מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלהקרן06/05/2013
ערב טוב
אני מעל 41 כל השנים היו לי תנודות של המוגלובין והברזל והפריטין
ויש לציין שאני לא אוכלת בכלל בשרים. רק מקפידה על ביצה קשה כל יום.
בעבר גם קיבלתי עירויי ברזל כי לא בלעתי כדורים והסירופ ברזל לא השפיע
לאחרונה ביצעתי בדיקות דם לפני חודשיים והמוגלובין שלי היה 11.8 והפריטין קטן מ-8
ועכשיו אחרי לימוד לקחת תרופות על ידי רופא משפחה חדש שלי שהצליח לעלות לי בחודשיים את המוגלובין ל-13 ואת הפריטין ל-28 בזכות לקיחה יום יומית של 3 כדורי ברזל
ועכשיו לאור השיפור הסכים להוריד לי בכמות ל-1 אך אמר שכל החיים אני יצטרך לקחת
אני מקווה שהמשך לקיחת הכדור 1 לא תגרום לי לעודף מוגלובין וברזל שגם עודף אני יודעת שלא טוב.
אשמח לקבל התייחסות
תודה ובריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי07/05/2013שלום קרן
כדאי לבדוק מדי פעם את רמות הברזל. מקורות הברזל שלך במזון כנראה דלים ולכן לא צפוי עודף.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת צואהיעל06/05/2013
שלום,
אני בהריון בשבוע 12. השבוע סבלתי מהקאות, כאבי בטן ושלשולים ונשלחתי לבדיקת צואה.
רופא המשפחה נתן הפניה ל-2 בדיקות:
Parasites in stool
parasites microscopy
נתתי רק מבחנה אחת של צואה וקיבלתי תשובה אחת (ש"לא נמצאו טפילים").
האם עשו טעות והיו אמורים לבדוק עוד בדיקה? או ששתי הפניות אלה הן למעשה אותה בדיקה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת צואה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי07/05/2013זו אותה בדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דם- לחוצהסיון05/05/2013
אני בת 27 עשיתי בדיקת דם לחוצה מאוד מהתשובה... יצאו לי כמה חריגים מאוד...
אשמח לתשובה...
Urea (B) - יצא לי 6.. שזה נע בין 17-43 האם יש נזק???
EGFR -
e - 60 ml/min/1.73m²גדול מ- -
. ערך רצוי מעל 60.
Na- Sodium (B) - יצא לי 134.. שזה נע בן 136-146
Folic Acid -
10 ng/ml-גדול מ
:סוחי יכרע
5.4 ng/ml-נורמה: גדול מ-
3.4 - 5.4 ng/ml :גבולי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם- לחוצה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי07/05/2013שלום ,
רמת אוריאה נמוכה ונתרן נמוך, יתכן שבתגובה לשתיית יתר?
תפקוד כליה תקין וחומצה פולית גבוהה- את נוטלת חומצה פולית?
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב ראשהודיה05/05/2013
שלום ד"ר יעל.
אני בת 27 מזה יומים אני מרגישה כאב מטריד בראש מצד ימין משהו נקודתי מאוד .בערך 2 ס"מ מעל הרכה הכאב מופיע במגע או בפיהוק. אני רוצה לציין שאני מגיעה מרקע משפחתי עם בעיות קרישה של חוסר פקטור 5 אטרו זיגוט כאשר במשפחה הופיעו ארועים של דיויטי. לי לא היו ארועים. האם עלי לחשוש ? ללכת להבדק? תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב ראש - תגובה
ד''ר יעל כוכבי07/05/2013שלום,
יתכן שמדובר בבעיה במפרק הלסת TMJ .
הטרוזיגוטיים רק נושאים את הגן ואינם חולים.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לשאלה
הודיה08/05/2013ד"ר יעל.
תודה על ההתיחסות.
בינתים ביקרתי אצל רופא הוא הסביר לי שזה כנראה לחץ על העצב וזה יעבור לבד.
לעניין ההטרוזיגוטיים אז לידיעה אצל אחי שהוא הטרו בלבד התרחשו 2 אירועים.
אז כנראה שלא ניתן להכליל בנושא ועדיף להיות ערניים...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לשאלה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי08/05/2013שלום, הודיה
במידה ואת מדברת על מוטציה בפקטור 5 (ליידן) את אכן צודקת- הטרוזיגוטיים הם בסיכון של פי 5-8 לארועים טרומבואמבוליים לעומת פי 100 בהומוזיגוטיים. רוב הארועים הם בורידים עמוקים (DVT ) ולא בעורקים.
תודה על התיקון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחושת חנק בשינהיוליה02/05/2013
אחרי חיפוש ברשת ועוד שיחה עם אמא - מבקשת לעדכן את השאלה הקודמת:אמא שלי מרגישה בערך אחת לחודש חודשיים שלוש שנים אחרונות כמו הרגשה של חנק בשינה - מתעוררת פתאום (לא בגלל חלום רע) וחסר אויר, מתישבת, מנסה לנשום לקחת אויר ולא מצליחה לעשות שאיפה, וזה מאד מבהיל , מרגישה שתיכף נחנקת , זה נמשך מספר שניות (כ-5 שאיפות שלא מצליחה לשאוף) , בהתקף אחרון אולי עד חצי דקה, בד"כ אחרי האירוע מרגישה מעט מרירות בפה.
בנוסף כמעט כל יום סובלת משיעול למשך 5 -10 שניות, לעיתים רחוקות כחצי דקה, בד"כ בשכיבה -שיעול יבש נבחני. וגם לעיתים מרגישה אחרי שבולעת מזון כאילו בלעה עצם קטן - בערך פעמיים בשבוע.כל התופעות הנ"ל הוחמרו לאחרונה.
מטופלת כ-3 שנים בלוסק 20 פעם ביום - אחרי אבחון של רופא גסטרו של רפלוקס לפי סיפור (בלי בדיקות).
לאחרונה עשתה עוד מספר בדיקות: רופא גסטרו לא מצא כלום בבדיקה,גסטרוסקופיה יצאה תקינה (למעט גסטריטיס קל)וביופסיה תקינה,ספירומטריה תקין, צילום ריאות תקין, בדיקת אאג תקינה, בדיקת שינה תקינה, אלרגולוג הציע טלפסט לשבועיים - לא עזר, ניסתה שבועיים לוסק 40 מ"ג - לא עזר, מקבלת ACEI - ניסתה להוריד את התרופה לחודש ולא היה שינוי, אין תלונות על צרבת קלאסית. לא נוחרת.
אחרי חיפוש חומר ברשת - אנחנו חושבות שמדובר אולי בספינקטר עליון של הושט.איך אפשר לאבחן את הבעיה? אולי רעיון אחר מה זה יכול להיות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחושת חנק בשינה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי02/05/2013שלום,
אפשר לבקש בדיקה שנקראת מנומטריה של הושט : בדיקת לחצים בושט.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה בעייתיתת.01/05/2013
אני בת 38, כבר שנה וחצי נוטלת פנטרופזול 40 מ"ג על בסיס יומי פעם ביום.בבדיקות שעשו לי גילו פריטין נמוך מאוד ובמעקב שאני מנהלת אחרי זה כל כמה חודשים מגלים כל פעם שהוא רק יורד ויורד כל הזמן (פריטין 10).אני גרה בארה"ב ופה לא עושים עירוי לוריד של ברזל.אני לא יכול לקחת ברזל כי זה עושה לי תופעות לוואי חמורות.ניסיתי להפסיק את הכדורים בהדרגה עפ"י עצת הרופאה שלי אבל זה בלתי אפשרי כי יש לי צרבות כל היום מכל דבר אפילו אם אני מקפידה על אוכל נכון ומתאים.מה עושים? הכדור שאני נוטלת גורם לכך שהברזל שאני אוכלת או צורכת אינו נספג בגוף שלי בכלל, ויטמינים אחרים גם חסרים כמו קלציום וויטמין D.אז מה עושים? מצד אחד הכדור עוזר לי ומצד שני הוא הורס אותי.אודה לעזרתכם.גם אם אקח ויטמינים הם לא ייספגו בגוף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיה בעייתית - תגובה
ד''ר יעל כוכבי02/05/2013שלום,
נראה לי שכבר עניתי על השאלה הזו בעבר:
כדאי לבדוק אם את חייבת את התרופה או יכולה לעשות הפסקה או להסתפק בסותר חומצה קל יותר.
לברר יותר לעומק ממה נובע חוסר הברזל. יתכן שזה לא רק מהתרופה. יתכן שמדובר בבעית ספיגה נוספת.
לבדוק טוב את הדיאטה שלך ולהעשיר אותה מאד במזונות עשירי ברזל: כבד, שומשום, טחינה, חלבה, קטניות וכו'.
אולי אפשר להגיע לארץ לטיפול לוריד?
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לד"ר כוכבי
ת.02/05/2013ראשית - תודה רבה על תגובתך.
שנית - אני בהחלט שוקלת להגיע לארץ במיוחד בשביל זה.
אילו עוד בדיקות נוהגים לעשות כדי לראות אם יש בעיית ספיגה כזו או אחרת?
עשיתי בדיקת גסטרו ויצא שיש לי ריפלוקס ובקע בסרעפת.אני אוכלת את כל המזונות שהזכרת ועדיין, לא קורה שום דבר חיובי בעניין הברזל.
לכמה זמן יכול להחזיק טיפול בוריד בהנחה שהירידה תימשך אחרי הטיפול? הבנתי שכל הכדורים שנותנים לטיפול בריפלוקס כמו זנטק, לוסק, פמוטידין ואומפרדקס עובדים אותו דבר וגורמים לאותה תופעה.
אני לא נוטלת טמס למשל כי אמרו לי שאם זה ילקח על בסיס קבוע כמעט ללא ויטמין D זה עלול לגרום לאבנים בכליות.אני נואשת...אין פתרון באופק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לד"ר כוכבי - תגובה
ד''ר יעל כוכבי04/05/2013שלום לך,
חשוב הרקע הרפואי שלך: מחלות נוספות, תזונה, תרופות.ניתוחי בטן בעבר. שלשול או עצירות. אבדן דם כרוני וכו.
סיבה אחת אפשרית לחוסר ברזל היא אכן בעיה בספיגה- צליאק למשל - רגישות לגלוטן
שבחיטה יכולה להתבטא רק בחוסר ברזל. אפשר לבדוק נוגדנים לצליאק בבדיקת דם.
אפשר לבדוק ויטמינים- בי12 חומצה פולית.
כדי להתגבר על הבעיה של סותרי חומצה: אפשר להפריד בין לקיחתם ללקיחת הברזל
, ליטול תכשיר חלש יותר (פמוטידין חלש יותר מפנטופרזול), ולהגדיל ספיגת הברזל ע"י לקיחתו עם ויטמין C. אפשר לנסות ברזל עדין שזהו תכשיר שספיגתו לא נפגעת ע"י שימוש בסותרי חומצה.
הטיפול לוריד - משכו תלוי במשקל ובהמוגלובין. בד"כ חוזרים על הבדיקות לאחר כחודש - חודשיים ואז מחליטים לגבי ההמשך. יש היום טיפול חד פעמי (מונופר) של ברל לוריד. אולי אפשר להשיג אותו גם בארה"ב.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר יעל כוכבי - מכתב תודה
ת.04/05/2013תודה רבה לך ד"ר כוכבי.אם הייתי בארץ, היה לי לכבוד להיות פציינטית שלך.את כנראה עוד מהדור הישן של הרופאים שאיכפת להם כי זה ניכר בתשובה המפורטת ששלחת לי שעזרה לי מאוד.פעם נוספת נוכחתי לדעת כי אין כמו הרפואה בישראל ואני תמיד סמכתי על הרופאים הישראלים.אני רוצה באופן אישי להגיד לך שהעזרה שלך מאוד משמעותית ואני מאוד מעריכה שאת תורמת מזמנך ורצונך הטוב למען הזולת.מי שנותן לאחרים מקבל פי שלוש מהעולם בחזרה ואני לא טיפוס רוחני וגם לא דתיה אבל אישה כמוך ראויה לכל הטוב שיש ליקום להציע.תודה רבה לך והמשיכי בעבודת חסד שאת עושה.כה לחי אישה יקרה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר יעל כוכבי - מכתב תודה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי07/05/2013תודה לך. זה מחמם את הלב.
שמחתי ואשמח לעזור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בטן מוזריםאבנר30/04/2013
שלום,
יש לי כאבי בטן מוזרים שנמשכים כבר כ 3 שבועות.
הכאבים הם לא חזקים, אבל מופיעים במקומות שונים. במרבית הפעמים בצד ימין תחתון של הבטן (מתחת לגובה הטבור) אבל פעמים רבות גם בצד ימין מעל הטבור, ובימים האחרונים הכאבים "נדדו" לצד השמאלי של הבטן מעל הטבור.
יש לי תור לאולסטרסאונד בטן אבל אני חושש שמדובר במשהו רציני ורציתי לבינתיים לדעת ממה יכולים לנבוע כאבים בסגנון הזה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי בטן מוזרים - תגובה
ד''ר יעל כוכבי02/05/2013שלום,
מדובר בתלונה מאד לא ספיציפית ויש הרבה אפשרויות . אבל העובדה שהכאבים "נודדים" דוקא לטובה בד"כ. חשוב מה גילך. אם יש שנוי ביציאות , בתיאבון או במשקל.
הרבה פעמים אין הסבר וזה חולף מעצמו.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב שיניים אחרי ריצהענת28/04/2013
שלום רב
בני בן 16 ילד בריא, שלאחרונה מרגיש כאבי שיניים בלסת התחתונה לאחר ריצה ארוכה במסגרת שיעורי התעמלות בבית הספר וגם אחרי ריצה בחדר כושר.
אודה אם תוכלו להפנות אותנו לבדיקות מסוימות או לתחום מסויים ברפואה.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב שיניים אחרי ריצה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי02/05/2013שלום,
כדאי להתיעץ עם קרדיולוג ילדים, ליתר בטחון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאייל28/04/2013
שלום
בדיקת CT מוח ובדיקת CT ראש זה אותה בדיקה רק בשני שמות או שלא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי02/05/2013כן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בבלוטה בצווארליאת25/04/2013
שלום,
אני בת 36, יש לי כבר כשבוע כאבים שבאים והולכים בבלוטה בצוואר, מתחת לאוזן ימין. ממה זה יכול לקרות? (כמובן שאני כבר חושבת על סרטן).
בעוד כמה ימים יש לי תור לכירורג שד לבדיקה תקופתית. האם אני יכולה לשאול אותו גם על הכאבים בבלוטה או שזה לא קשור לתחומו? ואם לא, לאיזה רופא אני צריכה לפנות? המון תודות ויום מקסים !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בבלוטה בצוואר - תגובה
ד''ר יעל כוכבי26/04/2013שלום,
במיקום שתארת זו יכולה להיות בלוטת לימפה או בלוטת רוק מודלקת.
כדאי להבדק ע"י רופא משפחה או אא"ג - כי אולי צריך טיפול אנטיביוטי.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבילקדן24/04/2013
שלום
פעם פעמיים בשנה יש מצב שאין יציאה (בגלל אכילת נוזלים יומיים בעיית שיניים) קניתי "אבילק".
כדי שתהיה יציאה מידית ולא לסחוב עוד יום ללא יציאה.
בבית קראתי שתרופה גם לכבד וצריך מרשם.
האם חד פעמי אפשר להשתמש? או ? מסוכן-(בריא לגמרי כרגע).
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבילק - תגובה
ד''ר יעל כוכבי26/04/2013שלום,
התרופה יעילה כמשלשל קל. אפשר להשתמש גם ברציפות , בד"כ ללא סכנה.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריבה בפתח השתן לאחר ניתוח קיסריאיילת24/04/2013
יעל שלום,
מזה מס' ימים שיש לי צריבה בפתח השתן לאחר ניתוח קיסרי. ניסיתי למרוח טרידרם וניסיתי גם משחת פולידין, אמנם הייתה הקלה כלשהי אך רק מעטה, עדיין יש צריבה.
כיצד ניתן לבדוק מה יש לי היות ואני מדממת מהנרתיק? אני מבינה שבדיקת שתן לא ניתנת לביצוע בזמן הזה.
תודה, איילת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריבה בפתח השתן לאחר ניתוח קיסרי - תגובה
ד''ר יעל כוכבי26/04/2013שלום,
כנראה שהצריבה תגובתית להכנסת קטטר .
אפשר לשלח תרבית שתן (לא כללית) ולטפל בהתאם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תלות בתרסיס אוטריויןמישו24/04/2013
אני משתמש בתרסיס אוטריוין כבר חודש.אני לא מכור אליו פשוט האף שלי כל הזמן נסתם כבר למעלה מחודש כנראה בגלל המזגי אוויר המשתנים.הבנתי שזה לא טוב להשתמש בו לאורך זמן ואני רוצה להפסיק אך אני לא יודע מה הדרך החלופית הטובה לפתוח את הנחיריים..אפשר עצות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תלות בתרסיס אוטריוין - תגובה
ד''ר יעל כוכבי26/04/2013שלום,
אפשר לנסות אדים, הזלפה של מי מלח (גם בתמיסת סליין), או לבקש מהרופא תרסיס מסוג סטרואידי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציפרלקסלימור24/04/2013
דר שלום לאחר שנה של ציפרלקס 10 מג עברתי לחצי כדור במשך חצי שנה ומכיון שהתחיל לי חלב מהשד הרופא משפחה טוען שזה יכול להיות מהציפרלקס לאחר הפסקה של יומיים התחלתי לקחת רסיטל חצי כדור של 20 מג ללא רופא שהמליץ עפ הרוקחת הבנתי שזה כדור דומה . מה דעתך??? לגבי רסיטל הסיבה שבהתחלה קיבלתי ציפרלקס זה בגלל התעסקות תמידית במחלות ובדיקות הציפרלקס ממש עזר גם החצי כדור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציפרלקס - תגובה
ד''ר יעל כוכבי26/04/2013שלום,
ציפרלקס עלול לגרום לעלייה בפרולקטין ולהפרשת חלב. גם תרופות אחרות מאותה משפחה.
למיטב ידיעתי, לא ניתן לקנות רסיטל ללא מרשם רופא.
יחד עם זאת, אפשר לנסות לתקופה.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם בדיקת הדם תקינה ?אנונימית24/04/2013
שלום , אני בת 16 וחצי נוטלת גלולות באופן חודשי , אני כותבת הודעה זו בעקבות בדיקת דם שעשיתי אתמול ועל פיה הרובריקה הנקראת ALKP-Alkaline Phosphatase מראה כי אני מתחת לנורמה , אם אני זוכרת נכון אותו הדבר הופיעה גם בבדיקות דם שעשיתי לפני 3 חודשים . רציתי לדעת ממה הדבר יכול לנבוע , אולי מהגלולות , אולי מאנמינה ( הייתי המון שנים , אך כעת ההמוגלובין בדם תקין ) , כמו הייתי רוצה לדעת האם הדבר דורש תור אצל רופא המשפחה או שהכל בסדר ?
תודה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם בדיקת הדם תקינה ? - תגובה
ד''ר יעל כוכבי26/04/2013שלום,
בגילך רמת האנזים הזה צריכה להיות גבוהה, עקב גדילת עצמות.
התייעצי עם הרופא.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

