פורום וטרינריה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה ברגל ימין בגורה דחוף
    אופק
    16/10/2009

    שלום
    לפני מספר ימים אימצנו גורת לברדור מעורבת בת 3 וחצי חודשים.
    בכל פעם שהגורה קמה או הולכת היא מייללת וגוררת את רגל ימין האחורית.
    הוטרינר אצלו היינו טען כי מדובר בבעיית אגן שכיחה אצל גורים וכי עד גיל שנה אין טעם בהתערבות כירורגית ושאתך לה רק אספירין נגד כאבים.
    האם דרך הטיפול הגיונית?האם על הגורה לסבול כאבים עד גיל שנה?מה ניתן לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה ברגל ימין בגורה דחוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה ברגל

    ד''ר קרן פרץ
    23/10/2009

    האם הגורה דורכת על רגל זו או שהיא פשוט גוררת אותה? האם זה במשך כל היום או רק לאחר מאמץ גופני או בקימה משינה?
    במידה והבעיה נמשכת אני ממליצה לבדוק יותר לעמוק את הבעיה ואת חומרתה. חשוב שהוטרינר יבצע בדיקה אורטופדית מלאה על מנת להעריך מאיפה נובעת הצליעה והכאב. יתכן ויש צורך לבצע אף צילום רנטגן. במידה ואינך מרוצה מהאבחנה אשר קיבלת בהחלט כדאי לשקול בדיקה נוספת.
    לאחר שהוטרינר יגיע למסקנה מה הבעיה אז יש להחליט על הטיפול המתאים. במידה ומחליטים על טיפול תרופתי יש מקום לשקול מעבר לטיפול תרופתי המיועד באופן ספציפי לכלבים. כמובן שבבחירת התרופה המתאימה יש לקחת בחשבון שהכלבה גורה וששימוש ארוך טווח עלול גם כן לגרום לתופעות לוואי.
    בהצלחה ורק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מזון חתולים עשיר בסיבים תזונתיים
    יואב
    15/10/2009

    שלום,

    החתולה שלי בת שנתיים וחצי וסובלת לעיתים קרובות מגודש בשקים האנאליים, דבר הגורם לה אי נוחות ואפילו סבל.
    הוטרינר המליץ לנסות מזונות עתירים בסיבים תזונתיים (Crude Fiber). אשמח לקבל המלצות על מזונות איכותיים שיכולים לסייע לפתור את הבעייה.

    תודה,

    יואב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מזון עשיר בסיבים תזונתיים

    ד''ר קרן פרץ
    23/10/2009

    בדרך כלל מזונות דיאטטים עשירים בסיבים תזונתיים. אך לפני שעוברים למזון מסוג זה חשוב לדעת מה משקלה של החתולה ומה מצבה הגופני. במידה ומדובר בחתולה רזה חשוב שהיא לא תרד במשקל. אינני יכולה במסגרת פורום זה להמליץ על חברה כזאת אות אחרת. אני ממליצה לפנות לוטרינר שלך לצורך קבלת שמות מומלצים של מזונות וכמו כן התאמת מזון בשביל החתולה.
    בהצלחה ורק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכלב חולה ולא יודעים מה לעשות...
    עדי
    15/10/2009

    יש לי לברדור מעורב ומזה יומיים הוא לא אוכל ולא שותה כלל ומקיא כל כמה שעות.
    הוא כמובן ללא מצב רוח וגם לא עושה את צרכיו.
    זה התחיל שלשום בלילה ולמחרת בבוקר (אתמול) לקחנו אותו לוטרינר שנתן לו אינפוזיה ועשה לו צילומים רבים ולא מצא דבר אך בבדיקות הדם יצא שכמות הכדוריות הלבנות גבוהה מאאאאאוד ובנוסף כשהקיא במרפאה יצא לו בקיא לראשונה תולעים. הוא חזר אחה"צ הביתה אל מצבו נותר אותו הדבר לא אוכל ולא שותה אפילו טיפה ולא עשה צרכים אפילו לא פיפי ולכן לא יכולים לתת לו את האנטיביוטיקה שנתנו לנו כי הבנתי שאסור על קיבה ריקה.
    מה זה יכול להיות? האם יכול להיות מהתולעים? נתנו לו תילוע הבוקר (3 כדורים) עם מעט מים שהזרקנו לפיו כי איננו רוצה לשתות כלל.
    אמרו לנו לחזור למרפאה, מה עוד הם יכולים לבדוק? מה לעשות? אנחנו מאוד לחוצים....
    שאלה נוספת, יש לנו כלב נוסף בבית אבל הוא נשאר בחצר והחולה בבית כי פחדנו שזה מדבק, האם תולעים זה מדבק?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הקאות

    ד''ר קרן פרץ
    23/10/2009

    אם הכלב עדיין איננו בסדר בוודאי שיש צורך לחזור עמו למרפאה. כל עוד הכלב לא אוכל ושותה ומקיא חשוב מאוד שיקבל עירוי נוזלים לוריד. כמו כן במידה והספירה הלבנה שלו באמת כה גבוהה חשוב מאוד שיקבל אנטיביוטיקה. במרפאה ניתן לתת את התרופות גם כן לוריד או בהזרקה.
    תולעים עלולים לעבור לכלב השני במידה והוא אוכל אותם או את הביצים שלהם. אינני יודעת לומר אם זו הבעיה היחידה של הכלב או שמא ישנו חשד בגורם מדבק נוסף.
    בכל מקרה תחזרו עימו למרפאה לצורך המשך טיפול.
    בהצלחה ורק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוכל לגורה
    לי
    14/10/2009

    שלום.
    יש לי גורה בת 8 חודשים,סוג מעורב(זאב)שאמורה להגיע לגודל בינוני...
    היא אוכלת נוטרו צ'ויס גורים.
    לאחרונה ,המליץ לי בעל חנות לחיות לתת לה בנטו קרונן ואמר שהיא יכולה לאכול של בוגרים כי היא שוקלת 15 ק"ג.
    שתי שאלות:
    האם בנטו קרונן מומלץ ואכן,טוב יותר מנוטרו צויס?
    האם לתת לה אוכל של בוגר כשהיא בעצם גורה? הוא מטעה אותי?
    תודה מראש.לילך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוכל לגורה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוכל לגורה

    ד''ר קרן פרץ
    23/10/2009

    אני ממליצה להמשיך עם המזון גורים. לגבי סוג המזון המומלץ, אינני יכולה להמליץ במסגרת זו על מזון כזה או אחר. אני ממליצה להתייעץ עם הוטרינר שלך לגבי חברות מזון מומלצות.
    רק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • staphylococcus spp
    יפעת
    14/10/2009

    שלום רב !
    לכלבת הלברדור שלי בת ה-9 יצאו פצעים שיטחיים מגרדים בעור נלקחה דגימה ונמצא כי זהו החיידק
    וכי הוא יציב בפני סוגי אנטיביוטיקה רבים למעט FLORFENICOL אשר הבנתי כי לא קיים בארץ.

    האם זה נכון ?
    מה ניתן לעשות?

    אשמח לעזרתכם המהירה

    תודה
    יפעת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    staphylococcus spp

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנטיביוטיקה

    ד''ר קרן פרץ
    23/10/2009

    יפעת שלום,
    יש לבדוק בתוצאות התרבית והרגישות האם היו עוד סוגי אנטיביוטיקה אשר החיידק רגיש אליהם. לאחר מכן כדאי לבקש מהוטרינר לדבר עם ספקי התרופות ולראות האם תרופה זו קיימת בשוק, אולי אפילו למתן הומני. במידה ואין ניתן לנסות להביא מחוץלארץ.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוגרים ופרעושים
    נטע
    14/10/2009

    שלום יש לי שני אוגרים , בזמן האחרון ראיתי פרעושים עליהם ..
    איך אני יכולה למנוע את ההתרבות שלהם, איך ניתן לטפל בהם וכמה זה יעלה לי ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוגרים ופרעושים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוגרים

    ד''ר קרן פרץ
    18/10/2009

    אני מציעה להפנות את שאלה זו לפורום המתעסק בחיות אקזוטיות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שתיית מים מוגזמת
    מיכאל
    13/10/2009


    יש לי כלב בוקסר בן 10. לאחרונה אחרי ביצוע ניתוח לחסרת גידולים בפרווה (בהרדמה מלאה), שכנראה היו שפירים הכלב יתחיל לשתות כמויות מים ללא הפסקה ועקב זה הוא לא יכול לשלוט בשתן .
    כך יש לו תיאבון, הכלב בריא לגמרי. כמו כן החלפנו את האוכל לפני שבוע ולא היו שינויים בהתנהגות של הכלב.
    בוצע בדיקת שתן שהיתה טובה ללא בעיות.
    מה יכול להיות ומה צריך לעשות בנוסף ?







    הדפסה שלח לחבר סגור



    שתיית מים מוגזמת ד''ר קרן פרץ
    12.10.09 12:02


    האם השינוי בשתייה ובהשתנה התחיל לאחר שהחלפתם אוכל? מתי בוצעה בדיקת השתן? האם הגידולים שהוסרו נשלחו לביופסיה?
    ניתן למדוד בבית את כמות המים שהכלב שותה על מנת לדעת באמת אם יש מצב של שתיה מוגזמת.
    יש לוודא שבדיקת השתן בוצעה לאחר שהבעיה התחילה וחשוב לדעת מה היתה ריכוזיות השתן, ומה ראו במשטח השתן. במידה ויש חשד לבעיה כלשהי בבדיקת שתן יש לשקול ביצוע בדיקת דם מלאה לצורך בדיקת תפקודי כליות וכבד.
    במידה וכל הבדיקות יצאו תקינות והשינו בשתיה והשתנה קרתה בסמוך לשינוי המזוני כדאי להחליף לאוכל אחר בהמלצת הוטרינר.
    בהצלחנ ורק בריאות.




    ד''ר קרן פרץ
    וטרינרית
    ארלוזורוב 52 רמת גן 52481 03-6734407

    לפי המלצתך בוצעה בדיקת דם מלאה והתברר שיש אנזימים בכבד.
    מה יש לעשות בהמשך ? איך לפרש את התוצאות בדיקת דם ?
    כללית הכלב אוכל טוב מאוד, שמח וחוץ משתיית מים מוגזמת ואי עמידה במתן שתן הכל בסדר.



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שתיית מים מוגזמת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שתיית מים מוגזמת

    ד''ר קרן פרץ
    18/10/2009

    על מנת לפרש את בדיקת הדם יש לדעת את התוצאות ובהתאם לכך להחליט מה השלב הבא באיבחון ובטיפול. ישנם מקרים בהם עליה באנזימי כבד יכולה להיות סימן לבעיה אחרת כגון בעיה בתפקוד של בלוטת יתרת הכליה. לעיתים יש צורך לבצע בדיקות נוספות.כמו כן ישנם מקרים בהם מומלץ לבצע אולטאסאונד בטן על מנת לבחון את הכבד ואתשאר אברי הבטן.
    אני מציעה להתייעץ עם הרופא המטפל אשר ביצע את בדיקות הדם והתוצאות אצלו על מנת להחליט על השלב הבא.
    בהצלה ורק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ארנבים-שאלה כללית
    ניב
    12/10/2009

    בס"ד
    שלום רב,
    קיבלתי עבודה לחופש לעשות
    על חיה שאני רוצה...
    בחרתי לעשות על ארנבים...
    יש שאלה אחת כללית שאני לא
    יודע בוודאות מה לכתוב מה,
    ואני גם יודע שזה לא קשור
    לוטרינריה,או לפורום זה .אז אני מצטער
    על ההטרדה ואני מודה לאילו שיטרחו לענות לי
    על שאלה כזו.
    לפי מה שהבנתי ארנבים חיים
    באופן טבעי בכל היבשות,פרט
    לאוסטרליה ולאנטארקטיקה...
    לפי מה שהבנתי אנשים הביאו
    לאוסטרליה ארנבים ועכשיו הם כן חיים שם...
    לגבי אנטארקטיקה אני ממש לא בטוח...
    חיפשתי על זה מידע ומצאתי על זה מידע ממש מועט:
    1.בניגוד לטונדרה הארקטית, הטונדרה האנטארקטית חסרת יונקים גדולים, בעיקר עקב בידודה הפיזי מיבשות אחרות. יונקים ימיים ועופות ימיים, בהם שחפים ופינגווינים מקננים באזורי החוף, ויונקים קטנים כמו ארנבים וחתולים נצפו באיים התת-אנטארקטיים.
    הצומח והחי באנטארקטיקה והאיים האנטארקטיים (מדרום לקו רוחב דרומי 60º) מוגנים על ידי האמנה האנטארקטית.
    2.קוֹטבֵי כַּדוּר הָאָרֶץ – הַצפוֹני והַדרוֹמי – הֵם הַמקוֹמוֹת הַקָרים בּיוֹתֵר בָּעוֹלָם. לַמרוֹת הַקוֹר הַמַקפּיא, מֵי הַקֶרַח והָרוּחוֹת הַנוֹרָאוֹת, בַּעֲלֵי חַיים וּצמָחים רַבּים חַיים בִּסביבוֹת הַקטָבים ולא נמצָאים בּשוּם מָקוֹם אַחֵר בָּעוֹלָם. הֵם שׂוֹרדים הוֹדוֹת לַהַתאָמָה שֶעָבַר גוּפָם לַתנָאים הַקָשים. הַצמָחים נמוּכים, כּדֵי להִתגוֹנֵן מִפּנֵי הָרוּחוֹת הַקָרוֹת, והֵם מַשלימים אֶת מַחֲזוֹר חַיֵיהֶם בּמֶשֶׁך הַשָבוּעוֹת הַספוּרים שֶל הַקַיִץ. גַם בַּעֲלֵי הַחַיים שֶל הַקוֹטֶב עָברוּ הַתאָמָה לִתנָאֵי הַקוֹר; לַאֲחָדים פַּרוָוה אוֹ כּסוּת נוֹצוֹת עָבָה; לָאֲחֵרים שִכבַת שוּמָן תַת-עוֹרית לשימוּר חוֹם הַגוּף. בַּעֲלֵי הַחַיים הַגדוֹלים בּיוֹתֵר, הַלִווייתָנים, מסַיירים בּמֵי הַקוֹטֶב הַדרוֹמי (אַנטאַרקטיקָה). הַדוֹב הַגָדוֹל בּיוֹתֵר, דוֹב הַקוֹטֶב, חַי בָּאֵזוֹר הָאַרקטי בּקִרבַת הַקוֹטֶב הַצפוֹני. בַּעֲלֵי חַיים חַמֵי דָם נוֹסָפים חַיים שָׁם, בֵּינֵיהֶם זאֵבים, שוּעָלים, אַיילֵי צָפוֹן, אַרנָבוֹת ולֶמוּסים. רַבּוֹת מֵחַיוֹת הַקוֹטֶב לבָנוֹת, להַסוָואָה עַל הַקֶרַח. הַיַמים הַקָרים אַף הֵם מלֵאֵי חַיים, בּעיקָר בַּקַיִץ. זִרמֵי הָאוֹקיָינוֹס סביב אַנטאַרקטיקָה מביאים חוֹמרֵי מָזוֹן מֵהַמַעֲמַקים, שֶמֵהֶם ניזוֹנים הַצמָחים וּבַעֲלֵי הַחַיים הַמַרכּיבים אֶת הַפּלַנקטוֹן. מִן הַפּלַנקטוֹן ניזוֹנים יצוּרים כּמוֹ הַקריל, ואֶת אֵלֶה, בּתוֹרָם, אוֹכלים הַלִווייתָנים.
    עכשיו אני לא ממש בטוח בזה משום שאיך
    יכול להיות שהם חיים שם בגלל שכל היבשת
    מים וקרחונים וקרח ושלג
    וגם אם כן איך הם שורדים מהקור
    וממזוןבטח אין שם צמחים...
    אני מאוד מבולבל...
    ולכן,אני מבקש שאם אתם לא בטוחים
    בתשובה אז תיתנו לי אתר של פורום
    עם זיאולוג או משו כדי שאני אוכל
    לשאול אותו....,אם אתם מכירים.....
    הייתי רוצה לקבל תשובה מדויקת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ארנבים-שאלה כללית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה תענו לי...זה דחוף בשבילי!

    ניב
    15/10/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה לא עונים לי?!בבקשה תענו ותעזרו.

    ניב
    20/10/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צליעה ברגל ימין האחורית
    לינוי
    12/10/2009

    שלום הכלב שלי הוא לברדור מעורב ב-7 ו-4 חודשים ואתמול בבוקר גיליתי שיש לו צליעה ברגל ימית האחורית. לא ראיתי שהוא נפל או משהו כזה. בערב המצב החמיר ולקחתי אותו לווטרינרית שאמרה שאולי הוא החליק או קפץ ונפל לא טוב על הרגל והיא נתנה לו משככי כאבים (כדור וחצי בבוקר וכדור וחצי בערב למשך שבוע). אתמול בערב נתתי לו כדור וחצי והיום בבוקר הוא נראה כבר יותר טוב והלך די טוב על הרגל. אחר כך לקחתי אותו לטיול בוקר קצר והוא התנהג בסדר ודרך על הרגל כרגיל אבל כשחזרנו הביתה הוא החל שוב לצלוע ועכשיו זה ניכר שכואב לו. (נתתי לו עוד כדור וחצי בבוקר)
    השאלה שלי היא האם כדאי לא לטייל איתו בימים הקרובים.? כי זה נראה לי שהטיול החמיר את המצב.
    יש לציין שאני גרה בבית קרקע עם גינה גדולה כך שיש לו היכן לעשות צרכים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צליעה ברגל ימין האחורית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה תענו לי

    לינוי
    12/10/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צליעה

    ד''ר סמדר טל
    12/10/2009

    באופן כללי אם החשד היה שמדובר על מצב בו הכלב החליק או נפל לא טוב על הרגל ניתן לעשות לו טיולים קצרים בימים הקרובים ולהשתדל שיהיה כמה שיותר במנוחה. בכל מקרה אם נראה לך שהטיול החמיר את מצבו כדאי שיהיה במנוחה.לאחר מספר ימים תעשו חזרה הדרגתית לפעילות.
    במידה ואתם רואים שהמצב לא משתפר תוך מספר ימים או מחמיר כדאי לקחת אותו חזרה לוטרינרית להמשך איבחון.
    יש לברר עם הוטרינרית אשר נתנה לכם את הכדורים האם היא רצתה שתיתנו אותם באופן קבוע לשבוע או לפי הצורך. במידה והיא מעונינת בטיפול רציף אז יש לתת את התרופות לפי ההוראות שלה.
    בהצלחה ורק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה !! :)

    לינוי
    12/10/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פשפשים
    סוניה
    11/10/2009

    יש לי כלבה מסוג פודל טוי.
    עברנו דירה לאחרונה ובאזור הזה יש המון קרציות ופשפשים ברחוב ולא משנה איפה אני מטיילת עם הכלבה שלי היא תמיד מלאה בפשפשים וקרציות ענקיות. קנינו שמנים ותרסיסים מאוד יקרים נגד פשפשים ושום דבר לא עובד.
    יש לנו דירת גג עם גג ענק וחשבנו לאלף את הכלבה לעשות את צרכייה בארגז חול על הגג במקום לטייל איתה. הכלבה ממש סובלת , היא כל הזמן מתגרדת וסובלת מעקיצות רבות האם ניתן לאלף אותה לארגז חול? בתודה, סוניה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פשפשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרעושים וקרציות

    ד''ר סמדר טל
    12/10/2009

    לגבי אילוף הכלבה לעשות צרכים בארגז חול מאוד תלוי באופי הכלב. אך יש לקחת בחשבון שגג איננו תחליף ליציאה מהבית וחשיפה לגירויים וריחות מהעולם החיצוני.
    אינני יודעת באיזה סוג של תכשירים השתמשתם ובאיזה תדירות טיפלתם. לדעתי הטיפול באמפולות הוא בדרך כלל יעיל לטיפול בפרעושים וקולר כנגד קרציות. ישנם הרבה סוגים של מוצרים בשוק שחלקם יעילים יותר וחלקם פחות. אני ממליצה להיוועץ עם הוטרינר באזור מגורייך לגבי תכשיר מתאים.
    במידה והיו על כלבתך קרציות אני ממליצה לשקול לבצע בדיקת דם על מנת לראות אם יש חשד לקדחת קרציות ולתת טיפול מתאים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרעושים? פשפשים?
    מיטל
    11/10/2009

    יצאנו לטיול עם הכלב, וכנראה שהסתובבנו במקומות הלא נכונים... הוא חזר עם גרדות בלי סוף. ראיתי שחרקים קטנטנים שמזכירים כינים הולכים עליו, צבעם חום כהה-שחור. שמנו אתמול טיפות נגד פרעושים בשם "קונטקט", המוכרת הסבירה שמדובר בתכשיר מתקדם מפרונטליין.
    הבעיה- הכלב ממשיך להתגרד!
    כמה זמן עוד יקח עד שהתכשיר יגיע למלוא האפקט??? מאוד לא נעים לראות את הכלב סובל.
    ועוד שאלה- האם זה יכול לעבור לשטיחים/מחצלות שהכלב יושב עליהן?? או חס וחלילה, אלינו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פרעושים? פשפשים?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרעושים

    ד''ר קרן פרץ
    12/10/2009

    במידה ואכן מדובר בפרעושים, במידה ויש כמויות גדולות הם אכן עלולים לעבור למקור המרבץ של הכלב, לעיתים הם גם עלולים לקפוץ על בני האדם.
    אינני מכירה את מוצר זה באופן אישי ולכן אינני יכולה לחוות עליו דעה, אך סביר להניח שאם כבר עברו מספר ימים הוא כבר היה צריך לפעול ולהרוג את הפרעושים. יתכן והגירוד של הכלב נובע עדיין מהשפעת הפרעושים שהיו עליו אפילו אם הם כבר מתו.
    במידה והכלב עדיין מתגרד אני ממליצה לקחת אותו לבדיקה אצל הוטרינר, הוטרינר יוכל לבדוק את הכלב ולתת טיפול רפואי במידת הצורך ולהמליץ לכם על חומר מונע פרעושים.
    בהצלחלה ורק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שתית מים מוגזמת
    מיכאל
    11/10/2009

    יש לי כלב בוקסר בן 10. לאחרונה אחרי ביצוע ניתוח לחסרת גידולים בפרווה (בהרדמה מלאה), שכנראה היו שפירים הכלב יתחיל לשתות כמויות מים ללא הפסקה ועקב זה הוא לא יכול לשלוט בשתן .
    כך יש לו תיאבון, הכלב בריא לגמרי. כמו כן החלפנו את האוכל לפני שבוע ולא היו שינויים בהתנהגות של הכלב.
    בוצע בדיקת שתן שהיתה טובה ללא בעיות.
    מה יכול להיות ומה צריך לעשות בנוסף ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שתית מים מוגזמת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שתיית מים מוגזמת

    ד''ר קרן פרץ
    12/10/2009

    האם השינוי בשתייה ובהשתנה התחיל לאחר שהחלפתם אוכל? מתי בוצעה בדיקת השתן? האם הגידולים שהוסרו נשלחו לביופסיה?
    ניתן למדוד בבית את כמות המים שהכלב שותה על מנת לדעת באמת אם יש מצב של שתיה מוגזמת.
    יש לוודא שבדיקת השתן בוצעה לאחר שהבעיה התחילה וחשוב לדעת מה היתה ריכוזיות השתן, ומה ראו במשטח השתן. במידה ויש חשד לבעיה כלשהי בבדיקת שתן יש לשקול ביצוע בדיקת דם מלאה לצורך בדיקת תפקודי כליות וכבד.
    במידה וכל הבדיקות יצאו תקינות והשינו בשתיה והשתנה קרתה בסמוך לשינוי המזוני כדאי להחליף לאוכל אחר בהמלצת הוטרינר.
    בהצלחנ ורק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיסון כלבת
    לינוי
    11/10/2009

    שלום. הכלב שלי בן ה-7 אמור להתחסן לכלבת בתאריך 29/10 שזה יוצא יום חמישי אבל אצלנו בעיריית קרית גת חיסוני כלבת הם רק בימי ראשון כך שאני יכולה לחסן אותו קרוב לתאריך זה בתאריכים 25/10 או 1/11. מה עדיף? האם זה לא מסוכן לחסן כמה ימים אחרי או כמה ימים לפני?
    אשמח לתשובה.
    בתודה מראש.
    לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חיסון כלבת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח לתשובה :)

    לינוי
    12/10/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיסון כלבת

    ד''ר סמדר טל
    12/10/2009

    זה לא נורא אם מקדימים או מאחרים את החיסון במספר ימים. אין העדהפה אם לאחר או להקדים במקרה זה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלבת בולדוג צרפתי
    דניאל
    11/10/2009

    שלום,
    כלבת הבולדוג שלי אצלנו בבית כבר כ-חצי שנה בערך.

    1. לפני כמה ימים היא קיבלה מחזור לראשונה.זה מלכלך את כל הבית-החדרים ,החצר וכל מקום היא עובררת יש טיפות של דם. זה נמשך כבר כמה ימים,מה אפשר לעשות מבלי לעקר אותה! ??

    2. הכלבה שלנו נמצאת בבית וביום בערך בחצר עם החתולים.היא כמו שואב אבק,אוכלת כ-ל דבר שיש ברצפה- אבנים,אוכל של הבית שנפל על הרצפה,לכלוך ואפילו את הצועה של החתולים!!! אנחנו לא משגיחים עלייה כל היום ולכן היא בחצר-גם כדי לעשות צרכים ושלא יהיה לא משעמם והיא משחקת עם החתולים! היא נכנסת אחר כך לבית ואנחנו לא יודעים מה היא הכניסה לפה! מה אפשר לעשות בעניין הזה במיוחד בזה שהיא אוכלת את החרא של החתולים! ??

    תודה מראש :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כלבת בולדוג צרפתי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ייחום ואכילת שטויות

    ד''ר קרן פרץ
    12/10/2009

    מאחר והכלבה כבר בייחום אז לא ניתן לעקר אותה כל עוד היא מיוחמת. במידה והדימום מפריע לכם ניתן לשים לה תחתונים עם תחבושת הגיינית על מנת לספוג את הדם. יש תחתונים שמיועדים במיוחד לכלבות בזמן ייחום. ניתן לרכוש אותם בחנות חיות או במרפאות וטרינריות.
    לגבי אכילת זבל ושטויות מהרצפה הבעיה הינה בעיה התנהגותית, אני ממליצה להשגיח עליה ולנקות את החצר במידת האפשר. כמו כן, רצוי להתייעץ עם מאלף מקצועי ומנוסה על מנת לעזור לפתור את בעיית ההתנהגות.
    רק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה חשובה על פצע של חתול
    פרח
    11/10/2009

    חתולה עם פצע ביד , היד נפוחה וזה קצת פתוח עם דם, אפשר לשים את המשחה סינטומיצין על זה .
    או שרק לחטא ולחבוש ? אפשר להשאיר פתוח אבל עדיין לחטא?
    זה במידה ואפשר לראות מה קורה תוך יומיים ואם לא אז וטרינר , כמובן
    אבל המרפק נפוח והיא לא יכולה לעמוד על היד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה חשובה על פצע של חתול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רגל נפוחה ופצועה

    ד''ר סמדר טל
    12/10/2009

    לפי התאור שלך אני ממליצה לא להמתין אלא לקחת את החתולה לוטרינר בהקדם. מהתאור שלך הרגל נפוחה, יתכן וזה נובע מפצע נשיכה, אבצס, שבר או כל פציעה אחרת. חשוב לבדוק מה מקור הנפיחות, לוודא שאין שבר ברגל ולתת טיפול הולם. במידה ויש מוגלה יתכן ויש צורך בניקוז וטיפול אנטיביוטי לפה. סביר שמשחה במקרה זה לא תעזור. ככל שתמתיני יותר יש סיכוי שהמצב יחמיר ולכן כדאי לטפל במהרה.
    בהצלחה ורק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ד"ר

    פרח
    13/10/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום