מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בדיקת איידסאורן10/07/2012
שלום רב עשיתי בדיקת איידס בתל השומר שיצאה שלילית לאחר 51 יום מהמקרה בו הייתי עם נערת ליווי בתאילנד האם הבדיקה מספיק אמינה?
מקרה אחר:הייתי בתאילנד לפני חודש וחצי והייתי שם במסיבה יחף ודרכתי על משהו חד ונפצעתי לא יודע אם זה היה מזרק או משהו אחר כי זה היה בחושך...האם הבדיקה מחסה גם את המקרה הזה הבדיקה בוצעה 33-34 יום לאחר המקרה הזה?
תודה רבה על העזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת איידס - תגובה
ד``ר מרגלית לורבר11/07/2012הבדיקה מכסה את כל הארועים שקרו 3 שבועות ומעלה לפני הבדיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקפיץ את זה גם ,ד"ר לורבר מרגלית
עומר19/01/2013מה זה אומר ששתי הבדיקות שעשיתי יכולות להרגיע אותי לגבי אותו מקרה ממנו אני חושש ? עשיתי אחת אחרי 21 יום והשניה אחרי 32 יום לאותו אירוע ?
האם היה מקרה שאת יודעת על בדיקה שלילית אחרי שלושה שבועות (21 יום ) שנהפכה לחיובי אחרי שבעה שבעות ? הבנתי מתשובות עבר שלא נתקלת גם ראיתי פה שדוקטור דניאל אלבירט מבי"ח קפלן השיב שהוא לא מכיר אף מקרה כזה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקפיץ שוב למעלה
עומר23/01/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמעלה למעלה דוקטור לורבר
עומר25/01/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום דוקטור מרגלית לורבר
עומר02/02/2013העתקתי לפה שתי תשובות שענית לשני שואלים שונים לפני מספר חודשים.
אחת זה שהבדיקה אמינה לחלוטין אחרי חודש, את זה ענית לבחור בשם רוני.
ועוד תשובה לשואל בשם אורן , ענית לו שהבדיקה מכסה את כל המקרים משלושה שבועות ומעלה לפני הבדיקה. אני דודי ובצעתי שתי בדיקות לאותו מקרה בזמנים שונים. אחת אחרי שלושה שבועות (21 יום ) והשניה אחרי ארבע וחצי שבועות (32 יום ) שתיהן שליליות . הבדיקות התבצעו בוועד לאיידס בת"א . האם הבדיקות הם קומבו ? זה נקרא הבדיקה הרגילה ( לא מהירה )שאלתי אם אפשר להירגע וענית לי שכן , הבדיקות אמינות לחלוטין. אבל יש לי פצע / חתך במרכז הלשון שכבר לא עובר לי מספר ימים. האם אני צריך לקשר את זה לאיידס ? או שאין כל קשר ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמעלה , דוקטור לורבר מרגלית, תודה
דודי04/02/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקפיץ את זה גם ,ד"ר לורבר מרגלית - תגובה
ד``ר מרגלית לורבר05/02/2013כפי שעניתי בעבר בדיקת הקומבו מכסה את שני הארועים שהזכרת
אם שתי הבדיקות יצאו שליליות אתה יכול להיות רגוע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לבישת קונדום הפוךנתי10/07/2012
קיימתי מגע מיני וגינלי עם בחורה שיש לי חשד עמוק שהיא נשאית מיכול מיני סיבות שלא יאה לפרט אותם לבשתי את הקונדום בצורה הפוכה ולא שמתי לב הוא כיסה לי את החלק העליון של איבר המין וכאשר גמרתי ויצאתי ראיתי שהזרע בתוך הקונדום אני לא יודע אם חלק ממנו נפלט בתוכה האם יש סיכוי של הדבקה במצב שתיארתי אני בחשש עמוק ולא מצליח לתפקד שטפתי את האיזור עם מיים אחרי זה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לבישת קונדום הפוך - תגובה
ד``ר מרגלית לורבר11/07/2012אם היית מוגן עם קונדום והוא לא נקרע - אין חשש להדבקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהל'ר מרגלית הנכבדת
נתי13/07/2012אני מודה לך מאוד על התשובה דוקטור אשמח להתיחסות לכך שהקונדום היה הפוך ולא כיסה את איבר המין בשלמותו כלומר רק החלק העליון אני מבין דברייך שאין לשש להדבקה כאשר משתמשים בצורה נכונה בקונדום אבל מה קורה במקרה שלי נתת לי תשובה כללית ממש אודה לך אם ץתיחסי ספציפית למקרה שלי אני ממש מודה לך ד"ר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהל'ר מרגלית הנכבדת - תגובה
ד``ר מרגלית לורבר16/07/2012אין תשובה מדעית לשאלתך
התיחסות שלנו היא כמו ללבישת קונדום רגיל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אינטלנסאלמוני09/07/2012
שלום רב,
קראתי כאן באחד הדפים אחורנית כי אינטלנס ניתן לקחת את כל 4 הכדורים + טרובדה במנה אחת,דהיינו פעם אחת ביום...
עד כה אני לוקח פעמיים ביום,2 אינלנס בבוקר ובערב 2 אינטלנס וטרובדה.
לא שאני הולך לשנות על דעת עצמי אבל הייתי רוצה לדעת בודאות שזה משהו שניתן לעשות,ליטול את הארבעה והטרובדה יחד?
במידה וכן זה הדבר הראשון שאדבר עם הרופא שלי בשבוע הבא:))
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אינטלנס - תגובה
ד``ר מרגלית לורבר11/07/2012אינטלנס לוקחים את כל 4 הכדורים בבת אחת עם התרובדה
דהיינו, 5 כדורים יחד פעם ביום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיייבבב תשובבהה אחרוונההה וזהווווחסוי09/07/2012
אני בכללי ניראלי סתם בלחץ רוצה תשובה מימך
אני אחרי 2בדיקות איידב עם תשובה שלילית שהכל בסדר
ומאז אני רק בפחד מכל דבר שאני עושה אני יציין לך כמה מייקרים שנוצרו
אני הולך ברחוב ילדה הביאה לי מסטיק לקחתי ישר זרקתי אותו אמרתי יכול להיות יש עליו דם ומיד אחרי זה חיטטתי באף והיה לי דם יבש כזה ממש 2נקודות קטנות יבשות
מיקרה אחר אני לוחץ לאנשים יד ואני מפחד אולי ירד למישהו דם ואני נגעתי בוא ואחרי זה נגעתי בעיין או באף או אולי בפצע ...
אני כל הזמן מפחד ליתקרב לאנשים מפחד שנדבקים אלי שלא יורד למישהו דם וזה ואני כילו כל הזמן בפאניקה שאני מתקלח שאני מתנגב שאני לוחץ לאנשים ידיים שאני נוגע באף לפעמיים שאני נוגע בפה שאני נוגע בעין תמיד זה אולי נגעתי בנשא ואני תמיד חושב שאני עם איידס למרות שעברתי שתי ביקות מה אומר יש מצב בדרכים כאלה ליידבק או כללל לא לחשוש ולהמשיך בחיים הרגילים ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיייבבב תשובבהה אחרוונההה וזהוווו - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`12/07/2012כל הדברים שאתה מתאר מעידים על מצב חרדה קשה שמצריך טיפול נפשי וחבל לדחות זאת מפני שאין פתרון אחר. אין כל בסיס אובייקטיבי לפחד מפני שכך לא נדבקים!! ככל שתלך מהר יותר לטיפ-ול הנפשי כך ייטב לך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לרופאחסוי09/07/2012
דרך האף או דרך העין איידס יכול לעבור עם נכנס זרע או דם לאף או להעיין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לרופא - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`17/08/2012אין תאורים של הדבקה בנגיף דרך האף או העין. יחד עם זאת מקובל עדיין להתייחס בזהירות לחשיפה של העין לדם מזוהם. ההנחיות הן תמיד לשטוף במים או בתמיסת מלח את העין אם אכן ניתז דם לתוך העין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקה גניקולוגיתאור09/07/2012
הייתי בבדיקה גניקולוגית בבי"ח כיסיתי את עצמי בסדין מקופל שהיה מוכן על הכסא לפני הבדיקה. היה נראה לי מקופל ונקי.במהלך הבדיקה היה לי דימום והרופאה נגבה את הדימום עם הסדין. נניח שהשתמשה זו שנבדקה לפני עם הסדין והאחות לא החליפה אותו האם ניתן חלילה וחס להדבק? אודה על תשובה מהירה אני בחרדה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה גניקולוגית - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`12/07/2012על פי התאור שלך אין כל סיכוי וסכנה להדבקה בנסיבות שכאלה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אטריפלהאלמוני08/07/2012
היי כולם,
יש כאן נשאים שנוטלים כבר את אטריפלה?
שמעתי כי אושרה בסל ועדיין יש מעט עיכוב בבתי המרקחת לחברי מכבי וכללית...
אני כרגע נוטל טרובדה ואינטלנס כבר שנה וכמה חודשים בוקר ולילה ורציתי לעבור לתרופה החדשה מאחר ומתאים לי לקחת פעם ביום כדור אחד..
כולם וודאי מכירים את העניין הפסיכולוגי של זה.
דבר נוסף מעוניין לדעת אם יש לה תופעות לוואי בהתחלה וכיו"ב.
תודה!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אטריפלה - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`08/07/2012התרופה רק בראשית דרכה בארץ לאחר שהיא נהוגה בארה"ב כבר למעלה משנתיים!!
כללית, לא נרשמו תופעות לואי קשות מלבד אלה הידועות לגבי כל אחד מן המרכיבים הבודדים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ד"ר ועוד שאלה חשובה
אלמוני09/07/2012לפני שנה וחצי שהתחלתי לקחת תרופות קבלתי טרובדה וסטוקרין...
אחכ בדיקת הדם הראתה כי הגוף אינו עמיד מפני הנגיף ושינו לי לתרופות העכשוויות שלי אינטלנס וטרובדה!
אחכ גילו כי היית טעות בבדיקה הראשונה והסטוקרין אכן מתאים לי!!!
יש לציין כי אני על האינטלנס כבר שנה וכמה חודשים ותוצאות הבדיקות שלי מצויינות ואני מרגיש מעולה.
השאלה אם ניתן לחזור לכדור הסטוקרין בכך שאוכל לבקש לקבל את הקפסולה החדשה.
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מין אורלי ודימום חניכיים ד"ר מרגליתנתי07/07/2012
הסיפור כזה לפני כמה ימים עשיתי סקס עם בחורה המגע המיני היה עם קונדום לאחר מכן היא ביצע בי מין אורלי במהלך האקט ראיתי שהיא שואבת דם מהחניכיים וזאת ביחד עם רוק שמה לי אותו על חור השופכה יש לי חשש מאוד גדול שמדובר בנשאית ששמה לה למטרה להדביק אמן שאני טועה אני לא ישם בלילות ומלאה חרדות מה רמת הסיכון כאשר דם המשאב מהכניכיים ביחד עם רוק בא במגע עם חור השופה לא גמרתי בפה ושטפתי את איבר המין האם קיים סיכון ממשי להדבקות אני חייב תשובה בבקשה נראה לי שמדובר בנשאית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מין אורלי ודימום חניכיים ד"ר מרגלית - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`08/07/2012מן התאור שלך אין כל מקום לדאגה. קודם כל הרוק מנטרל את הנגיף ולכן אין הדבקה לאחר נשיחקות למשל. דבר שני צריכה להיות כמות גדולה של נגיף אליו נחשפים לפני שיש חשש מהדבקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטריהדנה07/07/2012
אני יודעת שפטריה בלשון לא שווה לאיידס אבל בכל זאת אשמח לקבל תשובות
בחודשים האחרונים יש לי על הלשון בפנים לכיוון הלוע מין חיספוס לבן ומציק שרופא המשפחה אמר שזאת פטריה ורופא השיניים אמר שלא. אתמול שוב זה יצא לי
כשאני מנסה לבדוק באנטרנט ממה זה נובע תמיד מקשרים את זה לאיידס וזה ממש מלחיץ אותי. רציתי לדעת מה הקשר בין זה לבין איידס,ובאיזה שלב פטריה בלשון מופיע אצל חולים\נשאים? היא עוברת מעצמה אצל חולים?היא חמורה יותר?
אשמח לקבל תשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטריה - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`08/07/2012מה שאת מתארת קרוב לודאי שלא מדובר בפטריה. על מנת לקבוע שזאת פטריה יש לבצע בדירקות מתאימות לכך- מה שלא קרה בינתיים אצלך?! על כל פנים משייכים זאת לאיידס- כאשר יש סימנים ברורים לכשל חיסוני. מן התאור שלך אין מקום לדאגה שכן אינך מגלה סימנים של פגיעה אחרת במערכת החיסון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה
דנה08/07/2012הרופא משפחה לקח בדיקה כדי לבדוק אם אכן מדובר בפיטריה,לפי מה שהרופא טען מדובר בפטריה. השאלה שלי היא לגביי איידס ספציפית,קנדידה בלשון מופיע אצל חולים או אצל נשאים,היא מופיע כאשר מערכת החיסון חלשה-אם לפני שלושה חודשים עשיתי בדיקה שיצאה שלילית וחס ושלום נדבקתי באידס יש מצב שכבר אחרי כמה חודשים מערכת החיסון נחלשת ויכולה להיות קנדידה?????
אני באמת רוצה שתענה לי ספציפית על השאלה שלי
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`08/07/2012את למעשה שואלת כמה שאלות במקביל:
1) לא ברור כלל שיש לך פטריה על הלשון. גם אם תשוב תשובה שנמצאה פטריה זה עדיין לא בטוח שמה שיש לך זה אכן זהום משמעותי בפטריה.
2) אכן פטרת בלשון ובלוע מופיעה אצל חולים נשאי נגיף האיידס כשמערכת החיסון נפגעת באופן משמעותי.
3) לפי דבריך נבדקת ולא נמצא נגיף אצלך לפני שלושה חודשים, דבר זה שולל בודאות כמעט מוחלטת פטרת על הלשון כביטוי לאיידס או לנגיף האיידס.
4) יש מצבים אחרים שבהם יכולה להיות פטרת והם ביטוי לפגמים חיסוניים לאו דוקא קיצוניים כמו איידס- פגמים תורשתיים משפחתיים במערכת החיסון.
קיצורו של דבר אני משוכנע שאין לך איידס ושאינך נושאת את הנגיף ושמה שאת חווה אינו מהווה בעייה רצינית שכן הרבה אנשים חווים דברים דומים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם ניתן להידבק בים?גדי07/07/2012
האם ניתן להידבק באיידס או מחלת מין כלשהי מרחצה בעירום בים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם ניתן להידבק בים? - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`08/07/2012מן הרחצה עצמה לא אבל אם מקיימים יחסי מין עם נשא בים לא ניתן לשלול אפשרות של הדבקה בדרך זאת גם בים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מי זה דדי שעונה לשאלותפיריוט06/07/2012
דדי מי אתה שאתה עונה לשאלות אתה רופא או עוזר של הפרופסור או מישהו שנמצא בפאניקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא עוזר של הרופא אבל במקרה כזה
חסוי07/07/2012במקרה כזה שמתואר יש סכנה חד משמעית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אפשר ליידבק באיידס ממגע של דם לעיןחסוי06/07/2012
אפשר לידבק מנושא איידס עם יורד לו דם והוט נגע בך ואז גירדת את העיין כניראה עם הדם בעין ישירות יש סיכוי להדבקהה דרך העיין ????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפשר ליידבק באיידס ממגע של דם לעין - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`08/07/2012בנסיבות שאתה מתאר אין סיכוי להדבקה. כללית לא תוארו מקרים ברורים של הדבקה לאחר חשיפת העיניים לנגיף אבל לא ניתן לשלול זאת לחלוטין. קרוב לודאי שאם כמות גדולה של נגיפ תכנס לעין תתכן הדבקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצע מדמםפיריוט06/07/2012
האם במגע בין שני פצעים מדממים אפשר להדבק אם אחד מהצדדים נשא ובמה זה תלוי כמות דם והאם ידוע על הדבקויות כאלה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסיכוי גבווה שמדובר בנשא
חסוי06/07/2012הסיכוי גבווה שמדובר בנשא איידס כי זה אחד הדברים שמצויניים בכל דבר לדעתי גש לעשות טיפול מונע כיוון שעם אחד מהם נשא איידס הסיכוי שלך ליידבק יותר מ70%
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מגע דם בדם בלחץפיריוט06/07/2012
אני מנוי לקאנטרי שיחקתי כדורגל במגרש והחלקתי על הרגל ירד לי דם ולא יחסתי לכך חשיבות לאחר מיכן עליתי לחדר כושר והיה שם ריב בין שני גברים בני זוג שטען שהוא הדביק אותו לאחר מיכן הוא נתן לו אגרוף באף וירד דם על המזרן לידי הרבה דם וגם במזרן המשכתי להתאמן לאחר שהוציאו את שניהם מהחדר כושר הבחנתי שהיה דם על המזרן אני ממש התאמנתי ליד וכשקמתי היה לי מעט דם על החןלצה ועל הרגל לא יחסתי חשיבות כי אני לא פחדן או חרד אבל היום בשיחה בין אנשים בקאנטרי דיברו על הדבקה באייד ס כנראה שזה שירד לו דם היה נשא אני נכנסתי לפחד כי הפצע ברגל נגע כמעט בודאות בדם שלו שהיה על המזרן מה עושים והאם זה מסוכן שהדם שלו נגע בפצע שלי אם הוא נשא סליחה שהרחבתי אנא עזרו לי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לשאלתך
חסוי06/07/2012הסיכוי לידבק מדם לדם גדול מאשר כל דבר אחר גש לעשות טיפול מונע לפי דעתי הסיכוי שאחד מהם נושא איידס לא גדול כי אין מיליונים כאלה אבל לך תדע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא עניתה לי על השאלהחסוי06/07/2012
לחצתי למישהו את היד ולפני שלחצתי לו ירד לו דם ממש קצת ואחרי שהוא לחץ לי את היד יסתכלתי שאין לי דם על היד ופיצצתי חג'קון אחרי שניה אפילו שתי חג'קונים האם זה מסוכןן אוו שאיןן שום חשש ?? אני לא ראיתי שם על היד שלי ויסתכלתי באותה שניה !
והאם בכלל מחגקון עם מוגלה שמפוצצים אותו ונוגע דם של נשא זה מסוכן ???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא עניתה לי על השאלה - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`08/07/2012כל הנסיבות שתארת אינן מסוכנות כלל. צריכה להיות כמות גדולה של נגיף אליו נחשפים כדי שתהיה הדבקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)


.jpg)
