מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תנגודת מוגברת בעורק רחמי שמאלייעל12/07/2011
בסקירה השניה שבצעת בשבוע 21+2 עלה כי תנגודת מוגברת בעורק רחמי שמאלי PI = 1.8, ימני תקין 0.9.
הרופא המליץ הערכת התפתחות וסקירה כולל FLOW בשבוע 30-32, בצעתי היום - שבוע 30+6 והתוצאה: זרימות בעורק הרחמי משמאל PI=1.68, ימין=1.18. כל המדידות העובריות והמשקל תקין.
הוא הפנה אותי לרופא המטפל שנמצא בחול בשבועיים הקרובים.
מה המשמעות ומה ההשלכות של זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תנגודת מוגברת בעורק רחמי שמאלי - תגובה
פרופ' יריב יוגב12/07/2011לא ציינת את הערכת משקל העובר ושאר הזרימות
לא ניתן להתיחס לשאלתך ללא פרטים נוספים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון תאומים- שבוע 22 +4.. מודאגתשירה12/07/2011
בוקר טוב ד"ר
אני בת 23 עם הריון תאומים לא זהים בשבוע 22+4, ספונטני. בריאה בדר"כ, הריון ראשון ללא הפלות לפני ב"ה.
בימים האחרונים יש לי התקשויות ברחם שהולכות ובאות, שלשום הגעתי למיון בלילה כי דאגתי עקב התקשויות חוזרות, מציינת ללא כאבים מיוחדים. אלא תחושה של גדילה של הרחם בתוך הבטן והתקשות של כ-30 שניות בערך ואח"כ הרפיה.
חיברו אותי למוניטור ונראו צירים חלשים בודדים (נרשם לי בטופס- ללא צירים פעילות רחמית מינימלית). אני שותה המון ללא קשר למקרה, 3.5 ליטר ביום בערך ובכל זאת קבלתי עירוי של ליטר.
הרופאה בדקה לי אורך צוואר רחם שהיה 4 ס"מ סגור ותקין. ואמרה שכנראה מדובר בצירי מדומים ברקסטון היקס. יש לי תמיד התכווצויות בבטן פעם ב.. והרופא שלי הסביר לי שזה בגלל רצועות הרחם שנמתחות יותר בהריון תאומים...
אני עובדת משרה מלאה + 9-10 שעות ביום. והתקשויות באות לקראת הערב.. שאני שוכבת במיטה.
ההתקשויות עדיין ממשיכות מעת לעת, ואני ממש מודאגת כי הרי אין לי יכולת להבדיל מה קורה האם אלו צירים מדומים או צירים אמיתיים?
איך אני אדע מה משפיע על צוואר הרחם?
האם אני צריכה לעבור למרפאה בסיכון ? (אני הולכת לרופא שלי פעם ב-5 שבועות... עד עכשיו הריון תקין ב"ה)
לפני הביקור במיון קבלתי מהרופא שלי אישור לטוס לאילת. האם יש סכנה עכשיו לטוס חצי שעה? או לצאת לנופש?
אשמח למענה..
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון תאומים- שבוע 22 +4.. מודאגת - תגובה
פרופ' יריב יוגב12/07/2011הממצאים תקינים
אין קשר לעבודה
אין מניעה מטיסה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוסר איזון בבלוטת התריס בהריוןענבל11/07/2011
שלום רב!
אני בשבוע 28 להריון ולפני שבוע גיליתי שערכי ה-TSH גבוהים,ערכם 8.80,וערך הT4-FREE הינו 9.67, ועל פי הוראת רופא הנשים שלי התחלתי בטיפול באלטרוקסין במינון של 50 ליום,ולערוך בדיקת דם בעוד כ-3 שבועות. ברצוני לציין שבשבוע 5 להריוני בדקתי את ה-TSH וערכו היה 3.27 כלומר דיי מאוזן.משבוע 5 ועד שבוע 28 לצערי לא נבדקתי וכעת אני מודאגת האם ניגרם נזק לעובר? והאם מחסור כזה הינו קריטי? והאם ההידרדרות חלה רק לאחרונה והיא חסרת משמעות?
עליי לציין שהבדיקות והסקירות היו תקינות לחלוטין תודה לאל.
מה דעתכם מחכה לתשובה בתודה מראש!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוסר איזון בבלוטת התריס בהריון - תגובה
פרופ' יריב יוגב11/07/2011קרוב לוודאי כי לא נגרם לעובר כל נזק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום ברחםשירן11/07/2011
אני נמצאת בשבוע 6להריון ממש מוקדם..בשבוע האחרון התחילו לי דימומים קלים וכאבים בבטן התחתונה דיי חזקים. .הלכתי למרפאה עשו לי אולטרסאונד ומה שראו זה שק הריון קטן וצמוד אליו אזור דימום היפוקוגני (מה זה?) לא סדיר גדול. הרופא אמר שזה בימים הקרובים או שההרין יכניע אותו וזה ייספג או שתהיה הפלה..לא נתן הנחיות למנוחה או משהו..מה אפשר לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימום ברחם - תגובה
פרופ' יריב יוגב11/07/2011יש לבצע מעקב סונוגרפי
במידה ומתגבר הדימום פני לבדחקה
במידה ומעוניינת ביעוץ אישי קבעי פגישת ייעוץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מינון קלקסאןל11/07/2011
בעבר היה לי DVT .בירור קרישיות תקין. כיום נמצאת בטיפולי פוריות.רציתי לדעת מה המינון הנכון ללקיחת קלקסאן.כיום מקבלת 40 .משקלי 69 ק"ג.האם צריך לעלות את המינון ל 60 .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מינון קלקסאן - תגובה
פרופ' יריב יוגב11/07/2011לא.. התיעצי עם הרופא המטפל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בטן תחתונה-שבוע 34שרון10/07/2011
שלום ,אני בשבוע 34 להריוני הראשון-היום משעות הבוקר כבר כ-3 פעמים הרגשתי כאבים מאוד חזקים מהבטן התחתונה שעברו לאחר כמה דקות.
האם זוהי תופעה מוכרת?
האם תופעה זו צריכה להדאיג?האם זה יכול לפגוע בעובר?
איך עלי להמשיך ולהתנהל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי בטן תחתונה-שבוע 34 - תגובה
פרופ' יריב יוגב10/07/2011לא ניתן לדעת ללא בדיקה
על פניו אם היו רק 3 פעמים התקפים קצרים וחשה היטב תנועות נראה כי הכל תקין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אזור דימום ברחם בתחילת הריוןאורית10/07/2011
שלום רב,
אני מטופלת בהפריה בשערי צדק הוחזרו לי 2 מוקפאים.בשבוע 5 עשיתי אולטראסאונד נצפה שק הריון אחד, האולטרסאונד היה וגינלי ושעה אחריו החל דימום חזק שנרגע מעט לאחר יומיים, ומאז כאבי מחזור ודימום חום או שחור מדי פעם.
בשבוע שעבר באולטרסאונד נצפה דופק אך גם אזור הפרדות מדמם, אחרי יומיים הוא קטן ובאולטרסאונד היום הוא גדל מאד יותר מההתחלה ונכתב כי הוא מקיף כ-60% משק ההריון
הרופא הורה לי שוב לנוח למרות שכבר 10 ימים נחתי ולא הלכתי לעבודה יש דבר נוסף שניתן לעשות?
מה סיכויי ההריו? מדוע הדימום גדל על אף המנוחה? האם הוא יכול לפגוע בעובר?
אשמח לתשובות בהקדם - אני כל כך רוצה וכל כך חיכיתי שההריון הזה יצליח.
תודה
אורית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אזור דימום ברחם בתחילת הריון - תגובה
פרופ' יריב יוגב10/07/2011לא ניתן לדעת ללא בדיקה
פני לרופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה לגבי דימום ברחם
אורית11/07/2011פניתי לרופא , הרופא הורה לי לנוח שוב מס' ימים ואמר כי הסיכוי הוא 50% שיגמר טוב ו-50% שלא.
אשמח לשמוע את דעתך מדוע זה קורה? מה לדעתך הסיכוי להריון תקין, ומה אני יכולה לעשות כדי לסייע לענייין?האם הדימום יכול פתאום להספג ולהעלם?
לחוצה מאד אשמח לתשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה לגבי דימום ברחם - תגובה
פרופ' יריב יוגב11/07/2011הסיבה אינה תמיד ברורה ויש סיכוי כי ייספג ויעלם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה לגבי דימום ברחם - תגובה
פרופ' יריב יוגב11/07/2011הסיבה אינה תמיד ברורה ויש סיכוי כי ייספג ויעלם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צירים מוקדמים הריון תאומיםנופר10/07/2011
שלום,
אני בשבוע 32+3,הריון תאומים לא זהים, עם צירים מוקדמים משבוע 27, עד עכשיו ללא דינמיקה צווארית. לפני כיומיים התגלתה בפעם הראשונה מחיקה משמעותית ללא פתיחה. איני מטופלת בשום תרופה ולא קיבלתי זריקת צלסטון עד כה. כעת מרגישה צירים לא סדירים, לא כואבים, בממוצע 2-4 בשעה (לא שונה ממה שאני מרגישה בחודש האחרון). הבטן שלי מאד קשה בעמידה ובהליכה. בעיקרון בשמירה בבית.
האם כדאי שוב ללכת להיבדק? לעשות מוניטור? למיון?
האם במצבי נהוג לתת תרופות לעצירת הצירים ו\או זריקות להבשלת הריאות?
תודה,
נופר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צירים מוקדמים הריון תאומים - תגובה
פרופ' יריב יוגב10/07/2011רצוי להיבדק
גיל הריון זה עדיין נותנים צלסטון וטיפול לעצירת צירים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חום גבובהילה08/07/2011
שלום רב,
אני בשבוע השביעי להריוני ואתמול עשיתי משטח גרון מהיר לסטרפטוקוקוס שיצא חיובי.
במהלך יום האתמול סבלתי מקור וחולשה רצינית ורק בשמונה בערב מדדתי חום שעמד על 39.5 מעלות.(בתי חולה והייתי לצדה במיון והתעלמתי בטיפשות מתסמיניי).
אני סבורה שהסתובבתי עם חום זה כשמונה שעות.כמו כן הרגשתי דקירות בבטן ושהבטן רותחת. רק בשמונה נטלתי אקמול ועשיתי אמבטיה קרירה.
איך ניתן לגלות אם נגרם מום לעובר?? האם ניתן לאבחן זאת בטרם הלידה?
רב תודות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון:חום גבוה
הילה08/07/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחום גבוב - תגובה
ד''ר אלי רימון08/07/2011לא נגרם כל מום מחום אמהי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרק על מנת לוודא
הילה08/07/2011קודם כל רב תודות על תגובתך המהירה והמרגיעה :)
רק שאלה נוספת מתוך חרדת אם:
קראתי כי ישנו מחקר שקובע שחום אימהי בשליש הראשון להריון הגבוה מ38.4 גורם למומים במערכת העצבים ולמומים בלב. כמו כן שחום העובר הוא גבוה במעלה מהחום האימהי ולכן אסור לעשות סאונה, אמבטיות חמות וג'קוזי חם.
האם אתה מכיר מחקרים שסותרים זאת? האם נוכח עבודתך למדת כי אין במחקר ממש?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרק על מנת לוודא - תגובה
ד''ר אלי רימון10/07/2011להוכחת טענתך יש צורך במחקרים מבוססים כפולי סמיות ואינני מכיר כאלה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי פרוגסטרוןשרית07/07/2011
היי אני בת 32 בעבר לידה מוקדמת שבוע 28 היום נמצאת הריון שני שבוע 19 צוואר רחם 40 מ"מ סגור מעט פעילות רחמית לאחרונה.....רופא המליץ על נרות פרוגסטרון שאלתי היא כזאת: האם מינון של שני כדורים ליום זה לא מינון גבוה מידי? (200 מיליגרם שניהם יחד) שאלה נוספת כשאני מחדירה את הנר לאחר כעשר דק אני מרגישה קצת צריבה בנרתיק ויש הפרשות לבנות כנראה שמהנר עצמו ....האם זה בסדר? אודה לתשובה תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי פרוגסטרון - תגובה
ד''ר אלי רימון08/07/2011המינון נכון
הצריבה תתכן ואיננה מסוכנת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהטלי07/07/2011
שלום רב,
אישה בת 43 ללא ילדים המעוניינת להכנס להריון בהקדם עם FSH גבוה מאוד. כלומר, לפני שנה בגיל 42 ה FSH היה 17. אמנם הבדיקה בוצעה ביום ה-15 של המחזור אך רופא הנשים אמר שעל פי כל יתר הפרמטרים (LH, אסטרדיול) הבדיקה תקיפה ומהיימנה. מאז לא בוצע פרופיל הורמונאלי נוסף אך מן הסתם הFSH זינק (לא?). מכל מקום האישה טרם ניסתה להכנס להריון עד כה (חד משמעית הדבר לא היה תלוי בה מסיבות שונות) אך תנסה להכנס להריון בקרוב מאוד: ראשית באופן עצמוני ואח"כ בעזרת טיפולים. ברם, מרגע שתנסה להכנס להריון יהא עליה, מסיבות שונות, לטוס הן טיסות קצרות של שעות ספורות והן טיסות טרנס אטלנטיות. במידה שתצליח להכנס להריון עצמוני - עד כמה הדבר מסכן את ההריון? האם עם נתונים לא מזהירים אלה עדיף להימנע כלל מטיסות? תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר אלי רימון07/07/2011כדאי לגשת ליעוץ מסודר אצל רופא הריון בסיכון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
טלי07/07/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיהסיגל07/07/2011
שלום רב,
אני בשמירת הריון כבר חודשים עקב מחיקת צוואר רחם וצירים, מקבלת פרוגסטרון 250 פעם בשבוע, כרגע אני בשבוע 32. אני סובלת מעצירות, דבר שגורם לי לאי נוחות וכאבי בטן באילו תכשירים ניתן להשתמש, אני חוששת לקחת משהו שיזרז לי את הלידה.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיה - תגובה
ד''ר אלי רימון07/07/2011שמן פרפין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקה גבוהות מהמקובל:מורן07/07/2011
היי,
בת 28 , הריון ראשון שבוע 25,
בבדיקת העמסת סוכר 50 גרם יצאה לי תוצאה גבוהה- 195.4
ובבדיקה נוספת- ESR, גם כן תוצאה גבוהה- 35.
(ל- ESR נשלחתי עקב כאבי גב קשים ביותר במהלך ההריון)
שאלתי היא מה התוצאות למעשה אומרות?
אשמח לתשובה,
מורן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקה גבוהות מהמקובל: - תגובה
ד''ר אלי רימון07/07/2011יש לך סוכרת הריון שדורשת טיפול בדיאטה
מבחינת כאב גב- אינני יכול לאמר , פני לרופא ששלח אותך לבדיקות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- CMV בהריוןלימור06/07/2011
שלום
לצערי גילו אצלי CMV בתחילת הריון. הייתי בשבוע 12 בבדיקת הדם האחרונה.
בשיחה עם יועץ הוא ביקש שאבוא אליו אחרי הסקירה המוקדמת
ביקש שאעשה במקום טוב
הגעתי למרכז בריאות האשה ברמת אביב, אבל קבעו לי סקירה ב 2.8- הרופאה שאני מעוניינת לעשות אצלה וששמעתי עליה ביקורות טובות יכולה רק בתאריך הזה.
באותו זמן אהיה בשבוע 17 + 1
בשקיפות יצא שהעובר שלי גדול ביומיים שלושה- האם זמן הסקירה מאוחר מדי?
האם עדיף לעשות את הסקירה קצת יותר מאוחר שכך יהיה ברור יותר אם יש מומים או להזדרז כבר עכשיו ולחפש רופא אחר שיעשה לי לפני?
אשמח גם לקבל המלצות על רופאים מתאימים לסקירות CMV.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר CMV בהריון - תגובה
ד''ר אלי רימון06/07/2011אין צורך להלחץ
חשוב להדגיש שרק במיעוט המקרים רואים סמני הדבקה של העובר ב -CMV
אם יש כאלה סמנים קל מאוד לראות אותם
בכל אופן למעט מקרים שרואים סמנים ברורום האמצעי הבדוק לאבחנה הוא מי שפיר
את יכולה לעשות את הסקירה גם בשבוע 17 ואין צורךלהלחץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בפרוגסטרון .מיכל06/07/2011
בת 32 בעבר לידה מוקדמת בשל צירים מוקדמים שבוע 29. כיום נמצאת בהריון שבוע 19 אורך צוואר 40 צוואר רחם סגור. מידי פעם צירונים ולחצים בבטן התחתונה רופא מטפל המליץ טיפול בפרוגסטרון . שאלה. האם טיפול זה עלול להזיק לעובר ? האם יש קשר בין הורמון זה לאיברי מין של העובר? האם יש תופעות לוואי? מה יותר יעיל זריקות או נרות ? אני די חוושת לקחת הורמונים שמא יפגע בעתיד בעובר. דבר נוסף ...רופא המטפל אמר שטייפול זה מתחילים מהשבוע 21 עם זאת אני מכירה נשים שלוקחות הרבה לפני...אני די מבולבלת . אודה לתשובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול בפרוגסטרון . - תגובה
ד''ר אלי רימון06/07/2011. האם טיפול זה עלול להזיק לעובר ? לפי הספרות הרפואית לא
האם יש קשר בין הורמון זה לאיברי מין של העובר? נבדק ולא נמצא עדות להשפעה
האם יש תופעות לוואי? בזריקות כאב מקומי באיזור ההזרקה
מה יותר יעיל זריקות או נרות ? לא נבדק עדיין בסםרות הרפואית
אני די חוושת לקחת הורמונים שמא יפגע בעתיד בעובר.-- אין עדות בספרות הרפואית לפגיעה
דבר נוסף ...רופא המטפל אמר שטייפול זה מתחילים מהשבוע 21 עם זאת אני מכירה נשים שלוקחות הרבה לפני...אני די מבולבלת . אודה לתשובה- הבמחקרים שנעשו התחילו משב 16* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ד"ר
הריונית06/07/2011תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
