מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עשייית צרכים בביתמוטי20/11/2010
בוקר טוב
יש לי כלב מסוג פומרנייאן בגיל 4 חודשים
לפני שבועיים לאחר קבלת כל החיסונים התחלתי להוריד אותו לעשות צרכים למטה
לאחר שבועיים של ניסיונות הוא עשה אולי פעם או פעמיים למטה ואת כל השאר בבית
יש לציין שאני מוריד אותו כמה וכמה פעמים ביום לפעמים למשך זמן ארוך מעל חצי שעה
ומה שקורה זה שהוא מטייל משחק עושה הכל חוץ מצרכים הוא כאילו ממש מתאפק כדי לעשות את הצרכים בבית ולא למטה איך שאני עולה איתו הוא ישר הולך לאיזה פינה ומשתין ולאחר מכן עושה קקי ניסיתי לצעוק עליו לא תקיף ולאחר מכן ניסיון הורדה שוב למטה אבל לא הולך מה ניתן לעשות שעדיין לא עשיתי בתודה מראש מוטי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עשייית צרכים בבית - תגובה
ד''ר תמר נרקיס21/11/2010יש להוציא את הכלב להמון טיולים ארוכים ביום, ובכל פעם שהוא עושה צרכים בחוץ יש לעודד אותו ואפילו לתת לו חטיף. אם אתם תופשים אותו "על חם" כשהוא עושה את צרכיו בבית יש לנזוף בו בקול תקיף ולנקות מיד את הצרכים. אם אתם מוצאים את הצרכים בבית אחרי שהוא כבר עשה אותם, אין טעם לנזוף בו כי הוא לא יכול לעשות את ההקשר ולא יבין מה אתם רוצים.
נסו את השיטה הזו למשך מספר שבועות ואם עדיין אין שיפור התייעצו עם מאלף כלבים מקצועי לגבי דרכים נוספות לפתור את הבעיה.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ע העצות
מוטי21/11/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כלבת דוג דה בורדוקארין19/11/2010
ערב טוב,
יש לי כלבת דוג דה בורדו בת 11 חודשים (שוקלת 36 ק"ג)
החל מיום שישי שעבר הכלבה הפסיקה לאכול בכלל, במהלך השבוע הפסיקה לשתות, נהייתה אפאתית, מקיאה, חלשה מאוד, והובאה לוטרינר.
הוטרינר ביצע בדיקות דם, החדיר לה ליטר גלוגוז לוריד, נתן לה זריקת OXYTETRACYCLINE וחזרנו הבייתה.
הכלבה הפסיקה לשתן ובצואה נמצא דם.
אמש הגיעו תוצאות הבדיקה והכלבה אובחנה ב ERLICHIOSIS.
בין תוצאות הבדיקות :
WBC - 16.42
RBC - 4.59
HgB - 11.2
RDW - 15.5
PLT - 51
MPV - 29.2
UREA - 331
AST - 311
ועוד ..
היום הכלבה טופלה ע"י מתן סודיום כלואוריד לוריד (1.5 ליטר לערך), זריקת OXYTETRACYCLINE, זריקת IMIZOLE INJ, פוסיד (FUSID) 2 CC.
וב INFUSION I.V.
כמו כן, קיבלה מתן כדורים (דוקסלין) דרך הפה לשבוע ימים 4 כדורים ביום, 100 מ"ג כל כדור.
בהתייעצות עם וטרינר נוסף נמסר לנו כי מצב הכליות לא טוב כלל וכי יש לאשפזה בבית חולים וטרינרי ע"מ לאפשר להם הזרמת נוזלים באופן מתמשך ומתן משתנים ע"מ שקודם כל הכלבה תשתן.
עקב עלות ההוצאות הכבדות שחלו עלינו בימי האחרונים לא היה באפשרותינו לממן אשפוז בנוסף.
לאחר התייעצות עם וטרינר החלטנו ל"אשפזה" בבית.
לקחנו את הכלים הנדרשים וקיבלנו הדרכה מדוייקת, כתובה ולווי טלפוני למתן אינפוזיות בבית.
מרגע הגעתנו הבייתה (היום), הכלבה הקיאה המון ושילשלה.
בסביבות שעה 17.00 פסקו ההקאות והיא התחילה להראות סימני שיפור מזעריים, קצת ערנות והיא שתתה קצת מים (כמות קטנה מאוד).
בשעה 20.00 קיבלה עירוי סודיום כלאוריד לוריד על ידנו אך הכלבה עדיין לא משתנת.
מה דעתכם בנושא??
אשמח מאוד לשמוע חוות דעת נוספות על מצבה ומה הסיכויים של הכליות להשתקם ובכלל מה סיכוייה לצאת מהמצב של אבחנת הארכיליה.
מיותר לציין כי אנו נעשה הכל להצילה וכי אנו קשורים אליה מאוד.
יש לציין כי הכלבה גזעית עם תעודות לשושלת משובחת של אלופים והכלבה מושקעת מאוד.
אנא עזרו לנו להקל על סבלה..
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כלבת דוג דה בורדו - תגובה
ד''ר עדי בן ישר20/11/2010איזו בדיקה נעשתה על מנת לאבחן ארליכיה? האם בדיקת דם? תוצאות בדיקות הדם החלקיות שצרפת מראות על ירידה חריפה במספר הטסיות (אך יש לאשר זאת במשטח) שככל הנראה נגרמה בעקבות הארליכיוזיס שנמצא בכלבתך. מלבד זאת ערכי האוראה שציינת גבוהים ביותר! ומעידים על כשל כליה אקוטי, מה שנתמך גם בכך שכלבתך אינה משתינה.
אכן צודקים הווטרינרים כי יש לאשפזה עם נוזלים בקצב קבוע לווריד, השגחה על קצב הנשימה, דופק, טמפ', נתינת חומרים משתנים, אנטיביוטיקות המגינות על הכליה, ועוד ועוד.
יש בהחלט סיכוי לכליות להשתקם כי מדובר באי ספיקה כלייתית אקוטית ולא כרונית, אך לשם כך עליכם לא להתמהמה ולהעבירה במהירות למרפאה אשר בה יש אשפוז והשגחה 24 שעות.
במידה והארליכיה היא בשלבה האקוטי, גם כן ניתן בדרך כלל למגרה במתן ארוך טווח של דוקסילין.
רק בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכלבת דוג דה בורדו
קארין20/11/2010הכלבה מקבלת סודיום כלאוריד לוריד כאן בבית על ידנו.
אך לא נאמר לי דבר על תרופות המגינות על הכליה.
וכמובן שדוקסלין היא קיבלה לשבוע ימים (4 כדורים של 100 מ"ג)
אך לפי דברי הוטרינר נגיע לקחת מרשם נוסף שסה"כ נתינת הדוקסלין תכסה על 21 יום באותה המתכונת.
אנו מאוד רוצים לאשפזה אך עקב סיבות כלכליות איננו יכולים לעמוד בהוצאה הכבדה.
יש אוליי תרופות שניתן לתת לה בבית?
תודה על התגובה.
יום נעים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכלבת דוג דה בורדו - תגובה
ד''ר תמר נרקיס21/11/2010כשל כיליה אקוטי המלווה באנאוריה, כלומר אי מתן שתן, היא מחלה קשה ביותר הדורשת טיפול מאד אינטנסיבי. רק עם טיפול אינטנסיבי על ידי וטרינר, כולל טיפול תרופתי לוריד, יש סיכוי להציל את הכיליה. אני מאד ממליצה על אשפוז בבית חולים וטרינרי. אם אינכם מסוגלים לעמוד בעלות של אישפוז אפשר להגיע עם הכלבה לוטרינר מספר פעמים ביום לטיפול.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכלבת דוג דה בורדו
קארין20/11/2010וכן, ע"מ לאבחן ארליכיה נעשתה בדיקת דם..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כלב לאחר חיסון משושה-דחוף!שירן18/11/2010
שלום,
יש לי כלב מסוג מלטז בן 3 חודשים,
אתמול עשיתי לו חיסון משושה והוא פיתח תגובה אלרגית והתנפח כולו
חזרתי ולטרינר והוא נתן לו זריקה נוספת למניעת התגובה האלרגית
ובנוסף שלח אותי לקנות לו כדורים מסוג נייטול(כדורי שינה לבני אדם)
ואמר לי לתת לו חצי כדור 3 פעמים ביום.
זה מה שאני עושה, אומנם הנפיחות ירדה אבל הכלב מאוד אפטי מאז,
יש לו לא מעט שעות שהוא פשוט ישן ולא מגיב לסביבה.
(החיסון התבצע אתמול אחר הצהריים)
האם הכדורים האלה בסדר? והאם זה שהוא אפטי זה בסדר?
דבר נוסף, גילו לו גם דלקת אוזניים האם גם זה משפיע עליו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כלב לאחר חיסון משושה-דחוף! - תגובה
ד''ר עדי בן ישר18/11/2010תמיד קיימת סכנה לתגובה אלרגית בעקבות חיסון. הזריקה אותה נתן הווטרינר הינה כנראה דיפינדרמין, חומר שהינו אנטי-היסטמיני ובכך מוריד תגובה אלרגית. גם הכדורים אותם המשכת לתת בבית מכילים את אותו החומר.
אין זה תקין אם כלבך מאד אפטי (אינו מגיב אליך בתגובה לקריאה, לא מכשכש בזנב, מצב כללי ירוד) ובמקרה כזה אני ממליצה לך לגשת לווטרינר שוב על מנת שיבדוק אותו. אם הכוונה לכלב ישנוני יותר, מצב זה תקין כיוון שכדורים אלו משמשים גם לעתים ככדור שינה בבני אדם.
לא סביר שדלקת האוזניים גורמת לכל זה, אך רצוי לטפל בה בהקדם לפני שהמצב יהפוך חמור.
רק בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כלב מיוחםאילנה18/11/2010
הכלב שלי פקינז לבן בן 6+ מיוחם קשות ומסריח, האם ניתן לקלח אותו ביחום?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כלב מיוחם - תגובה
ד''ר עדי בן ישר18/11/2010שלא כמו בנקבות, לא קיימת תקופת ייחום בכלבים זכרים. כלבים זכרים לא מסורסים מגיבים לפרומונים המשתחררים מנקבה מיוחמת, דבר הגורם להם להתנהגות מינית.
האם כלבך מסורס? אם לא, סירוס פותר את הבעיה בחלק מהמקרים. במידה ואינך מעוניין באילוף, עליך לפנות למאלף כלבים בנוגע להתנהגותו המינית.
ניתן לקלח אותו. אין כל מניעה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה דחוף על אוגר סיבירידניאל17/11/2010
עזרה דחוף על אוגר סיבירי:
בבית הספר שלי יש 3 אוגרות סיביריות
הן אמא ושתיי בנות האמא נרטבה היום 17.11.10
אני והחברים שלי בנו ואמרנו לאחראי שם
שהיא נרטבה והוא הוצי אותה החוצה
וחבר שלי ניגב אותה הם החולצה
והיחזרנו אותה אני צריך לדעת היום אם היא תשרוד
בבקשה תעזרו לי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה דחוף על אוגר סיבירי - תגובה
ד''ר עדי בן ישר17/11/2010לא סביר שהאם תפגע מקצת מים שהשפריצו עליה. עשיתם נכון שניגבתם אותה. כמו כן, רצוי לשמור על חום גופה ע"י בקבוק חם עטוף במגבות או מיזוג אוויר חם.
אם אתה וחבריך רואים סימנים מחשידים כגון רעד, חוסר תיאבון, אפטיה ועוד - יש לקרוא לווטרינר מומחה לחיות אקזוטיות על מנת שיוכל לעזור לה
רק בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרה דחוף על אוגר סיבירי 2
דניאל17/11/2010רוב גופה של האוגרת היה רטוב והיא בבית הספר שלי אז אני לא יכול ליראות אותה ותודה על העזרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צליעה כרוניתעינב17/11/2010
לכלבה שלי (מעורבת, בינונית קטנה, בת 11) יש כבר כמה שנים צליעה ביד הקדמית
עשינו לה המון בדיקות אצל וטרינרים שונים
בדיקות דם, צילומים, סיטי לכל הגוף
ואף פעם לא מצאו מה הבעיה ומאיפה היא נובעת
היא לוקחת תוסף גלוקוזמין באופן קבוע ואוכלת "טכניקל בון אנד ג'ויינט"
ולא נראה שזה משנה משהו.
בחודשיים האחרונים זה החמיר משמעותית, עד למצב שהיא לא רוצה ללכת
שוב צילומים ובדיקות דם - ואין כלום. הוט' טוען שהכאב הוא מהכתף
ניסינו רימדיל וזה לא עזר, כרגע אנחנו על סטירואידים ואין שום שיפור
במקביל ביום שני הלכנו לנסות רפואה סינית
הרופאה איבחנה שהחוליות שלה בגב זזו וכנראה מכאן הבעיה ואין בעיה ביד או בכתף
היא הפנתה אותנו לכירופרקטית שתחזיר לה את החוליות למקום וזה אמור לפתור את הבעיה של היד
בנוסף הברכיים ברגליים האחוריות שלה חלשות - ובזה כן ננסה לטפל בדיקור סיני.
היינו היום אצל הכירופרקטית והיא החזירה לה את החוליות למקום
אך אמרה שזה לא יעזור, שזה לא נראה לה הבעיה ואם זאת כן הבעיה אז זה נמשך הרבה זמן ואולי נגרם נזק לעצב כלשהו
ולצערי לא נראה שיפור כלשהו אחרי הטיפול היום (היא אמרה שזה צריך להיות מיידי)
בינתיים המסת שריר ביד הזאת ירדה כי היא לא מפעילה עליה לחץ בנוסף הברכיים שלה חלשות
ויוצא מצב שכל הלחץ מופנה ליד שלא כואבת.
כך שיש לה יד אחת בלי מסת שריר ויד שניה עם שריר מפותח ותפוס.
השאלה
מה עושים?
מה עוד אפשר לבדוק?? איך עוד לנסות לטפל??
מה הסיבה שהסטירואידים לא משפרים כלום?
מה זה אומר? במה סטירואידים בעצם מטפלים ובמה הם לא? (אולי ככה נשלול דברים)
האם צריך ללכת לניורולוג? או מתחמה בתחום אחר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צליעה כרונית - תגובה
ד''ר סמדר טל17/11/2010נשמע אכן שהתהליך כרוני ושאתם עושים כל מה שבכיכולתכם עבור כלבתכם- ושגם רפואה משלימה כזו או אחרת תהיה יעילה רק אם תהיה איבחון- חלקי או מלא.
כיון שברוב המקרים צליעה מקורה בבעיה אורטופדית או נוירולוגית אני ממליצה לך לקחת את כלבתך למומחה לכירורגיה ואורטופדיה ולמומחה לנוירולוגיה על מנת לאבחן את הבעיה ולטפל בה ככל הניתן.
מומחים לנוירולוגיה נמצאים בבית החולים הוטרינרי בבית דגן ושם או במקומות אחרים תוכלו למצוא גם אורטופדים מומחים.
רק בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמה גור בן חודשיים וחצי שוקלדוד16/11/2010
גור בן חודשיים וחצי מגזע רועה גרמני ...
הוא שוקל 9 קילו אבל האם זה שמן מדי ??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמה גור בן חודשיים וחצי שוקל - תגובה
ד''ר תמר נרקיס16/11/2010זה תלוי בגודל הכללי שלו. גשו לוטרינר שיעריך את משקלו לעומת גודלו ויקבע על פי פרמטרים נוספים (שומן בין הצלעות ועוד) אם הכלב שמן מידי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מספר שאלות די דחופותא15/11/2010
לא בטוחה איפה לשאול מקווה שתוכלו לענות לי
הייתה כלבה משוטטת ליד ביתי, נכון לעכשיו היא בכלביה של העיריה. לא נמצא אצלה שבב ולא נראה שמחפשים אותה. אני עושה כל מאמצים כדי לאתר את בעליה. במידה ולא נמצא אני שוקלת לאמץ אותה השאלה מה קורה במקרה שבעליה יימצאו לאחר האימוץ - לפי החוק
דבר שני- שמעתי במידה ויש 2 כלבים לרוב וטרינרים עושים מחיר נוח יותר על 2 כלבים- עד כמה זה נכון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מספר שאלות די דחופות - תגובה
ד''ר תמר נרקיס16/11/2010יש וטרינרים שעושים הנחות לבעלי יותר מחיה אחת. עליך לברר אצל הוטרינר לגבי מחירים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובה לוטרינריםדאגנית :)15/11/2010
שלום דוקטור
אני הבעלים לכלבה מעורבת מקסימה בת כשנה.
לפני מספר ימים הרגשתי גוש באיזור המפשעה של של הכלבה, גוש בגודל של גולה בערך ואינו קשה במיוחד.
בבדיקה אצל הוטרינר לא הצליחו להוציא ביופסיה וקבעו לה ניתוח להוצאת הגוש.
האם יש סיבה לדאגה? בהתחשב בעובדה שהיא רק בת שנה ומרגישה מצוין?
וגם האם חייבים ניתוח?
תודה רבה על כל תשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה חשובה לוטרינרים - תגובה
ד''ר תמר נרקיס16/11/2010גוש עורי או תת עורי יכול להיות שפיר או ממאיר. ככל שהכלב צעיר יותר, יש יותר סיכוי שמדובר בגוש שפיר ולא מזיק, אך עדיין מומלץ להסיר אותו אם לא הצליחו לדגום ממנו תאים ולהעריך באיזה סוג גידול מדובר. חשוב מאד לשלוח את הגוש למעבדה מיוחדת להיסטופתולוגיה כדי לדעת מה סוג הגידול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם לגורה שלי יש חרדת נטישה?דוד15/11/2010
שלום
אני גר בבית פרטי 3 קומות. הגורה יושנת בקומת הקרקע איפה שהסלון הכניסה לבית המטבח והכל...
כל בני הבית ישנים בקומה למעלה או בקומה למטה ככה שהגורה (בת חודשיים וקצת) יושנת לבד בקומת הקרקע. בלילות הראשונים היא בכתה כל פעם שעליתי למעלה בלילה ואז ירדתי ולא התייחסתי אליה לכמה שניות ושוב היא הלכה לישון. ככה 4 פעמים בערך באותו לילה עד שהיא נרדמה . בלילה השני היא כבר ישנה לבד וככה ב3 לילות נוספים עד היום (יש לומר שהיא חדשה).
הבעיה שלי היא ביום יום, שאנחנו בבית ונגיד מישהו הולך וכל שאר בני הבית בסלון היא מתקרבת לדלת ובוכה כי מישהו הלך...
ככה גם אם מישהו עולה לקומה למעלה. ( אנחנו לא נותנים לה לעלות לקומת החדרים)
הבעיה שלי היא שלפעמים נצטרך להשאיר אותה לבד בבית וזה בעיה אם היא תבכה כל הזמן...
לדוגמא נגיד היום הייתי איתה לבד ואז עליתי להתקלח והיא התחילה לבכות עד שירדתי אחרי המקלחת...
זה כבר בעייתי כי צריך להשאיר אותה לבד ... יהיו ימים שלא נהיה בבית למשך שעתיים שלוש והיא כל הזמן תבכה...
האם יש לה חרדת נטישה? ומה יש לעשות במצב שלה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם לגורה שלי יש חרדת נטישה? - תגובה
ד''ר תמר נרקיס16/11/2010לא ציינת בת כמה הגורה. יתכן שהיא עדיין לא רגילה להיות לבד, ושעם התנהגות נכונה שלך ושל בני הבית תוכלו להרגיל אותה לכך ולמנוע התפתחות של חרדת נטישה. ישנן שיטות שונות לטפל בחרדות כאלה, אני ממליצה לך בחום להתייעץ עם מאלף לגבי שיטות לאילוף וחינוך הגורה.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום רבעומרי אפנזר15/11/2010
שלום יש לי כלב מסוג בורדר קולי מעורב עם אסקי בן 10 חודשים לפני כמה ימים הוא ננשך ליד הבית כמובן שהוא מחוסן מכלבת עכשיו בפניתי לוטרינר הוא אמר שאין מה לדאוג רק לתת לו אנטיביוטיקה שכרגע אני נותן לו עכשיו בכלל בחודש האחרון הוא ישן קצת בחוסר שקט יש לו הרבה ''סיוטים'' בלילה הוא מגרגר ורץ מתוך שינה אבל ביום יום הוא בסדר גמור ומאוד חברותי עם כולם וגם עם כלבים אחרים רציתי לדעת מה גורם לו לסיוטים האילו וגם רציתי לדעת שהטיפול שהוטרינר המקומי נותן הוא טוב וזה מה שצריך לעשות השמח לתשובה ממכם.
נ.ב
האזור שאני מתגורר יש המון תנים ושועלים ברמה של להקות שלמות שמסתובבות במושב רציתי לדעת עם יש דרך לפנות לממשלה כדי לצמצם את המספר הרב שיש פה יש לידינו המון לולים שעוברים על החוק וזורקים פגרים של תרנגולות מחוץ ללולים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום רב - תגובה
ד''ר תמר נרקיס16/11/2010האם הוטרינר בדק את הכלב וראה את פצעי הנשיכה? יתכן שהפצעים דורשים ניקוי וחיטוי ואולי אף טיפול כירורגי, תלוי עד כמה הם שטחיים או עמוקים. אם הוטרינר חושב שהפצעים שטחיים ויש צורך רק בטיפול אנטיביוטי, השלימו את הטיפול. אם הוטרינר לא בדק את הכלב אחרי הנשיכה יש לגשת לוטרינר לבדיקה.
לגבי ה"סיוטים"- לא בטוח שמה שאתה מתאר הוא "סיוט". הרבה פעמים כלבים עושים תנועות של ריצה או יללות מתוך שינה, וזה לא בהכרח אומר שהם חולמים על דברים רעים.
לגבי השאלה על התנים- יש לפנות למשרד החקלאות לברור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם לגורה שלי יש חרדת נטישה?דוד14/11/2010
שלום
אני גר בבית פרטי 3 קומות. הגורה יושנת בקומת הקרקע איפה שהסלון הכניסה לבית המטבח והכל...
כל בני הבית ישנים בקומה למעלה או בקומה למטה ככה שהגורה (בת חודשיים וקצת) יושנת לבד בקומת הקרקע. בלילות הראשונים היא בכתה כל פעם שעליתי למעלה בלילה ואז ירדתי ולא התייחסתי אליה לכמה שניות ושוב היא הלכה לישון. ככה 4 פעמים בערך באותו לילה עד שהיא נרדמה . בלילה השני היא כבר ישנה לבד וככה ב3 לילות נוספים עד היום (יש לומר שהיא חדשה).
הבעיה שלי היא ביום יום, שאנחנו בבית ונגיד מישהו הולך וכל שאר בני הבית בסלון היא מתקרבת לדלת ובוכה כי מישהו הלך...
ככה גם אם מישהו עולה לקומה למעלה. ( אנחנו לא נותנים לה לעלות לקומת החדרים)
הבעיה שלי היא שלפעמים נצטרך להשאיר אותה לבד בבית וזה בעיה אם היא תבכה כל הזמן...
לדוגמא נגיד היום הייתי איתה לבד ואז עליתי להתקלח והיא התחילה לבכות עד שירדתי אחרי המקלחת...
זה כבר בעייתי כי צריך להשאיר אותה לבד ... יהיו ימים שלא נהיה בבית למשך שעתיים שלוש והיא כל הזמן תבכה...
האם יש לה חרדת נטישה? ומה יש לעשות במצב שלה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם לגורה שלי יש חרדת נטישה? - תגובה
ד''ר תמר נרקיס16/11/2010לא ציינת בת כמה הגורה. יתכן שהיא עדיין לא רגילה להיות לבד ועם התנהגות נכונה מצד בני הבית אפשר יהיה להרגיל אותה לכך. אני ממליצה לכם להתייעץ עם מאלף כלבים לגבי חינוך ואילוף הכלבה.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הכלב הפסיק לאכול ..אילונה14/11/2010
יש לי כלב מסוג פקינג בן חצי שנה אנחנו נותנים לו לאכול את האוכל ROYAL CANIN הוא תמיד אכל אותו במהירות וממש אהב אותו.. בזמן האחרון הוא הפסיק לאכול ולא אוכל בכלל את האוכל שלו..
האם זו בעיה אולי הוא חולה במשהו ?
תעזרו לי בבקשה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הכלב הפסיק לאכול .. - תגובה
ד''ר תמר נרקיס14/11/2010לא ברור משאלתך מה מצבו הכללי של הכלב. האם הוא עירני, משחק ומרגיש טוב או חלש ומדוכא? האם הוא שותה? האם הוא משלשל או מקיא? האם הוא מעוניין לאכול מזון אחר שאתם מציעים לו או שאין לו תאבון בכלל? אם הוא מתעניין במזון אחר אפשר לקנות לו מזון גורים מסוג אחר ולראות אם הוא אוכל אותו. אם לא, גשו בהקדם לוטרינר שיבדוק אותו כי יתכן שחוסר התאבון נובע מבעיה בריאותית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גורה בת חודשיים וחצי נשכנית מאודדוד14/11/2010
יש לי גורה בת חודשיים וחצי שממש נושכת שמשחקים ומלטפים אותה... ושהיא עולה על הספה היא נושכת ואנחנו מורידים אותה והיא מתחילה לנבוח שאומרים לה לא ועוד יותר עצבנית...
שמעתי על פטנט ששמים מים בתוך כלי כזה לריסוס כמו אצל הספר וכל פעם שהיא עושה משהו לא טוב לרסס טיפה מים על הפנים ולהגיד לה "לא!" האם זה טיפ טוב ??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גורה בת חודשיים וחצי נשכנית מאוד - תגובה
ד''ר תמר נרקיס14/11/2010השפרצת מים על הפנים עלולה להבהיל את הכלבה ולגרום לה להיות חרדתית, ואף להוביל לבעיות התנהגות אחרות. אני ממליצה לך בחום להתייעץ עם מאלף כלבים לגבי שיטות להפסיק את תופעת הנשיכות.
ברוב המקרים התופעה חולפת עם ההתבגרות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיסון כלבת לחתוליובל14/11/2010
אני צריך חיסון כלבת לחתול בחולון איפו אני יחול לעשות זאת במחיר הכי נמוך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיריה
ד"ר טל מאייר14/11/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)










