פורום וטרינריה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חתולת רחוב המליטה
    שני
    28/03/2010

    יש לנו חתולה שלפני מספר חודשים התחילה להסתובב לנו בגינה לעיתים תכופות, התחלנו להאכיל אותה ולטפל בה מה שכמובן גרם לה להישאר ולהתנחל אצלנו בגינה.
    אחרי זמן מה שמנו לב שהיא בהריון ולפני 10 ימים בערך היא נעלמה ל- 3-4 ימים, היא חזרה כשרואים עליה שהיא כבר לא בהריון וכנראה המליטה, הבאנו לה אוכל והיא שוב נעלמה וככה בימים האחרונים היא באה לקצת זמן כל יום אוכלת ונעלמת.
    אנחנו מניחים (ומקווים) שהיא הולכת לטפל בגורים שלה שהיא המליטה (אנחנו לא יודעים איפה) בזמן שהיא לא אצלנו.

    השאלה שלי היא אם יש משהו שכדאי לעשות כדי לעזור בעניין הגורים או פשוט להניח לטבע לעשות את שלו עד שהם יהיו גדולים מספיק ואז אולי יעקבו אחריה אלינו ונוכל לטפל גם בהם או שמומלץ לא לעשות כלום ובמקרה זה, כמה זמן בערך לוקח לגורים עד שהם מתחילים ממש ללכת אחרי האמא?

    נ.ב.
    כנראה שבקרוב נעקר את החתולה כדי למנוע ממנה להיכנס שוב להריון מחתולים משוטטים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חתולת רחוב המליטה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלטה וגורים חדשים

    ד''ר עדי בן ישר
    02/04/2010

    ראשית כל, כל הכבוד על הדאגה והטיפול בחתולה.
    אין דבר טוב יותר וטבעי יותר מאם המטפלת בילדיה. האם יכולה לתת לגוריה חלב עם המרכיבים הנכונים ביותר עבורם, חלק מנוגדני האם עוברים לצאצאיה בחלב, חום, חינוך ועוד. לכן, עדיף במקרה בו האמא מטפלת בגורים באופן מלא, לא להתערב. כמובן וניתן לספק להם מקום חם ונינוח, רק במידה והאם נותנת להתקרב. עדיף שלא לעקוב אחרי האם או לכפות עליה עזרה שכן יתכן ודבר זה ישרה עליה חרדה (סטרס) היכולה לגרום לתקיפתכם או להפסקת טיפול בגורים.
    ניתן לעזור לאם ע"י האכלתה במזון עשיר בסידן, כגון מזון גורים, שכן היא מאבדת הרבה סידן בחלב.
    שמחתי לשמוע כי תעקרו את החתולה לאחר שתתנתק מהגורים. זוהי פעולה חשובה מאד ותעזור למנוע שוטטות של חתולי רחוב ומיתה שלהם במצבים שונים.

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיפי בבית בגיל חצי שנה
    יעל
    28/03/2010

    שלום,
    הכלבה שלי היא גולדנית בת חצי שנה. אנחנו מגדלים אותה מגיל חודש וחצי והקפדנו על עשית הצרכים מחוץ לבית. כל פעם שתפסנו אותה הינו אומרים לה שזה אסור ומורידים אותה, ומהר מאד היא קלטה את הרעיון והיתה "מבקשת מאיתנו" כשהיתה צריכה.
    בחודש האחרון הבנו שאמנם היא לא עושה בבית אבל אנחנו מורידים אותה 5-6 פעמים ביום ולכן התחלנו ללמד אותה בהדרגה להתאפק. בהתחלה הכל הלך כשורה והיא למדה להתאפק ולרדת 3 פעמיים ביום עם מעידות קטנות פה ושם.
    לפני כשבוע עיקרנו אותה והניתוח עבר בהצלחה, אבל מאז היא עושה לנו פיפי לפחות 3 פעמים ביום בבית למרות שאנחנו מוציאים אותה! היא בריגרסיה ענקית...
    האם ייתכן שזו בעיה פיזיולוגית? אנחנו מאד כועסים עליה ומבהירים לה שזה חמור והיא לא נהנת שאנחנו מתעלמים ממנה לכמה שעות אחרי בכוונה, ולפי דעתי מכל החינוך שלנו עד עכשיו היא מודעת לחלוטין שזה אסור לעשות בבית, ובכל זאת היא ממשיכה!
    מה כדאי לעשות? האם זה נורמלי? האם זה קשור לעיקור או כלל לא? האם להגביל לה את כמות המים ביום?
    תודה,
    יעל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פיפי בבית בגיל חצי שנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מדוע לא עונים לי?

    יעל
    31/03/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חינוך לצרכים

    ד''ר עדי בן ישר
    02/04/2010

    לפי פנייתכם, אני מבינה שכבר הצלחתם לחנך את כלבתם לעשיית צרכים מחוץ לבית פעם אחת. יתכן והעיקור גרם לה לרגרסיה מבחינה התנהגותית שכן ביום של העיקור עוד היתה חלשה ולא יצאה להתפנות, ביום שלמחרת אולי עוד היתה מעט מבולבלת, ולאחר מכן שוב השתרשה ההתנהגות השגויה. לכן, עליכם לחזור על החינוך באותה הדרך כבראשונה, ללא עונשים מיותרים או תסכולים על הרגרסיה, עם סבלנות מלאה.
    אין להגביל לה את כמות המים! בע"ח שותים כאשר גופם משדר להם על צמא, כלומר תחילת התייבשות של תאי הגוף (למעט מקרים קיצוניים של שתיה פסיכוגנית, מה שאין המקרה כאן).
    במידה והחינוך מחדש אינו עוזר, יש לגשת אל הווטרינר ולבדוק את הסיבה להתדרדרות

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חתול מקיא
    איריס
    28/03/2010

    שלום.

    בימים האחרונים החתול שלי מקיא את האוכל שלו. הוא בן 9 חודשים ואוכל אוכל יבש. אחרי מספר דקות הוא מקיא את האוכל כשהוא עוד שלם. נראה כאילו הוא לא לועס אותו בכלל.
    הוא אוכל מספר פעמים במהלך היום אך אינו מקיא אחרי כל פעם שאוכל.
    מה יכולה להיות הסיבה לכך? והאם יש צורך לקחת אותו לבדיקה אצל הוטרינר?

    תודה
    איריס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חתול מקיא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הקאות

    ד''ר עדי בן ישר
    02/04/2010

    הקאות יכולות לנבוע מגורמים רבים ואינן תקינות במידה והדבר חוזר על עצמו כפי שתיארת. סיבות אפשריות להקאות או פליטות (ללא עיכול המזון) הן דלקת באיזורים שונים במערכת העיכול, גוף זר החוסם את הוושט, מצב מטבולי שאינו תקין, ועוד סיבות רבות.
    יש לקחת את החתול לווטרינר אשר יערוך בדיקות כגון בדיקה פיזיקאלית מלאה, צילומי רנטגן, בדיקות דם, עד לקבלת אבחון הסיבה וטיפול בה

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעייה באגן
    עומרי
    28/03/2010

    לכלבה שלי, רועה גרמנייה בת 6, יש בעייה בסחוס באגן מאז שהיא קיבלנו אותה, בגיל שנתיים. לאחרונה, חלה החמרה חמורה במצבה, עד למצב שהיא בקושי מצליחה לדרוך על הרגל האחורית הימנית שלה.

    היינו אצל וטרינרית שאמרה שהתפתחה לה דלקת ונתנה לה כדור אנטי-דלקתי לקחת לשבועיים, ומגה גלופלקס בשביל להאט את הדרדרות הסחוס באגן.

    חל שיפור קל במצבה אבל היא עדיין מתקשה ללכת.

    ברצוני לדעת,
    איזה עוד טיפולים אפשר לעשות?
    האם יש וטרינר אורטופד שאפשר להתייעץ איתו (עדיפות לאזור השרון)?
    איך ניתן לגרום לה לנוח (היא רצה בגינה)?

    בברכה, עומרי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעייה באגן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות אגן

    ד''ר עדי בן ישר
    02/04/2010

    טיפול תרופתי בנוגדי דלקת, משככי כאבים ומגיני סחוס אכן מתאים לכלבתך ואמור לסייע לה. לעתים הדבר לוקח מעט זמן. במידה ואינך רואה שיפור או אינך מרוצה מספיק מהשיפור, קיימות אופציות ניתוחיות כגון החלפת ראש פמור. אופציות אלו יקרות ודורשות סבלנות וסיעוד לתקופה קצרה לאחר הניתוח.
    עליך להתייעץ עם אורטופד/כירורג בנוגע לאפשרויות השונות הקיימות. אתה יכול לפנות אל הווטרינר המטפל שלך על מנת שימליץ לך על הכירורג איתו הוא עובד, או לפנות לבית החולים הווטרינרי בבית דגן שם יש מחלקת כירורגיה העוסקת בבעיות מסוג זה

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלוטה נפוחה אצל חתול
    גל
    27/03/2010

    שלום,
    אצל החתול שלי (בן שנתיים) הופיעה בלוטה נפוחה וקשה ודי גדולה- בקוטר כשני ס"מ, מתחת ללסת, בצד אחד.
    לא נראה שכואב לו והוא מתנהג ואוכל כרגיל, אבל זה מאוד מדאיג.
    כמובן שאגש איתו לוטרינר בהקדם האפשרי, מה יכול לגרום לזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בלוטה נפוחה אצל חתול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בליטה מתחת ללסת

    ד''ר סמדר טל
    28/03/2010

    נפיחות מתחת ללסת יכולה להיות מספר דברים- יתכן שמדובר בנפיחות של בלוטת לימפה באזור כתוצאה מתהליך דלקתי. יתכן שמדובר באבצס (שק מוגלה) כתוצאה מפציעה כלשהי. יכול להיות שמדובר בנפיחות של העור, של השריר או אפילו של עצם באזור זה.
    גם אם החתול מרגיש טוב מומלץ לפנות בהקדם לוטרינר שיאבחן במה מדובר ומהי הדרך הטובה ביותר לטיפול.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמה שאלות על קרציות
    עדי
    27/03/2010

    יש לי כלב ששוקל 8.5 קילו שמצאתי עליו קרציות
    כרגע מטופל בקילטיקס - רק 2 נפלו ויש עליו עוד הרבה
    חשבתי אולי לנסות להחליף לקולר מסוג אחר ( סקליבור או פרוונטיק)
    רציתי לשאול אם אפשר להשתמש עם הקולרים סקליבור או פרונטיק יחד עם אמפולות של פרונטלין
    והם פשוט להוריד את הקילטיקס ולשים את הקולר החדש או שצריך איזה שהיא הפסקה בין הקולרים ( ואם כן אז איזה?)

    איזה קולר אתם ממליצות נגד קרציות מהשנים שהזכרתי
    אם זה חשוב אני גרה באזור מודיעין

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כמה שאלות על קרציות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קולר נגד קרציות

    ד''ר סמדר טל
    28/03/2010

    שלום עדי,

    כל הקולרים שהזכרת טובים ויעילים נגד קרציות. קולר נגד קרציות יעיל לרוב 5-6 חודשים, זאת בתנאי שלא הרטבת אותו כי מים מפחיתים את יעילותו.
    אם לכלב יש קרציות גם עם הקולר אפשר לנסות להחליף קולר. אין צורך לחכות בין החלפת הקולרים וניתן בהחלט לשלב טיפול בקולר ובטיפות spot on.
    אם הכלב עדיין סובל מקרציות צריך להדביר את הסביבה בחומרי הדברה כנגד קרציות.

    לטיפול מונע כנגד קרציות יש חשיבות עצומה שכן הם יכולים להעביר מחלות שונות הנפוצות בארצנו כמו קדחת קרציות שעשויה להיות מסכנת חיים.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חתול ששינה התנהגות לאחר תספורת
    ענת
    27/03/2010

    יש לנו חתולה פרסית ארוכת שיער.משום שלא היתה מרשה לנו לסרק אותה,נוצרו לה קשרים שהכאיבו לה.נאלצנו לספר אותה אצל איש מקצוע שקיצץ את שיערה כמעט לחלוטין.מאז היא לא מרשה לנו ללטף אותה,נראית עצובה ומרבה להתחבא.אנו מאוד מודאגים.מה לעשות?האם זה יחלוף כשיגדל שוב השיער?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חתולה אחרי תספורת

    ד''ר סמדר טל
    28/03/2010

    לעיתים חתולים וכלבים נוטים להסתתר ולהתחבא לאחר תספורת. לרוב המצב משתפר תוך מספר ימים. בימים הראשונים מומלץ לשים להם מזון ומים במקום בו הם נמצאים ולהניח להם. לאחר מספר ימים אפשר להתחיל לנסות ללטף ו"להתחבר" אליהם מחדש.

    בהמלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלבה עושה "תיקים"
    עודד
    27/03/2010

    שלום, נא עזרתכם:

    יש לי ויזלה (די מפונקת) בת 6

    התחילו "תיקים" היום. כל 5 שניות היא קופצת. לא רגועה בעליל,
    רועדת כעלה נידף.

    אין לה לא ריור יתר, לא קצף. זה לא נראה כמו הרעלה, כי כשהוצאתי אותה לסיבוב,
    זה קצת נרגע.
    מצד שני אני לא חושב שזה התנהגותי, כי היא נוחה מאוד ורגועה באופי, באופן כללי.

    יש מצב שאכלה משהו, אבל בינתיים לא הקיאה ולא שלשלה.
    רק רעידות, אי שקט ווקפיצות כל 5 -10 שניות שמגיעות מכיוון הבטן.

    למישהו יש רעיון?
    דוקטור, יש לך המלצה לכדור פרוביוטי שאולי אוכל לתת לה?
    אולי זה ירגיע לה את העניינים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כלבה עושה "תיקים"

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • "תיקים"

    ד''ר תמר נרקיס
    27/03/2010

    שלום עודד,

    הסימנים שאתה מתאר, של חוסר מנוחה ו"תיקים" עשויים להעיד על מצבים שונים, ויכולים להיות מדאיגים.
    אם היא עדיין מתנהגת ככה אני מציעה לך לפנות לוטרינר שיבצע בדיקה כללית ובדיקה נוירולוגית בהקדם.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זקוקה לעזרה בדחיפות!!
    שירן
    26/03/2010

    שלום,

    בחצר שלי יש חתולת רחוב שממליטה כל כמה חודשים. לפני כיומיים היא המליטה 3 גורים.
    היום ירד גשם כל היום והחתולים לא הפסיקו לילל.
    לבסוף היא כנראה וויתרה על שניים מהם ולקחה אחד לצידו השני של החצר כדי לחמם אותו ולדאוג לו.
    כאב לי הלב על השניים הנותרים אז הכנסתי אותם אל ביתי.
    החתולה זעמה מאוד, לקחה אותם אחד אחד מתוך הבית וחזרה לנקום בי.
    היא נכנסה לבדה, הסתובבה במעגלים ולא הפסיקה לנהום והיתה מוכנה לזנק.
    בדרך כלל היא ממש פוחדת ממני והיה לי ממש קשה לסלק אותה אחרי שניות ארוכות בהן היא ניסתה למצוא הזדמנות לפגוע בי.
    לאחר מכן היא ייללה בחוץ וכרגע היא עדיין מטפלה בגורים.
    אני ממש מפחדת ממנה, אני יודעת שחתולים זוכרים היטב ואני בטוחה שהיא עוד עלולה לנקום בי.
    ניסיתי להזמין את העירייה אך הם יגיעו רק ביום ראשון. בינתיים אני חוששת לצאת מהבית, היא מסתובבת הרבה על הגגות ואני חוששת שהיא תזנק עליי.
    בנוסף אם העירייה תגיע ותרחיק אותה מהשכונה, האם היא יכולה לחזור?

    בבקשה, כל תגובה תעזור!! מה לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זקוקה לעזרה בדחיפות!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חתולה לאחר המלטה

    ד''ר עדי בן ישר
    27/03/2010

    חתולה לאחר המלטה עשויה להיות תוקפנית כלפי חתולים אחרים שינסו להתקרב לשגר וכן כלפי בני אדם. לא שמעתי על מקרים בהם חתולות יוצאות למסע נקמה בחיות/בני אדם ש"פגעו" בשגר שלהם, ולכן אינך צריכה לפחד ואת יכולה לצאת מהבית. בכל אופן, עדיף שלא תתקרבי לחתולה עם הגורים כיוון שכנראה היא נמצאת בסטרס רב

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קולר קליטיקס לכלב במשקל 8.5 קילו
    עדי
    25/03/2010

    אשמח לשמוע איזה קולר כדאי לדעתכן לקנות לכלב ששוקל 8.5 קילו
    את הקולר עד 8 קילו
    או את זה של 8-20
    הכוונה לקולר קליטיקס
    תודה
    עדי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קולר קילטיקס

    ד''ר תמר נרקיס
    25/03/2010

    על פי הוראות החברה כדאי לקנות את הקולר לכלבים הגדולים, אולם יתכן מאד שגם הקולר ה"קטן" יעשה את העבודה על כלב במשקל 8.5 ק"ג.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה . ונגיד שהוא שוקל 8 קילו בדיוק

    עדי
    25/03/2010

    גם אז ההמלצה לקנות את הגדול יותר?
    ואם שוקל 7.5 אז זה בודאות הקטן - נכון?

    אני קצת מפחדת שה8-20 יהיה לו חזק מידי כי הוא ממש בגבול המשקל המותר
    זה אכן יכול לעשות איזה שהוא נזק ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלב בדיכאון
    נ
    24/03/2010

    שלום, יש לי פג זכר בן 9 חודשים. הבאתי אותו אליי שהוא היה בן 4 חודשיים. הוא היה המלך של הבית עד לפני כמה ימים שהבאתי פגה בת חודשיים. הוא עכשיו בדיכאון בקושי אוכל, לא בא שקוראים לו, בקושי משחק ובעיקר תוקף את הגורה. אולי זה בא מקטע של משחק והוא אגרסיבי כלפיה אבל בסופו של דבר זה מסתיים בנשיכה.. מה לעשות?? הוא ממש בדיכאון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כלב בדיכאון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלב בדכאון

    ד''ר תמר נרקיס
    25/03/2010

    הכנסת כלב נוסף הביתה יכולה להיות ארוע טראומטי עבור הכלב ה"ותיק". כלבים הם חיית להקה וקיימת חשיבות למעמדות בינהם. ברגע שנכנס כלב חדש הביתה הסד ההירארכי משתנה וסביר להניח שזה משפיע על כלבך.

    חשוב לנסות להרגיל את הכלבים אחד לשני. אפשר בהתחלה להפריד ביניהם אבל להחליף חדרים מידי פעם כדי שיוכלו להריח את הריחות אחד של השני. בהמשך יש להפגיש אותם בצורה מבוקרת ולתת להם לרחרח זה את זה. השאיפה היא שעם הזמן יהיו מעמדות ברורים בבית וכל כלב יהיה בטוח במקום שלו.

    מומלץ שלכל כלב יהיו קערת אוכל וקערת מים משלו.

    כמובן שחשוב להמשיך לתת תשומת לב גם לפאג ה"ותיק" בבית- לשחק איתו וללטף אותו ולתת לו חיזוקים חיוביים כאשר מרחרח את הגורה ולא תוקף אותה.

    שיהיה בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוות כתוצאה מאלרגיה לאנטיביוטיקה?
    הילה
    23/03/2010

    שלום,

    כלבתי היתה חולה במשך כמה ימים והקיאה אחרי שאכלה משהו ברחוב. לקחתי אותה לוטרינר ועשינו לה צילום שיצא נקי ופסל את האפשרות שיש עצם תקוע.
    הוטרינר נתן לה אנטיביוטיקה ונתן לי מרשם לתכשיר לביצוע חוקן.
    באותה העת הוא נתן לה גם חיסון נגד תולעת הפארק.
    כשעה אחרי הביקור אצל הרופא, כלבתי נפטרה תוך שהיתה לה בריחת שם או נוזל אחר.

    רציתי לדעת אם מדובר לדעתך בתגובה אלרגית לאנטיביוטיקה או אילו אפשרויות עוד הגיוניות?
    יכול להיות שמדובר ברעל והאנטיביוטיקה ניתנה מאוחר מידי? או אולי הרופא שגה כשנתן בו בזמן חיסון נגד תולעת הפארק?

    אודה לתשובתך,

    הילה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוות כתוצאה מאלרגיה לאנטיביוטיקה

    ד''ר תמר נרקיס
    23/03/2010

    שלום הילה,

    הצטערתי מאד לשמוע על מותה של כלבתך.
    מסיפורך קשה להבין מה היה הגורם למותה. מתן של טיפול לתולעת הפארק אינו בעייתי ואפשר ומומלץ לתת אותו, גם אם הכלב חולה.
    לא תארת מה היה אופי המחלה של הכלבה ומה היו הסימפטומים שלה, ולכן קשה להעריך מה גרם למותה.
    בכל מקרה אם הדבר מטריד אותך כדאי לך לשוחח עם הרופא המטפל ולשאול לדעתו.
    פעמים רבות האבל על מותה של חיית מחמד מעלה אצלנו שאלות ותסכולים. מניסיון שלי, שום תשובה ושום הסבר אינו מנחם ואינו עוזר לקבל את המוות.... את זה רק הזמן עושה...

    מצטערת שוב על האובדן.

    תמר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חתול מסורס שמסמן
    שני
    23/03/2010

    שלום

    יש לי חתול פרסי בן 5 ולאחרונה הוא החל "לסמן" לי בבית בכל מקום
    רציתי לדעת ממה התופעה והאם יש מה לעשות בנידון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חתול מסורס שמסמן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חתול "מסמן"

    ד''ר תמר נרקיס
    25/03/2010



    ישנן סיבות שונות ל"סימון" שתן בבית על ידי החתול.
    חסרה אינפורמציה נוספת לגבי החתול- האם הוא חי בבית בלבד או גם בחוץ? האם עד היום נתן צרכים בארגז? האם יש עוד חתולים או כלבים בבית?

    הסיבה להשתנה מחוץ לארגז בבית יכולה להיות מסיבות רפואיות או מסיבות התנהגותיות.

    הסיבות הרפואיות כוללות למשל דלקות בדרכי השתן אותן יש לשלול בבדיקת שתן אצל הוטרינר.

    הסיבות ההתנהגותיות שונות ומגוונות כמו נוכחות של חתול אחר בסביבה, שינויים בבית כמו תינוק חדש בבית, רהיטים חדשים וכו', מצבי חרדה או סטרס. פעמים רבות חתולים מתחילים להשתין מחוץ לארגז בעקבות שינוי כלשהו בארגז עצמו כמו למשל מיקומו, סוג המצע (החול) בתוכו, תדירות ניקוי הארגז ועוד.

    כדי לטפל בסימון שתן בבית צריך לנסות קודם כל להבין את מקור הבעיה.
    אם נשללה נוכחות של בעיה רפואית, יש לנסות למקם יותר מארגז אחד בבית, במקומות שקטים ו"פרטיים". יש חתולים שמעדיפים ארגז עם מכסה. חשוב לנקות את הארגז לפחות פעם ביום. אפשר לנסות סוגים שונים של חול, לפעמים יש לחתול העדפה לאחד מהם על פני האחרים.
    אם יש כמה חתולים בבית מומלץ שיהיו בבית מספר ארגזים כמספר החתולים ועוד אחד.

    אם הגורם לסימון הוא סטרס או חרדה יש לנסות לנטרל את הגורמים הללו.

    אם כל אלה לא עזרו, ניתן לפנות לטיפול התנהגותי אצל וטרינרים המתמחים בכך. קיימים גם פרומונים וחומרים מיוחדים שריסוסם בבית יכול למנוע מהחתול להשתין מחוץ לארגז.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צ'ינצ'ילה ודלקת
    אמיר ה
    21/03/2010

    שלום,
    הצ'ינצ'ילה שלי בן 8 שנים ובשבועיים האחרונים הבחנתי בהתקרחות סביב העין השמאלית שלו.
    לאחר מספר ימים ראיתי גם שהעין שלו לא פתוחה כשניה ולכן התייעצתי עם וטרינר שהמליץ לשים לו משחה אנטי-דלקתית לעין. מצבה של העין לא הוטב. להיפך, כרגע העין עצומה כולה ומדי פעם הוא מצליח לפתוח אותה בסבל. בימים האחרונים אף איבד תיאבון ונמנע מקירבה למשפחה (אולי בגלל שמורחים לו את המישחה).
    אודה לתשובתכם ולעזרתכם בטיפול המיטבי בצ'ינצ'ילה שלי.

    תודה מראש,
    אמיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צ'ינצ'ילה ודלקת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צ'ינצ'ילה

    ד''ר תמר נרקיס
    23/03/2010

    שלום אמיר,

    נשמע שהצ'ינצ'ילה זקוקה להמשך איבחון וטיפול על ידי וטרינר אם מצבה מחמיר, ובייחוד עקב חוסר התאבון.
    מומלץ מאד לפנות לוטרינר שמתמחה בחיות אקזוטיות ובעל ידע נרחב יותר לגבי צ'ינצ'ילות.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ד"ר עדי בן ישר וד"ר סמדר טל שלום ,
    ספיר אמר
    21/03/2010

    היה ברשותי כלב פקינז במשך 8 שנים.
    באחד מן הימים טיילתי איתו ברחוב וכלב של אחד השכנים שוחרר ע"י אחד הילדים ותקף את הכלב שלי. הנשיכה החזקה הובילה לפציעה קשה מאוד של כלבי, שפונה במיידית לוטרינריה, והוא נפטר ביום שאחריי.
    הבעלים של הכלב לא השתמש בשום אצמעי זהירות גם אחרי המקרה, ונהג שלא ע"פ החוקים.
    אנחנו נמצאים כרגע נגדו בהליך משפטי נגד הבעלים.
    חשוב לי מאוד לברר מה גזע הכלב אותו הוא מחזיק או הכלאה של איזה גזעים הוא, והאם הוא עומד בקריטריונים של כלב מסוכן.
    צירפתי תמונה ואשמח מאוד אם תוכלו לבחון את העניין ולהחזיר לי תשובה.
    תודה רבה מראש!


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תמונה נוספת

    ספיר אמר
    21/03/2010


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלב מסוכן

    ד''ר תמר נרקיס
    25/03/2010

    שלום ספיר,

    הצטערתי לשמוע על מות כלבך.
    על פי חוק כלבים מסוכנום, כלב מסוכן מוגדר:

    1. כלב שגילו מעל שלשה חדשים שנשך ונשיכתו גרמה לחבלה.
    2. כלב מזן מסוכן - גזע שהשר, באישור ועדת הכלכלה של הכנסת, קבע לגביו בתוספת שהוא גזע מסוכן.
    3. כלב שהוא הכלאה של זן מסוכן, וקיים דמיון בין דפוסי ההתנהגות והתכונות הפיזיות שלו לכלב מסוכן.
    בהכנת רשימת זני הכלבים שהוכרזו כמסוכנים בישראל, נלקחו בחשבון שתי תכונות עיקריות של הכלב: מידת התוקפנות שלו והנזק שהוא עלול לגרום. שמונה זני כלבים מוגדרים כ"כלב מסוכן" בחוק להסדרת הפיקוח על כלבים, והם:

    אמריקן סטאפורדשייר בול טרייר (אמסטאף) (American Staffordshire Terrier) (AmStaff)
    בול טרייר
    דוגה ארגנטינאי (dogo argentino)
    טוסה יפני (Tosa)
    סטאפורדשייר בול טרייר (סטאף אנגלי) (Staffordshire Bull Terrier) (Staffie)
    פיט בול טרייר
    פילה ברזילאי (fila brasileiro)
    רוטווילר

    קשה לדעת לפי התמונה מה גזע הכלב הנושך.

    אני ממליצה לך לפנות לשירותים הוטרינריים במקום מגוריך לאינפורמציה נוספת. בכל מקרה כלב צריך להיות קשור ברצועה במקומות ציבוריים ותחת השגחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום