מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בהמשך לבלוטת התריסנעמי10/05/2010
תודה על המענה אך לשאלתי טור לאנדוקרינולוג בעוד שלושה שבועות כרגע הוחל טיפול באלטרוקסין האם תנודות בבלוטת התריס משפיע על העובר? כיצד?אם המינון אינו נכון ואני יהפוך עקב כך וב להיפר האם זה מסוכן אם זה כתוצאה מהכדור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהמשך לבלוטת התריס
פרופ' יריב יוגב10/05/2010עד לפגישה עם האנדוקרינולוג המשיכי עם אלטרוקסין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלוטת התריס דחוף!!נויה09/05/2010
ערב טוב ברקע הריון ראשון רעלת הריון פג שבוע 33 לאחר הלידה היתחיל היפר תירואיד טופלתי ב ptu הריון שני היפרדות שיליה פג שבוע 32 אך הפעם בשבוע שש הבלוטה הפכה להיפו וטופלתי באלטרוקסין ואז בשבוע 20 היתברר שהפכתי להיפר והתחלתי שוה ptu כרגע הריון שלישי שבוע 10 לפני כחודש בדיקות והם:ft4=66/ ft3 =22 tsh 0/.01 בטא 1.322 לפני שבוע עובר אם דופק מתאים לשבוע 9+2 בדיקות דם מאתמול ft4=2.4 ft3=2.2 tsh=14 אני עיפה קר לי ומרגישה בהיפו אמרו לי להתחיל אלטרוקסין מה דעתך? האםמסוכן לעובר? האם עובר דרך השיליה?מה הסיכוני אם המינון לא נכון ואני יהיה בהיפר ביגלל התרופה? האם זה עדיף מאשר להיות בהיפו ולסבול?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלוטת התריס דחוף!!
פרופ' יריב יוגב10/05/2010רושם להיפוטירואידיזם
יש מקום להיות במעקב משולב של הריון בסיכון גבוה ואנדוקרינולוג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בת 42 עם קיצור קיבהמלי09/05/2010
ברצוני לדעת מה או אם ש סיכון להריון שלי מאחר שלפני 11 שנה עשיתי ניתוח קיצור קיבה טבעת בקיבה ומזמן היא כבר לא משפיעה עלי מבחינת תאבון ואני כרגע בהריון בשבוע 8 האם יש לזה סיכון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בת 42 עם קיצור קיבה
פרופ' יריב יוגב10/05/2010לא ניתן לענות על סמך הנתונים שציינת לא ברור מה משקלך כעת את סוג הניתוח שעברת והאם יש אי אלו סימפטומים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קלקסןדנה09/05/2010
אני בשבוע 14,
mthfr , פקטור 5.
אני מקבלת קלקסן 40 פעמיים ביום.
הייתי אמורה לקבל הבוקר ב 8:30 ושכחתי. נזכרתי רק בשעה 13:00.
ברצוני לוודא האם קיים חשש לעובר.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך שלאלה
דנה09/05/2010- האם אוכל ליטול קלקסן שוב בשעה 21:00 אחרי שהזקרתי בשעה 13:00 בצהריים
כלומר 8 שעות לאחר ההזרקה הקודמת במקום 12 שעות.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
פרופ' יריב יוגב10/05/2010כן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שלאלה
דנה09/05/2010- האם אוכל ליטול קלקסן שוב בשעה 21:00 אחרי שהזקרתי בשעה 13:00 בצהריים
כלומר 8 שעות לאחר ההזרקה הקודמת במקום 12 שעות.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקלקסן
פרופ' יריב יוגב10/05/2010לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בקשר לסכרת הריוןדקלה08/05/2010
שלום,
אני מתכננת הריון שני. הראשון עבר ללא סכרת הריון אך הפעם אני חוששת מכיוון שה-A1C שלי עלה במהלך השנים (כיום 5.5 בהריון הקודם בבדיקת העמסת סוכר היה 4.9)שחלפו מאז הלידה הקודמת, סוכר בצום 90 ואינסולין 8 וC PEPTIDE נמוך מהנורמה. האם הדבר מעיד על בעיה ברזרבה לבלבית? האם יש צורך במצב כזה לשמור על תזונה נאותה מתחילת ההריון? BMI 24 בת 34.
האם לאור הנתונים הנ"ל ישנו סיכון מוגבר לסכרת הריון?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סוכרת
ד''ר אלי רימון08/05/2010מדובר בהריון בסיכון
פני ליעוץ רופא הריון בסיכון והתיעצי עם הרופא המטפל בסוכרת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבהרה
דקלה08/05/2010מה מבין הנתונים שמסרתי מעיד על כך שזהו הריון בסיכון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת חלבון עוברירחל08/05/2010
שלום רב,
אני בת 34 אמא לילדה בת 4.5 מהריון רגיל ולידה קיסרית, כיום בהריון שבוע 12 מivf. הוחזרו לי שני עוברים ורק אחד התפתח, נשאר שק הריון שמופיע עד היום, רופא שטיפל בי אמר לי לא לבצע בדיקת חלבון עוברי מאחר והתוצאה תצא לא תקינה ורופאת מעקב ההריון סבורה שנכון לבצע הבדיקה בכל מקרה, אני מאוד אובדת עיצות בנושא.
אשמח לקבל חוות דעת בנושא.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חלבון עוברי
ד''ר אלי רימון08/05/2010אכן בעיה מורכבת
אם עובר הפסיק מוקדם ואין שארית ההשפעה שלו קטנה
אם עדיין קיימת שארית הבדיקה לא תהיה אמינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יתר לחץ דם בהריון ראשון, עובר 1י08/05/2010
שלום ד"ר,
בת 27, הריון ראשון מתוכנן, בשבוע 15, עובר 1.
מעולם לא סבלתי מלחץ דם גבוה. אמא התחילה לסבול מלחץ דם גבוה רק כשהתבגרה (בת 60 כיום). אין רקע נוסף.
שלשום נבדק לחץ דם אצל אחות טיפת חלב: 151/93. אתמול נבדק לפנות ערב 150/94, הבוקר מדדתי כחצי שעה לאחר שהתעוררתי: 139/94.
מה עלי לעשות?
מה משמעות הדבר? האם משפיע על העובר?
האם יש טיפול ביתר לחץ דם לנשים הרות? האם זה בטיחותי?
מה השפעות אפשריות של הטיפול?
האם זה הריון בסיכון גבוה?
עלי לציין כי אני עובדת 5 ימים בשבוע כ-9 שעות, ובנוסף לומדת ביום שלישי וששי לתואר, ושרויה תחת לחץ עבודה. מה עושים?
תודה על תשובתך!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ל"ד
ד''ר אלי רימון08/05/2010פני לרופא הריון בסיכון
יתכן שיש צורך בהתאמת טיפול תרופתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע 23 עם הרבה בחילות - וחוסר תאבויפית07/05/2010
מתחילת ההריון רזיתי 5 ק"ג כרגע בשבוע 23 הגעתי למשקלי בתחילת ההריון אני כמעט ולא אוכלת לא מסוגלת להריח עוף בשר דגים וכל מיני תבשילים כרגע אני במשקל של 69 ק"ג מה מומלץ לעשות?
בבדיקות דם שעשית הברזל הגיע ל 11.2
ויש שינויים בבדיקות בגלל הברזל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליפית
ד''ר אלי רימון08/05/2010לצערי אין הרבה מה לעשות
פני לדיאטנית ליעוץ לגבי תפריט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון נוסף לאחר ניתוח קיסריקרן07/05/2010
ד"ר רימון שלום,
אתמול גיליתי לתדהמתי שאני בהריון....
ילדתי לפני 4 חודשים ( מוקדם מהצפוי- שבוע 31) תינוקת במשקל נמוך ( מתחת לקילו) בניתוח קיסרי בשל עיכוב חמור בגדילה.
ההריון הזה כמובן לא מתוכנן , וברצוני לדעת האם בעזרת טיפול נכון אוכל לסיים אותו בחודש התשיעי והאם זה בטוח להשאיר את ההריון מאחר ועברו רק 4 חודשים מהלידה ( בהנחה שהלידה תהיה בקיסרי).
אודה לתשובתך.
ממני,
קרן (ההמומה)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לקרן
ד''ר אלי רימון07/05/2010אין צורך להפסיק את ההריון
תחת מעקב נכון תוכלי להגיע למועד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מנות דם בהיריוןשרית07/05/2010
שלום לד"ר.
שבוע 33
נמצאת בהיריון שלישי- 2 היריונות קודמים הסתיימו בקיסרי.
ההיריון הזה קשה לי מאוד מבחינה פיזית.
אני תשושה, סחרחורות. התעלפויות חוזרות. והכי גרוע זה הקוצר נשימה הזה.
המוגלובין נמוך 8.5ירמות פריטין 5 ואיירון 30- בקיצור כל המדדים ממש נמוכים.
אני לוקחת כדורי ברזל חזקים מאוד(בשבילי חזקים בגלל התופעות לוואי..:-ד
מה עושים? הרופא שלי אדיש. אני כבר לוקחת חופש מהעבודה חודש אני לא מסוגלת לתפקד
בצורה נורמלית- הסף עצבים שלי קצר ונראה לי שאני יותר מבריחה לקוחות מאשר מטפלת הבם..
מנות ברזל- יש לי בעיה בספיגה של הברזל בגוף
מנות דם? מה הסיכונים?
אשמח לתשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ברזל
ד''ר אלי רימון07/05/2010ראשית יש לברר אם החולשה קשורה לאנמיה
ניתן לתת ברזל ישירות לוריד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה נוספתדקלה06/05/2010
שלום,
אחרי כמה ימים ממועד ההתעברות ניתן לזהות הריון בבדיקת דם?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון
ד''ר אלי רימון07/05/201012-14 ימים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ד"ר שלוםשני06/05/2010
קראתי על מתן אספירין במינון נמוך או תוספת של סידן או אומגה 3 לתפריט היומי על מנת למנוע רעלת הריון
1.האם המחקר מבוסס?
2.האם יש הגיון לתת זאת כטיפול מונע ?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשני
ד''ר אלי רימון07/05/2010לדעתי אין ביסוס מספיק לדברים למעט אספירין בנשים עם רעלת חמורה קודמת וגם אז השפעה קטנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהדקלה06/05/2010
שלום,
מה עושים במצב של לחץ דם גבוה בהריון כשצריך גם להשתמש בקלקסן? השילוב הזה הרי עלול לגרום לדימום מוחי.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליבי
ד''ר אלי רימון07/05/2010לדעתי השילוב אינו גורם לדימום מוחי
כמובן שאם את חוששת אל תקחי את הקלקסאן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אגני כליות מורחבים אצל עובר זכרשרית06/05/2010
היי יש לי שאלה
אני בהריון שני החל מהסקירה הראושנה אובחן אצל העובר הזכר הגדלה של אגני כילות.
שבוע 15- 2.8 כל אגן
שבוע 20 5.5 כל אגן
שבוע 24 עד 7 כל אגן
שבוע 34 אגן ימין 6.7 אגן שמאל 5.7
היום שבוע 38 אגן ימין 1.04 אגן שמאל 6.9
על מה זה מעיד?
מה עלי לעשות לאור ההגדלה באגנים
י לציין ששאר הפרמטרים כגון שלפוחית שן, גודל, מבנה כליות תקין
תודה מראש
שרית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אגני כליה
ד''ר אלי רימון06/05/2010לא אוכל להגיב על סמך הנתונים שציינת
בודי עבר בירור מכוון?
בכל אופן בשבוע כזה לא ניתן לעשות דבר והמשך ההערכה לאחר הלידה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צוור רחם מקוצרברקת06/05/2010
שלום.
אני בשמירת הריון עקב צוואר רחם מקוצר.
זהו הריון שני, הראשון הסתיים בלידה במועד עם שמירה בגלל אותה סיבה.
הפעם, צוואר הרחם נמצא קצר(20-25) משבוע 14.
נוטלת נרות פרוגסטרון והוראה לשמירת הריון.
ברצוני לדעת יותר בפירוט מה מותר ומה אסור?
המצב יציב כבר חודש וכעת בשבוע 19.
האם המצב דורש שכיבה מלאה?
האם מותר לעלות פעם ביום מדרגות? (אני גרה קומה 2 ללא מעלית)
האם נסיעה ארוכה מסוכנת?
אשמח לקבל פרטים ע"מ לדעת איך לנהוג.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קיצור צואר
ד''ר אלי רימון06/05/2010האם המצב דורש שכיבה מלאה? לא
האם מותר לעלות פעם ביום מדרגות? (אני גרה קומה 2 ללא מעלית)-כן
האם נסיעה ארוכה מסוכנת? לא מסוכן אך רצוי להמנע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)