מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מלטומה בקיבהאיריס21/05/2013
לבתי בת 21 אובחן בבדיקת גסטרו שעברה לפני 4 חודשים בקע סרפתי כיב קיבה וחידק אליקובקטור . קיבלה טיפול משולש לאליקובקטור ונידרשה לעבור אחרי חודש שוב בדיקת גסטרו אך בגלל שהיא בדיוק השתחררה מהצבא היא לא יכלה לבצע את הבדיקה היא עשתה אותה רק אחרי חודשים בבית חולים אחר ושם התחיל חשד למלטומה רק אחרי חודשים נוספים בבדיקת גסטרו נוספת נילקחו בייובסות רבות ושם התגלה סופית כי יש לה מלטומה .האם היה אפשר למנוע את המלטומה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מלטומה בקיבה - תגובה
פרופ' דורון זמיר23/05/2013אני מניח שאת מתכוונת לMALT LYMPHOMA . אמנם לעיתים טיפול המחסל הליק. מחסל המחלה אך אני בספק אם טיפול מספר חדשים קודם היה מהותי יותר קרוב לוודאי שכבר אז היתה לימפומה שלעיתים קשה לאבחנה אנדוסקופית והיסטולוגית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יציאותשלי21/05/2013
שלום רב
אני בת 36
מזה תקופה אני מרגישה שכל בוקר יש לי יציאה דחופה כלומר אני קמה בבוקר ואחרי זמן מה אני חייבת ללכת לשירותם דחופ ויש לי יציאה רכה, חשבתי שזה בגלל שאני לוקחת ברזל אבל הפסקתי אותו למס ימים ואין שינוי, זה לרוב קורה רק פעם אחת ביום, ולעיתים אני מרגישה תחושה של אי נוחות אבל לא משהו חזק, מה זה יכול להיות?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יציאות - תגובה
פרופ' דורון זמיר23/05/2013לכך יכול לגרום אפילו שינוי בתזונה. שלחי צואה לתרבית ולכי למרפאת גסטרו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המשך טיפולאביב21/05/2013
בבדיקת גסטרו אשר אשר עשו לי מצאו שיש לי:
2 ארוזיות 5 מ"מ, קיבה היפוך אודם קל. ובביופסיה כתבו FROM THE ANTRUM /SHOWING A SMALL LYMPHOID AGGREGATE
אני לוקחת אומפרדקס, השאלה היא האם אני צריכה לעשות גסטרוסקופיה שוב לאחר חודשיים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך טיפול - תגובה
פרופ' דורון זמיר23/05/2013מצטער חשבתי שמדובר במעבר וושט קיבה לגביו נכון רפלוקס כסיבה ולא כך הוא. אין חידק בביופסיה כך שחדשיים אומפרדקס בלבד ואח"כ לפי תלונות. בממצאים כאלה בקיבה יש נטיה לחזור על הבדיקה לאחר 2-3 חדשי טיפול. אל תתיחסי לתשובתי הקודמת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תשובה דחוףףףף!!!ה19/05/2013
בדיקת גסטרו ובה נלקחה ביופסיה עם חשד לצליאק מה אומרת התשובה?
duodenum biopsy:
villous atrophy with crypt hyperplasia.chronic active inflammaatory infiltrate and increased intraepithelial lymphocytes.consistent with celiac disease/* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוףףףףף
הד23/05/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה דחוףףףף!!! - תגובה
פרופ' דורון זמיר23/05/2013מתאים לצליאק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות במערכת העיכולx18/05/2013
אני בן 20 סובל
מבעית עצירות בזמן ישיבה בשירותים
[1]
הכל בסדר בדקות הראשונות של "התפנות" אבל אחר זמן מה יש לי עצירות
ואני מרגיש יש לי עדיין צואה בחלחולת.
אחרי שאני מרגיש שסיימתי אני צריך לנגב עם נייר טואלט שלם ומגבונים
בשביל שלא יהיה סמיני צואה.
[2]
האזור מסביב לפי הטבעת לח באופן תמידי.
[3]
בריחת גזים ללא הרגשה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיות במערכת העיכול - תגובה
פרופ' דורון זמיר19/05/2013קרוב לוודאי שיש לך מעי רגיש בלבד כדאי לנסות תוספת סיבים בתזונה ולהגיע למרפאתגסטרו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הליקובקטור פילורייוני17/05/2013
נמצאתי חיובי לחיידק הנ"ל.
אין לי תסמינים כל שהם מהחיידק הזה, פרט לאקנה (שלא נובע מסיבה הורמונלית או תזונתית), וטינטון.
האם יש קשר בין אקנה להליקובקטור פילורי? האם יש קשר בין טינטון להליקובטור פילורי?
האם יש לי צורך לטפל בחיידק הנ"ל במידה ואני לא סובל מהתסמינים שהוא גורם?
כיצד נדבקים בחיידק?
במידה ואני מקיים יחסי מין עם גברים - האם ניתן להידבק בחיידק מקיום יחסי מין עם גברים?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הליקובקטור פילורי - תגובה
פרופ' דורון זמיר19/05/2013למרות שהליקובקטר נקשר לכל הסתמנות אפשרית גם בגלל היותו במרבית האוכלוסיה עד זקנה איני רואה קשר אמיתי ואין הכרח בטיפול (אגב תואר קשר לרוזציאה וגםלטיניטוס-אך לא רציני).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עור שורף בפי הטבעת ביציאות וגזיםדן17/05/2013
שלום.
לפני שאתה מפנה אותי לפורום פרוקטולוגיה, נצא מנקודת הנחה שהבעיות הפרוקטולוגיות והדרמטולוגיות נשללו (ראיתי כבר 8 כירורגים ן 3 רופאי עור).
השאלה היא האם יכול להיות איזשהו מצב של יתר חומציות במערכת העיקול, שמגרה את העור בעת יציאה, וגם בעת גזים (נדיר ככל שיהיה).
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עור שורף בפי הטבעת ביציאות וגזים - תגובה
פרופ' דורון זמיר19/05/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהענית לי הודעה ריקה...
דן19/05/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה קודם למה..עזרה בבקשה..מיקי17/05/2013
שלום רב, בת 29, לאחר בעיות בריאות מרובות תוך שנתיים:
קרשיות יתר לאחר בירור של 4 הפלות
ואנדומטריוזיס
לפני חצי שנה עשיתי בדיקת דם כללית ותפקודי כבד היו גבוהים מאז עשיתי עוד בדיקה ועדיין היו תפקודי כבד גבוהים והרופאת משפחה שלי לא טרחה לבדוק וכעת בדיקת דם שלישית - הם לא ירדו ואף עלו , תת פעילות בלוטת תריס , כולסטרול וטריגליצרידים.... אני אוכלת בריא לא אוכלת בשר אלא רק דגים ירקות פירות ואגוזים ופעילה מעט...
יש לי כאבים כרוניים בבירור שמתמשך יותר מדי זמן שכם ימין כמו דקירות. ומקרין לצוואר וגרון ימין ואני מתחילה מאוד לדאוג לאור תוצאות בדיקות הדם.... אני חשבתי להתחיל טיפולי פוריות (אין לי ילדים) אך אני מרגישה שמשהו ממש לא בסדר איתי ולא יודעת מה לעשות קודם- בירורים בדיקות... לאיזה סוג של רופא כדאי לפנות.... האם יש משהו בינתיים שאפשר לעשות כדי להקל על הגוף מבחינת התזונה? התוצאות שהתקבלו : got- 55 gpt - 70 שני בדיקות לפני גם חרג מטווח הנורמה ולא ירד מאז... ה HDL גבוה , כולסטרול 240 וטריגליצרידים 188.... אני אוכלת בריא מאוד מאחר ויש לי את הקרישיות אנדומטריוזיס ועד עכשיו ניסיתי הריון.... בבקשה... מה קודם? לאן לפנות? אשמח לתשובה על מה זה יכול לרמז מאחר ועברתי מספיק עד עכשיו בשביל להתרגש מזה..... תודה לתשומת הלב , מיקי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה קודם למה..עזרה בבקשה.. - תגובה
פרופ' דורון זמיר19/05/2013ההפרעה רקלה ואם יש לך עודף משקל סביר שכל רקע כבד שומני האם נלקחה סרולוגיה זיהומית ואוטואימונית? כדאי לעשות US בטן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלפרופסור דורון
מיקי19/05/2013תודה על תגובתך המהירה! אני לא מלאה אלא עליתי במשקל.. יש לי בעיה פתאומית בבלוטת תרס וכאבים גם איזור הצוואר וגם איזור שכם ימין. האם יכול להיות שבלוטה קודמת לכבד או כבד לבלוטה? תודה רבה לך שוב!
בהתאם לתשובתך אפעל, מיקי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקסיום תופעות לוואיגליגל16/05/2013
אני נוטלת כבר 4 חודשים נקסיום 40 מ"ג ביום-כתבתי בהודעה למטה לגבי בעיות של יובש בעיניים והמלצתכם הייתה להחליף כדור מאותה משפחה. האם מוכרת התופעה של יובש בעיניים?
בנוסף שמתי לב שממש התגברו אצלי סימני דכאון בתקופה האחרונה(סבלתי מידי פעם מדכדוך קל-לא בעוצמות כמו שכרגע) -ועכשיו קראתי שבהחלט לנקסיום יכולה להיות השפעה בעניין.
מה עושים? אני עם רפלוקס.
אופרדקס לא עוזר לי
קונטרלאק גרם לי למיגרנות נוראיות...
מה נשאר??
בברכת תודה על כל הכוונה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נקסיום תופעות לוואי - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק16/05/2013בבדיקה אצלי א מצאתי דכאון כתופעה לואי שכיחה של נקסיום אךיתכן וזה נדיר מאוד. נשאר גם לנסופרזול מהקבוצה הזו.
אם לא ואם לא מגיבים לזנטק 300 מ"ג 2- יתכן ויש מקום לשקול ניתוח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפטיטיס Bשאלה16/05/2013
שלום ד"ר
בבדיקות שעשיתי לגילוי צהבת B נמצא שכל התשובות יצאו שליליות!
אך בבדיקה לגילוי נוגדנים שנוצרים כתוצאה מהדבקות בוירוס יצאה תשובה שלילית שלצידה הערך 0.120 רציתי לדעת בבקשה על מה ההערך הזה מעיד?
האם זה מעיד על הדבקה? מה שנשמע לי לא הגיוני מהסיבה שהתוצאה יצאה NEGATIVE האם יתכן שמדובר בסטיית תקן במעבדה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפטיטיס B - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק17/05/2013התשובה אומרת שאין לך חסינות מפני נגיף b ושכדי מאוד לקבל חיסון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפטיטיס B - תגובה
פרופ' דורון זמיר23/05/2013אין לך נגיף ואינך מחוסן (אין טיטר מגן טוב)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המעי הגסשאלה16/05/2013
שלום ד"ר
אני בחורה רזה, ולפעמים בעיקר לפני יציאה, אני מסוגלת להרגיש בעת מישוש של הבטן התחתונה מצד שמאל משהו קשה וארוך - לדעתי זה המעי הגס
לרוב לאחר יציאה אני כבר לא מרגישה את המעי
רציתי לשאול האם יתכן שזה נורמלי ששאני מרגישה את המעי שלי כאשר הוא מלא?
כי אני רזה...
בבקשה תתייחס לשאלתי הספציפית האם יתכן שזה נורמלי?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המעי הגס - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק16/05/2013כן בהחלט ניתן למשש מעי באנשים רזים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קולונסקופיה בגיל 90דליה16/05/2013
אמי בת 90 בתאריך 6 למרץ 2012 המוגלובין 12.8 בתאריך 14 לאפריל 2013 המוגלובין 11.7 רופא המשפחה ממליץ על בדיקת קולונסקופיה האם זה לא מסוכן בגיל 90 לעשות בדיקה זו ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קולונסקופיה בגיל 90 - תגובה
פרופ' דורון זמיר16/05/2013זה אכן מסוכן ובגיל זה נעשה בד"כ במסגרת בי"ח. יש בדיקות חילופיות כמו CT COLONOSCOPY ועדיין הייתי לוקח ערכי ברזל בטרם החלטה ומבצע בדיקה רקטלית טובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקסיום ויובש בעינייםגליגל15/05/2013
אחרי שימוש של 3-4 חודשים בנקסיום התחילה לי תופעה של יובש קיצוני בעיניים האם יכול להיות קשר?
אני לוקחת 40 מ"ג ביום.
בנוסף בשלב זה נעלמו התסמינים(היה ריפלוקס די קשה התחלתי במינון של 80 מ"ג ליום ובהמשך עברתי ל40 מ"ג ליום) האם אפשר להפסיק את הכדור? או אולי להוריד לחצי מינון? או יום כן יום לא?
חג שמח בברכת תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נקסיום ויובש בעיניים - תגובה
פרופ' דורון זמיר16/05/2013נסי להחליף בכדור אחר מהמשפחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רפלוקס+שבר סרעפתידינה13/05/2013
אני מטופלת בנקסיום 40 , מהו תווך הפעולה של התרופה, ומתי כדאי לקחת כדי שתשפיעה גם בלילה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רפלוקס+שבר סרעפתי - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק13/05/2013יכול להשפיע במשך 24 שעות.
יש לקחת רבע שעה לפני אוכל אך השעה אינה חשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת c.tיפית13/05/2013
שלום רב
בבדיקת c.t בטן פרוטוקול לבלב .
כבד- בגודל תקין, המינגיומה קטנה תת קפסולרית באונה הימנית של הכבד בקוטר המירבי 1.6 ס״מ. באונה הימנית של הכבד בסגמנט 5 הודגם נגע נוסף היפודנסי בעל גבולות בלתי סדירים בקוטר 1.7 ס״מ טיבו אינו ברור.
הלבלב בגודל תקין, בגוף הלבלב הודגמו שני תהליכים היפודנסים מתחברים אחד עם השני בקוטר עד 1.2 ס״מ בעלי צפיפות נוזל, ללא האדרה פתולוגית לאחר הזרקת חומר ניגודי. צינור הלבלב מודגש צמוד לנגע זה. נגע דומה בראש הלבלב בקוטר 0.7 ס״מ .
ללא הסננת שומן או קשרי לימפה מוגדלים מסביב.
מה משמעות הממצאים ?
מהו השלב הבא בבדיקות ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת c.t - תגובה
ד''ר סטיבן מלניק13/05/2013יתכן ויההי צורך לבצע אולטרסאונד דרך אנדוסקוף כדי להעריך טיב הממצא בלבלב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

