פורום וטרינריה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כלבה מקיאה
    מרינה
    22/09/2009

    שלום רב,

    יש לי כלבה בגודל בינוני בת 9 חודשים. בזמן האחרון היא התחילה להקיא מדי פעם.

    אנחנו מאכילים אותה מזון יבש לפי המינון על הקופסא. לפני שבועיים היא התחילה מדי פעם להקיא בערב לפני האוכל עם קצף בלי האוכל כי הקיבה שלה ריקה כבר (אנחנו מאכילים אותה ערב ובוקר) קלטנו שבזמן האחרון הבאנו לה חתיכות תפוח, אז הפסקנו עם זה. בחג אמא החליטה לפנק אותה והביאה לה חתיחות הודו מכובס בלי שום תבלין ואורז שאני חושדת גם עשה לה לא טוב. כלבה מקיאה מדי פעם כמה שעות אחרי אוכל. הצואה שלה בסדר. היא מתנהגת בסדר אפילו רעבה מאוד. יש לה אנרגיות. היא גם לא מקיאה כל הזמן אלא מדי פעם.עוד כמה ימים אני אלך איתה לווטירינר פשוט חשבתי אולי יש לכם רעיונות. אולי נסתמה לה הקיבה וצריך לנסות איזשהיא דיאטה.

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כלבה מקיאה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הקאות

    ד''ר קרן פרץ
    23/09/2009

    הקאות יכולות לנבוע מהרבה מאוד גורמים, אכילה של מזון השונה מהרגיל, טפילי מעיים, מחלות מדבקות למיניהם, חסימות במערכת העיכול ועוד. במקרה של הקאות שנמשכות מספר ימים יש לקחת את הכלבה לבדיקה אצל הוטרינר בהקדם. לא מומלץ להמתין עם זה מאחר והסימנים עלולים להחמיר מאוד. נשמע שכעת היא מרגישה בסך הכל בסדר אך יש לקחת בחשבון שאם ההקאות ימשכו היא עלולה להתחיל להרגיש מאוד רע.הוטרניר בתחילה יקח מכם היסטוריה מלאה וישאל שאלות על מננת לנסות לברר איך הבעיה התחליה, בהמשך הוא יבצע בדיקה גופנית מלאה וינסה לראות האם ישנם סימנים נוספים המעידים על המחלה. יתכן והוא ימליץ לבצע צילום רנטגן על מנת לשלול חסימת מעיים.
    בהתאם לתוצאות הבדיקות הוא יוכל להמליץ לכם על טיפול.
    רק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לכלבה יש צואה לבנה
    tuly82
    21/09/2009

    שלום,

    שמתי לב כי ביומיים האחרונים לכלבה שלי יוצאת צואה בצבע לבן (כמו צואה שהתייבשה ונהיית לבנה אחרי מס' ימים)

    יש ממה לדאוג?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לכלבה יש צואה לבנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צואה לבנה

    ד''ר קרן פרץ
    23/09/2009

    בת כמה הכלבה? מה היא אוכלת? איך הכלבה מרגישה פרט לכך? אינני יודעת לומר לך ממה זה נובע ללא מידע נוסף, במידה וזה ממשיך או שישנן סימנים נוספים ניתן לקחת אותה לבדיקה אצל וטרינר.
    רק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלרגיה
    קרינה
    21/09/2009

    לכלבה שלי יש אלרגיה בתקופות מעבר, היא מתגרדת תמיד באותם מקומות עד כמעט לפציעה, בבית שחי, בבטן בגובה הרגליים האחוריות טבקפות הרגליים הקידמיות. מה אשפר לעשות כדי לעזור לה? אפשר לתת לה משהו?


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אלרגיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גירודים ופצעים

    ד''ר קרן פרץ
    23/09/2009

    ישנן מספר דברים שאפשר לעשות על מנת להקל על הגירודים ולטפל בפצעים אך לצורך המלצה על טיפול כזה או אחר יש צורך לבדוק את הכלבה, את חומרת הסימנים ואת אופי הגירוד.
    באופן כללי יש לטפל בטיפול מונע פרעשים, אני ממליצה על שימוש באמפולות אחת לחודש.
    רחיצות עם שמפו עדין, רפואי, יכול לעזור להקל על הגירודים.
    במקרה שלפצעים חמורים לעיתים יש צורך בטיפול אנטיביוטי. כמו כן ישנן כדורים אשר יכולים לעזור להוריד את תחושת הגירוד. במקרים מסוימים מומלץ גם על החלפה של המזון למזון רפואי.
    על מנת לדעת איזה טיפול בדיוק מתאים לכלבתך יש צורך לקחת אותה לבדיקה אצל וטרינר.
    כמו כן יש לנסות לבדוק מתי הגירודים האלו מופיעים על מנת לנסות למנוע חזרתיות.
    בהצלחה ורק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מי פה
    אלין
    21/09/2009

    שלום וחג שמח.
    קניתי לכלב שלי מי פה שאמורים לערבב אותם עם מי השתיה הרגילים שלו אבל כששמתי את מי הפה בתוך המים ראיתי שיש מעין קצף שנראה כמו סבון ויש לזה ריח ממש חזק של מי פה.
    אני פוחדת שאולי אסור לערבב אותם עם מי השתיה ושהטעו אותי בחנות ממנה קניתי את המוצר.
    אני יודעת שלא אמורים לבקש חוות דעת על מוצר מסויים אבל אני רק צריכה שתתני לי את האישור לכך שמותר לערבב אותם עם מי השתיה.
    למי הפה קוראים pet dental -tartar remover. של חברת four paws

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מי פה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מי פה

    ד''ר קרן פרץ
    23/09/2009

    שלום ענת, צר לי אך אינני מכירה את מוצר זה. אני ממליצה להפנות את השאלה למי שמכר לך את המוצר.
    רק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה
    אור
    20/09/2009

    היי
    יש לי כלבה קטנה מעורבת בת 10 תקופה שיש לה ריח נוראי בפה המליצו לי לנקות לה את השיניים עם אלכוהול 3% אך זה לא עזר בדקתי השבוע את השיניים וניראה שהן מתנדנדות הכוונה לקידמיות העליוניות.והיא בוכה כאשר נוגעת ולא לדבר על הריח.אבלללל השאלה שלי היא שהכלבה אצלי מגיל חודש וכרגע איני יכולה לקחת אותה לוטרינר כי אני אם חד הורית לילדה עם נכות ומשכורת 1 וממש אין לי את הכסף ללכת לוטרינר .והכלבה סובלת ואני איתה.והשאלה שלי בעצם האם יש מרפאות שמטפלות במקרים כאלו בחינם??? אני נואשת ולא יודעת מה לעשות אני אוהבת את הכלבה אך כרגע המצב קשה מאוד.אני גרה בהרצליה

    הרבה תודות ושנה טובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניקוי שיניים

    ד''ר קרן פרץ
    23/09/2009

    שלום אור, צר לי לשמוע על המצוקה שלכן. כיצד הכלבה מצליחה לאכול? האם כאבי השיניים לא מקשים על האכילה? לצערי במקרים רבים אין פיתרון אחר מלבד ניקוי שיניים ולעיתים אף עקירות. כפי שאני מניחה שאת יודעת המצברק יחמיר אם לא יטופל. את יכולה לנסות לפנות אולי לעמותות למיניהם ולראות אם אפשר לעזור לכן. כמו כן פיתרון של תשלום בתשלומים אולי גם כן אופציונלי.
    בהצלחה ורק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיית השמנה אצל החתולה
    עדי
    19/09/2009

    שלום רב,
    את החתולה שלי נונה אימצנו אלינו מהרחוב לפני כשנה.
    גילה הוערך אז ע"י הוטרינר כבת 10 חודשים, כלומר היום היא כבר בוגרת - לקראת גיל שנתיים.
    נונה היא חתולה נקייה מאוד והיתה כך גם שמצאנו אותה.
    הבעיה היא שבמשך השנה האחרונה היא מאוד מאוד השמינה, כנראה כתוצאה מזלילת יתר (תופעה של חתולים שגדלו ברחוב). כמו כן אנו גרים בדירה כך שאין לה הרבה גירויים ומשחקים כך שהיא לא מאוד פעילה.
    אני לא נהגתי נכון ולא הגבלתי לה את המזון (כך התרגלתי עם חתולה ביתית שגידלתי בעבר) - פשוט השארתי לה קערת אוכל עמוסה, ולא מדדתי כמויות.
    לא הבנתי את חומרת הבעיה, אך לאחרונה הבחנתי שהיא כבר לא מצליחה לנקות את עצמה באזור פי הטבעת, ולפיכך נשארת עם שאריות צואה שלא יורדים.
    כמובן שכתוצאה מכך היא מריחה רע וגם משאירה כתמים ברחבי הבית :-(

    אני דואגת לה מאוד.
    מרגע שגיליתי את זה אני מנקה לה את האחוריים בעזרת מגבון לח.

    שאלתי היא -
    האם חובה לעבור למזון דיאטתי?
    באיזה עוד צעדים עליי לנקוט?

    תודה רבה מראש,
    עדי


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיית השמנה אצל החתולה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חתולה שמנה

    ד''ר קרן פרץ
    20/09/2009

    השמנת יתר אכן עלולה להיות סכנה בריאותית של ממש. ראשית יש לבדק מה החתולה אוכלת.האם היא אוכלת רק מזון יבש או שמא היא מקבלת גם תוספות ביתיוות או מזון רטוב?
    על הגב של שק האוכל ישנה טבלה עם המלצות של כמות המזון בהתאם למשקל גוף. יש לבדוק כמה מזון מומלץ לתת לחתולה ביום, בהתאם למשקל שלה ולבדוק כמה מזון היא מקבלת בפועל. במידה והיא מקבלת יותר ממה שמומלץ כדאי להוריד בצורה הדרגתית את הכמויות של המזון. חשוב מאוד לבצע את השינויים בכמויות בצורה הדרגתית!!! ירידת משקל מהירה מדי, בייחוד בחתולים, עלולה לגרום לבעיות בריאותיות קשות.
    במידה ונראה שהיא אוכלת את הכמות מזון המומלצת לה וללא תוספות של מזון רטוב או תוספות ביתיות יתכן וכדאי לעבור למזון דיאטטי.
    לגבי סוגי המזונות המומלצים אני ממליצה להתייעץ עם הוטרינר שלכם. הוטרינר מכיר את החתולה, את מצבה הגופני ויוכל לעזור לכם לבנות דיאטה אשר תתאים לה.
    כמו כן, חשוב מאוד לעודד פעילות ספורטיבית,עד כמה שניתן בעזרת משחקים וצעצועים.
    בהצלחה ורק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גידול ארנבים בתוך כלוב עם תוכונים
    נועה קריאף
    18/09/2009


    בס"ד

    בוקר טוב,

    רציתי לדעת אם אני יכולה לשים

    ארנבים בתוך כלוב עם תוכונים....

    השאלה שלי היא בעיקר האם הם

    בכלל יסתדרו ולא יריבו...

    והשאלה החשובה שלי ביותר האם

    הם בכלל יכולים להיות ביחד בגלל

    ההפרשות שלהם..כלומר התוכונים

    רוב הזמן נמצאים בכלוב למעלה על ענף

    והם יכולים "לחרבן" (סליחה על המילה) על

    הארנבים וגם ההפרשות של הארנבים (למטה

    איפה שנמצא האוכל של הארנבים ושל התוכונים)

    עלולים לגרום למחלות...

    האם זה באמת יכול לגרום למחלות,או

    לריב ביניהם או אף למוות??

    אשמח לקבל תשובה...

    נועה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ארנבים ותוכונים

    ד''ר קרן פרץ
    20/09/2009

    אני ממליצה להפנות שאת שאלה זו לפורום המתעסק בחיות אקזוטיות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלטה של ארנבים וגוריהם
    ניב
    17/09/2009


    בס"ד

    שלום רב,

    רציתי לשאול שאלה מאוד חשובה....

    לפני כמה שבועות ארנבת המליטה לי 5 גורים..

    לאחר כמה ימים (לא יותר משבוע) כל הגורים מתו...

    מה יכולה להיות הסיבה לכך??

    האם יכול להיות שההורים אכלו אותם או הרגו אותם?

    זה נשמע מאוד מוזר שהם אכלו אותם אבל הייתי רוצה לדעת האם זה נכון...!

    יש לציין כי הכלוב שלהם גדול מאוד ואני משחרר אותם מדי פעם

    בחצר כדי שיסתובבו קצת...

    גם מבחינת מזון ומים הכל כשורה....

    אשמח לקבל תשובה משום שאני כבר מודאג...

    אני כבר התחלתי לחשוב שאולי יש להם מחלה....

    בתודה ולהתראות,ניב...!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המלטה של ארנבים וגוריהם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ארנבים

    ד''ר קרן פרץ
    20/09/2009

    אני ממליצה להפנות את שאלה זו לפורום המתעסק בחיות אקזוטיות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    רותם
    10/02/2011

    טבעי שארנבים מתים בהמלטה ראשונה או שנייה
    אולי בגלל שנגעו בארנבים
    אסור לגעת בארנבים עד גיל 3 שבועות
    וצריך לתת להם שקט

    מקווה שעזרתי
    רותם
    נ.ב אתמול הארנבות שלי המליטו שני גורים
    אחד מת כתוצאה מצפיפות
    הוא נתקע בין הקרש לכלוב
    אבל השני חי
    זאת המלטה ראשונה שלנו
    נ.בב- צירפתי תמונה של הארנבים
    בערך חודשיים לפני שהם המליטו


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חתול עם חסימת שתן.
    דוד
    17/09/2009

    שלום,
    לפני כמה שבועות לקחנו לטיפול חתול רחוב שאנחנו מכירים כבר זמן מה, שדימם מאיבר המין. הדיאגנוזה הראשונה הייתה חסימה בדרכי השתן (מהסוג הסטנדרטי - כזו שנגרמת על ידי קריסטלים). לאחר כמה ימים התברר שהחתול משותק בזנבו, ויכול להיות שהחסימה קשורה לשיתוק, או לטראומה שחוללה אותו (כנראה פגיעה מרכב).
    בכל אופן, לאחר שהוצאנו לחתול את הקתטר, הוא טפטף בלי שליטה על הסוגרים למשך כמה ימים, ואז שוב נחסם. כשהוא השתחרר נראה שמה שחסם אותו היו קרישי דם גדולים, אולי תוצר לוואי של הדימום המסיבי שהיה לו במשך כמה ימים. בכל אופן, החזרנו אותו לקתטר לעוד שבוע, ועכשיו אנחנו מוציאים אותו. אנחנו מאד חוששים שהוא יחסם שוב, ובפרט, אנחנו מאד חוששים שהחסימה קשורה לשיתוק שלו באופן הדוק, ולכן לא תהיה ברירה אלא להמית אותו (מאחר והוא לא יכול לחיות עם קתטר).
    שאלותיי הן כאלו:
    1. עד כמה סביר שהחסימה קשורה לשיתוק בזנב (אנחנו מקווים שהחסימה לא קשורה לשיתוק באופן ישיר, ומוצאים חיזוק לתקוותנו בעובדות הבאות: ראינו קרישי דם, והחתול טפטף שתן במשך כמה ימים למרות השיתוק),
    2. זו שאלה חשובה יותר: האם מישהו מכיר תרופה טובה שיכולה להרחיב את הספינקטר של החתול, או לעזור בכיווץ השלפוחית? הווטרינר שלנו רשם תרופה, אבל הרוקחים אומרים שהיא ישנה מאד וקשה להשיג אותה.

    בתודה רבה מראש לכל מי שמוכן לעזור לחתול רחוב נואש.

    (ההודעה הזו פורסמה גם בפורום וטרינריה של וואלה).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חתול עם חסימת שתן.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חסימת שתן בחתול

    ד''ר קרן פרץ
    20/09/2009

    שלום דוד,
    מספר שאלות לי- האם איבחנו אצל החתול קריסטלים בשתן? האם שללו אופציה של אבן בשלפוחית שתן? האם החתול מעביר צואה? האם הוא קיבל טיפול כלשהו פרט לקטטר שתן, טיפול תרופתו או שינוי מזוני?
    לצערי, ללא בדיקה מלאה של החתול אינני יכולה לדעת האם השיתוק בזנב קשור לחסימה ולשליטה על שלפוחית השתן.
    לגבי טיפול תרופתי על מנת לכווץ את השלפוחית או להרחיב את הספינקטר, ישנן בשוק
    תרופות שכאלו אך אינני יכולה להמליץ על שימוש בתרופה מבלי לדעת את כל פרטי המקרה. תרופות אלו עלולות לגרוםלנזק במידה והשימוש בהם לא מתאים. אני ממליצה לפנות לוטרינר שטיפל בכם ולהתייעץ עימו לגבי אופציותשל טיפול תרופתי כזה או אחר.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דחוף - משהו לא בסדר עם הכלבה
    דנה
    16/09/2009

    שלום,
    יש לי כלבה מעורבת - לברדור וגולדן רטריבר בת 4 שנים בערך. בשבועות האחרונים היא התחילה לעשות פיפי בבית ועל עצמה.. זה בדרך כלל מתחיל בתור טפטופים כאלה ואז כל הצד השמאלי של הגוף שלה רטוב - תמיד הצד השמאלי ויש שלולית של שתן בלי צבע.
    עשינו לה בדיקת שתן פעמיים אצל הוטרינר והוא אמר שהכל תקין אבל אין שום ספק שיש לה איזו בעיה. היא אף פעם לא התנהגה ככה והיא מבקשת לרדת כאשר היא צריכה להשתין
    יש בהחלט הרגשה של משהו מעבר לזה - מה זה יכול להיות ? האם תסמינים כאלה מסמנים על מחלה כלשהי ?
    אשמח לתשובה מהירה - אנחנו אובדי עצות..
    תודה, דנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שתן בבית

    ד''ר סמדר טל
    20/09/2009

    האם כלבתך מעוקרת? האם בטיולים היא נותנת שתן כרגיל ללא כל קושי? במידה ובדיקות השתן שנעשו חזרו תקינות כדאי לחשוב על הסברים נוספים למקור הבעיה. אני ממליצה לחזור לוטרינר לצורך בדיקות נוספות ואיבחון נוסף. יש לשלול בעיה במערכת השתן ולבדוק אופציה שמא מדובר בחוסר שליטה. במידה והוטרינר מחליט כי זהו האיבחון המתאים ניתן לנסות לטפל בעזרת טיפול תרופתי.
    בהצלחה ורק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לימודי סיעוד/עוזר וטרניר *מאוד חשוב
    סלי
    16/09/2009

    שלום !
    אני רוצה להתחיל ללמוד סיעוד/עוזר וטרינר, ובארץ ישנם 2 מקומות המציעים את הקורס הנ"ל.
    האבסורד הוא ההבדל הענק בין השניים-
    מכללת מגן דוד ירוק
    ומכון מגיד / שלוחה של האוניברסיטה העברית בי"ם
    ההבדלים-
    1)במכללת מגן דוד ירוק למודים שנה לעומת 3 שנים במכון מגיד!!!!!-
    שבסיום הקורס מקבלים תעודה זהה! אומנם חתומה ע"י כל גוף מסמיך בנפרד אבל את אותה תעודה המסמיכה להיות עוזר וטרינר.

    2)מספר שעות הלימוד, במכללת מגן דוד ירוק לומדים 200 ש' עיוני+ 100 ש' מעשי
    במכון מגיד- 1000 ש' עיוני+ 800 ש' מעשי

    3)* הבדל משמעותי- במכללת מגן דוד ירוק בסיום הקורס מקבלים 6 נקודות זכות אקדמאיות- ובמכון מגיד לא.

    אשמח לקבל המלצה היכן ללמוד- הבדלים משמעותיים מאוד בין השניים ומבלבלים,
    כיוון שכזה הפרש גדול בשעות ובשנים!!!- עם זאת קבלת אותה תעודת סיום המסמיכה!
    אשמח לקבל עצה כלשהיא!
    תודה רבה
    סלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קורס עוזר וטרינר

    ד''ר סמדר טל
    20/09/2009

    בהתאם לעובדות שציינת נראה שבמכון מגיד היקף הקורס גדול יותרוכי ישנן הרבה יותר שעותעיוניות למעשיות. אני ממליצה להתייעץ עם בוגרי הקורסים ועל פי זה לקבל את החלטתך.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תלוי מה את רוצה יותר

    נועה תישבי
    22/04/2010

    להיות יותר פסצית בתחום וללמוד הרבה יותר לכי על מכון מגיד
    יש שלל מרצים מהאסכולה הגבוהה בתחום הזה
    גם מגן דוד ירוק מקום מאד סבבה אבל קצת פחות טוב ממגיד לטעמי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עיקור ותופעות
    מיכל
    16/09/2009

    אני שוקלת לעקר את כלבתי . היא כלבה בת שנה וחצי גזעית, ונודע לי שיש תופעה שלהרבה כלבות גזעיות יש אחרי עיקור בעיות של רגישות למגע , פחדנות ותוקפנות. האם זה נכון? הכלבה שלי גם ככה פחדנית אך ממש לא תוקפנית. מה הסבירות למה שתיארתי?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עיקור ותופעות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עיקור

    ד''ר סמדר טל
    20/09/2009

    התופעות שאת מתארת אינן תופעות הקשורות לניתוח של עיקור. במידה ואינך מעונינת בגורים ההמלצה היא לעקר. העיקור מונע דלקות רחם, מצב שהוא מסכן חיים. במידה וכלבתך פחדנית סביר להניח שהיא תשאר כך גם אחרי הניתוח, ללא קשר לניתוח.
    בהצלחה ורק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גידול באשכים
    אור
    16/09/2009

    בוקר טוב,
    הכלב שלי פינצר בן 15 לפני חודש חודשיים שמנו לב שאשכך אחד גדול מהשני פנינו ולוטרינר ונאמר לנו שיש לו גידול והמליץ על ניתוח
    השאלה שלי היא האם לקחת את הניתוח ולנתח אותו מכיוון שיכול להיווצר שהוא לא יעמוד בזה או משהו ?? האם הוא יכול לחיות אם זה עוד זמן או שכדאי לנתח ?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גידול באשכים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גידול באשכים

    ד''ר סמדר טל
    20/09/2009

    גידול באשכים עלול להיות מצב מסוכן לכלב ולכן ההמלצה היא לסרס אותו ולהוציא את הגידול החוצה. אני מבינה את החשש מהניתוח בכלב מבוגר אך בשביל זה יש לנקוט בכל אמצעי הזהירות האפשריים. יש לבצע בדיקת דם מלאה לפני הניתוח על מנת לוודא שהכלב לא אנמי, שאין סכנה לדימומים ושתפקודי הכבד והכליות שלו תקינים. כמו כן מומלץ לבצע את ההרדמה עם מכונת הרדמה והרדמה בגז. חשוב שהכלב יקבל נוזלים לאורך ההרדמה ובמהלך ההתאוששות. כל האמצעים נועדו על מנת למזער את הסיכונים הקיימים בהרדמה, בכל זאת בכל הרדמה ישנם סיכונים אך גידול באשך גם כן עלול להיות מסוכן.
    בהצלה ורק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלבי (מייקי) חלה בסרטן מזותליומה
    עוזי
    14/09/2009

    שלום ד"ר

    כלבי (מייקי) חלה בסרטן מזותליומה, רציתי לקבל את חוות דעתך לגבי טיפול אפשרי. הייתי כמה וכמה פעמים בבית החולים וביצענו ניקוז נוזלים, אך תכיפות הנוזלים המצטברת גדלה והולכת. כרגע כל כמה ימים מצטבר נוזל בגופו של מייקי אשר מקשה עליו מאוד את הנשימה. ולכן יש לנקזו מייד.
    התייעצתי גם עם אנקולוגית בנושא, אך אינני יודע מה ניתן לעשות, אינני בטוח האם לבצע כימוטרפיה? האם לדעתך זה יכול להועיל? האם יש לך נסיון כלשהו בנושא? אשמח לקבל כל מידע. מייקי בן 7, איכות חייו טובה מאוד גר בבית.

    תודה , עוזי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מזותליומה

    ד''ר קרן פרץ
    20/09/2009

    שלום עוזי, צר לי לשמוע על כלבך. במקרה שכזה אני ממליצה לפנות לקבל את החוות דעת של מומחית בנושא, אונקולגית, כפי שאני מבינה שכבר עשית. אני בהחלט מבינה את ההתלבטות שלך לגבי הטיפול אך האונקולגית תוכל לתת לך את המידע המדויק לגבי סיכוי ההצלחה והאופציות העומדות מול,בהתאם למצבו של כלבך ותוצאות בדיקות שכבר נעשו.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב
    רינת
    14/09/2009

    האם ייתכן שלכלב יש כינים? (כלבי מעורב עם שיער סמיך וקצר בצבע שחור) כיוון שלילדי בזמן האחרון יש כינים ואני לא יודעת ממה זה נובע! ואם יש לכלב כינים כיצד מטפלים בזה? הכלב אצלינו 8 חודשים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר טוב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כינים

    ד''ר קרן פרץ
    20/09/2009

    כינים בכלבים אינם דבר שכיח כך שסביר להניח כי הבעיה איננה בכלבך. כמו כן, כינים הינם לרוב ספציפיים למין ולא עוברים ממין אחד למישנהו. אני ממליצה לחפש מקור אחר לכינים של ילדך. במידה ואת עדיין חושבת שהבעיה נעוצה בכלבך קחי אותו לבדיקה אצל וטרינר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום