מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- איך לקחת רפאפןליאת12/09/2013
שלום, הרופא אמר לקחת אנטיביוטיקה לדלקת גרון על בטן ריקה,הרוקחת, והדף המצורף לרפאפן אומר לקחת עם האוכל, מה נכון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך לקחת רפאפן - תגובה
ד''ר יעל כוכבי12/09/2013שלום,
בד"כ יש להתייחס להוראות היצרן. מנסיוני במקרה זה, עדיף לאחר האוכל.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלוטת לימפה בולטת בצד ימיןיהונתן11/09/2013
שלום וברכה!
לפני כ- 3 שנים הרגשתי בין האוזן ללחי בקו האפרכסת של האוזן בלוטת לימפה נפוחה בהרבה מבלוטת לימפה שממוקמת בצד השני של הפנים...הלכתי בזמנו לצילום ולא ראו דבר.
חלפו 3 שנים והבלוטה נשארה נפוחה כשהייתה, הלכתי לביקורת חוזרת אצל רופא אף אוזן גרון שלא ייחס חשיבות ולא שלח אותי לצילום חוזר...
השאלה שלי בעיקרון היא האם מצב זה נורמלי שבו יש בלוטת לימפה שנפוחה יותר מצד שני או שבד"כ כלל באיזורים דומים (כמו איזור האוזניים) גודל הבלוטות צריך להיות סימטרי?
תודה מראש!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלוטת לימפה בולטת בצד ימין - תגובה
ד''ר יעל כוכבי12/09/2013שלום,
הגדלת קשרית לימפה באופן ממושך מחייבת בירור. אולי זו לא קשרית לימפה?
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על המענה
יהונתן12/09/2013בעיקרון יכול להיות שההגדרה שלי לבלוטת לימפה אינה נכונה אך בהחלט יש ג'ולה שמתנועעת כשאני מפעיל לחץ על האיזור....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפטיטיס Aלאה11/09/2013
שלום רב,
לפני שבועיים שאלתי כאן שאלה על הפטיטיס B ועכשיו אני רוצה לשאול על הפטיטיס A.
מתוך רצון להיות מחוסנת מפני הפטיטיס A והפטיטיס B ביקשתי מרופא המשפחה לערוך בדיקות דם.
עשיתי את בדיקת הדם Hepatitis A - igG שיצא חיובי.
האם זה אומר בוודאות שיש לי נוגדנים בדם להפטיטיס B או שיש צורך בבדיקות המשך?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון
לאה11/09/2013שאלתי הייתה: האם זה אומר בוודאות שיש לי נוגדנים בדם להפטיטיס B או שיש צורך בבדיקות המשך?
והתכוונתי כמובן להפטיטיס A ולא B - כי על הפטיטיס B קיבלתי כאן תשובה.
במידה ויש צורך לבדיקות המשך להפטיטיס A עבורי, אשמח אם תפרטי לי את שמות הבדיקות.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתיקון - תגובה
ד''ר יעל כוכבי12/09/2013יש לך נוגדנים להפטיטיס A
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרשת רוק מוגברתלין10/09/2013
היי לאחרונה יש לי הפרשת רוק מוגברת.
אציין כי זה התחיל כאשר גיליתי שיש לי אפטה מכאיבה בקצה הלשון.
כמו כן, יש לי הרגל גרוע מאוד של נשיכת השפתיים מבפנים ומבחוץ.
יכול להיות שזה קשור להפרשת הרוק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרשת רוק מוגברת - תגובה
ד''ר יעל כוכבי18/09/2013שלום,
סיבות רבות להפרשת רוק מוגברת: ביניהן זיהומים בחלל הפה.(ראי גם בשאלות נפוצות).
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפיחות וכאבים באזור הקרסולרחלי10/09/2013
שלום,
מזה כחצי שנה יש לי כאבים באזור הקרסול כשאני מתעוררת בבוקר וכן לאחר ישיבה ממושכת. נוסף לכך קיימת נפיחות בקרסול הימני. הכאבים נעשים מטרידים גם בזמן הליכה לפעמים . מה יכולה להיות הסיבה לכך?
תודה מראש .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נפיחות וכאבים באזור הקרסול - תגובה
ד''ר יעל כוכבי16/09/2013שלום,
לא ברור מהשאלה אם את מדברת על קרסול אחד או שניים.
תתכן בעיה במפרק הקרסול, בגיד, בורידים.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויטמין D עושה אותי עייףיניב10/09/2013
שלום רב,
יש לי מחסור בויטמין D. ניסיתי לקחת כדורי ויטמין D וזה גרם לי לעייפות רצינית. לקחתי ויטמין D גם בצורת כדור וגם בטיפות בכמה מועדים שונים, והייתי חייב להפסיק כל פעם כי זה גרם לי לעייפות מגבילה עד לרמה שקשה לי לתפקד בפעולות היומיומיות. זה בטוח הויטמין D כי זה קורה בול כל פעם שאני לוקח את זה.
שאלתי את האנדוקרינולוגית שלי אבל היא לא מכירה את התופעת לוואי הזאת.
אז רציתי לדעת אם התופעה הזאת מוכרת לך ומה יש לעשות לגבי כך?
תודה רבה,
יניב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ויטמין D עושה אותי עייף - תגובה
ד''ר יעל כוכבי16/09/2013שלום,
מצאתי שהויטמין עלול לגרום לחולשה ולשנויים ברמת הסידן בדם.
אולי כדאי לבדוק את רמת הסידן .
לצרוך יותר באוכל והשמש.
לבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חזרה לכושר לאחר ניתוח בקע מפשעתייובליניו10/09/2013
עברתי ניתוח לפני חודש ו10 ימים,כרגע אני מרגיש
כמו חדש, השאלה שלי ... האם אני יכול לחזור לפעילות ספורטיבית(אירובי בלבד) ?
יוגה ? משהו ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חזרה לכושר לאחר ניתוח בקע מפשעתי - תגובה
ד''ר יעל כוכבי12/09/2013כן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לקיחת תרופהיוסי10/09/2013
האם ישנה בעייה לקחת רוקסו 150 וקודיקל ביחד ?
יש לי מס' שבועות שיעול חזק עם ליחה, נעשה צילום ריאות+תעלות האף-תקין
הומלץ לי ע"י הרופא לקחת את התרופות הנ"ל..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לקיחת תרופה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי10/09/2013שלום,
אפשר לקחת שתי תרופות אלה יחד.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פחד מטיסהמירי09/09/2013
שלום רב רציתי לשאול רופא, ביתי בת 20 מפחדת לטוס מאוד מאוד , בעוד כשבועיים היא טסה עם החבר שלה ומשפחתו לאתונה, היא מתרגשת ומפחדת מאוד מהטיסה אף פעם לא טסה , רק מזכירים את הטיסה היא מפחדת ומתרגשת מאוד , רציתי להתייעך עם רופא ולדעת מה לתת לה לקחת כדי שתירגע ותהיה נינוחה בטיסה ושתעבור את הטיסה בשלום, אודה לך ד"ר על תשובה מהירה בהקדם האפשרי מירי... ניזכרתי שאלנו רוקחת בסופר פארם והיא הימליצה על וואבן מה אתה אומר בעיניין, ומה אתה היית ממליץ תודה מראש ... מירי....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פחד מטיסה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי10/09/2013שלום,
ואבן היא תרופה בעלת משך פעולה ארוך וגם נראית לי חזקה מדי לצורך הזה.
לטיסה קצרה, ניתן להשתמש בתכשירים על בסיס טבעי כגון קלמנרבין, ולריאן, רלקסין, פסיפלורה, נרבן דרג'ה . תרופות ממשפחת הבנזודיאזפינים בעלות משך פעולה קצר יותר:
אלפרליד במינון נמוך.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי שכמות וצווארענת09/09/2013
שלום
כל פעם שאני בלחץ נפשי (גם לא במודע) יש לי כאבי שכמות וצוואר מטורפים שמקרינים גם לזרועות הידיים.
קשה לי להרדם בלילה ואני ממש סובלת במהלך היום מהכאבים
לדוג' סבלתי מזה לאחר הלידה הראשונה, בתקופות מעבר בין עבודות או תקופות של אבטלה, עכשיו אחרי הלידה השנייה ובתקופת החופש הגדול שהבן הגדול היה בבית.
הכאבים מאוד מקשים עלי לבצע פעולות כמו עבודות בית ולטפל בתינוק.
האם יש כדורים שאני יכולה לקחת כדי להקל על הכאב?
אני לא יודעת אם מדובר ברקמות כואבות או שרירים תפוסים. פשוט כואב לי הכל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי שכמות וצוואר - תגובה
ד''ר יעל כוכבי10/09/2013שלום,
כדאי להגיע לאבחנה יותר מדויקת לפני הטיפול.
למשל: לפיברומיאלגיה יש טיפול בתרופות ספיציפיות, שהן במקור נוגדות דכאון.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבי צוואר ושכמות
ענת12/09/2013שלום
בהמשך לתגובתך רציתי לספר שלאחר הלידה הראשונה (לפני שלוש שנים) כשסבלתי מאוד מהכאבים הייתי אצל שני אורתופדים שונים שאמרו לי שזה פיברומיאלגיה והם הפנו אותי לראומטולוג.
ואז הלכתי לשני ראומטולוגים שונים והם אמרו לי שמוקדם מדי להכריז על פיברומיאלגיה. בכל מקרה טיפול לא קיבלתי. אחרי חצי שנה מהלידה הראשונה התחלתי להתאושש פיזית וגם נפשית.
היום אחרי שלוש שנים אני יכולה להגיד בוודאות שאני סובלת מהכאבים בתקופות של לחץ נפשי. בתקופות כאלו אני ממש מרגישה את השרירים מתכווצים בלילה, קשה לי להרדם ואני חווה גלי חום (ואני בת 30!).
בהריון השני הלכתי לפסיכולוגית כדי לנסות למנוע את מצבי הלחץ, אבל לא הרגשתי שזה עוזר ורק הסכום שהוצאתי עליה כל חודש רק הלחיץ אותי יותר.
אני לא רוצה שיאבחנו לי פיברומיאלגיה כי אני פוחדת מהתווית ומאותה סיבה גם לא רוצה לקחת כדורים שנלקחים לדיכאון.
אחותי המליצה לי על כדורים שמרפים שרירים CYCLOBENZAPRINE 10MG
האם הם מתאימים למצב שלי?
תודה וסליחה שיצא קצת ארוך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשד למחלת הנשיקה - בדיקת דםגיא09/09/2013
שלום,
מזה 8 ימים אני סובל מחום(בסביבות 38.5) וכאבי ראש. אתמול ניגשתי למיון מכיוון שהחום עלה ל39.3 ביום שבת ולא הייתה לי אפשרות לקבל מענה אחר. במיון ערכו בדיקת דם, שבה לא ראו סימנים לזיהום חיידקי, ולכן הניחו שמדובר בוירוס. בשל זמן המחלה, הניחו שייתכן ומדובר במחלת הנשיקה.
תודה רבה,
גיא.
להלן התוצאות:
WBC - 3.77
RBC - 5.48
HB - 4.8
HCT - 42.5
PLT - 159
MPV - 7.7
NEUT% - 61.9
EOS% - 0.20
BASO% - 0.4
LYM% - 23.60
MONO%- 7.1
LUC - 5.9
NEUT.abs - 2.3
EOS.abs - 0.0
BASO.abs - 0.0
LYMP.abs - 0.9
MONO.abs - 0.27
LUC.abs - 0.26
ATYP-F = +
MCV - 77.5
MCH - 26.7
MCHC - 34.4
RDW - 13.0
MACRO% - 0.0
MICRO% - 3.7
HYPER% - 2.9
HYPO% - 0.9
NORMOBLAST% - 0* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת לשאלה
גיא09/09/2013שכחתי לרשום את הפואנטה בהודעה -
חקרתי קצת בעצמי באינטרנט וניסיתי לפענח בעצמי את בדיקת הדם, וראיתי שיש ערכים של כדוריות דם לבנות שאמורים להיות גבוהים והם נמוכים, ומצד שני ערכים אחרים שגבוהים ולא אמורים להיות כך.
הייתי רוצה לדעת אם בבדיקת הדם הזו נצפה משהו חריג, והאם אכן ניתן להבין ממנה כי יש סיכוי גבוה לוירוס.
(ידוע לי שכדי לוודא שמדובר במחלת הנשיקה צריך לבצע בדיקת דם EBV,ECV).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאקטימור טיפול מדהים למחלת הנשיקה
תומר09/09/2013בשבוע שעבר אובחנה אצלי מחלת הנשיקה ולא רחוק מהסימפטומים שציינת
זה היה כארבעה ימים לפני ראש השנה ורופא המשפחה שלי שהוא גם חבר
טוב המליץ לי לקחת בדחיפות תכשיר צמחי שלדבריו הוא דבר פורץ דרך למחלת הנשיקה התכשיר נקרא אקטימור והוא פותח ע"י מטפל אלטרנטיבי.
עוד באותו היום נסעתי למרפאה של המטפל ( הוא קבל אותי בתל אביב )
התחתי באותו היום את הטיפול ולהפתעתי ביום השלישי של הטיפול
כל הסימנים כולל החום והדלקת הנוראית בגרון נעלמו.
ככה הרווחתי את החג עם המשפחה ולא כמו שמרטוט במיטה
מן הסתם גם לא הפסדתי ימי עבודה .
ממליץ לך בחום לא לחשוב פעמיים כי מחלת הנשיקה משביתה את החיים לתקופה ממושכת ומשביתה את שאר בני המשפחה באותה מידה.
כל מה שאתה צריך זה לחפש בגוגל - אקטימור טיפול במחלת הנשיקה
אתה כבר תגיע לאתר של המטפל.
רפואה שלימה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאקטימור תרופה מצילה ממחלת הנשיקה
ענת09/09/2013אקטימור תרופה המצילה ממחלת הנשיקה CMV ENV
ששניהם אובחנו אצלי ביחד והתרופה הזו גאלה אותי מייסורים קשים
בתוך שלושה ימים כבר לא היו לי סימפטומים של מחלת הנשיקה.
אני מתפאלת על כך שאנשים חוטפים מחלת נשיקה כל כך קשה ולא טורחים בכלל
לחפש פתרונות לדעתי זה מתוך עצלות או לא יודעת מה.
מי שסובל שלא יחשוב פעמיים כי מחלת הנשיקה משביתה את החיים כפי שקרה לי.
אקטימור זו תרופה מדהימה ואני חייבת לתרו את דעתי למען שיידעו שיש תרופה למחלת הנשיקה ושום דבר לא נעצר אצל רופא משפחה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוספת לשאלה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי10/09/2013שלום,
מחלה וירלית יכולה לגרום לירידה בתאים הלבנים.
הערך של ההמוגלובין שרשמת 4.8 לא סביר. כנראה 14.8 ?
נכון, כדי לאבחן מחלות אלה יש צורך בבדיקות נוגדנים EBV CMV
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאקטימור טיפול מציל ממחלת הנשיקה
ענת10/09/2013למחלת הנשיקה קיים ריפוי ותרופה שרבים אינם מודעים לו
אקטימור זה קוקטייל צמחי שמחסל את הוירוסים של מחלת הנשיקה בתוך 4 ימים
וכבר אחרי יומיים רוב תסמיני המחלה נעלמים.
לפי מה שאני קוראת המון אנשים חושבים בטעות שצריך לנוח כי זה מה שרופא המשפחה אומר עד שזה יחלוף אז כך צריך לעשות
שכבתי חודשיים בבית מושבת מכל עשייה עם סבל חום תשישושת וכאבי גרון נוראיים
חודשיים ממש מיותרים של סבל עד שבעלי מצא בגוגל את הכשיר הצמחי אקטימור
שבתוך 3 ימים כבר לא נותר זכר למחלת הנשיקה.
מצרפת את האתר של המטפל שפיתח את הטיפול יש שם את כל המידע והמלצות
למי שזקוק אני אומרת לא לחשוב פעמיים כי מרופא משפחה לא תבוא ישועה.
הטיפול המציל הזה פותח ע"י הוא מטפל אלטרנטיבי פורץ דרך בכמה מחלות
ברמה עולמית.
תחפשו בגוגל - אקטימור למחלת הנשיקה
תגיעו לאתר בקלות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
גיא10/09/2013אכן, HB 14.8 ולא 4.8.
תודה על התשובה
גיא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיהאורפז08/09/2013
שלום רב אני עובד בחנות פרחים היום שמתי לב תוך כדי זמן עבודה שמשהו בפה שלי מציק לי.אני מזיז את השפתיים וקולט שיש לי בליטה בשפתיים ,התנפחה לי השפה.ככל הנראה כתוצאה מאוכל או מפרח כל שהוא. אף פעם לא חוויתי את הדבר הזה הנפיחות היתה קיימת 3-4 שעות +- וירדה בהדרגה שמתי קרח ומים קרים . רוצה לדעת האם יש צורך לגשת לרופא ? או שאם זה ירד וממש מרגיש טיפונת נפיחות אז אין טעם ללכת והאלרגיה עברה לה מהגוף? אודה לתגובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלרגיה - תגובה
ד''ר יעל כוכבי10/09/2013שלום,
נראה שהבעיה חלפה לבד. מאידך, כדאי לבדוק למה אתה אלרגי.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחילות וכאבי ראששי07/09/2013
היי, אני בת 22 ומעולם לא סבלתי מכאבי ראש, בטן או בחילות, אבל בחודשים האחרונים הם לא מרפים ממני. זה התחיל בכאבי ראש קטנים, יום אחד כאב הראש היה כל כך מהמם בעצמה שלו שזה הגיע למצב שלא יכולתי לקום וכל כך כאב לי שאפילו את העיניים לא יכולתי לפתוח, כל תזוזה גרמה לי בחילה ובעיקרון הייתי משותקת משהו כמו יומיים. אמרו לי שזה מגרנה ושהיא באה בהתקפים ושזה יעבור תוך יומיים שלושה. זה באמת עבר, ומאז זה לא קרה שוב בעצמב כזאת אבל מאז הבחילות לא עוברות לי. לפעמים הן ממש מציקות וחזקות אבל רוב הזמן הן קטנות ולא מזיקות אבל תמיד שם, נלוות בכאבי ראש קטנטנים. עשיתי בדיקת דם והכל יצא תקין ואני כבר לא יודעת מה לעשות, כי זה ממש מפריע לי בתפקוד. בנוסף לפעמים יש לי גם כאבי בטן בנוסף. אני בחורה בריאה בדרך כלל ולכן זה ממש מוזר לי וכבר חודשים ארוכים שזה לא עובר. אשמח לעזרה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחילות וכאבי ראש - תגובה
ד''ר יעל כוכבי10/09/2013שלום,
יש להמשיך את הבירור, גם לכאב ראש , בחילה וכאב בטן, ולחשוב גם על סיבות גופניות
ורגשיות.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא הבנתי
שי11/09/2013להמשיך את הבירור? איך? אצל מי? הרופא שלי שלח אותי לבדיקות דם והוא אומר שהוא לא יודע מה זה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סובלת ממשמאיה03/09/2013
שלום אני בת 19 , התחילו לי מלפני 3.5 חודשים סחרחורות חזקות בשכיבה והן הפכו לסחרחורת שהיא כללית , תחושת שיוט מתמידה , קושי לסובב את הראש כי זה גורם לחוסר שיווי משקל , כל תזוזה עם הראש עושה הרגשה לא נעימה של חוסר שיווי משקל , אבל מאז התלוו לכל זה גם כל הזמן חולשה ! כאבים בבטן לפעמים , הרגשה של פרה עילפון , אני מרגישה כבר בן אדם אחר אין לי כוחות אפילו לצאת ולעשות דברים , כי יש לי כל הזמן דופק של 106 משהו כזה בדקה .. אני כל הזמן חלשה ומותשת , חסרת איזון , עם כאבים בכל מקום וממש קשה לי עם זה , עשיתי בתקופה הזו בגלל הסחרחורות MRI ראש, ברה, eng לשיווי משקל אוזני , בדיקות דם , שיצאו תקינים. כדאי לי לחזור על בדיקות הדם ? ממה אמורה לנבוע ההרגשה הזו ?! אני כבר לא חיה את אותם חיים ובגילי אני אמורה להיות הכי חיונית , אני מרגישה שאני כל הזמן הולכת להתעלף וחולשה , אני בקושי הולכת מהבית לאוטו ... אשמח לעזרה כי אני כבר מיואשת !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סובלת ממש - תגובה
ד''ר יעל כוכבי10/09/2013שלום,
נראה שמדובר בורטיגו על רקע דלקת באוזן הפנימית, בד"כ מחלה וירלית. יש טיפול תרופתי וגם פיזיותרפי.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בטןת.03/09/2013
משום מה כשאני קמה בבוקר ובערב לפני השינה יש לי כאבי בטן - בטן עליונה ובמשך כמה ימים יש לי נפיחות איומה בבטן.חשבתי בהתחלה שהנפיחות היא בגלל שהייתי צריכה לקבל מחזור אבל כעת אני כבר בסוף המחזור והבטן עדיין כואבת ונפוחה מאוד.מה זה יכול להיות? לא שיניתי תזונה.אני בת 38.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי בטן - תגובה
ד''ר יעל כוכבי08/09/2013שלום,
כנראה מקור קיבתי. אפשר לבדוק חיידק HP בקיבה או לבקש יעוץ גסטרואנטרולוגי.
לבריאות,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

