מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גרפסים בגיל 8 חודשיםעדי09/11/2010
שלום רב,
בתי בת 8 חודשים ועד גם בגיל הזה היא ממשיכה לסבול מגרפסים. כלומר אני יודעת שזה אופייני לגיל עד 5,6 חודשים מקסימום כמו שהייתי רגילה גם עם הגדולה שלי אבל עם הקטנה אני ממש מודאגת. וזה מהסיבה שהגרפסים גורמים לה להתעורר תמיד אבל תמיד מהשינה, וזה אחרי שאני מחזיקה אותה אחרי האוכל 10 דקות והיא עושה גרפס אבל עדיין בלילה היא פתאום מתעוררת ושאני מחזיקה אותה היא עושה גרפס. זה מפריע לה כל כך, הורס לה את השינה. זה ממש ממש נראה לי מוזר. אני צריכה הכוונה מה לעשות ואם יש מה לעשות? ואם יעזור אולי לשים כרית קטנה? למה זה עדיין בגיל הזה צריך להפריע לה כל כך כמו תינוקות שנולדים? חשוב לציין גם שעד גיל 5 חודשים היא סבלה ממש מכאבי בטן.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גרפסים בגיל 8 חודשים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר10/11/2010היא פולטת גם?
זה נשמע כמו ריפלוקס
בד"כ זה עובר עד גיל שנה אבל לפעמים צריכים בירור נסף דרך רופאי גסטרו
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד''ר שרייבר
עדי15/11/2010היי,
לשאלתך, היא כבר לא פולטת אך היא היתה פולטת המון עד 4 חודשים. עכשיו זה רק הגרפסים שלא עוברים...אז לחכות עד גיל שנה ובמקביל לגשת לרופא? יש סיכוי שזה נשאר גם אחרי גיל שנה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד''ר שרייבר - תגובה
ד''ר קווין שרייבר16/11/2010הייתי מחכה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דם לבת 11 חודשים.אורי09/11/2010
שלום,
מבקשת את דעתכם לגבי בדיקות הדם של בתי, אותן עשינו מכיוון שהיא חולה כעשרה ימים (דלקת גרון, נזלת, הקאות, שלשולים).
המדדים החריגים הם:
PLT- 497 טווח 150-450
HCT - 36.1
MCV- 77.5
LYM- 48.8
MONO- 1
BASO- 0
אודה מאוד לתשובתכם
אורי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם לבת 11 חודשים. - תגובה
ד''ר קווין שרייבר10/11/2010זו ספירה תקינה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קר בלילה חם ביוםעמית09/11/2010
שלום,
בן כמעט חמישה חודשים. בשעה טובה בסיום חודש וקצת עם ברונכיט שסירבה לעזוב (טיפול בעיקר עם אינהלציות ושבוע עם שתיית סירן מהול במים).
הלילות האחרונים קרים מאוד והוא מסתובב ומוריד את השמיכה. הוא לבוש ארוך אבל בשש בבוקר כשאני מאכילה אותו הידיים שלו ממש קרות.
הקור הזה יכול לעודד את חזרת הברונכיט והשיעול?
איך מומלץ לחמם ולאיזו טמפרטורה?
בנוסף - במשך היום די חם - איך מומלץ להלביש אותו? פשוט להחליף מארוך לקצר כל כמה שעות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קר בלילה חם ביום - תגובה
ד''ר קווין שרייבר10/11/2010אין קשר בין הקור וה"ברונכיט"
ביחם לחימום בד"כ שיכבות בגדים לילדים הכי קל
שיכבה יותר ממה שנוח לך, מומלץ לילדים
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקומת גדילהעדי09/11/2010
שלום, ביתי בת 9 חודשים. כאשר היא נולדה היא היתה בגובה אחוזון 75%.
לאט לאט, ככל שחלף הזמן ובכל ביקור בטיפת חלב, היא ירדה באחוזון.
נכון להיום, מבחינת גובה היא אחוזון 25- 69 ס"מ.
חשוב לציין כי בעלי גבוה- 1.94 וגם אני גבוהה- 1.70.
האם עליי לחשוש מכך שככל שחולף הזמן היא יורדת באחוזון של הגובה?
האם כדאי ללכת לבדוק את הנושא? אם כן, אצל מי?
מבחינת משקל (במידה וזה קשור) היא אחוזון 60- 9.020 ק"ג.
תודה, עדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקומת גדילה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר10/11/2010האם עליי לחשוש מכך שככל שחולף הזמן היא יורדת באחוזון של הגובה?
אם זה ממשיך בודאי כדאי בירור
האם כדאי ללכת לבדוק את הנושא?
אנדוקרינולוג
האם יש ירידה במשקל גם?
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנטיביוטיקהאורית08/11/2010
ערב טוב ,
לבתי בת השנה דלקת אוזניים . קיבלנו אנטיביוטיקה - מוקסיויט פורטה 6 CC פעמיים ביום.
אני ממש מתקשה לתת לה את האנטביוטיקה. היא יורקת אותה ופעם אחת גם הקיאה אותה. אני נותנת עם מזרק מנות קטנות . לוקח לי כחצי שנה עד שאני מצליחה לתת הכל וגם לא הכל באמת נכנס בגלל שמוציאה.
מה ניתן לעשות בנושא?
אפשר לתת אנטיביוטיקה בתוך אוכל כגון מטרנה?
האם אפשר לבקש מהרופא להחליף טיפול לאנטיביוטי'ה דרך האוזן ?
האם העובדה שאני נותנת את האנטיביוטיקה במנות קטנות ולא בבת אחת פוגעת ביעילותה?
תודה רבה מראש
וערב טוב
אורית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנטיביוטיקה - תגובה
פרופ' יצחק לוי09/11/2010תנסי לתת מנות קטנות כלומר לחלק את המנה ל- 2-3 מנות.
אין אנטיביוטיקה דרך האוזן לדלקת באוזן.
יש אנטיביוטיקה חליפית במיקרים שכלום לא הולך (אזניל פעם ביום).
ואחרון חביב, לא בטוח שיש חובה לתת אנטיביוטיקה במצב של דלקת אזניים , לרוב חולפת ללא אנטיביוטיקה.
לכן תבררי עם הרופא עד כמה זה דחוף.
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת אזנייםסיון08/11/2010
ד"ר פדה שלום רב,
בטיפת חלב עשו לתינוק שלי בגיל 3 ח' בדיקת שמיעה עם צעצוע ולצד אחד לא הגיב.
חזרו על כך בגיל 4 ח' ולא הגיב.
באותו יום הגעתי לרופאת ילדים בגלל חוסר שקט והתברר כי באוזן ימין יש לו דלקת.
הרופאה ניקתה את האוזן מבפנים ונתנה 3 ימים טיפות אזניים.
יש לציין כי לפני 3 שבועות וגם לפני נבדק ולא היתה דלקת.
האם יש קשר בין הדלקת לבדיקת טיפת חלב ולחוסר התגובה שלו? האם ייתכן כי הדלקת פוגעת בשמיעה? האם כדאי שרופאת אאג ילדים תראה אותו? כיצד אפשר למנוע דלקת אזניים בעתיד אם בכלל?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת אזניים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר08/11/2010האם יש קשר בין הדלקת לבדיקת טיפת חלב ולחוסר התגובה שלו?
כן
האם ייתכן כי הדלקת פוגעת בשמיעה?
כן, וזה למה זה מדאיג
האם כדאי שרופאת אאג ילדים תראה אותו?
כן
כיצד אפשר למנוע דלקת אזניים בעתיד אם בכלל?
אין דרך לימנע
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נר אקמולי לתינוק בן חודשאורנה07/11/2010
האם מותר לתת לתינוק בן חודש אקמולי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נר אקמולי לתינוק בן חודש - תגובה
ד''ר קווין שרייבר08/11/2010לא
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כפות רגליים לבנותיוכבד07/11/2010
שלום רב
התינוקת שלי היא בת שלושה חודשים. אמש כשהורדתי לה את הבגדים הבחנתי ששתי כפות הרגליים שלה לבנות כשלג בצורה קיצונית לעומת שאר חלקי הרגליים.טמפ' הרגליים הייתה נורמלית דהיינו לא קרות במיוחד ולא חמות במיוחד וכן לא נראה שמשהו לחץ לה עליהם.
לאחר זמן מה הצבע חזר לעצמו אולם אני מודאגת מהתופעה.
אודה על תשובתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כפות רגליים לבנות - תגובה
ד''ר קווין שרייבר08/11/2010תופעה תקינה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מכה בראשאורית07/11/2010
שלום, בתי בת 7 חודשים, זוחלת ונעמדת ולא תמיד אני מצליחה למנוע נפילה או מעידה שלה, כך שיוצא שבערך פעם ביום היא חוטפת מכה בראש, מצד אחד אני לא רוצה למנוע ממנה את החופש להסתובב במרחב ומצד שני אני חוששת - האם המכות בראש יכולות לגרום לנזק מצטבר כלשהו? (בדר"כ היא בוכה ונרגעת תוך דקה). תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מכה בראש - תגובה
ד''ר קווין שרייבר08/11/2010כל מכה זה משהוא נפרד. לפעמים זה יכול להיות רציני, לפעמים לא. אם היא מתנהגת בסדר לא הייתי דואג
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אודם באוזניים,טוהר07/11/2010
שלום בני עילאי לא הרגיש טוב מיום חמישי, לקחתי אותו בשישי למוקד, הרופא הסביר שכנראה יש אודם באוזן, הבאתי לו אקמולי, החום ירד מעט אבל נשאר, החלפתי לנורפון והיום לקחתי אותו לרופא,צריכה שיעשה בדיקות דם, ולגשת לרופא א.א.ג. והביא לי מוקסיויט פורטה על בסיס של תרחיף, פעמיים ביום במשך 5יום, הבאתי לו במזרק, 5מייל, והוא פלט הכל האם לתת שוב? או להפסיק? הוא במסגרת גן, להשאיר אותו שבוע ימים כמו שהרופא אמר בבית? או אם יורד החום אפשר לשים אותו בגן בברכה אורית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אודם באוזניים, - תגובה
ד''ר קווין שרייבר08/11/2010האם לתת שוב?
לתת שוב
הוא במסגרת גן, להשאיר אותו שבוע ימים כמו שהרופא אמר בבית?
תלוי במצבו, עם הוא משתפר יכול לחזור
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוקת צועקתמגי אלי07/11/2010
שלום רב,
בתי בת ארבעה חודשים וחצי והיא לא מפסיקה לצעוק... אם משמחה, אם מתסכול, אם מהעובדה שהיא רוצה להגיע לצעצוע ולא יכולה,אם כאשר היא על הבטן ולא מצליחה להתקדם לעבר היעד...
האם הצעקות הללו אופיינויות לגיל? אני לא רוצה לתת לןה מוצץ בכל מצב כדי לא לפגוע באופן ההתבטאות?
האם לו סימנים לאגרסיות שיש בילדה?
אני לא יודעת מה לעשות? אני לא מתרגשת מהצעקות, אך רק שואלת האם נורמאלי כי זה מתגבר מיום ליום...
תודה,
מגי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוקת צועקת - תגובה
ד''ר קווין שרייבר08/11/2010האם הצעקות הללו אופיינויות לגיל?
אפשרי
האם לו סימנים לאגרסיות שיש בילדה?
בכלל לא
אני לא יודעת מה לעשות?
כדאי בדיקת רופא ילדים ל4ראות שזה יותר משהוא התנהגותי
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוק בן 4 חודשיםשירי.א03/11/2010
במשך חודש לפחות הבן שלי סובל משיעול והמון ליחה וחירחורים מהאף בעיקר... ניסיתי אדים קרים לא עזר, עשינו אנלאציות לא עזר תרסיס מי מלח לא עוזר מה ניתן לעשות נראה שזה פשוט לא עובר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוק בן 4 חודשים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר04/11/2010את עושה את כל הדברים הנכונים
אין לי עוד משהוא להמליץ
הייתי מבקר לרופאה ילדים לראות שבאמת אין תהליך ריאתי
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחיזת תינוקתהילה03/11/2010
שלום רב,
יש לי בת בת 10 חודשים ומאז שהיא נולדה ההירדמות קשה לה, כשהיא עייפה היא מוצצת אצבע וביד השנייה היא חייבת לאחוז במשהו, בד"כ במי שמחזיק אותה , היא תופסת חזק או צובטת ממש חזק, בגן העירה לי המטפלת שיש לה סימנים כחולים על היד ואמרה שהיא חוששת שהיא תצבוט תינוקות קטנים ותכאיב להם
מה עושים ? ניסיתי לתת לה שמיכה ביד אבל היא לא מוכנה לתפוס בה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אחיזת תינוקת - תגובה
ד''ר קווין שרייבר04/11/2010זה משהוא היתפתחותי
לא הייתי דואג לעכשיו
אם זה ממשיך יותר עוד חודשיים הייתי הולך לרפא ילדים
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינה על הבטןעינב02/11/2010
שלום, ביתי בת 6 חודשים והחלה להתהפך מהגב לבטן, גם תוך כדי שינה. עדיין איננה מתהפכת מהבטן לגב. כיצד להתנהג בלילה? האם צריך להפוך אותה בזמן השינה כדי שתישן על הגב בלבד? האם יש צורך לעקוב אחריה במשך כל הלילה? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שינה על הבטן - תגובה
ד''ר קווין שרייבר03/11/2010האם צריך להפוך אותה בזמן השינה כדי שתישן על הגב בלבד?
לא, תני לה לישון
האם יש צורך לעקוב אחריה במשך כל הלילה?
לא, את ג"כ צריכה לישון
בברכה
[דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעה מוזרה אצל בן חודשיים ושלושה שאמא02/11/2010
לבני בן חודשיים ושלושה שבועות יש תופעה מאז שנולד הוא בוכהב עת האכילה
באופן כללי מדובר בתינוק חייכן שמתפתח יפה וסובל מגזים כמו כל התינוקות (ניזון מחלב אם ובקבוק אחד של מטרנה).
הוא יכול שלא לבכות באופן כללי, אך בעת האכילה בוכה כמעט ותמיד, משמיע קולות של השתנקות, מקשית את גבו ונראה כאילו נחנק שבולע את החלב (אי לכך התחלתי לשאוב חלב ולנסות בקבוק במקום שד) היה נראה שיפור של יום יומיים אך הדבר חזר הוא בוכה המון באכילה אני מפסיקה לו 6 פעמים את האכילה שירגע (עושה גם המון גרפסים,ניסיתי להחליף פטמות לבקבוק אך לא עזר. יש לציין שבקושי פולט.
מדוע התופעה הזו? פנינו לרופא כיורוג והכל בסדר....
בנוסף נראה שאינו סובל מגזים מספר ימים הוא רגוע לחלוטין ולפתע נראה כאילו הגזים חוזרים ליום יומיים... מדוע הם נעלמים וחוזרים????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תופעה מוזרה אצל בן חודשיים ושלושה ש - תגובה
ד''ר קווין שרייבר03/11/2010זה נשמע קצת ריפלוקס
אם הוא בד"כ בסדר ועלה במישקל, לא הייתי דואג
זנה יכול לבוא לסירוגין
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)
