מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- התמכרות להימוריםטלי23/02/2011
חמותי סובלת מהתמכרות להימורים ולקניות. כרגע היא במצב נואשL חייבת כספים בסכומים גדולים מאד, חרדה מאד מהמצב, מבטיחה שוב ושוב שלא תחזור לשחק אך אנו יודעים שקשה לה להפסיק.
צריך כאן טיפול מיידי; למי לפנות?
תודה
טלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התמכרות להימורים - תגובה
דפנה הלמן23/02/2011שלום רב,
ניתן לפנות לעמותת "אפשר" ולקבל ייעוץ בעניין זה.
בברכה,
דפנה הלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התמכרות לטלויזיהאברהמס23/02/2011
אני יודע שאני מכור לטלויזיה, אם זה לא טלויזיה אז תוכניות באינטרנט. זה פוגם ביכולת שלי לעבוד , אני משקר לכולם , לאישתי למשפחה...
אני לא יכול להתרכז בשום דבר , תמיד רוצה את ה"מנה" הבאה...
זה התחיל לפני 6 חודשים...
אני יודע שאני חייב להתעשת אבל פשוט לא מצליח...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התמכרות לטלויזיה - תגובה
דפנה הלמן23/02/2011שלום לך,
יש צורך להבין יותר את האמירה שלך מכור לטלוויזיה.אני חשה שאתה סובל מזה שאתה גורם סבל לסביבה הקרובה,מבלי שיש לך שליטה על כך.אני ממליצה לך לפנות לטיפול דינמי על מנת להעמיק את ההבנה לגבי הצורך הזה.
בברכה,
דפנה הלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אמא אלכוהוליסטית - מה לעשות כדי לעזור לה?פרופ` פנחס דנון22/02/2011
שלום רב,
מזה שנים רבות אני טוענת כי אימי אלכוהוליסטית, כך גם האחים שלי חושבים. קצת רקע: היא שותה המון ערק עד כדי שהיא מתנדנדת, מדברת בכבדות, מדברת בקול רם וכו' את הערק היא שותה בסתר, מידי פעם כשאנחנו באים אליה ורואים שהיא במצב כזה, אנחנו מחפשים בכל הארונות, כשאנחנו מוצאים ערק אנחנו שופכים לה מבלי שהיא תדע, דיברנו איתה על הנושא מאות פעמים, היא מבחינתה טוענת כי אינה שותה וכי היא מתנהגת כך בגלל כל מיני כדורים שהיא לוקחת. (אין מצב!) אני בטוחה שזה אלוכוהליזם. ברצוני לדעם האם זה מצביע על אלוהוליסטית ומה עלינו לעשות כדי שהיא תבין שהיא אלכוהו' ותעזור לעצמה???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אמא אלכוהוליסטית - תגובה
דפנה הלמן22/02/2011שלום לך,
אני מציעה לעמת אותה באופן ישיר עם מה שאתם חושבים . בנוסף,להגיע איתה לרופא משפחה על מנת לבצע בדיקות גופניות. כמו כן הפנייה לפסיכיאטר.
בברכה,
דפנה הלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התמכרות למשחקי מחשבשאום20/02/2011
יש לי בן משפחה שהתמכר למשחק בשם WOW .וגם שותה ולוקח כדורים שיש בפיצוחיות.
המשחק זה משחק ברשת של תפקידים והוא ממש חי שם.
הבעייה שהעברית שלו חלשה. הוא מוכן ללכת לטיפול, אבל הוא מדבר רק קצת עברית ובעיקר באנגלית, או צרפתית.
ניסינו כבר פסיכולוג. וגם איומים ולחץ של המשפחה, אבל זה לא עוזר.
מטפל שהוא גם חבר הציע לנו להכניס אותו למרכז גמילה סגור.
שאלתי היא האם זה נראה לכם נכון, ואם כן , האם יש מרכז בארץ שיכול לטפל באנגלית.
הבחור אף פעם לא היה חולה ולא קיבל כדורים. ואני גם דואג מזה שבמקום סגור יתנו לו כדורים .
תודה רבה
שאום .מ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התמכרות למשחקי מחשב - תגובה
דפנה הלמן20/02/2011שלום רב,
אני ממליצה לפנות לאיבחון מקצועי ספציפי בתחום התמכרויות.
זה לא בהכרח מוסד סגור.ניתן לפנות גם למכון מיינד קליניק.
בברכה,
דפנה הלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך לדעת אם אני מכור לאלכוהולאנונימי19/02/2011
לאחרונה שמתי לב שאני שתיתי מדיי ערב (רק לאחרונה).
לא כמויות מוגזמות אלא בירה אחת בערב.
הבעיה היותר רצינית והעיקר של עניין החשש שלי זה שבמסיבות, לרוב יש לי נטייה לשתות יתר על המידה ולא לדעת בדיוק במהלך אותו ערב מתי להפסיק גם אם מראש לא רציתי לשתות הרבה.
אני חייב להגיד שאני נהנה מההרגשה של שיכרות קלה ושאני אף פעם לא שותה שאני עצוב אלא רק שאני שמח ואף פעם לא פגעתי בחיי, בעבודה, בלימודים או חברים כתוצאה משתייה.
השאלה העיקרית שלי היא האם אני נחשב מכור, או יש חשש שאהיה מכור?
אם כן, האם כדאי להפסיק לשתות לחלוטין? או שיש אפשרות להנות משתייה
ואיכשהו ללמוד לווסת את עצמי אם כן האם כדאי לי לפגוש מומחה שיעזור לי בנושא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אתה לא אלכוהוליסט
בוריס20/02/2011לכל אחד מאיתנו יש התמכרויות קטנות ולא מזיקות, חלקנו אוהבים לשתות את הבירה בערב ולשבת על הספה ולהירגע, חלקנו אוהבים לשבת על האינטרנט למרות שאין לזה כל כך הרבה משמעות, חלקנו אוהבים ג'אנק פוד אפילו שאפשר להכין אוכל בבית, חלק אוהבים לעשן את הג'וינט בערב לפני השינה, אלה התמכרויות קטנות לא מזיקות וכמעט ללא תופעות לוואי.. והן לגיטימיות לגמרי, אפילו אי אפשר לקרוא לזה התמכרות..
כשמשהו הופך להתמכרות זה קורה בגלל טראומה או שמשהו קרה ונדפק במוח ואז אנחנו לא יכולים להמשיך לתפקד נורמלי בלי הדבר הזה, בוא נקח לדוגמא אלכוהול, אילו היית משתכר עד מוות כל יום בגלל כמה שקשים החיים והמצב היחידי בו אתה מרגיש בסדר זה כשאתה שותה בטירוף, ואם תנסה יום למחרת לא לשתות ואתה תהיה בדיכאון ותרצה לשתות, אז אתה מכור...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הבן זוג שלי מכור להימורים מה לעשות?אנונימית15/02/2011
שלום
הבן זוג שלי למשך השנה וחצי האחרונים מכור להימורים
לפני חצי שנה גיליתי את זה שהוא חייב 60,000 ש"ח על הימורים בווינר ובאינטרנט
הסכמתי לסלוח לו בתנאי שיפסיק אבל אחרי חודש וחצי הוא חזר להמר הוא טוען שאינו שולט בזה .
הוא מעוניין לקבל טיפול.
רציתי לדעת אם יש טיפול שבאמת עוזר כי אני כבר איבדתי כל תקווה ויש לי חשש שכל החיים הוא יהיה ככה .
ואם יש אפילו טיפול תרופתי שיעזור לו . ומה סיכויי ההחלמה מהמחלה הזאת
אני לא יודעת אייך להתמודד אם המצב ? האם עדיף להיפרד ולהמשיך הלאה ? או להמשיך לתמוך בטיפול כי באמת יש מקרים שאנשים השתקמו?
תודה זקוקה לעזרה דחוף* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הבן זוג שלי מכור להימורים מה לעשות? - תגובה
דפנה הלמן16/02/2011שלום לך,
טיפול יכול לעזור כל עוד לבן זוג שלך יש רצון להפרד מהרגל זה.
ניתן לשלב טיפול תרופתי ופסיכותרפיה.ניתן גם באמצעות מכון מיינד קליניק
אשמח לענות על פרטים נוספים
בברכה,
דפנה הלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התמכרות להימורים-מחפש עזרהאמיר10/02/2011
שלום.
אני מחפש עזרה בהמלצה על איש מקצוע באזור הדרום שיוכל לעשות טיפול משפחתי ופרטני למשפחה במצוקה גדולה שאחד הבנים (30+) מכור להימורים והבית בעקבות זה מתפורר.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התמכרות להימורים-מחפש עזרה - תגובה
פרופ` פנחס דנון11/02/2011לפנות לעמותת אפשר או-ו עמותת מהמרים אנונימיים
לאפשר יש קו חם (מוקד חירום) שניתן לקבל יעוץ טלפוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהGA
ארד14/02/2011קבוצת מהמרים אנונימיים - GA מאוד עוזרת
בהצלחה
מהמר אנונימי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהGA - תגובה
פרופ` פנחס דנון14/02/2011בטיפולים קבוצתיים חלק מהאנשים מצליח להפיק לקחים וחלק לא
לכן צריך לנסות ולאחר מכן להחליט להמשיך או לא. .
בכל אופן גם טיפול פרטיני הינו יעל אצל מומחה בטיפול בהתמכרויות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התמכרות למיןדניאלה03/02/2011
שלום, לבעלי יש התמכרות למין, בתחילת הקשר הוא סיפר לי שעד גיל 18 הוא קיים יחסי מין עם גברים בלבד, אבל תירץ זאת בסביבה החרדית שבה גדל ובעובדה שלא הכיר בנות והיה סקרן. הוא אמר שזה מאחוריו. חצי שנה אחר כך גיליתי שיחות שלו באתר הכרויות של גברים, הוא שם שם תמונות שלו וכתב שהוא בארון ושהוא עוד כמה ימים חוזר לארץ (היינו בחופשה בחו"ל באותו זמן) כשהתעמתתי איתו הוא הודה אבל טען שזה רק דיבורים והוא לא נפגש ולא יפגש אף פעם. שלא יבגוד בי פיזית אף פעם. שהוא לא מעונין בקשר רגשי עם גבר וזה האקט עצמו שמגרה אותו. לקח לי מספר חודשים בשביל לבטוח בו שוב. לפני שבוע גיליתי שבאותה חופשה הוא התכתב עם בחורה לגבי מפגשים בתשלום (בחורה שנפגש איתה כמה פעמים בעבר באותה עיר בחו"ל), בנוסף לשיחות במייל עם גברים מלפני חודשיים. כשהתעמתתי איתו הוא הכחיש במשך שעה שלמה וטען שהתאריכים לא נכונים ושזה משנים קודמות ונשבע. אחרי שעה נשבר והודה כי לא ויתרתי. עדיין מתעקש שזה רק דיבורים והקביעות של הפגישות הם חלק מהפנטזיה אבל שזה רק דיבורים וסייבר סקס.
אני אוהבת אותו ובחיים לא דמיינתי שאמצא את עצמי בסיטואציה כזו ולא אברח. הוא הולך לטיפול אצל מומחה שמצאתי אבל אני נשארת כאן עם התהיה האם בגד בי גם פיזית. אם כן זה משנה את כל התמונה מבחינתי. האם התמכרות למין יכולה להעצר ברמה של השיחות באינטרנט? איך אפשר שוב לבטוח בבן אדם ששיקר לי בפרצוף שעה שלמה (ובעצם כמעט לכל אורך מערכת היחסים)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התמכרות למין - תגובה
פרופ` פנחס דנון04/02/2011האם בעלך מוכן לקבל עזרה מקצועית ולשתף פעולה עם הטיפול ?
בתשובה חיובית אמינה יש דרך לעזור לו
ניתן לפנות לפסיכיאטר מומחה בתחום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה והמלצהאיריס03/02/2011
בעלי מכור להימורים כבר 15 שנה. ניסינו לטפל בו בעמותת "אפשר" אך ללא הועיל.
אנחנו כבר בדקה ה-90 ואנלנו כבר חסרי כול!
לאחרונה שמענו על טיפול בפסיכואנרגטיקה ורפואת תדרים (שיטת מעגלי מוח-גוף)
האם מוכר? האם ישנם הוכחות לטיפול יעיל בנושא זה?
אני מויאשת וזקוקה לתשובתך או כל המלצה אחרת. האם ישנו בנוסף אפשרות לאישפוז לצורך גמילה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה והמלצה - תגובה
פרופ` פנחס דנון04/02/2011שלום,
לא אוכל להמליץ על שיטה זו כשיטה לא מבוססת מדעית ורפואית
ישנם טיפולים אחרים (תרופתיים אף זריקה. . ) אבל צריך לפנות לפסיכיאטר מומחה בתחום כדי לקבל אותם
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקבוצת מהמרים אנונימיים
ארד14/02/2011קבוצת מהמרים אנונימיים - GA מאוד עוזרת
בהצלחה
מהמר אנונימי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהGA
ארד14/02/2011קבוצת מהמרים אנונימיים - GA מאוד עוזרת
בהצלחה
מהמר אנונימי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהGA - תגובה
פרופ` פנחס דנון14/02/2011בטיפולים קבוצתיים חלק מהאנשים מצליח להפיק לקחים וחלק לא
לכן צריך לנסות ולאחר מכן להחליט להמשיך או לא. .
בכל אופן גם טיפול פרטיני הינו יעל אצל מומחה בטיפול בהתמכרויות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום, אשמח לתגובהשירן30/01/2011
אני לא יודעת אם מישהו דיבר על זה פה פעם ברצינות, אבל אני באמת סובלת מכך- התמכרות לאוכל. אני בת 21 בעודף משקל, אומנם לא גדול אבל כן בעודף משקל. יש לי בעיה מאוד קשה, אני בן אדם מאוד לחוץ ברמות מאוד גבוהות (טופלתי בכדורים נגד חרדה) ואני יודעת שאחד הדברים שמרגיעים וששומרים על הבריאות זה ספורט ותזונה. חוץ מזה אני גם די פגיעה למחלות משום שכל המשפחה שלי סובלת מבעיות רפואיות כאלה ואחרות.
כל אלה לא עוזרים לי כדי לרדת במשקל ולחיות עם הגוף שלי בשלום, אני אוכלת ואוכלת ואוכלת. אני רק חושבת על דיאטה ואני נהיית רעבה. אני שמחה-אני אוכלת, בדיכאון-אוכלת, וכל פעם שדבר כזה קורה מתעוררת אצלי שנאה קשה ומרמור שאני לא שולטת בעצמי! אני פשוט לא מצליחה! אומרים לי שהכל בידיים שלי ואני מרגישה אחרת, משהו פשוט נדפק בראש.אני יורדת במשקל ומעלה הכל בחזרה והביטחון העצמי יורד והשנאה העצמית גוברת... והעניין, שבאף תחום אחר בחיים אני לא מרגישה ככה, אני עובדת, לומדת דואגת לעצמי וחיה לבד מגיל צעיר, ואני פשוט לא מצליחה להתמודד. אני מרגישה שאני מתפוצצת.... מה אני עושה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום, אשמח לתגובה - תגובה
דפנה הלמן31/01/2011שירן שלום,
אני מתרשמת שהאוכל הוא סימפטום להצפה ריגשית.
את אומרת שאת מצליחה ל"החזיק את עצמך",למעט תחום האכילה. נדמה כי יש משהו תוקפני באכילה שלך,שמופנה כלפי עצמך. .אולי גם צורך לפצות או להסוות משהו.ממליצה לפנות לטיפול דינמי על מנת להעמיק את ההבנה לגבי הצורך באכילה.
בברכה,
דפנה הלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא מצליחהבתיה29/01/2011
אני סובלת מעודף משקל וכתוצאה מבעיות בריאותיות כגון לחץ דם גבוה, סכרת גבולית ויותר, וכולסטרול, אני בת 60 , ולא מצליחה להוריד במשקל בעבר הצלחתי ותמיד עליתי שוב.אני מנסה כל יום מחדש ונכשלת, אני זקוקה לתמיכה אולי על בסיס יומי כדי להתמודד, ממש מיואשת ולא יודעת מה לעשות, הייתי מאד שמחה לכל עצה ואודה לכם על כך מאד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא מצליחה - תגובה
פרופ` פנחס דנון31/01/2011שלום לך,
לפעמים למרות הרצון והחלטה לא מצליחים להתגבר וגם תמיכה יומיומית לא מספיקה.
במצבים כאלו כדי לפנות פסיכיאטר מומחה בתחום כדי לקבל עזרה פיזיולוגית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התמכרות ?גאי27/01/2011
אשמח לקבל את דעתך והמלצתך .
יש לנו ילד בגיל ההתבגרות עם קצת קשיי למידה ומקבל עזרה רבה בלימודים במהלך השבוע .
הבעיה היא שהילד ברוב הזמן החופשי נמצא מול המחשב בלבד מסתגר בחדרו ומנותק מאיתנו יוצא לשרותים ולאכול בלבד .
הילד מקבל עזרה בהכנת שעורים לפעמים שעה ביום ולפעמים שעתיים ובנוסף יוצא כפעמים בשבוע לשני חוגים וביתר הזמן שלו הוא מול המחשב : במשחקים , פייסבוק , סקייפ , סרטים ולטבזיה וזה נעשה עד 11 בלילה .
לדוגמא יום שלא מקבל עזרה חיצונית בלימודים או יציאה לחוג :
הגעה הביתה בשעה 13 וישר למחשב .
כשהאוכל מוכן 10 דקות וישר למחשב .
במהלך הזמן מכין כ-10 דקות שעורים ואח"כ עוד 10 דקות תיקון השעורים מאחד ההורים .
כשאישתי מגיעה בסביבות השעה 16-17 הוא מקבל עזרה בחשבון בתיקון תרגילים שלא הצליח כחצי שעה בממוצע .
ואח"כ חוזר לחדרו למחשב .
האם לדעתך זו התמכרות או הגזמה , האם אנחנו צריכים להגבילו בזמן מתוך כוונה שאולי ימצא עיסוקים אחרים וענין בדברים אחרים .
האם לדעתך הזמן הרב שהוא משקיע במחשב יגרום לו נזק בעתיד כי לנו נראה שהוא פשוט מנותק מהמציאות וחיי בעולם שלו . ונראה כי זה בריחה מהמציאות והסביבה .
האם לדעתך ההגבלות בזמן שנעשה לילד באם צריך יפגע בו או יגרום לו לפגיעה נפשית והוא יהיה פחות מאושר .
האם אנחנו צריכים להתיעץ איתו ולקבל את הסכמתו בהגבלות או שאנחנו ההורים מחליטים וקובעים את הזמן אם בכלל ..
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התמכרות ? - תגובה
דפנה הלמן29/01/2011גאי שלום,
אכן מדובר בהגזמה ויש להגביל את שעות העיסוק שלו במחשב.
ניתן ליצור חיים וירטואליים מלאים אך אלו מרחיקים אותו ממפגשים או עיסוקים ממשיים.
בשלב ראשון יש להבהיר לו את עמדתכם.במידה ויתכחש לכך יש להפעיל סמכות הורית.במידה ותתקשו כדאי להתייעץ עם איש מקצוע בעניין.
בברכה,
דפנה הלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פחדים מיחשישקובי22/01/2011
השם שלי קובי אני עשנתי חשיש בפעם הראשונה בחיים שלי לפנאי כמה חודשים ואני מאז מרגיש מחשבות מפחידות שאולי אני נדפקתי בראש או משהוא יש אפשרות לצאת מיזה ולחזור לתפקד כמו פעם ולחזור לנורמה שלי כמו פעם או שאני נדפקתי באמת וחבל על הזמן אין אפשרות לצאת מיזה וזה ימשיך לכל החיים ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פחדים מיחשיש - תגובה
פרופ` פנחס דנון23/01/2011לקובי שלום,
אתה מתאר תופעות חרדה שקשורות לעשון חשיש כדי לך לפנות ליעוץ אצל גורם מטפל מומחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עישון חשישקובי22/01/2011
עישנתי לפנאי 4 חודש בערך חשיש ומאז אני מרגיש שנדפקתי ושה אני לא אותו שלום שהייתי פעם השאלה שלי היא ככה העם אני יוכל לחזור לתפקד ולהרגיש טוב עם עצמי כמו פעם או שההתקפי חראדה האלו מסוגלים להמשיך ולא להשתחרר מימני ??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עישון חשיש - תגובה
פרופ` פנחס דנון23/01/2011לקובי שלום,
אתה מתאר תופעות חרדה שקשורות לעשון חשיש כדי לך לפנות ליעוץ אצל גורם מטפל מומחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה לחברספיר22/01/2011
שלום.לאחרונה גיליתי שחברי מכור כנראה לאלכהול ומין(וסיגריות).
הוא היה נפלא ,עדין מתחשב ועוזר והפך להיות אגרסיבי.עקב דברים רבים קשים שעברו עליו.
נפרדתי ממנו אך אני עדין רוצה לנסות להשיג לו עזרה.
הוא טוען שניסה להיות בטיפול עקב הבעיות המיניות ולא הצליח ובגלל זה הפסיק.
הוא לא מוכן לדבר על זה,מתעצבן וטוען שהוא לא מכור לאלכהול.ולא רוצה ללכת לשום טיפול.
יש דרך לעזר לו אם לא מעונין ואם כן,אז איפה הכתובת?
הבעיה המינית היא כתוצאה מטראומה מהילדות שבה הוא דווקא זה שתקף מינית(הטריד) פעם אחת.ובגלל זה הוא שונא את עצמו.
הוא אדם טוב.עוזר למשפחה ומצליח למרות האלכהול לתפקד ולעבוד.אבל שרוי בדכאון קשה לפי דעתי.
מה אפשר לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה לחבר - תגובה
פרופ` פנחס דנון23/01/2011לפנות לגורם מטפל בהקדם
לשכנע אותו לקבל עזרה ולהביא אותו לטיפול אצל פסיכיאטר עקב רבוי התמכרויות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

