מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אף של תינוקLיצן קטן אחד02/11/2010
בתי בת חודש.
כיצד ניתן בגיל הזה לנקות לה את האף, אם אני רואה שיש בו לכלוך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אף של תינוק - תגובה
ד''ר קווין שרייבר03/11/2010מגבת עם מים פושרים
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקודה לבנה בפה של תינוקמאיה02/11/2010
שלום רב,לבני בן חצי שנה הופיעה לפני כמה שבועות נקודה לבנה דיי בולטת על החנך העליון בצד.הוא אוכל מטרנה,פירות וירקות.שיינים עדיין אין לו.האם זה מצריך טיפול ?אודה לתשובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתקנת את עצמי...
מאיה02/11/2010הנקודה על החניכיים העליונות בצד,סליחה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בליעה של חפץ קטןויקי01/11/2010
היי
הבן שלי הוא בן שנה וחודש. קניתילו לוח ציור עם מגנט ועט. היום הוא שיחק עם הלוח וכאשר באתי לבדוק מה קורה איתו גיליתי שהשפיץ של העט איננו במקום. זהו שפיץ מאוד קטן ואפילו לא כל כך חד.אני משערת שהוא בלע את זה. כמובן התקשרתי למוקד של מכבי והייתעצתי עם אחות וניא אמרה לי שאין צורך לגשת לרופא אלא לחכות ולהמתין לתסמינים הבאים....הקאה או שיעול לאחר הבליעה ( לא היתה לו) חוסר נוחות של הילד.
אני מציינת שאחרי המקרה הוא אכל את האכל וגם בקבוק עם מטרנה. הוא התנהג רגיל לחלוטין. רציתי לדעת האם יש סכנה בכך ואיך אני יכולה לבדוק אם הוא זה יהווה בעיה בעתיד. אם ישצורך בביקור אצל רופא מטפל. אנא ענו לי כי אני ממש מודאגת
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בליעה של חפץ קטן - תגובה
ד''ר קווין שרייבר03/11/2010אל תדאגי
אין צורך בבדיקה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיעור יתרשרון01/11/2010
הבן שלי בן 3 שבועות הוא מלא שיער בכל הגוף וגם בפנים כשראיתי אותו בפעם הראשונה ההיתי בשוק יש לו שיער בפנים פיאות ובגב ומלא מלא בראש אנחנו ההורים לא שעירים ולא ההינו גם כשההינו קטנים האם זה תופעה שחולפת או שיכול להישאר לו כל השיער
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיעור יתר - תגובה
ד''ר קווין שרייבר03/11/2010רוב הזן זה חולף תוך עוד חודש דרך נשירה
עם לא, כדאי בדיקת רופא
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משקל תינוקתלולי01/11/2010
שלום,
בתי בת חודשיים ושבוע ניזונה מחמש ארוחות ביום של מטרנה 180 מ"ל כל ארוחה.
משקלה 6.3 ק"ג, גובהה 60 ס"מ.
האם זה תקין? במידה ולא האם צריך להוריד מכמויות האוכל?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משקל תינוקת - תגובה
ד''ר קווין שרייבר03/11/2010אל תדאגי
לעכשיו את רק צריכה מעקב
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשקל תינוקת שאלה נוספת
לולי03/11/2010הי,
תודה על תשובתך.
רציתי לשאול האם כוונתך היא למעקב הרגיל בטיפת חלב (כפי שנקבע לי בעוד חודשיים) או מעקב צמוד יותר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשקל תינוקת שאלה נוספת - תגובה
ד''ר קווין שרייבר03/11/2010בטיפת חלב
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גדילת תינוקתצביה01/11/2010
שלום רב,
בתי בת חודשיים, יונקת הנקה מלאה.
בביקורי אתמול בטיפת חלב נאמר כי לא עלתה מספיק במשקל וכי עלי לשקול להוסיף לה תמ"ל ואני מאוד לא רוצה כיוון שיש לי מספיק חלב והילדה יונקת טוב והיא רגועה ונותנת מספיק שתן ביום.
הינה משקל ומדידות מאז הלידה:
בלידה 31.08 שקלה: 3.595
בשחרור: 3.330
בתאריך 21.9: משקל- 3.755 היקף ראש- 35.6 גובה- 52
בגיל חודש: משקל- 3.985
בגיל חודשיים: משקל- 4.465 היקף ראש-38 גובה-57.8
נאמר לי כי היא גבוהה למשקלה (אין לנו במשפחה נטייה לגובה)
האם ההתפתחות תקינה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גדילת תינוקת - תגובה
ד''ר קווין שרייבר01/11/2010הגדילה יחסי בסדר
לא הייתי עושה משהוא מיוחד
מעקב בטיפת חלב
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריח רע מהפה אצל בן 1.7אדוה01/11/2010
שלום רב,
מזה כמה חודשים יש לבני ריח מאוד רע מהפה עקב שימוש במוצץ. הוא רק בן 1.7 והריח מאוד חריף. הוא אוהב להירדם עם מוצץ ,אך בגלל התופעה אני מוציאה אותו כעבור שעה שעתיים כאשר נרדם, וכבר הריח האופייני על המוצץ. לאחר שינה עם המוצץ בבוקר וגם בצהריים בגן ,הריח ממש חריף,וקשה להיפטר ממנו אלא לאחר צחצוח עם משחה ריחנית. יש לציין שיש לו המון מוצצים שאני מחליפה בינ יהם,שוטפת לעיתים קרובות ומחדשת.
מה לעשות??
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריח רע מהפה אצל בן 1.7 - תגובה
ד''ר קווין שרייבר01/11/20101) לצחצח שיניים
2)ליפטר מהמוצץ
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דם גיל שנהגן01/11/2010
בבדיקות דם של גיל שנה (ולאחר משקל נמוך וצואה רכה) התגלה שלביתי יש ברזל נמוך. טופלה בברזל 19 טיפות ביום במשך 3 חודשים ובאמת עלתה במשקל והחלה לאכול יותר טוב.
כעת עשתה שוב בדיקות דם ורמת הברזל ירדה עוד יותר !
השאלה שלי מה זה יכול להגיד ומה עושים ?
אציין שהיא שוקלת 9 קילו (אחוזון 4) ויש לה צואה רכה תמיד, אוכלת בסדר גמור מהכל, יונקת פעמיים ביום.
הנה הבדיקות :
המוגלובין 9.9 (בגיל שנה לפני טיפול בברזל היה 10.4)
MCH 23.5
MCHC 31.9
RDW 17.5
Lymphocytes 51.6
Monocytes 1.28
Eosinophils 0.05* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם גיל שנה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר01/11/2010הייתי ממשיך עם טיפול לעוד 3 חודש ואם זה לא משתפר אולי כדאי לעשות עןד בירור
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנמיה אצל תינוק בן 4.5 חודשיםאביטל31/10/2010
שלום רב לבני יש המוגלובין10.8 התחלתי לו ברזל 3 טיפות ולאחר שבוע אעבור ל5 טיפות האים המינון מספיק? תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנמיה אצל תינוק בן 4.5 חודשים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר01/11/2010כן, המינון מספיק
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רוטהחנה31/10/2010
שלום
עד איזה גיל ניתן לחסן נגד רוטה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רוטה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר01/11/2010עד 24 שבועות, מנה ראשונה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אילחוש לפני חיסוןחנה31/10/2010
ד"ר צהריים טובים,
בתי בת החודשיים אמורה ביום ג' לקבל חיסון (מחומש).
ראיתי כתבה של משרד הבריאות המאשר למרוח משחת אמלה לאילחוש לתינוק לפני הזריקה.
האם ממליץ ומה דעתך על כך?? אני חרדה מאוד מהחיסונים.......
רב תודות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אילחוש לפני חיסון - תגובה
ד''ר קווין שרייבר01/11/2010זה מיקל על הכאב קצת
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא כל כך הבנתי ...
חנה01/11/2010אז אתה ממליץ לי משחת אמלה לפני החיסון?
לא תהיה בעיית אלרגיה או פריחה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא כל כך הבנתי ... - תגובה
ד''ר קווין שרייבר03/11/2010יכול להיות ארגיה או פריחה, בד"כ אין
יכולים להישתמש
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מכה בראשמרב31/10/2010
הקטנה שלי בת 9 חודשים ומתחילה להיעמד.
ביום שישי נעמדה אך איבדה מהר שיווי משקל ונפלה אחורנית על הראש.
שמענו בום ואני נורא נבהלתי. הקטנה בכתה חצי דקה ואח"כ התנהגה רגיל. כמו כן, המקום לא התנפח, הילדה לא הקיאה, והתנהגה רגיל.
אתמול בלילה, כ- 30 שעות אחרי הנפילה לא ישנה טוב בלילה ובכתה די הרבה.
יתכן ומשהו אחר מציק לה, כמו שיניים אבל אני פחדתי מהמכה.
יכול להיות קשר? למה צריך לשים לב? מתי אוכל לומר שהמכה הזו מאחורינו?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מכה בראש - תגובה
ד''ר קווין שרייבר01/11/2010אין קשר
אל תדאגי
המכה הזו מאחורינו
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהששה31/10/2010
שלום רב התינוק שלי בן שלושה חודשים לפני מספר ימים כולם בבית היו מנוזלים ועם כאביי גרון וגם אני הבעיה היא שנראה שגם הוא נדבק הוא לא רגוע מצונן ורואים שכואב לו הגרון מדדתי לו חום והיה לו 38.3 .
מאחר ואני יודעת שדבש אסור לתת
רציתי בבקשה לשאול האם יש איזה תרופת סבתא לכאב גרון בגיל הזה???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר31/10/2010אכמול מותר
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירותמעיין30/10/2010
שלום רב!
בני בן 3 חודשים ניזון מהנקה מלאה ובשבועיים האחרונים התחלתי לתת לו פעם ביום מטרנה בימים האחרונים הוא סובל מעצירות, יש לציין שכל יום יש לו יציאה אחת או שתיים, ואילו בימים האחרונים לא מצליח לעשות לבד אלא בעזרת גבעול פטרוזיליה ושמן, אני לא רוצה שיתרגל שעוזרים לו ולכן אני לא יודעת מה עליי לעשות, האם להפסיק עם המטרנה ולתת לו משהו אחר או שלא לעזור לו ולחכות שיעשה לבד ואם כן כמה ימים אפשר לחכות כי אחרי יום אחד הוא נראה כבר ממש סובל מזה.....
תודה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצירות - תגובה
ד''ר קווין שרייבר31/10/2010לחכות שיעשה לבד, הכי טוב
יכולים לחכות כמה ימים
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה!!קטי30/10/2010
שלום,
בתי בת חודש ושבוע, ולפי דעתי יש לה בעיה ביציאות.
היא נורא סובלת מגזים והדבר גורם לה לחוסר שינה ועצבנות.
היציאות שלה היו סדירות עד שבועיים לאחר הלידה ומאז הופסקו.
כרגע היציאות שלה הם אחת לשבועיים בערך. היינו אצל רופאת ילדים והילדה נימצאה בריאה.
הילדה ניזונה מחלב אם ותוספת תמ''ל ללא לקטוז (מטרנה).
ניתן לומר שזה גורם לה לאי נוחות רבה, היא מתפתלת מכאבים.
בטיפת חלב אמרו לי שניתן לעזור לה עם גירוי של קצה מד חום. האם זה מסוכן? גורם לתלות?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה!! - תגובה
ד''ר קווין שרייבר31/10/2010אם כשהיציאות יוצאות זה לא גולות ולא קשה לא הייתי עושה כלום
לא הייתי נותן סטימולציה עם מדד חום
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)

(1).jpg)