מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לחוצה לפני מבחניםשי11/04/2013
האם יש שיטות טבעיות להירגע? תודה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחוצה לפני מבחנים - תגובה
אביטל גרוסמן11/04/2013שלום שי
להומאופתיה יש בהחלט פתרון אפקטיבי בנושא של לחצים לפני מבחנים וגם לחצים בכלל. ההומאופתיה היא שיטת טיפול הוליסטית טבעית אשר מטפלת באדם. אני ממליצה לך לפנות לטיפול הומאופתי אצל הומאופת מוסמך.
אני כאן לשאלות נוספות במידת הצורך
בהצלחה רבה!
אביטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קפאין וקקאואופיר03/04/2013
שלום רב.
התחלתי לפני שבוע בטיפול הומאופתי דרך מכבי.
יומיים בשבוע, כל יום 10 כדורים למשך 3 שבועות
(לגבי עייפות, חוסר אנרגיה וכו')
הרופאה אמרה שאשתה רק קפה אחד ביום.
קראתי קצת על כל זה וראיתי שחשוב להמנע מקפאין, שוקולד ולכן, כדי להקפיד אני אכן שותה רק כוס קפה ביום ונמנע לחלוטין משוקולד.
שאלתי האם אכן יש צורך בהמנעות מוחלטת בשוקולד (מספיק לה מעט שוק' מריר ביום כהרגל) ולגבי קפה האם ניתן יותר מכוס אם זה ללא קפאין?
חשוב לי לנסות את הטיפול בתנאים האידאליים, אך מצד שני חשוב לי לדעת מה באמת מותר או אסור במדויק.
תודה רבה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קפאין וקקאו - תגובה
אביטל גרוסמן03/04/2013שלום אופיר
אין לך מה לחשוש, כוס קפה אחד או אכילת מעט שוקולד מריר לא יכולים לבטל את השפעת התרופה ההומאופתית. מנסיון שלי תרופה נכונה תעשה את העבודה ללא קשר אם תשתה קפה או תוכל מעט שוקולד מריר. כמובן בהנחה שאין לך רגישות גבוהה לקפה.
שיהיה לך בהצלחה בטיפול!
אביטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גזים בבטןחדשה24/03/2013
שלום,
אני סובל בחודש האחרון מבעיות גזים בבטן עוד בתחילת הבוקר.
קצת על עברי -
אני בן 35.
התחלתי טיפול תרופתי לטיפול בפטריות ברגליים(אני סובל מהן עוד מזמן קטנותי)
לאחר 3 סבבים התגלתה בעיה קלה בתפקודי הכבד.
הפסקתי לחלוטין את נטילת התרופות ואט ואט המצב השתפר.
לא חזרתי ללטיפול שוב.
כחודש - חודשיים אחרי התחילו אצלי בעיות גזים .
בדיקת נשיפה יצאה תקינה.
הרופא נתן לי תרופה להקלה אבל זה לא פותר ובנוסף גורם לי לעצירות.
ממה אם כך יכול לנבוע המצב?
האם יש טיפול הומואפתי לתופעה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גזים בבטן - תגובה
יהודית פלינט הומאופתיה קלאסית ד``ר ph.D גנטיקה27/03/2013חג שמח
התרופות הקונבנציונליות האנטי פטרייתיות ידועות כמסוכנות לכבד !
כך שאם הנזק הוא בעיות של גאזים יצאת בזול . ייתכן ופרוביוטיקה בשילוב עם אומגה 3 יעזרו . כמובן שטיפול הומאופתי אצל מטפל מנוסה ומוסמך תמיד מועדף .
כל טוב
יהודית פלינט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש הרבה תוספי תזונה טבעיים שעוזרים
שני27/03/2013לעצירות. אני לוקחת תוסף שנקרא אנזימי עיכול, שעוזר לי מאוד גם נגד גזים וגם נגד עצירויות. הדברים האלה נמכרים בלי מרשם, אבל באמת כדאי להתייעץ עם נורופת בשביל לחסוך ממך תהליך של ניסוי וטעייה (ככה הגעתי לאנזימי העיכול האלו). בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיהדור23/03/2013
שלום רב,
מה יכול לעזור לי באלרגיה?
יש לי התתעטשויות,חולשה כללית,כאבי גרון,ראש,נזלת .
האם זה רק ללכת להומופט ולקבל טיפול
או לעזרה ראשונה אני יכול לרכוש משהו ללא מרשם בבית מרקחת?
בתודה
אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלרגיה - תגובה
יהודית פלינט הומאופתיה קלאסית ד``ר ph.D גנטיקה27/03/2013שלום אור
אני מאד ממליצה לפנות לטיפול הומאופתי אצל מטפל מוסמך קלאסי ולא לקחת תכשירים אנטי אלרגניים מהמדף של בתי המרקחת (גם אם התכשירים הללו הומאופתיים )
אשמח לענות לשאלות נוספות
חג שמח
יהודית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקנומיקה והומופתיהסיגל17/03/2013
שלום לפני שבוע וחצי התחלתי טיפול הומפתי קלאסי והשתמשתי באוקנמיקה לנקיון לפסח וגם ש'תיתי כול יום נס קפה א'חד האם יכול להיות שהטיפול בוטל זה היה טיפול חד פעמי חוששת שהטיפול בוטל היום הפסקתי כי קראתי אחר שאסור להתשמש בחודש הראשון בקפאין וגם בדברים חריפים אודה לכם מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקנומיקה והומופתיה - תגובה
יהודית פלינט הומאופתיה קלאסית ד``ר ph.D גנטיקה27/03/2013שלום סיגל
אני ממליצה לדבר על כך עם ההומאופט שמטפל בך
חג שמח
יהודית פלינט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קיבלתי טויהאליעד13/03/2013
קיבלתי את התרופה טויה, רציתי לדעת לאיזה סוג אישיות יש למי שנותנים טויה, וכן לאיזה בעיות נפשיות וגופניות טויה מתיחסת?
אשמח לקבל גם לינק לנושא זה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קיבלתי טויה - תגובה
אביטל גרוסמן13/03/2013שלום אלעד
אני מאמינה שלעתים הידיעה על מקור התרופה ולאיזה סוג אישיות היא מתאימה יכולה ליצור דעות קדומות אצל המטופל ולהשפיע על מהלך הטיפול. אני מציעה לך לסמוך על ההומאופת שלך ולהמשיך בתהליך הטיפול ללא הידיעה.
רפואה שלמה
אביטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החמרה במצב בריאותי?אורה12/03/2013
התחלתי בטיפול הומיאופתי קבוע לפני כחודשיים-שלושה. חשתי בשיפור כללי ברמות אנרגיה ודברים נוספים.
מה שמוזר לי הוא שבנוסף החורף הייתי חולה בדברים שלא הייתי רגילה בהם: שפעת עם חום - לא היה לי חום כבר שנים, דלקת שקדים מלווה בחום, דלקת עיניים, דלקת אוזניים... הכל בצורה מרוכזת, עם סימפטומים מוגברים וחזקים, לא דומה לדברים אחרים שחליתי בהם בעבר.
אני בקשר עם ההומיאופתית ומקבלת גם טיפול סימפטומטי בכל פעם שזה קורה.
האם זה הגיוני / תקין שלאחר לקיחת הרמדי יש החמרה במצב או מחלות משונות חדשות? מתי אמורים להרגיש את ההתייצבות הכללית וההתחזקות החיסונית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החמרה במצב בריאותי? - תגובה
אביטל גרוסמן13/03/2013שלום אורה
תודה רבה על פנייתך לפורום
אני מקווה שמדובר בהומאופתיה קלאסית ובמטפל מוסמך, אם כן - תרופה הומאופתית לא אמורה להקצין מחלות אלא נהפוך הוא להפחית אותן. חשוב שהטיפול יתבצע בצורה נכונה וזהירה וככה ימנעו סימפטומים מוגברים. בדרך כלל מתחילים עם מינון נמוך שלא אמור ליצור החרפה חריפה.
רפואה שלמה והרבה הצלחה!
אביטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחמרה במצב בריאותי? - תגובה
יהודית פלינט הומאופתיה קלאסית ד``ר ph.D גנטיקה27/03/2013חג שמח אורה
בטיפול הומאופתי נכון יכולים להופיע סמפטומים מן העבר (גם הרחוק ) וזאת בתנאי כמובן שבאופן כללי יש שיפור ברמת האנרגיה ושיפור כללי . באופן כללי הופעת חום מעיד על מערכת חיסונית טובה יותר . איני יכולה להתייחס באופן אישי למקרה הפרטי שלך כיוון שאין לי מספיק פרטים אבל כאמור במהלך תהליך ההבראה (וזה תהליך שיכל להיות ארוך ) יכולים להיות אירועים שונים ועל ההומאופת המטפל להחליט אם את נמצאת בכיוון הנכון .
בברכת החלמה מהירה
יהודית פלינו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חרדת קהלאליעד02/03/2013
לקחתי בעבר מספר תרופות הומופאתיות, ולא עזרו, חשבתי מה הגורם לפחד קהל אצלי, והגעתי למסקנה שאני מרגיש שאנשים כועסים או שיש להם עוינות, האם יש תרופה שמתאימה לרגש הסצפציפי הזה?
אם כן איך קוראים לה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חרדת קהל - תגובה
יהודית פלינט הומאופתיה קלאסית ד``ר ph.D גנטיקה02/03/2013שלום אליעד
לצערי אני לא יכולה לשלוף כך סתם שם של רמדי או ליתר דיוק טיפול בצורה כזו נידון מראש לכישלון ואז תאמר שוב מן הסתם לקחתי תרופה הומאופתית ולא עזרה לי. טיפול נכון הוא להגיע להומאופת מנוסה ולשבת איתו לפחות שעה כדי להבין את כל מה שאפשר על החרדות שלך ועליך בכלל . יש הרבה מאד אפשרויות לתרופות לחרדות וככל שהדיוק בתרופה יהיה גדול יותר יש סיכוי רב יותר להצלחת הטיפול .
אז אני מאד ממליצה לך לבחור מטפל \ת ולהתחיל בטיפול .
בהצלחה
ד"ר יהודית פלינט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרופה הומיאופתיתציפי26/02/2013
האם תרופה הומיאופתית שאינה מתאימה יכולה להזיק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרופה הומיאופתית - תגובה
אביטל גרוסמן28/02/2013ציפי שלום רב!
בגישה בה אני עובדת שהיא ההומאופתיה הקלאסית התרופה ההומאופתית ניתנת בצורה עדינה מבוקרת ובמנה הכי מינימלית כך שאם התרופה אינה מתאימה היא לא תזיק
רפואה שלמה!
אביטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אודם בפניםעדי25/02/2013
שלום,
יש לי כבר מזה זמן רב אודם בשני חלקי הפנים (בעיקר בלחיים ובצידי הפנים, סמוך לאוזן)כמו נקודות כאלה, כנראה משימוש בקרם פנים לא מתאים. רופאים טוענים שאין לכך פתרון. האם ישנו פתרון הומיאופתי/טבעי/תרופת סבתא כלשהי שכדאי לנסות?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אודם בפנים - תגובה
אביטל גרוסמן26/02/2013שלום עדי
ההומאופתיה מטפלת באדם ולכן יש סיכוי טוב שההומאופתיה תוכל לעזור לך להגיע לאיזון אבל לשם כך אני מציעה לך להיפגש עם הומאופת קלאסי מנוסה שיוכל להתאים לך את התרופה המתאימה ביותר לך עם כל המכלול של התלונות שלך.
בהצלחה ורפואה שלמה!
אביטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוספי מזוןציפי21/02/2013
שלום, האם תוספי מזון כמו כורכומין, כלורלה ועוד יכולים לפגוע בטיפול הומיאופתי להורדת כולסטרול, והאם לפני בדיקת כולסטרול בצום של 12 שעות מותר להמשיך עם הטיפות בתוך הצום?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספי מזון - תגובה
ערן אינדיג21/02/2013ציפי שלום,
ראשית, לא ידוע לי על טיפול הומאופתי להורדת רמת הכולסטרול, נשמע מאוד מפוקפק.
כעיקרון, כורכום הינו תבלין ולא תוסף מזון וברוב המקרים אין בעיה לצרוך אותו במהלך טיפול הומאופתי.
כלורלה הוא מעין כולבויניק של ויטמינים, מינרליים ושאר ירקות, לא ברור לי מדוע המליצו לך לצרוך אותו.
במקום הכורכם והכלורלה והתרופה להורדת הכולסטרול עדיף אולי למצוא הומאופת קלאסי מקצועי, זה יעזור הרבה יותר.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
ציפי21/02/2013לא ברור לי. אם, לדעתך, אין טיפול הומאופתי להורדת כולסטרול, אז למה למצוא הומאופט קלאסי מקצועי? דבר נוסף, לא קיבלתי תשובה לשאלה השניה: האם לפני בדיקת דם לבדיקת מצב הכולסטרול, מותר לקחת טיפות הומאופתיות שניתנו להורדת כולסטרול? הערה נוספת- לא התכוונתי לתבלין כורכום אלא לתמצית תקנית כורכום בכמוסות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
ערן אינדיג21/02/2013ציפי שלום,
טיפול הומאופתי נקבע לפי הסימפטומים מהם סובל המטופל ולא לפי בדיקות המעבדה ולכן אין תרופה הומאופתית להורדת רמת הכולסטרול אלא טיפול הומאופתי שאולי, אבל לא בהכרח, יביא גם להפחתת רמת הכולסטרול.
ההתמקדות היא במטופל ולא בכולסטרול.
כמו שזה נשמע, כנראה עדיף שלא תיקחי את הטיפות שקיבלת, לא לפני ולא אחרי בדיקת הכולסטרול, אלא תתחילי טיפול הומאופתי מקצועי.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחפש ספר הומאופתיה בעבריתדניאל דורון18/02/2013
שלום,
אני מחפש ספר הומאופתיה בעברית. משהו בסגנון של MEDICA MATERIA או BIBLE. מה שראיתי בחיפוש בגוגל הוא כללי מדי ויותר רקע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחפש ספר הומאופתיה בעברית - תגובה
אביטל גרוסמן20/02/2013שלום דניאל
ממליצה לך על הספר של טלי לוי "להקדים רפואה למכה".מקווה שזה מה שאתה מחפש.
בהצלחה!
אביטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול הומאופטי נוסףמיכל15/02/2013
שלום,
בתי בת ה-5 הייתה אמורה לעבור ניתוח להסרת שקדים+שקד שלישי+ניתוח כפתורים.
הניתוח נדחה.
לקחתי אותה להומאופט שטיפל בה ע"י התרופות הבאות:
SIL.LM1 drops 10cc
P.500 drops 10cc
SIL.30ch.drops 10cc
הטיפול היה מס' חודשים ועזר לה.
כעת אחרי חודשיים שהיא ללא הטיפול היא משתעלת קצת ויש נזלת.
האם ניתן לתת לה את התרופות (לפי המינון שהוא כתב במרשם) ללא הגעה אליו (קושי כלכלי).
בידיעה שהתרופות עוזרות לה.
האם זה לא מסוכן? (למרות שאלו תרופות טבעיות).
תודה רבה ושבת שלום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול הומאופטי נוסף - תגובה
אביטל גרוסמן17/02/2013שלום מיכל
אינני מציעה לך לתת את התרופות ההומאופתיות על דעת עצמך. לפעמים צריך לשחק עם המינונים או לשנות תרופה, כל זאת בהתאם לתמונת המצב של בתך. לכן אני מציעה לך להתקשר טלפונית להומאופת שמטפל בבת שלך והוא ינחה אותך. התרופות ההומאופתיות אינן מסוכנות כיוון שאינן מכילות אפילו מולקולה אחת של חומר.
בהצלחה ורפואה שלמה לבתך!
אביטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
מיכל18/02/2013תודה על תשובתך.
זאת הבעיה שההומאופט לא מוכן להדריך בטלפון .
הוא אומר שיש צורך בפגישה בכל פעם שמחליטים לתת תרופה חדשה או קיימת.
תודה בכל אופן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיגרנותיוראי13/02/2013
האם ניתן לטפל במיגרנות חזקות ע"י הומאופתיה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיגרנות - תגובה
אביטל גרוסמן13/02/2013שלום איזבל
תודה על פנייתך לפורום.
לשאלתך- טיפול הומאופתי בהחלט יכול לעזור למיגרנות חזקות ואף לשפר את איכות חייך. ההומאופתיה מטפלת באדם ופותרת את הבעיה מהשורש.את מוזמנת לפנות להומאופת קלאסי שיתאים לך את הרמדי המתאימה לך בהתאם למאפיינים הכלליים והפיזים שלך.
רפואה שלמה!
אביטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמיגרנות - תגובה
יהודית פלינט הומאופתיה קלאסית ד``ר ph.D גנטיקה14/02/2013שלום איזבל
גם מנסיוני טיפול הומאופתי נכון יכול למגר גם התקפי מיגרנה קשים וממושכים . כשאני אומרת טיפול נכון הוא טיפול שתפור לך אישית עם המיגרנה ועם כל האפיונים והדברים הנוספים שקשורים אלייך . כדי להתאים לך תרופה - רמדי כזו ההומאופת צריך לשבת איתך לפחות שעה ולהכיר אותך לעומק כדי לנסות להבין למה יש לך מיגרנה (האם זו נטייה גנטית משפחתית או שמשהו באופי ובהתנהלות או בנסיבות החיים גורם לכך או מסיבות הורמונליות וכו' ובהתאם לכל התמונה מחליט על התרופה .
לכן חשוב שתלכי לטיפול אצל הומאופת קלאסי .
רפואה שלימה
יהודית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הוגנות בטיפוללנו03/02/2013
שלום, בעקבות המלצה בעיתון הגעתי למטפל הומאופטי שרקח רמדי לבני הפעוט. כעבור חודש מתחילת הטיפול, כשכל המערכות של בני עדיין מטולטלות, פניתי להתייעץ טלפונית עם המטפל, הוא אמר להפסיק את הרמדי ולראות איך הוא יגיב . אח"כ המזכירה שלו התקשרה לגבות 450 ש"ח על הייעוץ. איפה ההוגנות? האם יש פה קודים שאני לא מודעת להם או שזו תאוות בצע לשמה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הוגנות בטיפול - תגובה
יהודית פלינט הומאופתיה קלאסית ד``ר ph.D גנטיקה04/02/2013שלום רב
על פניו זה אכן נשמע לא הוגן אבל כמובן שצריך לשמוע גם את הצד השני וכיצד הוא הציג מלכתחילה את העלות של טיפול עתידי טלפוני או אחר . בד"כ יש מחיר לפגישה ראשונה שהוא כולל מעקב לתקופה מסויימת (תלוי במטפל ) ואז יש תעריף לפגישת מעקב . לפעמים מתוך אילוצים שונים המעקב נעשה טלפונית אבל הוא דורש עיון מחודש בתיק הרפואי ומתן החלטה שזה תהליך שלוקח זמן . וגם כאן אם אתה משלם זה אמור לכסות מעקב לפרק זמן נוסף דהיינו, שאם אחרי שבוע יש פנייה נוספת היא ללא תשלום נוסף . אני מציעה שתנסי לדבר עם ההומאופת או עם המזכירה כדי לקבל הסבר לתנאי התשלום ואז תוכלי להבין אם זה הוגן .
בברכה
יהודית פלינט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
