פורום וטרינריה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כלב בן 5 חודשים עושה צרכים בבית...
    tobul
    13/09/2009

    שלום יש לי כלב בוקסר חמווווד (סתכלו בתמונה)
    הוא בן 5 חודשים.
    הצלחנו לחנך את הכלב לעשות פיפי בחוץ (למרות שמידי פעם עדיין מתפלק לו, או כשלא מוציאים אותו מספיק או כשאין אף אחד בבית)
    אבל הוא מודע לזה ומקבל חטיפים על כל פעם שהוא משתין בחוץ.
    הבעיה שלי היא עם הקקי שלו...פיפי זה לא בעיה לחנך כי ישנן הרבה הזדמנויות אבל קקי זה בעיה הוא עדיין מחרבן לי בבית -וזה דיי מעצבן כי הוא מתחיל להיות גדול...

    יוצא לי לראות אותו לפני שהוא מחרבן אבל אני לא יודע מה לעשות-לקחת אותו החוצה, להתעצבן עליו מה לעשות? אם אני קולט ומוציא אותו החוצה או אפילו קולט שהוא מתחיל לרחרח בבית ואני מוציא אותו החוצה אז הוא לא מחרבן עד שמגיעים הבייתה...אולי הוא רגיל לעשות על מרצפות אני לא יודע...

    הכלב מסתובב חופשי בבית (בית קרקע) ואין לו מגבלה כלשהי אבל איך אני פותר את הבעיה תעזרו לי בבקשה אני צריך את זה :)


    תודה


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צרכים בבית

    ד''ר קרן פרץ
    20/09/2009

    אכן הכלב שלך נראה מאוד חמוד!!! לגבי עשיית הצואה בבית- במידה ואתה ממש תופס אותו בשעת מעשה אתה יכול לומר לו "לא" בקול תקיף. ברגע שאתה רואה שהוא בדרך לעשות מומלץלהוציאו החוצה כדי שיעשה בחוץ.במידה והוא עושה בחוץ י שלתת לו חיזוק חיובי בליטוף וצ'ופר.
    אם אתה עדיין לא מצליח להשתלט על זה לבד אני ממליצה להעזר במאלף מקצועי ומנוסה שיוכל לתת לך ולכלבך כמה טיפים כיצד להתמודד עם הענין.
    בהצלחה ורק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מקלחת אחרי טפיל
    א
    13/09/2009

    לכלב שלי היה טפיל בעור שגרם לעור חהתקלף ולפרווה לנשור , הוטרינר טיפל בו בעזרת זריקה +משחה למשך שבועיים ולאחר מכן זריקה נוספת
    עכשיו כשהטיפול נגמר הפרווה מאוד מלוכלכת מהמשחה והייתי רוצה לקלח אותו
    האם כבר אפשר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מקלחת אחרי טפיל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מקלחת

    ד''ר קרן פרץ
    20/09/2009

    מאחר ואינני יודעת על איזה טפיל מדובר ומה בדיוק הטיפול שניתן אני ממליצה להפנות את שאלה זו לוטרינר שטיפל בכלבך.כדאי לבדוק אם מותר לרחוץ את הכלב והאם מומלץ להשתמש בשמפו רפואי עדין לבעיות עור.
    רק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פצעים עמוקים.-דחוף!!
    ליטל
    13/09/2009

    ד'ר שלום,
    יש לי כלב בן 12 שאובחן לאחרונה כחולה סכרת. הסכרת שלו גבוהה מאוד וכרגע אנחנו מנסים לאזן אותה עם אינסולין.
    לפני כשבוע שמתי לב לפצעים ב-2כפות רגליו ,פצעים עמוקים מאוד ומוגלתיים המלווים בחום(אפשר לראות את פנים הרגל)
    שנראה כאילו שהם הולכים ומתרחבים עם הזמן.
    כאשר פנינו לוטרינר ליד ביתינו ניתנה לו אנטיביוטיקה למשך 5 ימים ,החום אכן ירד אך לא חל כך שיפור במצבם של הפצעים, ולכן הוחלט על 5 ימים נוספים, אך עדיין ללא שיפור לצערי.
    יכול להיות שפצעים אלו נוצרו מהסכרת הגבוהה אצלו? האם פצעים אלו ייסגרו או שאין באפשרותם להסגר בגלל הסכרת? באילו אמצעים עוד אפשר לנקוט בכדי לגרום להם להסגר ולהבריא?
    אשמח מאוד לקבל את עזרתך בנושא, זה חשוב מאוד..

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פצעים עמוקים.-דחוף!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פצעים

    ד''ר קרן פרץ
    20/09/2009

    האם כלבך נוטה ללקק את הפצעים האלו, האם הם במקום אשר מזדהם בזמן שהוא הולך? ראשית חשוב לשמור על הפצעים נקיים, בנוסף במידה והוא מלקק אותם חשוב למנוע זאת ממנו על ידי קולר אלזיבתני, רק כך הפצע יוכל באמת להחלים. לגבי טיפול רפואי מומלץ, לצערי אינני יכולה להמליץ לך על טיפול לפצעים מבלי לראות על מה מדובר. לעיתים יש צורך באנטיביוטיקה שונה, לעיתים מומלץ לחבוש את הרגל ולפעמים מומלץ לעשות שטיפות. במידה ואתם לא מרוצים מאופן ההחלמה של הפצעים כדאי להיוועץ שוב עם הוטרינר שטיפל וראה על מה מדובר.
    בהצלחה ורק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימוץ כלב
    נופר
    13/09/2009

    אני רוצה לאמץ כלב. הבעייה שהיא שאני עובדת מהבוקר עד אחר הצהריים.
    האם זה אפשרי לאמץ כלב?
    האם זה בסדר להוציא אותו בבוקר ולאחר מכן רק אחר הצהריים?
    אין לי בעייה אם הוא יעשה צרכים בדירה אם אין ברירה אחרת אבל אני לא רוצה להגיע למצב שהוא סובל מבדידות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אימוץ כלב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימוץ כלב

    ד''ר קרן פרץ
    20/09/2009

    כשבאים לאמץ כלב יש לקחת בחשבון מספר נקודות:
    גיל הכלב- גור לעומת כלב בוגר. גור עלול לעשות יותר בלגן בבית אך ניתן להשפיע על החינוך שלו ולעקוב אחר התפתחותו. כלב בוגר עלול לעשות פחות נזקים בבית ואולי אף רגיל לחיות בבית (תלוי מה ההסטוריה של הכלב),
    גודל הכלב- כלב קטן יכול להתאים לבית קטן, לבית אשר יש בו כבר בעלי חיים נוספים. גזע גדול יתאים למי שאין בעיה של מקום, לאוהבים פעילותספורטיבית ולעיתים פשוט כי זה מה שאוהבים...
    יש קצרי שיער וארוכי שיער, זעירים הזקוקים לטיפול יומיומי בפרווה.
    הכלבים הם חלק ממשפחתנו, הופכים לחברים הכי טובים שלנו ושל ילדינו, וזו אחת המטרות המרכזיות בהכנסת כלב הבייתה. לכן, יש חשיבות גדולה לבחירה קפדנית, על מנת להנות מתוצאות טובות לשנים רבות ומאושרות. הגזעים רבים ושונים כל כך זה מזה ובסופו של דבר ניתן למצוא את זה שיתאים לך. לגבי בעיית ההעדרות הארוכה מהבית, במידת הצורך, ניתן להעזר במישהו שיוציא את הכלב בשעות הצהריים לטיול קצר.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בכלבה לאחר המלטה
    לי
    08/09/2009

    שלום לכולם,
    הכלבה שלנו מסוג שיאצו בת שלוש וחצי המליטה לפני שבוע וחצי כאשר הגורים לא שרדו האחרון מבניהם נפטר אתמול לצערנו הרב :(
    ברצוני לדעת איך צריך לטפל בכלבה? מה עושים עם החלב אשר נשאר בגופה? האם זה מסכן אותה? האם צריך להחליף את האוכל המועשר סידן שקנינו לה ? או שזה עדיין טוב לה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול בכלבה לאחר המלטה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלבה לאחר המלטה

    ד''ר קרן פרץ
    12/09/2009

    צר לי לשמוע שכל הגורים לא שרדו. האם אתם יודעים ממה מתו הגורים? איך מרגישה הכלבה מאז ההמלטה? האם היא חיונית, בעלת מצב רוח, תאבון תקין וצרכים תקינים?
    כעת שהיא לא מניקה אין צורך שתמשיך לאכול מזון מועשר בסידן. החלב שיש לה בעטינים יתייבש והייצור יופסק כל עוד היא לא מניקה. במידה ונראה לכם שהיא טרם חזרה לעצמה או שהיא לא מרגישה טוב יש לקחת אותה לבדיקה אצל הוטרינר.
    רק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוגרת גמדית
    אבי
    08/09/2009

    שלום רב,

    ברשותי אוגרת מזה כשנה (היא נולדה אצלי והספיקה לראות "נכדים"). יחד איתה נמצאים בכלוב שני זכרים, כל האוגרים מסתדרים טוב מאוד ואין בניהם מריבות או נשיכות.
    לפני כשבועיים התחיל להתפתח לה קטרקט בעין שמאל (בהתחלה האישון היה קצת עכור, ונכון לאתמול צבעו היה לבן סיד). כמו כן, במקביל, התנפחה לה השפה השמאלית העליונה מלפני כשבועיים. הנפיחות קבועה וגודלה כגודל של אפונה.
    נכון לעכשיו היא מתפקדת (אוכלת שותה ונעה בכלוב) על אף שהיא קצת עצלנית ולא חיונית כפי שהייתה.
    בנוסף, נראה לי שהיא בהריון.
    האם מדובר במשהו מוכר?
    האם יש משהו שוטרינר יכול לעשות במקרה כזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוגרת גמדית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוגרת

    ד''ר סמדר טל
    12/09/2009

    וטרינר המתמחה בחיות אקזוטיות על בטוח יוכל לעזור לך ולאוגרת. מומלץ לקחת אותה לבדיקה בהקדם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת שתן חוזרת
    גלי
    07/09/2009

    שלום,

    יש לי כלבת גולדן בת חצי שנה. מגיל שלושה חודשים היא עם דלקת שתן , כל פעם שמפסיקים לה את האנטיביוטיקה כעבור שלושה ימים הדלקת חוזרת.
    עשו לה בדיקת דם וUS ולא מצאו כלום.
    אני ממש מיואשת, היא כבר שלושה חודשים על אנטיביוטיקה, ברגע שאני מפסיקה היא מיד מתחילה להשתין בבית
    יש לי הרגשה שכשהיא עושה פיפי, היא יושבת מאוד נמוך ותמיד כולה מלוכלכת, נראה לך שהיא לא יודעת איך לשבת ובגלל זה המקום כולו מלוכלך ומתמלא חיידקים.
    הוטרינר לי אמר שכנראה אחרי שנעקר אותה הכל יסתדר, מה דעתך?

    תודה רבה,
    גלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת שתן חוזרת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך דלקת שתן חוזרת

    גלי
    07/09/2009

    רציתי לשאול בנוסף אם יש תופעה של זרם שתן חוזר אצל כלבים כמו אצל ילדים

    תודה,
    גלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת שתן חוזרת

    ד''ר סמדר טל
    12/09/2009

    שלום גלי, אכן נשמע לא פשוט.
    ציינת שעשיתם לה בדיקת דם ואולטראסאונד והכל היה תקין. האם באולטראסאונד הדגימו את הכליות ואת כל שאר חלקי מערכת השתן? אם ישנו חשד בבעיה מבנית אולי כדאי לבצע צילום ניגודי של מערכת השתן על מנת לראות שכל חלקי המערכת בנויים כמו שצריך. בנוסף ניתן לשלוח דגימה מהשתן לבדיקה במעבדה של תרבית ורגישות. בבדיקה זו מגדלים את החיידקים הגורמים לדלקת ומתאימים להם את האנטיביוטיקה הספציפית לה הם רגישים. אולי סוג האנטיביוטיקה אשר אתם משתמשים אינו מתאים לסוג החידקים שיש אצלה.
    בהצלחה ורק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכלב אוכל צואת חתולים טריה...למה?
    עופר
    07/09/2009

    מחוץ לדירתי יש קהילת חתולים לא קטנה, כל פעם שיוצאים לטיול כלבי רץ לחפש צואת חתולים, ברגע שהוא מוצא אותה הוא זולל...האם זה נובע מחוסר בויטמין מסוים (ברזל)? או אב מזון אחר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אכילת צואת חתולים

    ד''ר סמדר טל
    12/09/2009

    אכילת צואת חתולים הינה בעיה התנהגותית ולא בריאותית ולא נובעת מחסר בויטמין כזה או אחר. אך אם לכלבך יש נטייה לאכול דברים מהאדמה כדאי מאוד להקפיד על מתן טיפול מונע לתולעת הפארק באופן קבוע אחת לשלושה חודשים. החיפושית ממנה נדבקים בתולעת הפארק לרוב לא יושבת בצואת חתולים אלא בצואת כלבים אך אני בטוחה שלכלבך יש נטייה כללית לאכול מהאדמה. ההדבקה בתולעת הפארק עלולה להיות קטלנית ולכן חשוב לתת את הטיפול.
    רק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלב שבורח
    סימי
    06/09/2009

    שלום רב! יש לי כלב מעורב בן 5 חודשים (לברדור ואסקי). עד גיל 4 חודשים הוא גדל עם אימו. המשפחה החליטה למסור אותו לאימוץ בביתנו, שנמצא כחצי קילומטר מהמשפחה שמסרה אותו. אנו גרים באותו ישוב. כיצד עלי לחנכו לא לברוח?אם אני קושרת אותו, הוא מצליח להשתחרר.במשך היום הוא ישן המון ונראה לי שהוא בדיכאון. הצילו!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כלב שבורח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלב ברחן

    ד''ר סמדר טל
    12/09/2009

    האם הכלב המצא כל היום בחצר? האם כך גם בלילה? לכלב אשר גר בחוץ חשוב לדאוג שיהיו לו מים טריים זמינים בכל עת, אזור מוצל ומקורה מפני החום והשמש בקיץ והקור והגשם בחורף.לגבי החינוך כיצד לא לברוח, מומלץ להתייעץ עם מאלף מנוסה בנושא זה.
    לגבי העובדה שהכלב נראה לך בדיכאון ושמשהו עובר עליו כדאי לקחת אותו לבדיקה אצל וטרינר על מנת לוודא שהכל תקין מבחינה בריאותית.
    רק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלב רעב
    דנה
    06/09/2009

    שלום,
    יש לנו כלב מבוגר כבן 11 שנה. אני נותנת לו פעם ביום אוכל, קערת בונזו, אך למרות זאת נראה כי הוא כל הזמן רעב. עוקב אחרינו עם המבט ולפעמים אף ניגש. הוא לא בוכה או משהו כזה.
    האם כדאי לתת לו יותר מפעם אחת ביום? אולי לחלק לו את האוכל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כלב רעב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מזון לכלב

    ד''ר סמדר טל
    12/09/2009

    האם הכלב מסיים את המנה שלו? לפי מה קבעתם את גודל המנה? צריך להסתכל על השקית של האוכל ולראות כמה מזון מומלץ לתת לכלב (בגרמים) בהתאם למשקל גוף שלו. את הכמות הזו יש לשקול(אפשר על משקל ביתי של מטבח) וזו הכמות היומית שהוא צריך לקבל. אם הוא מקבל פחות מכך אז אפשר להגדיל לו את המנה במידה והוא מקבל יותר או כמו שמומלץ על השק יש להחליט האם להוסיף לו עוד אוכל בהתאם למצב הגופני שלו. אם הוא כלב שמן לא כדאי להגדיל את המנה על מנת שלא ישמין יותר אך ניתן לחלק לו אותו ליותר מארוחה אחת ביום.
    רק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום
    רינת
    05/09/2009

    יש לי כלב בן 9 חודשים ואני מעונינת לסרס אותו (מעורב בדני, גולדן ולברדור) הוא דיי גדול קצת מעל הברך. שאלותי הם: מה עלות הסירוס? האם יש וטרינר באיזורי שהוא לא יקר ועושה עבודה טובה? (אני גרה בנס ציונה)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרוס כלב

    ד''ר סמדר טל
    12/09/2009

    אינני יכולה להמליץ לך במסגרת זו על וטרינר כלשהו. כדאי לבדוק בדפי זהב או באינטרנט על וטרינר הקרוב לאזור מגורייך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלבה בת 14 עפ התנהגות מוזרה בלילה
    נטע
    05/09/2009

    הכלבה שלנו בת 14. לפני שנה וחצי סבלה מהתקפי פירכוסים. טופלה בתרופה נוגדת פירכוסים כ 3 חודשים והורדנו בהדרגה והיתה בסדר.
    מעבר לכך הזדקנה בתקופה האחרונה. שומעת פחות טוב רואה פחות טוב ובאופן כללי יותר איטית.
    ב 3 לילות האחרונים מתנהגת באופן מוזר. ממש באמצע הלילה נכנסת למעין התקפים של נשימה שטוחה ומהירה, מושכת לנו בגדים, נכנסת מתחת למיטה, מזיזה דברים וחפצים ועושה המון המולה. כמובן שבדקנו שלא חסר מים ושהיא שאכלה. ובכלל בדר"כ אם צריכה משהו יושבת לידנו מישירה מבט מייללת ומחכה שנקום. היא כלבה מאוד ממושעת ונבונה ונמצאת איתנו מאז שהיתה גורה. וההתנהגות שלה לא הגיונית. יש לנו ילדים קטנים בבית והיא כבר פעמיים העירה את הילד שהתחיל קצת לחשוש. היא לא נושכת אף פעם. ולא היתה תוקפנית בהתנהגות כזו שלה. אבל בלילה שאנחנו כועסים עליה ומבקשים שתפסיק זה מחזיק בדיוק לדקה. מה זה? יש ממה לחשוש? מרגיש כאילו היא קצת משתגעת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התנהגות מוזרה

    ד''ר קרן פרץ
    12/09/2009

    אני ממליצה לקחת את הכלבה לבדיקה אצל וטרינר בהקדם. ההתנהגות הזו אכן חריגה ומדאיגה. צריך לבדוק מה פשר הנשימות המהירות והשטוחות ובאופן כללי לנסות לברר מדוע היא מתנהגת בצורה כזו. יכול להיות שמשהו מפריע לה או עובר עליה ולכן יתכן וזה לא מוצדק לכעוס עליה.
    הוטרינר יבצע בדיקה גופנית וינסה להעריך האם יש בעיה כלשהי במערכת הנשימה או הלב של כלבתכן. יתכן והוא ימליץ לבצע בדיקת דם או צילום רנטגן על מנת להעריך יותר טוב מה מצבה.
    בהצלחה ורק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דחוף - דיאליזה לכלב
    חנה
    31/08/2009

    הכלב שלנו אושפז בעקבות דלקת חמורה בלבלב וכשל כלייתי. מדובר בגור בן חצי שנה שבבת אחת התדרדר מכלב בריא ומלא חיים לכלב המתנדנד בים חיים ומוות. הרופאים הסבירו לנו שהסיכוי היחיד שלו לחיות הוא לעבור מספר טיפולי דיאליזה בתקווה שהכליות יחזרו לפעול.


    האם יש סיכוי להחזיר לתפקוד את הכליות ומה סכויי ההחלמה בכלבים שברו דיאליזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דחוף - דיאליזה לכלב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיאליזה לכלב

    ד''ר קרן פרץ
    12/09/2009

    צר לי לשמוע על הגור שלכם. אינני יודעת לומר לכם מה הסיכוי להחזיר את הכליות לתיפקודן מבלי לדעת מה ההסטוריה הרפואית של הכלב ותוצאות בדיקות שנעשו. אני ממליצה להתייעץ עם הרופא שהמליץ לכם על כך. ניתן גם להתייעץ עם רופא וטרינר מומחה בתחום.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגבי החיסון המונע לכלבת
    אופיר
    31/08/2009

    שלום רב,

    אני פרמדיק לפני נסיעה בקרוב לאפריקה, והייתי מעוניין לקבל מידע לגבי החיסון המונע לכלבת:
    1. הבנתי שהחיסון מורכב מ-3 זריקות במועדים שונים, רציתי לדעת מהו המרווח בין הזריקות (אחת
    לשבוע?)
    2. לכמה זמן חיסון כזה תקף?
    3. אופן ומיקום הזריקה? (IM? לדלתואיד?)

    בברכה ובתודה מראש על טירחתכם,
    אופיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לגבי החיסון המונע לכלבת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיסון כלבת

    ד''ר קרן פרץ
    12/09/2009

    אני ממליצה להפנות את שאלה זו לפורום של רופאים הומנים או לרופא המשפחה שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חתולה לחוץ לארץ
    מרינה
    30/08/2009

    שלום רב,
    יש לי חתולה בריטית אפורה,היא דיי מבוגרת בת 5-6 בערך, עם תעודות.
    אני עוברת לגור בדרום אפריקה והייתי רוצה לדעת מה אני אמורה לעשות,כי אני רוצה לקחת את החתולה איתי.
    האם אני צריכה להוציא איזשהו אישור,מסמך,או שאני מגיעה איתה לשדה ועושה הכול במקום?
    תודה רבה,
    מרינה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חתולה לחוץ לארץ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חתולה לחוץ לארץ

    ד''ר קרן פרץ
    12/09/2009

    מרינה שלום, במקרה של העברת חתול לחוץ לארץ את צריכה להתארגן מבעוד מועד ולא לחכות לררגע האחרון.
    ראשית את צריכה לברר עם חברת התעופה שלך מה מקובל מבחינתם לגבי העברת בעלי חיים, לכל חברה יש דרישות שונות ולכן יש לברר זאת איתם.
    לגבי הדרישות בכניסה לדרום אפריקה -את צריכה לברר עם השירותים הוטרינריים מה המדינה דורשת לגבי החתול מבחינת חיסונים. יתכן והם דורשים חיסון כלבת, שבב וכו' ויש לבדוק זאת מראש. כמו כן, ישנן מדינות אשר מחייבות כניסה של בעל החיים להסגר לתקופה מסוימת, לכן יש לבדוק האם בדרם אפריקה ישנה דרישה שכזו.
    בכל מקרה ברגע שאתן מגיעות לדרום אפריקה לביתכן החדש, כדאי להביא עימך לתקופה הראשונה את המזון שהיא רגילה לאכול. בנוסף כדאי להשאיר אותה בשלב ראשון בחדר אחד בבית, עם כלי האוכל וארגז החול שלה. ולאט לאט בצורה הדרגתית לפתוח לה את כל הבית. בצורה זו היא תוכל להיסתגל בצורה הדרגתית למעבר ולבית החדש.
    בהצלחה ומעבר קל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום