
שלום,
אני חולת IGAN
בנוסף כרגע עורכת בדיקה לרגישות ללקטוז.
היה לי דם טרי בצואה (אדום בהיר, בצואה עצמה וטיפותנ על הנייר).
הצואה שלי כמעט תמיד צפה.
אני מתרוקנת אחת ליומים - שלושה.
הרופא לא התייחס לצואה צפה, ומכתבות שניסיתי לקרוא נראה שיש מקום לבדיקה, האומנם? מה יש צורך לבדוק?
סובלת מכאבי בטן כללים, גזים, בחילות, בטן נפוחה, סחרחורות, חולשה ועייפות כרונית.
בת 21.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צואה צפה - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק22/01/2013צואה צפה מעלה חשד לתת-ספיגה.
יש לשלל מחלת צליאק על ידי בדיקת דם.
אנני חושב שיש חשיבות לתדירות ההתרוקנות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהדן22/01/2013
שלום האם ידוע השפעת כדורי חרדה לזמן ממושך על כבד שומני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק22/01/2013לא חושב שיש השפעה גדולה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- CT בטן תוצאות מלחיצותאלה22/01/2013
שלום!
אמי עשתה CT בטן לפני כחצי שנה בCT הובחן:בחלק הפרוקסימלי של גוף הלבלב ניתן להבחין בממצא ציסטי בקוטר כ 5 מ"מ.
והאדרנלים תקינים.
הרופא המליץ על CT נוסף למעקב בעוד חצי שנה - בCT אחרןן התשובה היא : הלבלב עם מספר ציסטות זעירות, קרוב לוודאי שלוש, בקוטר מירבי עד 12 מ"מ.אין שינוי בהשוואה לבדיקה הקודמת. פרט לכך הלבלב בצורה, גודל ומרק תקינים.אין עדות להסננה של השומן מסביב ללבלב או בסמוך לממצאים הציסטיים המתוארים
אני רוצה לשאול למה כתבו שאין שינוי כאשר ב פעם ראשונה הובחנה ציסטה אחת קטנה כ5מ"מ ועכשיו 3 בגודל 12מ"מ? והכיחשוב האם זה מסוכן ומעיד על מהשהוא מאוד רציני ו מה עלינו לעשןת
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר CT בטן תוצאות מלחיצות - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק22/01/2013אני גם לא מבין איך כותבים שאין שינוי.
לדעתי יש לשקול כריתה כירוגית של חלק של הלבלב עקב החשד של משהו גידולי ולמנוע סיבוכים בעתיד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ממש דחוף להיום - הבדיקה מחראלמונית22/01/2013
אני עורכת מחר בדיקת נשיפה ללקטוז, אני עושה את הדיאטה המסויימת וכתוב שמותר לאכול ולתות אך ורק מהתפרטי המצויין, ולא מופיע מים. השאלה האם מותר לשתות מים?
אף אחד לא עובד היום כדי לענות לי, ובנתיים - אני לא יודעת אם זה מותר או אסר ולא שותה... (שתיתי חצי כוס, אם אסור - זה יפריע?).
אשמח למענה , תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממש דחוף להיום - הבדיקה מחר - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק22/01/2013לדעתי ניתן לשתות מיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בצד ימין מאחורי הצלעות ובגבא22/01/2013
שלום,כבר כמספר שבועות יש לי כאבים שהתחילו מצד ימין מאחורי הצלעות. לפני כשבוע התחיל גם כאב/ תחושבת אי נוחות בגב בצד ימין וכאילו משהו מפריע לי (לא ממש כואב) מאחורי הצלעות.
בנוסף-אני סובלת מבחילות הולכות וחוזרות ומעייפות.(התיאבון כרגילץ לא ירוד). בדיקות דם כולל תפקודי כבד ותוספתן-יצאו תקינות. אולטראסאונד בטן עליונה-גם תקין.
גסטרולוג שהייתי אצלו המליץ על גסטרוסקופיה,כשהשערתו היא שארקוקסיה שלקחתי בשל פריצת דיסק גרמה לדלקת בקיבה. הוא לא חושב שזה קשור לכאבי הגב, למרות שלי נראה שזה כן קשור.
אני מאוד מודאגת שמא יש לי משהו במעי הגס. (סבתא שלי נפטרה מסרטן המעי הגס).
האם לעשות קולונוסקופיה? CT?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בצד ימין מאחורי הצלעות ובגב - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק22/01/2013אני לא יודע גילך.
אם אתה מעל 50 אז ממלא יש מקום לבצע קולונוסקופית סקר.
לא ברורה לי מקור הכאב- יתכן מהשלד ולא ממערכת העיכול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הוצאו מגופי בקולונוסקופיה 9 פוליפיםמודאג21/01/2013
שלום רב,
אמש עברתי הליך קולונוסקופיה במחלקה גסטרואנטרולוגית.
הוצאו מגופי 9 פוליפים בקטור 3-4 מ"מ כל אחד, ונאמר לי שישנם 15 פוליפים נוספים שיש להוציאם, ועל-כן נקבע לי בהקדם תור להליך קולונוסקופיה נוסף בו גם ה-15 שנותרו בגופי יוצאו.
מה המשמעות של 9 פוליפים שהוצאו מגופי, וכן המשמעות של 15 שנותרו? ומהי הדחיפות של הוצאת ה-15 הנוספים?
אשמח לדעת, שכן אני מודאג ביותר.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הוצאו מגופי בקולונוסקופיה 9 פוליפים - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק22/01/2013קודם כל יש לחכות לתשובה של הפטולוגיה של סוג הפוליפים.
יתכן מאוד שיש מחלה גנטית שגורמת לפוליפים ורצוי יעוץ גנטי.
אם יש הרבה פוליפים יש צורך למעקב צמוד להוציא אותם בתדירות של לחות פעם ב3 שנים.
צריך לסכם הממצאים עם הרופא גסטרו לאחר הוצאת הפוליפים ולאחר תשובה של הפטולוגיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- GGTנילי20/01/2013
שלום
לא נעניתי ולכן אני פונה שוב.
אני בת 60, נוטלת כדורים אלטרוקסין וסימבקור.
בבדיקת דם התקבלה תוצאת GGT בערך של 219
הבדיקה נעשתה ללא צום לפני כן ,האם יתכן שזו הסיבה לערך כל כך גבוה ואם לא, מה יכולה להיות הסיבה. יצויין שאני מרגישה טוב, ב US וב CT של הכבד לא נמצא ממצא חריג גם בדיקות צהבת A,B,C נמצאו תקינות.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר GGT - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק21/01/2013קודם כל זה לא קשור לצום.
יש מספר אבחנות אפשרויות.
הכי שכיח כבד שומני אך יתכן מילה בשם primary biliary cirrhosis.ֿ
מציע לבצע בדיקת דם ama ולהפנות לרופא כבד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעקב כבד שומנישי20/01/2013
שלום
מה המעקב הנדרש לאחר אבחנת כבד שומני ?
באיזו תדירות נדרש US ובדיקות דם. ואלו פרמטרים בודקים בבדיקות הדם ?
תפקודי כבד בסיסיים בלבד ( ALT - AST - בילורבין- ALK phos ), או שיש עוד פרמטרים ? (אודה לך אם תוכל לפרט)
והאם זה משנה האם התפתחה גם דלקת על רקע כבוד שומני או שלא?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעקב כבד שומני - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק20/01/2013תלוי על המצב בביופסיה ובדיקה מקבילה ל חודרנית.
המעקב בעיקר אנזימי הכבד אך אם יש שחצת יש צורך במעקב יותר צמוד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צרבת ובחילותששש20/01/2013
שלום,
יש לי כבר 3 חודשים תחושה של צרבת ברום הבטן ובחילות קלות, זה בא והולך
בדיקת הליקובקטור יצאה שלילית, בדיקת דם כללית תקינה, חוץ מברזל נמוך שבעקבותיו בדקו לי דם סמוי בצואה ויצא שלילי. נראה לי שיש סוגי מזונות שמחמירים כמו למשל שוקולד או מאכלים שומניים. כמו מה זה נראה? תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צרבת ובחילות - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק20/01/2013יתכן רפלוקס ודרוש נסיון טיפולי עם תרופות נגד חומצה.
אם אין הטבה יש מקום לשקול גסטרוסקופיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
ששש21/01/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בצד ימין של הבטן ועוד שאלהאסי19/01/2013
שלום
שתי שאלות לי בבקשה:
א. יש לי כאבי בצד ימין של הבטן לכיוון מותן ימין. אובחן אצלי שבוע שעבר גם רגישות ללקטוז וגם חיידק הליקובקטר פיילורי. האם כאבים בצד ימין הם סימפטום למה שאובחן?? אני חושש שזאת אבחנה נוספת אבל לא זאת שמסבירה את הכאבים בצד ימין של הבטן.
ב. בעקבות האבחנה של החיידק התחלתי לקחת אנטיביוטיקה - מוקסיפן פורטה 500 מ"ג, קלרידקס 250 מ,ג ואומפרדקס z וכבר יומיים שלמים אני משלשל יציאות נוזליות מאוד כשלוש פעמים ביום- האם זה תקין??
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בצד ימין של הבטן ועוד שאלה - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק20/01/2013יתכן מאוד שאין קשר בין התלונות לבין החידק.
מעל 50% של תושבי המדינה נושאים את החיידק רובם ללא תלונות.
השלשול כנראה תופעת לואי של הטיפול האנטיביוטי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יציאת קיבהאלמונית19/01/2013
הייתי אצל גסטרולוג בגלל כאבי בטן, גזים, בחילות, משקל לא יציב, חולשות ועייפות, בטן נפוחה.
באותו יום שהייתי אצלו, יום חמישי בערב, הייתה לי יציאת קיבה שהיה בה דם אדום חלש, והיא הייתה יציאה רכה.
הרופא אמר לעקוב אם יש שוב דם, אבל עד עכשיו לא הייתה לי עוד יציאה (יומים מאז).
מה זה יכול לומר? יש לו תור אליו עוד שלושה חודשים, אני עורכת בדיקה לאי סבילות ללקטוז, ומורידה מהתפריט לקטוז וקטניות, אקח לאחר חודש CREON ואחזור אליו לאחר שלושה חודשים.
השאלה האם אני צריכה לחזור קודם? האם העובדה שאין יציאות כל יום (לא ידעתי מה להשיב לו, כי לא שמתי לב, ורק כעת הנתי שאכן אין לי כל יום) משנה את האבחנה? את הטיפול? מוסיפה?
אשמח בבקשה לעמנה.
בת 21, חולת (בגדר השערה) IGAN. מטופלת בטריטייס 1.25 מ"ג ליום.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מוסיפה -
אלמונית19/01/2013קצת לפני שיש לי יציאה, יש כאבים באזור פי הטבעת ומעט פנימה. יש ריח לא נעים.
לעיתים יש כאב ביציאה, אבל לרוב אין עצירות או כאב חזק. (לפני כן, כאב שגם יכול לשתק לכמה רגעים, עד שאני מתפנה).
שוב, תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיציאת קיבה - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק20/01/2013יתכן שיש מקום לבצע קולונוסקופיה קצרה כדי לגלות מקור הדימום.
אם את מוטרדת מציע להפנות שוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהדנה18/01/2013
שלום, לאחר בדיקת גסטרוסקופיה נתגלה אצלי בקע סרעפתי קטן.. האם זה מסוכן? האם זה פוגע בגוף? האם אצטרך טיפול כל החיים ? האם הורדת משקל ( אני שוקלת 60 וצריכה להיות 50 קילו בלבד ).. האם ירידה במשקל וטיפולי רפלקסולוגיה יעזרו ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק20/01/2013בקע זה מאוד שכיח ולא כל כך מסוכן לרוב.
אין ספק שירידה במשקל תורמת.
לרוב טיפול נגד חומצה וירידה במשקל עוזר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת GGTנילי17/01/2013
שלום
אני בת 60, נוטלת כדורים אלטרוקסין וסימבקור.
בבדיקת דם התקבלה תוצאת GGT בערך של 219
הבדיקה נעשתה ללא צום לפני כן ,האם יתכן שזו הסיבה לערך כל כך גבוה ואם לא, מה יכולה להיות הסיבה. יצויין שאני מרגישה טוב, ב US וב CT של הכבד לא נמצא ממצא חריג.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת
נילי17/01/2013גם בדיקות צהבת A, B, C, תקינות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בבטן התחתונה צד שמאלאלי17/01/2013
שלום.
חייב עזרה רפואית דחופה בבקשה!!
לפני שלושה ימים התחיל לי קושי בנשימה וחירחורים האזור החזה..
ביחד עם זאת היה לי חום גבוה מאוד 39.8,
הרופא משפחה התרשם מדלקת בדרכי הנשימה והתחיל איתי טיפול בקורטיזון 20 מ״ג x2
יום למחרת החלו לי כאבים חזקים כמו שאי אפשר לתאר במילים באזור הבטן התחתונה בצד שמאל( טיפה מעל המפשעה )
הכאב מורגש הכי חזק בזמן שיעול ,התעטשות ונשימה עמוקה אשר מגרה את הכאב ולאחר מכן אני מתחיל להשתעל בגלל הקושי בנשימה ופשוט סובללל מכאבים שבחיים לא חשבתי שאסבול..
שחזרתי לרופא המשפחה עם התלונה הזאת הוא שלח אותי מיד למיון לצילום בטן+חזה ובהעדר ממצא בצילום להפנות דחוף לכרורגי...
אתמול הייתי בבית החולים סורקה משעה 22.30 עד השעה 6.37 בבוקר..ולאחר בדיקת דם וצילום בטן וריאות אמרו לי שאין כלום ואני ימשיך ברור אצל הרופא המטפל,
המשכתי להתלונן על כאבים חזקים בצד שמאל של הבטן התחתונה ובקשתי לעשות אולטרסאונד או לפחות לראות רופא כרורגי כמו שהרופא שלי בקש..אמרו לי שאין צורך באולטרסאונד וגם לא ברופא כרורגי..(כל זה אומרת לי האחות) ושחררו אותי לביתי...
כרגע אני סובלל מהכאב החזק והוא רק מחמיר...
המרפא שלי לא עובדת היום ורציתי לדעת מה לפי דעתך זה יכול להיות והעם עלי לחזור למיון ולדרוש אולטרסאונד??
דרך אגב אני חייל משוחרר על רקע רפואי סובל ממספר רב של מחלות מתוכם ibs וחשד לibd
נ.ב- הוספתי תמונה של האזור הכואב..
תודה מראש על התשובה,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בבטן התחתונה צד שמאל - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק20/01/2013לא ניתן לתת אבחנה דרך הפורום. הרבה פעמים אולטראסאונד אינה בדיקה טובה לכאבים מסוג אלו.
יש להמשיך לאחר בדיקה של הרופא המטפל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

