פורום וטרינריה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עבודה עם בע"ח
    לסלי
    30/08/2009

    אחותי הקטנה מאוד אוהבת בע"ח בעיקר כלבים , רוצה ללמוד בעתיד ורטינריה אבל עד אז הייתה מעוניינת לעבוד איכשהו עם כלבים או בע"ח אולי לעזור לוטרינר כלשהו
    איזה עבודות ניתן לעשות ? (לא התנדבות, היא כבר מתנדבת)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עבודה עם בע"ח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עבודה עם בעלי חיים

    ד''ר קרן פרץ
    12/09/2009

    אני לא יודעת באיזו מסגרת היא מתנדבת אבל אפשר לעזור בעמותות למיניהן, ניתן לנסות לראות אם יש וטרינרים באזורכן הזקוקים לאסיסטנטיות, למרות שזה תלוי בגילה של אחותך ובנסיון שלה. כדאי לעשות חיפוש יסודי באינטרנט ולראות אם יש משהו שמתאים לגילה.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צליעה לאחר ניתוח שבר
    שמוליק
    30/08/2009

    שלום,

    הכלב שלנו (טרייר מעורב עם פודל, גיל: 5 שנים) שבר את רגלו האחורית לפני 6 שבועות ועבר ניתוח לחיבור העצם ע"י בורג שהוחדר לעצם. בשבוע האחרון הוצע הבורג לאחר שרגלו החלימה. בזמן האחרון הוא החל ללכת שוב על ארבע אבל כל פעם שהוא עובר לריצה הוא חוזר לרוץ על 3 רגליים.
    שאלתי היא האם זה עניין של זמן עד שהוא יחזור לפעילות מלאה על 4 רגליים או שכדאי עשות לו פזיוטרפיה? כרגע כל פעם שהוא מרים את הרגל בזמן הטיולים היומיים אני מלטף לו את הרגל ומוריד אותה לקרקע.

    תודה.
    שמוליק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צליעה לאחר ניתוח שבר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח שבר

    ד''ר קרן פרץ
    12/09/2009

    שמוליק שלום, קשה לענות על שאלה זו מבלי לדעת מה ההסטוריה של הכלב, איזה סוג שבר היה לו ואיזה ניתוח עבר בדיוק. באופן כללי הגיוני שיקח זמן עד שהוא יעבור לשימוש מלא של הרגל ולפי התאור שלך נשמע שחל שיפור מאחר והוא כבר משתמש ברגל והולך על ארבע. עם זאת, לפעמים באמת יש צורך בפיזיותרפיה. כדאי להתייעץ עם הוטרינר המטפל שלכם. הוא מכיר את הכלב ואת ההסטוריה הרלוונטית ויוכל לומר לכם האם יש צורך בטיפול נוסף.
    רק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת
    קרני
    29/08/2009

    לחתול שלי יש שיער ארוך, הוא איתי כבר עשר שנים
    בחודשיים האחרונים לא הייתי בבית וכשחזרתי גיליתי שיש לו הרבה קשרים בשיער הארוך שלו
    ממה זה נובע ? האם יש פתרון חוץ מספר חתולים ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה נוספת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קשרים לחתול

    ד''ר קרן פרץ
    12/09/2009

    חתולים עם פרווה ארוכה חייבים לעבור סירוק כל כמה ימים על מנת למנוע מצב של קשרים בפרווה. במידה וכבר נוצרו קשרים שכאלו כדאי להעזר באיש מקצוע לגזור את הקשרים, במידה ולא גוזרים אותם הקשרים עלולים רק ללכת ולגדול. במקרים מאוד קיצוניים הקשרים הגדולים נדבקים לעור החתול ואז מאוד קשה להסיר אותם. אני לא ממליצה לנסות לגזור לבד את הקשרים על מנת לא לפצוע את החתול בטעות.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    קרני
    28/08/2009

    יש לי כלב ושני חתולים בבית
    בחודשים האחרונים החתולה אימצה את הכלב (ריץבק) וכבר לא מתייחסת לחתול
    החתולים היו שנים רבות ביחד בבית והיו חברים טובים ואז הופיע הכלב שהיום הוא בן 3
    החתול נשאר בודד , האם יש משהו שניתן לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלב ושני חתולים

    ד''ר קרן פרץ
    12/09/2009

    האם היחסים בין החתולים הפכו לעוינים או שפשוט הם פחות משחקים זה עם זה כעת? האם החתול הכשיש בעל חיים חדש בבית יש לקחת בחשבון שלפעמים יחסי הכוחות בין בעלי החיים (הישנים והחדשים) עלול להשתנות.שני, זה שלא משחק עם הכלב, מתנהג כרגיל מבחינת מצב רוח, תאבון וצרכים?
    אם אין כל שינוי ומדובר רק במשחקים של השניים הייתי נותנת לזמן לעשות את שלו ולראות כיצד המערכת יחסים בין השלושה מתפתחת. על מנת למנוע מצב של חוסר בפעילות גופנית של החתול השני כדאי שתשחקי עימו את. את יכולה לנסות לשחק איתו בנוכחות החתולה ולראות עם גם היא תצטרף.
    רק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האכלת גורים
    שני
    28/08/2009

    יש לי שני גורי פינצ'ר בני שלושה שבועות, שאמא שלהם התמוטטה ולא יכלה להמשיך לטפל בהם. הוטרינר שבדק אותם אמר שיש להאכיל אותם כל 6 שעות ב-40CC עם 2 וחצי כפיות של מטרנה שלב 1. העניין הוא שהם אוכלים הרבה יותר, כמעט פי 2 (כל שלוש שעות בערך הם אוכלים כמות כזו).
    האם נכון להאכיל אותם כ"כ הרבה (הם לא נרגעים ללא אוכל) או שעדיף להוריד להם את המינון?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האכלת גורים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האכלת גורים

    ד''ר קרן פרץ
    12/09/2009

    כל עוד הגורים נראים חיוניים, עושים צרכים (פיפי וקקי) ואוכלים בתאבון אין בעיה. קחי בחשבון שככל שהם יגדלו תדירות הארוחות תלך ותיפחת והכמות בכל ארוחה תלך ותגדל.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ארנב בבית
    אילנה
    27/08/2009

    שלום רב,
    אני מעוניינת לגדל ארנב בבית לשתי בנותיי. אני נמצאת היום בהריון בשבוע 12.
    השאלה היא האם יש איזה וירוס שעלול להזיק לי עקב מצבי.
    האם כדאי לחסן את הארנב נגד מחלה מסויימת ומהי העלותן?
    תודה, אילנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ארנב בבית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ארנב

    ד''ר קרן פרץ
    31/08/2009

    אני ממליצה להפנות את שאלה זו לפורום המתעסק בחיות אקזוטיות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת עיניים-פקינז
    אורטל
    25/08/2009

    יש לי כלב פקינז כמעט בן שנה, ולאחרונה יש לו הפרשות רבות באזור העייניים, יותר מבעבר, האם מדובר בדלקת עיניים או שאלה הפרשות רגילות, וכיצד ניתן לזהות דלקת עיניים אצל כלבים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת עיניים-פקינז

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקתעיניים פקינז

    ד''ר קרן פרץ
    27/08/2009

    דלקת עיניים עלולה לבוא לידי ביטוי בהפרשות מרובות מהעיניים, לעיתים יראה גם כי הכלב עוצם את עיניו או מנסה לגרד את העיניים לעיתים תכופות.
    באופן כללי, כלבים מגזע פקינז, סובלים רבות מבעיות בעיניים עקב מבנה הפנים הפחוס שלהם. במקרה וישנן יותר הפרשות מהרגיל כדאי ללכת לבדיקה אצל הוטרינר ולקבל טיפול מתאים. חוסר טיפול בעיניים בזמן עלול לגרום להחמרת הבעיה.
    בהצלחה ורק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלבה מבוגרת
    paz
    25/08/2009

    שלום
    הכלבה שלי בת 15 כמעט מסוג טרייר מעורב, אובחנה כבעלת פגיעת ראש, בעבר הסתובבה בבית הלוך ושוב ללא מטרה, ראש מוטה הצידה וניעורים של הראש מצד לצד, היא טופלה בסטרואידים במינונים שונים, אך זה הולך וחוזר, לאחרונה התגלה אצלה דם בשתן,אובחנה כבעלת כבד מוגדל וגם לוקחת אוכל מיוחד -רנל-
    הורדנו מינון כדרוים בהמלצת הוטרינר ,אך זה המשיך,היום היא כבר שבוע ללא כדורים, מידי פעם יש דם בשתן , מבחינת תנועות ראש המצב סביר אך נוטה לשוטט בבית וליהתקע בדברים
    שאלתי: יש טיפול אחר שלא יפגע בכבד? מה דעתכם על דיקור סיני- קראתי באיזה פורום שזה אמור לטפל
    מה דעתכם על תוספי מזון לניקוי הכבד? או אחר?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כלבה מבוגרת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלבה מבוגרת

    ד''ר קרן פרץ
    27/08/2009

    שלום פז,
    האם אובחנה הבעיה בשתן? האם הדימום הוא על רקע של דלקת? כמו כן לא ברור לי על סמך מה נקבע שהכבד שלה מוגדל, האם נעשו בדיקות דם על מנת לבדוק את תפקודי הכבד?
    במידה ומדובר על דלקת שתן ישנן אנטיביוטיקות אשר ניתן לתת עם מינימום השפעה על הכליות או הכבד.
    לגבי הטיפול בסטרואידים, יש לעשות שיקול מה יפגע יותר באיכות החיים של הכלבה, חוסר טיפול תרופתי וסימנים נוירולוגים או טיפול תרופתי וחשש לפגיעה באיברים שונים. את ההחלטה הזו עליך לקבל בהתייעצות עם הוטרינר שלך שיוכל להמליץ לך על האופציות הטובות ביותר עבורכן.
    לגבי דיקור סיני, אני פחות מתמצאת בתחום זה אך אם ישנן הצלחות בנושא זה אני לא רואה סיבה למה לא לנסות ולראות אם זה משפר את איכות חייה.
    בהצלחה ורק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דימום כלב זכר מאיבר המין
    דנה
    24/08/2009

    ג'וני שלנו זאב מעורב כבן 10 שנים מדמם מאיבר המין שלו, לא מדובר בשטפי דם אלא בדימום לסירוגין . כזכור לי זה כבר קרה כבר כמה פעמים בעבר , ותוך מספר ימים זה עבר. האם צריך לבדוק את זה? או לחכות שיחלוף כפי שעשיתי בעבר.
    בסה"כ מדובר בכלב בריא מאוד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דימום כלב זכר מאיבר המין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דימום מאיבר המין

    ד''ר סמדר טל
    26/08/2009

    האם ראיתם גם דם בשתן או שהדימום מופיע ללא קשר למתן שתן? האם הכלב מסורס? דימום מאיבר המין איננו דבר נורמלי בכלבים ועל כן יש לבדוק מה הסיבה לכך. יש לבדוק מה מקור הדימום, פציעה, שיפשוף או אולי הדימום הוא ממערכת השתן בכלל. בהתאם לתוצאות הבדיקה אצל הוטרינר ניתן לתת טיפול מתאים ולנסות למנוע חזרתיות של הדימום.
    רק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דמודקס
    מירב
    23/08/2009

    שלום,

    מה המינון המומלץ בטיפול בדמודקס דרך הפה בתרופה "אייבומק" לכלב בן 6 ששוקל 25 קג?
    האם מוכר לך מקרה של הרעלה כתוצאה משימוש בתרופה?
    תודה ושבוע טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דמודקס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דמודקס

    ד''ר סמדר טל
    26/08/2009

    ישנו טווח של מינון הניתן לתת לכלב. ישנם גזעים ספציפים הרגישים לתרופה זו, כמו כן במידה וניתן מינון גבוה מדי עלולים להתפתח סימנים של הרעלה. בחשד לתגובה לא טובה לתרופה או בהרעלה יש לקחת את הכלב לוטרינר באופן מיידי.
    רק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דמודקס - המשך

    מירב
    26/08/2009

    תודה על התשובה אך אני אבקש לחדד את השאלה..
    מהו טווח המינונים המקובלים בתרופה זו - "אייבומק" לטיפול בכלב שמשקלו 25 ק"ג? ברור שהכלב במעקב וטרינר..
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אייבומק

    ד''ר קרן פרץ
    27/08/2009

    אני ממליצה להתייעץ עם הוטרינר המטפל לגבי מינון התרופה אשר ניתן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעית התרוממות ראשונית לכלב בן 13
    רמי
    22/08/2009

    יש לי כלב זאב בן 13 ששוקל 23 ק"ג ,לאחרונה הוא התקשה לקום . החלפתי לו לאחרונה מזון מדוגלי לרויאל קנין מנצור וכן אני נותן לן כבר חודשיים אבקת היפזמין , וכן כחודש הוא מטופל על ידי כדורים : פרדניזון 20 מ"ג כל יום וכן פמוטידין 20 מ"ג כל יום . מאז הטיפול חל שיפור גדול במצבו .

    שאלתי , האם זהו טיפול מומלץ ?
    האם רצוי להמשיך כך עוד הרבה זמן או שזה עודף טיפול ?


    בתודה מראש

    רמי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מינוני תרופות

    ד''ר סמדר טל
    26/08/2009

    אני שמחה לשמוע שיש שיפור במצבו של כלבך. אינני יודעת מה בדיוק הבעיה אותה איבחן הוטרינר ולכן אינני יכולה להמליץ על טיפול כזה או אחר.
    התרופות אשר כלבך מקבל הינם סטרואידים (פרדניזון) ומגיני מערכת עיכול (פמוטדין) עקב השימוש הממושךבסטרואידים. כנראה שהשילוב בין השינוי המזוני והטיפול התרופתי מקל עליו. כדאי להיוועץ עם הוטרינר אשר איבחן את כלבך והמליץ על הטיפול הנ"ל. אתה יכול לשאול אותו האם ניתן אולי להוריד את מינון התרופות אשר נתן או אולי להחליף לסוג אחר של תרופות. בכל מקרה לא כדאי לעשות הפסקה פתאומית בטיפול או לעשות שינויים מבלי להתייעץ עם הוטרינר שלך.
    בהצלחה ורק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זקוקה לעזרה
    ליאל
    22/08/2009

    יש לי כלבה בת 5 מערבת,שכנראה עברה טראומה לפני שאימצנו אותה והיא פשוט לא סובלת לצאת החוצה לקח לה 4 שנים להתרגל ממש לרדת למטה לדשא מתחת לבניין !!!!
    ניסיתי לקחת אותה לטיולים בערב ובבוקר מתי שיותר נעים( ובבוקר מוקדם יש פחות תנועה) בכביש,אבל גם זה לא עזר ,היא רועדת מתנשפת,ומושכת את החגורה כמה שאפשר.
    פשוט אי אפשר ללכת איתה בחוץ!!!

    הדאגה שלי היא:
    -אני משחקת איתה המון בבית היא רצה ומשתוללת והיא מאוד ערנית אבל אני עדיין פוחדת שהיא לא מספיק זזה ושהיא לא ממש בכושר מה שרק יחמיר עם השנים
    מה אני צריכה לעשות???

    -האם יש משהו שאני יכולה לעשות לגבי הטראומה שלה להיות ברחוב,באוטו או בכל מקום שהוא לא בבית????

    נ.ב-ניסיתי למשוך אותה עם אוכל , משחקים מה שלא עזר.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זקוקה לעזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיולים עם הכלבה

    ד''ר קרן פרץ
    27/08/2009

    תנסי להוציא אותה בשעות שבהן אין הרבה תנועת אנשים ורכבים ברחובות. במידה ואין שיפור מומלץ להיוועץ עם וטרינר מומחה להתנהגות או עם מאלף טוב בעל נסיון.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיכוך כאבים לחתול
    הדר
    21/08/2009

    שלום,
    היום כשחזרתי הביתה לאחר מספר שעות של העדרות, מצאתי שהחתולה שלי מתנהגת מאוד מוזר, היא מתרוצצת בבית חסרת שקט, ויושבת רק לפרקים של כמה דקות.. בדיקה מעמיקה גילתה שיש לה פצע גדול בצד הגב. בנוסף לכך היא גם מתנשמת במהירות ומשרבבת לשון לעיתים..
    מאחר שיום שישי והשעה מאוחרת אני לא מוצאת לנכון לרוץ לבית חולים, אך נראה לי שהחתולה סובלת מכאבים- האם יש דרך להקל עליה? אדויל? אקמול? באיזה מינון? ולמה צריך לשים לב?

    אודה מאוד על עצה מקצועית,
    הדר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיכוך כאבים לחתול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פצע בגב

    ד''ר קרן פרץ
    26/08/2009

    הדר שלום, אני מקווה שהחתולה מרגישה יותר טוב. מאוד לא מומלץ לתת כדורים לחתול ללא התייעצות עם רופא. אקמול או אדוויל בחתולים עלול ממש לגרום להרעלה. לחתולים אין מספיק אנזימים (חלבונים מפרקים) על מנת לעשות את העבודה- דבר הגורם לתוצרי לואי בדם וברקמות, אשר הינם רעילים ביותר לחתול.
    חוסר שקט כפי שאת מתארת מצריך הגעה לרופא. במידה והמרפאה סגורה כמעט כל מרפאה יש לה טלפון חירום ואופציה שהרופא יפגוש אותך.
    במידה ועוד לא הלכת לוטרינר אני ממליצה לקחת את החתולה על מנת לבדוק את הפצע בגב ולתת לה טיפול מתאים.
    רק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פעילות גופנית
    יסמין
    21/08/2009

    היי.
    יש לי כלב רועה גרמני מעורב עם מלינואה בן שנה וחצי עוד מעט, ובאמת שאני נותנת בשבילו את הכל..הבעיה היחידה שמציקה לי מאוד זה העובדה שפשוט אין לי זמן להוציא אותו החוצה. אני עובדת ביום ולומדת בערב ואני מוציאה אותו ל10 דקות בבוקר ו10 דקות בערב.האחים שלי לא גרים בבית ואני היחידה שיכולה להוציא אותו החוצה.זה פשוט מעציב אותי שזו הסיבה בגללה אצטרך למסור אותו..
    אז רציתי לדעת מהו הנזק שעלול להיגרם במידה וכל היום הוא נמצא בבית ללא פעילות גופנית? אני משאירה לו צעצועים אבל זה בטח לא מספיק..אני פוחדת כי אמרו לי שגם ככה לגזעים האלה יש בעיות במפרקים ובעמוד השדרה..אנא תרגיעי אותי שזה לא נורא כ"כ..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פעילות גופנית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פעילות גופנית

    ד''ר קרן פרץ
    26/08/2009

    לגזע כזה טיול פעמיים ביום לא מספיק, הכלב צריך גם להוציא אנרגיה ולא רק לעשותצרכים בטיול. במידה ואין לך אפשרות להוציא אותו עוד פעם כדאי לנסות לברר על אופציה של doggy walker , מישהו שיגיע אליך פעם ביום להוציא אותו תמורת תשלום. כמו כן תנסי אולי להאריך קצת את אחד הטיולים שאת עושה עימו.
    רק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פתאום כלבה לא רוצה לצאת לטיולים
    אריאל
    21/08/2009

    שלום,

    פתאום כלבה שלי לא רוצה לצאת לטיולים ונראת חלשה.

    זה התחיל מכך שלפני יומיים היא היקיאה כמה פעמים (קורה לה לפעמים) ולא רצתה לאכול. אחרי זה נראתה אפטית משהו ולא כ"כ שיתפה פעולה. חוץ מזה, היא לועסת רגל אחורית שלה באיזור הברך כל הזמן והמקום לא נראה טוב (אבל לא זיהיתי איזה בעיה שם).

    כאשר אני קורה לה לצאת לטיול, היא לא מגיבה ונאלצתי כמה פעמים לעשות את זה בכח. היא עושה סיבוב של 15 מטר, עושה פיפי ומושכת אותי הביתה. רואים גם שקשה לה לעלות במדרגות (בד"כ אין לה שום בעיה עם זה).

    אשמח לקבל המלצות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חולשה

    ד''ר קרן פרץ
    26/08/2009

    עליך לקחת את הכלבה לוטרינר בהקדם. לפי התאור שלה נשמע היא זקוקה לטיפול רפואי. הקאות וחולשה יכולים לנבוע מהרבה מאוד מחלות וסיבות ועל כן יש צורך שוטרינר יבצע בדיקה רפואית ויתן לה את הטיפול המתאים למצבה. כמו כן חשוב לבדוק את הפצע בברך שלה אולי זה המקור לכל ההרגשה הלא טובה.
    אני ממליצה לא להמתין ולקחת אותה לוטרינר בהקדם.
    רק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום