פורום רפואת משפחה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שכחתי גלולה ואני על אנטיביוטיקה
    מור
    14/02/2013

    אני בחפיסה השניה שאני נוטלת (נוטלת 2 רצוף בכל פעם) ואני ממש במחצית החפיסה (השניה) אתמול שכחתי לקחת גלולה, וגיליתי רק היום.

    בנוסף אני נוטלת אנטיביוטיקה כבר 5 ימים ואמורה ליטול עוד יומיים.

    איך זה ישפיע עלי? (ברור לי שצריך לשים הגנה נוספת אך איך מבחינת מחזור סדיר וכ"ו?)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שכחתי גלולה ואני על אנטיביוטיקה - תגובה

    ד''ר יעל כוכבי
    15/02/2013

    שלום,
    לאחר ששכחת גלולה, פעלי לפי הוראות העלון לצרכן.
    יתכן דימום מוקדם יותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנטיביוטיקה
    ליאת
    14/02/2013

    שלום,
    קיבלתי אנטיביוטיקה לשבוע בשל סינוסיטיס, 3 פעמים ביום. התחלתי בשבת בבוקר וביום רביעי בבוקר לקחתי מנה אך לא לקחתי אחה"צ ובערב (למה לא לקחתי זה סיפור ארוך). האם אני יכולה לחזור לקחת הבוקר (חמישי)? האם זה בעייתי בשל היותי בהריון בשבוע 9? (לא בעייתי מבחינת האנטיביוטיקה, אני יכולה לקחת אותה בהריון - מוקסיפן פורטה, אלא בשל ההפסקה והחזרה). המון תודות !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אנטיביוטיקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנטיביוטיקה - תגובה

    ד''ר יעל כוכבי
    15/02/2013

    שלום,
    תמשיכי את התרופה עד לסיום.
    לבריאות,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה זה אומר?
    טל
    14/02/2013

    שלחו אותי לסיטי ראש, זה מה שכתוב בהפניה:
    בדיקה נוירולוגית:
    mistagmoid bilat
    propriocept anizoreflexia hypalgesia in zone zelders
    אבחנות:
    patient under observation
    left hemicrania

    מה זה אומר?
    אני לא מוצאת את השפה בהן הן כתובות כדי לתרגם...

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה זה אומר?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה זה אומר? - תגובה

    ד''ר יעל כוכבי
    15/02/2013

    שלום,
    חלק מהמלים לא ברורות. ממה שהבנתי- רפלקסים לא שווים וירידה בתחושה.
    לבריאות,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיידק אנטרוקוקוס בשתן
    T.r
    13/02/2013

    שלום עשיתי תרבית שתן וגילו לי שיש לי חיידק אנטרורוקוקוס מחר צריכה להגיע לרופאה כדי לקבל טיפול הבעיה היא שזה חיידק שעמיד בפני אנטיביוטיקה ולא יודעים כיצד לטפל , והבעיה השנייה עקב זה שאני ובעלי מנסים יש מצב שאני בהריון עדיין אין איחור במחזור אבל מפחדת לקחת טיפול שיכול ליפגוע בהריון אם אני אכן בהריון ...
    רציתי גם לשאול אם זה חיידק מסוכן ויכול להזיק לי או להריון ועובר?
    האם הוא בר טיפול ? כי קראתי על החיידק הזה דברים נוראים!!!
    יכול להיות להיות שנידבקתי ממנו בבי״ח הייתי מאושפזת חודשיים בהריון בסיכון גבוה ובחודש תשיעי הייתה לי לידה שקטה לצערי זה היה ליפני 3 חודשים ...
    אודה על תשובה בהקדם לגבי החיידק הנוראי הזה מממש מודאגת ומפחדת !!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חיידק אנטרוקוקוס בשתן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיידק אנטרוקוקוס בשתן - תגובה

    ד''ר יעל כוכבי
    15/02/2013

    שלום,
    דלקת בדרכי השתן בהריון מחייבת טיפול. בד"כ אפשר למצוא אנטיביוטיקה מתאימה.
    לבריאות,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • CT מוח
    טל
    12/02/2013

    הופנתי לבצע סיטי ראש בלי חומר ניגוד.
    קראתי באתר שמפרט על הבדיקה שיש סיכוי לחלות בסרטן למי שעובר CT.
    האמנם?
    והאם העובדה שזה בלי חומר ניגוד מפחיתה את הסיכון או שאין הבדל?
    CT אכן כ"כ מסוכן?
    (לא לוקחת חומר ניגוד בגלל מחלת כליות - IGA Nephropathy.
    בת 21.
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    CT מוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • CT מוח - תגובה

    ד''ר יעל כוכבי
    13/02/2013

    שלום,
    בכל בדיקת רנטגן יש קרינה מסוימת, נמוכה בד"כ, תלוי בבדיקה. כמובן, רצוי להמנע מצילומי רנטגן מיותרים.
    עודף קרינה קשור לסיכוי לסרטן.
    יש אתר שמפרט כמה קרינה יש בכל בדיקת רנטגן.
    לבריאות,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקת דם
    דורה
    12/02/2013

    שלום.אימי הבת 81 עשתה בדיקת דם וכל תוצאותיה הינם פחות או יותר בגבול הנורמה פרט לcpk שהינה 261.שאלתי היא-האם עלייה באנזים זה עלולה להגרם כתוצאה משימוש בטיפול בסימבםטטין 10 מ"ג ביום?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות בדיקת דם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקת דם - תגובה

    ד''ר יעל כוכבי
    13/02/2013

    שלום,
    אכן כן. מדובר באנזים שריר שיכול לעלות כתוצאה מהטיפול.
    אם לא מלווה בכאב שרירים- לעקוב בלבד.
    לבריאות,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיידקים
    מיקה הרטמן
    11/02/2013

    שלום , אני מיקה אני בת 14 בכיתה ט', השנה אנו עושים מחקר. התחום בו בחרתי לעסוק הוא פציעות וזיהומים והתמקדתי בחיידקים.
    ערכתי ניסוי בו זרעתי בעזרת מקלונים חיידקים מאיזורים שונים בגוף(כפות רגליים,קרקפת הראש ,חלל הפה ובאוזניים) על צלוחיות פטרי בהן יש מזון לחיידקים,והצבתי אותן בטמפרטורות שונות-אינקובטור,מקרר,וטמפרטורת חדר.
    והייתי שמחה אם תוכלו לענות לי על כמה שאלות:
    1.)בצלוחית אותה הצבתי במקרר לא נוצרו כלל חיידקים , מדוע?
    2.)באיזור הפה וכפות הרגליים נוצרו הכי הרבה חיידקים, מדוע דווקא באיזורים אלו?
    3.)בניסוי ראיתי שבאינקובטור נוצרו הכי הרבה חיידקים לכן הסקתי שחיידקים אוהבים טמפרטורה של 37 מעלות , האם טמפרטורה גבוהה יותר הייתה מונעת את היווצרותם , או דווקא מגבירה אותה?
    4.)לאחר הניסוי ראיתי שהחיידקים נוצרו בקבוצות ,ולא התפזרו על כל שטח הצלחת, האם יש סיבה לכך?
    5.)כיצד מונעת האנטיביוטיקה היווצרות של חיידקים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חיידקים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיידקים - תגובה

    ד''ר יעל כוכבי
    13/02/2013

    שלום,
    נשמע נסוי מענין !
    1. הטמפרטורה הנמוכה של המקרר מנעה גדילת חיידקים (לכן שומרים שם מזון).
    2. באיזורים אלה יש באמת הרבה חיידקים, בגלל הקשר לסביבה החיצונית.
    3. לכל חיידק יש טווח טמפרטורות שהוא "אוהב" , מתחת ומעל - הוא לא מתרבה או מת. (הרתחת מים, חימום מזון, פיסטור חלב- אמצעים להורדת מספר החיידקים במזון)
    עלייה בחום הגוף בזמן מחלה למשל מועילה בכך שהיא פוגעת באנזימים של חיידקים.
    4. החיידקים יוצרים מושבות . (כמו ערים צפופות)
    5. לכל אנטיביוטיקה מנגנון שונה: יש אנטיביוטיקה שעוצרת את התרבות החיידקים ויש
    שהורגת אותם ע"י פגיעה בתהליכים אנזימטיים , דנ"א , ריבוזומים (אתרי בניית חלבונים) , דופן וכו'.
    בהצלחה. אשמח לעדכון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התשובה

    דינה
    13/02/2013

    תודה רבה! עזרת לי מאוד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ראש בזמן ריגוש מיני
    יואב
    10/02/2013

    שלום,

    בן 33, בריא בדרך כלל.

    בשבוע האחרון בזמן קיום יחסי מיון החלו כאבי ראש חזקים, מרוכזים בעיקר מעל ומאחורי עין ימין, כאב עמום.

    הכאב נמשך גם לאחר יחסי המין.
    בנוסף, במהלך אוננות, גם חוזר כאב הראש המוזר, שלא נעלם לאחר הגמירה. הכאב לא מגיב לאקמול (או מגיב בקושי)...

    היום שמתי לב שבזמן כאב הראש החזק אם אני מניח את היד על איזור הכאב (כלומר מעל העין הימנית) אז אני מרגיש שם דופק מאוד חזק (פולסים כאלה).

    התחלתי להתאמן לפני מספר חודשים (ריצה + משקולות) וכעת אני מפחד להמשיך. קבעתי תור לרופא אך זה יהיה רק שבוע הבא ואני קצת לחוץ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב ראש בזמן ריגוש מיני

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ראש בזמן ריגוש מיני - תגובה

    ד''ר יעל כוכבי
    13/02/2013

    שלום,
    נשמע כמו סוג של כאב ראש מיגרנוטי. אבל, רצוי להבדק.
    לבריאות,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כשאלות קטנות
    י
    10/02/2013

    בן 45 ללא תרופות בדיקות דם תקינות ,אבל כשנתיים/שלש בויכוח עם הרופאת משפחה שאומרת לקחת SSRI כי אני מפתח חרדות אבל אני מתנגד. עקב דפיקות לב ומיחושים בחזה-עשיתי דופלר 24 שע',וגם בדיקות במאמץ שהיו בסדר- כאבי הראש/לחץ בראש - הנוירולוג אומר מלבד החרדות גם מתח נפשי שגורם לכאבי הראש.
    איכות החיים ירדה מאוד - מגיע הביתה הולך למיטה עייף וסמרטוט
    השאלה שלי היא רופא המשפחה אומר שהדפיקות לב וכאבי החזה בגלל חרדות.
    O/K הבנתי אבל זה קורה לי גם לאחר מאמץ פיזי (או אפילו אחרי שאני מתרגז או לחוץ בעבודה/ילדים) - כלומר יש קשר פיזיולגי ולא נפשי.
    מתי רב הנזק על התועלת - כלומר האם התחושות הללו יכלות להיות טריגר להתקף לב,או
    במידה ואקח SSRI אז לא יהיו חרדות (אבל יהיו כל תופעות הלואי ובכלל לא מעונין בכדורים)
    ואז כאמור יהיה רגוע.
    לא מעונין בכל ההדרכות של קוגנטיביות - אבל כבר עייף מכאבי החזה
    דבר נוסף מענין- אני מאוד רזה כל השנים גובה 185 שוקל כבר 20 שנה 69-71 ק"ג
    כאמור בן 45 הרגלים הידים החזה הכל רזה רזה - אבל הבטו כאילו בלעתי אבטיח קטן
    ברור לי שמגעים לגיל 40 פלוס יש ישנויים פיזיולגים-האם ספורט,ריצה,התעמלות יכולים לעזור או שאין צורך להילחם בפיזיולגיה - משחק פעמים בשבוע כדור
    מה דעתך על תוסף מגנזיום נגד כל העיפות והתשישיות הזו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כשאלות קטנות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כשאלות קטנות - תגובה

    ד''ר יעל כוכבי
    13/02/2013

    שלום,
    הבעיה בחרדה שאתה מתאר- שאתה לא משוכנע אף פעם שהכל בסדר איתך, ואז אתה
    עושה עוד ועוד בדיקות , אבל אף פעם לא רגוע.
    כדאי במקביל לטפל בחרדה , אפשר בטיפול פסיכולוגי או תרופתי או ביופידבק.
    כמובן- לשפר איכות חיים ושינה , לאכול נכון, לעשות פעילות גופנית ו"להוריד את הכרס".
    לבריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • 2 בעיות
    ת.
    10/02/2013

    שלום.אני גרה בקנדה.יש לי בעיה עם הפריטין שהוא נמוך.- 16 (הנורמאל בין 10-291)אני לא יכולה לקחת כדורי ברזל בגלל תופעות לוואי קשות.לא עושים פה עירויי ברזל משום מה אז אין אופציה כזו בכלל.ניסיתי לקחת במשך חודש כדורים מצמחים שנתנו לי כחלק מטיפול בדיקור סיני והכל היה בסדר עד שבוע שעבר, בו הרגשתי פתאום כאבי בטן וכאילו בלעתי בועת אוויר וכל הזמן היו לי גרפסים ולחץ בחזה וכתוצאה מזה הפסקתי את כדורי הברזל.איני יודעת אם הם עזרו בכלל כי אמרו לי לא לעשות ב.דם כל חודש. הבעיה הנוספת המדאיגה אותי מאוד וגם פה אני מרגישה מיואשת - יש לי כבר יותר מחצי שנה דימומים מאוד חזקים בעת המחזור.הדיקור הסיני שאני עושה עוזר במעט אבל עדיין, אחרי הביוץ מתחיל לי דימום קל שמתגבר לקראת המחזור וכך יוצא שאני דולפת במשך שבוע וחצי עד שבועיים לפני המחזור + השבוע של המחזור.יש לי בעיית ספיגה בגוף כי יש לי ריפלוקס ובקע בסרעפת.גם כשאני אוכלת כמו שצריך הויטמינים אינם נספגים כראוי.בנושא הדימומים של המחזור - עשיתי את כל הבדיקות והן תקינות, פפס תקין, בדיקות הורמונליות תקינות, אולטרסאונד תקין.רופא הנשים לא יודע מה לעשות איתי.אני מאבדת דם כל הזמן, הברזל בטוח יורד כל פעם בגלל הדימום הזה ואין לי מה לעשות מבחינת טיפול.האם כדאי להגיע לארץ בשביל לקבל עירוי דם? אני רוצה להכנס להריון ומפחדת בגלל נושא הברזל.אגב, אין לי אנמיה, ההמוגלובין שלי תקין - 126 בין 120-160.אני מפחדת שאחרי ההריון אם אאבד הרבה דם לא אוכל לתפקד אחר"כ.מה דעתכם? אני גם מרגישה שהראיה שלי מטשטשת בגלל המחסור בברזל וסובלת מלחץ בראש.(אני לא סובלת מכאבי ראש בדר"כ).אני בת 38.נוטלת כדור פנטרופזול פעם ביום.מה דעתכם? מה עליי לעשות? האם יש בדיקות שעליי לבצע לדעתכם? עד כמה שידוע לי אין לי דימום פנימי, עשיתי ביוני שעבר בדיקת גסטרוסקופיה ואז גילו לי שיש לי בקע סרעפתי וריפלוקס אבל ללא דימום או פוליפים.אודה לעזרתכם.תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    2 בעיות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • 2 בעיות - תגובה

    ד''ר יעל כוכבי
    13/02/2013

    שלום,
    חשוב לברר מהי סיבת הדימום מהרחם. אפשר להפחית דימום גם ע"י טיפול הורמונלי.
    יתכן שספיגת הברזל מופחתת עקב נטילת התרופה נגד חומציות בקיבה.
    בארץ ניתן לקבל טיפול בברזל לוריד, לא דם- גם אם ההמוגלובין תקין.
    לבריאות,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רק 20 כדורי אנטיביוטיקה
    איתי
    10/02/2013

    הרופאה רשמה לי לקחת 21 כדורי אנטיביוטיקה "מוקסיויט פורטה" לטיפול בברונכיטיס (3 ביום לשבוע). בבית המרקחת נתנו לי חבילה עם 20 כדורים בלבד. האם מספיק מה שנתנו לי או שהכדור הנוסף חשוב?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רק 20 כדורי אנטיביוטיקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רק 20 כדורי אנטיביוטיקה - תגובה

    ד''ר יעל כוכבי
    13/02/2013

    שלום,
    אני מעדיפה לטפל 10 ימים. כמובן חשוב לאיזו מטרה. כדור אחד לא נראה לי עקרוני.
    שאלה אחרת: למה בבית מרקחת לא ספקו את מה שהרופאה רשמה?
    לבריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גוש מפחיד
    אהרון
    07/02/2013

    כשאני במקלחת (ורק במקרים אלה) בין פי הטבעת לשק האשכים(אם כי יותר קרוב לפי הטבעת) אני מרגיש גוש.כאשר אני לוחץ עליו קלות, אני מרגיש כאב.
    אני בן 21 (כמעט) והגוש הזה גורם לי לחששות.
    מישהו יכול להסביר לי מה זה יכול להיות?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גוש מפחיד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גוש מפחיד - תגובה

    ד''ר יעל כוכבי
    09/02/2013

    שלום,
    יתכן שמדובר באבצס באיזור או טחור?
    כדאי לבדוק.
    לבריאות,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנפלואנזה
    מישל
    06/02/2013

    שלום
    לפני יומיים סבלתי מצמרמורות חום ושיעול שנמשך מזה חודש,אתמול אושפזתי, יש לציין שלפני 10חודשים עברתי השתלת מח עצם ומערכת החיסען שלי עדיין לא חזרה לעצמה.בביח לאחר כל מיני בדיקות ומשטחים נאמר לי שיש לי אנפלואנזה ,שהבנתי שזו שפעת נגיפית שהיא בדרכי הנשימה,בנוסף הסטורציה היא 89 מטופלת בין היתר ב TAMI FLU.מחר כנראה משחררים אותי כיוון שאין לי חום.השאלה היא שיש לי נכדים בביתי בני חצי שנה ונכד בן שלש,הבנתי שאני עדיין מדבקת כל עוד שלא עברו חמישה ימים מאז התרופה ובנוסף קראתי שילדים שעלולים להדבק יכולים לחלות בדלקת קרום המח. האם לבודד את עצמי בביתי בחדר או שאין חשש?
    בתודה מקווה לתשובה מהירה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אנפלואנזה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנפלואנזה - תגובה

    ד''ר יעל כוכבי
    09/02/2013

    שלום,
    מצטערת על האיחור בתשובה, מקווה שהרגשתך הוטבה וגם הסטורציה.
    עדיף להמנע מלהדביק ככל האפשר.
    לבריאות,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    יהודה
    06/02/2013

    שלום בן 33 משקל 83 גובה 1.75
    לאחר ארוחת צהריים (דיי כבדה) הדופק שלי עולה ל 92

    האם זה תקין?

    אני ברוך ה אדם בריא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה - תגובה

    ד''ר יעל כוכבי
    09/02/2013

    שלום, יהודה
    כן, זה תקין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלשולים
    לימור
    05/02/2013

    אני בת 39 נוטלת קרדילוק 2.5 מג עקב לחץ דם. לפני כ 4 שנים עברתי קולנסקופיה עקב שלשולים שנמשכו זמן רב שיצא תקין ואז רצו לעשות בירור של גסטרוסקופיה אך נרתעתי מהבדיקה. אני נשאית הליקובקטור ופען אחת עברתי טיפול משולש לפני שלוש שנים. עכשיו אני שוב עם שלשולים כבר שבועים פעמים עד שלוש ביום וזה קצת מטריד אותי. מה ניתן לעשות? והאם מקרה זה מחייב גסטרוסקופיה? הסיבה שאז רצו כי המוגלובין היה גבולי 11.8 ואני כל הזמן עם המוגלובין כזה .ובדיקת דם לצילאק תקין. אשמח לחוות דעת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלשולים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלשולים - תגובה

    ד''ר יעל כוכבי
    06/02/2013

    שלום,
    הגסטרוסקופיה הוצעה כנראה עקב החיידק בקיבה.
    לבירור שלשול- לשלח צואה לתרבית ופרזיטים.
    לבקש יעוץ גסטרו.
    לבריאות,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום