מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אולטרא סאונד עמוד שדרה לבת חודשריקי21/03/2013
שלום רב.
ביתי בת חודש. היום בטיפת חלב האחות המליצה לי לקחת אותה לאולטרא סאונד של עמוד השדרה כי יש לביתי חריץ קטן מעל פי הטבעת ויש בו קצת שערות... יש לציין שרופאה ערכה לה בדיקה כללית לאחר הלידה ולא אמרה מילה על כך...
הבנתי שאם עמוד השדרה לא סגור עד הסוף אז רוב הסיכויים שהיו מגלים זאת כבר בסקירות מערכות? כמו כן לא ברור לי מה הסימנים שאמורים להופיע במקרה כזה?
כמה שאני יודעת לכולם יש חריץ קטן מעל פי הטבעת... הוא לא גדול, לא מפריש כלום ולא נראה שכואב לה משהו באזור בכלל..
כמובן שנבצע את האולטרא סאונד אבל רציתי לדעת האם יש סיבה לדאגה, יכול להיות שהחשש של האחות מבוסס או שהיא הלחיצה אותי לחינם- הבנתי שהיא נלחצה רק כי יש שערות במקום... ועד כמה שאני יודעת שיער גוף לתינוקות זה דבר נורמלי..
אודה להתייחסות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אולטרא סאונד עמוד שדרה לבת חודש - תגובה
ד``ר ליאור מרום21/03/2013מאי שלום,נראה שרצוי להתיעץ עם אורטופד ילדים מאשר לסמוך על אבחנה של אחות טיפת חלב,עם כל הכבוד.....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקשה לפיענוח MRIאיתן21/03/2013
שלום, אני בן 42, סובל מכאבים וזרמים ברגליים, אתמול ביצעתי MRI מותני בעמוד שידרה והייתי מבקש אבחנה ע"פ התמונה המצורפת,
תודה רבה, איתן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקשה לפיענוח MRI - תגובה
ד``ר ליאור מרום21/03/2013מה שצרפת אינו מספיק. יש ממצא בגובה L4-5
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה יותר טוב?
איתן21/03/2013תודה על התגובה, לצערי ניתן להוסיף רק תמונה אחת...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המשך לניתוח זעיר פולשני - ד"ר מרוםענת20/03/2013
תודה על התשובה. אני פשוט מנסה להבין. לפני שנים נאמר לי שבניתוח אנדוסקופי לא ניתן לטפל בבעיה של היצרות. אני מבינה לפי תשובתך שזה השתנה אך אתה מסוייג לגבי ה"מחיר". אם כך למה הכוונה במחיר? האם בגלל הראות המוגבלת בזעיר פולשני במקרה של היצרות בכל מקרה עדיף ניתוח פתוח? אני שואלת שאלה ברמה העקרונית. ברור לי שכל מקרה לגופו לפי התלונות וההדמיה. אך אני לא שואלת על מקרה מסויים אלא מנסה להבין בעצם באיזה פתולוגיות הניתוח הזעיר פולשני נכון להיום הוכיח את עצמו. הנושא מאוד מבלבל הרבה רופאים מופיעים בתוכניות טלויזיה ובשורה התחתונה לא תורמים באמת הרבה מידע שיכול לעזור להדיוטה לקבל החלטות. על יד כל רופא שמהלל את הזעיר פולשני יושב תמיד רופא שנראה מסוייג אך לחלוטין לא אומר דברים ברורים. אם לנסות לקצר, יש כל הזמן תחושה שמשהו יותר חשוב נאמר בין השורות ומה שאני בעצם מבקשת שתתרגם לי את זה אם אפשר.
אני מתנצלת על אורך השאלה אני פשוט מבטאת מצוקה של בן אדם שמנסה לקחת אחריות ולברור את המידע הרב שיש.
בתודה מראש ובהזדמנות זאת גם חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך לניתוח זעיר פולשני - ד"ר מרום - תגובה
ד``ר ליאור מרום21/03/2013
ענת שלום. הבלבול שלך מובן כי את אינך במקצוע ואין לך את הידע הדרוש.
אולם,מטבעו של פורום כזה, קצרה היריעה מפרוט ,והעיקר כל מקרה לגופו. על פי הפתולוגיה צריך ל ההחליט מה ה כי טוב למטופל ולהסיט הצידה שיקולים זרים . ענין שכזה מורכב ונעשה ביעוץ פורמלי ומפורט עם דיון מה הכי רצוי לעשות. כאחד שעושה את כל השיטות,כך אני נוהג עם מטופליי .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי גב ומותןכרמל20/03/2013
שלום,
אני סובלת מזה כמה שנים מכאבי גב תחתון.
בשנתיים האחרונות מכאבי גב תחתון ובעיקר במותן ימין עם קרינה לרגל ימין עד הברך.
נכאבים כל יום, גם במנוחה במיטה , בעמידה מרובה בישבה פחות. לאחר ישיבה ממושכת.
להלן תואות צילום שנערך היום:
אוסטאופיטים קדמיים זעירים בגופי חוליות L3 ו L4.
הודגמו בקעים ע"ש שמורל בלוחיות העליונות ששל גופי חוליות D12 ו L3.
מה זה?
האם זה פריצה?
מה הטיפול, מי לפנות?
האם להימנע מפעולות כלשהן?
כרמלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי גב ומותן - תגובה
ד``ר ליאור מרום20/03/2013כרמל שלום,
זו לא "פריצה"* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בטוסיקאריקו19/03/2013
שלום,
אני בן 51 בריא בד"כ. עוסק בספורט 3-4 פעמים בשבוע. כל פעם כשעה. לפני כחודש היו לי כאבים במפשעה והלכתי צולע כשבוע. קיבלתי אנטיביוטיקה לשבוע מחשש לדלקת באשך. לאחר השבוע הכאבים במפשעה חלפו אבל התחילו כאבים בטוסיק בהליכה. במנוחה אין כאבים. רק בהליכה. שאלותי :
1. האם יתכן שהכאבים בטוסיק נובעים מההליכה הצולעת בשבוע הראשון לכאבים במפשעה ?
2. יתכן שיש דלקת ?
3. אולי מתחילה בעיה בגב וזה מקרין על הטוסיק ?
תודה רבה מראש...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בטוסיק - תגובה
ד``ר ליאור מרום20/03/2013אריקו שלום,
הכל "יתכן" זו רפואה.מבלי שתבדק הכל ישאר "יתכן".....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב גבקרן19/03/2013
מזה מספר חודשים סובלת מכאב גב בגב תחתון עם הקרנה לאגן ולבטן תחתונה
סי. טי - תקין
מיפוי עצם עם הזרקה :
קליטה קלה ב LT SI, קליטה קלה דיפוזית במפרק הירך שמאל
קליטה קלה בפטלות
אי סדירות קלה בע"ש באזור חוליות T8-9
מה זה אומר ?
תודה מראשהדפסת ההודעה
הוספת תגובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב גב - תגובה
ד``ר ליאור מרום20/03/2013קרן שלום,
אלו שינויים ניוונים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאב גב
קרן03/04/2013בבדיקת אמ אר אי הממצא
L 4-5 L5-S1 בלטי דיסק עם פגמים אנולריים
השפעתם קלה ללא לטרליזציה ניכרת
האם זה מקור הכאב ומה מומלץ ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאב גב - תגובה
ד``ר ליאור מרום04/04/2013קרן שלום,
לא ניתן להשיב על שאלה מסוג זה , הפורום לא מחליף פגישה מקצועית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בבקשה יעוץאתי18/03/2013
סובלת כבר שנים מבלטי דיסק רבים בחוליות הצוואר שמשתקים את יד שמאל והכאב איום ,כאבי ראש סחרחורות, כעת גם עם שמשתק את רגל שמאל ,נימאס לי להיות שפן נסיונות ,תרופות,פזיותרפיה,ואפילו הידותרפיה...כלום לא עוזר האם לישקול ניתוח? והאם הניתוח מתבצע בשני המקומות או רק בפריצת דיסק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה יעוץ - תגובה
ד``ר ליאור מרום19/03/2013שלום. יעוץ ניתן בצורה לא ויטואלית בפורום אינטרנט...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב בעמוד השדרה וחוסר תחושה ברגלייםיהודה18/03/2013
שלום
לפני כשנה אמי בת 71 החלה לסבול מכאבים ברגליים, והירדמות של הרגליים .
באותה תקופה נערכה בדיקת CT והממצאים הם:
המנח והמבנה הגרמי:
מודגמת עמדה לורדוטית עמוקה.
עקמת מותנית קלה מאד קמורה לשמאל.
ליתסזיס קדמית מינימלית של L4 על פני L5 עם ספונדילוליזס מימין.
המרווחים הבינחולייתיים ברוחב תקין למעט היצרות קלה של המרווח D12-L1 עם תופעת ואקום בדיסק .
שינויים ניוונייים פצטליים בגבהים L3-4, L4-5 (משמעותיים יותר) L5-S1.
היצרות גרמית ספינלית בגובה L5.
הדיסקים:
בגובה L1-12D - בלט דיסק פאראמדיאני ימני עם מגע בשק התקלי.
בגובה L1-L2 - בלט דיסק שטוח מעט גדול יותר משמאל עם מגע בשק התקלי.
בגובה L2-L3 - בלט דיסק דיפוזי עם לחץ משמעותי על השק התקלי. היפרטרופיה של ליגמנטום פלבום ודחיקת השומן האפידורלי.
בגובה L3-L4 - בלט דיסק דיפוזי עם לחץ משמעותי על השק התקלי, היפרטרופיה של ליגמנטום פלבום ודחיקת שומן האפידורלי.
בגובה L4-L5 - היצרות ספינלית גרמית מלווה בבלט דיסק דיפוזי עם לחץ על השק התקלי, ממלא חלקית את הפורמינות דו"צ, דחיקה שלמה של השומן האפידורלי.
בגובה L5-S1 - קיים בלט כללי מתון של הדיסק
לאחרונה חלה הידרדרות במצבה והיא מתקשה ללכת, מרגישה כאבים חזקים ברגליים, לא שולטת בשלפוחית השתן ומרגישה תחושה של " שריפה" באזור המפשעה.
רציתי לדעת הם יש היום ברפואה טיפולים/זריקות/כדורים שיכולים לעזור לאמי, והאם ניתוח בגילה הוא משהו שיכול לסכן אותה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב בעמוד השדרה וחוסר תחושה ברגליים - תגובה
ד``ר ליאור מרום19/03/2013שלום.
הפורום שלנו לא עוסק בטיפולים שמרניים. בכדי חדעת האם בכלל צריך ניתוח ומהם הסכנות היא תזדקק לבדיקתי ואם נראה צורך בניתוח-תבוצע הערכת סיכון על ידי מרדים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח זעיר פולשניענת17/03/2013
שלום רב!
האם ניתן בניתוח זעיר פולשני לפתור בעיה של היצרות או שמא היצרות ניתנת לטיפול רק בגישה פתוחה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח זעיר פולשני - תגובה
ד``ר ליאור מרום19/03/2013עקרונית ניתן לטפל בכל בעיה ע"י זעיר פולדני. השאלה מה המחיר והאם כדאי לבצע במקרה זה זעיר פולשני
בכל מרה תשובה יכולה להנתן רק לאחר בדיקה קלינית כולל הדמיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות גברונית אדרעי14/03/2013
לפני כשבועיים נתפס לי הגב ללא שום התראה לא יכולתי לזוז קיבלתי שלוש זריקות במשך שלושה ימים לאחר שהתחלתי לקום שתיתי במשך שבוע אתופן 600 היום לאחר שבועיים אני עדיין במצב של אי יכולת ללכת ביציבות מרגישה קליקים בגב עובר לצדדים לצוואר ועוד האורטופד אומר שזו לא בעיית גב מקין לי לכל מיני מקומות מה דעתכם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיות גב - תגובה
ד``ר ליאור מרום14/03/2013שלום. תשובתנו תנתן לאחר בדיקה. אין לנו כישורעם לטפל באינטרנט ן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיפוי עצמות עם TC-99M-MDP - ממצאיםיעל13/03/2013
רקע / סיבת ההפניה- כאבים בגב, רגליים, כתפיים, כפות ידיים וכאבי פרקים.
בת 57.
ממצאים-
1. קליטה לא סדירה בעמ"ש בלא ממצא מוקדי.
2. קליטת יתר בפעילות יתר משמאל.
3. קליטת יתר דיפוזית אחידה בעצמות גולגולת עליונה.
סיכום-
1. שינויים ארטיריטיים בעמ"ש ובפטלות.
2. ממצאים בגולגולת- חשד להפרעה מטבולית גרמית.
שאלה- מה משמעות הממצאים והמסקנות.
בברכה
יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיפוי עצמות עם TC-99M-MDP - ממצאים - תגובה
ד''ר גד ולן13/03/2013יש לך שינויים שחיקתיים בשלד, קרוב לודאי עקב גילך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח גבשיפרה ורנסקי11/03/2013
אני רוצה להיתייעץ לגבי הבת שלי.היא בת 11 ו4 חודשים היא סובלת מסקוליוזיס 61 מעלות. הייתי איתה אצל מנתח בשם דוקטור עובדיה באיכילוב שאמר שהיא אמורה לעשות ניתוח.אני מאוד חוששת מהניתוח היות וזה בעמוד השידרה!! מה עלי לעשות או האם למישהו יש שם של מנתח להמליץ לי לעוד חוות דעת למרות שאמרו לי לפנות לרב פירר......אודה עם תעזרו לי אני מאוד חוששת ומפחדת מניתוח בגב אבל יודעת שזה היא חייבת לעבור בהקדם.תודה ורק בשורות טובות אמןןןןןן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח גב - תגובה
ד''ר גד ולן11/03/2013את יכולה לנסות חוות דעת שניה בבי"ח הדסה עין כרם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- D.I.S.H and ankylosing spondylitisיוסי קינן09/03/2013
שלום רב,
אני מאובחן כחולה בשתי המחלות (השערות של מספר רופאים)
D.I.S.H and ankylosing spondylitis
אני מטופל במרפאת כאב מקבל זריקות לצוואר בכל חודש וחצי, הזריקות עוזרות לי לפעמים לשבועיים שלושה ולפעמים הכאב חוזר למחרת! אני מטופל אצל הרופא הכי טוב בעולם! לצערי זה לא מדע מדויק, ניסינו גם גלי רדיו (לא עזר) לקחתי אוקסיקונטין ברמת מינון גבוהה
תקופה ארוכה אולם הכאב ממשיך,,כרגע אני על gabapentin teva הנוירולוג שלי יעביר אותי כנראה ל Lyrica האם אתם מכירים את מחלותיי? ניסיתי את כל התרופות וכל הטיפולים הומאופתים,קונבנציונלים שבעולם!
יש מצב שאתחיל להשתמש בקנאביס רפואי ניסיתי מספר פעמים לא בטוח שעזר אולי בגלל שאני כל כך "אנטי סמים",,!!
בבקשה עזרו לי הכאב 24/7 ללא הפסקה!
תודה רבה
יוסי קינן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר D.I.S.H and ankylosing spondylitis - תגובה
ד''ר גד ולן11/03/2013פורום זה אינו הכתובת לשאלותייך כי אנחנו מנתחי ע"ש ולא עוסקים ברפואת כאב או מחלות מיפרקים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הזרקות אפידורליות ובלוטת התריסנחמה07/03/2013
שלום!
אני סובלת מבלטי ובקעי דיסקים בעמוד שידרה תחתון ובצוואר. הוצע לי לעבור זריקות סטרואידים אפידורליות בשלב ראשון ע"י אורתופד ורופא במרפאת כאב. אני סובלת מתת פעילות של בלוטת התריס ואני מאוד מפחדת שהסטרואידים יוציאו את הבלוטה מאיזון (גם ככה קשה היה להתאזן מחדש לאחר החלפת האלטרוקסין) אני נוטלת 600 מ"ג לשבוע אלטרוקסין. האם הזרקה בגב התחתון תקל גם את הכאבים העזים בצוואר? בנוסף יש לי פיברומיאלגיה ואני שוקלת מעבר מליריקה לסימבלטה. נוטלת זאלדיאר כשהכאבים בלתי נסבלים. שוב האם הסטרואידים ישפיעו לרעה על הניסיון שלי לחיות קצת באיכות טובה יותר? האם עליי לגשת לפסיכיאטר או איזה רופא? שייראה את התמונה הכוללת של כל הכדורים והסטרואידים שעתידים לבוא? והאם הטיפול בסטרואידים באמת עוזר?תודה ושבת שלום!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הזרקות אפידורליות ובלוטת התריס - תגובה
ד''ר גד ולן09/03/20131. לא ידוע לי על מניעה מהזרקות אפידוראליות של סטרואידים במקביל לנטילת אלטרואיסט.
2. לגבי הטיפול ב׳ פיברומיאלגיה אני מציע לך להתייעץ עם ראומטולוג המתמחה בטיפול במחלה מאד קשת טיפול זו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הצרות התעלהשיר07/03/2013
רציתי לשאול האם היצרות תעלת עמוד שדרה זה משהו שעלול להגרם כתוצאה מהרמת משא כבד -חד פעמי(משקל שהיה מאוד מאוד כבד, למשקלי)? או שזה דבר שנוצר עם השנים ולא יכול להיגרם מפעם אחת? סליחה שהשאלה לא מנוסחת הכי נכון אבל מקווה שהבנת את כוונתי..דבר נוסף האם ניתן לטפל בהיצרות תעלת עמוד השדרה באמצעים אחרים מלבד ניתוח? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הצרות התעלה - תגובה
ד``ר ליאור מרום07/03/2013יעל שלום,
הצרות תעלה נגרמת כהליך ניווני.
אם ההצרות גורמת לתסמינים- הפתרון הוא ניתוח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)




