פורום ניתוחי גב, כאבי גב, עמוד שדרה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבי גב כרוניים
    סובל מכאבים
    25/04/2013

    נתקלתי בפרסומים של חברת שנקראת אפוסתרפיה שטוענת שהיא יכולה לעזור. מישהו מכיר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי גב כרוניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי גב כרוניים - תגובה

    ד''ר גד ולן
    01/05/2013

    ואני בלונדיני עם עיניים כחולות שעובד בחברת הייטק.
    נו באמת, כל מה שכתוב עיתון כפירסומת הוא נכון ?...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאיה זה נובע?
    דני
    25/04/2013

    שלום, אני בן 33 לפני כחמישה חודשים התחלתי לחוש תחושות שלא הרגשתי בעבר, בעיקר נימול בכף היד וברגל וחולשה ועיפות כללית, הרופאה הראשונה שהלכתי ביקשה שאעשה בדיקות לבירור האם מדובר בטרשת נפוצה (היה לי גם טשטוש ראיה קל שחלף וכן נימול בחצי לשון צד ימין שנמשך). לאחר מספר בדיקות הרופאים לא רואים הוכחה משמעותית למחלה ואני נותרתי בין הכיסאות. השאלה שלי היא: מבין הבדיקות שביצעתי הייתה בדיקת EMG ידיים שהתשובה הייתה: 'רדיקולופטיה צווארית בגובה C67 דו צדדית בולטת יותר מימין' וגם EMG רגליים והתשובה הייתה: 'רדיקולופטיה בגובה S1 דו צדדית' אציין שגם ב MRI צוואר נראה: 'במרווח בינחולייתי C6-C7 הודגם בלט דיסק אחורי וימני בינוני עם לחץ קל על השק הטקלי ומוצא השורש מימין'. האם יכול להיות שהתחושות נובעות בכלל מהגב והצוואר שלי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מאיה זה נובע?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאיה זה נובע? - תגובה

    ד''ר גד ולן
    01/05/2013

    כן, אבל אתה צריך להיבדק בידי מנתח ע"ש באיזור מגוריך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת בגב תחתון
    יפה
    25/04/2013

    שלום,
    לאימי בת 60, כאבי גב במשך כמה ימים, נאמר לה שזה דלקת בגב התחתון, היא קיבלה כדורים, מה ניתן לעשות חוץ מהכדורים, הם מתנגשים לה עם כדורים ללחץ דם. האם ניתן להקל ללא כדורים?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת בגב תחתון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת בגב תחתון - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    25/04/2013

    שלום יפה. יש להיות סבלניין ולהבדק בהמשך על ידי מנתח עמו "ש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת בגב תחתון

    יפה
    25/04/2013

    כמה זמן סבלניים? הכאבים כרוניים כבר מספר שנים, כיצד ניתן להקל או לטפל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פענוח בדיקת סיטי גב מותני
    סמדר
    24/04/2013

    שלום רב,
    עקב כאבי גב תחתון שמקרינים לרגליים ביצעתי בדיקת סיטי.
    ממצאי הבדיקה:
    סריקת L4-L5:מבנה גרמי תקין.
    רוחב תקין של תעלת השדרה והפורמינות.
    בלט דיסק כללי עם לחץ על השק.
    סריקת L5-S1:
    רוחב תקין של תעלת השדרה והפורמינות.
    בלט דיסק כללי קל משיק לשק.
    שינויים סקלרוטים ב- SIJ דו צדדי בצד האיליאקלי עם משטח המפרק שמור.
    הממצא מתאים ל- OSTEITIS CONDENASILI.
    אשמח לדעת מה זה אומר, ומה אפשר לעשות?
    בברכה סמדר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פענוח בדיקת סיטי גב מותני

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פענוח בדיקת סיטי גב מותני - תגובה

    ד''ר גד ולן
    24/04/2013

    בלי לדעת מה אופי הכאב שלך, מיקוו, לבדוק אותך ולראות את בדיקת ה-CT אי אפשר לייעץ לך. פני למנתח עמוד שדרה במקום מגורייך לייעוץ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ספיינל סטנוזיס וכאבים בשכיבה?
    ציונה
    23/04/2013

    אמי בת כ- 75 סובלת כשבועיים מכאבים עזים בגב תחתון וברגל שבשבוע האחרון החמירו עד כדי קושי ללכת, הכאבים חזקים גם בישיבה וגם בשכיבה. כעת בבדיקת סי-טי נמצא ספיינל סטנוזיס ב- אל4-אל5וגם בלט דיסק אחורי קל עם סימני לחץ על השק הדורלי ב- אל3-אל4 ואותו דבר ב- אל5-אס1. שוב, הבעיה העיקרית שאפילו לשכב כואב לה!!! בכל הכתבות שראיתי ברשת לא מופיע כאבים בשכיבה. האם זה מוכר ברפואה? ומה הייתם ממליצים לעשות? (משככי כאבים ואפילו ווליום לא ממש עוזרים). האם זריקה תחת שיקוף יכולה לעזור?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ספיינל סטנוזיס וכאבים בשכיבה? - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    23/04/2013

    ציונה שלום,
    רפואה זו לא מתימטיקה והכל אפשרי.
    אנחנו ממליצים בחום להיבדק על ידי מנתח עמוד שדרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי גב חזקים - ללא אפשרות לאנטיביו
    רינה
    23/04/2013

    בוקר טוב

    אני סובלת מכאבי גב חזקים.
    הכאב התחיל לפני חודש בשריר הירך, וכעת הוא בחלק התחתון של המותן. אינני יכולה ללכת או לתפקד.
    לאחר טיפול פיזיותרפיסטי לא נראה לי שמדובר בגב תפוס אלא במשהו אחר.
    בקבוקים חמים לא עוזרים.

    אינני יכולה לקחת אנטיביוטיקה.

    למי פונים לאבחון של הצרה שלי ?

    האם יש תחליף לטיפול אנטיביוטי ?


    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי גב חזקים - ללא אפשרות לאנטיביו - תגובה

    ד''ר גד ולן
    25/04/2013

    אנטיביוטיקה נועדה לטיפול בזיהומים ולא לדקת בעצב או בשרירי הגב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי גב חזקים - ללא אפשרות לאנטיביו - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    30/04/2013


    שלום. בכאבי גב לא מטפלים באנטיביטיקה כך שאין לך בעיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התכווצות שרירים חזקה וכואבת בירכיים
    ליזי
    21/04/2013

    מזה כשבוע יש לי התכווצות שרירים איומה ומאד כואבת במשך היום,ממפרק הירך עד הברך בצד החיצוני של הירך ובצד האחורי.
    זה בשתי הרגליים, ורגל ימין נפוחה יותר לאורך הצד.
    בשכיבה לא כואב.
    אני בת 65 עם שינויים ניווניים בעמוד השדרה לכל אורכו, בלטי דיסק והיצרות תעלה.
    יש לי גם פיברומיאלגיה.

    האם לדעתך זה נובע מהגב? מה ניתן לעשות ? אני כל הזמן עם משככי כאבים חזקים.

    אודה על תשובתך בהקדם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התכווצות שרירים חזקה וכואבת בירכיים - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    21/04/2013

    ליזי שלום,
    יתכן , אבל ללא בדיקה לא ניתן לדעת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר תחושה
    מאיר
    21/04/2013

    עקב פריצת דיסק אני סובל מחוסר תחושה מסוים ברגל שמול מכף הרגל ועד הברך וגם מכאב קל במרכז הישבן השמאלי.
    האם אפשר לעזור לי להחזיר התחושה לרגל
    בתודה לתשובה מאיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוסר תחושה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר תחושה - תגובה

    ד''ר גד ולן
    21/04/2013

    ייתכן שאפשר לעזור לך, אבל אי אפשר לדעת בלי לבדוק אותך ולראות את בדיקות ההדמייה שבוצעו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דילמת ניתוח
    נדב
    21/04/2013

    אני אדם נכה סיעודי התלוי 24 שעות במטפלת.
    מזה תקופה ארובה סובל מכאב כרוני וזקוק לניתוח מורכב בחוליות הצוואר.
    את הניתוח עברתי בעבר לפני 10 שנים והיה רשלנות בהרדמה שהותיר אותי עם בעיה קשה בגרון.
    אני נושם דרך קנולה, ונזקק לסיוע שוטף בכך.
    בשל כאבים חזקים והתדרדרות בתיפקוד יש המלצה לניתוח הרבה יותר גדול ומורכב.
    הניתוח יכלול את הסרת הקיבוע הקודם וקיבוע כל חוליות הצוואר כולל שחרור לחץ וחיתוך החוליות.
    הייתי סה"כ 3 ימים בבית חולים והרגשתי כל-כך לא טוב למרות שלא עברתי בדיקות פולשניות.

    הבעייתיות:
    1. הניתוח מאוד מורכב וקשה וההחלמה מאוד ארוכה.
    2. ספק מאוד אם יפתור את בעיית הכאב אך אולי יפסיק את ההתדרדורת הפיזית.
    3. ליבי לא שלם עם הניתוח, אני חושש שלאחר הסבל הרב והארוך זה לא יקדם אותי.
    4. איכות החיים שלי כרגע שאני בעיקר במיטה וסובל מכאבים חזקים - אין לי איכות חיים.
    5. ניסיתי המון תרופות וטיפולים אחרים שלא עוזרים.
    6. הכאב פגע בי נפשית וגרם לדיכאון ואני מרגיש גם נפשית חלש לעבור ניתוח.
    7. אין לי תמיכה משפחתית לעבור את הניתוח אשר יתבצע בבית חולים הרחק ממקום מגוריי.
    8. אני מרגיש שאני לא מתפקד וקופא על המקום ועליי לעשות משהו כדי לשפר את המצב.

    ההגיון אומר שעליי לעבור את הניתוח כדי שאוכל להמשיך לתפקד.
    הלב אומר שהניתוח מאוד מורכב במרכז העצבים בגוף ואני יאבד את המעט שאני כעת יכול לעשות.
    כמו לאכול בעצמי, לשבת בכוחות עצמי, ואפילו להשתמש במחשב.
    הניתוח ירתק אותי למיטה ויתכן שזה יהיה לתקופה ארוכה - חצי שנה.

    הייתי בבית חולים וברגע האחרון ביטלתי את הניתוח לאחר שהוסבר לי המורכבות ושעליי להיות עם קולר בפנים לחודש ימים
    ורק המחשבה על הקולר והכאב מרתיע אותי מלבצע שוב את הניתוח.
    יש לי בעייה קשה עם הגרון ואני נזקק לסקשיין תכופות, האחיות בבית החולים עושות זאת נורא ואיום.
    בשל קושי תחושתי ביידיים אני גם לא אוכל לסמן להם להגיע עם לחצן מצוקה.
    גם לדבר לא אוכל כי לאחר הניתוח ישימו לי קנולה שלא אוכל לדבר דרכה.
    מרתיע אותי שאני יהפך לנזקק ותלוי לחלוטין בשכיבה ללא יכולת לדבר ולתקשר עם הסביבה.

    איך אני מתגבר כי ידוע לי שהכל תלוי בי, וכל דחייה משמעותה קושי נוסף.

    אשמח לכל עיצה בנושא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דילמת ניתוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דילמת ניתוח - תגובה

    ד''ר גד ולן
    01/05/2013

    עברו כמה ימים ואף אחד לא נתן לך עיצה כי אי אפשר.
    בסופו של דבר אתה זה שצריך לקבל את ההחלטה ולא תוכל להישען על גורמים חיצוניים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב גב
    חסוי
    20/04/2013

    שלום ד"ר,
    אני בשנות ה-20 ובערך מגיל 15 יש לי כאבי גב חדים באזור ספציפי בגב העליון - השריר שבין השכמה הימנית לעמוד השדרה.
    הכאבים מתרחשים בעיקר אם לא רק כאשר אני קורא ספרים בתנוחה מסויימת, אם מכופף את הראש בזויות מסוימות.
    אורטופד גב אמר לי בזמנו שהכאבים הם כתוצאה מעקמת קלה שיש לי, וצריך ללמוד לחיות עם הכאבים.

    מה דעתך? והאם יש לדעתך פתרונות שיכולים להפסיק את הכאבים?

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב גב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיענוח CT

    אליהו
    20/04/2013

    שלום אני בן 28 סובל מכאבי גב תחתון עם הקרנה בעיקר לרגל ימין
    ביצעתי צילום CT בשנת 2006 :
    L4-L5 : בלט אנולוס אחורי שטוח עם לחץ בינוני על השק התקאלי.
    L5-S1 : בלט אנולוס אחורי קמור עם לחץ על השורשים S1.

    ובעקבות החמרה בכאבים ביצעתי עכשיו עוד צילום CT בשנת 2013 :
    L3-L4 : בלט מינימלי של דיסק.לחץ קל על מוצא השורשים,יותר משמאל.
    L4-L5 : היצרות המרווח. בלט מרכזי של דיסק עם לחץ על השק ומוצא השורשים.
    L5-S1 : היצרות המרווח. בלט מרכזי של דיסק עם לחץ על השק ומוצא השורשים.
    ממצא לואי : אבן זעירה בגביע אמצעי של כליה שמאלית, ללא הפרעה.
    שאלותי :
    1)האם קיימת החמרה רצינית בין הצילום הראשון לצילום השני?
    2)האם הבלטים החמירו לפריצות דיסק?
    3)האם קיים קשר בין הממצא הלואי של האבן הזעירה לבין הממצאים של הגב? כלומר האם יכול להיות שהאבן נגרמה בעקבות הגב?

    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיענוח CT - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    21/04/2013

    אליהו דלום. שאלות מסוג זה הם מעבר למטרת הפורום. הבט בכותרת מעלה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב גב - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    21/04/2013

    לחסוי.
    לא ניתן להשיב על דאלה היפוטטית צבלי דתבדק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסבר למסקנות בדיקת emg
    נעם פרוסטיג
    18/04/2013

    שלום רב,
    עברתי לפני כשמונה חודשים ניתוח כריתת דיסק l5-s1, לאור העובדה שהכאבים ברגל ממשיכים כולל הרדמויות וזרמים, חוסר כח ברגל שמאל וקושי בהפעלת האצבעות, הופנתי לבדיקת emg.
    במסקנות נכתב: lower limbs emg revealed the signs of chronic lumbosacral polyradiculopathy

    מה הכוונה? האם קיים נזק עצבי חמור?
    אני עובר mri, בעוד כשבוע להמשך אבחון.
    לתשובה אודה,
    נעם


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הסבר למסקנות בדיקת emg

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסבר למסקנות בדיקת emg - תגובה

    ד''ר גד ולן
    01/05/2013

    חמור זה לא אבל זה כרוני וגם אם תחזור על הבדיקה בעוד שנים רבות עדיין ייראו את סימני הנזק.
    בדיקות EMG הינן חסרות כל ערך אבחנתי ואין להן שום תפקיד באלגוריתם קבלת ההחלטות לאחר ניתוח דיסק שלא הקל את כאבי הרגל.
    הבדיקה שצריך לבצע מלכתחילה היא MRI ע"ש מתני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסבר בבקשה על תוצאות CT
    אמיר
    18/04/2013

    שלום
    עשיתי בדיקת CT ואיבחנו לי פריצת דיסק בגובה L5 S1 והייתי רוצה הסבר קצת על המונחים הרפואיים כיוון שאני לא מבין מה זה אומר בדיוק:
    ״פריצת דיסק ניורו פורמינלית ופארא מדיאנית ימנית עם לחץ קשה על הרצס הימני ועל הניורו פורמינה מימין״

    (אני רוצה להוסיף כיום אחרי שבועיים מתחילת התסמינים יש שיפור במצבי)

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הסבר בבקשה על תוצאות CT

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסבר בבקשה על תוצאות CT - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    18/04/2013

    אמיר שלום. במילים פשוטות יש לך פריצת דיסק.
    אם אתה מרגיש טוב יותר -תמתין ותקווה לטוב. מומלץ יעוץ עם מנתח עמו"ש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי עמוד שידרה צאוורי
    אלי
    16/04/2013

    שלום אני בן 82 ויש לי בעיה של שחיקת סחוס בחוליה c3 ו c4 ויש לי כאבים חזקים ואין באפשרותי להזיז את הראש ימינה,וסמולה,עברתי טיפולי פיזוטרפיה,ושיאצו,ומחטים,אשמח אם תוכלו ליעץ לי לאן אני ממשיך מפה,ועם יש טיפול נוסף,,,,תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי עמוד שידרה צאוורי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי עמוד שידרה צאוורי - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    16/04/2013

    אלי שלום,
    הכל תלוי בממצאי ההדמיה והבדיקה שלך.
    על סמך זה , ולא בפורום אינטרנט, תוכל לקבל הצעה להמשך טיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסבר על פיענוח בדיקות MRI
    שני
    15/04/2013

    שלום רב,
    לאחרונה עברתי מספר בדיקות MRI נוספות ואודה אם אוכל לקבל הסבר מינורי על חלק מן הממצאים שהגיעו עד כה : ממצא אינטראדוראלי ב- S1 (מוכר וידוע מבדיקות עבר ובמעקב) בגודל 10x7 מ"מ הצמוד לדופן האחורית של תעלת השדרה. ב- L1-2 בקע דיסק פוקלי מקו האמצע עם לחץ על קדמת התעלה. הנקבים חופשיים. ב- L4-5 בלט אנולוס דיפוזי משיק לשק רושם לקרע אנולרי משמאל. מחיקת שומן מתונה סביב השורשים, פסטות שמורות.
    מהו "קרע אנולרי" ומהי "מחיקת שומן"?
    אציין כי בין היתר אני סובלת מאנדומטריוזיס, חיובית ל- HLA B27, סקרואילאיטיס, כאבי אגן כרוניים, פיברומיאלגיה... נכון לשלב זה ):
    חן, חן וחג שמח,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הסבר על פיענוח בדיקות MRI

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסבר על פיענוח בדיקות MRI - תגובה

    ד''ר גד ולן
    16/04/2013

    קרע אנו לארי הוא קרע במעטפת הדיסק שיש לו פוטנציאל לגרום לכאבי גב וכן גירוי של שורש העצב הסמוך לו.
    השומן נמחק היכן שיש לחץ מקומי על השורשים העוברים בתעלת השדרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני מאוד מודה לך ד"ר ולן

    שני
    18/04/2013

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי גב ורגליים לאחר ניתוח גב.מה .
    ברק
    14/04/2013

    ב"ה
    אבא שלי סבל מכאבי גב ורגליים מספר שנים לאחר התייעצות עם מספר רופאים המליצו לו על ניתוח גב
    אבי עשה את הניתוח במדיקל סנטר
    עברו כבר 5 חודשים בערך ואבי לא ישן בלילות וסובל מאוד מכאבי רגליים+זרמים
    אבי עשה לפני חודש בדיקת MRI בטכניקת STIR T2 T1 (עם חומרים ניגוד דיכוי ושומן)ולהלן התוצאות:
    קליניקה:לאחר דקומפרסיה בעמוד השדרה המותניכאבים במקום הניתוח
    ממצאים:
    מצב לאחר למניקטומיה מגובה L2 עד L5 . בנוסף בוצע קיבוע טרנס פדיקולרי בגבהים אלה
    קיימת האדרה והסננה לאורך הטרקט הניתוחי בשולי הגב.
    מאחורי הדורה בגובה L3-L4 קיימת קולקציה נוזלית קטנה, יתכן קולקציה פוסט ניתוחית.
    L5-S1 :נוון קל של הפסטים.בלט דיסק אחורי קל. היצרות בינונית של הנקבים.לאחר למינקטומיה בגובה זה.
    L4-L5: האדרה לאורך הטרקט הניתוחי. השק מורחב בין הבדיקות. בנוסף האדרה ברצסים תואם לשינויים ניתוחיים.
    L3-L4:השק התרחב בין הבדיקות.האדרה לאורך הטרקט הניתוחי בדומה לגבהים אחרים.ללא האדרה פתולוגית ברצסים. לציין עמדה מעט קידמית של גוף חוליה L3 לעומת L4 בין הבדיקות. יתכן תזוזה מינמלית קידמית.
    L2-L3: שיפור של רוחב השק בין הבדיקות לאחר למינקטומיה.האדרה קלה לאורף קצה הדיסק .אין האדרה פתולוגית ברצסים.
    L1-L2: היפרטרופיה של הפלבום והפסטים.בלט דיק אחורי קל לוחץ קלות על השק ללא שינוי.
    סינגל תקים בחוט הדיסטלי
    אין האדרה חריגה בתוך השק
    בסיכום:
    שינויים ניתוחיים חדשים בין הבדיקות כמתואר
    שיפור של רוחב השק בכל הגבהים
    היצרות הנקבים ב- S1 L5 דו צדדית ללא שינוי

    אודה לך מאוד אם תעזור לנו
    בברכה


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי גב ורגליים לאחר ניתוח גב.מה . - תגובה

    ד''ר גד ולן
    14/04/2013

    מבחינה טכנית בוצע ניתוח טוב עם השגת הרחבה של תעלת השדרה המתנית.
    אולם, ייתכן וכאבי הרגליים והזרמים הם עקב סיבה אחרת כמו למשל נוירופתיה סכרתית או חסימת כלי דם ברגליים.
    עליכם לפנות שוב לרופא המנתח כדי לראות אם אין סיבה אחרת שגורמת כעת לכאבי הרגליים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קודם תודה

    שוב אני
    29/05/2013

    ב"ה
    אבל לפני הניתוח אבא שלי לא סבל כך מזרמים ברגליים, לא יכול להיות שאולי איזה עצב נפגע במהלך הניתוח או משהו לוחץ שם?
    ומה זה הנוזל שיש שם? אולי זה מפריע ויושב על עצב?
    לתשובתך אודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום