מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בעית דםפזית23/04/2013
ראיתי שהדם שלי מיתחלק לשני סוגים מים כימעט שקופים והרבה גושי דם קטנים ואדומים מה לעשות בנידון.8
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעית דם - תגובה
ד''ר יעל כוכבי26/04/2013נשמע כמו דם נורמלי: פלסמה וכדוריות אדומות.
הסתכלת במיקרוסקופ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אי סבילות ללקטוזפיל23/04/2013
שלום רב ד"ר
אני בת 29. בעקבות כאבי בטן חזקים, נשלחתי לבצע בדיקת דם לאבחון רגישות ללקטוז.
הערכים שיצאו הם:
בצום- 87
חצי שעה לאחר שתיית התמיסה- 84
3/4 שעה לאחר השתייה- 73
שעה לאחר השתייה- 84
שעה וחצי לאחר השתייה- 80
האם הערכים הנ"ל מצביעים על מצב של רגישות ללקטוז?
לתשובתך אודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אי סבילות ללקטוז - תגובה
ד''ר יעל כוכבי26/04/2013שלום,
עלייה של למעלה מ- 20 עד 50 מיליגרם לדציליטר ברמת הגלוקוז לאחר שתיית הלקטוז מורה על סבילות טובה לסוכר החלב. עלייה קטנה מזו מורה על חוסר באנזים הלקטאז, כמו במקרה שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב גרון+אוגמנטין 875שיר23/04/2013
שלום,
אני בת 28 בריאה בדרך כלל.
מזה יומיים אני מרגישה כאבי גרון בבליעה, רק בצד שמאל וחולשה (ללא חום)
הלכתי היום לרופא והוא אמר שיש לי דלקת ורשם לי אוגמנטין 875 מ"ג.
אני לא בטוחה באבחנה של הדלקת משום שהכאב לא מאד חזק וכמו כן הסתכלתי בעצמי עם פנס אל הגרון ולא ראיתי אדמומיות/נפיחות/ נקודות לבנות.
אני לא כל כך רוצה לקחת את האנטיביוטיקה הזאת משום שהיא רחבת טווח והמינון גבוה מאד. השאלה שלי היא אם זו באמת דלקת, האם ניתן לחכות שהיא תעבור ללא אנטיביוטיקה?
תודה.
שירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב גרון+אוגמנטין 875 - תגובה
ד''ר יעל כוכבי26/04/2013שלום,
עדיף לעשות משטח גרון ואם חיובי לסטרפטוקוק מקבוצה A לטפל בפנראפא.
בכל יתר המקרים, אין צורך לטפל. אוגמנטין - טיפול מוגזם לדלקת גרון.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב בטן בצד ימיןאלי23/04/2013
שלום,
אני בחור בן 31, בריא, בלי היסטוריה משפחתית של מחלה כלשהי.
לפני כחצי שנה התחיל לי כאב חלש ועמום בבטן, בצד ימין תחתון (מתחת לגובה הטבור). הכאב הופיע פעם ביומיים-שלושה, ולאחר מכן החל להופיע בתדירות גבוהה יותר. מדובר בכאב עמום שמורגש כמעין "התכווצות" חלשה.
בחודש האחרון הכאב מופיע לעיתים קרובות, ולעיתים נראה שהכאב מעט "עובר מקום": הרבה פעמים הוא באמת בצד ימין תחתון, אבל לעיתים אני מרגיש אותו יותר לכיוון "הצד" (אפילו לפעמים עם נטיה קטנה לכיוון הגב), לפעמים מעט יותר גבוה (צד ימין אבל בגובה הטבור פחות או יותר), ומעט פעמים גם הרגשתי את הכאב בצד שמאל תחתון.
כל הכאבים האלה די חלשים ולא מפריעים לחיי היום יום, אבל כן מורגשים.
בנוסף, בחודש האחרון, השתנתה צורת היציאות והן מעט "רכות" יותר (לא שלשול).
אין לי בחילות ואין הקאות, והתאבון לא השתנה.
כשהלכתי לרופא המשפחה הוא הפנה אותי לאולטראסאונד בטן (אני מחכה לבדיקה בעוד כשבועיים), אבל לפי מה שקראתי אולטראסאונד בטן לא נותן תמונה של המעי.
האם כדאי לבקש בדיקות נוספות?
מה הסיכוי שמדובר במשהו חמור?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב בטן בצד ימין - תגובה
ד''ר יעל כוכבי26/04/2013שלום,
כאב במקום כזה יכול להיות משהו שטחי: שרירים, גידים, רצועות, עצבים וכו'.
יכול גם לנבע ממערכת העיכול או דרכי השתן.
US יכול לעזור בהדמיית דרכי השתן .
להדמיית דרכי עיכול- יש צורך בבדיקות אחרות :CT, אנדוסקופיות .פעמים רבות הכאב חולף , ללא אבחנה.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת ריאות?doritna23/04/2013
שלום,
אחרי 5 ימים עם חום גבוה 39-40 אובחן אצל בעלי (בן 60 ) תהליך דלקתי בריאה באונה תחתונה משמאל (אספקט אחורי). פרט לכך ריאות ולב בגדר נורמה. הוא לא משתעל ואין לו נזלת. רק חום.
הוא קיבל זינט 500 מ"ג ןרוקסו 150מ"ג. .שניהם פעמיים ביום. כמובן גם תרופות להורדת חום. הוא החל לקחת את האנטיביוטיקה אמתול בבוקר. כרגע אין שיפור במעלות החום. מתי צפוי להתחיל השיפור? האם התרופות שהוא מקבל הן התרופות המתאימות?
תודה מראש דורית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סכנת הידבקות?
doritna24/04/2013בהמשך לשאלתי הקודמת: האם בשלב זה של חמישה ימים עם אנטיביוטיקה, בעלי עלול להדביק את בני המשפחה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסכנת הידבקות? - תגובה
ד''ר יעל כוכבי26/04/2013שלום,
במידה והסיבה חיידקית- כנראה שלא. במידה והגורם וירלי והוא עדיין משתעל- כנראה שכן.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדלקת ריאות? - תגובה
ד''ר יעל כוכבי26/04/2013שלום,
תגובה צפויה לאחר כ36-48 שעות של טיפול אנטיביוטי מתאים.
הטיפול שהוא מקבל מיועד לטווח רחב של חיידקים .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימומיםירון23/04/2013
שלום,
לפני 3 ימים היו לי כאבים בפי הטבעת (במוצא פי הטבעת) שהחלו בזמן מתן צואה ונמשכו גם זמן ארוך לאחר היציאה מהשירותים.
הצואה באותו היום היתה בסדר כאשר ביציאה האחרונה באותו היום דיממתי בסיום היציאה.
למחרת הדימום והכאבים נעלמו אך יום לאחר מכן ביציאה הראשונה בבוקר לאחר הקימה, אומנם לא היתה לי צואה אלא רק הוצאת גזים אבל בנייר הופיע דם.
בהמשך היום בניגובים ספונטניים לא נראו שאריות דם וגם בעת יציאות.
היום בבוקר שוב בשירותים לאחר הקימה לאחר הוצאת גזים מעטה שוב נראה קילוח קטן של דם בשירותים לאחריו יצאה גם צואה אך ללא סימני דם.
אומנם היו לי בשנים האחרונות אירועים של דימומים אחת לשנה או פחות שנמשכו 2-3 פעמים ברצף ולאחר מכן פסקו ספונטנית ועברתי מספר פעמים קשירות של טחורים אך אינני זוכר תופעה כזו של דימום רק בבקרים לאחר הקימה וגם מבלי לתת צואה תחילה אפילו.
האם מדובר גם הפעם בטחורים לפי הסיפור ? מתי עלי לפנות לבדיקה ? בתחילת השבוע כשהיו לי הצריבות והכאבים בפתח פי הטבעת הייתי משוכנע שמדובר בפיסורה, האם סיפור הדימום כפי שמתואר מתאים לפיסורה, טחורים או משהו אחר.
חשוב לי לציין שכבר תקופה מאוד ארוכה אני נוטל בלילה כדור של מטפורמין או נגזרותיו שלרוב גורם לי בבוקר לצואה מאוד רכה מלווה בנוזלים רבים ובעלת ריח חריף.
האם יתכן כי סוג צואה זה הנגרם מהכדור השפיע גם ויכול גם לעודד את הדימום שיש לי כעת ? האם אולי הוא מקשה ו/או מחריף את בעיית הטחורים כשהם מופיעים ומקשה על ריפויים ? זאת למרות שאני לוקח כאמור את התרופה כבר זמן ארוך מאוד (לפחות כ-3 שנים כמדומני)
אני מודה על חוות הדעת ועל היעוץ מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימומים - תגובה
ד''ר יעל כוכבי26/04/2013שלום,
כדאי לגשת בהקדם לבדיקת פרוקטולוג.
עצירות או שלשול עלולים להחמיר טחורים או פיסורה ולגרום לדמם.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אובססיהאליבן22/04/2013
שלום, אני בת 26 ויש לי אובססיה רצינית לאכילת שיער וצואה. אני יודעת שזה מגעיל ונרתעת מזה אך אני לא יכולה לשלוט בדחף המוזר הזה. הלכתי לרופא והוא אמר לי שזה רגיל לגמרה וזה נשמע לי חשוד. מה אפשר לעשות עם זה? זה עושה לי בעיות וכאבים נוראים והכי גרוע זה אם יגלו את זה! דחוף עזרה....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אובססיה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי22/04/2013שלום,
לתופעה קוראים בזואר . זוהי בעיה פסיכולוגית ודרוש טיפול של פסיכולוג או פסיכיאטר.
אכילת השיער עלולה לגרום לחסימות מעיים.
כדאי להתגבר על הבושה ולפנות לטיפול בהקדם.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחושת חולימרק22/04/2013
בוקר טוב,
בסוף השבוע (שישבת) ישנתי רוב הזמן כאשר מידי מספר שעות היה עלי לצאת לשירותים כאשר בזמן היציאה (על אף שלא היתה קשה) הרגשתי כאבים בפי הטבעת, כאבים כמו דקירות וצביטות שנמשכו בזמן מתן הצואה וגם עד שעה לאחר יציאה מהשירותים. (לפי הסממנים נראה לי שזו פיסורה !?)
ביציאה האחרונה באותו היום כבר דיממתי מפי הטבעת.
אתמול מהבוקר, הרגשתי תחושות של חולי, כאבי שרירים ופרקים ותחושת חום בפנים ובנוסף רגישות של העור במגע וכאב ראש שהתרכז בכל החלק העליון של הראש.
אחר הצהריים כשהגעתי הביתה בדקתי חום ולחץ דם שהיו 142/85 וחום עד 38.6 כאשר כל הערב והלילה היתה תחושה של חולי כאבים בכל הגוף ורגישות במגע בעור כאשר היציאות היו רגילות וללא כאבים.
הבוקר הייתי בשירותים, ללא יציאה רק הוצאת גזים רבים, אך בניגוב היה דם.
לציין כי אין לי נזלת, כאבי גרון, שיעול, עיטוש וכו'
פרט לשיעול ספונטני יחיד שבמהלכו הרגשתי כאב ראש כילו מבפנים החוצה.
האם יש קשר בין הדימום לתחושת החולי? מה ניתן לעשות והאם יש להתייעץ עם רופא? האם יתכן וזוהי הצטננות/שפעת/התקררות ללא כאבים בגרון, שיעול, נזלת וכו'
האם יש המלצות למצב ובמה בעצם מדובר ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחושת חולי - תגובה
ד''ר יעל כוכבי22/04/2013שלום,
אין אפשרות לתת אבחנה ללא בדיקה.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לשון לבנהאלון22/04/2013
אהלן ד"ר,
עברתי לפני כעשרה ימים ניתוח שקדים בגרון,במשך שמונה ימים כמעט ולא אכלתי, ושתיתי מעט מאוד וזאת בגלל הכאבים האיומים שהיו לי בגרון...
עכשיו אחרי שהתחלתי להחלים מהניתוח נשארתי עם לשון לבנה לגמרי וגם חוש הטעם שלי השתבש והטעם המר הוא הדומיננטי בכל דבר שאני מכניס לפה. רציתי לשאול האם זה נורמלי? וכמובן איך נפטרים מהדבר הזה?
תודה ויום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המלצות
שירה22/04/2013מה המייל שלך אשלחלך חומר על הבעיה
ברצון .
שירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשון לבנה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי22/04/2013שלום, כדאי לבדוק אם מדובר בפטריה, במיוחד אם קבלת אנטיביוטיקה .
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף , חוות דעת לגבי בן חיילרחלי21/04/2013
שלום לך
בני חייל. אתמול חש ברע: צמרמורות ,חום גבוה,קשיים בבליעה,חולשה.
היום כשפנה למרפאה בבסיס,קיבל מהרופאה רפאפן,במינון של 500 מ"ג לקחת פעמיים ביום.
קודם כל, האם זו האנטיביוטיקה המתאימה או שעדיף מוקסיפן?וכן, האם אין צורך במינון כפול ליום?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוף , חוות דעת לגבי בן חייל - תגובה
ד''ר יעל כוכבי22/04/2013שלום,
הטיפול נכון .
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גזים בלתי נסבליםסיגל21/04/2013
שלום. אני בחורה בריאה בת 24 שסובלת כבר כמה חודשים מגזים בעלי ריח רע במיוחד בשעות הערב כמעט כל יום. התעלמתי מכך משום שחשבתי שאולי מדובר במאכל מסוים שגורם לכך, אך שמתי לב שזה קורה באופן אקראי לא משנה מה אני אוכלת וחוזר כמעט כל יום והפך למעיק מאד. יציאות תקינות. מה אפשר לעשות? האם עליי לעבור בדיקות כלשהן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גזים בלתי נסבלים - תגובה
ד''ר יעל כוכבי22/04/2013שלום,
ניתן לקחת כדורי פחם (למשל קרבוסילן) , אפשר בשילוב עם פרוביוטיקה.
ניתן לנסות יעוץ תזונתי אצל נטורופת.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב בטן חזק ועמוםבת19/04/2013
שלום, אני בת 24 ובחצי שנה האחרונה אחרי כל דבר שאכלתי סבלתי מכאב חזק ונקודתי בבטן העליונה בצד שמאל. התלוננתי על כך לרופאת משפחה ששלחה אותי לבדיקות דם שיצאו תקינות, "ואין לי כלום" כדבריה.
בחודש האחרון אני סובלת מכאב בטן עמום וחזק מאוד, שנעשה ממש ממש חזק עם שיעול או תזוזה כלשהי. ככה אני מוצאת את עצמי צריכה לשכב ולא לזוז לפעמים גם באמצע היום. משך הכאב הוא בערך שעתיים - שלוש.. ואיתו יש לי גם נפיחות בבטן והמון גזים.
מה אפשר לעשות ולמי ניתן לפנות? כי נראה שרופאת המשפחה לא לוקחת ברצינות את התלונות שלי (מניחה שבגלל הגיל הצעיר כביכול)
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב בטן חזק ועמום - תגובה
ד''ר יעל כוכבי22/04/2013שלום,
יש כמה תלונות שקשורות לדרכי העיכול- אולי כדאי לבקש יעוץ רופא גסטרו: הליקובקטר? מעי רגיז? רגישות למזון?
כדאי לחזור לרופאה ולספר שהתלונות נמשכות , מכיוון שאז בד"כ ההתייחסות משתנה.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברזל ונקסיוםגליגל19/04/2013
שלום רב,
אני בת 41 סובלת ממערכת עיכול רגיזה שנים לפני 5+שנים בוצעה קולונוסקופיה שהייתה תקינה. ופפני כחודשיים גסטרוסקופיה-נמצאה דלקת קלה. במקביל מטופלת בנקסיום כבר 4 חודשים לטיפול בצרבות. (כרגע 40 מ"ג ביום).
לאחרונה אני עייפה מהרגיל ובעקבות בדיקות דם נמצא המוגלובין גבולי 11.9 פרטין גבולי 14. וברזל נמוך 30 שהקו התחתון הוא 60. הבנתי שיש קשר בין הירידה בחומציות לספיגת הברזל-אז מה יעזור שאקח תוסף ברזל? למי לפנות? האם המצב מאוד חמור? האם זזו אנמיה?
בברכת תודה המודאגת...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ברזל ונקסיום - תגובה
ד''ר יעל כוכבי19/04/2013שלום,
סותרי חומצה עלולים לפגוע בספיגת ויטמינים ומינרלים ע"י הקיבה.
אפשר אולי להפסיק סותרי חומצה ולקבל ברזל דרך הפה , או לחילופין דרך הוריד.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטכיות מסביב לעינייםלין18/04/2013
בחצי שנה האחרונה לבעלי (29) מופיעות נקודות אדומות קטנות מסביב לעיניים כמדי חודש... הנקודות נעלמות אחר יומיים בערך ... ולאחר כחודש מופיעות שוב.
הוא גבר בריא בדרך כלל, ספוטאי... ומססרב ללכת להיבדק.
(זה לא בגלל שהוא מורט גבות או משהו כזה)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטכיות מסביב לעיניים - תגובה
ד''ר יעל כוכבי19/04/2013שלום,
לא ברור לי מהתיאור אם מדובר פטכיות או מקולות-פפולות: הראשונות לא נעלמות במתיחת העור והשניות כן. הראשונות מעידות על דמם או שבריריות של כלי דם.
השניות- פריחה כלשהי, רגישות עורית וכו'. כל מקרה דורש בירור אחר, לגופו של ענין .
אצל ילדים רואים לפעמים נקודות פטיכיאליות בפנים לאחר שיעול מאמץ וכו' ואין לזה משמעות .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הולטרליאור17/04/2013
שלום רב,
אשמח להבין את תוצאות הבדיקת הולטר בבקשה:
תחת כותרת הפרעות הולכה , כתוב:
בשעות הלילה / בוקר נצפו אירועים של A-V BLOCK דרגה שניה עם מרווחי R TO R עד 1.95 שניות , כנראה ATYPICAL WENCKEBACH .( עמ' 6,7 ) נצפה VARIABLE P-R INTERVAL. normal a-v conduction during sinus tachycardia
תחת הכותרת הפרעות קצב חדריות VPC’S , כתוב:
נצפו סה''כ 4 VPC'S במשך הבדיקה.ממוקד אחד.
תודה רבה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הולטר - תגובה
ד''ר יעל כוכבי19/04/2013שלום,
מדובר בהפרעת הולכה חשמלית בין העליות לחדרי הלב. יש לבדוק מה הסיבה : תרופות? למשל , אצל קרדיולוג.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

