מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- sirusalex24/10/2010
ha kelev sheli avar sirus lifney 3 shaot.. adain yesh meat dimum me ha ezor... haim ze beseder?
haim efshar la tet lo meat meshakhey kehevim... kmo optalgin 2-3 tipot??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא לתת תרופות ללא היוועצות בוטרינר!
ד"ר טל מאייר24/10/2010בשום אופן אין לתת תרופות, בטח שלא משככי כאבים מבלי להיוועץ בוטרינר.
ייתכן והוא כבר נתן משהו נגד כאבים ואז זה עלול להיות יותר מדי.
משככי כאבים מסוכנים מאוד בכלבים וחתולים בכלל ובמינון לא נכון בפרט!
ד"ר טל מאייר - רופא וטרינר
מרפאת דוליטל לחיות מחמד
תל חי 31 כפר-סבא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהsirus - תגובה
ד''ר תמר נרקיס25/10/2010אם יש עדיין הפרשות או דימום גש לוטרינר. אל תיתן תרופות ללא התייעצות איתו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סירוסalex24/10/2010
היי, הכלב שלי עבר סירוס לפני כשעתיים, המקום עצמו נפוח מעט וזה ברור, אך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר xhrux
alex24/10/2010היי, הכלב שלי עבר סירוס לפני כשעתיים, המקום עצמו נפוח מעט וזה ברור, אך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהsirus
alex24/10/2010היי, הכלב שלי עבר סירוס לפני כשעתיים, המקום עצמו נפוח מעט וזה ברור, אך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גור יורקשיירדנה24/10/2010
לפני חודש כלבתי מגזע יורקשייר טרייר המליטה 2 גורות. כבר בהתחלה, כמה ימים לאחר ההמלטה, נראה היה שאחת קצת גדולה יותר מהשניה (שגם הומלטה אחריה). עכשיו כשהן בנות חודש הן עדיין "שומרות" על אותו קצב גדילה. שתיהן יונקות, אבל הקטנה נתפסת על הפטמה לזמן קצר יותר מהגורה הגדולה ומיד היתה מחפשת פטמה אחרת. נדמה גם שהקטנה ישנה יותר מהגדולה, ושהגדולה יונקת יותר פעמים מהקטנה. גם שלב פתיחת העיניים היה בכמה ימים מאוחר יותר אצל הגורה הקטנה. האם העניין יכול להעיד על בעיה כלשהי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גור יורקשייר - תגובה
ד''ר תמר נרקיס24/10/2010לגורים יש קצב גדילה שונה, ויכול להיות מצב שגור אחד מתפתח לאט יותר מהשני. מאד חשוב לבדוק שהגורה הקטנה עולה כל הזמן במשקל (אפשר לשקול אותה על משקל קטן כל יום). עם זאת, קיימות מחלות מולדות שונות שגורמות להתפתחות איטית בגורים. אם בעוד מספר חודשים עדיין תחשבו שהגורה קטנה מידי או לא מפותחת, מומלץ לקחת אותה לבדיקה אצל וטרינר ולעיתים אף מומלץ לבצע בדיקות דם על מנת לשלול מחלות מולדות שונות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כלב אוכל ויורקעמית24/10/2010
שלום,
הכלב שלי (גולדן רטריבר בן חצי שנה) התחיל להתנהג מאוד מוזר היום
אני מאכיל אותו כל יום ב 500-600 גרם proplan גורים L, בדרך כלל הוא טורף,
אבל היום משום מה התחיל לאכול, ירק, ניסה לאכול שוב, ירק שוב ולא המשיך.
להתחיל לדאוג? מה יכולה להיות הסיבה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כלב אוכל ויורק - תגובה
ד''ר תמר נרקיס24/10/2010יתכן שיש לכלב בעיה בפה או בשיניים שגורמת לבעיה בלעיסה,או בעיה בלוע שגורמת לו לקשיים בבליעה. אפשר לנסות לתת לו מזון רטוב ולראות אם קל לו יותר לבלוע אותו. אם התופעה לא חולפת יש לגשת לוטרינר שיבצע בדיקה יסודית של חלל הפה והלוע.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפליטה
ד"ר טל מאייר24/10/2010לי זה נשמע כמו פליטה של אוכל וקשיים בבליעה - כדאי להיוועץ בוטרינר!
ד"ר טל מאייר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמיעההדואג24/10/2010
שלום,
יש לי כלב מעורב כבן 15. הכלב בריא בדרך כלל אבל לאחרונה שמתי לב שהוא לא מגיב לקריאותי כבעבר וניראה כאילו הוא אינו שומע. אני רוצה לציין כי לא שמתי לב לירידה הדרגתית בשמיעתו של הכלב.
האם תיתכן ירידה בשמיעה עד כדי חירשות בזמן קצר ?
האם יש משהוא שניתן לעשות ?
האם הכלב סובל ?
האם זו תוצאה של גילו, ובכלל האם זה גיל מבוגר עבור כלב?
תודה וסליחה על כמות השאלות הרבה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמיעה - תגובה
ד''ר תמר נרקיס24/10/2010יכולה להיות ירידה בשמיעה בכלבים מבוגרים. לרוב הכלב לא סובל מכך. יש לוודא שהכלב לא סובל מדלקות באוזן שגרמו לחירשות (עליו להיבדק אצל וטרינר). אכן גיל 15 הוא גיל מבוגר לכלב, אך כל עוד הוא מרגיש טוב, אוכל ועירני אין סיבה להיבהל מגילו...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירות וטחורים לגור בן חודש וחצימורן23/10/2010
שלום
יש לי גור פקינז ננסי בן חודש ושלושה שבועות. אוכל מזון יבש לגורים מסוג NUTRAM וקניתי לו גם קופסאת שימורים כדי להרטיב קצת את האוכל.
הוטרינר אמר שאפשר לתת גם אורז ועוף בחתיכות קטנות ללא תיבול.
שלשום נתתי לו שניצל אפוי בתנור (מצופה פירורי לחם). למחרת בבוקר הוא סבל עצירות קשה שנאלצתי לשמן את האזור ולעזור לו להוציא את זה. כנראה מרוב מאמץ, יצאו לו שתי בלוטות אדומות (טחורים?) ונורא כאב לו. הוא צעק נורא. אח"כ נרדם למס' שעות.
היום, הכל הסתדר ואין לו כבר עצירות (הוא עשה פעמיים ויצא כמות סבירה ורכה) פרט לעובדה שעדיין מאוד כואב לו שהוא עושה.., וגם לאחר מכן הוא גורר את הישבן על הרצפה ובוכה ומיילל ונראה מתוסכל.
עשיתי לו חיסון ראשון לפני שבוע ושלשום סיים שלושה ימים של טיפול בכדורים נגד תולעים.
אודה לעזרה כלשהי.. אני חדשה בכל עניין הטיפול בכלבים והוא נראה לי כמו תינוק קטן וחסר אונים. איך אוכל להקל על סבלו? האם זה בסדר לתת לו עוף ואורז? תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצירות וטחורים לגור בן חודש וחצי - תגובה
ד''ר תמר נרקיס24/10/2010עדיף לתת לגור רק מזון מסחרי לגורים (יבש או יבש מעורבב עם רטוב). אם את חושבת שהשניצל גורם לעצירות, עדיף לא לתת לו מזון ביתי.אני ממליצה לך לחזור לוטרינר שיבדוק אותו שוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה עם הכלבהאיתי23/10/2010
ברשותנו כלבת בולדוג צרפתי שהבאנו לפני כשבוע ונראה שיש לה בעיה.
בכל פעם שאנחנו יוצאים מהבית, אפילו לחמש דקות(ושעה אחרי טיול) היא עושה את צרכיה בבית(דבר שלא קורה כשיש חבר משפחה בבית). הבעיה בגדול היא שאחרי שאנחנו חוזרים היא כבר לא מבינה מה היא עשתה לא בסדר.
אשמח אם תעזרו לנו,
איתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיה עם הכלבה - תגובה
ד''ר תמר נרקיס24/10/2010לא ציינת בת כמה הכלבה ואם מדובר בגורה. האם היא עושה צרכים גם במהלך הטיול או רק בבית?
חשוב לקחת אותה לכמה שיותר טיולים במהלך היום. בנוסף, הכלבה צריכה להתרגל לביתה החדש ויתכן שהתופעה תעלם בשבועות הקרובים, ברגע שתתרגל לבית ותרגיש יותר ביטחון. אם הבעיה עדיין נמשכת יתכן שמדובר בבעיה התנהגותית כגון חרדת נטישה. בנוסף, יהיה צורך לשלול בעיה רפואית כגון דלקת בדרכי השתן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטריות בציפורניים של כלביםנתי22/10/2010
שלום לכולם,
לכלבה שלי מזה כבר חודש ומשהו יש פטריות בציפורנים ברגל אחת (קדמית ימנית). הוטרינר נתן איזה שם מונפץ לדבר הזה ושצריך להזמין תרופה מיוחדת מחו"ל ושזה לכל החיים צריך לטפל בזה ושזה לא עובר ועוד כל מיני דברים כאלה..
זה נראה מעין כתמים לבנים כאלה על הציפרונים.. יש ציפורן אחת שגדלה ממש ארוך ולא יפה שצריך כל פעם לקצוץ..
שאלתי היא כזו, מה הטיפול? האם יש תרופה אחרת? האם באמת מדובר בפטריות?
אשמח אם תעזרו לי בנושא ! (אה זה גם גורם לה לצלוע.. היא מקפצת על 3 רגלים..)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטריות בציפורניים של כלבים - תגובה
ד''ר עדי בן ישר23/10/2010על מנת לקבוע האם מדובר בפטריה או לא, יש לקחת דגימה מהאזור ולנסות לגדל בתרבית. מיוחדת לפטריות. ניתן גם לבצע צילום רנטגן של הרגל על מנת לשלול גידולים או דפורמציות של הרגל עצמה הגורמים לצליעה של כלבתך
רק בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדגנרציה של הציפורן
נתי24/10/2010צהרים טובים ד''ר תמר נרקיס,
הוטרינר לאחר בחינה ויזואלית בלבד אבחן את הציפורנים כדגנרציה של הציפורן..
שהדבר יחסית נדיר, ושהטיפול כולל תוסף מזון של סוג מסוים של ויטמין B, בשילוב עם אנטיביוטיקה במינון נמוך.
אשמח אם תוכלי לאמת לי את נכונות הדברים, ואם תוכלי להפנות אותי לספרות כל שהיא ברשת (חיפוש שלי לא הניב תוצאות..)
תודה מראש,
נתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ארנבת פצועה-דחוף!איה22/10/2010
שלום,
יש לי ארנבת שמוטת אוזניים שמסתובבת חופשי בקומה העליונה בביתי.
היום בבוקר גילינו אותה בפה של הכלבה שלי על הדשא בחוץ.
כנראה שהיא נפלה מהקומה העליונה (גובה 2 קומות) אחרת אין הסבר לאיך היא הגיעה לחצר.
אציין כי הכלבה לא פגעה בה ואין עליה סימני נשיכה או דימום.
הארנבת בהלם, היא לא מגיבה לסובבים אותה, היא מתנשמת כל הזמן, והיא נראת בפחד
השאלה שלי היא מה לעשות, לתת לה להרגע?
יש טיפול?
שמתי אותה עלי, וליטפתי וזה קצת עזר, היא גם הסכימה לשתות מעט, אך לא לאכול.
אני גם חושדת שהיא פגעה ברגל שלה, היא לא כל כך רוצה ללכת אז קשה לדעת.
סובבתי אותה ונגעתי בה ברגליים, הן לא נראות שונה,אין דפורמציה גלויה לעין, הם זזות בסדר, והיא לא מתעוות כשנוגעים בה.
היום יום שישי וצהריים כבר. אין לי אפשרות ללכת לוטרינר.
מה אוכל לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ארנבת פצועה-דחוף! - תגובה
ד''ר עדי בן ישר23/10/2010יש לגשת בדחיפות לווטרינר! אמנם יום שישי, אך תמיד ישנו וטרינר העובד במתכונת חירום. רצוי לגשת לווטרינר המתמחה בחיות אקזוטיות.
יתכן וישנם שברים שיש לקבע, דימומים פנימיים שצריך לעצור, לתת לה נוזלים ותרופות להתאוששות, שיכוך כאבים, אנטיביוטיקה במידת הצורך ועוד ועוד
אנא גשי לווטרינר בהקדם
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוזן הכלבליהיא22/10/2010
היי,
פתאום בשבועות האחרונים כשאני מלפת את הכלב שלי באוזן שמאל יש רעש כאילו תקועים שם מים. כמו תקתוק כזה... והוא גםמנסה כאילו לגרד שם בעצמו.
מה זה???? ולמה זה???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוזן הכלב - תגובה
ד''ר עדי בן ישר23/10/2010המצב שאותו את מתארת מתאים לתגובה בשם "אאורל/אוטו המטומה". במצב זה נוצר שטף דם פנימי בעקבות פריצה של כלי דם ורידי באפרכסת האוזן והאספות דם בין שתי שכבות הסחוס של האפרכסת. בעיה זו נגרמת בעקבות גורם ראשוני כלשהו הגורם לכלב לגרד באינטנסיביות את אוזנו, ע"י ניעור הראש או גירוד ברגליים האחוריות.
אני ממליצה לכם לגשת לווטרינר על מנת שיוכל למצוא את הגורם הראשוני לגירוד ולנטרלו, ובעיקר לטפל בהמטומה שנוצרה. הטיפול המוצלח ביותר הוא כירורגי בו מנקזים את הדם ויוצרים פתחים להתנקזות דם נוסף. ישנן דרכים נוספות הכוללות טיפול בעלוקות, הזרקת חומרים לתוך אפרכסת האוזן ועוד
רק בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך לטפל נכון בזנב אחרי הסרת גידולרועי20/10/2010
שלום שלום,
אתמול הכלבה שלי (רועה בלגית) עברה ניתוח בזנב להסרת גידול בערך בגודל של כדור פינג פונג.
הגידול היה בתחילת הזנב בחלקו התחתון קרוב לרקטום.
הוטרינר אמר שלא הייתה אפשרות לסגור לגמרי את החתך מכיוון שאין שם מספיק עור לתפירה, הפתח נותר פתוח והוא באורך של 5 סמ' (הקצוות כן תפורים ונראה שנפתחים לאט לאט) ונראה כמו חור עגול גדול בנוסף רואים את העצם וזה בכלל נראה נורא.
נתבקשתי להוריד לה את החבישה היום, לנקות 10 ימים עם מי מלח 3 פעמים ביום ובנוסף לתת לה צפורל 500
2 כדורים פעמיים ביום.
הגישה שלו הייתה שהפתח צריך להיות מאוורר תמיד ורק אם מדמם לחבוש שוב.
הורדתי את החבישה, היא כמובן השתגעה מגירודים והתפרעה נורא מה שגרם לדימום מאסיבי.
חבשתי שוב.
השאלה שלי היא בעיקר איך לעזזל לטפל בה ובאמת להשאיר את המקום מאוורר מבלי שידמם?
אציין שהוטרינר (אני מאוד סומך עליו ומכיר אותו שנים) אומר שיש 2 גישות לעניין וייתכן שוטרינר אחר היה אומר לחבוש את המקום כמה ימים אך לדעתו זה יוצר לחות וכד' מה שיגרום לזיהום.
הנקודה החשובה היא שמיקום הפתח הוא בעייתי מאוד, אם היא יושבת על התחת זה מדמם, אם מורידים לה את החבישה היא מתפרעת וזה מדמם.. בקיצור סיוט אמיתי.
לרוב היא כלבה שמחה ומלאה באנרגיה, זזה הרבה ומשתוללת בדרך כלל.
מה דעתכם?
איך עוברים 10 ימים כאלה בשלום?
להשאיר חבוש ולהחליף חבישה כמה פעמים ביום?
כרגע זה חבוש עם פד גזה והרבה פולידין ומסביב להכל מעין תחבושת גמישה ודביקה שהוטרינר נתן לי בדי לעטוף את הזנב.
אודה לכם מאוד על תשובתכם המהירה.
יש תמונות, לא נעים לי להעלות אותם זה נראה רע מאוד..
תודה רבה!
רועי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך לטפל נכון בזנב אחרי הסרת גידול - תגובה
ד''ר עדי בן ישר20/10/2010שלום
ראשית, הייתי ממליצה לך לגשת לווטרינר שלך על מנת שיבדוק את התפרים ואת המקום המנותח. יתכן שהתפרים שהיו אמורים לסגור את המקום נפתחו עקב המתח הרב באזור או שהאזור המנותח הזדהם.
כפי שאמר לך הווטרינר, אין תשובה אחת נכונה לגבי חבישות. חבישות מגינות על מקום פצוע מפני זיהומים וכן יכולות להכיל חומרים מסויימים שיעזרו להחלמה, אך מצד שני עשויות לעכב החלמה או ליצור תנאי לחות הגורמים לתרבות המקום בזיהומים.
יתכן שבמקרה שלך, הסרת החבישה גורמת יותר נזק מתועלת כיוון שהכלבה גורמת לדימום של האזור ויתכן גם זיהומו. גש לווטרינר והיוועץ איתו לאור הנסיונות להסרת החבישה.
מומלץ לשלוח את המסה שהוסרה לבדיקה היסטופתולוגית במכון פתולוגיה (דגימות ביופסיה) על מנת שתדעו באיזה גידול מדובר והאם כל הגידול הוסר בנוסף לגבולות נקיים.
רק בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הידבקות מחתולאורית20/10/2010
שלום רב,
אני מאכילה כבר כמה שנים חתולי רחוב. לפני כשבועיים החלו אצלי כאבי פרקים ושרירים. בדיקות דם תקינות מלבד שקיעת דם 59. אני יודעת שיש המון אפשרויות, אך רציתי לדעת איזה חיידקים או וירוסים יכלו לעבור אליי ולגרום לי לכאבים משריטה של חתול רחוב? והאם בדיקת דם תזהה אותם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הידבקות מחתול - תגובה
ד''ר עדי בן ישר20/10/2010מה גילך? מתי החלו הסימנים? האם החתולים בריאים?
הסימנים שאת מתארת יכולים להתאים לכמעט כל מחלת חום הקשורה או לא קשורה בחתולים. קיימת מחלה חיידקית בשם cat scratch הנגרמת עי" שריטת חתול המעביר את החיידק ברטונלה. במחלה זו יש קשרי לימפה מוגדלים בנוסף לסימנים שתיארת.
אני ממליצה לך לגשת לרופא משפחה על מנת שיבדוק אותך ויחליט מה מקור הסימנים אותם תיארת
רק בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה עם כלבה מיוחמת.דחוף!עידן19/10/2010
שלום,יש לי כלבת שי-צו בת 3 וזהו היחום הרביעי שלה(אם אני לא טועה)
והיא מדממת בבית ומלכלכת אז הוטרינן אמר לנו לשים לה תחתון/חיתול.
שמנו לה אבל יש בעיה.
היא לא הולכת שיש עליה את החיתול,והיא גם לא תילך במצב דחוף.
היום שהלכתי לבית ספר שמתי לה את התחתון והיא נשארה ליד הספה,חזרתי והיא הייתה באותו מקום ולא אכלה ושתתה!
ושאין לה את התחתון היא הולכת ומתפקדת רגיל...
שמתי לב שאם היא מנסה ללכת שיש לה תחתון אז היא ישר רצה ומנסה ללקק את איבר מינה...
הדבר הזה לא קרה ביחומים הקודמים שלה.
מה הבעיה?
האם היא מתביישת?האם זה מציק לה?
תודה רבה על העזרה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיה עם כלבה מיוחמת.דחוף! - תגובה
ד''ר תמר נרקיס19/10/2010יתכן שלא נח לכלבה עם תחתון או שהיא פשוט לא רגילה אליו. אם כעבור יומיים עם התחתון היא עדיין מתנהגת כך, הסירו את התחתון. אם אתם חוששים שתלכלך את כל הבית, הגבילו אותה לחדר אחת כאשר אתם לא בבית ושימו בו את האוכל והמים שלה וכך היא תלכלך רק אותו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבל
עידן19/10/2010אבל בפעמים הקודמות היה לה נוח עם התחתון...
זה קצת מוזר...
אולי היא מתפנקת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניקוי קיבה לכלברויטל18/10/2010
יש לי כלבה 4.5 שנים ומאז שהיא אצלי יש לה כבר ריח נוראי מהפה. הרופא אמר שזה לא מהשיניים כי המצב של השיניים טוב. לפני כמה ימים אמר לי מישהו שהוא ניקה לכלבים שלו את הקיבה באופן הבא: צום של 24 שעות ולאחר מכן במהלך יומיים מתן אורז לבן עם תבלין פטרוזיליה + בזיליקום לניקוי הקיבה. נתתי היום לכלבה שלי את זה אבל למרות הרעב היא לא מוכנה להסתכל על זה.
האם מה שהוא אמר לי אכן נכון ? האם יש דרך אחרת לנקות את הקיבה שלה ? הפה שלה מסריח כמו ביוב.
נ.ב זה גם שינה סוג האוכל שאכלה... היא פשוט הייתה ברחוב למעלה משנה וזה הריח שהגיע אליי בירושה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניקוי קיבה לכלב - תגובה
ד''ר תמר נרקיס19/10/2010אינני מכירה את הטיפול שאתה מתאר, ולא נשמע לי שהוא עוזר לריח. אני ממליצה לבצע שוב בדיקה מקיפה של חלל הפה והחניכיים כדי להיות בטוחים שלא מדובר בבעיה בפה.
אפשרות נוספת היא להוסיף למים שלה מי פה מיוחדים לכלבים (ולא של בני אדם!!!) שיכולים קצת לעזור במניעת הריח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שעות ארוחות לכלבdavid18/10/2010
כלב בן 4 חודשים אוכל 3 אוחות ביום, מהן השעות המומלצות? ומה המרווחים בינהן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד"ר טל מאייר19/10/2010בעיקרון 3 פעמים ביום זה אומר : בוקר+צהריים + ערב.
לא צריך להיות מאוד מאוד דקדקן בשעות, אבל מומלץ להשתדל שהארוחה תיהיה בשעות קבועות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)





