מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- היפרדות קרומים- היריון בסיכון גבוההילה04/07/2010
שלום רב,
כיום בשבוע 18+6, בינתיים כשבוע וחצי ללא דימום (הדימומים האחרונים היו כהים). דימום מסיבי בשבוע 12,אשפוז למשך 4 ימים.מנוחה למשך שבוע(בינתיים דימום חלש יותר). חזרה לעבודה לשבוע.לאחר שבוע החל דימום קל.הופניתי למיון,במיון התגלתה היפרדות קרומים במדדים של 16*100 מ"מ (שבוע 14+6).שיליה אחורית, קצה השיליה נושק לפה הפנימי.מאז מנוחה בבית. סקירה מוקדמת בשבוע 15+4 היפרדות קרומים במדדים 13*60 מ"מ.אולט' בשבוע 17+5 היפרדות של 22*58 מ"מ.
יודגש כי ב"ה התינוק מתפתח בצורה טובה מאוד מבחינה אנטומית,סיכונים: שקיפות 1:8107, חלבון עוברי 1:9999.
תחילה- מה הסיכויים להמשך היריון תקין?
מהם הסיכונים?
למה הכוונה "מנוחה מוחלטת"? (אני עם ילד בן שנתיים וחצי.. כך שמנוחה מוחלטת לתקופה כ"כ ארוכה לא נראה לי מציאותי במיוחד)
בבדיקות מעבדה, יצא תחת הערך ALK.PHOSPHATAS 33UL זהו ערך שחורג מהנורמה ואמור להיות גבוה בהיריון יחסית...
כל כמה זמן מומלץ לעשות בדיקת אולטרסאונד?
רוב תודות,
הילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר להילה
פרופ' יריב יוגב05/07/2010המטומה סובכוריונית מעלה הסיכוי להיפרדות דליה ולידה מוקגמת לא ניתן לכמת הסיכון באופן מוחלט
אין הוכחה כי יש צורך במנוחה מוחלטת
הערכת סונר אחת ל 14 יום לערך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איסוף שתןפנינה04/07/2010
שלום רב, שבוע 23+4 עם סוכרת טרום הריונית מאוזנת באינסולין, קיבלתי היום תוצאות של איסוף שתן 24 שעות אודה לעזרתכם בפענוח התוצאות - מעקב אצל הרופאה רק בעוד כשבוע.
תודה רבה.
שם הבדיקה תוצאה תוצאה לעומת טווח נורמה
FACTOR CREATININE תוצאה - 1.73
PROTEIN- URINE 24h - תוצאה 265 mg/24hr - טווח נורמה 0-150
CREATININE CLEARANCE - תוצאה - בוצע - לא בוצע ml/min
CREATININE- U SAMPLE - תוצאה - 53 mg/dl - טווח נורמה 15-278
בוצע - לא בוצע הערות והסבר
גרף
הערות לבדיקה - CREATININE CLEARANCE CALC.
CREATININE- U SAMPLE 53 mg/dl
15
53
278
הערות והסבר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איסוף שתן
פרופ' יריב יוגב05/07/2010בגדר התקין להריון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בוקר טובאירית04/07/2010
האם יש משמעות לתנועות עובר מרובות/ אגרסיביות?
שבוע 34+3, הערכת משקל 2550 גר', AFI 24* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בוקר טוב
פרופ' יריב יוגב05/07/2010לא זהו ממצא תקין לגמרי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון וקרישיות יתרטלול04/07/2010
אני בת 40 בעברי טיפולי ivf ולידה אחת שעברה ללא בעיות. נתגלתה בעיית קרישיות :הטרוזיגוטית לפקטור 2 ופרוטאין s נמוך (51) . בריאה בדכ, נטייה לאנמיה.
מנסה להרות שוב הפעם מקבלת קלקסן 60 מ"ג ליום לאורך כל הפרוטוקול אם ייקלט ההריון אז גם במהלכו.
הייתי רוצה לדעת עד כמה אני מסכנת את עצמי,מהם אמצעי הזהירות שעליי לנקוט, עם מי עליי להיות בקשר רציף...המטולוג נוירולוג.... תודה , מיותר לציין שאני במתח גם בגלל כל מיני תחושות....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון וקרישיות יתר
פרופ' יריב יוגב05/07/2010תחת טיפול בקלקסן סיכון נמוך
מעקב מרפאה להריון בסיכון גבוה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערכי סוכררעות03/07/2010
שלום
בשל עובר גדול, עשיתי העמסת סוכר של 100 גר בשבוע 28, שהיתה גבולית, אולם תקינה.
סיפרתי לרופא שאני מרגישה רע לאחר ארוחות , בעיקר בבוקר.
הוא המליץ על מעקב סוכר:
שעה לאחר ארוחה-155
שעתיים לאחר ארוחה-136
(בבידקה עם freestyle)
האם תקין?
האם עלי לעשות משהו בעניין?
מאוד מוטרת
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לרעות
ד''ר אלי רימון04/07/2010ערכים חריגים
פני לרופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התבססות העוברענת02/07/2010
שלום,
תודה על התשובה בנוגע לפקק הרירי.
יש לי שאלה נוספת, אני עם צירים מוקדמים משבוע 24 ללא דינמיקה צווארית.
משבוע 37 התינוקת התבסס נמוך באגן בספינה 2- והיום אני בשבוע 38+3, ללא התפתחות של צירים סדירים או פתיחה של צוואר הרחם, יש מחיקה 50% בלבד.
השאלה האם זה לא מעלה סיכון לעובר שהראש לחוץ זמן רב למטה באגן?
תודה מראש!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לענת
ד''ר אלי רימון04/07/2010אין בעיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעקב ספסיסעדי02/07/2010
אני בהריון בשבוע 19 ומאושפזת לכמה ימים להשגחה כיוון שהיו לי טפטופים ויש חשש לירידת/דליפת מים מעובר תחתון שהופחת עקב מוםולכן רוצים לעקוב שבמידה ואכן מדובר במי שפיר ולא סתם הפרשות חומות אז שלא יתפתח זיהום.
איתי בחדר ישנה בחורה שרשום על המיטה שלה מעקב ספסיס ואני יודעת שזה תגובה מערכתית של הגוף לזיהום חיידקי חמור, אני יודעת שנותנים לה אנטיביוטיקה בעירוי, הדאגה שלי שמא זה מדבק.
ואם כן כיצד ניתן להידבק? שאזהר... מאוד לחוצה גם ככה ממה שקורה לי וזה רק מוסיף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחסויה
ד''ר אלי רימון02/07/2010אכן שאלה במקומה
פני בשאלה לצוות הרופאים במחלקה שמכירים את בעיתה של שכנתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פקק רירי-האם מסוכןענת01/07/2010
שלום ד"ר,
היום הייתי בביקורת אצל רופא נשים לא הרופא הקבוע שלי אלא של המוקד והוא ביצע בדיקה ידנית אם יש פתיחה וזה כאב וכשהוא סיים אמר שהוא פתח את הפקק הרירי של צוואר הרחם ואז היתה הפרשה חומה צהובה.
הרופא לא ידע, אבל בבדיקה וגינאלית לפני שבוע וחצי הרופאה אמרה שיש לי פטריה בנרתיק או דלקת.
האם יש סיכון בהוצאת פקק הרירי בגרימת זיהום מי שהשפיר\ התינוק חלילה עד ללידה?
אני בשבוע 38+1.
תודה מראש!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לענת
ד''ר אלי רימון02/07/2010לא מסוכן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום ד"רשני01/07/2010
אני בשבוע 22
לפני 3 ימים היתה לי הפרשה דמית מועטה בניגוב.נסעתי למיון ושם לא התרגשו וטענו שאם חלף אז הכל בסדר.בדקו באולטראסאונד ביטני שהכל בסדר וחזרתי הביתה.אתמול שוה הפרשה ורודה בניגוב שלא חזרה על עצמה.מרגישה טוב ללא כאבים.
1.לנסוע שוב למיון?האם לבקש גם US וגינלי?
2.ממה יכול לנבוע דימום?
3.האם יש קשר בין דימום לבין קיצור צוואר הרחם?
4.אני מרגישה תנועות.האם יש כאן סיכון לעובר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לתמר
ד''ר אלי רימון01/07/20101.לנסוע שוב למיון?האם לבקש גם US וגינלי? צריך לעשות סונר לאורל צואר
2.ממה יכול לנבוע דימום? קשה לקבוע ללא בדיקה, בדכ מדובר דימום מהצואר עצמו ולעיתים מגיע מהשליה
3.האם יש קשר בין דימום לבין קיצור צוואר הרחם? יתכן שזה בטוי לקיצור צואר
4.אני מרגישה תנועות.האם יש כאן סיכון לעובר?אין סיכון ישיר לעובר אלא אם תתרחש לידה מוקדמת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר רימון תודה ומשהו נוסף
שני01/07/2010ראיתי שבסקירה מוקדמת שעשיתי במכבי רשום "צואר רחם סגור 42 מ"מ -זה נעשה בשבוע 16 ןאני בשבוע 22
1.האם נתון זה מעודד לגבי סיכוי התקצרות צואר הרחם או בעיות ספיקה?
2.האם יש קשר בים טחורים מדממים ומאמץ בשירותים לבין הפרשה ורודה ?
3.יש לי סקירה מאוחרת ביום חמישי הבא.האם ניתן לחכות ששם ימדדו אורך צואר או שזה דחוף לדעתך לאור מה שכתבתי מראש
תודה רבה רבה לך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלתמר
ד''ר אלי רימון02/07/2010.האם נתון זה מעודד לגבי סיכוי התקצרות צואר הרחם או בעיות ספיקה?כן
2.האם יש קשר בים טחורים מדממים ומאמץ בשירותים לבין הפרשה ורודה ?יתכן
3.יש לי סקירה מאוחרת ביום חמישי הבא.האם ניתן לחכות ששם ימדדו אורך צואר או שזה דחוף לדעתך לאור מה שכתבתי מראש-ניתן להמתין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר רימון.כל הכבוד לך על התשובות .
שני02/07/2010מודה לך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- וירוס בהריוןעדי30/06/2010
אני בהריון בחודש חמישי, עשיתי בדיקה של כמה וירוסים ואחד מהם הוא Coxsackie virus Ab Total והתוצאה יצאה 1:32(שיטת CFT) מה אומרת התוצאה? האם זה אומר שיש לי את הוירוס? אם כן, מה צריך לעשות? האם זה פוגע בעובר? ואגב, איך נדבקים מזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר וירוס
ד''ר אלי רימון30/06/2010יכול להשפיע על העובר כמו כמות המים , שינויים בסונר אך לא מומים
התיעצי עם מי ששלח אותך כי הבדיקה לא שגרתית ויש לדעת אם קשור לסיבת הבירור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בהמשך להודעותייעופר30/06/2010
שלום,
אחרי ביקור במיון והמלצה של הרופא למעקב בסיכון גבוה - הרופא שלי מסרב לתת לי את ההפנייה בטענה שגם ככה אין מה לעשות בשבועות כאלו (14 מלא).
כתבת לי כתשובה ש"אם הרופא שלי מרגיש שהוא יכול לטפל בבעיה בעצמו - זה בסדר" ובנוסף המלצת על מעקב קפדני.
לצערי הרופא שלי אומר - תור אחת ל 6 שבועות ו"אם את לחוצה, לכי למוקד".
הפרופסור שאצלו עשיתי את הפרייה אמר שדווקא יכול להיות מה לעשות - והסיכונים הם רחבים: מתן פרוגסטרון למניעת ההתכווצויות, מניעת צירים מוקדמים ושמירה במידה של התקצרות צוואר הרחם משהו שמחייב מעקב של יותר מפעם ב 6 שבועות. כמו כן הוא אמר שבמצב של הפסקה פתאומית בהתפתחות - יש הבדל משמעותי ביותר להפלה בין הגילוי בשבוע 15 ל 20 לדוגמא.
מיותר לציין שמתחילתו הדימומים באים והולכים ויש כאבים בבטן תחתונה+גב, מתחזקים בזמן דימום וההמטומה לא רק שלא נעלמת, אלא גדלה.
האם יש משהו שאני יכולה לעשות? מישהו שאיתו ניתן לדבר?
האם אתם שומעים על מקרים כאלו (אני במכבי) והאם יש סיבה אמיתית בעצם לא לתת הפניה כזו?
תודה וסליחה על האורך ,
עופר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לעופר
ד''ר אלי רימון30/06/2010אינני יכול לסייע בכך ואינני יכול להשפיע על הרופא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אולי לא הבנתי נכוןעופר30/06/2010
שלום,
הריון IVF תחילת שבוע 15 עם המטומה משבוע 7.
האם זה נכון שהסיכון המשמעותי כאן הוא שהדימומים וההתכווצויות "יורידו" את העובר או שהסיכון הוא התפשטות ההמטומה שעלולה לנתק את השליה?
האם בשבוע כזה הסיכון הוא עדיין מוחשי (עדיין הפלה מאיימת - 50% לכאן או לכאן) או שהוא יורד?
כל הבדיקות (שקיפות וחלבון תרבית וספירת דם...) תקינות אך ההמטומה גדלה מבדיקה אחרונה (מ1.5 ס"מ ל 3.5*1.8) - ביחס לשליה - הבנתי שזה די קטן , נכון?
ושאלה אחרונה - דימום אחרון ביום ראשון - מתי והאם ניתן לחזור לפעילות?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ושאלה נוספת
עופר30/06/2010במידה וההריון שורד את הנ"ל - מה הסיכוי ללידה מוקדמת? האם נכון לומר שיש סיכון מוגבר?
(האם הסיכון הוא נגיד פתאום בשבוע 24 או שבועות מתקדמים יותר? בעברי - הריון ולידה תקינים בשבוע 38 לאחר ירידת מים)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תכנון הריוןהלה30/06/2010
לאחר הריון תקין לחלוטין (לפחות לפי הבדיקות שעשיתי והרופאה) ילדתי בשבוע 28, התחילו צירים והתפתחה לידה. כיום ביתי מאובחנת כ- CP קווארדפלגי.
שאלתי היא לגבי ההריון הבא, האם ישנן בדיקות שעלי לעבור בעקבות הלידה המוקדמת? (לפי רופאת הנשים שלי אין צורך)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר להלה
ד''ר אלי רימון30/06/2010במרפאה למניעת לידות מוקדמות באיכילוב תוכלי לקבל יעוץ מסודר ללא צורך בהפניה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ורידים נפוחים ברגל בשבוע 20אנה30/06/2010
שלום רב.
נמצאת בשבוע 20 להריון (לאחר IVF איקסי).
לאחרונה התגלתה נשאות לCMV ולשם בירור עומדת לעבור בדיקת מי שפיר בעוד שבועיים.
מאז תחילת ההריון החלו להופיע ורידים בולטים באזור הקרסול, מלווים בנפיחות (ללא בצקת). עם התקדמות ההריון החמיר המצב ברגל וכעת יש ורידים נפוחים וכואבים עד מעל הברך.
הכאב חזק מאד ולא מרפה ומקשה עלי בתפקוד. איני יכולה לעמוד זמן ממושך.
בבדיקת דופלר נשללה פקקת.
האם ניתן להקל על המצב?
האם במקרה כזה יש צורך במנוחה ממושכת או בשמירת הריון?
אודה לתשובתכם. יום נעים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאנה
ד''ר אלי רימון30/06/2010גרב אלסטית יכולה לעזור
לצורך החלטה על שמירה פני לכירוג כלי דם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה. האם כירורג כ.ד. יכול לחתום על
אנה01/07/2010טפסי הביטוח הלאומי לצורך השמירה, או רק רופא נשים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאנה
ד''ר אלי רימון01/07/2010הוא יפרט אם יש צור במנוחה לפי החומרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטריהלנה30/06/2010
שלום
האם פטריה בנרתיק מחייבת לידה בניתוח קיסרי או שניתן ללדת רגיל?
תודה מראש על התשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לבלה
ד''ר אלי רימון30/06/2010לא מחייב ניתוח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)