מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בעיות גב כרוניותYUVAL13/04/2013
שלום,
התגייסתי ללוחמה עם כאבים חזקים בגב התחתון והקרנות לרגל שמאל כלומר אני מרגיש כף הרגל רדומה כמו נימול כזה במשך שנה וחצי (כאבים כרוניים) , אני מרים משקלים כבדים כואב לי וזה מגביל אותי, אני רץ 3 דק כואב לי ממש, אני קם מהמיטה כואב לי, טופלתי פיזוטרפיה וכדורים במשך שנה וחצי וזה לא עזר לי, ולפני כמה שבועות עשו לי בדיקת CT.
הממצאים הראו כי:
l3-l4 - בלט דיסק כללי משיק לשק
l4-l5- בלט דיסק כללי משיק לשק
l5-s1- בלט דיסק אחורי עם לחץ קל על השק.
והשאלה שלי אם יורידו אותי מקרבי ולא יקחו סיכונים כאילו איזה פרופיל ימליצו יורידו לי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיות גב כרוניות - תגובה
ד''ר גד ולן14/04/2013אני לא נביא ואני לא יכול לחזות איך ינהגו רופאיך בצה"ל.
ככלל, אם יימצא שאתה מקיים תנאים מסוימים, אז ייקבע לך סעיף ליקוי שייתכן ויפסול אותך משירות כלוחם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ישיבה ממושכתתודה על העזרה13/04/2013
שלום,
אני בת 18 ובמסגרת עבודתי עליי להעביר שעות רבות במהלך היום מול המחשב, בישיבה.
רציתי לדעת האם יש איזושהי השפעה (בטווח הארוך) לכך על הגוף ועמוד השדרה בפרט?
יש לציין כי (למרות שלא נעים לי להודות בכך) אני חשה כאב בישבן בייחוד ב"זנב עמוד השדרה" ולעתים גם יוצאים לי פצעים באזור עצמות הישבן.
בנוסף, האם יש קשר בין הדבר לאנורקסיה?
תודה ואשמח לתשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ישיבה ממושכת - תגובה
ד''ר גד ולן14/04/2013הקשר היחדי לאנורקסיה הוא היעדר השומן התת עורי המרפד את עצמות האגן בזמן ישיבה ואז ייתכנו פצעי לחץ . כמו כן, אנורקטים או אנורקסיות סובלית מרמת חלבון נמועה ואז קשה להם לרפא פצעים.
בניגוד לדעה העממית והמקובלת, ישיבה ממושכת אינה גורמת לשום פגיעה בעמוד השדרה, אך יכולה לגרום לכאבי גב תחתון החולפים לאחר "חילוץ עצמות"..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוו"ד שנייה והמלצות לטיפוליוסי09/04/2013
שלום,
אני סובל כבר מספר שנים מכאבי גב. מבדיקת CT שעשיתי לפני 12 שנה התברר כי יש לי 3 פריצות דיסק. בתקופה זו חייתי עם הכאבים ואף עבדתי פיזית, הרמתי משאות ומשקלות וחייתי, פחות או יותר, "רגיל". מזה כחצי שנה אני סובל מכאבים גדולים בגב, בגב התחתון, כאבים המוקרנים לרגל ולאיזור הישבן. לעיתים אני מרגיש את הרגל חמה (סוג של החום שמרגישים אחרי שהיד נרדמת). קשה לי לעמוד, ללכת,לשבת.
הרופא הפנה אותי לבדיקת CT חדשה ואמר שייתכן שהגוף מתקן את עצמו, ואכן התברר כעת שיש לי בלט דיסק ולא פריצות דיסק.
הרופא המטפל שלח אותי למרפאת כאב. הייתי רוצה חוות דעת נוספת.
ובנוסף לדעת אם מסאז' טוב לי? האם כדאי לשבת על כורסאת מסאז'?
מצ"ב תשובת הCT האחרונה
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוו"ד שנייה והמלצות לטיפול - תגובה
ד''ר גד ולן14/04/2013לקבלת חוות דעת שניה אתה צריך לבקר מנתח ע"ש במרפאתו כי לא ניתן לבצע זאת במסגרת פורום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נימול בגב עליוןחגית09/04/2013
לאחרונה יש לי תחושת נימול בגב עליון
אציין שזה קורה לאחר עמידה ממושכת.
מדוע זה קורה?
האם עלי לפנות לבדיקה?
לאיזה רופא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נימול בגב עליון - תגובה
ד``ר ליאור מרום09/04/2013חגית שלום,
לא בהיסטריה, אבל אם נמשך תקופה שעולה על 4-5 שבועות לגשת לבדיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גיבנתנמדר09/04/2013
בת 30 סובלת מגב כפוף זה כעשר שנים לפחות מה שמחמיר עם השנים. לא נעים להגיד אבל זו גיבנת. קשה לי ללכת זקוף. לפעמים מנסה יציבה נכונה עם גב זקוף אך מייד תוך הרגל הולכת כפןף. והשאלה" אחרי הזנחה מה ניתן לעשות? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גיבנת - תגובה
ד``ר ליאור מרום09/04/2013
ליאב שלו
ם,לא הרבה, אבל כדאי להוועץ עם איש מקצוע בפגישה לא אינטרנטית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגיבנת
יפעת לוי13/04/2013הי ליאב. אומנם את מבנה השלד כבר לא ניתן לשנות בגיל 30 אך ניתן לשפר את היציבה משמעותית!שילוב של לימוד יציבה נכונה עם תרגילי גמישות וכוח מותאמים לליקוי היציבה שלך- יכולים לשפר לך את היציבה.אל תתייאשי גיל 30 הוא גיל צעיר בו ניתן לעשות שינוי גדולים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח קיבועיםאורית06/04/2013
אני בת 53 ויש לי עקמת מולדת.לפני 5 שנים עברתי כריתת דיסק בין חוליה L4 ל L5. במשך שנה עד שנתיים אחרי הניתוח מצבי השתפר מאוד. בשנה האחרונה חלה הרעה במצבי ואני סובלת מכאבי גב ורגליים. אני לא מסוגלת ללכת יותר מ-5 עד 10 דקות רצוף מבלי לשבת לנוח. הגב והרגליים כל הזמן כואבים ובמיוחד רגל שמאל מהישבן עד לקרסול. אורטופד שהייתי אצלו לאחרונה ועשה לי סי טי וצילום רנטגן אמר לי שהכאבים הם בגלל העקמת ולא בגלל הבלטים (יש שלושה בלטי דיסק, בין החוליות S1 עד L3) א. האם נכון שהכאבים הם כתוצאה מהעקמת ולא מהבלטים? ב. האורטופד אמר לי שבמקרה שלי רק ניתוח לקיבוע כל עמוד השדרה יכול לעזור אבל בגלל שאני אישה עובדת ומתפקדת הוא לא ממליץ כי ההחלמה היא כשנה. והשאלה שלי למה ההחלמה כל כך ארוכה ולמה לא מומלץ לי ללכת לניתוח אפילו שאני סובלת כל כך מכאבים? האם לא ניתן לחזור לעבודה סדירה תוך חודש?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח קיבועים - תגובה
ד``ר ליאור מרום07/04/2013אורית שלום. התיעצות ברמה כזו אינה מתבצעת דרך פורום אינרנט,ראי הודעתנו בראש הפורום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בבחירת מזרוןאבי02/04/2013
שלום,
אני סובל מעקמת וכתוצאה מכך אני חש כאבי גב בחלק התחתון. אני כרגע עומד בפני רכישת חדר שינה חדש ואני אשמח אם אוכל לקבל תשובה מקצועית ל2 שאלות שניסיתי לקבל מענה בחנויות השונות שמוכרות חדרי שינה ולא קיבלתי תשובה מקצועית.
השאלות הן:
1) האם מומלץ עבורי מיטה מתכוונת או מיטה רגילה מבחינה בריאותית?
2) איזה חומר למזרון מומלץ עבורי? אני אישית מאוד אהבתי את המזרונים שמבוססים על הויסקו גל השאלה האם זה אכן מבטיח לי הפחתה בכאבים ושינה בריאה יותר?
כמו כן, יש כל כך הרבה הבטחות במזרונים ומ5 דקות בחנות קשה לי להחליט האם זה אכן טוב עבורי
אשמח לתשובה מקצועית שטרם מצאתי אותה..
בתודה מראש,
אבי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה בבחירת מזרון - תגובה
ד``ר ליאור מרום02/04/2013טעית בפורום
. אנחנו לא סוחרי מזרונים......* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- CT או MRI עבור בדיקת ע"ש מתני?יוסי02/04/2013
שלום רב,
אמי סובלת מזה חצי שנה מכאבי גב, עמוד שדרה, ירך שמאל עם הקרנות לרגל שמאל.
עד כה היא עברה סדרה של בדיקות לגילוי הבעיה. להלן הבדיקות והממצאים העיקריים:
צפיפות עצם: T=25
EMG - רדיקולופאטיה L5-S1
מיפוי עצמות כל גופי - שינויים OA
הובהר לנו שאף אחת מהבדיקות הנ"ל לא הצביעה על הסיבה האחראית לכאב ולא מיקדה את הבעיה.
עכשיו יש לרופא כוונה לבדוק עמוד שדרה מתני.
אשמח לדעת מה לדעתכם הבדיקה המומלצת במקרה כזה מבחינת יעילות הבדיקה, CT או MRI? האם בדיקת MRI יכולה להיות אפקטיבית?
אמי ביצעה בעבר שתי בדיקות CT (לפני מספר שנים). בגלל נזקי הקרינה אנחנו חוששים מפעם הנוספת, אם היא תצטרך לעשות. האם זה לא מסוכן מדי?
תודה מראש על המלצתכם.
יוסי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר CT או MRI עבור בדיקת ע"ש מתני? - תגובה
ד``ר ליאור מרום02/04/2013
לצורך החלטה על המשך טיפול עדיף mri* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה בנוגע לבדיקת MRI
יוסי04/04/2013שלום ד''ר מרום מרום ותודה על המענה.
האם מותר לבצע בדיקת MRI אם יש STENT באחד מעורקי הלב?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה בנוגע לבדיקת MRI - תגובה
ד``ר ליאור מרום04/04/2013תלוי ממה עשוי המשתל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
יוסי05/04/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהCT או MRI עבור בדיקת ע"ש מתני? - תגובה
ד``ר ליאור מרום02/04/2013
לצורך החלטה על המשך טיפול עדיף mri* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסבר לגבי פיענוח בדיקת MRIשלומית31/03/2013
שלום רב,
לאחרונה עברתי מספר בדיקות MRI נוספות ואודה אם אוכל לקבל הסבר על חלק מן הממצאים שהגיעו עד כה.
ממצא אינטראדוראלי ב- S1 (מוכר וידוע מבדיקות עבר ובמעקב) בגודל 10x7 מ"מ הצמוד לדופן האחורית של תעלת השדרה. ב- L1-2 בקע דיסק פוקלי מקו האמצע עם לחץ על קדמת התעלה. הנקבים חופשיים. ב- L4-5 בלט אנולוס דיפוזי משיק לשק רושם לקרע אנולרי משמאל. מחיקת שומן מתונה סביב השורשים, פסטות שמורות.
מהו "קרע אנולרי" ומהי "מחיקת שומן"?
אציין כי בין היתר אני סובלת מאנדומטריוזיס, חיובית ל- HLA B27, סקרואילאיטיס, כאבי אגן כרוניים, פיברומיאלגיה... נכון לשלב זה ):
חן, חן & חג שמח,
שלומית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי גם מרלגיה פרסטתיקה בירך ימין
שלומית02/04/2013אודה מאוד על תשובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקשה להסבר מימצאי MRIאיתן28/03/2013
אבקש הסבר לאבחנה שלהלן (במיוחד הסבר למונחים המקצועיים)
סריקת MRI של עמוד שידרה מותני:
L4-5 בלט הדיסק, מרכיב של בקע מרכזי, התבלטות פצטו ליגמנטרית, אימפרסיה בינונית של השק
כולל באיזור מוצאי L5, מעט יותר משמאל.
ללא ממצא בולט במרווחים האחרים.
אין רואים הפרעה מסננת במרקם הגרמי.
האבחנה בוצעה ע"י דר' שגב יורם, מומחה ברדיולוגיה אבחנתית- ונשלחה אלי בדואר.
בתודה, איתן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקשה להסבר מימצאי MRI - תגובה
ד``ר ליאור מרום28/03/2013הממצא העיקרי הינו בלט דיסק מרכזי במרווח L4-5
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סובל שנים מכאבי גבסובל מכאבים28/03/2013
מישהו שמע על נעלי אפוס? שווה משהו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סובל שנים מכאבי גב - תגובה
ד``ר ליאור מרום28/03/2013שווה למי שמוכר.....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלהפסיק לסבול בעזרת : גב BACK
אוסתיאופט01/04/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלהפסיק לסבול בעזרת : גב BACK - תגובה
ד''ר גד ולן01/04/2013אם היה פיתרון פלא לכאבי גב הרי שגם אני וגם עמיתי לניהול הפורום היינו עומדים בצומת הכפר הירוק או בבת גלים עם כוס פלסטיק ביד...
נעלי אפוס, מתקני היפוך ועיסוי ושאר המצאות החלו כבר לפני 300 שנה עם אנטון בסמר וכנראה שייתקיימו עוד הרבה אחרי שהתולעים יישבעו מבשרי.
כל עוד יהיו אנשים שמעונינים בפיתרון פלא מהיר ונטול כאב (רק כרוך בהשקעה כספית, וכמה שיותר יותר טוב...), יהיו המרפאים שיציעו להם אותו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה עניינית ומעולה!!!
שיר12/04/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצם הזנבניט27/03/2013
שלום,
החלו אצלי כאבים בעצם הזנב. כאבים חזקים.
אורתופד אמר שיש תזוזה שם. אין הסבר מדוע זה קורה וצריך לעשות פעילות לחיזוק שרירי האגן.
האמנם אין מה לעשות?
האם צריך לדאוג לעשות צילום כלשהו כדי לשלול גידול או משהו אחר?
האם פיזיותרפיה/כירופקרטיקה יכולות לסייע?
אודה לעזרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצם הזנב - תגובה
ד''ר גד ולן28/03/20131. כדאי לבצע מיפוי עצם ו/או MRI לשלול כל מני דברים רעים שיכולים לגרום לכאב בעצם הזנב.
2. אחרי שכל הדברים הרעים כגידול או זיהום נשללו אפשר לנסות פיזיוטרפיה, כירופרקטיקה והזרקת סטרואידים למקום.
3. במקום 2 אפשר לנסות ישיבה על גלגל מים ולחכות בסבלנות שזה יעבור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקהORNA26/03/2013
אבקש הבהרה לגבי תוצאות הסריקה - בלט סידק קל בגובה L1-L2 L2-L3
בלגינג סידק דיפוזי בגובה L3-L4 L4-L5 גורמים ללחץ על השק התקאלי
בקע דיסקית אחורית מרכזית בגובה L5-S1 גורם ללחץ על השק התקאלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקה - תגובה
ד''ר גד ולן28/03/2013לא ברור מה יש להבהיר פה, יש דיסקים החורגים ממקומם בתעלת עמוד השדרה, ואו שזה גורם לכאבי גב והקרנה לרגל או שלא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בבקשה אני מודאגת מאודמריה25/03/2013
שלום רב, אתמול בבוקר הרמתי סל כביסה קצת כבד ועליתי מדרגות , מאז יש לי כאב קל עד בינוני בגב תחתון מעין דיקרות האם חלילה הצעד הטיפש הזה שעשיתי יכול וגם לי לפריצת דיסק או שאם אעשה מסאג' טיפולי יעבור לי ? אודה לעזרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בבקשה אני מודאגת מאוד - תגובה
ד''ר גד ולן28/03/2013כיוון ש-80% מהתקפי כאבי הגב עוברים ללא כל טיפול תוך 6 שבועות אז אפשר לחכות....
ולהרים סל כביסה כבד זה לא צעד טיפשי, זו מידת הרחמים על הבן זוג שנחסך ממנו לסחוב.
ֿמסאג' תמיד יכול לעזור להרגשה הכללית הטובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהחסוי22/03/2013
שלום לכם,
בתי בת ה16 מתלוננת מזה כמה חודשים על כאבים בגב התחתון שהולכים ומתגברים כאשר היא יושבת זמן ממושך.הרופא שלח אותה לפיזותרפיה וכשזה לא עזר הוא הפנה אותה לCT.
תוצאות בדיקת הCT הראו שיש לה בלט דיסק בגובה חוליות L4-L5 שגורם ללחץ על השק התקאלי.שאלתי היא כיצד מתקדמים מכאן? איך יכול להיות בלט דיסק בגיל כלכך צעיר? האם יש צורך בניתוח היות והפיזיותרפיה לא הועילה?
תודה על התשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד``ר ליאור מרום22/03/2013שלום למודאגת.
מומלץ פניה ליעוץ פורמלי עם מנתח עמו"ש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)




