פורום הריון בסיכון גבוה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שבוע הריון ומעקב גדילה
    נחמה
    05/07/2011

    שלום רב,
    1. לצורך מעקב גדילה, גיל הריון 27+4 נחשב בטבלאות שבוע 28 או שבוע 27?
    2. אשמח גם לדעת אם באופן כללי מבחינת רופאים 27+4 נחשב 28 או 27 (למשל כשאומרים לעשות בדיקה בשבוע 28, הכוונה בין 27+1 עד 28+0 או בין 28+0 עד 28+6)?
    תודה,
    נחמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שבוע הריון ומעקב גדילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבוע הריון ומעקב גדילה - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    06/07/2011

    . לצורך מעקב גדילה, גיל הריון 27+4 נחשב בטבלאות שבוע 28 או שבוע 27? 28
    2. אשמח גם לדעת אם באופן כללי מבחינת רופאים 27+4 נחשב 28 או 27 (למשל כשאומרים לעשות בדיקה בשבוע 28, הכוונה בין 27+1 עד 28+0 או בין 28+0 עד 28+6)? 27.0-28.0

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשד ל IUGR
    lir
    05/07/2011

    שלום,
    בת 26, שבוע 36+3, הריון ראשון עם עובר זכר.
    הריוני מוגדר כהריון בסיכון בשל חשש ל IUGR
    שקיפות+סקירה ראשונה ושניה מורחבת-תקין
    בשל זרימות גבוליות הרופא מעוניין לילד אותי ביום א הקרוב ולא למשוך עד שבוע 40.
    האם לאור הנתונים אבחנתך זהה? ואיך יולדים בשבוע כזה עובר קטן, בזירוז או בניתוח קיסרי?

    הערכות משקל אחרונות:

    שבוע 31+1: משקל:1350 לפי הדלוק
    75 30+3 bpd
    282 30+4 hc
    240 28+1 ac
    57 29+6 fl
    במדידת דופלר s.d=2.7

    שבוע 33+1, משקל 1798 לפי הדלוק
    82 33+2 bpd
    295 32+1 hc
    271 31+1 ac
    61 31+4 fl

    שבוע 36+1 משקל 2221
    87 35+4 bpd
    310 34+1 hc
    289 33+0 ac
    66 33+5 fl
    afi=13.40
    במדידת דופלר בחבל הטבור s.d=3.1
    במדידת דופלר ב p.i=1.5 mca

    כל המדידות הנ"ל נמדדו באותו המכשיר ע"י אותה הבודקת.

    בשל תוצאת זרימות גבולית נשלחתי להערכה סונוגרפית חוזרת במיון יולדות
    אני מודעת לכך שקיימת סטייה בין המכשירים והבודקים.
    בהערכת משקל:
    שבוע 36+3, משקל 2052
    86 35+0 bpd
    307 34+2 hc
    279 32+0 ac
    64 32+5 fumur len
    יחס: hc/ac 1.1
    הדמיה קשה בטן בטונוס
    piumb 1.03 psv 34.51
    rt ut notch 1.03
    lt ut notch 0.70
    mca 2.13
    שליה פונדלית דרגת בשלות 3
    כמת מי שפיר תקינה, עובר במצב ראש מנח אורכי

    אודה לתשובתך המהירה
    תודה רבה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חשד ל IUGR

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשד ל IUGR - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    05/07/2011

    לדעתי החלטת הרופא נכונה כדי למנוע מצוקת העובר
    הילוד מתחיל במתן חומר הגורם לצירים- פיטוצין
    קיים סיכוי גבוה יותר לסיים בניתוח כי הרזרבה של העובר נמוכה יותר אך כדאי לנסות לידה רגילה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמירת הריון
    טליה
    05/07/2011

    שלום ד"ר
    בת 37 הריון ראשון שבוע 26
    מתאשפזת דיי הרבה עקב מחלת הFMF
    והרופא של הFMF כתב מומלץ שמירת הריון
    טרם קיבלתי תשובה מהביטוח
    הבנתי שדי קשה לקבל מהם
    אתה חושב שיש סיכוי?
    אשמח לתושבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שמירת הריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמירת הריון - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    05/07/2011

    קשה לאמר
    אין הוריה חד שמשמעית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים ולחצים....
    הריונית
    05/07/2011

    שלום בת 32 הריון שני שבוע 19 הריון קודם לידה מוקדמת עשבוע 29 עקב צירים מוקדמים. הריון נוכחי עד כה תקין אורך צוואר רחם 38 מ"מ. שאלתי היא כזאת: מידי פעם אני מרגישה מעט לחצים בנרתיק ובמפשעות בבוקר כשאני מתעוררת הבטן מתקשה לי מאד ..לאור העבר שלי (לידה מוקדמת) האם אני צריכה להבדק על ידי מוניטור בכל פעם כשיש לי קצת לחצים ? או שזה אופיני בהריון להרגיש כך היות והרחם מתרחב....רצוי לציין שמידי שבועיים אני עושה בדיקה של אורך צוואר רחם האם כדאי לעשות מוניטור כדי לראות אם יש פעילות רחמית או צירים?האם על כל סוג של לחץ בבטן התחתונה עלי לרוץ לרופא ולהבדק אני פשוט לא יודעת להבדיל בין צירים מוקדמים לבין זה שהרחם אולי מתרחב בגלל ההריון..פשוט כל לחץ קטנטן גורם לי לחשוב שאולי צוואר הרחם נפתח ...
    אודה לתשובה.
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים ולחצים....

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים ולחצים.... - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    05/07/2011

    אם את חשה לחצים כל מספר דקות ונמשך שעה פני לבדיקה
    אם זה לא סדיר תמשיכי לעקוב אחר אורך צואר על ידי רופא מטפל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    מיכל
    05/07/2011

    תודה רבה ד"ר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קומבס לא ישיר חיובי
    ענת
    04/07/2011

    שלום
    אני נמצאת בשבוע 27 להריון(הריון שני, הראשון הסתיים לפני עשר שנים שהפלה יזומה), בת 28 בעלת סוג דם או מינוס.
    ביצעתי בדיקת קומבס לפני שבוע והתוצאות הראו קומבס לא ישיר חיובי ושנמצא נוגדן בדם.
    לאחר התייעצות עם הרופא שלי הופניתי לבצע בדיקת דם נוספת שתישלח לבנק הדם( בדיקות דם להפרדה).רציתי לשאול מה זה אומר? לא קיבלתי שום תשובה, מה הסיכונים? מה התוצאות שעלולות לצאת? בנוסף נאמר לי שתשובות תוך 3 שבועות- האם יש דרך לבצע את הבדיקה ולקבל תשובה בצורה מהירה יותר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קומבס לא ישיר חיובי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קומבס לא ישיר חיובי - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    05/07/2011

    לא ציינת מה היה טיטר הנוגדן בבדיקה?
    יתכן שכוונת הרופא לבדיקה שתזהה את סוג הנוגדן שקיים ורמתו
    לגבי לוח הזמנים אינני יודע אם ניתן להקדים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דימומים בהריון שבוע 25
    מורן
    04/07/2011

    שלום,
    בת 28, הריון ראשון.
    במהלך שבוע 20 היו לי 2 דימומים קטנים, ובשבוע 21 דימום גדול- ממש כמו של מחזור, שלווה בתחושת התכווצות רחמית וכאבי מחזור חזקים. הבדיקות במיון יצאו תקינות והרופא המטפל שם אותי במנוחה בשמירת הריון זמנית לחודש וחצי לצורך מעקב.
    לאחר 3 שבועות של שקט, הופיעו שוב דימומים- אחד ממש קטן ואחד בינוני,כאשר יום למחרת נמשך עוד..לפני שהדמם הבינוני החל חשתי התכווצויות וכאב חזק בבטן התחתונה מצד שמאל. כשראיתי שהדימום והכאבים נמשכים פניתי למיון, והבדיקות יצאו תקינות.
    2 שאלות:
    1. האם יכול להיות קשר בין הכאבים והדימום למיקום השיליה? (ממוקמת באיזור הכאב בבטן התחתונה משמאל) השיליה שלי כ- 15 מ"מ מהפתח.
    לא מקיימת יחסים משבוע 20.
    בבית החולים הרופא המליץ לי בעל פה להיות במנוחה מוחלטת עד שבוע 34,אך לא יכל לכתוב זאת לרופא המטפל.
    2. האם בשל הדימומים שחזרו למרות המנוחה ימליצו לי על המשך שמירת הריון?

    אשמח לתשובה בנושא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דימומים בהריון שבוע 25

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דימומים בהריון שבוע 25 - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    05/07/2011

    שליה נמוכה יעולה לגרום לדימומים בדכ על רקע הפרדות שליה חלקית
    במקרה זה אם הדימומים נמשכים יש סיבה טובה לשמירת הריון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריבוי קל של מי שפיר
    הילה
    04/07/2011

    שקיפות ערפית בשבוע 11 היתה 0.4 מ"מ, שקלול של שקיפות יחד עם גיל הניב סיכון של 1:5208 (גיל יולדת מחושב עפ"י תאריך לידה 11.9.80)
    הסקירה המוקדמת בשבוע 15+2 היתה תקינה וללא כל מימצאים חריגים.
    בדיקת integrated test שבוצעה במעבדת זר הניבה תוצאה של סיכון משוקלל 1:20,000.
    בדיקת תבחין משולש שבוצעה בקופ"ח הניבה תוצאה: סיכון 1:9,999
    סקירה מאוחרת בוצעה אתמול (תאריך וסת אחרונה 24.1.11, שבוע 22+6) ועל פניו הכל תקין למעט "ריבוי קל של מי שפיר" כפי שהגדיר זאת הרופא הסוקר.

    להלן המלל שנרשם באופן חופשי בטופס הסיכום של הסקירה המאוחרת:
    ------------------------------------------------------------ במצג ראש/משתנה בנוכחות ריבוי מי שפיר AFI24. ממדי הראש והבטן תואמים, עצמות ארוכות יותר לגיל ההריון.
    לא נצפה מימצא היכול להסביר ריבוי מים - פרופיל תקין, לסת תחתונה תקינה, נצפו תנועות בליעה עם לשון המגיעה עד לשפתיים, שפתיים תקינות.
    נצפתה קיבה בגודל תקין מתחת לסרעפת. לא נצפה POUCH, מעיים תקינים, טונוס תקין.
    בדיקה קשה עקב מתח הבטן.
    כלי דם בטבור: 3
    אינדקס אמניוטי: 24

    מומלץ ביצוע OGTT
    מומלץ יעוץ גנטי לשקול בדיקת קריוטיפ
    מומלץ אקו לב עובר
    מומלץ המשך מעקב סונוגרפי ומעקב הרופא המטפל


    להלן המדדים שנרשמו:

    BPD 57.20 = 23W4D

    OFD 73.50 = 23W1D

    HC 206.30 = 22W5D

    AC 181.30 = 22W5D

    HC/AC 1.14

    FL 42.00 = 23W5D

    TL 36.40 = 23W5D

    HL 39.20 = 24W0D

    UL 35.80 = 24W0D

    OOD 36.50 = 23W2D

    CEREB 24.90 = 22W5D

    NUCHAL 4 ממ

    ממוצע משך ההריון 23W2D

    הערכת משקל העובר (AC, FL, HC, BPD) - גרם 576
    הערכת משקל העובר (AC,FL ) - גרם 589

    ------------------------------------------------------------------ מדרגה ראשונה יש חולי סכרת (אבא/אחות) ואין לי או לבעלי קרובי משפחה עם מומים גנטיים כלשהם, בתוצאות הבדיקות הגנטיות קדם-הריון בדקנו את כל כל מה שהיה צריך ונמצא שאינני נשאית של אף מוטציה.
    במידה ובבדיקת העמסה 100 גרם אכן תאובחן סכרת הריון - האם זה אומר שניתן לשלול את שאר הסיכונים שעשויים להוביל לריבוי מי שפיר? או שמא בכל זאת יש לבדוק?
    מדוע למעשה יש צורך בביצוע אקו לב עובר? מה הקשר בין פעילות הלב לריבוי מי השפיר?

    ובכלל... האם יש סיבה ממשית לחשש? האם מומלץ דיקור מי שפיר? (עד כה לא בוצע דיקור מאחר וכל התוצאות עד לסקירה המאוחרת היו תקינות לחלוטין).
    אשמח אם תוכל להרחיב לגבי המימצאים הנ"ל כפי שמפורטים מעלה.

    תודה והמשך יום נעים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ריבוי קל של מי שפיר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריבוי קל של מי שפיר - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    05/07/2011

    התמונה מעט מורכבת בשלב הריון זה ועל ממליץ שתפני לרופא הריון בסיכון גבוה או ליעוץ גנטי לקבלת הסבר מפורט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפולי שיניים
    אילי
    04/07/2011

    שלום לגבי טיפולי שיניים האם אפשר לעשות סתימה צילום וכו...

    צריכה להזריק פרוגרסטרון פעם בשבוע מתכננת לטוס לחול אם לא אזריק פעם
    1זה נורא כי הבנתי שרק בקופח צריך לעשות את הזריקה בטוסיק??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפולי שיניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפולי שיניים - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    04/07/2011

    לגבי טיפול שיניים ניתן לבצע
    לגבי פרוגסטרון , ברור שאם אינך לוקחת טיפול הרפקט המניעתי פחות, להחלטתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זריקות פרוגרסטרון
    שרי
    04/07/2011

    רקע ילדתי לפני מס שנים שבוע 29 עקב צירים מוקדמים ופתיחה של צוואר רחם. היום אני בשבוע 19 אורך צוואר 38 מ"מ הומלץ על ידי רופא המטפל לקבל זריקות בשל לידה מוקדמת לשעבר. לאחר בירורים הבנתי שהזריקות הללו אומנם מונעות לידה מוקדמת אך במקביל עלולות לפגוע באיברי מין העובר ....שאלתי היא כזאת .ההריון הנוכחי עד כה תקין לכן החלטתי שלא לקחת את הפרוגרסטרון ...עד שחלילה צוואר רחם יפתח לא נראה לי הגיוני לקחת אותם כשהכל איתי כרגע בסדר רצוי לציין שההריון הנוכחי הזה מגבר אחר אז אולי ההריון הזה שונה...האם לקיחת פרוגרסטרון רק כשיש בעיה יכולה לעזור? או שמומלץ להתחיל את הזריקות גם כשהכל בסדר כטיפול מונע. אני פשוט חוששת לקחת את הזריקות הללו סתם. כי אולי ההריון הזה יהיה תקין וכשתהיה בעיה אני אוכל לקחת אותם .מה דעתך ? אודה לתשובה כי אני מאד מבולבלת .וממש לא יודעת איך לפעול .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זריקות פרוגרסטרון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זריקות פרוגרסטרון - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    04/07/2011

    מומלץ להתחיל טיפול כעת כי התרופה עוזרת פחות כשכבר יש קיצור צואר
    הנושא של השפעת זריקות על מין העובר נבדק ולא נמצאה השפעה כזו לפי הספרות העדכנית
    קיימת אפשרות לקחת נירות פרוגסטרון שנספג פחות לזרם הדם
    מציע שתפני לרופא הריון בסיכון ליעוץ מסודר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחצים
    ליז
    03/07/2011

    שלום
    אני מרגישה תנועות חזקות מאוד של העובר ותוך כדי לחץ חזק בנרתיק.
    האם זה תקין?
    ומה זה יכול להיות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לחצים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחצים - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    04/07/2011

    תקין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גדילת עובר
    יסמין
    03/07/2011

    שלום אני במעקב גדילת עובר כל הבדיקות מתחילת ההיריון תקינות והיה הפרש של שבוע שקופית עורפית 1.4 סיכון משוקלל 1:6386 חלבון עוברי תקין 1:2956 שתי סקירות תקינות בשבוע 32 ויומיים עשיתי הערכת משקל והתוצאת :
    שליה דרגה 2 כמות מים תקינה הערכה 1 1639 ,הערכה 2 1568
    BPD 72.8 מתאים לשבוע 29.2
    OFD 102.1 , HC 279.3
    AC 258.6 מתאים לשבוע 30
    Femur 60.3 מתאים לשבוע 31+2
    יחסים
    HC/AC 1.08 , AC/FEMUR 4.29 , BPD/FEMUR 1.21 ,HC/BPD 3.84
    ,FL/HC 0.22 הפרש של שבועים
    היום שבוע 33.6 ממוצע גיל היריון 32.1
    שיליה דרגה 2 מיעוט קל אינדקס מי שפיר 17+24+22+24 =87 מ"מ
    הערכה 1 1888 ,הערכה 2 1838
    BPD 78 מתאים 31.2
    HC 284 מתאים לשבוע 31.4
    AC 272 מתאים לשבוע 31
    FEMUR 63 מתאים לשבוע 32.4
    יחסים
    HC/AC 1.04 , AC/FEMUR 4.32 ,BPD/FEMUR 1.24 ,HC/BPD 3.64
    ,FL/HC 0.22
    האם עלי לדאוג בשביל סטייה של שבועיים או זה בתחום הנורמה והאם זה מעיד על מום או מחלה
    מה משמעות ההפרש של שבועיים במדדים הראש האם צריך בדיקה ספיציפת יעוץ גניטי או זה בנורמה הסטייה
    מה משמעות שלייה דרגה 2 ובגלל זה יש בעייה בגדילה
    האם המיעוט צריך מעקב או זה בנורמה
    אני מאוד דואגת הרופא שלי אמר שהיא גודלת ואין מקום לדאגה ולא התיחס למיעוט הקל ואמר צריך לחזור על הבדיקה עוד 10 ימים
    אודה על תשובה מראש וסליחה על האורך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גדילת עובר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גדילת עובר - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    04/07/2011

    מה משמעות ההפרש של שבועיים במדדים הראש האם צריך בדיקה ספיציפת יעוץ גניטי או זה בנורמה הסטייה ? לדעתי אין צורך ביעוץ גנטי, מדובר בהאטה קלה בצמיחה
    מה משמעות שלייה דרגה 2 ובגלל זה יש בעייה בגדילה ? אנו סבורים שההאטה בצמיחה מקורה בתפקוד שליה לקוי
    האם המיעוט צריך מעקב או זה בנורמה ? זה מיעוט הדורש מעק שבועי לכמות מים
    אני מאוד דואגת הרופא שלי אמר שהיא גודלת ואין מקום לדאגה ולא התיחס למיעוט הקל ואמר צריך לחזור על הבדיקה עוד 10 ימים - הערכת משקל נעשות כל 2-3 שבועות ולכן זה סביר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אורך צוואר רחם
    מיכל
    03/07/2011

    שלום. אני בשבוע 18 + אורך צוואר רחם 37 מ"מ. בהריון קודם אורך צוואר רחם כבר בחודש שלישי היה כ 30 מ"מ (ילדתי בשבוע 29) האם אורך צוואר הרחם משתנה מהריון להריון ? מהו אורך צוואר רחם הנחשב לתקין?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אורך צוואר רחם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אורך צוואר רחם - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    04/07/2011

    35-50 נחשב תקין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבוע 33
    שלום
    03/07/2011

    שלום, אני בשבוע 33 הייתי מאושפזת בבית חולים, התגלה שיש לי פעילות מנימלית ברחם ופתח של 1 ס"מ, אמר לי הרופא שעלי לנוח ולא להתאמץ, שאלתי היא מה לגבי יחסי מין? האם אסור? האם מפחדים מזיהום? ואם כן האם אפשר לקיים יחסים עם קונדום או גם זה אסור?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שבוע 33

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבוע 33 - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    03/07/2011

    מומלץ לא לקיים יחסי מין עם חדירה מחשש להאצת הדינמיקה בצואר הרחם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי גב קשים
    ליז
    03/07/2011

    שלום
    אני בשבוע 35 להריון וסובלת מכאבי גב מאוד קשים. איני יכולה לתפקד בעבודה משום שאני יושבת המון שעות וזה עוד יותר מזיק לי לגב והכאבים מתגברים מאוד, האם ניתן להוציא שמירת הריון על כך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי גב קשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי גב קשים - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    03/07/2011

    צריך חוות דעת אורטופד ואז הרופא המטפל יוכל לרשום לך שמירה
    ניתן לפנות גם לרואפא תעסוקתי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוטרדת........
    שרית
    03/07/2011

    שלום. אני בת 32 הריון שני. לפני כ 10 שנים ילדתי בשבוע 29 עקב צירים מוקדמים שגרמו לפתיחה כבר בשבוע 26 ומחיקה של כ- 80 אחוז. אני נמצאת כרגע בשבוע 18 אורך צוואר 38 ממ אני ללא תפר וללא זריקות פרוסטגרון אך נמצאת בשמירה חלקית עקב הסטוריה של הלידה המוקדמת. אני במעקב כל שלושה שבועות של אורך צוואר רחם . רצוי לציין שאני נשואה בשנית והרופא המטפל טוען שיכול להיות שהריון זה יהיה מוצלח יותר בגלל שזה זרע אחר. שאלתי היא כזאת איך אדע אם יש לי צירים מוקדמים אני מאד חוששת כל התקשות של הבטן אני די נלחצת איך ניתן לשמור ככל האפשר מצירים מוקדמים? האם מאמץ בשרותים יכול להזיק לגרום לפתיחה? רצוי לציין שאני נמנעת מקיום יחסי מין וכל פעילות ספורטיבית ...האם יש עוד משהו שאני יכולה לעשות כדי למנוע צירים מוקדמים? האם הבדיקה של אורך צוואר עלולה אף היא לגרום לפתיחה ? אני ממש אובדת עצות. אודה לתשובה. יום טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מוטרדת........

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוטרדת........ - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    03/07/2011

    1. איך אדע אם יש לי צירים מוקדמים אני מאד חוששת כל התקשות של הבטן אני די נלחצת איך ניתן לשמור ככל האפשר מצירים מוקדמים? הרגשת צירים כוללת הרגשת לחץ או התקשות של הבטן ואם יש ספק ניתן לעשות מוניטור
    האם מאמץ בשרותים יכול להזיק לגרום לפתיחה? לא
    רצוי לציין שאני נמנעת מקיום יחסי מין וכל פעילות ספורטיבית ...האם יש עוד משהו שאני יכולה לעשות כדי למנוע צירים מוקדמים? מנוחה כפי שתארת
    האם הבדיקה של אורך צוואר עלולה אף היא לגרום לפתיחה ? לא
    ממליץ להתחיל טיפול בפרוגסטרון שהוכח כמונע לידה מוקדמת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום