מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שמירת הריוןזיוון25/06/2011
שלום אני בת 27,שלחו אותי להריון בסיכון גבוה עקב הלחץ דם. בשבוע 3+8 ימים התחיל לי לחץ דם ביום ראשון 19.6.11 שמגיע עד 151/90 דופק 112 ואני מרגישה תחושת שעוד מעט אני מומדת להיתעלף. בהריונות הקודמים בראשון היה הפלה טבעית והשניה הייתה לי רעלת בשבוע 34 אני סובלת גם מהכבד בעיה באינזמים אני במעקב על הכבד שלי , יש לי היפרפרטוזייאיז של הבלוטה שעובדת יותר מדי מהר האחראית על הסידן.
בגיל 17 היה לי בעיה עם הכליות כי היה חלבונים בשתן ויש לי דרמואיד בשחלה בגודל 5 מ"מ. בעיה עם חוליה שעושה לי כאבי גב, ויש לי סינוס באיזור האף שעושה לי לפעמים כאבי ראש או/ו אוזניים ואני צריכה לעבור ניתוחים להוציא את הדרמואיד והסינוס העצם ועברתי ניתוח כיס מרה עקב אבנים בכיס המרה. ביום חמישי מצאו לי פצעים בצוואר הרחם שגורם לי לפעמים לדימומים, אני צריכה לעשות בדיקות ומשטח ועוד...
אני עובדת 3 שנים עם אוכלוסיית הקשישים זה להרים אותם, זה לשטוף להם את הבית, לעשות להם מקלחת.
השאלה האם יש סיבה שאני יכולה להוציא שמירת הריון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מניסיון לשמירת הריון
טלי25/06/2011אני בהריון תאומים אומנם ובשמירת הריון אבל לפי מה שהבנתי , השמירה ניתן לנשים שמצבם בריאותי מהווה סיכון להם ולעובר . כלומר כל הבעיות הרפאויות אמורת להיות על רקע הריון ולא לנבוע ממחללות כרוניות שלך . בכל מקרה הרופא נשים המטפל שלך אמור לתת לך הפניה - ומניסיוני , לכל רופא יש גישה שונה לנושא של שמירה, כך שאולי רופא שלך לא יסכים לשלוח אותך לשמירה , אך רופא אחר כן אמצא לנכון .כך או אחרת בביטוח לאומי הפניה שלך נבדקת על יד רופאים שוב - ותשובה סופית( לאשר או לא) נמצאת בידם
מקווה שעזרתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמירת הריון - תגובה
ד''ר אלי רימון26/06/2011יש צורך בהערכה בשבועות הקרובים ואם ל"ד מתאזן אין הכרח בשמירה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- RH -שלילימורן24/06/2011
ד"ר שלום רב,
הנני נמצאת בשבוע 32+ 3 . בבדיקת דם בתחילת ההריון התגלה כי סוג הדם שלי הינו RH- שלילי.
בשבוע ה -18 ביצעתי בדיקת מי שפיר שלאחריה ביצעתי חיסון אנטי די.
מאז לא ביצעתי חיסון אנטי די.
כיום ביצעתי בדיקת דם COOMBS SCREEN 1 שהיתה שלילית.
השאלה שלי היא:
1.האם יכול להגרם נזק לעובר או בעיה כלשהיא בעקבות זאת שלא ביצעתי חיסון אנטי די עד עכשיו(פרט לחיסון בשבוע ה-18)
1.האם הגיוני כי התשובה שלילית למרות שביצעתי חיסון אנטי די לפני 14 שבועות?
3. האם עלי לעשות עכשיו בדיקת אנטי די או שלחכות עוד קצת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר RH -שלילי - תגובה
ד''ר אלי רימון26/06/2011אין שום נזק לעובר
מקובל לתת אנטי D כעת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהRH-שלילי
מורן27/06/2011האם ישנו איזשהו חשש כי העובר העתידי יפגע בעקבות זאת שרק בשבוע 32+4 קיבלתי חיסון אנטי די?
כמה זמן השפעה ישנו לחיסון?כי אם קיבלתי חיסון בשבוע 18 אז בשבוע 28 פג ההשפעה שלו כלומר עד שבוע 32+4 לא הייתי עם נוגדנים האם זה לא יכול לגרום שום נזק לעובר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלבון בשתןיעל24/06/2011
שלום,
בבדיקת איסוף שתן נמצאו הערכים החריגים הבאים:
PROTEIN - URINE 24HR 350 MG/HR
CREATININE CLEARENCE 180.2 MI/MIN
mEq/24hr SODIUME URINE 24HR 243
כעת אני בשבוע 12 להריון עם סוכרת טייפ 1. יצויין שאני מאוזנת על A1C של 5.5. טרם הכניסה להריון עמד ה-A1C על 6.1 ולפני כן על 6.7.
בהתייעצות עם נפרולוג הומלץ על מעקב אחת לחודש וכן להפחית בצריכת מלחים. נאמר כי הימצאות החלבון בשתן יכולה להיות עקב הסוכרת או שהינה חסרת משמעות כרגע.
ברצוני לדעת האם על סמך התוצאות יש סיבה לחשש מרעלת?
אודה על תשובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חלבון בשתן - תגובה
ד''ר אלי רימון24/06/2011איננו יודעים מה מקור החלבון בשתן
עצם הממצא מכניס אות לסיכון מוגבר לרעלת הריון
דרוש מעקב הריון בסיכון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרתכם הדחופה!!!!!!רותי22/06/2011
לפני 3ח' עברתי גרידה בשבוע 24 עקב התפתחות רעלת הריון חמורה+תסמונת הלפ ועיכוב בגדילת העובר(תאם לשבוע 20).כעת נשלחתי לברור מעמיק בנושא קרישיות. שאלתי היא עד כמה המצב שלי חמור?והאם אוכל להיכנס שוב להריון וללדת תינוק בריא
משקל:48 26 Y
כימיה בדם
Glucose (B) 84 mg/dl 70 - 100 .(....*.....).
Urea (B) 23 mg/dl 17 - 43 .(.*........).
Creatinine (B) 0.70 mg/dl 0,51 - 0,95 .(...*......).
K+ Potassium (B) 3.6 mmol/l 3,5 - 5,1 .(*.........).
Na- Sodium (B) 139 mmol/l 136 - 146 .(..*.......).
Protein Total (B) 6.8 g/dl 6,6 - 8,3 .(*.........).
Albumin (B) 4.3 g/dl 3,5 - 5,2 .(....*.....).
Bilirubin Total 2.30 mg/dl 0,30 - 1,20 .(..........)*
Bilirubin Conjugated 0.4 mg/dl 0,00 - 0,20 .(..........)*
Bilirubin Unconjugated 1.90 mg/dl 0,00 - 1,10 .(..........)*
מכשיר ספירת דם-המטולוגיה.
WBC-Leucocytes 4.5 10*3/micl 4,50 - 11,0 .(*.........).
RBC-Red Blood Cell 4.00 10*6/micl 3,80 - 5,30 .(*.........).
Hemoglobin 12.0 g/dl 11,70 - 16,0 .(*.........).
Hematocrit 33.5 % 35,00 - 47,0 *(..........).
MCV-Mean Cell Volume 84 79 - 97 .(..*.......).
MCH-Mean Cell Hemoglobin 30.0 pg/cell 27,00 - 34,0 .(...*......).
MCHC-M.Cell Hb cont. 35.8 g/dl l 31,00 - 36,0 .(.........*).
RDW-Red Cell Distri.Width 12.1 % 11,60 - 15,0 .(*.........).
Platelets 115 10*3/micl 150,00 - 450, *(..........).
MPV-Mean Platelet Volume 12.3 fl 8,5 - 12,9 .(........*.).
Neutrophils % 49.3 %
Lymphocytes% 42.5 % 22,0 - 43,0 .(.........*).
Monocytes % 6.2 % 3 - 13 .(..*.......).
Eosinophils % 1.8 % 0 - 6 .(..*.......).
קרישה
PT (Seconds) 10.7 Sec 8,4 - 11,3 .(.......*..).
PTT 27.5 sec. 21,60 - 30,6 .(......*...).
Cardiolipin IgG Ab 8.6 GPL U/ml 0,00 - 10,0 .(........*.).
Beta 2 Glycoprotein 1 IgG 5.90 U/ml 0,00 - 5,00 .(..........)*
Beta 2 Glycoprotein 1 IgM 40.6 U/ml 0,0 - 5,0 .(..........)*
אימונולוגיה
Rheumatoid Factor Quantit 5.00 IU/ml 0,00 - 14,0 .(...*......).
Complement-C3 63.4 mg/dl 85,00 - 180, *(..........).
Complement-C4 15.5 mg/dl 10,00 - 40,0 .(.*.......).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרתכם הדחופה!!!!!! - תגובה
ד''ר אלי רימון23/06/2011הבדיקות שהצגת לא עונות לשאלה
יש צורך בבירור מעמיק יותר
אני מניח שתוכלי להרות עם טיפול מתאים ומעטפת מתאימה
יש צורך ביעוץ מסודר של רופא הריון בסיכון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז מדוע בטא 2 חריגה כ"כ
רותי23/06/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז מדוע בטא 2 חריגה כ"כ - תגובה
ד''ר אלי רימון24/06/2011לא קובעים מדיניות לפי חריגה בודדת
בדכ יש לחזור על הבדיקות
במקרה שלך יש להרחיב אותן
מדובר ביעוץ מורכב שלא ניתן לעשות באינטרנט
ממליץ שתגשי ליעוץ של רופא הריון בסיכון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צביעת שיער בחודש שמיניאנג'ליקה22/06/2011
שלום רב בירצוני לדעת האם אני יכולה לצבועה שיער ?אני נימצאת בחודש שמיני כמעט לקראת תשיעי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צביעת שיער בחודש שמיני - תגובה
ד''ר אלי רימון22/06/2011לא יודע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין שום בעיה בצביעת שיער בהריון
ענת22/06/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קיסרי או זירוזלילך22/06/2011
אני בת 40, הריון 3 . שתי לידות טבעיות האחרונה לפני 7 שנים.
בעבר ביצעתי 2 ניתוחי פתיחת בטן בעקבות ציסטה בשחלה.
בהריון הנוכחי אני בשבוע 36+4 עם עובר המוגדר IUGR
הערכת משקל בשבוע 35 +1 היתה 1930 .
האם לעובר קטן (ובכלל) עדיף ניתוח קיסרי על פני זירוז?
האם למשקל של האם יש השפעה על הסיבוכים האפשריים בזירוז או קיסרי?
אודה לך על תשובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קיסרי או זירוז - תגובה
ד''ר אלי רימון22/06/2011כדאי להתחיל בזרוז רגיל
יש חותר סכוי להגיע לניתוח כי אין לדעת כיצד יגיב העובר לצירים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גודל עוברמיכל22/06/2011
בשבוע 29 בבדיקת אולטרהסאונד עלה כי הערכת המשקל של העובר היא 1700. אני בעלת מחלות רקע של apla. . ו mthfr עם לאק חיובי. בהריון הקודם שלי עשו לי השראת לידה וזירוז וכך ילדתי בשבוע 29 ילדה במשקל 3214. נאמר לי במרפאת אם ועובר בבלינסון שגם הפעם יעשו לי השראת לידה. שאלתי היא האם יכול להיות שזה יהיה בשבוע 38 בגלל משקלו הגדול של העובר?
תודה והמשך יום נעים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון טעות
מיכל22/06/2011שבוע 39 ולא 29. טעות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגודל עובר - תגובה
ד''ר אלי רימון23/06/2011בדכ נעשה ב-39 שבועות
לכל בית חולים מדיניות משלו
בררי במרפאות בבילינסון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם הריון בסיכון?מיטל22/06/2011
שלום רב,
רציתי לשאול האם אשה שעברה הפלות יזומות מצידה בעברה ואחת היתה בשבוע מתקדם מאוד שמבוצע בשיטה של הרחבת צוואר הרחם מצויה בסיכון בהריון הבא שלה?האם יש לוודא בהריון שאין משבוע מסויים הרחבה של צוואר הרחם-סכנה לאי ספיקת צוואר הרחם?
תודה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם הריון בסיכון? - תגובה
ד''ר אלי רימון22/06/2011רבוי פעולות כירוגיות שכוללות הרחבת הצואר הן גורם סיכון לאי ספיקה של הצואר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוטרוגסטן בשבוע 30דגנית21/06/2011
אני בת 33, הריון שלישי, שני הריונות קודמים היו לי צירים מוקדמים משבוע 32 , לידות שבוע 39, ו 38 ספונטני .
עכשיו אני בשבוע 30, סובלת מכאבים בגב תחתון, בטן תחתונה, הכאבים מקרינים למפשעה . מוניטור לא מראה צירים. לחץ דם נמוך שגורם לחולשה וסחרחורות. פרט למנוחה ממושכת הרופא המליץ לי לקחת אוטרוגסטן 200 וגינלי עד לפחות עד שבוע 34. האם אפקטיבי בשלב זה ונחוץ? אני לוקחת כבר כ 5 ימים ואין הקלה בכאבים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוטרוגסטן בשבוע 30 - תגובה
ד''ר אלי רימון22/06/2011הפרוגסטרון לא מטפל בצירים ולכן עדיין תחושי כאבים
אם אין קיצור צואר אינני בטוח שתהיה השפעה לפרוגסטרון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליווי נשים במחלות הריוןאופרי21/06/2011
תלמידות תיכון אופק שבעברון, מגמת מדעי הבריאות ומערכות רפואיות מחפשות נשים בעלות מחלה הריונית כרונית ידועה לכתיבת עבודת חקר בנושא.
לנשים ולמשפחה תינתן אוזן קשבת, ליווי וייעוץ (לא מחליף יעוץ רופאי) במהלך שנתיים רצפות.
לא מדובר על מחלות חולפות, מיועד משפחות באזור הצפון המטופלות בבית חולים נהריה, או חיפה, עדיפות לנשים שטרם נכנסו להריון ועוברות טיפולים שונים.
לפרטים נוספים: אופרי- 0528912777* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליווי נשים במחלות הריון - תגובה
ד''ר אלי רימון22/06/2011פנו לפורון הריון- תמיכה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מטומהריקי20/06/2011
שלום
אני בת 31 אם לשניים הריון ראשון בעיות אם צוואר רחם קצר עם כמה אישפוזים ושמירת הריון.
ב19/3/11 עברתי הפלה שהתחיל עם דימום שבוע 7 . ולאחר מכן נכנסתי להריון כיום שבוע 13 ומאז תחילתו יש גם המטומה סבכוריונית שמאז גודלת כעת היא 2.7 ס"מ. יש לפעמים הפרשות חומות קלים וכאבים בבטן תחתונה.
נאמר לי בשקיפות שיכול להיות שהמטומה או תמשיך לגדול והיא יכולה להגיע לפתח השלייה, אוו שהיא תיעלם לבד בנתיים אני עובדת עצות ולא יודעת מה לעשות:
האם האני צריכה שמירה או מנוחה ?
מה זה אומר המטומה בגודל כזה?
והאם יש טיפול אם זריקות שיכול לעזור ?
אשמח לקבל תשובה בהקדם תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מטומה - תגובה
ד''ר אלי רימון22/06/2011ההמטומה היא דימום שהצטבר מתחת לשליה עקב בעיה בהשרשה
כמו כן מלווה בדימום
צריל לאמר כי קיים סיכון להריון עד כדי הפלה או מאוחר יותר הפרדות שליה
קשה לדעת מה יהיה המהלך
אם יש המטומה ודימום כדאי לנוח
אין טיפול יעיל על פי הספרות אך אין מניעה שתקחי זריקות פרוגסטרו "לתמיכה" שהציעו לך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כדוריות דם לבנות בשתןשרון20/06/2011
שלום רב,
הנני בשבוע 31 להריוני הראשון.בבדיקת שתן שגרתית שביצעתי התגלה כי קיימת רמה גבוהה של לויקוציטים בשתן-550
השאלה שלי היא:
1.האם לויקוציטם בשתן ברמה כזו יכוה לפגועה או להזיק איכשה לעובר?האם ישנה איזשהי השפעה על העובר?
2.הבנתי שאני צריכה לבצע תרבית -במידה והתרבית חיובית כלומר יש לי זיהום בשתן האם הזיהם יכול להזיק או לפגוע איכשו בעובר?האם ישנה השפעה כלשהיא של הזיהום על העובר?
3.אם בעקבות הזיהום אצטרך לקחת אנטיביוטיקה האם אנטיביוטיקה יכולה לפגוע או להזיק לעובר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כדוריות דם לבנות בשתן - תגובה
ד''ר אלי רימון20/06/2011
1.האם לויקוציטם בשתן ברמה כזו יכוה לפגועה או להזיק איכשה לעובר?האם ישנה איזשהי השפעה על העובר? אין השפעה על העובר
2.הבנתי שאני צריכה לבצע תרבית -במידה והתרבית חיובית כלומר יש לי זיהום בשתן האם הזיהם יכול להזיק או לפגוע איכשו בעובר?האם ישנה השפעה כלשהיא של הזיהום על העובר? זיהום לא מטופל יכול לגרום ללידה מוקדמת
3.אם בעקבות הזיהום אצטרך לקחת אנטיביוטיקה האם אנטיביוטיקה יכולה לפגוע או להזיק לעובר? לא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכדוריות דם לבנות
מורן20/06/2011האם פרט ללידה מוקדמת זיהום בשתן (לא מטופל) יכול לגרום גם לנזק לעובר?
האם זיהום שמטופל יכול לגרום לאזשהו נזק לעובר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכדוריות דם לבנות - תגובה
ד''ר אלי רימון22/06/2011לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעי אקוגנידנה20/06/2011
שלום,
רציתי לדעת האם יש קשר בין בעיה גנטית של חמצת מטובולית בדם הגורמת לתמותה של התינוק תוך 48 שעות אחרי הלידה(סיכון של 25% בכל הריון)למעיים היפר אקוגניות שנצפו בהריון הנוכחי בסקירת מערכות.כמו כן לא הודגם בהריון כיס מרה.הופניתי ליעוץ גנטי אך אני מודעת כבר לבעיה גנטית שיש לנו בעקבות תינוק שמת מיד אחרי לידה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעי אקוגני - תגובה
ד''ר אלי רימון20/06/2011למיטב ידיעתי לא אך ביעוץ הגנטי יבדקו ברשימת הבעיות שקשורות למצב גנטי זה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קיום יחסי מין בשמירת הריוןאלמונית20/06/2011
שלום!
אני בשבוע 32+2 ונימצאת כרגע בשמירת הריון בשל קיצור צוואר רחם.
לפני שבועיים וחצי במדידת אורך צוואר האורך השתנה במהלך הבדיקה,
הוא "טייל" בין 25 מ"מ ל-40 מ"מ.
לפני שבוע וחצי (בבדיקה אחרונה) אורכו היה 32 מ"מ.
הרופאה שלי אמרה לי להימנע כרגע מקיום יחסי מין, שכן הם עלולים לזרז צירים.
שאלתי היא: מה בדיוק מזרז זירים? החדירה, הזרע או האורגזמה?
האם עלי להימנע מיחסי מין עד הלידה?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קיום יחסי מין בשמירת הריון - תגובה
ד''ר אלי רימון20/06/2011מומלץ להמנע מיחסי מין עם חדירה וכל השאר מותר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון בסיכון גבוה ואספריןלירון19/06/2011
שלום
בעקבות לידת פג בשבוע 29 , שהתרחשה באופן מפתיע שכן הגעתי לביהח בפתיחה מלאה , וצירים סדירים . עקב צניחת חבל טבור ניתוח קיסרי בחירום אציין שהסגמנט לא היה מוכן ולא נלקחה פתלוגיה של השילייה . יום קודם קיום יחחסים וככל הניראה ירידת מים .
כמהלך הריון תקין .
כיום בשבוע 20 מוגדרת כהריון בסיכון בשל העבר . החל משבוע 13 מעקב צוואר שנע בין 4 ל2.2 במינימום .
כמו כן ממצאים מעבדתיים של אניטיקרדיוליפינים מוגברים -80 . בשלוש בדיקות עוקבות .
בחודש האחרון ירד ל10 ( אבא עם קרשיות המוססטין , סבא שנפטר מדום לב)
כל שאר בדיקות הקרשיות - תקינות . המווססטין הטרוזיגות הפקטור .
נוטלת אספרין וקרינון .
כרגע עם כאבי בטן ברום הבטן ןהקאה דמית ( בשאיבת מים מהקיבה אין דם ) הפסיקו את האספרין למספר ימים ונתנו לוסק . חושדים בזיהום חיידקי
השאלה היא האם אני מוגדרת כאפלא ? האם יש תחליף לאספרין ( אציין שטרם ההריון סבלתי מחומציות בקיבה גסטרוסקופיה היתה אז תקינה )
האם עליי לקבל קלקסן למרות שערכי האניטיקרדיוליפין תקינים נכון לכרגע ?
או שמא עליי לערוך מעקב אחרי הם ורק אם הם יעלו לקחת קלקסן ?
האם עליי לצאת לשמירת הריון עקב דינמיקה צווארית ?
ושאלה אחרונה היא האם זה שהסגמנט לא היה מוכן מכריח ניתוח קיסרי ?
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון בסיכון גבוה ואספרין - תגובה
ד''ר אלי רימון19/06/2011התמונה שאת מציגה מורכבת
פני ליעוץ מסודר של רופא הריון בסיכון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



