מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- האם אפשר להידבק במחלות מברזיה?בחור23/05/2013
יש סיכוי להידבק מברזיה במחלות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם אפשר להידבק במחלות מברזיה? - תגובה
ד''ר יעל כוכבי23/05/2013שלום,
יש חיידק בשם ליגיונלה שיכול להתרבות במיכלי מים קרים .
תיאורטית, אפשרית העברה של וירוסים וחיידקים מאדם לאדם ע"י ברזיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה
בחור23/05/2013תודה על התשובה יש לי עוד שאלה, אתמול חליתי כנראה בוירוס של הקאות ושלשולים, יום למחרת אני כבר מרגיש טוב
השאלה היא ממה זה קרה לי? הדבר היחיד שאכלתי בבוקר היה כמו כל בוקר סנדוויץ עם חביתה וטחינה, הביצים רק נקנו והטחינה הכנתי בבית, אחרי זה הלכתי לרכבת יכול להיות שנדבקתי ממישהו? לא זכור לי שהשתעלו לידי? מספיק שעול אחד בשביל להידבק?
או שאולי מישהו השתעל על השולחן איפה שישבתי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי25/05/2013שלום,
קשה להגיד מאיפה. אנחנו חיים בעולם לא סטרילי: יש אנשים סביבנו בכל מקום, נוגעים בדברים שאחרים נגעו, שותים מברזיות, משתמשים בשירותים ציבוריים (כמו ברכבת) וכו.
אז נדבקים. המערכת החיסונית שלנו מתמודדת עם זה בהצלחה בד"כ . הסר דאגה.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעה של סחרחורותאופיר23/05/2013
שלום רב.
מזה כחודש אני סובל מתופעה בלתי מוסברת של סחרחורות,
בתדירות של פעם בשבוע בערך ללא שום סיבה נראית לעין.
התופעה מתרחשת בעיקר בבוקר לאחר השינה. אני מרגיש סחרחורת נוראית.
זה יכול להימשך יום שלם או שעה.
לפני כמה חודשים עשיתי בדיקות דם ושתן שיצאו תקינות למעט מחסור בויטמין D
(התחלתי לקחת תוסף ויטמינים)
מבחינה רפואית אני סובל מעודף משקל ולחץ הדם ממש על הגבול אצלי.
האם יש קשר בין השמנת יתר לבין התופעה?
האם התופעה מוכרת בעולם הרפואה?
מעולם לא הייתה לי תופעה כזאת בעבר
אני מקפיד על שתיית מים ונוזלים.
אני בן 41.
יש בדיקות מיוחדות שצריך לעשות או ישר לפנות לרופא המשפחה?
בתודה והמשך יום נעים
אופיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תופעה של סחרחורות - תגובה
ד''ר יעל כוכבי23/05/2013שלום,
סחרחורת אמיתית היא תחושה שהחדר מסתובב. היא יכולה להיות גם תלויה בשנויי תנוחה ובד"כ נובעת מבעיות באוזן הפנימית - ממערכת שווי המשקל.
לפעמים אנחנו קוראים סחרחורת לתחושות שונות של ראש קל, טשטוש וכו' וכאן האפשרויות
שונות ומגוונות כולל בעיות לחץ דם, סוכרת , השפעת תרופות וכו'.
כמובן שכדאי לגשת לרופא המשפחה.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות כלליותעדי23/05/2013
שלום ,
אני חודשיים וחצי לאחר לידה ובבדיקות כלליות שאני עורכת כל 3 חודשים נמצא כי יש עליה של פי 3 בALT (מ-15 ל48)
אני נוטלת פלאקווניל 400 מ"ג ביום כמעט 3 שנים, והרבה ויטמינים יכול להיות שזה מזה?
האם מותר להניק עדיין או שחלילה אני מזיקה לתינוק?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות כלליות - תגובה
ד''ר יעל כוכבי23/05/2013שלום,
מדובר בעלייה קלה באנזים כבד אחד (כנראה לא הרבה מעל לטווח העליון של הנורמה- תלוי במעבדה הבודקת), יתכן שבגלל התרופה, אם כי יכולות להיות סיבות רבות אחרות.
אינני יכולה להמליץ לך בפורום זה על הפסקת תרופה או הנקה.
אינני יודעת מהי המחלה המקורית שעבורה נתנה לך התרופה.
בכל מקרה כדאי להתייעץ עם הרופא המטפל לגבי המשך מעקב .
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבל אם זה מהכדור שאני נוטלת
עדי24/05/2013כבר 3 שנים בעקבות RA, אז הפתרון הוא להפסיק אותו?
בנוסף, אני עדיין לא ירדתי במשקל ואני 12 קג בערך עדיין מעל המשקל שלי , יכול להיות שזה בגלל זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבל אם זה מהכדור שאני נוטלת - תגובה
ד''ר יעל כוכבי25/05/2013שלום,
לא וכן. (בסדר הזה)
מאחר ויש סיבות רבות אפשריות לעליה הקלה באנזים כבד (ביניהן גם כבד שומני על רקע משקל יתר), אין הצדקה כרגע להפסיק את הטיפול , לדעתי.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צפורןנ20/05/2013
שלום רב,
לפני כמה חודשים היתה לי בליטה בצפורן
עם הזמן כל הציפור נהיה עם מעין חריטות עליה.
מצ"ב תמונה.
על מה זה מעיד ?
תודה,
ברוך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צפורן - תגובה
ד''ר יעל כוכבי21/05/2013שלום,
בתמונה זה נראה כמו פטרת הצפורן.
כדאי להתיעץ עם רופא עור.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהציפורן
בר21/05/2013תודה רבה,
נראה אכן בצד של הציפורן משהו לבנבנן
אבל כוונתי היא לגוף הציפורן שמלאה בקווים ושקעים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהציפורן - תגובה
ד''ר יעל כוכבי25/05/2013כאמור, פטריה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כל כמה זמן נהוג לעשות בדיקות דםי20/05/2013
בן 45 רזה ! עשיתי בדיקות דם לפני כ-8 חודשים שהיו בסדר,כולל הולטר לב ולב במאץ גם תקין (בגלל דפיקות לב חזקות). אולם מזה כמה חודשים הרגשה לא טובה כללית :עיפות,חוסר אנרגיה,דפיקות לב בעוצמה,כאבי מרפקים ב-2 הזרעות,לפעמים כאבי חזה (כאבים בכתף כנראה דלקת שלא עוברת מהכדורסל פעם בשבוע),
דקירות בבטן מדי פעם והמון מחשבות (יש לציין יש סרטס עקב לחץ עבודה)- ישן 8 שעות בלילה אוכל תקין רזה 72 קג 185. האם יש בדיקת דם מקיפה שמראה הכל , האם ניתן לגשת בשנית לרופאת המשפחה ולבקש שוב בדיקות דם והאם יש משהו ספציפי שמומלץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כל כמה זמן נהוג לעשות בדיקות דם - תגובה
ד''ר יעל כוכבי21/05/2013שלום,
הסימפטומים רבים ולא ספיציפיים . אתה גם מציין סטרס. אולי האבחנה דוקא בכיוון של חרדה, התקפי חרדה וכו'.
במקביל - אם לא נשלחו- בדיקות: ס"ד , תפקוד בלוטת התריס, ש"ד , תפקוד כבד וכליה
ורמות ויטמינים וברזל.
לגבי השאלה בכותרת: אין כללי ברזל. מקובל לבדוק פרופיל שומנים מעל גיל 30 אחת לשנה-שנתיים . כל השאר תלוי בסיפור הקליני, סיפור משפחתי, בדיקות קודמות , גורמי סיכון וכו'.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגבי בדיקות ומה שאתה מתאר
שירלי21/05/2013אני לא רופאה, אבל מהניסיון האישי שלי תומכת במה שהרופאה ציינה, שאולי זה נובע מסטרס ומחרדה וזה הכיוון שאתה צריך לטפל בו. אני חושבת שקודם כל באמת תיגש לרופאה ותבקש בדיקת דם ושתן כללית ותראה מה אומרות התוצאות (מגיעות אחרי יממה בערך). תציף בפניה גם את שאר הדברים, כולל הלחץ ותראה לאן תכוון אותך. בנתיים, יש כל מיני שיטות לנסות להפחית את הלחץ - דמיון מודרך, מדיטציה, תוספי מזון לעשות ספורט, יוגה ועוד. ממליצה שתבחן איזו דרך עדיפה עליך ותוכל להתמיד בה ופשוט תתחיל לנסות לעשות את זה ותראה איך תרגיש, אם ובלי קשר לבדיקות. תרגיש טוב!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תפקוד בלוטת התריסלירון20/05/2013
שלום,לאחרונה ערכתי בדיקת דם של תפקוד בלוטת התריס.
התוצאות הינם:
TSH 0.4-4.2 = 4.12
T4-FREE 10-20 = 13.6
האם התוצאות לא תקינות?או גבוליות?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תפקוד בלוטת התריס - תגובה
ד''ר יעל כוכבי21/05/2013שלום,
התוצאות תקינות. (חשוב - אם נוטלים הורמון , הריון וכו')
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גאודון כתרופה מתווספת לימי מחזורגליה19/05/2013
אני בת 43. סובלת מאוסידי ולוקחת כרגע 112.5 מ"ג אנאפרניל וכאוגמנטציה פבוקסיל 250 מ"ג. הפסיכיאטרית רשמה לי גם גאודון לימי המחזור כדי להקטין את הג'אננה להגדרתה. השאלה שלי אליכם היא כמה כדורים לקחת מקסימום לימים האלה ? ובאיזה מהימים, לפני : כלומר יומיים שלושה לפני שמתחיל הדימום, או עוד כמה ימים אח"כ ? קצת קשה לי לזהות גם אחרי כל השנים האלה... באיזה ימים של המחזור החודשי אני יותר עצבנית, זה משתנה, אני לא מזהה אחידות...אז מה כדאי לדעתכם במצב כזה מבחינת הגאודון ? ומה המינון המומלץ ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גאודון כתרופה מתווספת לימי מחזור - תגובה
ד''ר יעל כוכבי21/05/2013שלום,
צריך לעקוב אחר הוראות הרופאה לגבי מינון ועיתוי הטיפול.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלוטהטל17/05/2013
הי יש לי ילד בן 1.8 שיהיה בריא, הןא היה ועדיין מצונן מאוד רק יום אחד היה לו חום לפני שבוע 8.8 וירד ישר יום אחרי והילד היה חיוני אכל חייכ והופא אמר שהגרון וריאות נקיות. שלשום הרגשתי בעורף באמצע ממש מתחת קו השיער כמו בליטה כזו שמורגשת רק שהילד מתכופפ . אני בהריון ואין לי נוגדנים לcmv ובלחץ אימים מזה. האם חלילה שאומרין שבלוטת לימפה מתנפחת במחלת הנשיקה וcmv האם מדובר על הבלוטה שם, במיקום הזה? או שמא מדובר רק על הצוואריןת? אני ממש מפוחדת ורוצה שתעזרו לי האם במיקום דם זה בלוטת לימפה בכלל?תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלוטה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי17/05/2013שלום,
לא ניתן להגיד ללא בדיקה מה זה. מחלות רבות מתבטאות בהגדלת קשריות לימפה, לא רק CMV .
כדאי לגשת לרופא שיבדוק את הילד ולעקוב אחר הנוגדנים שלך לCMV .
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ דםירון17/05/2013
שלום
בזמן האחרון אני מודד לחץ דם מידי פעם וראיתי כי בניגוד לעבר הוא מתחיל גבוה ואח״כ יורד.
היום למשל במדידה הראשונה היה 150/100 כאשר מידי כ-2-3 דקות ביצעתי מדידות נוספות (כ-5 סה״כ) כאשר האחרונה היתה 132/88.
האם אני צריך להתחשב בכל הקריאות או רק בנמוכה ביותר האחרונה ??
האם אין בעיה במדידת לחץ דם בישיבה כאשר הרגליים מורמות ? האם הנ״ל לא משבש את המדידה ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ דם - תגובה
ד''ר יעל כוכבי17/05/2013שלום,
בד"כ המדידה הראשונה גבוהה יותר ואין להתייחס אליה.
מדידת לחץ דם צריכה להתבצע בישיבה, לאחר ישיבה של כ10 דקות. לא לאחר קפאין או ניקוטין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרגשה לא טובהדור16/05/2013
שלום רב, אני בחור בן 29 בחור בריא בדרך כלל במשך שבוע יש לי כאבים בחזה.באמצע החזה. ובחלק העליון לא יודע ממה מקור הכאב יש בחילות ורצון להקיא. חוסר תיאבון. הכאבים לפעמים נמשכים שעה לפעמים יותר מה זה יכול להיות? איך מבררים? בדיקות דם או הולכים לגסטרו? המחשבות ישירות הולכות לכיוון של הלב,סרטן,וושט אודה לתגובה דור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרגשה לא טובה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי17/05/2013שלום, דור
נשמע כמו בעיה בושט- קיבה. אפשר לפנות לרופא המשפחה שיבדוק וירשום תרופה להקלה. אם אין שיפור יש מקום ליעוץ גסטרואנטרולוגי.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרפס שפתייםרחלי16/05/2013
שלום, רציתי בבקשה לדעת, אם בן משפחתי חולה בהרפס שפתיים, כיצד אני עלולה להדבק? האם ההדבקות היא רק במגע ישיר עם הפצע או במגע בכלל עם בן המשפחה? אם אנחנו משתמשים באותה מקלדת מחשב, למשל, האם אני עלולה להדבק? מה הסיכויים שנדבקתי ואני עלולה להדביק מישהו אחר במגע או בנשיקה? תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרפס שפתיים - תגובה
ד''ר יעל כוכבי17/05/2013שלום,
ההדבקה נעשית במגע ישיר או דרך חפצים כגון מברשת שניים, שפתון, כלי אוכל, סיגריה
וכו', כלומר- חפצים שנגעו בשפתיים. מישהו שהוא נשא עלול להדביק אחרים גם בחלוף המחלה החריפה .
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת, בבקשה.
קרן18/05/2013כיצד נשא הנגיף יכול להעביר את הנגיף לאחרים בחלוף התפרצות המחלה? כשאין פצעים נראים לעין? אם אני גם נשאית הנגיף כיצד אוכל לבוא במגע עם בן זוג: נשיקות ומגע מיני, מבלי להדביק אותו? תודה על התשובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת, בבקשה. - תגובה
ד''ר יעל כוכבי21/05/2013שלום,
עיקר ההדבקה- כשהשלפוחיות גלויות לעין, אך לא רק, מסתבר.
נשא הוא מישהו שכבר עבר את המחלה הפעילה - בין ההתפרצויות.
הבנתי משאלתך הראשונה שלא חלית מעולם בהרפס השפתיים, נכון? אם כך, להבנתי , אינך יכולה להדביק אחרים.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרוב תודות!
קרן21/05/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רטט בלב.שלי16/05/2013
שלום הנני בחורה בריאה בדרך כלל בת 22.
חוץ מהתקפי חרדה שסבלתי בתקופת הצבא. אין לי הסטורייה של בעיות.
לפני שבועיים לערך. התחיל לי הפרעות בקצב הלב. זה מתבטא בהרגשה של רטט פתאומי בלב שמתייצב אחרי שתי שניות לערך. וחוץ מזה אין תופעות נלוות. היום סבלתי מזה כמה פעמיים. שלרוב זה קורה פעם ביומיים. בנוסף החלו לי דפיקות לב מהירות יותר. אני לא יודעת אם זה קשור לעובדה שלאחרונה אני מתוחה מאד. או שמה זה קשור למשהו אחר. אודה לתשובה ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רטט בלב. - תגובה
ד''ר יעל כוכבי17/05/2013שלום,
יתכן שמדובר בפעימות מוקדמות, שיכולות להיות קשורות למתח, או להפרעת קצב . יש לאבחן ע"י אק"ג והולטר.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח כאבירון16/05/2013
בוקר טוב
מאתמול בצהריים יש לי כאב שהייתי רוצה לדעת ממה הוא יכול להגרם.
מדובר במין עקיצה/צביטה באזור האחורי של מותן ימין (אם שמים ידיים על המותן המיקום הוא במקום בו האגודל נוגעת)
הכאב מופיע בתדירות משתנה בין מספר פעמים בדקה עד תדירות של פעם בכמה דקות ארוך יותר.
ממה יכול לנבוע כאב כזה ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח כאב - תגובה
ד''ר יעל כוכבי21/05/2013שלום,
חשוב המיקום המדויק: שריר? כליה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בירוריעקב15/05/2013
שלום רב. אני בן 59. עם אסטמה בשליטה, בקע סרעפתי קטן, וטיפול לכולסטרול.
מזה מספר שנים יש לי בעיקר במצב שכיבה, חום פנימי שמורגש בכל חלל הבטן.וזהמלווה בהזעה.
זה מופיע בפתאומיות ואז אני מרגיש בטן בוערת ומזיע בכל הגוף. בשנה האחרונהאני מרגיש החמרה. הייתי לפני יומיים אצל רופאת גאסטרו, והיא אמרה לי שזה לא בעיית גאסטרו היות והחום מופיע בכל חלל הבטן לדבריה אם החום היה ממוקד יותר בוושט אז נובע מבקע. אך כפי שציינתי זה מופי במצב שכיבה זה יכול לתפוס
אותי לשעה, ויכול להיות כל הליליה. לפי המעקב של יש לזה בדרך כלל טריגר ממאכלים מסוימים חומציים שתיית אלכוהל היא המחמירה ביותר האם בכל זאת הרופאה טעתה וזה כן שייך לגאסטרו. או יש מצב "לקנדידה" בכל מיקרה מה הכיוון צריך להיות ואיזה בדיקות אפשר לבצע בכדי להבין את הגורמיםלבעיה.
תודה מראש. נ.ב שככתי לציין לצרבת טופלתי ב2אומפרדקס והרופאה שינתה לי לנקסיום פעמיים ביום 40 מ'ג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בירור - תגובה
ד''ר יעל כוכבי16/05/2013שלום,
האם בוצעה גסטרוסקופיה או קולונוסקופיה? האם הטיפול התרופתי עוזר לך?
אם לא בוצעו הבדיקות הנ"ל, מומלץ שיעשו.
אם בוצעו- כדאי להמשיך את הבירור אצל רופא המשפחה: אפשר לבקש CT בטן, בדיקת
גסטרין, בירור הורמונלי .
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לפני שניםאיכ14/05/2013
האם הסימנים האלו מצביעים על משהו ?
כאבי ראש חזקים , הרגשת לחץ ו"פיצוצים " בתוך הראש , בלבול דיסאוראינטציה .
כל זה לפני שנים האם זה יכול להיות שאדם יחזור לתפקוד רגיל אחרי זה ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לפני שנים - תגובה
ד''ר יעל כוכבי16/05/2013שלום,
אני לא מבינה את השאלה - אם זה קרה לפני שנים , אז כעת אתה בסדר?
האם ידועה הסיבה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

