פורום וטרינריה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גורי חתול
    שואלת
    14/11/2010

    שלום,
    אני לא בטוחה שהשאלה מתאימה לפורום...
    אך אני מטפלת בחתולת רחוב ו- 3 גוריה... היום בבוקר הגורים שיחקו מתחת לרכב מסוים בשכונה... כאשר בעל הרכב התחיל לנסוע שניים מהגורים ירדו וברחו חזרה לבית... והגורה השלישית נשארה תלויה בתוך האוטו והאוטו המשיך לנסוע מחוץ לשכונה, כאשר בעל האוטו שמע יללות או עצר את האוטו מיד והגור ירד מהאוטו בבהלה וברח לכיוון השני לשכונה ליד...
    ראיתי את הגור, וכשניסיתי לתפוס אותו ולהחזיר אותו לאמא שלו הוא נבהל וברח לי... חיפשתי אותו שעתיים ואני לא מוצאת אותו... האם יש סיכוי סביר שהוא יחזור לבד ? או שאמא שלו תריח אותו ותמצא אותו איכשהו ?
    אני כל כך מפחדת שהוא יידרס או שמשהו אחר רע יקרה לו.

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גורי חתול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גורי חתול - תגובה

    ד''ר תמר נרקיס
    14/11/2010

    אי אפשר לדעת אם הגור יחזור לאימו. כדאי להמשיך לחפש אחריו באזור ולקוות שהוא יופיע...

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דימום חזק מהחלק העליון של האוזן
    מיטל
    13/11/2010

    שלום רב ד"ר ,
    סקאי שלי היא זאבה מעורבת , לבנה כבת 5 .הבוקר התעוררנו למחזה איימה: סקאי הלבנה הפכה לאדומה , כולה הייתה מלאה בדם , כולל כולל גדרות האבן, המכוניות, המדרכה, הכביש , החצר ,הכל היה מלא בדם! המחזה היה נראה כלקוח מסרט איימה!!

    בתחילה חשבנו שהיא ננשכה ע"י כלב או נדרסה חלילה.אך לאחר שלקחנו אותה לווטרינר לטיפול SOS , הוא גילח לה את האוזן וראה נקודה קטנה מדממת בקצה האוזן .

    הוא שם לה דבק סופר גלו - וזהו. הדימום עצר. שאלתי היא: ממה זה קורה? בסך הכל נקודה קטנה של פצע בגודל של קרצייה וכל כך הרבה דם שזה מדהים!!!!!!!!

    האם עובר כלי דם ראשי באוזן? איך מטפלים בזה? מכיוון שהיא מגרדת באוזן עם הרגליים אני מפחדת כי היא תפתח שוב את הפצע הקטן הזה ותהיה שוב מהומה היסטרית גדולה!

    אני מצרפת לך תמונה שלה מהיום....

    לתשובתך המהירה נודה,
    סקאי ומיטל


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוזן

    ד"ר טל מאייר
    14/11/2010

    האוזן היא איבר רגיש מאוד בעל כלי דם רבים וגדולים יחסית.
    פציעה באוזן גורמת הרבה פ-עמים לדימום נרחב, והדימום חזק יותר ולא מפסיק בעיקר אם הכלב ממשיך לנער את הראש...
    לרוב יש צורך לתפור פצעים מדממים באוזניים מסיבות אלו.
    כמו כן למרות שאני ממש לא אוהב לשים קולר אליזבטני, אני ממליץ לשים במקרים כאלו - ע"מ שהכלב לא יגרד ויפתח את הפצע מחדש.

    ד"ר טל מאייר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דימום חזק מהחלק העליון של האוזן - תגובה

    ד''ר תמר נרקיס
    14/11/2010

    שלום מיטל,

    אמנם האוזן הוא איבר רגיש שעשוי לדמם מאד. עם זאת, לרוב אם מדובר בפצע מאד קטן, מערכת קרישת הדם של הגוף אמורה להיות מסוגלת להתמודד עם דימומים שכאלה על ידי יצירת קרישי דם שעוצרים את הדימום.
    לכן, יתכן שקיימת פגיעה במערכת קרישת הדם של סקאי ולכן הדימום לא נעצר (שוב, יתכן שמערכת הקרישה תקינה ושהדימום לא עצר כי סקאי ניערה כל הזמן את האוזן ולא התאפשר יצירת קריש דם). בעיות בקרישת הדם יכולות להיגרם למשל מקדחת הקרציות הנפוצה בארצנו, מבעיות בכבד, מהרעלה של רעל עכברים ועוד.

    לכן, גם אם הדימום הפסיק, אני מאד ממליצה לך לחזור לוטרינר ולבצע בדיקת דם שתבדוק את כמות טסיות הדם ופקטורי הקרישה בדם הכלבה.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גורה שמקיאה כל יום
    מרינה
    13/11/2010

    שלום, יש לי גורה בת ארבעה חודשים ולפני שבוע וחצי אחרי שקיבלה את חיסון הכלבת התחילה להקיא, מאז היא מקיאה כל יום, אני לא יודעת אם זה קשור לחיסון יכול להיות שהיא פשוט אוכלת את האוכל מהר מדי ומשתוללת אחרי זה (האוכל שהיא מקיאה שלם ולא לעוס).את חיסון הכלבת היא קיבלה בין חיסון משושה השני והשלישי.
    אשמח לתשובה, תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גורה שמקיאה כל יום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גורה שמקיאה כל יום - תגובה

    ד''ר עדי בן ישר
    13/11/2010

    סביר להניח כי המצב אותו את מתארת אינו קשור לחיסון הכלבת. כל חיסון יכול לגרום לתופעות לואי. יש תופעות לוואי אלרגיות הקורות מיידית ,כמו שוק אנפילקטי ,ויש תופעות מאוחרות יותר ,כמו חום ,כאבי שרירים ופרקים ,חולשה ,וחוסר תיאבון. תופעות אלו הן ברות חלוף לאחר כ 24 שעות לרוב ללא טיפול.
    ניתן לנסות להאכיל את כלבתך במנות קטנות של מזון ולראות האם מקיאה אחרי זה או שזוהי הבעיה. במידה ועדיין מקיאה, יש לגשת לווטרינר על מנת שיבצע בדיקה גופנית מלאה, ובמידת הצורך גם בדיקות דם וצילומי רנטגן

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שקים אנאליים
    נטלי
    12/11/2010

    שלום רב,
    יש לי כלבת פאג בת 8 חודשים. לפני 4 חודשים הבחנתי בריח נוראי שנודף מאזור פי הטבעת שלה. הלכתי לוטרינר והוא רוקן לה את השקים האנאליים. לאחר שבועיים היא הדיפה שוב את הריח הזה ורוקנו לה שוב. לאחר חודש שוב היא הפרישה ושוב רוקנו לה. מאז עבר חודש והשבוע היא הפרישה כמעט כל יום, היום היא הפרישה 4 פעמים במהלך היום. שמתי לב שהיא מפרישה רק בזמן מנוחה. היא מפרישה כל פעם טיפה, כאילו אין לה שליטה על זה...היא מסריחה לנו נורא את הסביבה ואת הרהיטים.
    ונראה לי שהיא סובלת מזה, אני רואה שהיא מנסה לרדוף אחרי הזנב שלה אבל נראה לי שהיא פשוט מנסה לנשוך את פי הטבעת.
    מה ניתן לעשות? ריקון של הבלוטות לא עוזר כלל, להפך, נראה כאילו זה מעודד יציאה מוגברת של ההפרשה.
    דיברו איתנו על שטיפת השקים עם אנטיביוטיקה. הובטח לנו חצי שנה שקט מזה אם נשטוף לה.
    אשמח לעצה במהירות, קשה לנו נורא עם הריח...

    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שקים אנאליים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שקים אנאליים - תגובה

    ד''ר עדי בן ישר
    13/11/2010

    השקים האנאליים הינם שני כיסים קטנים הממוקמים בשני צידי האנוס (פי הטבעת) בחלקו הפנימי. השקים מכילים בלוטות חֶלֶב ייחודיות אשר ממוקמות בקירות השקים, והן מפרישות חומר שהינו בעל ריח רע. במצב נורמאלי, כל שק מתנקז ע"י צינורית דקה הנפתחת לחלק הפנימי של האנוס. החומר המופרש מתאים אלו הינו בעצם סמן טריטוריאלי, ובמצב תקין החומר נסחט החוצה לצואה ע"י כיווצי שרירים מקומיים בעת העברת הצואה.
    מחלות שקים אנאליים מאד נפוצות בכלבים. לעתים קרובות השק "נסתם", בדרך כלל בעקבות דלקת של הצינורית המחברת בין השקים עצמם לבין פנים האנוס. החומר המופרש, שכעת כלוא בתוך השק, גורם להתנפחות ולהתרחבות של השק. מצב זה הינו כואב מאד, במיוחד בעת העברת הצואה. בנוסף, החומר הכלוא בתוך השק הינו מצע אידיאלי לגדילת חיידקים וכך במצבים מתקדמים מתפתחים אבצסים (מורסות,כיסי מוגלה) במקום. מחלות בשקים אנאליים שלא מטופלות יכולות בקלות להתפשט ולגרום נזק נרחב לאנוס ולרקטום.
    ניתן לטפל באנטיביוטיקה לפה (סיסטמית) ואף טיפול תקופתי של מספר ימים בו מוחדרת אנטיביוטיקה לתוך השק הנגוע (מקומית). ניתן גם לערבב את מזונה עם אורז על מנת שימצק את הצואה שלה וכך יגרום לסחיטת השקים האנאליים בעת מעבר הצואה. יתכן וטיפול זה יתן פיתרון במקרה אותו אתה מתאר. במקרים חמורים יתכן והכלבה תזדקק לניתוח בו יוסרו השקים האנאליים.
    ישנם הכלבים להם חסימות/אבצסים חוזרים. כלבים בעלי עודף משקל נוטים יותר לפתח בעיות כרוניות של השקים האנאליים מכיוון שהשקים שלהם אינם מתרוקנים היטב בעת העברת צואה. כל חסימה יכולה לגרום להצטלקות או היצרות נוספת של הצינורית המנקזת, מה שיוביל לחזרתיות אפילו תכופה יותר. במידה ומצב זה חוזר לעתים קרובות, הסרה כירורגית של השקים מומלצת.
    יש לבדוק גם אפשרויות נוספות בהם לא מדובר בחסימה של הצינורית המנקזת את הבלוטות אלא בבעיות חרדה (כלבים חרדתיים, הנמצאים במצב בו הם מפוחדים, יכולים לשחרר את תוכן השק האנאלי של עצמם אל הסביבה בה הם נמצאים)או בבעיות אי שליטה על האנוס או על הצינורית המנקזת, כך שכמויות קטנות של נוזל ידלוף מהם, בעיקר בעת מנוחה, וישאיר ריח לא נעים ברחבי הבית.
    במידה ולכלבך יש את אחת מהבעיות הללו, תוכל לבחור בהסרה אלקטיבית של השקים האנאליים.

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ארנב ננסי דומע בעין שמאל
    יגאל
    12/11/2010

    מדוע? חוץ מזה מתנהג רגיל. זה קרה פעם ראשונה רק היום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ארנב ננסי דומע בעין שמאל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ארנב ננסי דומע בעין שמאל - תגובה

    ד''ר עדי בן ישר
    13/11/2010

    דימוע יתר בעין יכול לנבוע מגוף זר בעין, בעיה אנטומית, כיב (כגון שריטה של הקרנית), דלקת זיהומית ועוד ועוד. אני ממליצה לך לגשת עם הארנב לווטרינר שהתמחה בחיות אקזוטיות על מנת שיוכל לתת לארנבך את הטיפול המיטבי

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכלאה בין זאב לכלב
    שני
    12/11/2010

    היי,
    ראיתי לפני כמה זמן בתכנית בנשיונל ג'אורגרפיק הכלאה בין זאב לכלב. ממש נדהמתי.
    האם התופעה של הכלאה בין כלב לזאב קיימת בארץ?עוד לא יצא לי לראות דבר כזה פה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הכלאה בין זאב לכלב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכלאה בין זאב לכלב - תגובה

    ד''ר עדי בן ישר
    13/11/2010

    אינני בטוחה כי הכלאה זו היא חוקית, אך נתקלתי בה בארץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גורה בת חודשיים וחצי נושכת כל הזמן
    דוד
    12/11/2010

    שלום..

    יש לי גורה שקיבלתי אותה לפני 4 ימים.. רועה גרמני מעורבת.

    יש לה צעצועים, יש לה אוכל מים הכל.. אבל כל פעם שנאי שוכב נגיד בספה בסלון היא באה ומנסה לנשוך לי תיד... גם כשאני מלטף אותה זה ככה נושכת חזק וזה מתחיל לכאוב ומשאיר סימנים על היד ...

    ניסיתי הכל כבר.. אני אומר לה "לא" בכל תוקפני לא בצעקה והיא נובכת וממשיכה לנשוך עוד יותר.. ניסיתי להכניע אותה והיא מתעצבנת עוד יותר.. ניסיתי לסגור לה את הפה , מכה על האף עוד יותר מתעצבנת... אני כבר לא מבין מה לעשות... אני מפחד שכשהיא תגדל זה יהיה דומה והיא תתחיל ככה לנשוך כי היא תהיה גדולה מאוד...

    האם זה יפסיק מתי שהוא ? היא תתמתן יותר בנוגע לנשיכות ?
    אני ידוע שהשיניים מגרדות לה .. היא בת חודשיים וחצי אבל האם בגיל שנה לדוגמא היא כבר לא תנשוך כמו עכשיו? ותהיה רגועה יותר ויהיה אפשר ללטף אותה?
    ושאלה נוספת היא איך לגרום לה להשאר לבד בבית? בנתיים הצלחתי להרגיל אותה לזה שהיא יושנת בקומה למטה ואני למעלה והיא יושנת עד הבוקר.. בהתחלה בכתה קצת אבל עבר לה... אבל ביום זה בעיה היא יותר מפחדת...

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גורה בת חודשיים וחצי נושכת כל הזמן - תגובה

    ד''ר סמדר טל
    12/11/2010

    דוד שלום,
    ראשית ברכות על הגורה החדשה .
    גורים נוטים לנשוך לרוב, בגלל החלפת שיניים שעלולה להיות מלווה בכאב. לרוב הדבר אינו מעיד על אגרסיביות או תוקפנות. בכל מקרה, לא מומלץ להכות אותה בפנים או לכעוס, כמו שכבר ראית הנ"ל לא משיגים את התוצאה הרצויה. ניתן בשלב ראשון, כאשר מנסה לנשוך את הידים, להגיש לה בבובה או משחק אחר המיועד לגורים כתחליף, ובכך להמנע מהנשיכות. העובדה שהיא נושכת כגורה אינה אומרת שתהיה כלבה נשכנית כבוגרת.
    הפחד שלה מהסביבה החדשה הוא טבעי והגיוני, ואמור להשתפר עם הזמן, יעזור אם תכין עבורה פינת מרבץ נעימה שתשרה הרגשת שייכות ובטחון.
    בכל מקרה ממליצה לך להתייעץ עם מאלף על חינוך כלבתך בכדי שהשתלבותה במשפחה תהיה נעימה לכולכם.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לוטרינרית

    דוד
    12/11/2010

    אין איזה שיטת אילוף כדי שלא תנשך??? כי זה ממש מתחיל לכאוב כבר.. מתי השיניים מפסיקות לכאוב לה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלבה עצובה
    אודי
    11/11/2010

    שלום לכולם,
    יש לי כלבה קטנה מסוג פינצ'ר מעורב, הכלבה ניכנסה לדיכאונות עמוקים (היא בוכה כל הזמן ומחפשת ליהיות לידי) העצב התחיל מאז שאישתי ניכנסה להריון והחמיר שלשום כשהיא ילדה בשעה טובה. האם יש לזה קשר? והאם יש משהו שאני יכול לעשות בכדי לעזור לה. יש לציין שזוהי כלבה שהייתה יושנת איתי במיטה אך כשהבטן של אישתי תפחה העברתי אותה לסלון למיטה משלה. תודה לכל העוזרים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כלבה עצובה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלבה עצובה - תגובה

    ד''ר עדי בן ישר
    12/11/2010

    נראה שמדובר בכלבה שהיתה קשורה אליך מאד וכרגע מבכה את שינוי הסטטוס שלה במשפחה החדשה. נסה להקדיש לה זמן איכות כאשר שניכם לבד. צא איתה לטיולים בהם תוציא הרבה מרץ ותחזור עייפה הביתה, קנה לה חטיפים שאותם תאכל כאשר היא שוכבת במיטתה החדשה בסלון.
    אני ממליצה בחום לפנות למאלף מקצועי או לווטרינר שהתמחה בהתנהגות בעלי חיים כדי שיוכל לתת לך כלים להתמודד עם בעיה זו וכך להפוך את כלבתך שוב למאושרת.

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלבה חוזרת לעשות צרכים בבית
    שירן
    11/11/2010

    שלום רב, הכלבה שלי בת שנה וחצי מעורבת קטנה. עד עכשיו היא הייתה מחונכת וכמובן עושה את הצרכים רק בחוץ. בתקופה האחרונה, לאחר שקיבלה טיפול חזק נגד פטרייה שהיתה לה, החלה לעשות פיפי במהלך הלילה וגם לעיתים במשך היום כאשר אנו נמצאים בבית. בתחילה חשבנו שזו תופעת לוואי של התרופה שמשתנת. אך כבר כמה ימים שהסתיים הטיפול, ועדיין, בלילה היא עושה פיפי בבית וביומיים האחרונים החלה לעשות גם קקי. חשוב לי לציין כי במשך שעות היום אנחנו לא נמצאים בבית ויכול להיות 8-10 שעות שהיא נשארת לבד בבית והיא מתאפקת ולא עושה. הדבר קורה רק כשאנחנו נמצאים בבית ויכול לקרות גם 3 או 4 שעות אחרי שיצאה החוצה בפעם האחרונה. אנחנו לא יודעים אם זו בעיה בריאותית או התנהגותית. מה זה יכול להיות פתאום??
    אודה לעזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלבה חוזרת לעשות צרכים בבית - תגובה

    ד''ר עדי בן ישר
    12/11/2010

    ראשית, עליכם לשלול בעיה רפואית. גשו איתה לווטרינר שיבצע בדיקה כללית, בדיקת שתן, בדיקת צואה, בדיקת דם במידת הצורך, ויוכל לעזור לה במידה ומדובר בבעיה רפואית (דלקת שתן, תולעי מעיים, פרזיטים בצואה ועוד). באם הכלבה בריאה לחלוטין, הייתי ממליצה לכם לפנות למאלף מקצועי שיוכל לתת לכם הדרכה נכונה לטיפול במצב

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קשור לכלבת..

    קרין
    14/11/2010

    1)אם אני נגעתי בכלב שלי הפקינזז ואם יש לו כלבת אני יכולה לההידבק בלי שהוא נשך אותי או משהו...?
    2) הכלב הפקינז שלי עדין לא רואים עליו סימנים של כלבת והוא לא משתגע ומשתולל או כואב לו משהו אז יכול להיות עדין שיש לו כלבת וכבר עבר 4 ימים מאז שהכלב תקף אותו...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תקיפה
    קרין
    10/11/2010

    הכלב שלי הוא מסוג פקינז הוא נתקף ע"י זאב והיינו יכולים לשחרר אותו אבל הוא מבוהל והוא צולע הוא יכול ללכת אבל הוא צולע מאוד והוא לא מצליח לשכב על הרגל..מה עושים ומה אפשר לעשות..?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תקיפה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תקיפה - תגובה

    ד''ר עדי בן ישר
    12/11/2010

    האם מדובר בזאב בטבע או בכלב זאב? אם בכלב, האם מחוסן לכלבת? בדקו קודם את נושא הכלבת והסגירו את החיה הנושכת באם אינה מחוסנת על מנת למנוע את התפשטות הכלבת.
    בנוגע לצליעת כלבכם, עליכם לגשת לוטרינר בהקדם על מנת שיבצע בדיקה כללית לכלב על מנת לשלול פגיעות נוספות, בדיקה אורטופדית שתמקם את הפגיעה, צילומי רנטגן במידת הצורך. כך יוכל הווטרינר לתת לכם מידע מלא על אפשרויות הטיפול בכלבכם. רצוי לעשות זאת במהירות כדי שבמידה ומדובר בשבר, איזור השבר לא יתאחה בצורה שגויה ויסבך את ההחלמה.

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלבת-דחוף!!

    קרין
    12/11/2010

    שאלנו את הבעלים של הכלב עם הוא מחוסן והוא אמר לנו שיש לו את כל החיסונים הבעיה שאני מפחדת ואין לאן ללכת ביום שישי ושהתקשרנו לוטרינר הוא אמר שהכל בסדר וגם הכלב הולך ואין לו שום דבר כבר..
    ואני לא יודעת אם הכלבת עוברת רק מתי שהכלב השני נושך ויורד דם או שגם ברוק..
    כי לא ירד לכלב שלי שננשך דם או משהו רק כאבים..?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלבת-דחוף!! - תגובה

    ד''ר עדי בן ישר
    13/11/2010

    מחלת הכלבת מועברת בעיקר בנשיכות כאשר רוק של בע"ח נגוע בא במגע עם רקמת גוף פגועה, אך במקרים נדירים יותר יכולה לעבור מרוק לאיברים פתוחים כגון עין, אף, פה.
    אני ממליצה לך ללכת לוטרינר בהקדם על מנת שיעשה בדיקה כללית לכלבך וירשום לו משהו נגד כאבים במידת הצורך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גוף חלש
    קרוליין
    10/11/2010

    יש לי חתולה בת 10 חודשים בערך. והיא קפצה מהספה שהיא בערך 2 מטר.
    ומאז ניהיו לה בעיות.
    היא הפסיקה ללכת בערך חודשיים.
    אחר כך היא התחילה ללכת אבל לא כמו קודם היא התחילה ליצלוע.
    היא הפסיקה ליגדול והרגליים האחוריות ניהיו יותר ערוכות מהקידמיות.
    וגם שמתי לב שהיא יותר נאנחת על הרגל הקידמית כשה היא הולכת.
    ועכשיו היא רק ירדה מארגז החול שלה,ושוב הפסיקה ללכת והיא רועדת כשה היא מנסה ללכת.
    וניראה לנו שיש לה בעיה או בעמוד השידרה או ברגליים.
    האים זאת מחלה?
    ואיך אפשר לעזור לה?
    אנחנו גרים באשקלון ואנחנו רוצים לדעת אים יש באשקלון וטרינר במחירים סבירים?
    אים תוכלו לענות בהקדם האפשרי אני ישמח מאוד!!
    תודה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גוף חלש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גוף חלש - תגובה

    ד''ר עדי בן ישר
    12/11/2010

    לפי תיאורך נשמע כי בעקבות הנפילה התרחשה פגיעה קשה שיכולה להיות ברגליים עצמן, בעמוד השדרה, באגן, ועוד. ניתן להביאה בהקדם לוטרינר אשר יבצע מספר צילומי רנטגן ויקבע את מיקום הפגיעה וכיצד ניתן לשפר את מצבה.
    אינני מכירה את הווטרינרים באשקלון, אך ניתן לפנות לוטרינר של עמותה כגון צער בעלי חיים שיתכן שמחיריו זולים יותר

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החתול שלי שותה הרבה מים
    סוזי
    09/11/2010

    יש לי חתול רחוב שנמצא אצלי כבר 11 שנה והיה לו בעבר דלקת בשתן עם דימום,ובזמן האחרון הוא שותה המון מים וגם התחיל לשתות מהאסלה,האם יש מקום לדאגה כי חוץ מהסיפטומים האלה הוא מתנהג רגיל לגמרי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    החתול שלי שותה הרבה מים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החתול שלי שותה הרבה מים - תגובה

    ד''ר עדי בן ישר
    10/11/2010

    בדרך כלל שתיה מרובה מגיעה ביחד עם השתנה מרובה.
    שתיה והשתנה מרובה הם סימפטום שיכול להעיד על מחלות ומצבים רבים בחיות מחמד.
    שתיה והשתנה מרובה יכולה להיגרם בין השאר מדלקות בדרכי שתן, מחלת כיליה, מחלות הורמונליות שונות, בעיות כבד, בעיות במערכת העצבים ועוד מצבים רבים. אכן מומלץ לבצע בדיקות דם אצל הוטרינר כדי לגלות מהו המצב הקיים.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קליפות שחורות על העור של חתול
    אלה
    08/11/2010

    שלום,
    לחתול שלנו יש קליפות שחורות יבשות על העור שלו וזה מגרד לו ,ובתוך האוזניים יש גם קליפות שחורות ויבשות שנידבקו לאוזן עצמה, והוא לא מפסיק להיתעטש,
    ניסינו להוריד עם שמן זית,
    מה אתם אתם ממליצים?
    תודה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קליפות שחורות על העור של חתול - תגובה

    ד''ר תמר נרקיס
    09/11/2010

    לא ברור מתאורך מה הכוונה ל"קליפות שחורות". יתכן שמדובר בגלדים של פצעים, או אולי במשהו אחר.
    חשוב לטפל בחתול באמפולות נגד פרעושים כל 3 שבועות כי יתכן שזו הסיבה לגירוד. בנוסף, יתכן שהוא סובל מטפילים בעור או באוזניים, ולכן חשוב לגשת לוטרינר שיבדוק אותו, יקח דגימות מהעור ויחליט כיצד לטפל.
    התעטשויות יכולות להופיע על רקע של זיהום ויראלי או חיידקי (או שילוב שלהם), גופים זרים ועוד. גשו לוטרינר שיקבע מהו הגורם להתעטשויות ויתן טיפול מתאים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיעול אצל כלבה
    איילת
    08/11/2010

    שלום רב,

    יש לי כלבה צ'יאוואה מעורבת עם פינצ'ר בת 14 שנים, היא סובלת מקריסת קנה ומברונכיטיס כרונית ומטופלת בחצי כדור פרדניזון ליום. בניסיון לעשות לה דיאטה (שכן היא היתה שמנה יותר) החלפתי לה את המזון ליוקונובה רסטריקטד.
    הדבר עזר לחודש ימים והיא רזתה והשיעול נרגע כמעט לחלוטין.
    לפני כשבוע השיעול חזר והוא הרבה יותר צורם וחזק מבעבר. השיעול קורה בעיקר שהיא מתרגשת אך גם לפעמים ללא כל סיבה.
    אני מיואשת ומודאגת ואני כבר לא יודעת מה ניתן לעשות? האם יכול להיות שמדובר בשעלת מכלאות ולאו דווקא שיעול שקשור לברונכיט ולקריסת קנה ואם כן כיצד ניתן לבחון זאת

    האם יש תרופות נוגדות שיעול שניתן לתת ?


    לתשובה אודה

    איילת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיעול אצל כלבה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיעול אצל כלבה - תגובה

    ד''ר תמר נרקיס
    09/11/2010

    יתכן שמדובר הפעם בשעלת מכלאות, אולם סביר יותר שמדובר בחזרתיות של השיעול על רקע קריסת הקנה וברונכיטיס כרונית. לצערי במחלות אלה ניתן בעיקר להקל על הכלב על ידי הטיפול שהזכרת- ירידה במשקל, סטרואידים וסירופים נגד שיעול. לפעמים מוסיפים גם טיפול אנטיביוטי.
    גשו לוטרינר שיבדוק את הכלבה ויחליט כיצד ניתן לעזור לשיעול.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציפורן שבורה ברגל הקדמית
    חנה
    08/11/2010

    לכלבה שלנו נשברה האצבע (הצדדית) בכף הרגל הקדמית, כך שהיא חצי שבורה אבל עדיין מחוברת לציפורן. היא כבר לא צולעת אבל היא לא מפסיקה ללקק את המקום.
    ניתן לעזור לה או שהציפורן תיפול בטבעיות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ציפורן שבורה ברגל הקדמית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציפורן שבורה - תגובה

    ד''ר תמר נרקיס
    09/11/2010

    גשו לוטרינר שיבדוק אם אפשר לגזור את הציפורן השבורה. לעיתים מתפתחת דלקת בבסיס הציפורן ויתכן שזו הסיבה לכך שהכלבה מלקקת את האזור. במקרים כאלה יש לפעמים צורך בטיפול אנטיביוטי.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום