מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שמירת הריוןליז02/07/2011
שלום
אני בשבוע 34, ואני עובדת במוקד טלפוני שמקבל שיחות נכנסות כל כמה שניות, העבודה היא בישיבה. ואיני יכולה לקום במשך שעתיים לפחות כל שעתיים ישנה הפסקה קצרה.
לאחרונה כשאני בעבודה לאחר כשעה בישיבה בעבודה אני מתחילה להרגיש תנועות מאוד חזקות של העובר.. לאחר מכן מתחיל לי לחץ בבטן התחתונה אשר מקרין לרגלייםו ולגב, לאחר מכן אני מתחליה להרגיש כאבי בטן ומשלשלת.
עשיתי בדיקת מוניטור ונראה כי זו רק פעילות ריחמית ולא צירים מוקדמים.
הייתי רוצה לשאול האם זה תקין?
והאם אני יכולה להוציא שמירת הריון על כך?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמירת הריון - תגובה
פרופ' יריב יוגב02/07/2011התיעצי עם הרופא המטפל
על פניו לא נראית לי הצדקה לשמירת הריון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון ראשוןliora01/07/2011
ניקלטתי להריון ראשון אחרי הזרעה
אני סובלת מפוליציסטיק קידני ולחץ דם גבוה עוד לפני ההריון
שנימדד-140/95
אני לוקחת כבר כחצי שנה נורמלול .אני בשבוע 4 ופוחדת שלחץ הדם יעלה
אילו כדורים ללחץ דם אני יכולה לקחת בזמן ההריון שלא יפגעו בי או בעובר?
והאם אני צריכה להיות בשמירת הריון בעיקבות ההיסטוריה שלי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון ראשון - תגובה
פרופ' יריב יוגב02/07/2011בשלב זה רצוי לא לשנות את הטיפול התרופתי
פני למרפאה להריון בסיכון גבוה או קבעי פגישת ייעוץ במידה ומעוניינת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההוספה
דינה02/07/2011נורמלול (נורמיטן), מוריד לחץ דם, אך גם דופק.
האם לא פוגע בדופק של העובר גם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההוספה - תגובה
פרופ' יריב יוגב02/07/2011לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סכרת הריון וקטוניםקרן30/06/2011
שלום רב, אובחנתי עם סכרת הריון ,ניתנה לי דייטא והסוכר מאוזן יופי.
הבעיה שיש לי קטונים בשתן שלא עוברים.
ניסו לשנות לי פחממות, להגדיל פחממות לארוחה ולהוסיף ארוחות ביניים נוספות של פחממות אולם ללא הועיל.
אני שותה כמות עצומה של מיים ביום והקטונים ברמה של 5 ועד למקס' של 15.
מה לדעתך אפשר עוד לנסות? האם יש לכך פיתרון? האם יכול להזיק?
תודה, קרן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סכרת הריון וקטונים - תגובה
פרופ' יריב יוגב01/07/2011אין ספק שהדיאטה שלך אינה מאוזנת היטב
שתיית מיים לא תעזור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צוואר הרחםאילי30/06/2011
שבוע 19האם אורך צוואר הרחם3.5תקין מתי זה בעייתי??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צוואר הרחם - תגובה
פרופ' יריב יוגב01/07/2011כן
פחות מ 25* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עובר קטןציפי30/06/2011
שלום,
אני בת 33 נשואה+1 (הריון תקין, למעט שמירת הריון חודש לפני הלידה, שבוע 37).
אני זוכרת את מועד קבלת המחזור ב-5 במאי, ביוץ (בדקתי במקלות ביוץ+שתן) ב-21 במאי וב6 במאי בדיקת דם שתוצאתה 242 (לא זוכרת את הערך).
אתמול הייתה בדיקת האולטרה סאונד הראשונה. אמנם נצפה דופק, אך הרופא טען שהתינוק קטן למועד קבלת המחזור, גג 6 שבועות ולא 8 שבועות, 4.4 מ"מ.
הרופא טען שזו תוצאה בעייתית וכי יש סיכויים רבים שההריון לא ישרוד. נקבע לי תור מעקב לשבוע מאתמול.
שאלתי: למה מחכים עם הפלת העובר אם ברור שיש בעיה בהתפתחות העובר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עובר קטן - תגובה
פרופ' יריב יוגב01/07/2011הביוץ והמחזור אינם שעון שוויצרי
יש להמתין לבדיקה נוספת טרם קבלת החלטות מרחיקות לכת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סכרת היריון -דחוףלין30/06/2011
שלום,
אני נמצאת בשבוע 31+ וכרגע אני נמצאת עם סכרת היריון- במעקב במרפאת בריאות האישה. הערכים שלי בבוקר בצום נעים בין 94-103. לפעמים אני אוכלת את אותו האוכל בלילה ויוצא כל פעם משהו אחר. הרופא אמר שאני צריכה לקחת זריקות אינסולין. ואני ממש לא מעוניינת בזריקות. מספיק לי שאני בודקת לעצמי את רמת הסוכר 4 פעמים ביום לא רוצה יותר זריקות. האם זה עד כדי כך קריטי?? במיוחד שהבטן של הילדה גדולה פי שבועיים. האם זה חייב להיות מהסוכר? יש לציין, שאחרי הארוחות הסוכר מאוזן.מה ניתן לעשות חוץ מאינסולין?
מחכה לתשובה בהקדם.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סכרת היריון -דחוף - תגובה
פרופ' יריב יוגב01/07/2011ניתן היום לטפל בכדור בודד
במידה ומעוניינת בייעוץ אישי קבעי פגישת ייעוץ אישית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום וכאבים כמו של מחזור, שבוע 7ירדנה30/06/2011
שלום, אני בשבוע שביעי של הריון, אתמול התחילו לי הפרשות דמיות וכאבי מחזור
הרופא שלי בחו"ל ואין לי לאן לפנות
זאת ועוד בבדיקת אוטלסאנוד הרופא גילה כי יש לי 2 שקי הריון - האחד מתפתח והשני לא. הרופא אמר שאני צפויה לדמם, כי השק הריק צריך לצאת מהגוף.
האם הוא עלול למשוך איתו את השק הבריא?
האם זה אמור לכאוב כמו מחזור?
מה לעשות? - חוץ מללכת למיון או רופא שאני ממש לא רוצה, כי מה שהם יעשו זה ישימו אותי להשגחה במיטה וממש לא בא לי להיות בבית חולים ה
הרופא שלי חוזר ביום שלישי, זה אומר עוד 5 ימים - האם אוכל להמתין עד אז?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימום וכאבים כמו של מחזור, שבוע 7 - תגובה
פרופ' יריב יוגב01/07/2011במידה והדמם מתחזק פני לבדיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויטמיניםטלי30/06/2011
שלום,
אני בהריון תאומים שבוע 15+4.
משבוע 11+4 - הרופא אמר לי להפסיק עם החומצה הפולית (אותה נטלתי תקופה ממושכת לפני ההריון) ולקחת רק חצי ברזל מסוג פריפול אחת ליומיים.
ההמוגלובין שלי בתחום הנורמה.
האם זה מספיק? כדאי לקחת בנוסף גם פרנטל?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ויטמינים - תגובה
פרופ' יריב יוגב01/07/2011כן
אין צורך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יתר לחץ דם וחלבון בשתןנוי29/06/2011
שלום
אני לקראת הלידה השלישית שלי, שבוע 35 +4 , יתר לחץ דם כרוני.
במהלך ההריון לחץ הדם שלי היה 130/80 בממוצע, אך לפני שבוע התחיל לעלות לערכים של 140/90 ואף 150/100, אישפזו אותי ליומיים בתחילת השבוע והמליצו לי לקחת אלדומין. סרבתי לקחת את התרופה (אני לא נוהגת לקחת תרופות בהריון) שיחררו אותי עם המלצה לעקוב אחר לחץ הדם ולנוח 7 ימים, לחזור למעקב בשבוע הבא. אגב בבדיקת איסוף השתן התוצאה הייתה 406 מ"ג, הערכת משקל העוברית נכון להיום היא 3050-3290 גרם, (ילדה גדולה), פתיחה של ס"מ 1 ומחיקה 50%, השאלה שלי היא האם היית ממליץ על זירוז במצבי ? ואם לא כעת אז מתי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יתר לחץ דם וחלבון בשתן - תגובה
פרופ' יריב יוגב01/07/2011יש לשקול זרור סביב שבוע 37 או במידה ויהיו שינויים מבחינת לחץ הדם או כמות החלבון בשתן
התייעצי עם הרופאים המטפלים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- CMV חיוביחני29/06/2011
שלום רב, אני בשבוע 6 ובבדיקת דם נמצא CMV חיובי בליאזון וגבולי בויאדה. מה זה אומר? האם יש טיפול תרופתי?
מודה לתשובתך..
אני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר CMV חיובי - תגובה
פרופ' יריב יוגב01/07/2011לא ניתן על סמך השאלה לתת ייעוץ
במידה ומעוניינת תאמי פגישת ייעוץ אישית או פני לרופא המטפל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריבוי מי שפירטלי29/06/2011
שלום רב!
אני בהריון בסיכון עקב אפלה וסקלרודרמה.
היום שבוע 27
שקיפות עורפית תקינה
אינטגרייט תקין
בסקירה הראשונה נצפה אגן כליה מורחב קל מאוד ,ומוקד אקוגני בלב (חדר שמאל)
פניתי גם ליעוץ גנטי ואמרו לי שמי שפיר זה רק אם אני רוצה .
בסקירה השניה מי שפיר AFI 20 , ואין הרחבת אגנים , רק המוקד האקוגני נשאר
סה"כ הסקירה היתה תקינה.
האם יש לי ממה לחשוש?
או ישנם בדיקות נוספות שעלי לבצע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריבוי מי שפיר - תגובה
פרופ' יריב יוגב01/07/2011יש לשקול אקו לב עובר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצותהודיה28/06/2011
שלום רב,
אני בהריון תאומים בשבוע 30, לפני חמש שנים עברתי לידה טראומטית במיוחד
בבית חולים קפלן, לידה קיסרית. כיום אני מבקשת לדעת האם ישנו סיכוי ללידה רגילה?
שנית האם יש בבית חולים איכילוב גורם מומחה שאפשר להייעץ איתו בטרם אגיע
ללדת שם?(אינני רוצה לשמוע על קפלן וחשוב לי לעבור חוויה מתקנת)כעת אני מלווה במרפאה להריון בסיכון גבוה, מאחר ויש לי רחם דו קרני, הריון
תאומים ואחרי קיסרי.. כמו כן לצערי הרב ניסיתי להשיג מספר רב של פעמים את
מועדון היולדות "מאמי ליס" והשארתי הודעות שלא זכו למענה. (רציתי לקבל שירות של רפואה משלימה להפגת מתחים ולחץ כתוצאה מההריון הקודם והשפעתו על הריון נוכחי)
מהם המלצותייך במקרה כזה?
על תגובתך אודה
הודיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התייעצות - תגובה
פרופ' יריב יוגב28/06/2011כעיקון לידה נרתיקית לאחר ניתוח קיסרי הינה יותר בעיתית
יש לדון בכל מקרה לגופו
מאחר ומעוניינת ללגת באיכילוב פני לחדר לידה לצורך ייעוץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לויקוציטים בשתן+עקבות דם דחוףאנג'ליקה28/06/2011
שלום רב יש לי כמה שאלות
1. בבדיקת שתן בסטיק מצאו לי לויקוציטים ועקבות דם מה זה אומר ותמה לא נתנו לי שום טיפול?
2. אני נימצאת בהריון בסיכון גבוהה כרגע בשבועה 34.5 משבועה 24 ראו בU.S מעיים אקוגניים לעובר שלחו אותי ליועוץ גנטי איך ביגלל כל השביטות הלכתי מאוד מאוחר בשבועה 30/31 לערך כרגע רוצים לבצעה לי כל מיני בדיקות דם ומי שפיר האם לא מאוחר מידי בישביל לבצעה זאת הייתי מעדיפה לחקות ללידה ושיבצאו כבר בדיקות דם לילד ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לויקוציטים בשתן+עקבות דם דחוף - תגובה
פרופ' יריב יוגב28/06/2011יש להשלים תרבית שתן
לגבי המעיים האקוגניות קשה לתת ייעות ללא כל הפרטים התיעצי עם המרפאה המטפלת או במידה ומעוניינת תאמי פגישת ייעוץ אישית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמירת הריון אחרי ivfיעל26/06/2011
אני ברוך השם בהריון אחרי הרבה נסיונות של IVF .
בתחילת שבוע 6 היה לי דימום משמעותי שנפסק.לקחתי למשך כשבוע וחצי זריקות פרוגסטרון ושכבתי במשך שלושה ימים. עכשיו אני בתחילת שבוע 8 ובבדיקת האולטרסאונד היה דופק.
אני עובדת בעבודה לא פיזית אבל מאד לוחצת. האם נכון שאשאר בבית לנוח בשליש הראשון ליתר בטחון? אני פוחדת שהדימום יחזור (הבנת שאי אפשר לדעת אם איבדתי עובר אחד בדימום שהיה).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמירת הריון אחרי ivf - תגובה
פרופ' יריב יוגב27/06/2011אין הוכחה ליעילות
התיעצי עם הרופא המטפל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קיסרי , משקל עובר נמוךטלי25/06/2011
שלום רב
הייתי רוצה לשאול מאיזה משקל של עובר ניתן לעבור לידה רגילה ?
אני בהריון תאומים ולפי מה שהבנתי אם מתחילים צירים והעוברים במשקל נמוך אז בכל מקרה עושים ניתוח קיסרי , מיכוון שלעוברים אין מספיק כוח לעבור לידה רגילה.
האם זה נכון ? כמה העבורים צריכים לשקול בכדי לעבור לידה רגילה?
תודה ויום טוב
טלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קיסרי , משקל עובר נמוך - תגובה
ד''ר אלי רימון26/06/2011אמירה זו איננה נכונה ואין משקל סף
גשי להתיעצות מסודרת במרפאת טרום לידה בבית חולים בו את עתידה ללדת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
