מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- התקצרות צוואר רחםטלי10/08/2011
בהריון תאומים לא זהים, שבוע 21+2.
אתמול מדדו לי צוואר רחם - 28.5 -32 מ"מ ויש דינמיקה צווארית.
לפני עשרה ימים הוא היה 32-35 מ"מ ובבדיקה שלפני - 36 מ"מ. כלומר במגמת ירידה.
נשלחתי הביתה למנוחה וכמובן שותה הרבה.
זה לא מוקדם מידי לאורך כזה? מה הסיכוי שאחרי מנוחה הוא יתארך בחזרה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התקצרות צוואר רחם - תגובה
פרופ' יריב יוגב10/08/2011צוואר הרחם דינמי ומשתנה במהלך ההריון
הבדיקה האחרונה שלך תקינה
המשיכי במעקב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיעוט מי שפירשרון10/08/2011
שלום
התחלתי שבוע 36 וגילו לי מיעוט מי שפיר של 4.5.
היה מעקב של מספר ימים היה 7.5 ואז ירד ל 6.5 ועכשיו 4.5.
מבחינת המוניטור הכל בסדר. האם זה מחייב לידה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיעוט מי שפיר - תגובה
פרופ' יריב יוגב10/08/2011לא בהכרח
התיעצי עם הרופא המטפל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צירים מוקדמיםסיוון10/08/2011
שלום,
בת 40 היריון ראשון.
אני בשבוע 22 + 4 עם צירים חזקים לסירוגין
אני מאושפזת שלושה ימים עם אינפוזיה ואוטרגסטן 3 פע' ביום (היום בלילה היו שוב כאבים והרופא הגדיל ל- 4 פעמים ביום).
אין פתיחה , צוואר רחם 28
אני מאד לחוצה, האם הטיפול מספיק , האם ישנם אפשרויות טיפול נוספות , תרופות אחרות ? קראתי באינטרנט על מגנזיום, פרזולט
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צירים מוקדמים - תגובה
פרופ' יריב יוגב10/08/2011אנו משתדלים בפורום שלא להתיחס לשאלות נשים במהלך אשפוז
התיעצי עם הרופאים המטפלים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים..ליז10/08/2011
שלום ד"ר בשבוע 35 עם תאומים.
אתמול ניסיתי לעבור מתנוחת שכיבה מצד ימין לשמאל ופתאום הרגשתי כאב חד במפשעות וכאילו ננעלו לי הרגליים ולא יכולתי לזוז מרוב כאבים לכמה דק'.מאז אתמול, אני בקושי יכולה ללכת סובלת מכאבים במפשעות, כמעט מתחילת ההריון סבלתי מכאבים באגן וכאילו אותם הכאבים עזבו את האגן וירדו למפשעות.מימה זה נובע לדעתך? ומה כדי לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים.. - תגובה
פרופ' יריב יוגב10/08/2011יתכן ויש הפרדות עצמות האגן או לחץ עצבי
בכל מקרה ללא בדיקה לא ניתן לדעת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סקירה מורחבתרותם09/08/2011
אהלן,
עשיתי היום סקירה מורחבת אני נמצאת בהיריון שבוע: 26+3 .
התוצאות:
מנח: ארכי מצג: עכוז
מיקום שיליה: קידמית 3 כלי דם.
bpd 67 מ"מ מתאים לשבוע: 27.2
head cir - 255 מ"מ מתאים לשבוע: 27.5
ab.cir 218 מ"מ מתאים לשבוע: 26.2
יחס hc / ac 1.16
femur length 49 מ"מ מתאים לשבוע: 26.5
הערכת משקל: 965 גר'
הייתי רוצה לדעת האם כל הערכים תקינים ביחס לשבוע שאני נמצאת? ומה זה אומר לגבי מנח , מצג, שיליה? כמות מי שפיר : תקינה
בתודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סקירה מורחבת - תגובה
פרופ' יריב יוגב10/08/2011הבדיקה תקינה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף!!! שאלה לגבי סקירה מאוחרתרותם09/08/2011
שלום רב,
אני נמצאת בשבוע 26 +2 אחרי ivf ואחרי 4 הפלות חוזרות. בת 38
בעברי היריון שסיימו אותו בשבוע 27 בגלל מומים.
בגלל כל הבעיות אושר לי לעשות סקירת מערכות מאוחרת דרך הקופה אך כשפניתי לבקש תור אמרו לי שמבחינה חוקית כבר לא עושים בשבוע זה סקירה מאוחרת אלא רק עד שבוע 25 וזאת משום שהעובר כבר גדול והרופא עלול לפספס חלק מהבדיקה והוש שם לעצמו גול עצמי.
האם כך הדבר? האם אי אפשר לעשות סקירה מאוחרת בשבוע 26 +4 או שכמו שנראה לי שהרופא פשוט רוצה להוציא את עצמו נקי מהעניין שאם יתפספס משהו הוא לא יהיה אשם?
כי מדובר פה בסך הכל באיחור של שבוע אחד, העובר בשבוע הזה גודל כל כך הרבה שאי אפשר לראות את הבדיקה כמו שצריך?
אני גם שואלת אם לא יותר גרוע לא לעשות בכלל את הסקירה המאוחרת כי ככה לא נראה שום איבר בתינוק ולפחות אם היו עושים לי את הבדיקה הסיכוי היה לראות את רוב האיברים של העובר?
הטם יש מרפאה דרך הקופה הכללית שכן יכולה לעשות לי את הבדיקה הזאת? יש לי אישור רופא מחוזי לעשות את הבדיקה.
בבקשה את התייחסותכם המהירה ב ת ו ד ה
הסקירה המוקדמת היתה תקינה. ונעשתה לי גם סקירה מכוונת לאיברים שבהם היו מומים בהיריון מהעבר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוף!!! שאלה לגבי סקירה מאוחרת - תגובה
פרופ' יריב יוגב10/08/2011שאלתך אינה קשורה לנושא הפורום
פני לרופא המטפל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אורך צוואר הרחם - שבוע 30+נטע08/08/2011
שלום,
אני בשבוע 30+ ובתקופה האחרונה מרגישה לא מעט התקשויות בבטן.
בבדיקה נמצא כי אורך צוואר הרחם הוא 27 - האם תקין ?
אודה לתגובתכם...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורך צוואר הרחם - שבוע 30+ - תגובה
פרופ' יריב יוגב10/08/2011אורך צוואר הרחם תקין
במידה וההתקשיות ממשיכות והן תדירות וסדירות פני להיבדק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריבוי מי שפיר בשבוע 23שמרית08/08/2011
הריון 2 אחרי קיסרי (מצוקה עוברית) וסכרת מאוזנת בד"כ ע"י דיאטה
הסכרת בהריון ה2 התגלתה כבר משבוע 16
עשו לי אתמול בדיקה כי התלוננתי על כאבים ..(ביטנית) והרופאה אמרה שיש ריבוי מי שפיר והפנתה אותי לרופא הריון בסיכון
מזה אומר בעצם? האם יש סכנה לעובר? האם העובר נפגע כבר חס וחלילה??
אפשר לקרוא על זה ככ הרבה בגוגל ונכון שרק בדיקה של המקרה תוכל לאבחן בדיוק את העניין ..
אך אשמח לשמוע את דעתך המקצועית
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריבוי מי שפיר בשבוע 23 - תגובה
פרופ' יריב יוגב10/08/2011ללא בדיקה מעמיקה לא ניתן לדעת
ישנם מספר רב של גורמים המביאים לריבוי מי שפיר
במידה ומעוניינת ביעוץ אישי פרטני קבעי פגישת ייעוץ אישית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- Str. agalactiae gr B ובדיקת מי שפיריעל07/08/2011
שלום,
אני סוכרתית (טייפ 1) בשבוע 19 להריוני. טופלתי במשך 3 ימים בזידובל ג'ל. הטיפול הופסק עקב גרד וצריבה ועלנ חשד לפטריה. נלקחה תרבית מהנרתיק. עפ"י תוצאות התרבית נמצא חיידק בשם Str. agalactiae gr B (לא מצויין כמות). האם מצריך טיפול כעת או מתן אנטיביוטיקה
רק בעת הלידה?
בנוסף, אני אמורה לעבור בדיקת מי שפיר השבוע. האם במצב של פטריה/חיידק מן הסוג שהוזכר רצוי לדחות את מועד הבדיקה? האם יש סיכון מוגבר לזיהום לאחר בדיקת מי שפיר עקב הימצאות הפטריה/חיידק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר Str. agalactiae gr B ובדיקת מי שפיר - תגובה
פרופ' יריב יוגב10/08/2011אין צורך כעת בטיפול אנטיביוטי ואין צורך בדחיית הדיקור מי שפיר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ממדי אולטראסאונד לא תקיניםמורן07/08/2011
שלום רב,אני בשבוע 38.5 ועד שבוע 37 כל המדדים באולטראסאונד היו תועמים את גיל ההריון.
בשבוע 37 פתאום הופיע סטייה של מימדי הראש(bpd,head cir) ב בשלוש שבועות ויומיים כלומר מימדי הראש תואמים לשבוע 34
ועכשיו כאשר אני בשבוע 38+5הסטטיה של מימדי ראש העובר (היקף וBPD ) של 4 שבועות לעומת גיל ההריון(38+5).
הרופא שלח אותי לבדיקה מכוונת למוח שביצעתי אותה בשבוע 37+2 ואלו הם ערכי הראש שנמדדו (BPD-85
HC-306 שתשובותיה היו:
צורת הגולגולת :תקין
חדרי מוח ליטרלים 6 מ"מ
כורואיד פלקסוס: תקין
קו האמצע וה-CAVUM S.P :נצפה
כמו כן נרשם:עקב מנח הגולגולת באגן וגיל ההריון לא ניתן להתרשם ממצאים נוספים.
1.ממה נובעת הסטטיה של כל כך הרבה שבועות לעומת גיל ההריון?והאם לאור הסטיות הללו לא יכולה להיות בעיה כלשהיא אצל העובר?
2.האם לאור הממצאים בבדיקה מכוונת למוח ניתן להיות רגועים שהכל תקין?
3.האם ישנם עוד בדיקות שעלי לבצע כדי לוודא שלא יהיו שום בעיות לעובר?
4.האם עד יציאת העובר הערכים של מימדי הראש עדיין יכולים להשתנות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממדי אולטראסאונד לא תקינים - תגובה
פרופ' יריב יוגב10/08/2011לסטיה בגודל הגוגלגולת סיבות רבות ומגוונות חלקן תקינות וחלקות על בסיס פתולוגיה משמעותית
חסרים פרטים רבים בשאלתך
במידה ומעוניינת ביעוץ אישי פרטני קבעי פגישת ייעוץ אישית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קצת חוששת...שרית07/08/2011
שבוע 22+4 בסקירה הממצאים של עצמות וגפיים יצאו גדולות מגיל ההריון בשבועיים וחצי שאר הממצאים יצאו תקינים כמו ...גול היקף ראש בטן וכו......
רצוי לציין שהעובר שוקל 538 (גדול לגיל ההריון)
הרופא אמר שהממצאי םמעידים על עובר גדול זה הכל ושאני אמורה לעשות בדיקת העמסת סוכר..אני די חוששת אני ובעלי לא יותר מ 1.70 האם יש ק\שר לעצמות ארוכות לבין תסמונת מרפן? או כל מום אחר?
אני אמורה לעשות בדיקה חוזרת????????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קצת חוששת... - תגובה
פרופ' יריב יוגב10/08/2011בשלב זה מעקב בלבד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סטטיה של מימדי הראש לעומת גיל ההריושירלי07/08/2011
שלום רב,אני בשבוע 38.5 ועד שבוע 37 כל המדדים באולטראסאונד היו תועמים את גיל ההריון.
בשבוע 37 פתאום הופיע סטייה של מימדי הראש(bpd,head cir) ב בשלוש שבועות ויומיים כלומר מימדי הראש תואמים לשבוע 34
ועכשיו כאשר אני בשבוע 38+5הסטטיה של מימדי ראש העובר (היקף וBPD ) של 4 שבועות לעומת גיל ההריון(38+5).
הרופא שלח אותי לבדיקה מכוונת למוח שביצעתי אותה בשבוע 37+2 (BPD-85
HC-306 שתשובותיה היו:
צורת הגולגולת :תקין
חדרי מוח ליטרלים 6 מ"מ
כורואיד פלקסוס: תקין
קו האמצע וה-CAVUM S.P :נצפה
כמו כן נרשם:עקב מנח הגולגולת באגן וגיל ההריון לא ניתן להתרשם ממצאים נוספים.
1.ממה נובעת הסטטיה של כל כך הרבה שבועות לעומת גיל ההריון?והאם לאור הסטיות הללו לא יכולה להיות בעיה כלשהיא אצל העובר?
2.האם לאור הממצאים בבדיקה מכוונת למוח ניתן להיות רגועים שהכל תקין?
3.האם ישנם עוד בדיקות שעלי לבצע כדי לוודא שלא יהיו שום בעיות לעובר?
4.האם עד יציאת העובר הערכים של מימדי הראש עדיין יכולים להשתנות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סטטיה של מימדי הראש לעומת גיל ההריו - תגובה
פרופ' יריב יוגב07/08/2011יש צורך בפרטים נוספים רבים
פני למרפאה להריון בסיכון גבוה או תאמי פגישה אישית בהקדם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה תאריך וסת 3.7.11 האם אנ יבשבוע
מיכל07/08/20115 או 6 כל אתר מראה לי משהו אחר?
יום ג' הקרוב אני מבצעת אולטראסאונד ושבוע הבא עוד אחד זה בסדר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ספורט והריוןמיכל06/08/2011
שלום רב,
בהמשך למה שכתבתי על ערכי פרוגרסטרון קבלתי תשובה על ערכי הבטא שלי שעולים בצורה תקינה ולא על ערכי פרוגרסטרון שהינם 127.5 אני בשבוע 4 + 6 נוטלת ג'ל קירנון ולאחר טיפולי פוריון IUI.
בנוסף בת 32 במשקל של 47 ק"ג מסופחת למח' הריון בר סיכון בתה"ש אוטוטו יתקיים מפגש שנ יעם הרופאים לעדכו מצב + אולטראסאונד ראשון.
(סובלת מבלוטת התריס במצב היפר ) .
מאז טיפולי הפוריות האחרונים וההזרעה אני מבצעת רק פעילות ארובית שזה הליכה מתונה בחוץ / הליכון במכון הכושר + שעון דופק שלא עולה על 120 זה ממש מעט נראה למה שהייתי רגילה לפני והגוף היה רגיל לפעילות יותר מהירה משקולות 3 פעמים בשבוע וארובי יום יום.
מה עלי ילעשות היום? אני נורא רוצה לשמור על משל תקין בהריון וספורט בהריון לא רק הליכות המשריך שלי במכון אימן בעבר נשים בהריון וליווה שתיים עד סוף הלידה ולאחריה לטענתו אכן יש מנחים שאסור לבצע אך מה כן עליי לבצע בסימסטר הראשון? בשבועת הללו.? אני לא יוגעת אם מי להתייעץ למי להקשיב ומה לעשות עובדת עצות ודיי מתוסכלת שאני ךלא יכולה להמשיך במה שעסקתי כמובן במשקלים יותר נמוכים ויותר מתינות לשמירת הדופק של 140 .....
אשמח לשתובתכם בהקדם.
תודה מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ספורט והריון - תגובה
פרופ' יריב יוגב07/08/2011אין מניעה מפעילות גופנית
אין מניעה מלהגיע לדופק 140
התיעצי עם הרופא המטפל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תשובתך עוד שאלה
מיכל07/08/2011פרופ' נכבד,
תודה רבה האם אפשר לבצע אימוני משקולות בשבוע הנוכחי שלי שבוע 5 ?
בנוסף מתי אפשר לצפות כבר שק הריון + דופק?
האם ספורט לא יהיה קריטי להתפתחותו של העובר.? אני דיי מפחדת ולא יודעת כיצד לנהוג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תשובתך עוד שאלה - תגובה
פרופ' יריב יוגב07/08/2011אין מניעה גם ממשקולות
שק הריון בשבוע 5+
דופק בשבוע 6+* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופההריונית06/08/2011
שבוע 22+4 מטופלת בנרות פרוגרסטרון בשל לידה מוקדמת שבוע 28 בעבר. בסקירה נאמר לי שהעובר מאד גדול משקל 538 טיביה 38 מ"מ מתאים לשבוע 24.4
הומרוס 39 מ"מ מתאים לשבוע 23.5
אולנה 38 מ"מ מתאים לשבוע 25.2
רדיוס 35 מ"מ 24.5 שבועות\
היקף ראש 202 מתאים לשבוע 22.2
היקף בטן 175 מתאים לשבוע 22.3
עצם הירך 41 מ"מ מתאים לשבוע 23.3
שאלתי היא כזאת. האם היחס בין הראש הבטן לעצמות של העובר מראה על מום מסויים ? אציין שבדיקת סוכר בבדיקת דם רגילה יצאה תקינה. העמסת סוכר טרם עשיתי
במידה והעמסת סוכר תצא תקינה . האם הסקירה נחשבת לתקינה? אודה לתשובה אני מאד חוששת ........* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה דחופה - תגובה
ד''ר אלי רימון06/08/2011צריך לחסור על הבדיקה עוד כשבועיים ולראות אם ממצאים עדיין קיימים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גודל רחם ותוכן לא צלולרוני06/08/2011
ב-14/7 ילדתי בליס ולאחר הלידה בעקבות דימומים ביצעו ריביזיה בהרדמה מקומית.
התבקשתי לבצע אולטראסאונר לאחר שבועיים בשל החשד שהיה ליציאת בלתי שלמה של השלייה.
ביצעתי את הבדיקה ב-1/8 (17 ימים אחר כך)
התוצאות הן
מנח רחם :קדמי
גודל רחם: 80X53 מ"מ
רקמת רחם:
תקין
חלל רחם:
נצפה תוכן לא צלול בחלל הרחם.
עובי חלל הרחם: 7.6
דוגלס: ללא נוזל.
האם תקין?
היו לי מעט מאד דימומים שאפשר לומר שפסקו כבר כמעט לגמרי נכון להיום.
מה זה התוכן הלא צלול? האם יצא במחזור הבא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גודל רחם ותוכן לא צלול - תגובה
ד''ר אלי רימון06/08/2011רצוי להמתין ולחזור על סונר לאחר הוסת הבא
הממצאים לא מתאימים לשארית שליה אמיתית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תגובתך המהירה.
רוני07/08/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדחוף- לדר רימון
רוני08/08/2011האם מומלץ לקחת מטרגין בשל גודלו של התוכן הלא צלול (כ-1 ס"מ) או לחכות לוסת. אם זה לא שלייה , האם יתכן קריש דם שיכול להזדהם ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדחוף- לדר רימון - תגובה
ד''ר אלי רימון09/08/2011קשה לי לאמר ללא בדיקה ובחינת התמונה בסונר
התיעצי עם הרופא המטפל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)