מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מערכת חיסוניתלירון29/10/2010
שלום.עד לאיזה גיל מערכת החיסון של התינוק חלשה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מערכת חיסונית - תגובה
ד''ר קווין שרייבר31/10/2010תלוי לאיזו סוג של חיסונים
זה מתחיל להתחזק שין חודשיים לשלושה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יציאות בגיל 4 חודשיםאפי29/10/2010
הבת שלי בת 4 חודשים ניזונה עד לפני כחודש מהנקה בשילוב סימיליאק וכיום סימילאק בלבד מאז שהיא נולדה יש לה פעם ביומיים יציאה נוזלית מעין שלשול , רכה מאוד ,בחודשיים האחרונים בצבע חרדל.
עשינו בדיקת צואה שיצאה תקינה וגם היא מתפתחת יפה אך מעט רזה.
בהמלצת רופא התחלנו לתת לפני כמה ימים סמילאק על בסיס סויה וכן התחלנו לתת לה ברזל (מגיל 4 חודשים) מה שגרם לה לעצירות במשך 24 שעות ולכאבים עזים מלווים בבכי היסטרי היא הטיתה מתפתלת מכאבים וראינו שהצואה תקועה. לבסוף זה השתחרר עפ דימום קל וזאת לאחר שעשינו לה עיסויים בבטן וחזרנו לסימילאק רגיל וכן הפסקנו את הברזל. וכרגע היא חזרה לשלשל פעם ביום.
האם מה שגרם לעצירות זה הברזל או הסוייה? מה כדאי לעשות האם להפסיק את הברזל ולהמשיך עם הסוייה או ההיפך אנא עיזרו לי
בתודה אמא מוטרדת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יציאות בגיל 4 חודשים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר31/10/2010האם מה שגרם לעצירות זה הברזל או הסוייה?
יותר סיכוי שזה הברזל
מה כדאי לעשות האם להפסיק את הברזל ולהמשיך עם הסוייה או ההיפך אנא עיזרו לי
אם היא ניזונה מסימלק הייתי מפסיק את הרזל עד גיל 6 חודשים
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיציאות בגיל 4 חודשים
אפי31/10/2010האם כוונתך לסימילאק על בסיס חלב פרה או סויה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיציאות לתינוקת בת 4 חודשים - המשך
אפי31/10/2010בהמשך למה שכתבתי ביום רביעי האחרון הפסקתי את הסויה והיא מקבלת סימילאק על בסיס חלב פרה וברזל 3 טיפות פעם ביום ועדיין יש שלשול פעם ביום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיציאות בגיל 4 חודשים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר01/11/2010סימילק רגיל
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום שאלה לגבי אלרגיהמרי29/10/2010
הבן שלי בן 7 חודשים ואוכל שתי ארוחות מוצקים ביום אחת ב-10 והשניה ב-13 ועוד 3 ארוחות מטרנה הבעיה שכבר שבוע יש לו פריחה והיא לא עוברת אלא רק מתפשטת הייתי אצל הרופאה והיא אמרה לי שזה מפרות הדר אז הפסקתי לאחר כמה ימים שזה החמיר הלכתי שוב אליה והיא אומרת שזה הדלעת, אין לי מושג כבר מה לעשות לגבי האוכל כל אחד אומר לי משהו אחר פעם שמותר לתת דברים מסויימיםמ ופעם לא לתת, אני כבר מבולבלת.
השאלה שלי מה הטיפול של אלרגיה ואם לתת לה לעבור לבד? אני לא יודעת למה הילד רגיש כי ניסיתי כמה דברים חדשים. אז מה לתת ומה לא? אשמח אם תעזרו לי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום שאלה לגבי אלרגיה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר31/10/2010בלי לראות את הפריחה זה קשה להגיד אבל
לדעתי זה קשור למזג אויר שלנו ולא למוצקים
הייתי משתמש עם קרם לחות לפחות פענמיים ביום
עם זה לא עובר תוך שבועיים הייתי חוזר לרפא ילדים
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריח מהפה אצל תינוקת בת 8 חודשיםדנה29/10/2010
שלום,
לתינוקת שלי (בת 8 חודשים), יש ריח לא נעים מהפה בחודש האחרון (בערך מאז שבקעו 2 השיניים התחתונות). לא מדובר בריח שאפשר להגדיר אותו רע.. מעין ריח חומצי כזה ולא נעים... האם אני צריכה לפנות לרופא או שזה קשור לבקיעת שיניים? כרגע היא מנזולת ואני חושבת שאולי בוקעות לה עוד שיניים. האם יש סיבה לדאגה בגלל הריח? אני חוששת שרופא הילדים לא יבין מה אני רוצה...
תודה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריח מהפה אצל תינוקת בת 8 חודשים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר31/10/2010זה קשור לשיניים
תני לזה זמן לעבור
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פס אדום בעין בלחמיתנתי29/10/2010
התינוק שלנו בן 6 ימים ונולד עם פס אדום בעין שמאל על הלחמית לאורך האישון. האם זה משהו שעובר ואיך אפשר לטפל בכך יש לזה שם?
תודה על תשובתך המהירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פס אדום בעין בלחמית - תגובה
ד''ר קווין שרייבר31/10/2010zזה נשמע תקיו
זה יעבור
אין צורך בטיפול
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גליגם - של ד"ר ינשוףציונה28/10/2010
שלום רב,
בני בשבוע הבא יהיה בן 4 חודשים.
כמו כן הוא מזיל הרבה ריר, מכניס ידיים כל הזמן לפה ואף צורח ובוכה מכאב מדי פעם. החלטתי לנסות גליגם..
ברגע שאני מביאה לו את הגליגם הוא נרגע, חוזר לו התיאבון והוא חוזר לשחק.
השאלה היא האם ניתן להביא לו את הגליגם על בסיס יומי? בבוקר? לפני שמתחיל הבלאגן? כי כשניסיתי בבוקר שלא להביא לו הוא לא אוכל, לא שקט ולא ישן.
תודה על תשובתך..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גליגם - של דר ינשוף - תגובה
ד''ר קווין שרייבר28/10/2010האם ניתן להביא לו את הגליגם על בסיס יומי? בבוקר? לפני שמתחיל הבלאגן?
יכולים
אל תדאגי
בהצלחה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חובה או המלצה? חיסון הרוטהחנה28/10/2010
שלום,
הבנתי שחיסון הרוטה אינו חובה אלא רק בגדר המלצה....
הרבה אימהות שאני מכירה לא מעוניינות בחיסון זה.
1. מהי המלצתך בעניין.
2. מדוע אם חיסון זה חשוב כ"כ - מצריך קניה פרטית?? ואינו בהוראות חד משמעית כשאר החיסונים של משרד הבריאות??
רב תודות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא מומחית אבל...
עמית28/10/2010כרגע זו המלצה למרות שנראה שב-2011 יכנס לחיסוני חובה ולסל הבריאות (ומחירו ירד בהתאם). הרשת מלאה במידע על החיסון, הנגיף וכו',
שלך - האם את רוצה לצמצם את הסיכון אליו חשוף הילד מול הסיכונים שבמתן החיסון עצמו. לרוב אומרים שהחיסון לא מונע הדבקה ברוטה אבל מצמצם משמעותית את הצורך לאשפוז בגינו. אני אישית נחרדתי רק מהמחשבה שיהיה צורך באשפוז, אינפוזיות וכו' אז כן חיסנתי.
את אותה דילמה דרך אגב ניתן לשקול לגבי כל חיסון שהוא...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לעמית
חנה28/10/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחובה או המלצה? חיסון הרוטה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר28/10/20101. מהי המלצתך בעניין.
כדאי לתת
2. מדוע אם חיסון זה חשוב כ"כ - מצריך קניה פרטית?? ואינו בהוראות חד משמעית כשאר החיסונים של משרד הבריאות??
כנראה זה יכנס לסל תוך שנה.
זה חיסון יחסי חדש וזה לוקח זמן לעבור את התהליך להתקבל בסל
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בני בן 7 חודשים מסרב לאכולרוני27/10/2010
מזה 4 חודשים בני בן ה7 חודשים מסרב לאכול, אוכל כמויות קטנות מאוד ולפיכך עלייתו במקל נעצרה- שוקל כיום רק 6700 קג.
בבדיקת אונדוסקופיה נאמר שיש ריקמה לימפטית במעי הדק (מוגברת)
האם זה הגורם להקאות מאז שנולד?
אני מיואשת כבר, הילד כבר אנמי, חולה רוב הזמן ולדעתי גם החל לאחר בהפתחות....
מה עושים???
השבוע החל לקבל לוסק ואיני רואה שום שיפור...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בני בן 7 חודשים מסרב לאכול - תגובה
ד''ר קווין שרייבר27/10/2010אילו שאילות יותר רופא גסטרו ילדים
כדאי לדבר עם הרופא שעשה את האונדוסקופיה
בהצלחה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיעול נזלת והקאותאוסנת27/10/2010
שלום וברכה,
בתי בת שנה ועשרה חודשים ומיום שישי היא ירודה מאוד - הקיאה ביום שישי פעם אחת ובמוצ"ש פעם אחת, מצוננת עם נזלת סמיכה ירוקה צהבהבה, משתעלת שיעול לח ואתמול היא הקיאה אחרי ארוחת צהריים ובלילה היא התעוררה משנתה וביקשה לשתות והקיאה את מה ששתתה.
היא בקושי שותה ואוכלת וכמו כן יש לה רוק מרובה וצואה ירוקה מסריחה.
האם קשור לצמיחת שיניים טוחנות?
האם קשור לעובדה שהיא נכנסה למסגרת (גנון) אחרי סוכות?
אודה לתשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בנוסף...
אוסנת27/10/2010היא לא ישנה טוב בלילה - מתעוררת ובוכה ומתלוננת בבכי גם מתוך שינה
במשך הימים האלה נתתי לה פעמיים בלבד נורופן ואקומולי מפאת חום גבוה חוץ מזה היא ללא חום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיעול נזלת והקאות - תגובה
ד''ר קווין שרייבר27/10/2010האם קשור לצמיחת שיניים טוחנות?[
לא נשמע ככה
האם קשור לעובדה שהיא נכנסה למסגרת (גנון) אחרי סוכות?
כן
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אדנווירוסדריה27/10/2010
שלום רב בני בן 2.8 לפני כי 5 ימים ניהיה לו מוגלטיות בעין ,הקעות ושילשולים לאחר ביקור אצל רופא הובחן אצלו אדנווירוס (ללא שום בדיקה רק למארית העין של רופא)
לאחר 5 ימים לא חל שום שיפור במצבו חוץ מעיינים יש לו שלשולים חריפים נזלת ושיעול
הוא לו רוצא לאכול כלום אך רופא שלו לו המליצה על שום תרופות. השאלי שלי מה משך המחלה ומה עושים כאשר יש שילשול וילד לו אוכל כלום ואם יש תרופות לשילשול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אדנווירוס - תגובה
ד''ר קווין שרייבר27/10/2010אין משהוא תרופתי
זה יקח זמון
צריכים מעקב עם רופא המטפל
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רוטהחנה26/10/2010
שלום,
האם לחיסון הרוטה יש תופעות לוואי? אם כן מהם? וכיצד אפשרי להקל על תופעות הלוואי?
רב תודות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רוטה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר27/10/2010קצת כאבי בטן ושילשול
אין דרך להקל
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסבר תוצאות של ספירת דם אצל בת שנהאורית26/10/2010
צהריים טובים.
בתי עברה ספירת דם שלך גיל שנה
ישנם כמה ערכים שחורגים מהגבולות .
אשמח לקבל הסבר על החריגות? האם יש צורך בבדיקות נוספות?
(לפני כשבוע וחצי חלתה בוירוס לגרון אם אני אומרת נכון זה הראנגינה האם יש קשר לתוצאות? )
Lymphocytes % 62.7 % 67 - 77 *(..........).
Monocytes # 0.56 # 0,60 - 1,10 *(..........).
Eosinophils # 0.52 # 0,30 - 0,50 .(..........)*
Eosinophils % 5.4 % 0 - 3 .(..........)*
ובנוסף מוגלובין 11.6 האם נמוך מידי?
תודה אמא מודאגת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסבר תוצאות של ספירת דם אצל בת שנה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר26/10/2010זה נראה בסדר לגילה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אי שקט כבר ארבעה חודשיםעדי25/10/2010
בני בן 4 וחצי חודשים ונמצא באי שקט רוב שעות היום. ישן בין 7-10 שעות ביממה, בוכה המון בעיקר סביב האוכל אבל גם 2-3 אחרי. כמעט ולא ניתן להניח אותו כי בוכה המון. לפעמים הוא ער יותר מ-12 שעות ללא שינה ואני חוששת שזה פוגע בהתפתחות שלו. מקבל זנטק פעמייים ביום 1.5 cc כבר במשך חודש בשל חשד לריפלוקס. הוא עולה יפה במשקל מאז הלידה. יש שיפור מאז הזנטק אבל עדיין הוא מאוד לא רגוע ולא מצליח לישון למרות שנראה שהוא מת מעייפות. בבדיקות אצל רופא משפחה הכל תקין.
האם המינון של הזנטק מספיק? ממה עוד יכול להיות שהוא סובל? אולי זה לא מערכת העיכול?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אי שקט כבר ארבעה חודשים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר26/10/2010כדאי מעקב עם רופא הילדים שלכם
המינון לזנטק נכון
זה יכול להיות גזים גם, שאין טיפול טוב לזה
בהצלחה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיית גזים אצל תינוקנתנאלה25/10/2010
שלום רב!
בני בן חודש וחצי ניזון כרגע מסימילאק אדוונס. סובל מכאבי בטן וגזים קשים כול יום כמה שעות . בנוסף הצואה שלו בעלת צבע ירוק זית במרקם משחתי. אין פליטות או הקאות. היינו אצל רופא הילדים שאמר שאפשר לנסות לתת לו סימילאק ללא לקטוז. ברצוני לקבל חוות דעת נוספת ושאלותי הן:
1. אם לא נבדקה רגישות ללקטוז האם לאור המצב כדאי להחליף לו את הפורמולה לדלת לקטוז כדי להקל את הכאבים ומהו החיסרון שבנתינת פורמוולה כזאת אם בכלל?
2. במידה וכן מנסים פורמולה כזו כמה זמן נחשב לתקופת ניסיון?
3. האם כדאי לנסות מעבר לפורמולה אחרת על בסיס חלב? אינני רוצה "לשגע" לו סתם את המערכת....
המון תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיית גזים אצל תינוק - תגובה
ד''ר קווין שרייבר26/10/2010
1. אם לא נבדקה רגישות ללקטוז האם לאור המצב כדאי להחליף לו את הפורמולה לדלת לקטוז כדי להקל את הכאבים ומהו החיסרון שבנתינת פורמוולה כזאת אם בכלל?
אין חיסרון ויכולים לנסןת
2. במידה וכן מנסים פורמולה כזו כמה זמן נחשב לתקופת ניסיון?
לפחות שבוע-שבועיים
3. האם כדאי לנסות מעבר לפורמולה אחרת על בסיס חלב? אינני רוצה "לשגע" לו סתם את המערכת....
יכולים אבל זה לא משנה כל כך
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיהשירה25/10/2010
שלום, בתי בת שישה חודשים וחצי, נתתי לה מס' פעמים כפית או שתיים של בננה ועבר בשלום. לפני יומיים נתתי לה כמות גדולה יותר של בננה ולראשונה גם מס' כפיות אבוקדו, אחרי חצי שעה הילדה הקיאה ואחרי שעה הופיעה פריחה חמורה בפנים ובכל הגוף מלווה בגרד, הפריחה נרגעה אחרי מתן פניסטיל וחלפה אחרי מס' שעות. שאלתי - איך אדע מה הגורם לאלרגיה - בננה או אבוקדו ? (לי נראה שהאבוקדו אך מצד שני זו גם פעם ראשונה שאכלה הרבה בננה), האם כדאי להימנע משניהם? והאם יש צורך בטסטים לאלרגיה או פשוט לחכות עד אחרי גיל שנה? תודה רבה על העזרה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלרגיה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר25/10/2010איך אדע מה הגורם לאלרגיה - בננה או אבוקדו ?, האם כדאי להימנע משניהם? והאם יש צורך בטסטים לאלרגיה או פשוט לחכות עד אחרי גיל שנה?
זה קצת מוזר שיהיה מהאבוקדו אם זה הטעימה הראשונה.
הייתי נותן לה בננה לבד ולאחר שבוע אבוקדו
ואז נידע
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ושאלה נוספת
שירה25/10/2010תודה עבור התשובה המהירה. אך ברשותך דוקטור, הבנתי שמסוכן לתת שוב פרי שגרם לאלרגיה פעם אחת כי התגובה האלרגית עלולה להחמיר בפעם הבאה, מה דעתך? תודה רבה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ושאלה נוספת - תגובה
ד''ר קווין שרייבר26/10/2010דעה ישינה. כנראה זה לא נכון
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
