מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שבר דחיסהברכה03/02/2013
שלום לכם,
לפני כשבוע החלקתי ונפלתי במקלחת ובצילום רנטגן נתגלה כי יש לי שבר דחיסה בחוליה
D11 - מה המשמעות? הוסבר לי כי אין טיפול ספציפי פרט לכדורים נגד כאבים - והכאבים נוראיים הן בגב תחתון ובאזור המתניים ב-2 הצדדים - אודה להבהרה מה ההשלכות של השבר בחוליה זו.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבר דחיסה - תגובה
ד``ר ליאור מרום03/02/2013ברכה שלום,
ישנם סוגי טיפול שונים לשבר דחיסה בעמו"ש: החל מכלום ועד לניתוחים מסוגים שונים.
הכל תלוי בממצאי הבדיקה הקלינית, תלונות וממצאי ההדמיה.
מה לעשות??- להבדק אצל מנתח עמוד שדרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תפיסות בשכמההימנית ונימול בזרוע הימדיאנא03/02/2013
שלום
תוך כדי מקלחת חמה פתאום תפס אותי שריר מתחת לכתף בצד ימין שמיקומו באמצע הגב בצד ימין בנקודה שמחברת גב עם השכמה ,לא יכולתי לנשום טוב ובכל נשימה הרגשתי כאב.. הכאב המשיך והרגשתי יד ימנית נפוחה וזרע ימני עם נימול
מה זה אומר? למי אני צריכה לפנות
הערה אני עובדת המון שעות מול המחשב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תפיסות בשכמההימנית ונימול בזרוע הימ - תגובה
ד``ר ליאור מרום03/02/2013דיאנא שלום,
למי יש לפנות??- לרופא בשר ודם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיאטיקהמיה01/02/2013
שלום
רופא נשים קבע שיש לי סיאטיקה כמו לאישה בהריון אך אצלי זה עקב אדנומיוזיס ורחם מוגדל שלוחץ על העצב.
יש לציין שהכאב הוא עמום במהלך החודש (בעיקר לאורך הרגל ומעט מאד בגב התחתון) ומתחזק בימי המחזור לכאבי תופת!!!.
מה הטיפול הדרוש?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיאטיקה - תגובה
ד``ר ליאור מרום03/02/2013מיה שלום,
לא ברור על סמך נקבעה אבחנה זו. יש להתיעץ עם מנתח עמוד שדרה לברור מעמיק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ממש סובלתאירה01/02/2013
שלום רב,
מזה חודש סובלת מכאבי גב קבועים בחלקו התחתון.
מרגישה כאבים ברגל שמאל הרדמויות ושריפה של גב תחתון וישבן.
בדיקה אורולוגית תקינה, גניקולוגית תקינה.
בct עמוד שדרה מותני הודגם בלט דיסק l4-l5 עם לחץ קל עלהשק הדוראלי.
L5-s1 בלט דיסק דיפוזי ללא לחץ.
מוקד מסויד כ4 מ"מ בגובה l2 באספקט האחורי של התעלה הספינלית.
בדיקה גופנית תקינה, כוח גס שמור, רפלקסים שמורים.
הייתי אצל ד'ר ליברמן בועז, שראה את הסי טי ואמר שהמוקד המסויד הוא נטול משמעות.
האמת שהוא הרגיע אותי ואמר שלא מדובר בגרורה ( כמו שרשום בהרבה אתרים באינטרנט).
הוא הפנה אותי ל
MRI עמוד שדרה ואגן.
השאלות שלי:
מה זה מוקד מסויד? האם באמת מהסתכלות על ct ניתן לדעת האם זה סרטני או חסר משמעות?
האם בלט דיסק כמו שיש לי יכול לגרום וכאבים שתיארתי?
אני בת 30.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממש סובלת - תגובה
ד``ר ליאור מרום03/02/2013אירה שלום,
מוקד מסויד- ניווני.
ד"ר ליברמן כבר אמר לך שזה לא סרטן ......
בלט דיסק בד"כ לא גורם לכאבים.
ולשאלתך הבאה: אז למה כואב לי ד"ר..... ?? - יש לפנות ליעוץ מנתח עמוד שדרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה
אירה03/02/2013האם מוקד מסויד יכול לכאוב?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה - תגובה
ד``ר ליאור מרום03/02/2013אם הוא לוחץ על עצבים - כן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרט קטן
אירה03/02/2013תודה על התשובה המהירה.
בct מצוין רק מוקד מסויד קטן כ4 ממ באספקת אחורי של תעלה ספינלית.
לא מצויין משהו על הלחץ על העצבים.
אני פשוט מאוד נלחצתי מהאפשרות שזה סרטני.
מה יכולות להיות הסיבות לתחושה שיש לי?
תודה וסליחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרט קטן - תגובה
ד``ר ליאור מרום03/02/2013שוב פעם, הפורום לא נותן פתרונות פרטניים לבעיה אישית, לשם כך הקדמתי לשאלתך "מה יכולות להיות הסיבות לתחושה שיש לי" - הלוא בדיוק לזה התכוונתי ....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התלבטות בבחירת שיטת ניתוח עמןד שדרהמאיר30/01/2013
דר' שלום.
הומלץ לי לעבור ניתוח קיבוע של שתי חוליות L3-L4. קיבוע החוליות בטיטניום וברגים. נאמר לי שהחוליות שקובעו מאבדות את יכולתן לנוע בחופשיות.
לעומת זאת ניתוח קיבוע החוליות במערכת ?TOPS משחזרת את יכולת התנועה בכל הכיוונים.
בקריאה באנטרנט, קיבוע חוליות במערכת TOPS של Premia Spine יש תוצאות רפואיות טובות יותר בהשוואה לניתוח קיבוע רגיל.
בהנחה ששתי השיטות מתאימות לי: אני מבקש את עזרתך לעזור לי להחליט באיזו שיטה לבחור ומה הייתרונות והחסרונות של מערכת TOPS לעומת קיבוע רגיל, בעיקר לטווח הארוך.
תודה' מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התלבטות בבחירת שיטת ניתוח עמןד שדרה - תגובה
ד``ר ליאור מרום31/01/2013מאיר שלום,
הסוגיה שהינך מתלבט לא פשוטה.
לקיבוע חוליות L3-4 יש "עבר רפואי " מוכח ובדוק מזה עשרות שנים, לא כך ענין TOPS.
מעבר לכך, היות והתנועה בחוליות L3-4 אינה משמעותית כמו בחוליות התחתונות יותר, ענין שימור התנועה הרבה פחות רלוונטי.
בעבר, היו נסיונות רבים כמו "דיסק מלאכותי" - עד כה ענין זה כשל מבחינה טכנית.
אישית, איני מוצא שום יתרון לTOPS בגובה זה, מה גם שאין הוכחה מספיק טובה למעט עבודות ספורות על מספר מועט יחסית של מטופלים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבקש הסבריובל30/01/2013
שלום לך דוקטור,
מה המשמעות של פגיעה שורשית מפושטת?
אודה להסבר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבקש הסבר - תגובה
ד``ר ליאור מרום30/01/2013יובל שלום,לא מכיר את המושג מפודט בהקשר זה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פאיצת דיסקנפתלי27/01/2013
לרופאים שלום
עפ"י בדיקת MRI יש לי פריצת דיסק בצד ימין של L4-L5. התוצאה: כאבים בצד ימין
של הגב ושל הירך.
האם התופעה עשויה לחלוף מעצמה?
אם לא, האם יש פתרון לא ניתוחי?
בתודה
נפתלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פאיצת דיסק - תגובה
ד``ר ליאור מרום29/01/2013נפתלי שלום. בחיים הכל עובר-גם החיים עוברים.
ברור לך ששאלתך פילוסופית ולא נתנת למענה רציני בצורה ששאלת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמישהו יאיר את עיניי?
עדי31/01/2013סליחה אבל באמת שלא הצלחתי להבין מה כל כך לא רציני בשאלה שלו, ועל איזו פילוספיה פה מדובר? בנאדם נמצא במצוקה אמיתית, שואל האם הבעיה הנתונה כרגע תחלוף מעצמה. שאלה רצינית שראוי שיענו לה ברצינות הראויה. אנשים נכנסים לפורום כדי לקבל חוות דעת עניינית. לי יש אותה בעיה ממש אבל כבר לא אשאל שאלה כדי לא לקבל תשובה שגם "החיים עוברים".
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לטל השואלת- מאחד שמבין
שמחון השמח01/02/2013תסתכלי על תשובות עיניניות לשאלות עניניות בפורום- לדוגמא השאלה של מאיר.
אם שואלים את הרופאים פה שאלות טפשיות ומבקשים יעוץ זול- ככה תהיה גם התשובה שלהם.
עוד לא הבנת את זה ??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאורח
עדי01/02/2013מה כל כך טיפשי בשאלה? תעשה חיפוש בגוגל ותראה כמה אנשים שואלים אם פריצת דיסק זה משהו שיכול לחלוף מעצמו או שיש פרק זמן החלמה או שאין ברירה וחייבים ניתוח. לדעתי התשובה הספציפית הזאת לא הייתה מכבדת בכלל אבל כנראה שלא נגיע להסכמה..שבת שלום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מבנה ע"ש מותני ואפידורלקרן27/01/2013
שלום,
לפני מס' שנים סבלתי מכאבי גב תחתון. בצילום עמוד שדרה מותני שנעשה לי היתה האבחנה:
"לומבליזציה של ע"ש מותני (6 חוליות)
ספינה ביפידה S2"
טופלתי בכדורים ומאז עברו כאבי הגב.
כיום אני לקראת ניתוח קיסרי (הרדמה אפידורלית/ספינאלית). רציתי לדעת מה בעצם האבחנה הנ"ל אומרת והאם חשוב לעדכן את המרדים בעניין?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מבנה ע"ש מותני ואפידורל - תגובה
ד``ר ליאור מרום29/01/2013קרן שלום,בוודאי למרות שאפידורל נעשה בגובה גבוהה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי צאוור - תוצאות CTדני27/01/2013
אני סובל מכאבי צאוור. לפי הפיענוח של הבדיקה עולה שיש " בלט היקפי ולטרלי מימין C-5 -C-6 .
מה המשמעות ומהן דרכי הטיפול במידה ונדרש?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי צאוור - תוצאות CT - תגובה
ד``ר ליאור מרום31/01/2013דני שלום,
המשמעות שיש בלט דיסק שבולט יותר לימין.
דרכי הטיפול נרחבות ורבות- פנה להתיעצות עם מנתח עמו"ש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צלע צווארית קצרהדקלה27/01/2013
שלום רב,
אני בת 31. בעברי 2 ניתוחי עקמת. סובלת היום מאוד מאוד מכאבי צוואר המקרינים לראש, בצילום רנטגן :"צלע צווארית קצרה דו"צ" ברצוני לשאול מה משמעות הדבר וכיצד ניתן לטפל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צלע צווארית קצרה - תגובה
ד``ר ליאור מרום27/01/2013
דקלה שלום,אין לכך שום משמעות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי גב-ctאודי26/01/2013
מיזה חודשיים יש לי כאבי גב תחתון ימין וישבן באים והולכים..
תוצאות הסיטי:
L4-L5 בלט דיסק אחורי מינימאלי רוחב תקין..
L5-S1 בלט דיסק אחורי קל רוחב תקין..
שינויים ניוונים קלים במפרקי ה-SLJ
סיכום:בלטי דיסק מינימאליים כמתואר...
הייתי אצל 2 אורטופדים שאמרו שהכאב לא נובע מממצעי הסיטי..
לפני הכאב הייתי עושה ספורט כל יום יכול להיות שזה כאב שריר או טונוס שגורם לכאב?
ומה הסיטי אומר לדעתכם?
תודה(-;* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי גב-ct - תגובה
ד``ר ליאור מרום26/01/2013אודי שלום,
צדקו האורטופדים.
היות והפורום עוסק בניתוחי עמוד שדרה, אין צורך בפתרון ניתוחי לבעיה זו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה המהירה..
אודי26/01/2013לדעתכם אפשר לחזור לפעילות ספורטיבית רגילה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה המהירה.. - תגובה
ד``ר ליאור מרום26/01/2013את זה תצטרך לשאול רופא לא אינטרנטי....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עמוד שדרה צוואריריקי מזרחי24/01/2013
בתשובת M.R.I. כתוב בסוף: ללא עדות למוקדי אות חריגים בחוט הצווארי - האם תוכל לתת הסבר לנ"ל במילים פשוטות מה זה מוקדי אות ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עמוד שדרה צווארי - תגובה
ד''ר גד ולן25/01/2013איזורי פציעה בחוט השדרה נראים בבדיקת ה-MRI כנקודות לבנות (כלומר מוקד אות גבוה).
מה שחשוב לך לדעת זה שחוט השדרה כאן כנראה לא פגוע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- M.R.I. C6-C6ריקי מזרחי24/01/2013
ד"ר מרום שלום האם תוכל להסביר:בלט דיסק לאחור עם לחץ על השק והיצרות הנקב השמאלי -
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר M.R.I. C6-C6 - תגובה
ד''ר גד ולן25/01/2013משמע הדבר שיש חלק של הדיסק שלוחץ על השק שעוטף את חוט השדרה וכן הוא מיצר ( מלשון לגרום לו להיות צר...) את התעלה דרכה יוצא העצב לצוואר מצד שמאל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- MRI ועמוד שדרהמבולבלת24/01/2013
שלום רב,
לפני כשנה היו לי כאבי גב מותני, בבדיקת ct התברר שיש פריצת דיסק אך לדברי מנתח עמוד שידרה איננה מצדיקה התערבות ואינה חמורה והיא לא הגורם לכך שכף רגל ימין שלי היתה עם נטיה כלפי מטה ולכן עפ"י בקשת הרופא הועברתי ואושפזתי במחלקה נוירולוגית, מאז אושפזתי 4 פעמים וכן אישפוז בשיקום. כיום אני בכיסא גלגלים עם חולשה קשה בשתי הרגליים , נימלולים באזור הצואר כשאני מטה את הראש קדימה, ואיני מסוגלת לעמוד ללא אחיזה במשהו, ועם הליכון אני הולכת מספר צעדים ורק עם השגחה צמודה ותלויה מאוד באחרים,
נעשו לי מס' רב של בדיקות MRI לכל עמו"ש ולמוח, הסימנים הקליניים החיצוניים עפ"י הרופאים מתאימים לטרשת נפוצה, אך עפ"י הבדיקות מציינים הרופאים שלא ניתן לומר שזו טרשת , (אני מטופלת בקופקסון כבר חצי שנה ואין כל השפעה) אני אמורה להתאשפז בבי"ח לשיקום והמשך בירור. מאחר שנעשו המון בדיקות ונשללו כל מיני מחלות אחרות ,
יש לי כאבי גב והברכיים ננעלות , רציתי לשאול האם יתכן שיכולה להיות בעיה באיזור אחר בעמו"ש שעלולה לגרום לתופעות אלו? ואם תשובתך חיובית, האם רופאים נוירולוגים יודעים לזהות זאת בבחינת צילום ה- MRI שנעשה לשאלת טרשת נפוצה? או שרק רופא אורטופד או עמו"ד יכול לאבחן זאת?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר MRI ועמוד שדרה - תגובה
ד``ר ליאור מרום24/01/2013
שלום למבולבלת,בעיתך סבוכה ואינה יכולה להדיין במסגרת פורום אינטרנט.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתגובה
מבולבלת24/01/2013תודה רבה, בגלל שהבעיה סבוכה אני אכן מבולבלת
היה חשוב לי לדעת כי אכן קיימת עירנות גם לעמו"ש כשעושים את הבדיקה והיא נבחנת ע"י רופאים מתחום אחר, רופאים מצויינים יש לציין.
בכל אופן שוב תודה על המענה המהיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בהבנת תוצאות סיטימשה24/01/2013
אני עם כאבי גב תחתון חזקים שמקרין על כל הרגל הימין עשו לי סיטי וזה מה שכתוב בתוצאה אם אפשר להסביר לי מה זה אומר
עמדה ע"ש מותני תקינה.
יש לציין בקע דיסקלי פורמינלי מימין l4-l5 ובקע דיסקלי אחורי מרכזי עם לחץ על שק התקלי בגובה l5-s1
מבניים הגרמיים תקינים
לסיכום:בקעים דיסקליים l4-l5 מימין ו-l5-s1 מרכזי כמתואר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה בהבנת תוצאות סיטי - תגובה
ד``ר ליאור מרום24/01/2013משה שלום,
יש לך "פריצת דיסק" בלשון העם...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרה
משה24/01/2013שלום דר' ליאור
רק רציתי להוסיף שבשבוע שעבר הייתי מאושפז בביה"ח. בגלל הכאבי שהיו קשים מאוד ושם טיפלו בי עם זריקת נקסין לחמש ימים וכן נתנו לי פעמיים ביום טארגין ופרקוסט ובנוסף מנות מופיום דרך הוריד
הם המליצו לעשות ניתוח, אבל אני לא רציתי. היום אני בבית הכאים יורדים קצת אני רוב היום במיטה נח, ולוקח פרקוסט וטארגין מרגיש שזה משתפר
הנה תוצאות הסיטי עוד הפעם
עמדה ע"ש מותני תקינה.
יש לציין בקע דיסקלי פורמינלימימיןl4-l5 ובקע דיסקלי אחורי מרכזי עםלחץ על שק ההתקלי בגובהl5-s1
מבניים הגרמיים תקינים
קודם אם אפשר להסביר לי מה זה בקע דיסק פומינלי ומה ומה זה אחורי עם לחץ על שק התיקלי
האם זה שני פריצות או אחד ומה ההבדל בין שניהם?
וכן מה אתה חושב עלי לעשות?
האם פיזותרפיה יעזור?
או טיפול אחר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרה - תגובה
ד``ר ליאור מרום24/01/2013
משה
שלום,תזדקק ליעוץ פורמלי ועצה כיצד להתקדם,מה שאינו מטרת הפורום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)




.jpg)