מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כלבה מקיאהמרינה22/09/2009
שלום רב,
יש לי כלבה בגודל בינוני בת 9 חודשים. בזמן האחרון היא התחילה להקיא מדי פעם.
אנחנו מאכילים אותה מזון יבש לפי המינון על הקופסא. לפני שבועיים היא התחילה מדי פעם להקיא בערב לפני האוכל עם קצף בלי האוכל כי הקיבה שלה ריקה כבר (אנחנו מאכילים אותה ערב ובוקר) קלטנו שבזמן האחרון הבאנו לה חתיכות תפוח, אז הפסקנו עם זה. בחג אמא החליטה לפנק אותה והביאה לה חתיחות הודו מכובס בלי שום תבלין ואורז שאני חושדת גם עשה לה לא טוב. כלבה מקיאה מדי פעם כמה שעות אחרי אוכל. הצואה שלה בסדר. היא מתנהגת בסדר אפילו רעבה מאוד. יש לה אנרגיות. היא גם לא מקיאה כל הזמן אלא מדי פעם.עוד כמה ימים אני אלך איתה לווטירינר פשוט חשבתי אולי יש לכם רעיונות. אולי נסתמה לה הקיבה וצריך לנסות איזשהיא דיאטה.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הקאות
ד''ר קרן פרץ23/09/2009הקאות יכולות לנבוע מהרבה מאוד גורמים, אכילה של מזון השונה מהרגיל, טפילי מעיים, מחלות מדבקות למיניהם, חסימות במערכת העיכול ועוד. במקרה של הקאות שנמשכות מספר ימים יש לקחת את הכלבה לבדיקה אצל הוטרינר בהקדם. לא מומלץ להמתין עם זה מאחר והסימנים עלולים להחמיר מאוד. נשמע שכעת היא מרגישה בסך הכל בסדר אך יש לקחת בחשבון שאם ההקאות ימשכו היא עלולה להתחיל להרגיש מאוד רע.הוטרניר בתחילה יקח מכם היסטוריה מלאה וישאל שאלות על מננת לנסות לברר איך הבעיה התחליה, בהמשך הוא יבצע בדיקה גופנית מלאה וינסה לראות האם ישנם סימנים נוספים המעידים על המחלה. יתכן והוא ימליץ לבצע צילום רנטגן על מנת לשלול חסימת מעיים.
בהתאם לתוצאות הבדיקות הוא יוכל להמליץ לכם על טיפול.
רק בריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לכלבה יש צואה לבנהtuly8221/09/2009
שלום,
שמתי לב כי ביומיים האחרונים לכלבה שלי יוצאת צואה בצבע לבן (כמו צואה שהתייבשה ונהיית לבנה אחרי מס' ימים)
יש ממה לדאוג?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צואה לבנה
ד''ר קרן פרץ23/09/2009בת כמה הכלבה? מה היא אוכלת? איך הכלבה מרגישה פרט לכך? אינני יודעת לומר לך ממה זה נובע ללא מידע נוסף, במידה וזה ממשיך או שישנן סימנים נוספים ניתן לקחת אותה לבדיקה אצל וטרינר.
רק בריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיהקרינה21/09/2009
לכלבה שלי יש אלרגיה בתקופות מעבר, היא מתגרדת תמיד באותם מקומות עד כמעט לפציעה, בבית שחי, בבטן בגובה הרגליים האחוריות טבקפות הרגליים הקידמיות. מה אשפר לעשות כדי לעזור לה? אפשר לתת לה משהו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גירודים ופצעים
ד''ר קרן פרץ23/09/2009ישנן מספר דברים שאפשר לעשות על מנת להקל על הגירודים ולטפל בפצעים אך לצורך המלצה על טיפול כזה או אחר יש צורך לבדוק את הכלבה, את חומרת הסימנים ואת אופי הגירוד.
באופן כללי יש לטפל בטיפול מונע פרעשים, אני ממליצה על שימוש באמפולות אחת לחודש.
רחיצות עם שמפו עדין, רפואי, יכול לעזור להקל על הגירודים.
במקרה שלפצעים חמורים לעיתים יש צורך בטיפול אנטיביוטי. כמו כן ישנן כדורים אשר יכולים לעזור להוריד את תחושת הגירוד. במקרים מסוימים מומלץ גם על החלפה של המזון למזון רפואי.
על מנת לדעת איזה טיפול בדיוק מתאים לכלבתך יש צורך לקחת אותה לבדיקה אצל וטרינר.
כמו כן יש לנסות לבדוק מתי הגירודים האלו מופיעים על מנת לנסות למנוע חזרתיות.
בהצלחה ורק בריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מי פהאלין21/09/2009
שלום וחג שמח.
קניתי לכלב שלי מי פה שאמורים לערבב אותם עם מי השתיה הרגילים שלו אבל כששמתי את מי הפה בתוך המים ראיתי שיש מעין קצף שנראה כמו סבון ויש לזה ריח ממש חזק של מי פה.
אני פוחדת שאולי אסור לערבב אותם עם מי השתיה ושהטעו אותי בחנות ממנה קניתי את המוצר.
אני יודעת שלא אמורים לבקש חוות דעת על מוצר מסויים אבל אני רק צריכה שתתני לי את האישור לכך שמותר לערבב אותם עם מי השתיה.
למי הפה קוראים pet dental -tartar remover. של חברת four paws* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מי פה
ד''ר קרן פרץ23/09/2009שלום ענת, צר לי אך אינני מכירה את מוצר זה. אני ממליצה להפנות את השאלה למי שמכר לך את המוצר.
רק בריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרהאור20/09/2009
היי
יש לי כלבה קטנה מעורבת בת 10 תקופה שיש לה ריח נוראי בפה המליצו לי לנקות לה את השיניים עם אלכוהול 3% אך זה לא עזר בדקתי השבוע את השיניים וניראה שהן מתנדנדות הכוונה לקידמיות העליוניות.והיא בוכה כאשר נוגעת ולא לדבר על הריח.אבלללל השאלה שלי היא שהכלבה אצלי מגיל חודש וכרגע איני יכולה לקחת אותה לוטרינר כי אני אם חד הורית לילדה עם נכות ומשכורת 1 וממש אין לי את הכסף ללכת לוטרינר .והכלבה סובלת ואני איתה.והשאלה שלי בעצם האם יש מרפאות שמטפלות במקרים כאלו בחינם??? אני נואשת ולא יודעת מה לעשות אני אוהבת את הכלבה אך כרגע המצב קשה מאוד.אני גרה בהרצליה
הרבה תודות ושנה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניקוי שיניים
ד''ר קרן פרץ23/09/2009שלום אור, צר לי לשמוע על המצוקה שלכן. כיצד הכלבה מצליחה לאכול? האם כאבי השיניים לא מקשים על האכילה? לצערי במקרים רבים אין פיתרון אחר מלבד ניקוי שיניים ולעיתים אף עקירות. כפי שאני מניחה שאת יודעת המצברק יחמיר אם לא יטופל. את יכולה לנסות לפנות אולי לעמותות למיניהם ולראות אם אפשר לעזור לכן. כמו כן פיתרון של תשלום בתשלומים אולי גם כן אופציונלי.
בהצלחה ורק בריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיית השמנה אצל החתולהעדי19/09/2009
שלום רב,
את החתולה שלי נונה אימצנו אלינו מהרחוב לפני כשנה.
גילה הוערך אז ע"י הוטרינר כבת 10 חודשים, כלומר היום היא כבר בוגרת - לקראת גיל שנתיים.
נונה היא חתולה נקייה מאוד והיתה כך גם שמצאנו אותה.
הבעיה היא שבמשך השנה האחרונה היא מאוד מאוד השמינה, כנראה כתוצאה מזלילת יתר (תופעה של חתולים שגדלו ברחוב). כמו כן אנו גרים בדירה כך שאין לה הרבה גירויים ומשחקים כך שהיא לא מאוד פעילה.
אני לא נהגתי נכון ולא הגבלתי לה את המזון (כך התרגלתי עם חתולה ביתית שגידלתי בעבר) - פשוט השארתי לה קערת אוכל עמוסה, ולא מדדתי כמויות.
לא הבנתי את חומרת הבעיה, אך לאחרונה הבחנתי שהיא כבר לא מצליחה לנקות את עצמה באזור פי הטבעת, ולפיכך נשארת עם שאריות צואה שלא יורדים.
כמובן שכתוצאה מכך היא מריחה רע וגם משאירה כתמים ברחבי הבית :-(
אני דואגת לה מאוד.
מרגע שגיליתי את זה אני מנקה לה את האחוריים בעזרת מגבון לח.
שאלתי היא -
האם חובה לעבור למזון דיאטתי?
באיזה עוד צעדים עליי לנקוט?
תודה רבה מראש,
עדי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חתולה שמנה
ד''ר קרן פרץ20/09/2009השמנת יתר אכן עלולה להיות סכנה בריאותית של ממש. ראשית יש לבדק מה החתולה אוכלת.האם היא אוכלת רק מזון יבש או שמא היא מקבלת גם תוספות ביתיוות או מזון רטוב?
על הגב של שק האוכל ישנה טבלה עם המלצות של כמות המזון בהתאם למשקל גוף. יש לבדוק כמה מזון מומלץ לתת לחתולה ביום, בהתאם למשקל שלה ולבדוק כמה מזון היא מקבלת בפועל. במידה והיא מקבלת יותר ממה שמומלץ כדאי להוריד בצורה הדרגתית את הכמויות של המזון. חשוב מאוד לבצע את השינויים בכמויות בצורה הדרגתית!!! ירידת משקל מהירה מדי, בייחוד בחתולים, עלולה לגרום לבעיות בריאותיות קשות.
במידה ונראה שהיא אוכלת את הכמות מזון המומלצת לה וללא תוספות של מזון רטוב או תוספות ביתיות יתכן וכדאי לעבור למזון דיאטטי.
לגבי סוגי המזונות המומלצים אני ממליצה להתייעץ עם הוטרינר שלכם. הוטרינר מכיר את החתולה, את מצבה הגופני ויוכל לעזור לכם לבנות דיאטה אשר תתאים לה.
כמו כן, חשוב מאוד לעודד פעילות ספורטיבית,עד כמה שניתן בעזרת משחקים וצעצועים.
בהצלחה ורק בריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גידול ארנבים בתוך כלוב עם תוכוניםנועה קריאף18/09/2009
בס"ד
בוקר טוב,
רציתי לדעת אם אני יכולה לשים
ארנבים בתוך כלוב עם תוכונים....
השאלה שלי היא בעיקר האם הם
בכלל יסתדרו ולא יריבו...
והשאלה החשובה שלי ביותר האם
הם בכלל יכולים להיות ביחד בגלל
ההפרשות שלהם..כלומר התוכונים
רוב הזמן נמצאים בכלוב למעלה על ענף
והם יכולים "לחרבן" (סליחה על המילה) על
הארנבים וגם ההפרשות של הארנבים (למטה
איפה שנמצא האוכל של הארנבים ושל התוכונים)
עלולים לגרום למחלות...
האם זה באמת יכול לגרום למחלות,או
לריב ביניהם או אף למוות??
אשמח לקבל תשובה...
נועה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ארנבים ותוכונים
ד''ר קרן פרץ20/09/2009אני ממליצה להפנות שאת שאלה זו לפורום המתעסק בחיות אקזוטיות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלטה של ארנבים וגוריהםניב17/09/2009
בס"ד
שלום רב,
רציתי לשאול שאלה מאוד חשובה....
לפני כמה שבועות ארנבת המליטה לי 5 גורים..
לאחר כמה ימים (לא יותר משבוע) כל הגורים מתו...
מה יכולה להיות הסיבה לכך??
האם יכול להיות שההורים אכלו אותם או הרגו אותם?
זה נשמע מאוד מוזר שהם אכלו אותם אבל הייתי רוצה לדעת האם זה נכון...!
יש לציין כי הכלוב שלהם גדול מאוד ואני משחרר אותם מדי פעם
בחצר כדי שיסתובבו קצת...
גם מבחינת מזון ומים הכל כשורה....
אשמח לקבל תשובה משום שאני כבר מודאג...
אני כבר התחלתי לחשוב שאולי יש להם מחלה....
בתודה ולהתראות,ניב...!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ארנבים
ד''ר קרן פרץ20/09/2009אני ממליצה להפנות את שאלה זו לפורום המתעסק בחיות אקזוטיות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
רותם10/02/2011טבעי שארנבים מתים בהמלטה ראשונה או שנייה
אולי בגלל שנגעו בארנבים
אסור לגעת בארנבים עד גיל 3 שבועות
וצריך לתת להם שקט
מקווה שעזרתי
רותם
נ.ב אתמול הארנבות שלי המליטו שני גורים
אחד מת כתוצאה מצפיפות
הוא נתקע בין הקרש לכלוב
אבל השני חי
זאת המלטה ראשונה שלנו
נ.בב- צירפתי תמונה של הארנבים
בערך חודשיים לפני שהם המליטו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חתול עם חסימת שתן.דוד17/09/2009
שלום,
לפני כמה שבועות לקחנו לטיפול חתול רחוב שאנחנו מכירים כבר זמן מה, שדימם מאיבר המין. הדיאגנוזה הראשונה הייתה חסימה בדרכי השתן (מהסוג הסטנדרטי - כזו שנגרמת על ידי קריסטלים). לאחר כמה ימים התברר שהחתול משותק בזנבו, ויכול להיות שהחסימה קשורה לשיתוק, או לטראומה שחוללה אותו (כנראה פגיעה מרכב).
בכל אופן, לאחר שהוצאנו לחתול את הקתטר, הוא טפטף בלי שליטה על הסוגרים למשך כמה ימים, ואז שוב נחסם. כשהוא השתחרר נראה שמה שחסם אותו היו קרישי דם גדולים, אולי תוצר לוואי של הדימום המסיבי שהיה לו במשך כמה ימים. בכל אופן, החזרנו אותו לקתטר לעוד שבוע, ועכשיו אנחנו מוציאים אותו. אנחנו מאד חוששים שהוא יחסם שוב, ובפרט, אנחנו מאד חוששים שהחסימה קשורה לשיתוק שלו באופן הדוק, ולכן לא תהיה ברירה אלא להמית אותו (מאחר והוא לא יכול לחיות עם קתטר).
שאלותיי הן כאלו:
1. עד כמה סביר שהחסימה קשורה לשיתוק בזנב (אנחנו מקווים שהחסימה לא קשורה לשיתוק באופן ישיר, ומוצאים חיזוק לתקוותנו בעובדות הבאות: ראינו קרישי דם, והחתול טפטף שתן במשך כמה ימים למרות השיתוק),
2. זו שאלה חשובה יותר: האם מישהו מכיר תרופה טובה שיכולה להרחיב את הספינקטר של החתול, או לעזור בכיווץ השלפוחית? הווטרינר שלנו רשם תרופה, אבל הרוקחים אומרים שהיא ישנה מאד וקשה להשיג אותה.
בתודה רבה מראש לכל מי שמוכן לעזור לחתול רחוב נואש.
(ההודעה הזו פורסמה גם בפורום וטרינריה של וואלה).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חסימת שתן בחתול
ד''ר קרן פרץ20/09/2009שלום דוד,
מספר שאלות לי- האם איבחנו אצל החתול קריסטלים בשתן? האם שללו אופציה של אבן בשלפוחית שתן? האם החתול מעביר צואה? האם הוא קיבל טיפול כלשהו פרט לקטטר שתן, טיפול תרופתו או שינוי מזוני?
לצערי, ללא בדיקה מלאה של החתול אינני יכולה לדעת האם השיתוק בזנב קשור לחסימה ולשליטה על שלפוחית השתן.
לגבי טיפול תרופתי על מנת לכווץ את השלפוחית או להרחיב את הספינקטר, ישנן בשוק
תרופות שכאלו אך אינני יכולה להמליץ על שימוש בתרופה מבלי לדעת את כל פרטי המקרה. תרופות אלו עלולות לגרוםלנזק במידה והשימוש בהם לא מתאים. אני ממליצה לפנות לוטרינר שטיפל בכם ולהתייעץ עימו לגבי אופציותשל טיפול תרופתי כזה או אחר.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף - משהו לא בסדר עם הכלבהדנה16/09/2009
שלום,
יש לי כלבה מעורבת - לברדור וגולדן רטריבר בת 4 שנים בערך. בשבועות האחרונים היא התחילה לעשות פיפי בבית ועל עצמה.. זה בדרך כלל מתחיל בתור טפטופים כאלה ואז כל הצד השמאלי של הגוף שלה רטוב - תמיד הצד השמאלי ויש שלולית של שתן בלי צבע.
עשינו לה בדיקת שתן פעמיים אצל הוטרינר והוא אמר שהכל תקין אבל אין שום ספק שיש לה איזו בעיה. היא אף פעם לא התנהגה ככה והיא מבקשת לרדת כאשר היא צריכה להשתין
יש בהחלט הרגשה של משהו מעבר לזה - מה זה יכול להיות ? האם תסמינים כאלה מסמנים על מחלה כלשהי ?
אשמח לתשובה מהירה - אנחנו אובדי עצות..
תודה, דנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שתן בבית
ד''ר סמדר טל20/09/2009האם כלבתך מעוקרת? האם בטיולים היא נותנת שתן כרגיל ללא כל קושי? במידה ובדיקות השתן שנעשו חזרו תקינות כדאי לחשוב על הסברים נוספים למקור הבעיה. אני ממליצה לחזור לוטרינר לצורך בדיקות נוספות ואיבחון נוסף. יש לשלול בעיה במערכת השתן ולבדוק אופציה שמא מדובר בחוסר שליטה. במידה והוטרינר מחליט כי זהו האיבחון המתאים ניתן לנסות לטפל בעזרת טיפול תרופתי.
בהצלחה ורק בריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לימודי סיעוד/עוזר וטרניר *מאוד חשובסלי16/09/2009
שלום !
אני רוצה להתחיל ללמוד סיעוד/עוזר וטרינר, ובארץ ישנם 2 מקומות המציעים את הקורס הנ"ל.
האבסורד הוא ההבדל הענק בין השניים-
מכללת מגן דוד ירוק
ומכון מגיד / שלוחה של האוניברסיטה העברית בי"ם
ההבדלים-
1)במכללת מגן דוד ירוק למודים שנה לעומת 3 שנים במכון מגיד!!!!!-
שבסיום הקורס מקבלים תעודה זהה! אומנם חתומה ע"י כל גוף מסמיך בנפרד אבל את אותה תעודה המסמיכה להיות עוזר וטרינר.
2)מספר שעות הלימוד, במכללת מגן דוד ירוק לומדים 200 ש' עיוני+ 100 ש' מעשי
במכון מגיד- 1000 ש' עיוני+ 800 ש' מעשי
3)* הבדל משמעותי- במכללת מגן דוד ירוק בסיום הקורס מקבלים 6 נקודות זכות אקדמאיות- ובמכון מגיד לא.
אשמח לקבל המלצה היכן ללמוד- הבדלים משמעותיים מאוד בין השניים ומבלבלים,
כיוון שכזה הפרש גדול בשעות ובשנים!!!- עם זאת קבלת אותה תעודת סיום המסמיכה!
אשמח לקבל עצה כלשהיא!
תודה רבה
סלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קורס עוזר וטרינר
ד''ר סמדר טל20/09/2009בהתאם לעובדות שציינת נראה שבמכון מגיד היקף הקורס גדול יותרוכי ישנן הרבה יותר שעותעיוניות למעשיות. אני ממליצה להתייעץ עם בוגרי הקורסים ועל פי זה לקבל את החלטתך.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתלוי מה את רוצה יותר
נועה תישבי22/04/2010להיות יותר פסצית בתחום וללמוד הרבה יותר לכי על מכון מגיד
יש שלל מרצים מהאסכולה הגבוהה בתחום הזה
גם מגן דוד ירוק מקום מאד סבבה אבל קצת פחות טוב ממגיד לטעמי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עיקור ותופעותמיכל16/09/2009
אני שוקלת לעקר את כלבתי . היא כלבה בת שנה וחצי גזעית, ונודע לי שיש תופעה שלהרבה כלבות גזעיות יש אחרי עיקור בעיות של רגישות למגע , פחדנות ותוקפנות. האם זה נכון? הכלבה שלי גם ככה פחדנית אך ממש לא תוקפנית. מה הסבירות למה שתיארתי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עיקור
ד''ר סמדר טל20/09/2009התופעות שאת מתארת אינן תופעות הקשורות לניתוח של עיקור. במידה ואינך מעונינת בגורים ההמלצה היא לעקר. העיקור מונע דלקות רחם, מצב שהוא מסכן חיים. במידה וכלבתך פחדנית סביר להניח שהיא תשאר כך גם אחרי הניתוח, ללא קשר לניתוח.
בהצלחה ורק בריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גידול באשכיםאור16/09/2009
בוקר טוב,
הכלב שלי פינצר בן 15 לפני חודש חודשיים שמנו לב שאשכך אחד גדול מהשני פנינו ולוטרינר ונאמר לנו שיש לו גידול והמליץ על ניתוח
השאלה שלי היא האם לקחת את הניתוח ולנתח אותו מכיוון שיכול להיווצר שהוא לא יעמוד בזה או משהו ?? האם הוא יכול לחיות אם זה עוד זמן או שכדאי לנתח ?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גידול באשכים
ד''ר סמדר טל20/09/2009גידול באשכים עלול להיות מצב מסוכן לכלב ולכן ההמלצה היא לסרס אותו ולהוציא את הגידול החוצה. אני מבינה את החשש מהניתוח בכלב מבוגר אך בשביל זה יש לנקוט בכל אמצעי הזהירות האפשריים. יש לבצע בדיקת דם מלאה לפני הניתוח על מנת לוודא שהכלב לא אנמי, שאין סכנה לדימומים ושתפקודי הכבד והכליות שלו תקינים. כמו כן מומלץ לבצע את ההרדמה עם מכונת הרדמה והרדמה בגז. חשוב שהכלב יקבל נוזלים לאורך ההרדמה ובמהלך ההתאוששות. כל האמצעים נועדו על מנת למזער את הסיכונים הקיימים בהרדמה, בכל זאת בכל הרדמה ישנם סיכונים אך גידול באשך גם כן עלול להיות מסוכן.
בהצלה ורק בריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כלבי (מייקי) חלה בסרטן מזותליומהעוזי14/09/2009
שלום ד"ר
כלבי (מייקי) חלה בסרטן מזותליומה, רציתי לקבל את חוות דעתך לגבי טיפול אפשרי. הייתי כמה וכמה פעמים בבית החולים וביצענו ניקוז נוזלים, אך תכיפות הנוזלים המצטברת גדלה והולכת. כרגע כל כמה ימים מצטבר נוזל בגופו של מייקי אשר מקשה עליו מאוד את הנשימה. ולכן יש לנקזו מייד.
התייעצתי גם עם אנקולוגית בנושא, אך אינני יודע מה ניתן לעשות, אינני בטוח האם לבצע כימוטרפיה? האם לדעתך זה יכול להועיל? האם יש לך נסיון כלשהו בנושא? אשמח לקבל כל מידע. מייקי בן 7, איכות חייו טובה מאוד גר בבית.
תודה , עוזי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מזותליומה
ד''ר קרן פרץ20/09/2009שלום עוזי, צר לי לשמוע על כלבך. במקרה שכזה אני ממליצה לפנות לקבל את החוות דעת של מומחית בנושא, אונקולגית, כפי שאני מבינה שכבר עשית. אני בהחלט מבינה את ההתלבטות שלך לגבי הטיפול אך האונקולגית תוכל לתת לך את המידע המדויק לגבי סיכוי ההצלחה והאופציות העומדות מול,בהתאם למצבו של כלבך ותוצאות בדיקות שכבר נעשו.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בוקר טוברינת14/09/2009
האם ייתכן שלכלב יש כינים? (כלבי מעורב עם שיער סמיך וקצר בצבע שחור) כיוון שלילדי בזמן האחרון יש כינים ואני לא יודעת ממה זה נובע! ואם יש לכלב כינים כיצד מטפלים בזה? הכלב אצלינו 8 חודשים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כינים
ד''ר קרן פרץ20/09/2009כינים בכלבים אינם דבר שכיח כך שסביר להניח כי הבעיה איננה בכלבך. כמו כן, כינים הינם לרוב ספציפיים למין ולא עוברים ממין אחד למישנהו. אני ממליצה לחפש מקור אחר לכינים של ילדך. במידה ואת עדיין חושבת שהבעיה נעוצה בכלבך קחי אותו לבדיקה אצל וטרינר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)













