מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בהמשך להפרשה דמיתיעל גולד25/04/2010
צהריים טובים יום ראשון לפני שבוע כתבתי על הפרשה דמית באולטרסונד שק ללא עובר בטא 2470 כיום בטא 13487אולטראסונד שק הריון עם שק חלמון עובר ודופק מתאים ל6+2 ההפרשה דמית פסקה לחלוטין ליום שלישי שעבר האם ניתן להירגג? ממה יכל לנבוע הפרשה כזאת למשך ארבעה ימים?יש לציין שש לידות ללא שום דבר כזה אולם כולם היפרדות שיליה ולידות בין שבועות 32-34 האם ממליץ על הריון בסיכון הקב קרישיות יתר והיפרתירואד ?כיצד ניתן להגיע למרפאתך באופן פרטי תודה ויום מקסים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהמשך להפרשה דמית
פרופ' יריב יוגב26/04/2010מזל טוב. הסיכוי להריון תקין גבוה אך גם לחזרה של ארועי ההיפרדות שליה. יש מקום לברור יותר מעמיק לצורך אבחון הבעיה ונקיטת אסורטגיה טיפולית למניעתה.
במידה ומעוניינת בייעוץ פרטי פני לטלפון המופיע בתשובה לשאלתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ממש לחוצה הריון מהפריהעדי25/04/2010
אני בשבוע 11+2 הריון של תאומים מהפריה!
חיכיתי להריון הזה שנתיים וחצי. יש לי אנדומטריוזיס במצב קשה.
בנוסף יש לי מחיצה לאורך הרחם בעובי של 5 מ"מ.
שני העוברים יובים באותו הצד.
זה ההריון השני שלי בראשון הייתי בשמירה משבוע 20 בערך עם צירים מוקדים.
הבן שלי נולד בשבוע 35!
בשבוע האחרון יש לי המון לחצים בבטן ובערבים יש לי היתכווצויות בבטן התחתונה.
בטיפת חלב הגדירו את ההריון שלי בתור "הריון יקר".
מה אני צריכה לעשות בבדיקה שיגרתית הכל תקין. אני לא רוצה לחכות עד שמשהוא יקרא ואז יכול להיות מאוחר מדי!
האים יש לי אפשרות להוציא שמירת הריון?
בבקשה! אשמח מאוד לקבל את תשובתכם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לעדי
פרופ' יריב יוגב26/04/2010לתפיסתי כל הריון הינו הריון "יקר" ובוודאי שגם שלך הריון יקר אך עם פוטנציאל סיבוכים יותר גבוה, קשה לתת המלצות לגבי הגבלות בהריון על סמך המידע שסיפקת. במידה ומעוניינת קבעי פגישדת ייעוץ אישית פרטנית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום עם נרות אוטרוגסטןברקת25/04/2010
שלום דר'
אני כרגע כ-13 יום לאחר הביוץ
הרופא רשם לי נר אוטרוגסטן 200 מ"ג, אחד ליום לפני שינה.
היום בבוקר היה לי דימום שהפך במשך היום, עד עכשיו, להפרשות חומות.
הרופא שלי יהיה במרפאה רק מחר אחרי הצהריים.
אני יודעת שלא אמור להיות דימום עם תמיכת פרוגסטרון,
מה עלי לעשות?
עד כמה זה דחוף להעלות את המינון?
האם אני יכולה להעלות את המינון ל-2 נרות על דעת עצמי?
תודה מראש,
ברקת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שוב דימום
ברקת25/04/2010רק שהפעם היה לי גוש דם קרוש די גדול (כ-2.5 ס"מ)
עכשיו שוב יש לי הפרשות חומות...
אוף... זה מתסכל!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלברקת
פרופ' יריב יוגב25/04/2010פני לפורום טיפולי פריון
אין זה קשור להריון בסיכון גבוה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר הפלה מאוחרת...חסויה24/04/2010
ברצוני לשאול האם הריון הבא בע"ה יהיה בסיכון גבוהה מאחר שהעובר מת בבטן בשבוע 16 למרות שאין לי תשובה מדוע זה קרה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאחר הפלה מאוחרת...
פרופ' יריב יוגב25/04/2010הפלה מאוחרת מעלה באופן כללי הסיכון להפלה נוספת בהריון הבא. הדעות חלוקות לגבי אופי וסוג הברור שיש לבצע לאחר ארוע בודד אך הדבר תלוי בגורמים רבים נוספים
במידה ומעוניינת קבעי פגישת ייעוץ לצורך ייעוץ פרטני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עדיעדי24/04/2010
ד"ר.סליחה אבל תיקון לשאלה שלי.
אני בת 30 בשבוע 12
בבדיקה שגרתית של לחץ דם נמדד 133/77 כאשר אצלי הנורמה הוא 120/77 .לא חזרתי על הבדיקה באותו יום.
1.האם זה מצב בעייתי שמצריך בדיקה ?
2.נמדד אצלי בבדיקת שתן 30 כללי מ"ג חלבון .האם זה מעל לנורמה?
3.האם כדאי לבצע בדיקת דם PP13 לגילוי רעלת הריון והאם בדיקה זו אמינה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לעדי
פרופ' יריב יוגב25/04/20101. בשלב זה מעקב בלבד
2. תקין
3. במידה וללא ארועי רעלת הריון או סיפור משפחתי מחשיד ערך הבדיקה לטעמי אינו גבוה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערכי בטאאיריס24/04/2010
שלום רב ,
הזרעה ב-4.4.10 סביב איקוקלומין+אוביטרל
בטא 16.4= 159
בטא 18.4= 498
בטא 23.4= 6662. לפי דברי אאחות הפוריות היה אמור להיות סביב 3000. האם קיים סיכוי כי בגלל רמת הבטא הגבוהה מדובר בהריון מרובה עוברים?
לפי החישוב אני בשבוע 4+ 6 ימים. מתי אפשר לבדוק דופק באולטראסאונד?
שבוע טוב ומבורך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ערכי בטא
פרופ' יריב יוגב25/04/2010קשה רק על סמך ערכי בטא לקבוע או לייעץ לגבי הריון מרובה עוברים
יש מקום לבצע סונר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהשלום24/04/2010
שלום יש לי שאלה בבקשה,
אני בת 26 בטיפול האחרון שעברתי בהפריה נקלטתי להיריון לתאומים בעלי 2 שקים הרופא אמר שאני צריכה לעבור בדיקה לצוואר הרחם אם אפשר לדעת בבקשה למה צריך לעשות את הבדיקה הזאתי? האם היא נחוצה? ואם זה הליך שגרתי שכל אחת עוברת? תודה על העזרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה לצוואר הרחם
פרופ' יריב יוגב25/04/2010לא ברור לאיזו בדיקה התכוון הרופא
אנא בררי שאלה זו מול הרופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה דחופה בחלבון עוברי - ומי שפיריפית24/04/2010
שלום אני בת 37.6 בהריון 4 , אני מטופלת בקלקסן 40מג" כי בהריון שני היה לי קריש דם בוריד הכליה עברתי צינטור ולא מצאו את הקריש דם טופלתי בהפרין ולאחר בקומדין בברור שעשו גילו אנטי קרדיוליפין גבוה בעיה של פקטור, בהריון 3 , טופלתי רק בקלקסן, כרגע אני בהריון 4שבוע 21
עברתי את כל הבדיקות סקר ביו כימי - תקין- שקיפות עורפית - תקין- סקירה מוקדמת- תקין-
חלבון עוברי - וסקירה מורחבת - תקין-
אך הרופא המליץ לעשות בדיקת מי שפיר תשובות של החלבון עוברי
הסיכון ללידת ילד עם תסמונת דאון במועד הלידה בשילוב גיל ובדיקות 1:217
הסיכון ללידת תינוק עם תסמונת דאון לפי גיל בלבד 1:183
אני רוצה לציין שכרגע אני נמצאת בשבוע 21 ו4 ימים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה דחופה בחלבון עוברי - ומי שפיר
פרופ' יריב יוגב25/04/2010אביטל שלום
הייעוץ לגבי ביצוע בדיקת מי שפיר הינו אישי ולא מסתמך על מספרים בלבד.
ההחלטה הינה תמיד מותנית בהבנת סיכוני הבדיקה יתרונתיה וכו
במידה ומעוניינת קבעי פגישת ייעוץ לצורך ייעוץ פרטני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון של תאומים לאחר IVFאור24/04/2010
1.האם כל הריון תאומים נחשב להריון בסיכון?
2.האם בביצוע בדיקות שקיפות עורפית/סקירה מוקדמת, יש לבחור במומחה אולטראסאונד לתאומים, או שכל רופא שמבצע אולטראסאונד, יוכל לבצע אותה?
3.האם טיסה במהלך שבוע 12, יכולה להוות סיכון?האם הליכה במטוס יכולה להוות פיתרון למניעת סיכונים?
4.האם כדאי להרשם לחוג ספורט, לנשים בהריון, אם בעבר לא נהגתי לעשות פעילות ספורטיבית?
תודה מראש על תשובותיכם,
רוני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תאומים
ד''ר אלי רימון24/04/2010האם כל הריון תאומים נחשב להריון בסיכון? כן
2.האם בביצוע בדיקות שקיפות עורפית/סקירה מוקדמת, יש לבחור במומחה אולטראסאונד לתאומים, או שכל רופא שמבצע אולטראסאונד, יוכל לבצע אותה? כל רופא שמבצע אולטראסאונד, יוכל לבצע אותה
3.האם טיסה במהלך שבוע 12, יכולה להוות סיכון?לדעתי לא
האם הליכה במטוס יכולה להוות פיתרון למניעת סיכונים?בהחלט
4.האם כדאי להרשם לחוג ספורט, לנשים בהריון, אם בעבר לא נהגתי לעשות פעילות ספורטיבית? אין מניעה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחיפות במתן שתן שבוע 15+4דנית23/04/2010
שלום דר',
יש ימים מסויימים שיש לי דחיפות במתן שתן ( הדחיפות יכולה להיות כל שתי דקות ) ולא מדובר בדלקת.
בנוסף אציין שיש לי המטומה אשר ממוקמת:נצפתה הפרדות קרומים לאורך כל רצפת הרחם חוצה את הפה הפנימי של צוואר הרחם.אין סימני הפרדות שליה.
האם דחיפות במתן שתן קשורה להמטומה? האם זה מה שגורם ללחץ?
בהיריון הקודם שלי לא זכור לי שהיה לחץ על השלפוחית בשבוע כזה.
אודה על תשובה,
דנית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחיפות במתן שתן
ד''ר אלי רימון24/04/2010תרבית שתן יכולה לשלו זיהום
יתכן שבשל ההמומה יש גירוי באיזור הצואר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משפךעדי23/04/2010
שלום,
אני עם צירים מוקדמים משבוע 18 וטופלתי בפרוגרסטורן 500 אחת לשבוע.
בשבוע 28 בעקבות החמרה בעוצמה ותדירות הצירים הגעתי לרופא
שצפה במשפך ברחם ובצוואר ארוך 3.5 וסגור.
מאז אני מטופלת בפרסולט 10 מג שלוש פעמים ביום וקיבלתי צלסטון.
אציין כי הטיפול בפרוסלט עוזר מאוד! ולראשונה זה חודשים אין לי צירים חזקים.
שאלתי- מה הסיכוי ללדת בזמן ולא בלידה מוקדמת?
האם ברגע שנצפה משפך אין דרך חזרה?
האם נכון כי ברגע שמופסק הטיפול חוזרים הצירים?
תודה רבה על התייחסתוכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קיצור צואר
ד''ר אלי רימון24/04/2010שאלתי- מה הסיכוי ללדת בזמן ולא בלידה מוקדמת? לא ניתן לצפות במדוייק אך הנתונים שציינת לא מכוונים ללידה קרובה
האם ברגע שנצפה משפך אין דרך חזרה?נכון
האם נכון כי ברגע שמופסק הטיפול חוזרים הצירים? צירים יהיו כל הזמן והפרסולט מונע אותם זמנית בלבד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום ד"רעדי23/04/2010
אני בת 30 בשבוע 12
בבדיקה שגרתית של לחץ דם נמדד 133/90 כאשר אצלי הנורמה הוא 120/77
1.האם זה מצב בעייתי שמצריך בדיקה ?
2.נמדד אצלי בבדיקת שתן 30 כללי מ"ג חלבון .האם זה מעל לנורמה?
3.האם כדאי לבצע בדיקת דם PP13 לגילוי רעלת הריון והאם בדיקה זו אמינה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יתר ל"ד
ד''ר אלי רימון24/04/20101.האם זה מצב בעייתי שמצריך בדיקה ? מצריך מעקב ל"ד
2.נמדד אצלי בבדיקת שתן 30 כללי מ"ג חלבון .האם זה מעל לנורמה? יש צורך באיסוף שתן 24 שעות
3.האם כדאי לבצע בדיקת דם PP13 לגילוי רעלת הריון והאם בדיקה זו אמינה? לדעתי לא כי את תהיי במעקב לרעלת מעתה והלאה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המשך דימומיםיעל23/04/2010
כמה זמן זה אמור להמשך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימום
ד''ר אלי רימון24/04/2010בהמשך לתשובתי אין דרך לצפות מתי יפסק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימומיםיעל23/04/2010
אני בשבוע 16 ולפני כשבועיים החלו אצלי הפרשות חומות בכמות מזערית יחסית, הייתי אצל הרופא ואמר שהכל נראה תקין.
מה הסיבה לכך ? והאם כדאי לגשת למיון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימום
ד''ר אלי רימון24/04/2010קשה לקבוע מה המקור
בכל אופן אין טיפול יעודי למעט עקב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות איסוף שתןחן23/04/2010
שלום
אני בהריון בשבוע 36, ביצעתי איסוף שתן 24 שעות והתקבלה התוצאה הבאה:
בדיקת כימיה בשתן:
Protein (U)/24 hr mg/24h
התוצאה: 190.1 מעל הנורמה,
הייתי רוצה לדעת האם התוצאה מעידה על משהו חריג, או שאין סיבה לדאגה.?
אציין שאני נמצאת במעקב בהריון בסיכון גבוה עקב רעלת הריון שהייתה לי בהריון הראשון.
אודה לתשובה, חן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רעלת
ד''ר אלי רימון23/04/2010הבדיקה תקינה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
